1. Czujnik poziomu paliwa dostępny jest, tylko po wyjęciu zbiornika paliwa. 2. Na jednym ramieniu umieszczony jest pływak, na drugim po opornicy ślizga się szczotka. 3. Położenie tej szczotki na opornicy, odwzorowane jest wychyleniem wskazówki poziomu paliwa. 4. Trzeba sprawdzić ciągłość przewodów, czy któryś nie został nadłamany i jak przewody i konektory...
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
witam - mam problem wymienilem licznik od audi A6 i jest problem ze wskazaniem poziomu paliwa. stary plywak ma charakterystyke opornosci taką ze przy pustym baku jest okolo 180 omow, przy polowie okolo 90 i przy PEŁNYM PEWNIE ZBLIZA SIE DO ZERA. W nowych zegarach jest tak ze min pokazuje przy 80 omach, 160 omow to 1/2 baku i 240m omow to full. JAK ZROBIC...
Pływak znajduje się w baku :D dostęp do niego będziesz miał albo po wyjęciu dywanika w bagażniku albo po podniesieniu siedziska tylnej kanapy, (nie wiem jak jest w tym konkretnym samochodzie).
Witam. Od dziesiątek lat taki czujnik był w zbiorniku samochodów i jakoś nic się nie działo. Widocznie wiedzieli, że benzyna się nie pali. Pzdr.
Witam. Raczej wszystko dobrze, tylko że za mało lejesz do baku. Wlej więcej, niech ten mechanizm się "przepłucze" paliwem. Tak się dzieje jak się jeździ na małej ilości paliwa.
trudno, kupie nowy, nie powinienem miec problem ze znalezieniem uzywki, dzieki za odpowiedz
zatankowane jest ok 40 litrów paliwa a pomimo to wskaźnik pokazuje rezerwę Jeżeli zablokowany/zawieszony jest pływak poziomu paliwa, będą takie objawy. Należy spr. czy nadajnik poziomu paliwa jest sprawny!
Może wskażnik poziomu paliwa (pływak)-w autach zdaje egzamin.
Czujnik poziomu paliwa czyli pływak zawsze jest w zbiorniku. Pompy elektrycznej w tym aucie nie ma
Przyczyn może być wiele. Jedną z nich może być zawieszenie pływaka w baku.
Witam, motor Junak ADV50 leci paliwo na pływaku (mierniku poziomu paliwa). Co może być powodem? Uszczelki wymienione już 2 razy i nadal leci. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
A jak zamienisz przewody na pływaku?
Dzisiaj przy wskazaniach prawie rezerwy tankowalem paliwo no i weszlo raptem za ok. 50 zł ( zbiornik ma 54 litry poijemnosci) Po tym tankowaniu wskazuje jedynie ok 1/2 zbiornika :( noi nie da sie wlac wiecej bo "odbija". Czy da sie zregenerowac plywak, czy cokolwiek tam jest w zbiorniku? Autko Citroen ZX.
Włącznik masy to akurat niewielki problem. Można zamontować dobry z innego pojazdu. Co do wskaźnika poziomu widzę, że są też zestawy z pływakiem pasujące do T25. Kwestia czy to będzie w miarę wiarygodnie pokazywało faktyczny stan paliwa :) Muszę jeszcze oczywiście wyjąć i skontrolować pływak.
Czujnik poziomu paliwa, pływak ŻUK NYSA CP1a, są na all..., z tego co pamiętam to około 50-60Ω, może by się udało coś przerobić.
Obwód czujnika poziomu paliwa. Na początek pływak i wiązka przy zbiorniku, a później wiązka. Jak był bity to może jest źle poprowadzona, albo uszkodzona wiązka lub zwierzątka się dostały.
Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.
Witam mam pytanko. W Astrze H cdti 101km, jaki bezpiecznik, czy przekaźnik jest odpowiedzialny za pływak poziomu paliwa?
Masa deski, masa pływaka.
Jest tam takie rozwiązanie ,że tarcie zatrzymuje wskazówkę na ostatniej pozycji.Podniesienie pływaka poziomu paliwa powoduje powolne przesuwanie wskaźnika ( w innych rodzajach wskaźników jest gwałtowne). Tarcie działa jak hamulec.
