Witajcie. Pajero 2015 rok, silnik 3.2 DID. Nagle zaczęło tracić moc. Na 1. Biegu jest jako tako ok, 2 i powyżej przy zwiększeniu obciążenia zaczyna mulić. Co do tej pory zrobiłem : - błędów brak - parametry wszystkie OK - droznosc układu paliwowego OK - korek wlewu paliwa OK Jedyne, co nie gra to w momencie mulenia ciśnienie na listwie spada drastycznie...
Dlaczego chcesz zmienić na benzyne?? Jeśli używasz auta w terenie to diesel jest lepszy od benzyny, między innymi dlatego że ma większy moment obrotowy i dostępny w większym zakresie obrotów. A co do zmiany na benzynę, to ,,teoretycznie'' możesz włożyć każdy silnik jaki sobie wymarzysz, oczywiście wiąże się to z mniejszymi lub większymi przeróbkami...
witam ...napisałem o Canterze posiadającym silnik 4M42, które serwisujemy na co dzień.....z kolei Pajero posiada inny silnik 4M41, a na temat tego silnika nic mądrego nie powiem , ponieważ nigdy z nim nie mieliśmy nic wspólnego.....serwisujemy tylko ciężarowe Cantery....pozdrawiam
Witam Ostatnio coś się stało z silnikiem w moim Pajero. Silnik odpala od kopa (z połowy obrotu), czy zimny czy ciepły. Problem polega na tym ze jak silnik się rozgrzeje to z odmy zaczyna mocno kopcić i pluje olejem. Jak silnik jest zimny to nic takiego się nie dzieje. Ogólnie silnik pracuje ładnie i ma moc. Problemem jest tylko to wywalanie oleju przez...
Witam Znaki na łańcuchu pokryte ze znakami na kołach, pompa włożona tak żeby dało się wkręcić blokadę od przodu, pompę regulowałem tylko na „kącie” popuszczone 3 śruby i przekręcane pompą, głowiczki nie ruszałem bo silnik w miarę fajnie odpalał i gasnął – poniżej pełny opis Dzisiaj udało mi się podłączyć jeszcze autoboss-a i ten odczytał...
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Witam wszystkich serdecznie. Zrobiłem remont silnika w moim pajero 1.8 MPI, awarii uległy dwa zaworki wydechowe na ostatnim cylindrze ponieważ autko jest w gazie, głowica została wyszlifowana a 2 zaworki wymienione wszystkie gniazda wyfrezowane, uszczelniacze wymienione itp itd. i gdy całość złożyłem to odpaliłem autko i tak sobie chodziło przez około...
Witam mam problem z obrotami w mitsubishi pajero 2,5 tdi rok 1994 na zimnym silniku obroty 900 jak się zagrzeje wskakują na 1200 i tak zostaje, oraz problem z obrotomierzem czasami przestaje chodzić. Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza, manta.
Witam niedawno nabyłem mitsubishi pajero 2.6 benzyna plus gaz na gazie chodzi bez zastrzeżeń na benzynie zaczyna się problem zapala dochodzi do 1800 obrotów i zaczyna przerywać myslałem ze to moze pompka paliwa za słabo podaje ale jak przerzucam z benzyny na gaz i kończy się wypalać benzyna silnik wkreca się na wysokie obroty przez moment tak jakby...
Podepnę się pod temat, bo mam ten sam silnik 3.0 V6 (6G72) w Pajero II i zamontowaną od miesiąca instalację KME Diego, reduktor KME Gold, wtryski OMVL REG. No i objawy podobne: wyskakujący check engine na wolnych obrotach . Check występuje dość rzadko, raz na jakiś czas , ciężko mi ustalić od czego to zależy. Odczytałem kod błędu z ECU auta i okazało...
