Inny opis brzmi :16485 lub P0101 Miernik masy powietrza-G70 niezrozumiała wartość sygnału.Co świadczy o zabrudzeniu lub uszkodzeniu przepływki- pod warunkiem że nikt nie ingerował w wiązke
Ponownie wyskoczył błąd... VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 03G 906 016 AK Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 7621 Software Coding: 0050071 Work Shop Code: WSC 06441 1 Fault Found: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible...
Witam, Dalej borykam sie z tym problemem i nikt nie jest w stanie jednoznacznie powiedzieć co jest nie tak. PO skasowaniu błędu mijają 2 dni i kontrolka silnika znowu sie pojawia i zawsze jeden i ten sam błąd: 16485 ( P0101 ). Nadmienię tylko że filtry zmienione, przepływka nowa, wtyczka od niej...
Zamieściłeś log statyczny, z którego wynika, że wskazania MAFactual są prawidłowe ale brakuje logu dynamicznego, zloguj zatem dynamicznie grupę 010 - wtedy będzie widać jak MAF mierzy pod obciążeniem (pamiętaj - bieg 3 i pedał gazu całkowicie w podłogę od 1500 obrotów aż silnik osiągnie 4200 obrotów...
Witam. Z góry zaznaczam ze jest to mój początek zabawy z vagiem i nie jestem mechanikiem więc proszę o wyrozumiałość. Problem dotyczy seata tloedo II rok 99, motor 1.9 Tdi 90Km Autko zakupiłem jakis miesiac temu i podpiąłem do vaga. Autoscan wygladał nastepująco. VAG-COM Version: Release 311.2-N xxx Chassis...
Witam. Mam problem z czujnikiem doładowania G31. Przy wyłączonym silniku pokazuje ok 600mbar. Wymieniłem czujnik na nowy i przez tydzień było ok. Co ciekawe po wymianie też pokazywał takie niskie ciśnienie. Oznaczenie czujnika 038 906 051 B Uszkodzenie wiązki ?? czy sterownik ?? Dwa czujniki walnięte...
Witam, niedawno wyskoczył mi błąd na VAGu. Auto jest znacznie wolniejsze tzn. odczuwalnie słabiej przyspiesza. Dokładnie taki błąd: Control Module Part Number: 038 906 012 M Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0010SG 2813 Software Coding: 00002 Work Shop Code:...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem...
Wymieniłem wczoraj dodatkowo zawór zwrotny paliwa, ponieważ zauważyłem że po odpięciu wężyka paliwa przy filtrze nie było w nim paliwa, i dziś rano odpalałem auto przy -11 st. C i jest poprawa duża, normalnie musiał bym kręcić około 20s żeby odpalił a tutaj od strzała prawie chycił. Pozostała dalej nierówna...
Na statycznych jak narazie coś takiego wyskoczyło... VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 26 April 2019, 16:38:45:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,5... --------------------------------------...
Skoro nie ma reakcji a sterujesz nim przez nastawy podstawowe to zobacz czy w ogóle dochodzi do niego podciśnienie - najlepiej zapiąć wakuometr. Można też podpiąć strzykawkę prosto do EGRa i zobaczyć czy po wyciągnięciu z niej tłoka zmieni się odczyt. 5mg/suw wskazywało by raczej na otwarty EGR - czym...
Przede wszystkim podaj błąd.... VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 26 April 2019, 16:38:45:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,5... --------------------------------------...
Móglby ktos mi rzucic okiem na moje logi dynamiczne??? Seat leon asv 2000rok , turbo po czyszczeniu geometrii i nowa grucha. Logow statycznych nie mam jak zrobic VCDS nie ogarnia grupy 000 bledy: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-00 - - Grupy 003, 010, 011:
Witam, proszę o ogólne sprawdzenie logów. Czy widać w logach co może być przyczyną późnego wstawania turbiny? Otóż mam autko 7 lat i od początku turbina lepiej dmucha dopiero od 2tys. obrotów i wtedy auto wystrzeliwuje jak z procy, czy macie może jakieś sugestie co może być tego przyczyną?...