P0299 Zbyt małe ładowanie turbosprężarki/sprężarki doładowującej Do sprawdzenia Elektrozawór obejścia turbosprężarki Czujnik ciśnienia doładowania
W chwili zaciągnięcia turbina powinna ładować na full. Omiń n75 złącz wężyki i zobacz czy jeździ ok. i co wtedy pokazuje map sensor.
Jest na sztandze gwint do regulacji długości, ale raczej na początek lepiej zacząć od takiej długości, jak była na starym. Co do ewentualnej adaptacji trudno powiedzieć, trzeba by sprawdzić czy tester oferuje taką procedurę.
Racja powinno być mniej niż 0,5 V przy położeniu spoczynkowym i około 4,5 - 4,9 przy maksymalnym wciągnięciu ramienia Tak zmierzyłem na sprawnym egzemplarzu.
Nikt tego nie zagwarantuje ale chyba nie masz wyboru.
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu miałem dźwięk takiego jakby metalicznego brzęczenia, jakby jakaś luźna blacha. Ewidentnie brzmi to na jakąś nieszczelność, jakby kolektora nie było. To w końcu jaki to dźwięk. W tych autach zdarza się oberwanie klapki chłodniczki spalin i dopóki nie wpadnie na wirnik turbiny to sobie metalicznie brzęczy. Jak wpadnie...
No to jest nieszczelności układ. Układ to pompa vaccum, przewody, akumulator, zawory i odbiorniki.
Jak nie reaguje na regulacje geometrii to zawór sterowania turbo do wymiany ewentualnie do wyczyszczenia , warto sprawdzić czy połączenie zaworu z atmosferą nie jest zapchane .
E chyba nie ten wężyk powinien iść do elektrozaworu który tym steruje popatrz dobrze
czy udało się rozwiązać problem? Mam dwa sprinterki 906 316 z tym samy błędem....
Są 2 śruby regulacyjne. 1 zderzaka i 1 aktuatora. Możesz próbować ustawić długość sztangi taką jaka była. Ogólnie metoda domowa to metoda prób i błędów. Może być ciężko z dojściem z turbiną na aucie.
Witam. Temat rozwiązany? Bo mam taki sam problem ale w t5 biturbo
Kolega niech usunie nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.
Spec to jest wymagane, takiego życzyłby sobie sterownik, actual to wartość rzeczywista, to co dmucha. Albo turbo padnięte, albo nieszczelność, wtedy powinien być jednak błąd od tego albo od korelacji MAP/MAF. Jak masz czym podglądnąć to odepnij wężyk z gruszki i przejedź, patrząc w parametry, czy ciśnienie wzrośnie, czy nie.
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Mapsensory leciały na potęgę, często też wiązka do nich. p0299-xx podaj te xx
Najprawdopodobniej sterownik silnika
Niestety szczescie bylo przedwczesne. Zrobilo sie cieplo i znowu wywala blad P0299 we wszystkich trzech vivaro/trafic jakie mam. Wymienialem czujnik przepustnicy ale to tez nie to :(
Problem rozwiązany, membrana w pokrywie zaworów + zaworek w kolektorze dolotowym , regeneracji 700 zł :(
BartekGawel i co wkoncu sie okazało bo mam identyczny przypadek 2007 rok crafter 109 koni pzy 120 km/h zapala sie kontrolka swiec mryga, brak mocy. Po ponownym odpaleniu juz jest lepiej ale turbo slabo ciagnie nie moge sie rozpeczic do 100 km h bez przeciagannia na obrotach. I mam do tego swisty gwizdy. Stoi teraz u mechanika
:) :)
Samochód pali jak na razie bez problemu. Wyregulowałem czujnik na wałku rozrządu i brak błędu P0341. Był zbyt daleko od koła rozrządu. Pozostały błędy P2033, P1351, P0422 oraz po jeździe wskoczyły nowe tj. P0299 i P0483 Coś za dużo tych defektów, nie popsułeś tam czegoś podczas szukania przyczyn poprzedniej usterki? Po kolei: P0299 - to moze być np....
