Zależy co projektant miał na myśli i czy masz masę na baku bo może być plastikowy i tak trzeba to i owo doprowadzić. Masz w linku schematy sobie znajdziesz jak to jest w konkretnym przypadku.
Czujnik poziomu paliwa czyli pływak zawsze jest w zbiorniku. Pompy elektrycznej w tym aucie nie ma
Pomoże montaż sprawnego pływaka.Audi ma 4 przewody pod pompe zbiornika ale wkład 1.9tdi nie ma pompy tylko czujnik także są 2 piny w deklu.
W takim razie zdecyduje się na te nakrętki tylko jaki rozmiar kupic A jaki był rozmiar oryginalnych śrub?
Nie napisałeś który rok. Nie trzeba wywalać baku wystarczy z kanału odkręcić 2 śruby i bak się na tyle odchyli ,że będziesz miał do pompy swobodny dostęp.Bak trzeba złapać drutem aby nie opadł za nisko bo można by coś wyrwać z przewodów. Na czujniku jest płytka może ona nie kontaktuje albo sygnał ci nie dochodzi do komputera komfortu nr pinu 46 . Podłącz...
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
Będzie ubywało bo to sobie oblicza. Ciekawe czy przybędzie jak zatankujesz. A tak nawiasem to gdzie był babol?
Witam Na zdjęciu pod tym kątem ciężko stwierdzić czy metal jest uszkodzony czy tylko zabrudzony. Tutaj jest opisane wraz z fotografiami jak wykonać czyszczenie [url=http://www.audi80.pl/topics98/b4-80... Nie zaszkodzi sprubować. Pozdrawiam
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
https://obrazki.elektroda.pl/7568586200_... Witam serdecznie. Posiadam e46 n42b18 2004r. 1.8 116km. Pierwszy problem pojawił się po powrocie z dalekiej trasy. Wskaźnik paliwa ok 3cm od rezerwy zasięg spory wg licznika i zgasł. Umówiłem się już nawet z mechanikiem ale pewna osoba kazała mi dolać paliwa i tak uczyniłem i samochód odpalił...
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Zacisk alternatora B+ łączymy przewodem 10 kwadrat z zaciskiem śrubowym rozrusznika, lub akumulatorem zacisk(+). Zacisk D+ łączymy z kontrolką ładowania. Dmuchawę łączymy przez bezpiecznik po kluczyku zacisk(+15). Wskazanie wskaźnika paliwa na max ,świadczy o uszkodzeniu pływaka w zbiorniku paliwa, lub braku połączenia wskaźnik-pływak. Należy sprawdzić...
1. Czujnik poziomu paliwa dostępny jest, tylko po wyjęciu zbiornika paliwa. 2. Na jednym ramieniu umieszczony jest pływak, na drugim po opornicy ślizga się szczotka. 3. Położenie tej szczotki na opornicy, odwzorowane jest wychyleniem wskazówki poziomu paliwa. 4. Trzeba sprawdzić ciągłość przewodów, czy któryś nie został nadłamany i jak przewody i konektory...
Witam serdecznie. Otóż razem z kolegą wpadliśmy na konstrukcję dosyć fajnego gadżetu do ciągników samorubek opartych na silniku S301D któru ma kwadratowy zbiornik paliwa. Chodzi nam o dorobienie do tego zbiornika czujnika poziomu paliwa. Mamy już z dwa wskaźniki 12V, jeden od łodzi, drugi od starego mtza, trzeci od nieznanego pojazdu też 12V lecz nie...
Podłącz do pinu czujnika z baku jakiś potencjometr 1k, potencjometr do masy i sprawdzaj, czy się wskazania zmieniają. Przydałoby się też sprawdzić ciągłość obwodu, a potem pływak.
Podłączając potencjometr przesuniesz tylko punkt pracy, będziesz mieć pusty bak a komputer i wskaźnik będą podawać że jeszcze jest paliwo... W bakach są drutowe "potencjometry" i są dobrane do odpowiedniego wskaźnika. Błędy wskazań wynikają tak jak pisałeś z uszkodzenia pływaka albo, co jest bardziej prawdopodobne, z uszkodzenia drutu oporowego po którym...
