dziwnego tego skana miałeś bo opisy błędów trochę po polsku trochę po angielsku i trochę to namieszało, APS - acceleration position sensor (czujnik położenia pedału gazu) są tam dwa potencjometry, 1 to pierwszy potencjometr główny 2 to drugi sprawdzający, pedały gazu często w nich padały także jeśli ten błąd się nie kasuje i nie był rozpinany pedał...
Jezeli silnik 6G74 (Pajero GDI) to miałem.
Pajero 3.2DI-D silnik, pompa wtryskowa zexel, układ rozrządu, napinacz paska klimatyzacji robiący za wspornik sprężarki klimatyzacji, no i pompa hamulcowa :D
witam ...napisałem o Canterze posiadającym silnik 4M42, które serwisujemy na co dzień.....z kolei Pajero posiada inny silnik 4M41, a na temat tego silnika nic mądrego nie powiem , ponieważ nigdy z nim nie mieliśmy nic wspólnego.....serwisujemy tylko ciężarowe Cantery....pozdrawiam
Aby na 100% upewnić się czy pompa oleju jest sprawna to wyciągnij miarkę oleju od skrzyni biegów (silnik nie pracuje) i sprawdź (pomierz) stan oleju. Następnie uruchom silnik i pomierz ponownie. Przy sprawnej pompie stan na uruchomionym silniku powinien się obniżyć + - 2.5 - 3 cm.
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
A co zrobiłeś z powrotem ? Masz dać drugim wężem do tej bańki . Który rok i jaki silnik ?
Siłownik regulacji nadciśnienia ładowania, masz silnik 2,5, ciśnienie ładowania 0,7 bara. Często pęka żeliwna obudowa, a dokładniej gniazdo zaworu. Jak podejmiesz decyzje o wymianie to zwróć uwagę bo były dwa typy, z chłodzeniem wodnym i bez.
No niestety niema nikt nic odświeżam temat ma ktoś może instalacje komputera do 94 roku Zapewnie nie czytales swojego postu ze napisales do1994roku. Z tad moje zapytanie o swapa. A modele 6G74 ( na sam ten model nie chce mi sie pisac bo jest tyle silnikow ze glowa boli a pod spodem kilka z nich ) 6G74DOHC 24V 07/1995-12/1998 (153 kW) 08/1998-12/2000...
Zapłon udało się naprawić ktoś uszkodził pierścień impulsowy czujnika wałka rozrządu, teraz zapłon jest prawidłowy. Silnik jednak dalej przerywa, przy gwałtownym dodawaniu gazu..
Mogło.
Mam trzy pytania. 1. Które z silników benzynowych jakie występowały w Pajero II http://obrazki.elektroda.pl/6464717700_1... miały aparat zapłonowy, a które miały już komputer i cewki zapłonowe na świecach (czy w ogóle takie były) ? 2. Czy istnieje program z katalogiem części, instrukcjami napraw, dedykowany dla mitsubishi, tak jak np....
Mianowicie problem jest taki że samochód pewnego dnia zaczął dymić i nie ma mocy. Błędy 31 51 52. Ale to poprzez pozamieniane wężyki podciśnień sterujących. POzatym po przekręceniu kluczyka w celu zgaszenia silnika silnik wchodzi na 1 sekunde na obroty pewno kiedyś się nie zgasi i rozbiegnie. Skrzynia automat . Zna ktoś kogoś co pewnie naprawia pompy...
To może niedokładnie pompę ustawiłeś? powinno być tak: Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Wmontować czujnik zegarowy w pompę. Obrócić wał korbowy do ok. 30° przed górnym martwym punktem i cofnąć czujnik pomiarowy. Obrócić wał korbowy na 12° za górnym martwym punktem (6° za górnym martwym punktem w systemach sterowania nadciśnieniem)....
Pompa Zexel 104700-3051, MR577145
Witam ponownie. Już kiedyś zakładałem taki temat. Miał być Jeep GC Wj, a przez kobitę skończyło się na Sorento 3.5 V6 , ale do rzeczy. Szukam samochodu "uniwersalnego" na asfalt jak i w błoto, piasek, tam gdzie prześwit faktycznie ma znaczenie, ale niekoniecznie topić go po same klami, max do progów/drzwi z możliwością przespania, więc musi mieć dość...