Witam, borykam się z problemem w cruze 1.4t. pojawia się błąd p0299. Podczas przyspieszania pojawia sie komunikat "Awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwsiem". Maksymalne ciśnienie doładowania jakie da się osiągnąć to 0,3bar. Wymienilem elektrozawór turbiny, niestety nie pomogło. Sprawdzałem szczelność układu poprzez zrobienie ciśnienia w ukladzie. Cisnienie...
Nie nie był sprawdzany, bo by go sprawdzić, trzeba zasobnik wykręcić z silnika z podnośnika.
Mam podobny problem VW Tiguan 2008 2,0 diesel. Miga kontrolka świec żarowych i pojawia się kontrolka silnika a czasami auto traci moc . Wymieniona grucha za 750 zł z montażem i ustawieniami , ale niestety problem powraca . Ponowna regulacja za 200 zł i po 2 dniach znów palą się kontrolki i traci moc. Czy może być inna przyczyna niż wymieniona gruszka...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Szum świst to dziura, jeszcze tym bardziej z p0299. Albo pękła rura, czy wyrwało jej mocowanie, albo intercooler strzelił.
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
Witam, czy udało się rozwiązać problem u autora wątku??? mam podobny problem, błąd po załączeniu się spiralki P0299. Z góry dziękuję za podpowiedź chociaż minęło juz trochę czasu.
Witam wszystkich i zapraszam do tematu moze ktos pomoze . Ford Tranzit 2.0 ecoblue 2017 ,brak mocy ,auto wchodzi w tryb awaryiny ,po podlaczeniu do kompa blad p0299 not boost turbo ,Turbo zostalo wymienione na nowe ,auto po przejechaniu 200 kilometrow znowu zaczelo szalec ,ponownie brak mocy i tryb awaryiny ponownie wyskoczyl ten sam blad p0299. . Prosze...
Dzień Dobry czy udało się rozwiązać ten błąd ? Tj P0101? Też mam Opla Astry w 1,6 diesel i 3 mechanik nie może dojść do problemu ,auto szarpie na zimnym silniku.
Jeździłem takim c-maxem 1.6 tdci 109km faktycznie poniżej 1800obr nie da się tym jechać, mały silniczek duża turbina= duża turbodziura choć turbina jest ze zmienną geometrią to to auto trzeba trzymać powyżej 2 tys. pozdr
Błąd P0299 jest opisany w moim programie jako Zbyt małe ładowanie turbosprężarki/sprężarki doładowującej Sprawdzić następujące podzespoły: 1.Elektrozawór regulujący ciśnienie turbo 2.Czujnik ciśnienia ładowania z czujnikiem temperatury powietrza
Strzykawka 150ml, wężyk i sprawdzenie czy geometria płynnie chodzi. Jak będziesz miał vcds to warto zrobić logi dynamiczne.
Czy udało ci się ustalić co to za element i czy ma wpływ na błąd p0299
Pierwszy etap podłącz komputer (najlepiej Vida) odczytaj kody , wydrukuj albo zapisz. Skasuj wszystkie kody . Wykonaj jazdę ok 30km albo do pojawienia się kontrolki lub ograniczenia obrotów. Ponownie odczytaj kody. Nie zawsze wszystkie kody związane są z jedną usterką. Trzeba zacząć od tej która pojawia się najczęściej. Ten 1.6 D przez niektórych jest...
Sprawdź czy nie jest brudny.
Proszę o jakieś sugestie. Szczelność dolotu, szczelność i drożność chłodnicy powietrza, drożność wydechu, sterownie turbiny, wydajność turbiny, przepływomierz. Pojechano autem do drugiego oddziału, żeby podpiąć auto pod VAGa, Parametry podejrzeć a nie tylko błędy i to jeszcze w trybie OBD. Mizerny ten specjalista od VAGA.
