MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Zmień filtr paliwa na oryginały, jeżeli filtr paliwa dobrze nie uszczelnia paliwo będzie uciekać powrotem prosto z filtra paliwa.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
w paliwie podaj jakie wyniki masz ciśnienia paliwa w układach niskiego i wysokiego ciśnienia i dopiero można powiedzieć czy od tego to jeżeli od tego to pewnie gdzieś paliwo ucieka, dziś do nas do MB przyjechał Actros że obroty mu falują i wg silniki dziwnie chodzi okazało się że na jakiejś złączce na ramie cieknie paliwo.
Ten błąd nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Informuje o braku informacji o stanie czujnika skroplin. Jak na wtryskach sucho (cokolwiek to znaczy), to popuść przewody do wtryskiwaczy i pompuj ręczną pompką aż będzie paliwo bez powietrza.
Dzień dobry, Mercedes Actros 1830, MP4, rok produkcji 2016. Wyposażony jest w dwa zbiorniki po 500L każdy, przelew pomiędzy zbiornikami grawitacyjny. Kierowca był 2 tygodnie na urlopie i samochód stał, w międzyczasie wymieniliśmy w nim wtryski i od tego czasu rozpoczęły się problemy. Zbiornikiem głównym jest zbiornik lewy, z niego pobierane jest paliwo...
Trzeba szukać nieszczelności w systemie paliwowym. Najpawdopodobniej cofa ci się paliwo do zbiornika
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
Witam , posiadam mercedesa actrosa Mp1 2000r , auto straciło moc , nierówno chodzi na wolnych obrotach , od czasu do czasu kopci na biało , na postoju jak dodam gazu to cały czas kopci na biało . Auto zaczyna równiej chodzić jak podpompuje paliwo pompka ręczna przy zbiorniku . Dziś wymieniłem pompę paliwa i dalej to samo . Nie pokazuje żadnych błędów...
Na wyjściu z pompy paliwowej manometrem ,sprawdzałem w takim samym i jest identyczne podejrzewam pompo wtryski albo elektronika jak to sprawdzić? Dodano po 10 Pompa nie była zaślepiona dałem trójnik żeby paliwo dalej szło na układ.
Jak by każdy prowadzał do serwisu Każdy samochód o byle pierdołe to by zbankrutował. Po to się pytam żeby samemu coś zrobić a nie prowadzić 100km do serwisu i wywalić pieniądze na paliwo i jeszcze ogromne ceny w ASO
Jeszcze pytanie kto pyta, kierowca czy właściciel auta. :) Właściciel to przeważnie wierzy w zapewnienia sprzedawcy, że autko jeździ na powietrze, a paliwo się tankuje tylko po to by zbiornik nie zardzewiał. 35 to wcale nie jest dużo. Im starszy tym będzie więcej potrzebował. Jak będzie palił ponad 40 to wtedy zapytaj, tylko podaj w jakie nowe części...
Problem z zapaleniem, tylko po pauzie 9h,kreci długo,ewidentnie wyglada na cofajace sie paliwo.separator Nowy filtry też.Gdzie szukać,może ktoś wie gdzie zaworek zwrotny jest?
Okazało się że pomimi że wtryski zostały jeszcze raz sprawdzone i pomimo dobrego ciśnienia rozpylenia mieszanki to "lały" i była konieczna wymiana końcówek. Po założeniu końcówek BOSCH-a auto zapalało prawię normalnie ponieważ nieregularnie wydobywał sie stuk tak jak by w którymś cylindrze pozostawało paliwo. Okazało się że czujnik obrotów wałka rozrządu...
W nowym (rocznym) Actrosie były robione diagnostyki (kasowanie przeglądów okresowych) przez Star Diagnosis i po tym samochód nie odpala. Rozrusznik kręci, paliwo jest podawane do silnika. Przywróciłem stare ustawienia z ZDS'u i dalej nic. Jakieś pomysły?
Witam mam problem z Actrosem jak wyzej samochód ciężko zapala(długo kręci) paliwo nie utrzymuje ciśnienia slychac jak wraca do zbiornika zaraz po zgaszeniu,również zaraz po zgaszeniu i odpaleniu po sekundzie juz długo kręci ok. 4Sek. I zagada potem pochodzi z 10min nawet jak sie pojezdzi troche to zaczyna zdychać jak się popompuje pomką ręczną to wraca...