Odgrzewam kotlecik, bo idealnie pasuje do przypadku jaki mnie nęka. Jazda i spadek o 1 kreskę http://obrazki.elektroda.pl/7057358400_1...
Myślę że nie musisz wyciągać całego zbiornika. Wystarczy wyjąć całą pompę paliwa wraz z czujnikiem poziomu paliwa. Zobacz w którym miejscu masz zbiornik i poszukaj nad nim pokrywki <dekielka> podnieś go i ujrzysz kość elektryczną od pompy paliwa. Jak to zobaczysz to już będziesz wiedział jak to ją wyjąć. Często jest jeden pierścień którym trzeba...
Z którego roku auto? Po 48 tygodniu 2007 roku były inne pływaki działające właśnie odwrotnie.
Z tym poziomem paliwa to najpierw sprawdź pływak w baku.
Jeśli mając kosz, na wierzchu, były widoczne zmiany na wskaźniku paliwa zgodne z położeniem pływaka, to układ elektrycznie jest sprawny. Usterka jest po stronie mechanicznej, pływak blokuje się w pozycji pełnego poziomu paliwa, może być to spowodowane błędnym montażem zespołu.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Witam. Czy ktoś może wie gdzie mogę kupić czujnik poziomu paliwa z pływakiem do renault laguna 2 3.0 benzyna V6?
Poszukaj w sieci pin out licznika.Tam będzie czy idzie bezpośrednio na zegary sygnał pływaka.Będzie to jeden przewód.Ewentualnie zobacz kolory przy pływaku i liczniku czy jest przejście.Jak jest to licznik uwalony.
Sprawdź instalację, zmierz wartość rezystancji czy zmienia się ze zmianą położenia pływaka.
W celu zasymulowania wystarczy połączyc przewody od potencjometru... zacina się pewnie w którymś miejscu pływak... lub jest przęgięty drut od pływaka..
Czujnik poziomu paliwa Massey Ferguson 6445, czy da się naprawić ten wskaźnik? Przy pływaku nowy kosztuje sporo, bo około 1000 zł.
pozdro również. działa się, zima za pasem, a indianie chrust zbierają to może być sroga:) Dodano po 4 mechanika, pneumatyka i kabelki już opanowane, została jeszcze dysza do zrobienia i pływak do poziomu paliwa . 2 tygodnie testów........................ i zima nie straszna
Sama pompa paliwa znajduje się w takim koszyczku razem z mechanizmem pływaka poziomu paliwa. Działa na zasadzie włącz- wyłącz czyli ma 2 przewody. Z podmianą nie powinno być więc problemu, kwestia dobrania takiej, która się zmieści. Ale jak pisze jokerro radzę znaleźć przyczynę, to nie jest normalne, że padają.
Potrzebuję pinout licznika w Setra 416HDH 2006r lub schemat pływaka (pływaków) + wskaźnik poziomu paliwa
Pływak pokazuje zakres 034-251. Wskaźnik / zegar pokazuje 203. Sondy podłączyłem w zaznaczone miejsca. Czy źle mierzę? https://obrazki.elektroda.pl/6561368500_... Nie pokazuje paliwa prawidłowo
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Objawy które podałeś bardziej wyglądają na problemy z gaźnikiem, a nie elektryczne. Możesz mieć przytkany kranik paliwa, lub problem z zaworem iglicowym pływaka poziomu paliwa. Jeszcze sprawdź z otwartym korkiem wlewu paliwa, może masz zatkane odpowietrzenie. Sprawdź te rzeczy, jeśli będą OK to będzie trzeba szukać dalej.
Ze względu na wybitnie niesprzyjające środowisko pracy, nie wiem, czy jakikolwiek lakier do naprawy potencjometrów/ścieżek/przewodzący wytrzyma. Raczej nie. Jeśli to jest ślizg zasilający i jest szerszy niż styk po nim się przesuwający, to może spróbuj przestawić ślizgacz w inne miejsce tej ścieżki. Po prostu zmień mu tor, po którym będzie się ślizgać....