Witam mam problem z moim Passatem 2.0 Tdi BMP, na zimnym silniku wyskakuję mi tryb awaryjny i błąd p0299 niedoladownie chyba że trzymam go koło 3k obrotów to wszystko jest okej, jeśli silnik złapie już temperaturę to wszystko jest okej nic się nie dzieje czujnik ciśnienia doładowania zmieniony, zawór n75 zmieniony gdzie jeszcze szukać problemu.
Diagnostyka, jakie jest ciśnienie doładowania? Dolot sprawdzony? Dpf jest w samochodzie? Jakieś kopcenie występuje?
Czyli moze wejść na obroty tak? holować go rozumiem można ? Manual Kurcze szkoda bo bym podjechał ten kilometr na warsztat Kto do radzi gdzie regenerować okolice Tychy ta byla regeneowana bo brała olej i wytrzymała jakies 40tys :(
W komplecie z N75 pracuje jeszcze czujnik który jest na gruszce turbo. Jeśli ten będzie podawał złe wartości zawór będzie wysterowany odpowiednio do sygnału czujnika. Możesz na chwilkę pominąć zaworek ( spiąć wężyki podciśnienia) i sprawdzić czy turbina żyje i daje ciśnienie, ale to z wyczuciem ;) Najlepiej poszukaj osoby która będzie dysponowała odpowiednim...
Trzeba sprawdzic czy wszystkie wtyczki na miejscu, oba błedy związane z brakiem cisnienia doładowania
Witam ponownie. Tester diagnostyczny wskazuje P0380 (obwód A świecy żarowej) i P0299 (niskie ciśnienie doładowania). Dodam, że odkąd pojawiły się te błędy, słychać pracującą turbinę (charakterystyczny gwizd, gdy zaczyna pracować), a wcześniej tego nie było.
Czarny dym po nocy, uszkodzone pompowtryski, i lub ich uszczelnienia.
Witam - problem pojawił się ponownie (wcześniej temat "wrzuciłem na forum" - myślałem że pęknięty dolot był przyczyną, jednakże niestety to nie to) - Focus 90km 1.6 TDCI traci moc - przypadłość zdarza się chaotycznie, odpalam rano - muł, przejadę kilkadziesiąt km, przechodzi, ogólnie rzecz biorąc przypadłość ta psuje już mi krew ;-). Sprawdzone wszystkie...
Gruszka szczelna, a geometria nie zacięta. Podciśnienie na gruszce 0,6
Kolego sprawdz węże sterowania podciśnienia od turbiny te bledy są związane z doladowamiem turbiny .
A co z egr? Sprawdzałeś?
Temat rozwiązany Uwalona sprężarka.właściwie zmienna geometria
No to nie rozumiem, normalnie schodzi przy 0,6 a przy 0,8 w aucie nie? Wpinasz się przez trójnik w gruchę?
Wszystko jest szczelne, przejrzałem cały dolot i układ sterowania, czyszczony był też egr. Ostatnio spróbowałem zmostkować przewody od "akumulatora podciśnienia" wprost na turbinę. Ciśnienie utrzymywał na odpowiednim poziomie, ciągle o 150mbar więcej niż wymagało tego ecu. Przejechałem się i zamiast P0299 wyrzucił błąd P1063 - 003 - mechanical failure.
Zdejmij koło oraz nadkole lub wjedz na kanał i wyciagnij odstoink/filtr oraz ic.
Ale patrzyłem te przewody podcosnienia i intercoolera i nie widać nigdzie dziury.
Volvo XC70 2.4 D5 brak mocy, błąd P2173 - siłownik przepustnicy, stwierdzona za duża ilość powietrza. Był jeszcze błąd P0299 za niskie ciśnienie doładowania ale nie wraca. Na jakiej podstawie przepustnica generuje taki błąd ? Sprawdziłem dokładnie cały dolot maszyną do dymu i jest szczelny. Błąd skasjue i mam moc na chwilę, znowu tryb awaryjny.