Witam, proszę o pomoc. Moje pajero 2,5 td z 99r. odpala, ale działa tylko na wolnych obrotach. Po wciśnieciu pedału gazu obroty wchodzą tylko do 2 tyś., po puszczeniu gazu samochód gaśnie przy czym szarpie silnikiem. Dodam ze wymieniałem filtr paliwa oraz go odpowietrzyłem, myślałem ze to jest przyczyna ale jednak nie. Proszę o pomoc
Wiatm. Mam kłopot ze skrzynią automatyczną w moim aucie. Od pewnego czasu auto nie ma jakby ciągu. Samochód jedzie w zasadzie normalnie ale kłopot zaczyna się gdy wzrasta obciążenie układu napędowego tzn.np jak podjeżdżam pod wysoką górkę to zdarza się,że w pewnym momencie auto staje.Wzrastają obroty silnika lecz przestają się poruszać koła. Podobna...
Witam wszystkich! Mam następujący problem.Wymienialem pompe paliwa w moim Pajero 2.8td/1994/,przy okazji również glowice.Silnik odpala pięknie,chodzi równiutko,niestey nie chce wejść na obroty.Chodzi glośno,dymi/chyba trochę na niebiesko/.Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć. Pozdrawiam !
Witam chciałem sie podpiąć z pytaniem mam podobny problem mianowicie jezdząc na codzien po miescie nie dzieje sie nic złego auto jedzie super odpala bez problemu ale jak wyskocze na trasę i trzymam stałą predkosc rzędu 120 130 km /h to silnik zaczyna słabnąć i gasnie . kiedy podpompuję ręczną pompką wszystko wraca do normy na kilka minut potem sytuacja...
Witam, szukam i szukam na forach ... a mechanicy wciąż swoje i nadal nie znaleźli przyczyny. Pacjent : Pajero 3.2 DID 2002 r. Objawy : - silnik zimny - wszystko ekstra, odpala od strzału, ma moc , przyspieszenie, nie trzęsie. Niby jest jak być powinno - silnik po rozgrzaniu - zaczyna telepać...trzęsie na niskich obrotach. Na luzie jak mocno wcisnę pedał...
Tak. Miałem ten silnik i ten problem. U mnie pomogło rozebranie tego czujnika wyczyszczenie ścieżek i podgięcie ślizgaczy. Pokleiłem pociaprałem dwuskładnikowym i po tym zabiegu auto chodziło jak zegarek. Może też być potencjometr pedału gazu który w space star był w komorze silnika.
Mianowicie problem jest taki że samochód pewnego dnia zaczął dymić i nie ma mocy. Błędy 31 51 52. Ale to poprzez pozamieniane wężyki podciśnień sterujących. POzatym po przekręceniu kluczyka w celu zgaszenia silnika silnik wchodzi na 1 sekunde na obroty pewno kiedyś się nie zgasi i rozbiegnie. Skrzynia automat . Zna ktoś kogoś co pewnie naprawia pompy...
Może to co u mnie się działo u ciebie może tez mianowicie u mnie po odpaleniu silnika po pewnym czasie bezpiecznik padał okazało się że miałem lekko poluzowaną dolną śróbę od alternatora nie napinającą tylko tą drógą i co się działo kabel ładujący ten gruby plus dotykał do ramy gdy silnik wibrował na niskich obrotach sprawdź i daj znać Proszę natychmiast...
Wirnik się obraca ale przykładając do "wylotu" turbiny rękę to nie jest to. Omijając turbo silnik nawet lepiej się wkręca na obroty.
Wtryskiem bezpośrednim paliwa do komory spalania, miał być hi-tec wyszło jak zwykle. Silnik nie nadaje się do zagazowania, wszelkie instalacje pośrednie, wtrysk benzyny na określoną liczbę obrotów, to tylko ciekawostki techniczne i do tego kosztowne.
Mam podobny efekt w Mitsubishi Pajero 94 V6 3500 /gaz.Z obrotami dzieje sie prawie tak samo. Na zimnym silniku po odpaleniu plywanie obrotow i lekka dzura w przyspieszaniu na benzynie ...na gazie nie plywa albo plywa nieznacznie i przyspiesza normalnie .. po rozgrzaniu efekt ustepuje.Tez jestem ciekaw co to jest. Pozdrawiam.
