W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
Dzięki koledzy za odpowiedzi filtr i paliwo było niestety aż czarne
On tyle pomoże co umarłemy ...( za mały by nagrzać paliwo przepływające pzrez filtr)
Ok. Ale u mnie ewidentnie wraca paliwo do zbiornika bo widzę to w przezroczystym filtrze.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Tak może. Zdejmij wężyk przed filtrem i włącz zaplon zobaczysz czy poda paliwo
filtr nie był zalewany paliwem ale tam w pojemniku na filter paliwo było tak ze nowy filtr był zalany w całości , boję ze sterownik pompy mógł paść
są ślady oleju w filtrze paliwa? przekładając na bardziej zrozumiały język: czy w filtrze paliwa masz czarne paliwo? :D
Co to za błąd na desce?? Jakaś diagnoza była? Może się paliwo cofać, pompka w baku, filtry paliwa... Bez podniesienia maski możemy z fusów wróżyć.
Diagnostyka komputerowa ? Jakieś błędy? Kiedy wymieniany filtr paliwa ? Sprawdzone czy paliwo dochodzi do pompy ?
Witam! Jak próbowałem podać strzykawką paliwo, to też strzelił w filtr powietrza i w wydech. Pozdrawiam.
Masz nieszczelność w układzie, jeśli jedyną rzeczą którą ruszałeś był filtr paliwa to pewnie któraś uszczelka przy nim. Nie ma pompy wstępnej więc nie ma szans, żeby pompa wtryskowa zaciągnęła paliwo ze zbiornika.
W astrze 1.7 cdti niema pompy paliwa w zbiorniku, można wężykiem zasilić paliwem po zdjęciu z pokrywy filtru paliwa. Ja stosuję do wężyka przekrojony stary filtr paliwa typu 126P, do którego nalewam olej napędowy i przywiązany do maski przedniej. Powodzenia!
Wymieniłem pompę i nie chce zapalić. Pompa zalana paliwem i raczej dobrze odpowietrzona. Pompę regenerowałem w serwisie Bosch. Autko zgasło i już nie zapaliło. Przewody przelewowe nowe. Filtr paliwa nowy, paliwo nowe. Rozrząd ok.
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
a omin filtr paliwa i zobacz zobacz czy paliwo sie nie cofa takie proste
Sprawdź najpierw paliwo, czy się nie cofa i czy jest w filtrze, ewentualnie czy nie łapie powietrza.
Opis błędów daj.Taa włóż filtr i już nie będzie do połowy.Załóż pompkę reczną i zobacz czy idzie lekko paliwo.
Filtr powietrza też wymieniony? Nagle się to stało? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś czy tylko czy pompa z grubsza podaje paliwo?
Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce Wszystko zależy od systemu wtrysku dodatkowej dawki paliwa na dopalanie sadzy. Jeżeli jest to realizowane przez wtrysk główny (wtryskiwacze) pomiędzy cyklami pracy, to dodatkowe paliwo powinno dostać się do filtra i tam zapalić wypalając sadzę. Jeżeli przerwiesz...
a to moze filtr paliwa bo jak sie przytyka to paliwo nie dochodz od razu do komory silnika
A zaglądałeś do zbiornika? Coś tam się przelewa podczas kołysania autem. miałem to samo jak klient zatankował benzyny Jest 3/4 zbiornika i nie pachnie benzyną. Jak zdążę jutro, to wymienię filtr paliwa i podam mu świeże paliwo bezpośrednio z "kubeczka" a nie ze zbiornika.
no klepie bo coś jest nie tak właśnie jeśli chodzi o ten mój problem :( Olej wymieniany, filtr oleju oraz paliwa też... :(
Witam.Mam problem z moja Astra a na samochodach to ja się słabo znam niestety a w dodatku jestem obecnie zagranica. No wiec astra nie chce odpalić.Zgasła po drodze i koniec ... Paliwo ma , prawie pełen zbiornik.Wydaje mi się ze to pompa paliwa bo filtr paliwa jest suchy ? Astra ma przejechane nie całe 160 tys km.
Odkręć pokrywkę wtryskiwacza i zobacz , czy podczas kręcenia rozrusznikiem rozpyla paliwo.
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Skoro wyjeździłeś do końca paliwo ,to prawdopodobnie zassało z dna zbiornika syfu do filtra,a może i dalej . Najprościej to wymień filtr paliwa ,ewentualnie ściągnij wężyk od pompki do filtra i zobacz czy paliwo sika.
Ta "czarna ropa" to olej silnikowy, usterki szukaj w miejscach gdzie olej silnikowy może się zmieszać z paliwem - uszczelniacze wtryskiwaczy, pompa wtryskowa.