Jeżeli zaślepiłes EGR a nie wyprogramowałeś to nie dziw sie ze wywala ci dalej P0401 Za mały przepływ spalin
Witam wróciłem właśnie od klienta i problemy rozwiązałem oprócz błędu P0299. P0299 to ciśnienie doładowania za niskie lub za wysokie. Pozostałe błędy wywoływał sterownik hydrostatu bo miał uszkodzony czujnik pozycji zerowej na siłowniku od skrętu. Vag Com nie ma w swojej liście błędu P0299. Zastanawia mnie jedno czy jest tam czujnik ciśnienia doładowania...
P2002 nieukończona procedura wypalania DPF
A co w przypadku gdy na zimnym silniku i wolnych obrotach nie ma podciśnienia na wężyku od EGR od Turbiny jest bardzo malutkie a w wężyku od tej czarnej puszki przy EGR to chyba zbiorniczek wyrównawczy jest bardzo dobre podciśnienie. Nie działa turbo i błąd p0299
Spawdź cze egr domyka
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot
Po skasowanie błędów i ponownym sprawdzeniu brak błędów. Po uruchomieniu silnika i przejechaniu kilkudziesięciu metrow (przekroczenie 3000obrotow) ponownie tryb awaryjny zapala sie czek silnika i spirala błąd p0299 i p2016 Ten p0299 to mógłbym spowodowany rozczelnieniem przewodu gumowego grubego przy chlodnicy
Witam, mam problem z regulacja "sztangi" turbiny w Vw Golf 1.6tdi 2010r. Stara sztanga miala uszkodzony mieszek i mialem blad: p0299 Turbo/Super Charger Underboost. Po wymianie na nowa, ustawieniu nowej w takiej samej pozycji (liczylem zwoje na sztandze) przy wkreceniu silnika na obroty wychodzi blad zakresu regulacji (nie pamietam dokladnego kodu)...
Czy na zimnym silniku po odpaleniu silnika EGR powinien być lekko uchylony? Widać że lekko jest uchylony cały czas ok. 5mm Błąd p0299 Turbo nie chodzi
No właśnie dzisiaj wymieniłem N75 i nic się nie zmieniło. Ale już. Nie mam. Czasu żeby sprawdzić jakie jest podciśnienie za serwo. Dodano po 37 Dodam jeszcze że przed tym całym. Błędem p0299 trochę szarpało silnikiem podczas wypalania FAPa i silnik był przeładowany o ok 200-300 podczas przyspieszania, jak już osiągnął dana prędkość to się to ciśnienie...
Jakie sterowanie turba?Gruszka podcisnieniowa czy elektryczny nastawnik?
P0299 taki błąd ale jadąc do warsztatu wszystko już chodziło normalnie i była moc wystarczyło zgasić i odpalić silnik kontrolka została skasowana po 30km jest ok może za dużo mu deplem wczoraj 160 n5biegu i dlatego tak załapał bo zedko go tak kręcę raczej do 130 na 6 biegu
Miałem taki problem z awx, po wymianie uszczelki pod głowica przy składaniu pomyliłem podcisnienia i turbina przeladowywala bo sterowanie zaworem upustu turbiny było przelaczone w inne miejsce. Po ponownej zamianie było ok. Były błędy p0102 p0200, p0299.
Niestety nie samochodzik dalej kuleje.Dzisiaj znowu podpinałem kompa i pokazuje błąd "P0299 412B status 50".
Tak mam 6 bar podczas odpalania (jak na zdjęciu w pierwszym poście). Po włączeniu zapłonu od razu pompuje do 600 kPa czyli 6 bar i podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie utrzymuje się na 6 bar. Nie odpowietrzałem go - nie wiem dlaczego miałby zapowietrzyć się podczas jazdy. Edit 2023.12.30: Wymieniliśmy cała listwę CR, przepustnice przy okazji. Nadal...
