dziwnego tego skana miałeś bo opisy błędów trochę po polsku trochę po angielsku i trochę to namieszało, APS - acceleration position sensor (czujnik położenia pedału gazu) są tam dwa potencjometry, 1 to pierwszy potencjometr główny 2 to drugi sprawdzający, pedały gazu często w nich padały także jeśli ten błąd się nie kasuje i nie był rozpinany pedał...
Wymiennik w chłodnicy uszkodzony. Miałem podobny przypadek w hondzie civic. Chłodnica do weryfikacji (chłodnica płynu silnika)
Proszę: 1. 2.
Pajero 3.2DI-D silnik, pompa wtryskowa zexel, układ rozrządu, napinacz paska klimatyzacji robiący za wspornik sprężarki klimatyzacji, no i pompa hamulcowa :D
Witam problem rozwiązany, Uszkodzony sterownik silnika pod maską..
witam ...napisałem o Canterze posiadającym silnik 4M42, które serwisujemy na co dzień.....z kolei Pajero posiada inny silnik 4M41, a na temat tego silnika nic mądrego nie powiem , ponieważ nigdy z nim nie mieliśmy nic wspólnego.....serwisujemy tylko ciężarowe Cantery....pozdrawiam
Cześć kolego.Mam taki sam problem z kijanką padła mi pompa,czy dużo jest przeróbek z montażem pompy od pajero?silnik w kijance 2,0 td,a pajero to 2,5 czy to pasuje? proszę o opinię. Pozdrawiam
Porządny klucz i strzał rozrusznikiem.
Pomimo że są tam przewody zapłonowe, kopułka i palec (...) We wszystkich silnikach benzynowych jakie montowano w Pajero II ?
A co zrobiłeś z powrotem ? Masz dać drugim wężem do tej bańki . Który rok i jaki silnik ?
Miarki oleju w automatycznych skrzyniach biegów mają oznaczenia, nacięcia lub kreski. Dolne oznaczenie - czasem występuje literka C [Cold - zimny (20 - 30 st.C)] lub na wyższym oznaczeniu H [Hot - gorący (70 - 80 st.C)]. Sprawdzamy na uruchomionym silniku na P.
Witam Ostatnio coś się stało z silnikiem w moim Pajero. Silnik odpala od kopa (z połowy obrotu), czy zimny czy ciepły. Problem polega na tym ze jak silnik się rozgrzeje to z odmy zaczyna mocno kopcić i pluje olejem. Jak silnik jest zimny to nic takiego się nie dzieje. Ogólnie silnik pracuje ładnie i ma moc. Problemem jest tylko to wywalanie oleju przez...
Jezeli silnik 6G74 (Pajero GDI) to miałem.
Witam! Jestem posiadaczem Mitsubishi Pajero I z Silnikiem 2,3 TD. Chciałbym jednak zamontować w nim porównywalnego co do mocy benzyniaka. Najlepiej jakiś prosty silnik na gaźniku. Czy ma ktoś doświadczenia w tym temacie? Pozdrawiam Witek
To zostaje zabawa tylko cięgłem sterowania turbo, zwiększanie dawki masz obok zaworu gaszącego. Ustaw ładowanie na 0,9 bara i nie przekraczaj bo szybko się skończy impreza.
1 -to zasilanie 2 -masa 3 -sygnał z ecu do sterowania Plus pochodzi z IFS (Ignition Failure Sensor), a ifs jest zasilany plusem po zapłonie. No i oczywiście napięcie pojawia się dopiero wtedy jak silnik się kręci.
A może pochwalisz sie które to pajero i jaki silnik , jeśli nie jest to TOP SECRET.
Nowy 2.5 z L200 jest na CR i ma głowicę 16V. Ten starszy ma 8V i jest na pompie Zexel VRZ. Różnice są także w osprzęcie silnika - elektronika jest całkiem inna.
Dokładnie, polecam Pajero 2.8. Silniki nie do zajechania a sam samochód może robić za konia pociągowego.