Za mało... Nie mierzyłem prądu silniczka od malucha, za to mierzyłem prąd silnika dmuchawy od Mitsubishi Pajero (od klimatyzacji) przy zasilaniu 12V- wyszło 11A. Silniczki od wycieraczki tylnej szyby Golfa potrzebują przy 12V ok. 2,5A (bez obciążenia na przekładni ślimakowej). Przypuszczam, że ten od dmuchawy od malucha potrzebuje koło 5A... V.
słychać delikatne popukiwanie, tylko na obrotach w przedziale 900-1000 poniżej prawienie nie słychać podjerzewam panewke na tłoku ewentualnie na wale, stąd moje pytanko czy da się dołem wyjąć tłoki- byłoby by szybciej.. czy trzeba czapke zrzucać? ten sam silnik jest w pajero oraz galloperze
Witam, posiadam Sebringa I coupe z 1995 roku i tu mam pytanie do was, musiałem wymienić uszczelki oraz oringi od obudowy termostatu więc aby wykręcić musiałem odkręcić też aparat zapłonowy, po złożeniu jak widać czerwony kabel jest luźny oraz niżej w kostce czerwony z zielonym paskiem idzie obok czarnego po prawej... gdzie powinien być ten czerwony...
Auto Pajero 2 3.0 V6 LPG Stag 200-6 Witam problem słychać na filmiku, początek problemu zaczął się po wyjeździe w teren w dość głęboka wodę, auto straciło moc, oraz zaczęło szarpać na ciepłym silniku na zimnym jest ok, na paliwie jest dobrze, zbadałem czujnik temperatury gazu, na zimnym było 2,02kohm po wsadzeniu do ciepłej wody spadła do 1,04kohm czyli...
Witam. Mam problem z Mitsubihi Pajero 2.8 td 125 km 99r. Pompa wtryskowa numer: Pump no 104645-3111 NP-VE 4/10F2000RNP1228 Problem polega na tym że autku brakowało mocy. Zapalał, równo pracował ale brakowało mu mocy. Po zamontowaniu pompy na stół probierczy stwierdziłem że ma niskie przetłaczanie, więc podniosłem je wbijając trzpień przy wałku pompy....
Witam! Przyjechało do mnie mitsubishi pajero pinin z silnikiem 1,8 GDI , rocznik 2000. Problem jest następujący: w trakcie szybkiego przyspieszania po chwili zapala się check engine, auto traci moc, prawie nie reaguje na pedał gazu , "wolne obroty" wychodzą na ok. 2000. Trwa to do momentu wyłączenia silnika na ok 30 sek., po takim czasie auto odpala,...
Sprzęgło od syreny znajdź jest jak by samodzielna nie zależna od skrzyni biegów i silnika. Potem układ napędowy weź od Daewoo Tico. Silnik mocny w diabły i lekkie skrzynia biegów manualna super. I tak silnik elektryczny z redukcja szukaj tym do skrzyni biegów przez sprzęgło idziesz. I dwa takie napędy kompletujesz i masz terenówkę 4x4. Dyfry gruszki...
Witam ! Na wstępie chce sie przywitać i z lekka przedstawić ;). Mam na Imię Darek ,pochodzenia z Wrocławia i zajmuje sie na własne potrzeby mechanika elektronika , blacharka w moich pojazdach ;). Aktualnie poruszam sie pajero pinin 1.8 MPI , w którym to zaczęły delikatnie falowac obroty na jałowym a i zapala sie kontrolka silnika. Przejrzalem wszystko...
Pacjent: Hyundai Galloper 2.5(TDI) czyli Mitsubishi Pajero I po koreańsku Objaw: Po odpaleniu silnika świecą się(nie pełnym światłem) kontrolki: akumulatora, hamulca postojowego((P) i (!)) oraz kontrolka filtra paliwa. Ładowanie słabe. Nie dochodzi do 13V, ale rośnie wraz z obrotami. Podejrzewam, że nie gasnąca kontrolka akumulatora ma coś z tym wspólnego....
woda leci korkiem spustowym dolnym kolankiem górnym kolankiem zarówno powietrze sprężone bez problemu silnik ten sam co pajero 1 -3.0 12v 141 koni Dodano po 6 sprawdzając przewody płyn jest w układzie poniewąz luzując opaski kapało przy bloku jak i przy chłodnicy kapie wiec sam nie wiem moze wina przewodu dolnego chłodnicy który sie zapda przy większych...