Witam Dziś w serwisie miałem podobny błąd P1635 (Opona/oś poza akceptowalnym zakresem) w Fordzie CMAX 2004 rok, był tez przy tym inny błąd P0299 (turbosprężarka poniżej wzrostu) czy może ktoś pomóc gdzie szukać powodów tychże błędów. Czy będzie to też miało związek ze świecami. Po wykasowaniu błędy się pojawiają ponownie. Za wszelką pomoc piękne dzięki
blad p0299 sie pojawia po ostrej jezdzie na rozgrzanym silniku.
witam, raz na jakis czas po rozgrzaniu silnika , nie trzyma obrotów, faluje i gasnie, jest problem z odpaleniem silnika, troche trzeba odczekac i zapali, w czasie jazdy tak jakby tracił na mocy, przerywa...zatrzymam sie silnik nie rowno pracuje i zgasnie, kompuer pokazal takie kody P1351 i P0299 co moze byc przyczyną?? Dodano po 42 P0299 Sygnał ciśnienia...
zawór EGR nowy DPF wywalony , został błąd P0299 i tryb awaryjny... co myślicie o przepływomierzu ?
Sprawdzałem gruszkę przy turbo, sztanga pracuje poprawnie. Co moze powodowac P0299 za niskie ciśnienie doładowania : 1 - zawór sterowania (ten na turbinie z trzema przewodami gumowymi) 2 - pęknięte gniazdo zaworu turba (widoczne po zdemontowaniu turbiny) w sumie to taki standard w tych silnikach
Wszystko jest sprawdzone, Błąd P0299 (od skasowania wchodzi po kilku km, nie od razu, jazda możliwa ale b. wolno, brak mocy) zasilanie z ECU do elektrozaworu dochodzi (sterowany minusem) przy rozruchu sztanga się podnosi i za chwilę opada) Dodatkowo ECU wyczyszczone styki, rozebrany komputer poprawione wszystkie ewentualne zimne luty. Brak jakiegokolwiek...
Parametry sprawdzone na razie tylko na postoju .Ciśnienie wymagane i rzeczywiste są zgodne. Kod błędu p0299 mówi wyraźnie niskie ciśnienie doładowania. Dziwne tylko , że pojawia się po nagrzaniu silnika i tylko podczas jazdy.
Dziś odebrałem samochód, wymieniony termostat na gwarancji. Temperatura trzyma ładnie na 90 stopni. Radość trwała krótko - ok 10 km w korku. Samochód zaczął pyrgać podczas wchodzenia na obroty i tracić moc. Na koniec wyskoczył komunikat "Nieprawidłowa praca układu oczyszczania powietrza" czy jakoś tak. Ciekawe co tym razem. Podłączyłem interfejs i oczytałem...
Witam, problem dotyczy focusa 2007 1.6 tdci. Auto ledwo jedzie, turbo chyba wcale nie pompuje. Check gaśnie ale po podłączeniu komputera wyskakuje P0299 i P2458. Na wolnych obrotach przy dodawaniu gazu "gruszka" przy turbo pracuje, słychać również że turbina chodzi. Zapchany filtr cząstek stałych? Może ktoś coś podpowie zanim rozbiorę pół samochodu......
Czy możliwe jest, że raptem po 200 km filtr już się zapchał? Oczywiście że możliwe ,jak np silnik generuje za dużo sadzy . Bo np wąż na dolocie strzelony. Czy po wymianie filtra robi się tylko programowanie wymiany samego filtra, czy również programowanie czujnika różnicy ciśnień, jak przy wymianie na nowy? Przede wszystkim to trzeba usunąć przyczynę...