2.6 nie ma dobrej opinii, np lubi pękać głowica, polecam lekture forum POC (PajeroOwnersClub)
Mogło.
Witam Mam tylko taką instrukcję do tego Pajero z 1999 roku. Silnik 4D56, jak nie znajdziesz nic to poszukam jeszcze w wolnej chwili.
Aby na 100% upewnić się czy pompa oleju jest sprawna to wyciągnij miarkę oleju od skrzyni biegów (silnik nie pracuje) i sprawdź (pomierz) stan oleju. Następnie uruchom silnik i pomierz ponownie. Przy sprawnej pompie stan na uruchomionym silniku powinien się obniżyć + - 2.5 - 3 cm.
Do przyczepy to pajero,wybór silnika zależy od Ciebie.Polecam 2,5td lub 3.5lpg i skrzynia super select.
Witam. Poszukuje schematu elektryki do samochodu Mitsubishi Pajero silnik benzynowy 2555cc 89r. Pozdrawiam.
A czy może to być głowica,czy raczej pierścienie auto ma 495000km,ale rantów na cylindrach nie ma
Z racji że to mój pierwszy post to witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Moje pytanie do was jak w temacie, czyli nie wiem jak podłączyć podciśnienia w gaźniku w pajero z silnikiem 2.6 benz z roku 85. Prosze nie pisać jak w poprzednim bo jest to nie wykonalne. Interesuje mnie jakiś schemat, rysunek albo obrazowa odpowiedź.
Czy zawołanie fachowca do pralki coś da ? Kupić nowy silnik (widziałem tą iskrę - programator jej przecież nie zrobił) ? Ad1.Zdecydowanie tak. Ad2.Dopiero jak ktoś to dokładnie sprawdzi.
Witam, szukam schematu elektrycznego sterowania silnika w Mitsubishi Pajero z 2002 roku, silnik 3.2 DID, skrzynia automatyczna (jeśli ma to znaczenie). Mógłby ktoś pomóc? Pozdrawiam.
Lejące wtryski, nie żadne "nie załączanie się turbiny". Badane po rozebraniu silnika? Jeszcze jest możliwość że źle osadzone, ale to pośredniak, czyli wkręcane, z podkładkami ogniowymi.
4D56, masz pompę Zexel czy Kiki?
Czy posiada ktoś dane odnośnie rozmontowania silnika 4M41? Schematy co jak pokolei z momentami dokręcania?
Niestety brak ori. Sterownik jak ten w aukcji z alle...; http://allegro.pl/komputer-sterownik-mod...
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Panewki
Których bezpieczników nie sprawdziłem? Moje pytanie dotyczyło również tego czy w tym modelu znajdują się jeszcze inne skrzynki bezpiecznikowe oprócz tej w kabinie i pod maska silnika
Tak. Miałem ten silnik i ten problem. U mnie pomogło rozebranie tego czujnika wyczyszczenie ścieżek i podgięcie ślizgaczy. Pokleiłem pociaprałem dwuskładnikowym i po tym zabiegu auto chodziło jak zegarek. Może też być potencjometr pedału gazu który w space star był w komorze silnika.
Wygląda mi na braki masy silnika / komputera.
To może niedokładnie pompę ustawiłeś? powinno być tak: Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Wmontować czujnik zegarowy w pompę. Obrócić wał korbowy do ok. 30° przed górnym martwym punktem i cofnąć czujnik pomiarowy. Obrócić wał korbowy na 12° za górnym martwym punktem (6° za górnym martwym punktem w systemach sterowania nadciśnieniem)....
Witam. Posiadam samochód Mitsubishi Pajero 2000 3.2 did. W aucie wymieniany był silnik, pompa wtryskowa założona ze starego silnika. Po odpaleniu świeci się check, carman pokazuje błąd 21 ne snsr(gł). Czy ktoś mógłby mi pomóc w zidentyfikowaniu tego błędu? Pozdrawiam. Michał.