Masz powietrze w przewodach paliwowych , obejrzyj dokładnie przewody , złączki - począwszy od zbiornika paliwa , nawet zalecałbym wyjęcie kosza z pływakiem poziomu paliwa i weryfikację zaczął bym od tego . Założyć na odcinku filtr - pompa przeżroczysty odcinek przewodu - będzie w czasie pracy silnika widać czy jest powietrze.
Witam . Czy jak połączysz zacisk M do masy ,czy wskazówka opada do zera?. Sprawdź jeszcze masowanie wskaźnika,czy dobra masa.Jeżeli wskaźnik opada ,to wina może być w przewodzie do pływaka ,lub samym pływaku .Sprawdź jeżeli twierdzisz że masz trochę paliwa w zbiorniku ,to zrób pomiar miernikiem (multimetrem )czy pływak wskaże oporność.Brak oporności...
-wyjąć żarówkę -naprawić pływak poziomu -zatankować więcej paliwa.
Nie. Chodzi o to jak jest realizowane wzbogacanie mieszanki? 1. Jednorazowo. Czyli zatopienie pływaka i chwilowe podwyższenie poziomu paliwa w komorze pływaka. 2. Dławienie przepływu powietrza dodatkową przepustnicą. 3. Podanie dodatkowego paliwa przez otwarcie zaworu ssania. Ostatnie dwa sposoby działają w sposób ciągły (np. podczas jazdy) i mogą być...
Trzeba by sprawdzić gaźnik pod względem poziomu paliwa. Zawór iglicowy i pływak. Jeżeli szukasz kogoś do naprawy, to pisz na PW. Sprawdzałeś świece, na obu cylindrach?
moim zdaniem cię wkręca żeby jakąś tam kasę wyciągnąć, zrywność - czyli moc nie jest sterowana poziomem paliwa w komorze pływakowej
To jest smok. A przewody są do pływaka od poziomu paliwa. Daj zdjęcie pompy wtryskowej.
Udało się zmieni licznik z a4 na a6 jednak byly male roznice 1 odwrotne wskazania poziomu paliwa (przerobic pływak z a6) 2 brak regulacji podswietlania (trzeba lutowac) 3 nie pokazuje mi informacji z radia na wyswietlaczu fis ale niewiem czy to nie trzeba cos vagiem jeszcze zmienic reszta jest bez problemow
Berlingo i Partner to te same modele wypuszczane na rynek przez dwa koncerny tj, Citroen -Peugeot. Drobne roznice mozna zauwazyc w innych przodach (grill, lampy) , mechanicznie to samo. Co do wiazki to modele roznie mialy rozwiazane. U mnie kable ida pod nakladkami progów (z obu stron) ale spotkalem tez takie co wiazki szly slupkami (góra). Najlepiej...
Trzeba sprawdzić dysze układu ssania, gdyż łatwiej zaklejają się osadem z paliwa niż dysze główne. Gaźniki Mikuni i z tego co widzę dość nietypowej konstrukcji, bo dwie gardziele w jednym korpusie. Może wystąpić problem z prawidłowym ustawieniem wysokości pływaków lub poziomu paliwa (sprzeczne dane serwisowe). Motocykl zabytkowy. Jeździsz tym czy już...
Prawdopodobny wygląd zbiornika i pompy paliwa możliwe że zacięty pływak poziomu paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/9415639100_... https://obrazki.elektroda.pl/8704592000_... Przeszukaj w instrukcji jak dostać się do zbiornika.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
A to dziwne, to co w takim razie znajduje się po tylną kanapą /foto zapożyczone z forum volvo/ Pływak poziomu paliwa , przewód zasilający i nadmiarowy paliwa. Co do usterki to albo uszkodzona wiązka do elektrozaworu gaszącego, albo elektrozawór do wymiany.
witam, poszukuje schematu (koloru przewodu) pływaka - sygnał poziomu paliwa na zegary. Może ktoś posiada jakieś programy typu autodata itp. w celu sprawdzenia takowego kabelka?