Witam Panowie mam taki problem ....Volkswagen Crafter 2010 rok .Jak mu daje wyzsze obroty wchodzi w tryb awaryjny migają chek silnika i świece żarowe i wyskakuje błąd : P0299-turbosprezarka podciśnienia stały i auto automatycznie traci moc co moze byc przyczyną pomocyyy[/b]
niestety nie mam jak zrobić logów lecz niedawno jak podpinałem go pod komputer u mechanika to wskazywało błąd p0299 i jeszcze coś związane z erg co to może być? przepraszam że tak pisze ale niestety nie znam się zbyt bardzo na tym
Witam w zafirze z silnikiem 1.4 turbo błąd DTC P0299- niedostateczne doładowanie silnika . Oczywiście najpierw sprawdzamy szczelność dolotu (przewody intercooler itp) ale najczęściej pada zawór regulujący turbo (znajduje się na przodzie turbo - widoczny po otwarciu maski) od tego przeważnie się zaczyna . Drugi bardzo częsty przypadek to pęknięcie turbiny...
Zerknij na opis wyjść tego zaworu bo tam masz wejście czyli z pompy vacum może być przez zbiornik próżniowy następny wyjście na turbo i wejście/wyjście powietrza przez filterek 1.6 hdi taki filterek ma między wtryskami a za worek jest z tyłu na silniku https://obrazki.elektroda.pl/6627785100_... już z forum Volvo przysłali. Ja sprawdziłem,...
Witam, proszę o analizę logów, błąd jaki mi wyświetla to 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 Wymieniony zawór dv i sprawdzone węże dolotu wyglądają na całe. Passat B5 2004r 1.8t + chip + lpg To moje pierwsze logi proszę o wyrozumiałość 😊
Przepraszam ,że się nie odzywałem ale nie miałem możliwości oddania auta do mechanika przez ten miesiąc więc jeździłem jak było. Błąd który teraz jest na komputerze to : 16683 boost preasure regulatorom, Control range not reached P0299-000- Domyślam się że chodzi o nie doładowanie. I moje pytanie czy EGR może być z tym związany? Mam do czyszczenia lub...
Witam, napisalem jakis czas temu problem z brakiem doładowania P0299 który juz rozwiązałem, to teraz mam następny. Auto wywaliło błąd P2279. Po oględzinach znalazłem odpieta rurę z turbiny (doładowanie). Wszystko skręcilem i zabezpieczyłem zaciskami, zrobiłem test, auto ciągnie nagle bum coś puściło. Znowu oględziny, i teraz wywaliło rurę od wlotu do...
Witam. Na początku przedstawię pacjenta - Mercedesa w211 z silnikiem 3.0 cdi OM642. Od długiego czasu borykam się z problemem w moim aucie. Na początku samochód został oddany do jednego mechanika, ale stwierdziłem, że jest zbyt skomplikowany i nie chcę grzebać sam. Skończyło się na tym, że jeden mechanik wymienił mi turbinę, EGR, milion razy poprawiał...
Witam, mam autko od 4 dni jak w temacie, jest to 105 konny silnik BLS z filtrem cząstek stałych. Silnik po przekroczeniu określonych obrotów zalicza tryb awaryjny. Wyskakuje błąd P0299 czyli niskie doładowanie. Obstawiam ze coś z turbinka. Zapalam silnik , na wolnych obrotach pracuje idealnie równo około 800 obrotów, nic nie faluje. Obserwowałem sztangę...
Witam, mam problem od dłuższego czasu.. Brak mocy na zimnym silniku lecz to nie wszystko,wszystko opiszę niżej. Wymieniona Turbina na nową Wężyki podciśnienia nowe Przewody IC również nowe Świece żarowe nowe Map sensor również nowy N75 również nowy EGR jest wyłączony komputerowo oraz jest zaślepiony,przed wymianą turbiny wchodził w tryb awaryjny oraz...