Odczytany błąd DTC nr 41 sygnalizuje nieprawidłową rezystancję cewki wtryskiwacza (nieprawidłową rezystancję pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem). Mam Pajero Classic 3.0 V6 24v na Stag 300 ISA2 - u mnie kontrolka się nie zapala.
Jeśli komfort jazdy jest ważny to rozglądnąłbym się za Pajero 3 , lecz może z silnikiem 2,5 tdi, (3,2did słynne pompy wtryskowe).
Mitsubishi Pajero 2,5 TD, silnik 4d56. Oddałem silnik do remontu z powodu konieczności szlifu płaszczyzny (wżery pod uszczelką). Zużycie cylindrów wynosi 0,04 - przy dopuszczalnym limicie 0,03. Reszta silnika jest w dobrej kondycji. Wał nie wymaga szlifu. Pytanie: - zostawić jak jest, zrobić honowanie + nowe pierścienie - wymienić tuleje, tłoki stare...
Pomijalne, to nie jest nowy silnik, więc ryzyko podniesienia ciśnienia jest nikłe. Więcej podniesie ciśnienie nagar, który się pojawi.
a czym się ten silnik rożni od innych benzyniaków?
Tak... 200 koni... a czemu nie 300? Widać że ktoś nie jeździł z przyczepą, a udziela się na siłę. Będziesz mu tankował to auto? Do holowania przyczepy potrzebny jest moment obrotowy, a nie moc silnika. Akurat tym autem ciągnąłem przyczepę dwu osiową przez 1200 km, w tym 400 przez góry. Powrót, był T4 2,5 Tdi i w tej konfrontacji wygrało Pajero, z silnikiem...
Bzdury internetowe. Zdrowy silnik wypala się co 400-700km
Witam. Wczoraj zabrałem sie po raz kolejny za grzebanie w swoim aucie i sprawdziłem ciśnienie oleju, wiec na zimnym silniku 3.9-4bar na jałowych oraz na ciepły silniku 2-2.1 bara także na jałowych. Czyli czujnik do wymiany ? Jak by olej nie dochodził do głowicy to ciśnienie było by większe ? w taki przypadku kiedy by było wszystko sprawne, wymienić...
No hej!Z tego co się orientuję masz pewnie silnik jak w Mitsubishi Pajero lub l200,Galloper i H100 miały właśnie te silniki zaadoptowane.Luz zaworowy dla mitsubishi 0.25mm na każdy zawór (przy zimnym silniku ,stosuje się też 0.15 na gorącym).W moim L200 jest silnik identyczny jak w galloperze i nawet ostatnio z h100 zakładałem koła rozrządu.Oznaczenie...
Tak jak kolega wyżej mówi. Sprawdź wiązkę między komorą silnika a wnętrzem samochodu.
Pajero z silnikiem 2,5 td, krótkie. Dobra do zabawy w terenie jest skrzynia typu super select, ale nie jestem pewien czy w jedynce występowała, były wersje z blokadą tylnego mostu. Spalanie miasto około 12 litrów. Z wad, pękające żeliwne obudowy turbin, zawieszające się sterowanie napędami, trafiają się uszkodzenia skrzyń biegów. Duża wadą jest też...
Ok, a dysponuje ktoś schematem silnika ? Przepływomierz 6 PIN Dodano po 14 Przepływomierz 7 PIN
Problemem jest ograniczenie pojemności do 2.0... Fajną opcją jest np Pajero, ale nie ma 2l silnika. Za to fajnie wygląda i ma świetny napęd.
Witam, Mitsubishi Pajero II 1996 rok silnik 2.8 TD Automat W zimnym okresie gdy temperatura spada do 5 stopni automat nie chce wbić ostatniego biegu , wystarczy poczekać 5 minut lub przejechać około 5km i wszystko wraca do normy. Mam drugi silnik oraz druga skrzynie biegów w razie czego :) Zastanawiam się czy pomogła by wymiana filtra oraz oleju . Proszę...
