Przeciez napisałem , ze C4 do dobry samochód, bo z tamtej epoki były najlepsze. Wiec nie wiem dlaczego kolega widzi uprzedzenia? Niemieckie auta były kiedyś bardzo dobre- teraz są tylko dobre. Przykłady to coraz lichsze vw, a szczególnie elektryka i elektronika- tego niemce dobrze nie opanowali (ciągle padające moduły "dyskomfortu", zamki ,podnośniki...
Tam padają zamki. Masz 4 piny , dwa od lamki i dwa to silnik zamka. Jesli auto nie "widzi" zamkniętej klapy to nie wysteruje silniczka. Trzeba zmierzyç czy dochodzi napiecie przy zaryglowanym zatrzasku. Ew uszkodzony mikrostyk klamki.
Najczęściej pada silownik wlewu po paliwa. I rozszczelnia układ
co do klimy to jeżeli są jakieś błedy w klimie to załączeniu zapłonu miga cały panel klimatronica - wtedy trzeba podłączyć VAG-a i sprawdzić co jest nie tak co do zamka to tak jak pisał wcześniej kolega padają często mikrostyki w zamku ale to też można stwierdzić po diagnozie VAG-em
Padały zamki, przewody. Sprawdzałeś coś?
Standard. Mam to samo - cuda się dzieją. Obrotomierz pada, głupoty pokazuje stan paliwa a nawet potrafi nie działać centralny zamek. Kolego sympatyczny - najprawdopodobniej CIM szajbuje - pada. Nie biorę tego do głowy jeżdżę i mam gdzieś . Niemiecka technologia. Dziś padło jutro wstanie. Dodano po 9 Poczytaj na Astra Klub Polska.
1. Odetnie kolega ten zaczep i to szybko na wszelki wypadek od przewodów i nie podłącza do czasu upewnienia się co do jego działania. 2. Sprawdzi czy jest zwykły ( zablokowany przy braku zasilania) czy rewersyjny ( odblokowany przy braku zasilania) 3. Przeczyta instrukcję zamka zwracając szczególną uwagę na fragmenty gdzie będzie padało słowo rewersyjny...
Przerabiałem to. W tym aucie przy takim problemie najczęściej pada mikroprzełącznik(zawęglają się styki ) w zamku zespolonym w konkretnych dzwiach. Proponuje wymontować zamek z drzwi rozebrać całość odnależć przełącznik(albo go wymienić albo rozkleić i przeczyścić) i musi działać. Oczywiście warunkiem jest sprawna przelotka w drzwiach.
Z klucza się nie zamykają bo zamarzła/zapiekła się nieużywana wkładka (jak się otwiera samochód tylko z pilota to tak się dzieje). Z pilota się nie zamykają bo się uszkodził zamek lub przewody do zamka - to ostatnie rzadko spotykane. W tym samochodzie, zgodnie z nowszą modą, nie ma siłowników, są zintegrowane razem z zamkami w jedną nierozbieralną całość....
Miałem ten sam problem . Bardzo często pada zamek od strony kierowcy i jest on najdroższy . Aby dalej wszystko działało dołożyłem zwykły siłownik od centralnego zamka uniwersalnego . I tak już działa 1,5 roku .
Pada zamek lewy przód (master), wyrobiły się mikrostyki w środku. Możesz już się zacząć rozglądać za nowym (używanym). Wkładkę można przełożyć ze starego.
Tak sobie czytam i czytam - i nikt o Citroenach nie pisze? Przecież to ponoć taaaaaakie awaryjne i "tam panie gaz jest w tych butlach, jak pier...nie to zabije"... Żeby nie było OT - Renault Kangoo D55 1,9 Diesel wolnossący, bardzo wolno ssący paliwo - 54KM. Nie idzie tym jechać. Padające sterowniki centralnego zamka - koszt 700 PLN. Wpadający do środka...
Pada sterowanie zamkiem drzwi. Programator ten na dole do naprawy. Ewentualnie uszkodzony przewód w drzwiach daje podobne objawy.
Drzwi które się nie zamykają, nie włączają też oświetlenia oraz brak kontrolki na desce I następnym razem, DOKŁADNIE opisujemy całą usterkę, prosząc o poradę na Forum ;) Ze schematem byś sobie pewnie pół auta przekopał. A jak widzisz najpewniej jednak pada zamek, lub kable w przelotce...