Z tego nic co sobie umyśliłeś. Silnik GDI więc odpuść sobie bo "oszczędność" pieniążków z jazdy na LPG nie wystarczy ani na jeden wtryskiwacz benzynowy. A te napewno zniszczysz. Dlaczego myślisz że masz sterowanie RENIX ?
Pajero Pinin 1,8 16V błąd P0110 czujnik temp. pow - w parametrach pokazywał 120oC, a po uruchomieniu zalewało silnik i brak wskazań przepływu powietrza. Kupiłem używany przepływomierz w cenie kosmicznej o numerach E5T08471 Mitsubishi Electric, wpiąłem na sztukę i uruchomiłem auto i wszystko było ok. Temperatura 3oC i pokazało przepływ powietrza. Przepływomierz...
Wymiennik w chłodnicy uszkodzony. Miałem podobny przypadek w hondzie civic. Chłodnica do weryfikacji (chłodnica płynu silnika)
Tak. Miałem ten silnik i ten problem. U mnie pomogło rozebranie tego czujnika wyczyszczenie ścieżek i podgięcie ślizgaczy. Pokleiłem pociaprałem dwuskładnikowym i po tym zabiegu auto chodziło jak zegarek. Może też być potencjometr pedału gazu który w space star był w komorze silnika.
Proszę: 1. 2.
Może ktoś spotkał się z takim problemem i pomoże : Pajero Classic II z 2003 roku silnik 2.5 diesel Ma 125 tys przejechane, mam go od nowości. Parę lat po zakupie zaczęłam ciągnąć nim przyczepę z koniem i przy długiej trasie po wykręceniu 3 tys obrotów odłączyło się turbo. Warsztat nic nie wykrył. Potem co jakiś czas tak się zdarzało, wyłącznie podczas...
a czym się ten silnik rożni od innych benzyniaków?
No hej!Z tego co się orientuję masz pewnie silnik jak w Mitsubishi Pajero lub l200,Galloper i H100 miały właśnie te silniki zaadoptowane.Luz zaworowy dla mitsubishi 0.25mm na każdy zawór (przy zimnym silniku ,stosuje się też 0.15 na gorącym).W moim L200 jest silnik identyczny jak w galloperze i nawet ostatnio z h100 zakładałem koła rozrządu.Oznaczenie...
Podepnę się pod temat, bo mam ten sam silnik 3.0 V6 (6G72) w Pajero II i zamontowaną od miesiąca instalację KME Diego, reduktor KME Gold, wtryski OMVL REG. No i objawy podobne: wyskakujący check engine na wolnych obrotach . Check występuje dość rzadko, raz na jakiś czas , ciężko mi ustalić od czego to zależy. Odczytałem kod błędu z ECU auta i okazało...
Witam, szukam i szukam na forach ... a mechanicy wciąż swoje i nadal nie znaleźli przyczyny. Pacjent : Pajero 3.2 DID 2002 r. Objawy : - silnik zimny - wszystko ekstra, odpala od strzału, ma moc , przyspieszenie, nie trzęsie. Niby jest jak być powinno - silnik po rozgrzaniu - zaczyna telepać...trzęsie na niskich obrotach. Na luzie jak mocno wcisnę pedał...
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Witam Mam tylko taką instrukcję do tego Pajero z 1999 roku. Silnik 4D56, jak nie znajdziesz nic to poszukam jeszcze w wolnej chwili.
Witam. Wczoraj zabrałem sie po raz kolejny za grzebanie w swoim aucie i sprawdziłem ciśnienie oleju, wiec na zimnym silniku 3.9-4bar na jałowych oraz na ciepły silniku 2-2.1 bara także na jałowych. Czyli czujnik do wymiany ? Jak by olej nie dochodził do głowicy to ciśnienie było by większe ? w taki przypadku kiedy by było wszystko sprawne, wymienić...