To są całkiem rózne silniki. W doładowanym jest inna głowica, zawory, tłoki, stopien spręzania itp. Chyba że ten z pajero jest doładowany ale wtedy oznaczenie bedzie 4D56T
Czy immo jest w sterowniku silnika da się go jakoś obejść.
Witam mysle ze chodzi o Montenero z silnikiem 4M41 121kW czy 118kW?Pozdrawiam
Witam Jeżeli temat nie w tym dziale to proszę o przeniesienie. Mam nadzieję że znajdę tutaj posiadacza Pajero lub osobę zorientowaną w temacie. Chcę kupić pajero z silnikiem 2.8 TD i skrzynią manualną super selekt. Dzisiaj oglądałem taki samochód i wszystko jest niby ok, ale jest problem z przełączaniem napędów. to znaczy daje się włączyć 2H 4H i 4HLc....
Może ktoś spotkał się z takim problemem i pomoże : Pajero Classic II z 2003 roku silnik 2.5 diesel Ma 125 tys przejechane, mam go od nowości. Parę lat po zakupie zaczęłam ciągnąć nim przyczepę z koniem i przy długiej trasie po wykręceniu 3 tys obrotów odłączyło się turbo. Warsztat nic nie wykrył. Potem co jakiś czas tak się zdarzało, wyłącznie podczas...
Zimny "LÓT" taktak. Dodano po 1 Na dodatek w dwunastocylindrowym silniku 3.0....
Przed ładowaniem 12v. W czasie ładowania w prostowników włączona opcja max to było 14,2v. Teraz po odłączeniu schodzi gdzieś do 12.9v. Co mogę posprawdzać jeszcze żeby mi następnego alternatora nie spaliło ? Przewody od alternatora prześwietlonej do akumulatora. Silnik ma masę
Witam, Mam problem z niedziałającym obrotomierzem w moim Pajero II. Czy jest ktoś zorientowany skąd sygnał bierze obrotomierz w Pajero II 2,8 TD '97rok ? Wiem , że w silniku 2,5 był czujnik na pompie wtryskowej, natomiast tu nie moge się doszukać. Mile widziane jakieś podpowiedzi.
Witajcie. Pajero 2015 rok, silnik 3.2 DID. Nagle zaczęło tracić moc. Na 1. Biegu jest jako tako ok, 2 i powyżej przy zwiększeniu obciążenia zaczyna mulić. Co do tej pory zrobiłem : - błędów brak - parametry wszystkie OK - droznosc układu paliwowego OK - korek wlewu paliwa OK Jedyne, co nie gra to w momencie mulenia ciśnienie na listwie spada drastycznie...
Z tego nic co sobie umyśliłeś. Silnik GDI więc odpuść sobie bo "oszczędność" pieniążków z jazdy na LPG nie wystarczy ani na jeden wtryskiwacz benzynowy. A te napewno zniszczysz. Dlaczego myślisz że masz sterowanie RENIX ?
Witam wszystkich.Chciałbym się na tym forum ,zwrócić o pomoc w naprawie samochodu.Postaram się klarownie przedstawić problem.Samochód Pajero 3.2 DID 2000r. ,po uruchomieniu pali mi bezpiecznik 120A w ciągu 10...15 sekund.Sam alternator zachowuje się do momentu odpalenia prawidłowo,mam tu na myśli że przez zapaleniem świeci mi się kontrolka ładowania,a...
Ogólnie obroty zaczynają falowac między 2-3 tyś jak temp jest na 50-60°, jak bym wcisną gaz i go puścił,
Siłownik regulacji nadciśnienia ładowania, masz silnik 2,5, ciśnienie ładowania 0,7 bara. Często pęka żeliwna obudowa, a dokładniej gniazdo zaworu. Jak podejmiesz decyzje o wymianie to zwróć uwagę bo były dwa typy, z chłodzeniem wodnym i bez.