To co pamiętam to centralka jest nad bezpiecznikami,czarna Siemens. Padała elektronika w nich. W tamtym roku zmieniałem.
Witam. Mam problem z 2 rzeczami w Seat Ibiza 1.4 benzyna z 2009 roku: 1. Centralny zamek nie rygluje drzwi od strony kierowcy (tylne i od strony pasażera zamyka). 2. Nie działają mi tylne szyby elektryczne, a przednia od strony pasażera otwiera i zamyka się skokowo (przerywa). Ktoś już miał coś takiego? (at)ElektrodaBot Zamki padają ,np. przewody w...
Te klucze padają Dodano po 1 Przelutuj go
Sprawdź czy działa ci sygnał zapalonych świateł (włączone światła , kluczyki wyjęte ze stacyjki przy otwartych drzwiach powinien być sygnał). Podobnie czy prawidłowo działa lampka oświetlenia w środku kabiny po otwarciu drzwi kierowcy. W autach z grupy VAG często pada mikro-styk w zamku podający sygnał otwartych drzwi (nie podaje sygnału że są otwarte)....
Który rok ml-a, zamek pneumatyk czy elektryczny? padały często moduły kompresora pneumo (POD tyna kanapą)
Zamek do wymiany, padają dosyć często.
A jak reaguje na rozkazy z VCDS? Może komfort pada.
W starszej wersji żółto-czerwony przewód szedł od stacyjki do modułu i od modułu komfortu do zamka kierowcy. Jak otwierasz drzwi, to krawędź zamka (która często pada właśnie) daje taki efekt końcowy.
Przeważnie dwie przyczyny, pierwsza to zamek pada bo któraś część zamka się kończy i trzeba go wymienić na nowy(zamiennik lub oryginał) lub go zregenerować wymieniając tą część kupując używanego z dobrą częścią, druga przyczyna to może być wiązka kabli wychodząca z drzwi w gumie gdzie może być uszkodzona izolacja lub uksyty kabel.
witam ,posiadam astre 96 1.7dtl podczas naprawy blacharskiej lakiernik zapomniał podłączyć mi kostki w drzwiach tylnych prawych .Jeździłem tak kilka tygodni aż zaczął mi padać zamek w innych drzwiach aż padł całkowicie we wszystkich łącznie z bagażnikiem . Jak mam sprawdzić czy to wszystkie siłowniki są spalone czy może wystarczy wymienić centralkę...
Może być ciężko raczej z innego starego zamka,bo z tego co wiem to te tak nie padają.
Krótko: Padają te od poziomu i padają te w zamku, jak co sprawdzić to tłumaczyć nie muszę. Jak komuś nie zależy i szkoda mu kasy to niech zmieni kodowanie licznika i po robocie.
Nie zgodzę się z opinią, że pierścienie w tych silnikach pękają. Przejechałem ponad 40 tys. km i nie miałem ani razu takiego przypadku. Najwidoczniej masz silnik złożony na dobrych częściach. Silnik na 2 pierścieniach będzie mieć mniej mocy ale będzie jeździć. Powinno się przynajmniej przehonoać cylinder aby zrobić świeżą choinkę (szczególnie w wysokoobrotowych...
To nie na temperaturę ale na prąd reaguje. Na krańcach żeby nie cierpiały zębatki gdy silniczek dostaje opór to to ustrojstwo gwałtownie ogranicza prąd. Wg mnie to chyba pozystor. Nie we wszystkich silniczkach zamków to jest ale faktycznie pada to bez powodów ale doskonale chodzi silniczek bez "tego czegoś" tylko zębatki trochę cierpią.
I nie pamiętam żeby zamek tak stanął jak piszesz. To znaczy że nigdy go tak naprawdę nie dotykałeś. Czemu silniczek miałby padać akurat w najmniej używanych drzwiach? A rygiel nie jest mechanicznie naciskany sztywna dźwignią, tylko poprzez spręzynę. Gdy sworznie - osie skorodują, do tego kurz zwiększy opory tarcia, sprężyna nie ma siły nacisnąć rygla....