Odświeżę trochę temat, rura turbo wymieniona i bez żadnej poprawy, czyli to pewnie nie było to przyczyną. Turbina sprawdzona i jest z nią wszystko w porządku, wymieniłem też zawór n75 i dopiero po tym zaworze auto równo pracuje i nie szarpie w trakcie jazdy, ale jest jeszcze jeden problem. Na 1 i 2 biegu auto jedzie praktycznie aż do odcinki, na 3 biegu...
Witam, Kupiłam Citroena C5 1.6 THP z 2010r. 2 tygodnie jeździł elegancko, po czym zaczęła zapalać się kontrolka silnika ;/ Pojawił się błąd: P0111 - na drugi dzień kontrolka zgasła P0016- kontrolka zgasła na drugi dzień P0299 - nie zgasła, więc błąd został wykasowany Od tamtego czasu pojawił się już z 5 razy P0016 i raz P0100. Łańcuch rozrządu był wymieniany...
Witam! Czy ktos z Panów może podpowiedzieć jak można sprawdzić czujnik na turbinie objęty tutaj w dyskusji Criss6 i Georgesgr.Mam ten sam problem ze swoim autkiem (Peugeot 307 2.0 Hdi 136km 2005 rok silnik RHR przebieg 85000tys-błedy:P2563 sygnał wzorcowy zaworu doładowania i P0299 sygnał czujnika ciśnienia doładowania)tylko już wymieniłem ten czujniczek(kupiłem...
Witam, Auto to Ford Mondeo MK4 lift 2014 rok 163 km DW10C - diesel. Zatankowałem samochód, a po przejechaniu kilku kilometrów zaczął przerywać i nie reagował za bardzo na gaz, po około 15 kilometrach zgasł i nie chciał już odpalić. Rozrusznik kręci, a silnik nawet na chwilę się nie odezwie. Błędy jakie pokazuje, DTC w PCM: - P0299:62-2F - P0263:92-2F...
Witam serdecznie ! Ostatnio w moim aucie pojawił sie problem, nagle z dnia na dzien auto straciło moc, mało tego po zgaszeniu i odpaleniu moc powraca ale jest to moze z 60% tego co było. Jadąc ok 60 - 70 km/h na 3 biegu przy ok. 3000obr/min odłacza moc juz calkiem i auto juz wcale nie jedzie. Gdy tylko pojawił sie problem pojechalem do fachowców wykryli...
Witam, mam pewien problem w swoim Audi 1.8T, robiłem ostatnio turbo, pierwsze była regeneracja, która okazała się być spaprana i zakupiłem nową turbinę ORI w dwóch przypadkach był taki dźwięk jak na filmie poniżej, chodzi o sam dźwięk! turbiny mi nie przeładowuje, nie ma żadnego błedu. wyczytałem w internecie, żeby też sprawdzić uszczelki przy wtryskach...
Silnik AZV Podczas przyspieszania nagle coś strzeliło i auto straciło moc. Szarpie i ledwo się rozpędza. Komputer pokazuje taki błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2037 /min Torque: 208.0 Nm Speed: 66.0 km/h Load: 44.3 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 1938.0 mbar...
Peugeot 307 2007 2.0 hdi 136 koni Samochód szarpie do 2000 obrotów, powyżej jedzie normalnie. Gdy rusza się dynamicznie, Peugeot nie szarpie. Gdy chce się zamulać w mieście tak żeby Pan Policjant był zadowolony, szarpie. . Zaczęło się od: zapełnionego w 90 % dpf,dziury w dpf. Dpf został wyczyszczony. Nie pojawiają się błędy które były przed czyszczeniem....
błąd p0299 p0299 przepustnica turbo p0299
photosmart aparat voyager kontrolka oleju współczynnik stabilizacji prądowej
beninca schemat firmware flash
Brak kursora na ekranie: LG Magic Remote i Windows Ekspres DeLonghi Dinamica Plus - ciągłe płukanie