Wie ktoś coś, po włączeniu silnika zapala się lampka napędu tylnego prawego koła i nie gaśnie, co może być przyczyną?
słychać delikatne popukiwanie, tylko na obrotach w przedziale 900-1000 poniżej prawienie nie słychać podjerzewam panewke na tłoku ewentualnie na wale, stąd moje pytanko czy da się dołem wyjąć tłoki- byłoby by szybciej.. czy trzeba czapke zrzucać? ten sam silnik jest w pajero oraz galloperze
Ze 3/4 sprawne używane silniki bym za to kupił, albo całe Pajero z UK, bez ryzyka, że kapitalny remont u "jakiegoś chłopaczka z Białegostoku" może się zakończyć kolejnym remontem :D
Jest inny zapach niż zapach nafty pojawiający się przy lejących wtryskach - dym mocno gryzie w oczy. Czytałem ze od przesuniętego zapłonu dzieją się podobne rzeczy. Jak jest z rozgrzewaniem się silnika gdy wtryski leją??
Kod silnika na pewno ten 6G74 z tego co się orientuje to były 2 modele silnika tego typu w latach 01-00 142 kW i 163 kW i tutaj jest ten 163kW chodzi mi o schemat komputera z tego silnika.
Witam problem z pajero 3,2 did 2000r podczas jazdy zapala się kontrolka hamulca recznego i odczuwalny jest wyraźny spadek mocy w sterowniku silnika zadnych bledow nie ma wygląda na to ze cos od układu hamulcowego ogranicza moc ale czy to możliwe ?
Witam! Przyjechało do mnie mitsubishi pajero pinin z silnikiem 1,8 GDI , rocznik 2000. Problem jest następujący: w trakcie szybkiego przyspieszania po chwili zapala się check engine, auto traci moc, prawie nie reaguje na pedał gazu , "wolne obroty" wychodzą na ok. 2000. Trwa to do momentu wyłączenia silnika na ok 30 sek., po takim czasie auto odpala,...
Podłącz do pinu L kontrolkę a drugi koniec do ( +) akumulatora . Możesz przez diodę kierunek przewodzenia do alternatora ja robiłem to bez diody , kontrolka powinna zaświecić . Pin S na nim masz ( + ) tak . Uruchom silnik i napisz co zauważyłeś .
Za mało... Nie mierzyłem prądu silniczka od malucha, za to mierzyłem prąd silnika dmuchawy od Mitsubishi Pajero (od klimatyzacji) przy zasilaniu 12V- wyszło 11A. Silniczki od wycieraczki tylnej szyby Golfa potrzebują przy 12V ok. 2,5A (bez obciążenia na przekładni ślimakowej). Przypuszczam, że ten od dmuchawy od malucha potrzebuje koło 5A... V.
Witam mam problem z obrotami w mitsubishi pajero 2,5 tdi rok 1994 na zimnym silniku obroty 900 jak się zagrzeje wskakują na 1200 i tak zostaje, oraz problem z obrotomierzem czasami przestaje chodzić. Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza, manta.
Problem z autem jest następujący , rano gdy odpalam samochód i próbuję ruszyć z miejsca po czym nagle hamuje auto odrazu gaśnie dzieje się tak tylko na zimnym silniku Mitsubishi montero Sport 3,5 V6 2000 rok skrzynia automatyczna nie załącza ssania
na przewodach motorów spoczynkowa masa,trzeba przeciąć drugi przewód podając jednocześnie plus w kierunku silnika,prosta sprawa.
Troskę nowsze z lat 80-90 Alfa Romeo 6, 75, 90 silniki doładowane, 2,0, 2,4, 2,5, Audi 100 2,0 z doładowaniem i bez, Bedford 2,3, Jeep Wrangrel 2,1TD, Ford sierra 2,3 i Scorpio 2,5, Isuzu Midi 2,0TD i 2,2D, Land Rover Defender 2,5, LDV 2,5, Mazda 626 2,0, Mitsubishi Pajero 2,3 i Canter 2,4, Nissan Vanette 2,0, Urvan 2,3, Cabstar 2,5, Opel rekord 2,3...