Z mojego doświadczenia to padała wiązka zasilająca moduł "comfort" pod nogami fotela kierowcy.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Ale wykopalisko:) Najczęściej w takim przypadku pada sterownik zawiadujący zamkami, oświetleniem itd , taka czarna skrzyneczka w nogach kierowcy z trzema kostkami, wypnij ją jak zgaśnie to najczęściej uszkodzony. pozdr
W zafirze B pada wspomaganie kierownicy z centralnym zamkiem są częste problemy w dieslach słabe sprzęgła. pada wspomaganie? Pierwsze słysze. Centralny zamek- tak, tzn urywają się kabelki w przelotce w tylnych lewych drzwiach.
Była zawieja padał śnieg jest -10 stopni poniżej zera
Oj padają, zwłaszcza w tylnych zamkach.
przy golfach i audi dość często padają pompki zamka centralnego jeśli chcesz mieć spokój na jakiś czas to nie baw się w regeneracje...według mnie są to podzespoły jednorazowe poszukaj może z jakiegoś rozbitka na szrotach
Sprawdź przekaźniki w centralce CZ. Te przekaźniki lubią "padać".
Zamki często padają a dokładniej krańcówki w nich sa zamienniki na allegro chyba po 80zł , czasem też pada moduł komfortu.
cześć jak masz testerek to w blokach wartości mierzonych widać wszystkie wartości: napięcie zasilanie, zamknięty otwarty, zablokowany lub nie, i oczywiście błędy. Kolega GRALA słusznie radzi - gniją kabelki na progu, czasami sam komputerek komfortu no i często padają same zamki w drzwiach.
Włącznik oświetlenia bagażnika jest zintegrowany z zamkiem - jak masz wymienianą po "dzwonie" tylną klapę to mogła Ci się trafić z "golasa" bez tego włącznika ale rzeczywiście padają. ...klapa otwierana "z kluczyka" - w sensie z pilota w kluczyku?
zamkach często padały mikro switche. A u siebie wymieniałem jeden w tylnym zamku a u znajomego w przednich dzwiach.
Witam, mam następujący problem W nocy i w dzień mocno padał deszcz. zamki w samochodzie same się otwierają ( tak jakbym fizycznie otwierał je na pilocie lub kluczykiem). Dzieje się tak co jakiś czas może 1-2 minuty i zamki same pracują wykonując jednorazowo po np. 5 powtórzeń. Dodatkowo gdy zamki tak sobie pracują otwierają się do samego dołu szyby...
Jeżeli pada tylko centralka od zamka to każdą z uniwersalnych można. Kwestia polutowania przewodów. Wstaw zdjęcie obecnej centralki.
Silniczek jest taki sam w zamku Vectry i siłowniku Omegi.W zamku Vectry często padają mikrowyłączniki(ten który jest szeregowo z silniczkiem.
Możliwe, że produkt nie jest odporny na padający deszcz. Nadmierna wilgoć przyspiesza rozwój korozji. Korozja elektrochemiczna mogła podziałać np. na przycisk antysabotażowy i na inne miejsca wewnątrz, co może być główną przyczyną, że zamek szyfrowy żyje własnym życiem. Tylko że to zaczęło się latem. Nie było wtedy ani wilgoci, ani nie padał na to...
witam może zacznij od sprawdzenia nie szczelności jest to zamek pneumatyczny często pada siłownik wlewu paliwa
Moje podejrzenie pada na kondensator 1nF. Ale jak wstawisz o większej pojemności, to nic się raczej nieprzewidzianego nie powinno stać. Nic tylko podstawić i testować, o ile to jedyna usterka.
W zamkach są mikroswitche.Często to one padają. Niestety, ale to święta prawda. Rozbieranie wszystkiego i wlutowywanie zamiennych microswitchy daje efekt. Ale na kilka miesięcy a potem znów to samo. Najlepiej wymienić całe zamki na sprawne używane, ale oryginalne. Przeważnie kończy się na zimnych lutach i na zasyfionych szczotkach w silniczku. Same...
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
masz uszkodzony ktorys z zamkow najlepsza metoda zamknac samochod i stojac przed nim udez reka ponizej klamki i tak na okolo samochodu.wykryjesz ktory zamek pada
padające dyski padające zegary padające turbiny
chrysler grand voyager drzwi bezpieczniki volvo lusterka brotje energy błędy
cyfral cosmo bateria macallister
Panasonic TX-32ES400E - Bezpiecznik i brak działania Czytnik CD Harman Kardon w Volvo XC60 II - podłączenie