Zapomniałem odpisać... Ale dla jasności. Okazało się że ktoś mądry odkręcał dekiel w zbiorniku i majstrował coś i połamał pływak który był kompletnie zniszczony i musiałem wymienić na inny używany ale sprawny. Uszczelka była w zbiorniku i pływała a dekiel był źle dokręcony i paliwo mi się wylewało. Po wymianie już wszystko jest OK.
Po wymianie zbiornika paliwa została zamontowana pompka i podłączona wszystko działało pompka pompowała normalnie po paru uruchomieniach nagle przestała działać wymiana na nową pompkę nic dało .Nowa pompka nie działa sprawdziłem wtyczkę i po przekręceniu kluczyka zasilanie jest na jednym pinie ,a wtyczka ma trzy piny i nie wiem czy tak ma być czy po...
Hm, być może W pływaku masz uszkodzony zwój- przetarte coś, lub po prostu jest on przerwany Wydaje się mi, ze to nic innego jak uszkodzony pływak... Z wierzchu może wyglądać ok a w środku:/ ......
A to masz tylko pływak z czujnikiem poziomu paliwa a nie pompa paliwa.
No to dioda nie będzie się zaświecała i gasła przy tym samym napięciu wejściowym. Im większy R3 tym mniejsza histereza, znaczy się mniejszy rozstrzał przy przełączaniu diody. Czyli np. zapali się przy 5 litrach, zgaśnie przy 6, albo jakiej innej ilości, jak tam sobie ustawisz. Poprawiam wpis na R4, coś się źle dopatrzyłem numerację. R3 nie zaczepiaj.
Witaj. -zawieszony pływak najlepszy sposób zatankować do pełna -popsuty pływak -popsuty wskaźnik paliwa -lub uszkodzony przewód instalacyjny.
To zależy czy masz pływak z blaszką do regulacji poziomu paliwa, czy bez regulacji . Tam gdzie zakładasz zaworek na pływak powinna być blaszka do regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej . http://obrazki.elektroda.pl/4834302500_1...
Nie ma tam nic skomplikowanego, masz dwie komory w jednej jest pompa w drugiej pływak. Kanapa do góry, odczepiasz wężyki, wtyczkę, odkręcasz nakrętkę, i wyciągasz do góry. Nikt nie będzie tworzył Ci tutotriala do tak prostej czynności. Nie czujesz się na siłach oddaj auto do specjalisty. Prócz czujnika może być wiązka. Nie masz czym zasymulować działania...
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
Nie bądz taki złośliwy jak to wieko.Myślę, że zakończę to pisanie, bo się coraz bardziej daję wciągnąć w jakąś grę, a pomoc marna, ale przecież jestem tylko dziewczyną...dam radę.Pa. Jest to prawdopodobnie wina pompy paliwa. Przy pełnym zbiorniku dopływ paliwa jest samoczynny i mimo słabej pracy pompy silnik pracuje, przyjeździe pod górkę poziom paliwa...
Nie jest to normalne ale często się zdarza i to nie tylko w twoim aucie. Prawdopodobnie zawiesza się pływak od poziomu paliwa który jest w zbiorniku albo jest wytarte uzwojenie . Można z tym żyć albo trzeba tankować jak zapali ci się rezerwa albo trzeba dobrać się do zbiornika paliwa.
Proszę o podanie prawidłowego poziomu paliwa w gaźniku i skoku pływaka
Witam .Był sprawdzany czy nie jest dziurawy pływak i czy rezystor od poziomu paliwa jest sprawny? Ostatnio jak oglądałem pływak to nie wydaje mi się żeby był dziurawy chociaż z drugiej strony widziałem na progach tego pływaka lekkie pęknięcia,a co do rezystora to szczerze powiedziawszy nie wiem co to jest, jeśli chodzi o pływak sprawdzę go jutro i...
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
Przy takim poziomie wiedzy radzę oddać do warsztatu, tam wyregulują następujące rzeczy: -zawory, -gaźnik, w tym jego wymycie, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływaka, sprawdzenie czy wszystkie tulejki nie są wyrobione oraz czy elektrodysza jeszcze działa(czy istnieje w niej jeszcze oring), -czy podstawka pod gaźnikiem jest cała. Zapłonu w elegantach...