Silnik po kapitalnym remoncie na starym problemu nie było. Jakieś wskazówki bliższe ? Szukajka na nic przydatnego mnie nie naprowadziła
Witam wszystkich. Zakupiłem nowa bude do pajero II. Orginał był silnik 2.5 I buda z tego samego czyli 2.5 diesel A teraz mam problem bo nowa buda jest z bezyny 3l a silnik dalej 2.5 pompa elektroniczna.. Nie mogę odpalić auta jest jakieś obejście żeby pompę odblokować na stałe żeby to odpaliło?. Czy trzeba zmieniać wiązke czy sterownik
Poza nielicznymi przypadkami sterownik silnika wystawia na cewkę przekaźnika masę anie plusa.( Dla pewności pomiaru dokonać w czasie startowania rozrusznikiem).
Problemów może być kilka: Kiepskie paliwo ale to raczej wychodzi dopiero poniżej -5*C Lejące wtryski Brak sprężania w silniku Świece żarowe które nie grzeją Trzeba diagnozować po kolei
Cenę i opłącalność naprawy głowicy/silnika poznasz dopiero po rozbiórce silnika. Jeśli zawór jest wypalony, to pewnie reszta zaworów również może być do wymiany. A przed wszystkim trzeba znaleźć przyczynę owego stanu.
Witam, szukam i szukam na forach ... a mechanicy wciąż swoje i nadal nie znaleźli przyczyny. Pacjent : Pajero 3.2 DID 2002 r. Objawy : - silnik zimny - wszystko ekstra, odpala od strzału, ma moc , przyspieszenie, nie trzęsie. Niby jest jak być powinno - silnik po rozgrzaniu - zaczyna telepać...trzęsie na niskich obrotach. Na luzie jak mocno wcisnę pedał...
Witam wszystkich. Mam pytanie, czy ktokolwiek widział gdzieś jakikolwiek PRAWDZIWY schemat do pajero 3 lub 2 bo zciągnołem już chyba wszystko co było w necie i owszem serwisówki są ale prawdziwego schematu nie ma nigdzie :( pilnie potrzebuje schematy do obu samochodów. Za wszelką pomoc z góry WIELKIE DZIĘKI! Dodano po 1 głównie chodzi mi o silniki i...
Benzynowy silnik Sportka to licencyjny z Mazdy 626. Pzdr. Wojtek
Mam pytanie czy ktoś z forum wie jaka jest w tym autku lambda. Chodzi mi czy jedno lub pięcio woltowa. Lambda ma cztery przewody. Autko jest z 1995 roku a silnik to 3.5 V6
Witam. Auto jak wtemacie. Świece żarowe starczają na około 3 tygodnie. Wymieniłem już trzeci komplet. Wydaje się być wszystko ok. Świece grzeją po wł. zapłonu prawidłowo i grzeją po odpaleniu zimnego silnika około 3min. w zależności od temp. silnika. Czy ich działanie jest prawidłowe? Czy po uruchomieniu zimnego silnika napięcie na świecach powinno...
odpowiedzią na zagadkę jednak okazały się uszkodzone kable, pomiędzy skrzynką przekaźników pod maską a skrzynką bezpieczników w kabinie, w okolicy ściany komory silnika. Łatwo znaleźć nie było. Dziękuje za pomoc, temat zamykam.
Kolega włoży mniejszy bezpiecznik, żeby nie spalić samochodu. Można próbować przełożyć silnik z mechanizmem ze sprawnego samochodu, albo przekładać oddzielnie silniki mechanizm. Niestety urządzenia, które nie są całkowicie niesprawne, bardzo często działają w obecności wykwalifikowanego serwisanta nie wykazując przy tym objawów uszkodzenia.