Witam serdecznie. Potrzebna jest mi rezystancja pływaka paliwa przy zakresie opuszczonym jak i również max podniesionym. Gdy pływak jest odłączony to wskaznik pokazuje rezerwę. Może ktoś ma taki pływak i moglby zmierzyć. Mam buggy z tym silnikiem oraz licznik i zbiornik jest spawany z beczki wiec chcialbym dobrać pływak paliwa.
Witam. Raczej wszystko dobrze, tylko że za mało lejesz do baku. Wlej więcej, niech ten mechanizm się "przepłucze" paliwem. Tak się dzieje jak się jeździ na małej ilości paliwa.
Witam. Od dziesiątek lat taki czujnik był w zbiorniku samochodów i jakoś nic się nie działo. Widocznie wiedzieli, że benzyna się nie pali. Pzdr.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Nie bądz taki złośliwy jak to wieko.Myślę, że zakończę to pisanie, bo się coraz bardziej daję wciągnąć w jakąś grę, a pomoc marna, ale przecież jestem tylko dziewczyną...dam radę.Pa. Jest to prawdopodobnie wina pompy paliwa. Przy pełnym zbiorniku dopływ paliwa jest samoczynny i mimo słabej pracy pompy silnik pracuje, przyjeździe pod górkę poziom paliwa...
Sitko przy pływaku w baku.
Chyba to nie trudne podłączyć miernik włączony na oporność pływak przesunąć od góry do dołu jeżeli nie ma przerwy to jest dobry.P
plywak ustaw tak zeby jak jezyczek plywaka dotyka (ale nie powoduje zamkniecia zaworka kulkowego doplywu paliwa)na 7.5mm, a na pelnym otwarciu ma byc od 14do15mm
Witam, motor Junak ADV50 leci paliwo na pływaku (mierniku poziomu paliwa). Co może być powodem? Uszczelki wymienione już 2 razy i nadal leci. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
moim zdaniem cię wkręca żeby jakąś tam kasę wyciągnąć, zrywność - czyli moc nie jest sterowana poziomem paliwa w komorze pływakowej
Obstawiał bym że się zawiesił pływak i gaźnik za dużo paliwa leje. Jeszcze nie spotkałem pływaka przy kosiarce.
Może wskażnik poziomu paliwa (pływak)-w autach zdaje egzamin.
Mam problem bo w baku jest mało paliwa a pokazuje że jest pełno. Czyżby jest coś z pływakiem paliwa?
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Witam . Czy jak połączysz zacisk M do masy ,czy wskazówka opada do zera?. Sprawdź jeszcze masowanie wskaźnika,czy dobra masa.Jeżeli wskaźnik opada ,to wina może być w przewodzie do pływaka ,lub samym pływaku .Sprawdź jeżeli twierdzisz że masz trochę paliwa w zbiorniku ,to zrób pomiar miernikiem (multimetrem )czy pływak wskaże oporność.Brak oporności...
Witaj. -zawieszony pływak najlepszy sposób zatankować do pełna -popsuty pływak -popsuty wskaźnik paliwa -lub uszkodzony przewód instalacyjny.
Ascona 1986r 1.6 gaźnik. Pływak - oryginalny wypalone ścieszki tam gdzie, najczesciej chodził w granicach połowy skali Te lata wiec mógł się zużyci. Sprawdzenie tablicy wskaźnik paliwa ~54Ω druga tablica tyle samo Pomiar prądu zwarcie styków przy zbiorniku 0.18A Wymiana Sklep cena nowego ~200zł wiec za drogi - zakup używanych dwie sztuki troche...
Może osadził się brud na potencjometrze od pływaka
Silnik 1Y.
Pod tylnym siedzeniem masz złącze pompki paliwa więc po rozłączeniu nie ma prawa chodzić.