Dać da się zrobić wszystko. Pytanie czy to ma sens i jakie będą tego koszta. Zakładam że twój pojazd nie posiada wskaźnika poziomu paliwa, więc będziesz musiał dokupić pływak wraz z wskaźnikiem od jakiegoś modelu. Problem w tym, że większość pojazdów ma takie wskaźniki wbudowane w liczniki. A już adaptacja całych liczników będzie bardziej problematyczna....
A ta śrubka może jest do regulacji poziomu paliwa w pływaku?
To działa trochę inaczej. Z tego co wiem to przekaźnik podmienia rezystancję, chyba tak zeby pokazać pusty zbiornik, a później włącza realny poziom paliwa. I jest to odczytane po włączeniu zapłonu. Później komputer steruje wskazówka względem spalania wziętego z sterownika silnika. Realny poziom paliwa go nie obchodzi. Podczas jazdy możesz odpinać pływak...
Witam.Nie wiem dlaczego masz wyjąć pompę.Jest w niej na dole taki siatowy filterek.Odłącz po kolei zlącze elektryczne,przewody paliwowe(opaski zaciskowe kup nowe przedtem).Dużą palstykową nakrętkę odkręć w lewo (jest do tego specjalny klucz)Możesz też użyć młotka i twardego drewienka.Pomkę z całą obudową obracasz w lewo i uważając na pływak od poziomu...
Cienkie czyli brąz i biały to pływak.
Sprawdź rezystancję pływaka i przewód pływak-wskaźnik.
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Moim zdaniem raczej dochodzi do przylewania silnika przez zbyt bogaty skład mieszanki biegu jałowego. Tam jest gaźnik Mikuni BDS 26? To Ci powiem, że znaczenie ma regulacja poziomu paliwa/pływaka. Tyle że informacje serwisowe są niejasne i w przypadku tego gaźnika nie wiadomo jak mierzyć poziom paliwa i czy ustawiać wg. wysokości pływaka. Odpalanie...
To jak tylko wymienił pływak a nie ustawił wysokości poziomu paliwa to krzyż na drogę. Ni członka gaźnika nie wyregulujesz XD. U siebie też wymieniałem pływak, bo kupując cały zestaw był nowy, a poziom paliwa się rozjechał w pytę. Jaki poziom paliwa powinien być? To już musisz w notkach do swojego pojazdu sprawdzić. Na gaźniku może być wypisany model....
Witam. Mam problem z wyciekającą benzyną spod baku, tam gdzie znajduje się pływak. Jestem po wypadku, ale wymieniłem bak na nowy. Kupiłem również trzy pływaki, czyli czujniki poziomu paliwa, ale z każdego wycieka benzyna. Próbowałem dawać więcej uszczelek i podkładek silikonowych, ale nic nie pomogło. Proszę o pomoc. Dodano po 4 Chciałbym wspomnieć,...
między fotelami kierowcy i pasażera masz dojście do pływaka przewód szary z brązowym do wyłapania na liczniku lub lewym progu
Witam. A jaki by to miało sens, jakby był otwarty ?. Zamknięcie zaworu przez ramie pływaka, określa maksymalny poziom paliwa w komorze. Pozdrawiam :).
Panowie ale licznik jest dobry bo 3 podmieniłem i na żadnym nie wskazywał poziomu paliwa
witam.wybrałem się golfem w pierwszą długą trasę, zalany był do pełna przed samym wyjazdem, prawie pod korek, łącznie z tym "pojemnikiem" na paliwo (to zabezpieczenie przed rozszerzaniem się) wskaźnik poziomu paliwa nie doszedł do końca. brakowało 1/5 do końca. niestety na autostradzie gdy miałem według wskaźnika 1/3 zbiornika samochód zgasł z powodu...
Jak otwarty to sprawdź okablowanie pływak-licznik.Natomiast G17 to czujnik temp powietrza uszkodzony lub też problem na kablach.