Zanim wymontujesz pompę wtryskową: 1. Wymienić przewód zasilający między pompą, a filtrem paliwa na przeźroczysty (igielitowy). 2. Po dłuższym postoju przed uruchomieniem silnika podpompuj przez chwilę paliwo pompką przy filtrze paliwa. 3. Podaj na filtr paliwo z karnistra/butelki lub bezpośrednio na pompę podaj paliwo poprzez lejek. W/w "eksperymenty"...
woda leci korkiem spustowym dolnym kolankiem górnym kolankiem zarówno powietrze sprężone bez problemu silnik ten sam co pajero 1 -3.0 12v 141 koni Dodano po 6 sprawdzając przewody płyn jest w układzie poniewąz luzując opaski kapało przy bloku jak i przy chłodnicy kapie wiec sam nie wiem moze wina przewodu dolnego chłodnicy który sie zapda przy większych...
Witam, uważam, że trzeba wymienić padnięty czujnik ,może on powodować ciągłe włączanie grzania świec, a jeśli to nic nie da ,to pewnie przekażnik się blokuje i daje cały czas napięcie, a tak nie standardowo, awaryjnie, to można założyć ręczny wyłącznik grzania świec, po odpaleniu silnika wyłączyć dopływ prądu do świec, aby uniknąć ich spaleniu, pozdrawiam...
Mam podobny efekt w Mitsubishi Pajero 94 V6 3500 /gaz.Z obrotami dzieje sie prawie tak samo. Na zimnym silniku po odpaleniu plywanie obrotow i lekka dzura w przyspieszaniu na benzynie ...na gazie nie plywa albo plywa nieznacznie i przyspiesza normalnie .. po rozgrzaniu efekt ustepuje.Tez jestem ciekaw co to jest. Pozdrawiam.
Pacjent: Hyundai Galloper 2.5(TDI) czyli Mitsubishi Pajero I po koreańsku Objaw: Po odpaleniu silnika świecą się(nie pełnym światłem) kontrolki: akumulatora, hamulca postojowego((P) i (!)) oraz kontrolka filtra paliwa. Ładowanie słabe. Nie dochodzi do 13V, ale rośnie wraz z obrotami. Podejrzewam, że nie gasnąca kontrolka akumulatora ma coś z tym wspólnego....
Ciekawe kto mi zabroni jazdy po swoim prywatnym lesie ? Mam Octavie 4x4 i raczej do takiej jazdy w teren się nie nadaje ale Suzuki Vitara to byłby lepszy wybór, miałem Mitsubishi Pajero Pinin i to był bardzo dobry samochód, z dobrym napędem tylko silnika GDI mechanicy nie ogarniają i wszechobecna rdza dlatego nie bierz go absolutnie pod uwagę.
podobno amorki sa takie same z wyglądu ale mają inna wytrzymałość i siadaja szybciutko, a poza tym nie chodzi o różnice w wyglądzie, chodzi o parametrzy wytrzymałośćiowe poziom kierunek sił w dieslu masz inny niż w benzynie i zawsze tak będzie. Tylko uazy po implantacji silnika mercedesa diesla chodziły w miare normalnie, a juz np stare pajero po założeniu...
Witam! Pajero 1998rok, 2,8 TDI przebieg 290 tyś. (na zegarach) Problem wygląda następująco: już po odpaleniu na zimnym pajero lekko kopci na czarno, gdy ruszamy jest coraz gorzej. Na ciepłym silniku kopci głównie gdy nawet lekko "depniemy". Nie ma mocy: ciężko go rozbujać do 120 km/h. Był u 3 róznych mechaników, gdyż pompa nie trzymała. Ten ostatni...
silnik pajero pajero wtrysk pajero bezpiecznik
licznik resetem serwis konica minolta filtr zasilania buczenie
samsung le37b650 przyczepa kampingowa
Podłączenie korektora Sony do przedwzmacniacza TA-E2000ESD Opel Vectra C 1.8 2009: Moment dokręcania śrub chłodniczki oleju