Jak w tytule, Actros 2013r jak się przełącza na zegarze między AdBlue a poziomem paliwa?
Witam problem dotyczy actrosa rok produkcji 1998 model 1831 nr VIN WDB9540321K227603 nie chce zapalić rozrusznik kręci paliwo jest podawane zero dymu z tłumika i pali się kod PLD na czerwono bez żadnych liczb
Była seria sterowników że miały właśnie taki błąd plus chyba coś z błędem klemy 15 - w tej chwili dokładnie nie pamiętam. Takie sterowniki podlegały wymianie. Nie miało to jednak żadnego wpływu na moc silnika. Actrosy nie mają specjalnie doskonałej diagnostyki w przypadkach jaki opisałeś. Nie ma ciśnień paliwa w danych aktualnych i trzeba się z tym...
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
Te pojazdy mają niby system FSS lub WS i same wołają obsług. Z praktyki wydaje mi się, że na kilometry to nie masz co patrzeć - bardziej godziny pracy. Silnik średnio 2 razy w roku. Skrzynia, mostt, zwolnice co 2 - 3 lata. Filtry przy obsłudze zawsze wymieniasz ale jak liche paliwo, czy duże zapylenie to i częściej.
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa FMR 0 3130 czujnik płynu chłodniczego lub filtr powietrza
Witam, czy ktoś może mi książkowo powiedzieć jakie powinno być doładowanie turbin w Actrosie modelu 1848 98r. pod pełnym obciążeniem w maksymalnych zielonych obrotach 1500. A jakie w modelu 1853 oraz 1857. Czy na pokładowym kom. w dziale PLD MW 18 doładowanie jest wiarygodne? Jakie ma być ciśnienie zasilania paliwa zaraz za pompą podającą oraz przed...
Mam to samo i nie wiem czego szukać... Problemem nie musi być pompa wspomagania, może to być wina napędu pompy paliwa, albo samej pompy paliwowej. Częste przypadki. Po wymontowaniu pompy wspomagania należy sprawdzić luzy napędu pompy paliwa.
Już znalazłem - pod tylny moduł ramowy, kostka X3 pin 19 i 20.
Witam, nie mam zabudowy hydro. A z obrotami jest tak, że jak jadę z przyczepą (tandem) to wkręca mi się max na 1700-1800obr/min zaznaczę że bez ładunku, przyznam się że nigdy nie sprawdzałem jakie jest oprogramowanie ani tez nie sprawdzałem na ile maksymalnie się wkręca. Może jest tak, że z ładunkiem samochód wkręca się wyżej, staram się trzymać zawsze...
Firma Waśpol Skawina ul: Energetyków. Montują do różnych pojazdów- GPS, zużycie, miejsce, ilość paliwa.
Dość sporo skoro moje IVECO STRALIS z 2005 mieści się w granicy 22 l. przy tonażu 14 ton na solo Może masz problem z wtryskiwaczami paliwa?
Witam, mam problem z Mercedesem wywrotką 3244 - nie pokazuje paliwa i ciśnienia powietrza na desce
Tak na głównej pompie paliwa jest jeszcze pompa wstępna i ona nie podawała paliwa i dlatego brakowało ciśnienia i wchodziło w tryb awaryjny
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
A moze to byc wskazmik paliwa? Bo nie podnosi sie
Błąd jest tak opisywany: "W czasie określonego limitu czasu nie wykryto płomienia". Po naszemu to jest tak: Nie pojawia się ogień w piecu - (dwa cykle rozpalania po 2 minuty bez efektu). Przyczyna: Zapowietrzona pompka i nie dopływa paliwo. Druga możliwość, jeśli się kopci na biało w czasie rozpalania to: zabrudzony jest wkład palnika, lub sztyft świecy...
Parametry pracy czujników temperatur wlotu i wylotu gazów prawidłowe? Czujnik wilgotności powietrza pokazuje normalne wartości? Czujnik NOx pracuje prawidłowo? Temperatury silnika i czynnika AdBlue w normie? Układ paliwowy i paliwo w porządku? Ciśnienie AdBlue i powietrza zgodne z czujnikiem zegarowym a komputerem? Powyższe parametry ustalają ilość...