To znowu ja. Po jeździe próbnej doszło kilka nowych: FR 0 3233 GM 0 7144 ZDS 0 E30A ZDS 0 E30B WS 1 1B60 MR 1 6327 MR 1 6721 Dzięki z góry. A i jeszcze pytanie co może być nie tak ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Pływak zmienia rezystancję w zakresie kila Omów do kilku kOmów, na złączu po odpięciu od pływaka napięcie co chwilę waha się od zera do kilku...
skoro nie ma pompy to co jest pod kanapa i wchodzi do zbiornika zasilane prądem? Smok z pływakiem i czujnikiem poziomu paliwa.
Tylko dlaczego idą dwa przewody? Jak jest pompa z plywakiem to powinno być pięć przewodów. Jaki masz system wtryskowy? Jeżeli inny niż BOSCH, to nie ma w ogóle pompki elektrycznej w baku, tylko sam pływak z czujnikiem poziomu paliwa zamontowany w koszu i dlatego są dwa kable zasilające. Pzdr KotBury2
skoro działa licznik kilometrów a nie działa wskazówka wykluczyłbym uszkodzenie linki od predkosciomierza, sugerowalbym rozebranie licznika i reczne odchyleniewskazówki, powinna się samoczynnie cofać do zera, jeśli jednak tak się dzieje, nie jest powiedziane że jest sprawna, może być uszkodzony mechanizm, zostaje przekładka lub nowy licznik. niewiem...
Jeżeli chcesz zrobić układ z pływakiem, to wykorzystaj gotowy element stosowany w samochodzie do pomiaru poziomu paliwa, taki "szpej" dostaniesz na "szrocie" za 1 piwo ...
Może pływak się zawiesza a reszta wtedy głupieje.
witam wszystkich serdecznie. uważam, że Wasze pomysły są jak najbardziej trafione... ALE jak trafimy na złodzieja-"fachowca", to jednym obejściem lub zworką załatwi nasz misterny plan. DLATEGO warto gnojka zmylić!!! u mnie to zadziałało i złodziej tylko zbił szybkę deski rozdzielczej (niemoc). zastosowałem swoje odcięcie dopływu paliwa z ukrytym pstrykiem,...
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
To silnik 2t . Może uszczelnienie wału i nie zasysa paliwa, z drugiej strony w starym 2t zalanie filtra nie jest niczym dziwnym ale sprawdź pływak albo zawór poziomu paliwa w gaźniku
Poszukałem po schemacie i przewód sygnałowy na wskaźnik jest koloru szaroczerwonego, na kontrolkę rezerwy jest koloru różowego. Tak jak pisałem podają masę
Odpalił. Wymieniona pompa i pływak. Dalej brak diagnozy i wskazań poziomu paliwa.
Witam, potrzebuje się podłączyć pod przewód, wskaźnika poziomu paliwa (pływaka) w Scaniach R420, R380, 124 roczniki od 2000. Czy ma ktoś informację gdzie znajdę ten przewód(pod deską rozdzielczą czy z wiązki) lub ewentualnie jego numer, kolor. Z góry dziękuje za pomoc.
Wyciągnij pływak paliwowy ze zbiornika bo najprawdopodobnie jest żle włożony(jest strzałka na pływaku i na zbiorniku te strzałki muszą być skierowane do siebie bo inaczej będzie zablokowany pływak) lub może też byc zablokowany przez przewody w pływaku . Aby to sprawdzić trzeba jednak wymontowac pływak i poprostu oglądnąć.
Witam , pierwsze opisze swoje auto , jest to audi a4 b5 1.9 tdi 2000 rok. po lift , dwa zegarki elektroniczne w liczniku, licznik pełen fis. Mój licznik padł, a dokładnie fis przestał działać poprawnie poprzez wypalone piksele. Postanowiłem, że zakupie od kolegi licznik z Audi a6 c5 (po okazyjnej cenie) identyczny jak mój tylko, że z roku 2004, licznik...
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
pływak paliwa pływak paliwa astra pływak zbiornika paliwa
cewka mildton dekoder orange konfiguracja kosztorysy elektryczne
kalibracja hydrostatu spawanie żeliwa
Kod "cod sof 8,3" w Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD IV Fiat Ducato 1999 - Problem z kontrolką CODE po wymianie akumulatora