Witam! Jestem posiadaczem Mitsubishi Pajero I z Silnikiem 2,3 TD. Chciałbym jednak zamontować w nim porównywalnego co do mocy benzyniaka. Najlepiej jakiś prosty silnik na gaźniku. Czy ma ktoś doświadczenia w tym temacie? Pozdrawiam Witek
Witam Wygląda na to że przewody są dobrze podłączone ale elektrozawory od EGR i klapy gaszącej są uszkodzone i puszczają kiedy im się chce. Odłączyłem od nich podciśnienia i jest trochę lepiej, nie dymi ale nadal silnik pracował twardo i check z błędem 21 według Carmana nadal się oświeca, z mocą lepiej niż ostatnio ale jeszcze nie to co ma być. Próbowałem...
Bzdury internetowe. Zdrowy silnik wypala się co 400-700km
A może pochwalisz sie które to pajero i jaki silnik , jeśli nie jest to TOP SECRET.
Mitsubishi Pajero 2,5 TD, silnik 4d56. Oddałem silnik do remontu z powodu konieczności szlifu płaszczyzny (wżery pod uszczelką). Zużycie cylindrów wynosi 0,04 - przy dopuszczalnym limicie 0,03. Reszta silnika jest w dobrej kondycji. Wał nie wymaga szlifu. Pytanie: - zostawić jak jest, zrobić honowanie + nowe pierścienie - wymienić tuleje, tłoki stare...
Albo zacząć od michy, albo głowice zwalić i obudowę rozrządu... Zacznij od wyjęcia silnika bo na samochodzie wiele nie zwojujesz. Jeżeli to automat silnik wychodzi bez demontażu skrzyni biegów, przy manualnej najpierw musisz wyjąć skrzynię biegów.
Witam opłatę za członkostwo 250 zł na rok i jeszcze nie wiem czy maja to co potrzebuje nie zaciekawie to wygląda A może ktoś wie w jakim innym samoch. znajduje sie silnik 2,6 by porównać
Kolega włoży mniejszy bezpiecznik, żeby nie spalić samochodu. Można próbować przełożyć silnik z mechanizmem ze sprawnego samochodu, albo przekładać oddzielnie silniki mechanizm. Niestety urządzenia, które nie są całkowicie niesprawne, bardzo często działają w obecności wykwalifikowanego serwisanta nie wykazując przy tym objawów uszkodzenia.
Przed ładowaniem 12v. W czasie ładowania w prostowników włączona opcja max to było 14,2v. Teraz po odłączeniu schodzi gdzieś do 12.9v. Co mogę posprawdzać jeszcze żeby mi następnego alternatora nie spaliło ? Przewody od alternatora prześwietlonej do akumulatora. Silnik ma masę
Silnik po kapitalnym remoncie na starym problemu nie było. Jakieś wskazówki bliższe ? Szukajka na nic przydatnego mnie nie naprowadziła
Podłącz do pinu L kontrolkę a drugi koniec do ( +) akumulatora . Możesz przez diodę kierunek przewodzenia do alternatora ja robiłem to bez diody , kontrolka powinna zaświecić . Pin S na nim masz ( + ) tak . Uruchom silnik i napisz co zauważyłeś .
mam Pajero 2,5 TDI i leje do niego olej 15W/40D jest w miarę gęsty i jest OK! - może masz za rzadki olej a silnik z dużym przebiegiem ale ja też myślę że panewki co bym nie życzył. pozdrawiam.
Witam, Mitsubishi Pajero II 1996 rok silnik 2.8 TD Automat W zimnym okresie gdy temperatura spada do 5 stopni automat nie chce wbić ostatniego biegu , wystarczy poczekać 5 minut lub przejechać około 5km i wszystko wraca do normy. Mam drugi silnik oraz druga skrzynie biegów w razie czego :) Zastanawiam się czy pomogła by wymiana filtra oraz oleju . Proszę...