Odpowiedź trochę nie ścisła, bo "błąd zasilania" ale czym: paliwem czy prądem. Ja mam podane jako: "błąd wysterowania" - czyli prąd. P.S.: "nieścisła" trzpień zaworu cewki pompowtryskiwacza. W tych silnikach nie ma pompowtryskiwaczy. Co do usterki 4041 do wyświetlany komunikat przez komputer pokładowy brzmi: "Wentylator/hamulec silnikowy nie działa"...
może odpowietrzenie zbiornika paliwa miałem tak w volvie brak mocy i wyświetlał się komunikat o paliwie , nie wiem czy mercedes MP3 ma czujnik ciśnienia paliwa zasilającego MP1 nie miał
A gdzie nie jest za pompą? Wszędzie, ale są takie MANY, gdzie jest odstojnik seperator na stronie ssącej, poza tym Mercedes Actros nie zasypia gruszek w popiele i robi cos w tym kierunku: system filtrujący Mahle, jest tam ochronny filtr wstępny W celu ochrony mechanicznej pompy przed większymi zanieczyszczeniami ze zbiornika, jako filtr wstępny montowane...
To nie kręć silnikiem bo ci korba bokiem wyjdzie. Wyciagaj wtryski i do sprawdzenia. W actrosie tak miałem ale tam odkręciłem kolektor wydechowy i widziałem na którym cylindrze leje. Jak u ciebie się da kolektor wydechowy odkręcić to odkreć i zobacz który otwór jest zalany ropą to ten wtrysk do wymiany. Dodano po 2 Na common railu to jest?
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
Te wodne retardery to jedno wielkie nieporozumienie. Żeby uporać się z takim wyciekiem, należy wymienić ceramiczne uszczelnienie wewnątrz retardera. Obecnie niedostępne. Proponuję jeszcze sprawdzić filtr układu chłodzenia. W większości aut, które go mają, jest oblepiony szlamem. Niesprawny retarder powoduje wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia, wzrost...
Po zgaszeniu silnika ropa wraca z powrotu w przeciągu 20 min do baku i żeby ponownie go odpalić muszę pompować na ręcznej pompce. Zaczęło się tak dziać po wymianie filtra paliwa proszę o info.
Witam. Posiadam Mercedesa Actrosa MP2 2655 6x4 euro 4 raz ma sile raz nie po załaczeniu tempomatu i jak podbije mu sie predkosc tempomatem to przyspiesza jak wsciekly po wyłączeniu tempomatu brak przyspieszenia. Czasami idzie jak burza przez 80 km a jak cos mu odbije to nie idzie wcale. Wtryski zrobione pompy pld po regeneracji, turbina wparzadku, pompa...
Żeby rozwiązać wątpliwości należało by wykonać test wydajności wtryskiwacza do menzurki. Sprawdzić zawartość mocznika w płynie Adblue (refraktometrem), sprawdzić czy nie ma śladów oleju, paliwa. Jeżeli w texie robisz zasterowanie pompy a ciśnienie oscyluje w okolicach 1,5 bara to prawdopodobnie robisz test samej pompy a nie obwodu tłoczenia, ciśnienie...
No tak. Nie napisałem. Samochód to mercedes actros. Czy możliwe jest, że za cofające się paliwo po dłuższym, nie używaniu webasta, winna jest pompka, która ma już swoje lata i po prostu przepuszcza.
Witam, gdzie znajduje się zaworek zwrotny od paliw w Mercedes Actros 2 1841 2004r? Ciężko odpala rano, póżniej już od strzała. I co by tam mogło jeszcze być? Jakby ktoś coś podpowiedział?
Jeżeli grzałki działają a po przejechaniu iles set km znów zapala się błąd to gdzie szukać dalej ? I jeszcze do tego spala mniej paliwa niż wcześniej plus normalnie pobiera adblue
Pewnego razu jeden panikarz po wymianie oleju stwierdził ze olej kapie z kolektorów a później ze paliwo nieprzepalone. A to tylko była woda z intercoolera która w garażu rozmarzla się. :D
Witam. Skrzynia biegów manualna? Diagnostyka podstawowa nie zrobiona! Ciśnienie paliwa, czasy otwarcia pomp, wyważenie na biegu jalowymm, kompresja.
actros paliwo actros filtr paliwo actros ciśnienie paliwo
brotje energy błędy silnik wycieraczek ursus backup manta
Electrolux EW8H458BP - Tryb serwisowy i diagnostyka problemów z suszeniem Renault Espace III 2.2 DT - Świece żarowe nie grzeją po wymianie BSI