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
tu masz schemat elektryczny wskaźnika paliwa ze swojego auta , zaznaczeniem wskaźnika paliwa , pływaka i lampki rezerwy : http://img31.otofotki.pl/ar825_schemat.p...
Zacięty pływak?
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Od pływaka paliwa w baku czy się nie zawiesił.
Przyczyn może być wiele. Jedną z nich może być zawieszenie pływaka w baku.
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Kontrolka jest podłączona osobno. Jak w starych samochodach. I to normalne zjawisko. Zawsze można wyjąć kosz z pompą paliwa i dorobić tłumik na osi pływaka.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
Jest to czujnik rezerwy paliwa. Chodzi mi o ten uszkodzony element, co to jest?
witam - mam problem wymienilem licznik od audi A6 i jest problem ze wskazaniem poziomu paliwa. stary plywak ma charakterystyke opornosci taką ze przy pustym baku jest okolo 180 omow, przy polowie okolo 90 i przy PEŁNYM PEWNIE ZBLIZA SIE DO ZERA. W nowych zegarach jest tak ze min pokazuje przy 80 omach, 160 omow to 1/2 baku i 240m omow to full. JAK ZROBIC...
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
Napisałem iglica nie zamyka dopływu paliwa. Jak pływak sprawny to spowoduje że iglica zamknie dopływ paliwa. Jak jest uszczelka to ja wymień tą pod iglicą. Jak jest regulacja to prawidłowo ustaw docisk iglicy. Dziurawy pływak wymień go. Filozofii nie ma, masz odpowiedź, znajdź ją w zdaniach powyżej w tym poście. Dodano po 2 Dałem ci link, ale pewnie...
Jeśli mając kosz, na wierzchu, były widoczne zmiany na wskaźniku paliwa zgodne z położeniem pływaka, to układ elektrycznie jest sprawny. Usterka jest po stronie mechanicznej, pływak blokuje się w pozycji pełnego poziomu paliwa, może być to spowodowane błędnym montażem zespołu.
Obwód czujnika poziomu paliwa. Na początek pływak i wiązka przy zbiorniku, a później wiązka. Jak był bity to może jest źle poprowadzona, albo uszkodzona wiązka lub zwierzątka się dostały.
Zbyt duży poziom paliwa, niesprawność zespołu pływak zaworek iglicowy.
Odgrzewam kotlecik, bo idealnie pasuje do przypadku jaki mnie nęka. Jazda i spadek o 1 kreskę http://obrazki.elektroda.pl/7057358400_1...
zatankowane jest ok 40 litrów paliwa a pomimo to wskaźnik pokazuje rezerwę Jeżeli zablokowany/zawieszony jest pływak poziomu paliwa, będą takie objawy. Należy spr. czy nadajnik poziomu paliwa jest sprawny!
Ale do tego nie trzeba scematu to jest FIAT 126!!!!!!!!!!!!
A jak zamienisz przewody na pływaku?
Czujnik poziomu paliwa, pływak ŻUK NYSA CP1a, są na all..., z tego co pamiętam to około 50-60Ω, może by się udało coś przerobić.
Ktoś się orientuje może czy są jakieś standardy tych czujników odnośnie zakresu rezystancji na jakich działają czy każda firma ma swój i do każdego rodzaju czujnika musi być sparowany odpowiedni zegar żeby wszystko poprawnie działało?
Prośba o pomoc przy podłączeniu pływaka i wskaźnika paliwa tak żeby to razem działało. Mam taki zestaw: -pływak, dwa kable (żółty i zielony) -wskaźnik cieczy, trzy kable (czarny, zółty, zielony) - akumulator 12V, zdjęcie zestawu https://obrazki.elektroda.pl/8899113900_...
Włącznik masy to akurat niewielki problem. Można zamontować dobry z innego pojazdu. Co do wskaźnika poziomu widzę, że są też zestawy z pływakiem pasujące do T25. Kwestia czy to będzie w miarę wiarygodnie pokazywało faktyczny stan paliwa :) Muszę jeszcze oczywiście wyjąć i skontrolować pływak.