Witam, czym ktoś z szanownych kolegów wie czy silnik od Mitsubishi Pajero 2.5TD o oznaczeniu 4D56 będzie pasować do Hyundai Galloper 2.5TD o oznaczeniu 4D56T ? W galloperze rozwaliła się panewka i podziabało wał korbowy. Na allegro nie zalazłem żadnego silnika do tego samochodu.
Witajcie. Pajero 2015 rok, silnik 3.2 DID. Nagle zaczęło tracić moc. Na 1. Biegu jest jako tako ok, 2 i powyżej przy zwiększeniu obciążenia zaczyna mulić. Co do tej pory zrobiłem : - błędów brak - parametry wszystkie OK - droznosc układu paliwowego OK - korek wlewu paliwa OK Jedyne, co nie gra to w momencie mulenia ciśnienie na listwie spada drastycznie...
słychać delikatne popukiwanie, tylko na obrotach w przedziale 900-1000 poniżej prawienie nie słychać podjerzewam panewke na tłoku ewentualnie na wale, stąd moje pytanko czy da się dołem wyjąć tłoki- byłoby by szybciej.. czy trzeba czapke zrzucać? ten sam silnik jest w pajero oraz galloperze
Mitsubishi L200 lub Pajero Sport (L200 w wersji kombi) - 1 generacja, z silników nie masz wielkiego wyboru, benzyna 2,4 (rzadka wersja) lub 2,5 TD, bez problemu można podnieść zawieszenie. Blokada centralnego i tylnego dyfra. Resory z tyłu, rama, wytrzymały napęd, sztywna oś z tyłu, przyzwoity prześwit. Bez problemu ciągnie ciężkie przyczepy, chociaż...
Może to co u mnie się działo u ciebie może tez mianowicie u mnie po odpaleniu silnika po pewnym czasie bezpiecznik padał okazało się że miałem lekko poluzowaną dolną śróbę od alternatora nie napinającą tylko tą drógą i co się działo kabel ładujący ten gruby plus dotykał do ramy gdy silnik wibrował na niskich obrotach sprawdź i daj znać Proszę natychmiast...
Witam, szukam schematu elektrycznego sterowania silnika w Mitsubishi Pajero z 2002 roku, silnik 3.2 DID, skrzynia automatyczna (jeśli ma to znaczenie). Mógłby ktoś pomóc? Pozdrawiam.
woda leci korkiem spustowym dolnym kolankiem górnym kolankiem zarówno powietrze sprężone bez problemu silnik ten sam co pajero 1 -3.0 12v 141 koni Dodano po 6 sprawdzając przewody płyn jest w układzie poniewąz luzując opaski kapało przy bloku jak i przy chłodnicy kapie wiec sam nie wiem moze wina przewodu dolnego chłodnicy który sie zapda przy większych...
Pajero III, 2,5 2001. Silnik 4d56, 115KM z elektroniczną pompą wtryskową. Cała historia: 1. Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Skończyło się remontem silnika. Planowanie bloku, głowicy, honowanie cylindrów. Nowe pierścienie, panewki. Zregenerowana głowica (gniazda, zawory, usczelniacze). Zregenerowana trubina, wtryski. 2. Samochód przejechał kilka tysięcy...
Mam pytanie czy ktoś z forum wie jaka jest w tym autku lambda. Chodzi mi czy jedno lub pięcio woltowa. Lambda ma cztery przewody. Autko jest z 1995 roku a silnik to 3.5 V6
Sprzęgło od syreny znajdź jest jak by samodzielna nie zależna od skrzyni biegów i silnika. Potem układ napędowy weź od Daewoo Tico. Silnik mocny w diabły i lekkie skrzynia biegów manualna super. I tak silnik elektryczny z redukcja szukaj tym do skrzyni biegów przez sprzęgło idziesz. I dwa takie napędy kompletujesz i masz terenówkę 4x4. Dyfry gruszki...
pajero silnik bezpiecznik pajero pompa pajero
sterować makieta kolejowy wypalać świetlówka wymiana tłoczków
Plik ZIP nie jest rozpoznawany jako ZIP - przyczyny i rozwiązania Zalana wkrętarka Bosch - możliwe uszkodzenia i naprawa