Albo zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, choć przypchanie zaworu iglicowego pływaka jest możliwe. Rozebrać gaźnik przeczyścić, przepłukać bak, nowy filtr paliwa i heja dalej pływać.
Pływak znajduje się w baku :D dostęp do niego będziesz miał albo po wyjęciu dywanika w bagażniku albo po podniesieniu siedziska tylnej kanapy, (nie wiem jak jest w tym konkretnym samochodzie).
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
trudno, kupie nowy, nie powinienem miec problem ze znalezieniem uzywki, dzieki za odpowiedz
Witam :) z nowym postem wchodzę..... Mam mały mankament ze wskaźnikiem ilości paliwa, wolno się podnosi (w baku jest 10litrów wachy dziś tankowałem) sprawdziłem bezpieczniki i jest OK, pod tylnią kanapą myślałem że będzie dojście do pływaka a tu lipa.... jest tylko zaślepka a pod nią bak... Może ktoś wie gdzie może być umieszczony pływak?
Ano takim, że już na samym początku dostałeś na tacy, co trzeba zrobić. Pytałem, czy przemierzyłeś multimetrem wiązki? Odpowiedzi brak, czyli nie wiemy, czy okablowanie jest sprawdzone, czy też nie, pomiędzy pływakiem a wskaźnikiem. Pływak przemierzyłeś pod kątem rezystancji? Tak samo - brak odpowiedzi na to pytanie. Pływak ma w sobie po prostu drut...
Skoro był wymieniany pływak, to może jest za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
poszperaj na forum, kolega krissbrum wyczerpująco opisał jak działają pływaki i pompka do przepompowywania paliwa. cytuje "Te wartości dotyczą aut produkowanych do 48 tygodnia 2007 roku, bo po tej dacie wartości rezystancji są dokładnie odwrotne, tzn. po 49 tygodniu 2007 roku pełny bak - 0.88V (51 ohm), pusty zbiornik paliwa - 4.04V (992 Ohm)" być może...
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
Z tym poziomem paliwa to najpierw sprawdź pływak w baku.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Proponuję dedykowaną do samochodów SCANIA nakładkę antykradzieżową na wlew paliwa o śr.60mm z możliwością wyzwolenia alarmu w kabinie, na zewnątrz pojazdu oraz za pośrednictwem modułu lokalizatora GPS/GSM http://obrazki.elektroda.pl/4762370000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7712224900_1...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
Witam , szukam schematu elektrycznego podłączenia pływaka paliwa i zegarów Brak wskazań wskaźnika paliwa
Dokładniej schemat kabli idących od pływaka paliwa.
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Leję się paliwo z gaźnika jak na filmie. Co może być nie tak Jeśli gaźnik posiada komorę z pływakiem. A pływak odpowiada za przepełnienie, napełnienie się gaźnika. To przyczyny usterki (przelewanie paliwa) szukałbym właśnie tam. Po prostu pływak się zawiesił, i nie blokuje dopływu paliwa do komory pływaka. Pływak jest wyposażony w specjalną iglicę...
Może dziurawy pływak nabrał paliwa?Jeśli tak to efekt będzie się pogłębiał.
Jeżeli dysze sa POPRAWNIE zamontowane i zaworek pływaka zamyka dolot paliwa to musi śmigać . Ja bym to odpalił na samo-starcie i próbował ogarnąć linką gazu. A i jeszcze jedno śruba regulacji mieszanki paliwa. Wkręć do końca i wykręć o PEŁNE 2.5 obrotu 8-) Dodano po 10 Będziesz jutro bawił się z tym ciągnikiem/traktorem to zrób zdjęcia tego gaźnika.
Pływak nie zamyka paliwa podegnij blaszkę w gaźniku zobacz czy pływak szczelny. Spróbuj tak: odkręć kranik paliwa na chwile tak aby paliwo spłynęło do gaźnika zakręć kranik i spróbuj na zakręconym dopływie paliwa odpalić silnik jeśli odpali to dozuj paliwo odkręcając i zakręcając kranik ja tak jeździłem dwa dni do roboty aż w końcu wyregulowałem tą...
Witaj! 1.to korek wlewu paliwa, wstaw stary, 2.pływak powinien zamykać dopływ paliwa./jeśli to mechaniczny to na iglicy powinny być nacięcia i spinka regulująca ustawiona na iglicy drugi zacięcie która reguluje dopływ paliwa.3 to dokładnie oczyść,zmień uszczelki. Pozdrawiam MiroNasz
wymieniony pływak
Pływak nie zacina się? Nie pamiętam czy w tym gaźniku ustawia się poziom paliwa w komorze pływakowej.
Płytka z opornikiem jest do góry nogami.
Co prawda nie samochód. Mam oryginalny pływak w zbiorniku maszyny budowlanej i chce dopasować do niego wskaźnik paliwa. Plywak wskazuje oporność 32-255Ω. Ale mogę sprawdzić jeszcze raz dla pewności. Jak dobrać wskaźnik paliwa dla niego? Są jakieś uniwersalne z możliwością regulacji oporności ? Zbiornik nietypowy, więc ciężko byłoby zamontować tam...
Przerwa w obwodzie lub uszkodzony/zawieszony pływak paliwa. Znajdziesz go pod tylną kanapą i sprawdź czy dochodzi napięcie do niego.
Poszukaj w sieci pin out licznika.Tam będzie czy idzie bezpośrednio na zegary sygnał pływaka.Będzie to jeden przewód.Ewentualnie zobacz kolory przy pływaku i liczniku czy jest przejście.Jak jest to licznik uwalony.
W baku masz pewnie pływak od wskazywania ilości paliwa. Zwykle jest on przykręcony gdzieś od dołu na uszczelkę. Może tamtędy ci paliwo ucieka? Wtedy nie będziesz raczej widział że ci paliwo cieknie, bo de facto układ paliwowy masz szczelny :) . Albo sam bak jest gdzieś przetarty.
Witam Jeżeli dobrze pamiętam to tak jest jak zapchany przewód odpowietrzający zbiornik , pistolet będzie odbijał, trzeba go do końca nie wkładać wtedy można wlać więcej . A że wskaźnikiem może tak być trzeba więcej wlać niż 2 litry aby wskazują drgnęła.
Dzisiaj przy wskazaniach prawie rezerwy tankowalem paliwo no i weszlo raptem za ok. 50 zł ( zbiornik ma 54 litry poijemnosci) Po tym tankowaniu wskazuje jedynie ok 1/2 zbiornika :( noi nie da sie wlac wiecej bo "odbija". Czy da sie zregenerowac plywak, czy cokolwiek tam jest w zbiorniku? Autko Citroen ZX.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Zamontowałem odpowiedni pływak w zbiorniku paliwa.
Właśnie w tym rzecz, że nie ma pompy w zbiorniku paliwa, jest tam tylko pływak.
Ja bardziej obstawiam że pływak się zacina i trzeba go popychać. To sprawdź ten pływak, zaworek iglicowy i poziom paliwa w gaźniku, a nie obstawiaj.
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Berlingo i Partner to te same modele wypuszczane na rynek przez dwa koncerny tj, Citroen -Peugeot. Drobne roznice mozna zauwazyc w innych przodach (grill, lampy) , mechanicznie to samo. Co do wiazki to modele roznie mialy rozwiazane. U mnie kable ida pod nakladkami progów (z obu stron) ale spotkalem tez takie co wiazki szly slupkami (góra). Najlepiej...
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
pływak paliwa astra pływak zbiornika paliwa pływak poziomu paliwa
nissan qashqai obroty silnika programator zmywarka elektrolux licznik błędów komórki
internet mobilny internet mobilny
Różnice w wychyleniu membran głośników przy wzmacniaczach 35W Ustawianie kąta wtrysku w VW LT 2.5 - procedura i kierunek obrotu pompy