Po wymianie filtr paliwa na nowy wykonaj taką procedurę filtr jest pusty i trzeba go napełnić paliwem. Związku z tym przekręcamy zapłon aż się pojawią kontrolki i usłyszymy pracę pompy.Powtarzamy tę procedurę przynajmniej trzy razy
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Wtryskiwacze dziś podniosę i zobaczę co i jak choć zastanawia mnie fakt że filtr paliwa jakimś cudem przeżył bo paliwo wraca powrotem a prąd pompy jest w sensownym zakresie a nawet wydaje się zbyt mały. Jak wrócę do domu zrobię podmienię sterownik silnika.
Mam problem z odpalaniem i pracą silnika w czasie jazdy. Rano odpala bez problemu, po rozgrzaniu i w czasie jazdy przerywa (czasami nawet zaświeci się kontrolka akumulatora). Po zgaszeniu silnika. jest problem z odpaleniem. Muszę odczekać długi okres czasu i tak nie zawsze odpali. Na biegu jałowym pracuje równo, od czasu do czasu przerwie i też zgaśnie....
Nieszczelny układ paliwowy, paliwo się cofało i auto nie chciało zapalić bądź zapalało i od razu gasło. Prawdopodobnie nieszczelność była właśnie na filtrze paliwa.
Ściągnąłem filtr paliwa. Paliwo w nim ciemne niczym Coca Cola. W zbiorniku taki sam syf. Paliwo tankowane na Shell'u.
Samochód zapalił kilka razy i przejechał około 100km wiec ciepły także dobrze pracuje. Dawałem mu sloik z paliwem przed samą pompą pomijając filtr i nie załapał przy kręceniu.
Tak wygląda "pompa w baku" zintegrowana z czujnikiem poziomu paliwa w samochodach Opel Astra H DTL i DTH. https://obrazki.elektroda.pl/6539922900_... Pompa niskiego ciśnienia może być także na zewnątrz zbiornika, o ile ją sobie ktoś tam umieści. Fabrycznie w DTL i DTH powinna znajdować się w miejscu jak wyżej. Słychać ją po włączeniu...
witam. kolego jest jeszcze jedna mozliwosc ze masz zabity smok w zbiorniku. nie napisales czy paliwo bylo w filtrze paliwa. a sprawdzales zaworek zamykajacy doplyw paliwa ten na pompie?
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
Sprawdzałem miernikiem napięcie na świecach po przekręceniu zapłonu. Paliwo się nie cofa ponieważ za filtrem jest wąż przezroczysty i tam powietrza nie ma.
Dobrze by było podłączyć choćby op-com i zaglądnąć w parametry pracy. Jeździsz na zimówkach? Filtry (paliwo, powietrze) rozumiem wymienione, na markowe? DTL czyli diesel tak?
Filtr paliwa był wymieniany? Sprawdzałeś przewód paliwowy na przyłączach? Wygląda na to jak by ci paliwo się cofało do baku.
Pomińcie oryginalny filtr paliwa i zamontujcie inny wraz z obudową w celu sprawdzenia albo podajcie czyste paliwo z czystej bańki a Wasze problemy powinny ustąpić.
No to kolego oprócz zkorodowanego zbiornika paliwa wymień jeszcze zalany filtr węglowy par paliwa.Właśnie takie są oznaki jego zalania.
Ale lało się w sensie jak chyba wiesz jak powinno być rozpylane prawidłowo paliwo, raczej wątpię że wszystkie wtryski padły więc stawiam na pompe lub zabity syfem filtr lub sama pompa
Witam, co do tej pory zrobiłeś w kierunku odpalenia? Czy samochód ma zapewnione warunki bu odpalić(prąd,paliwo,drożne filtry,przewody). Jeśli tak to poluzuj przewody wysokiego ciśnienia i zakręć celem obserwacji czy pompa paliwo daje. Jeśli podaje przykręc je kręcąc rozrusznikiem.
Są pompy które tolerują wynalazki, i takie, które ich nie tolerują. VP44 jest słabym obiektem do eksperymentów. Teraz wylać paliwo, wypłukać układ, wymienić filtr i porządnie odpowietrzyć pompę. Do wynalazków proponuję Mercedesa w124.
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Filtr paliwa? Zależy jaki przebieg i gdzie tankowane paliwo. Ale małe przyspieszenie zapłonu dało oczekiwany rezultat. Polak potrafi. Ciekawe czy rozrząd był ok?
Witam, koledzy gdzieś zapowietrza mi się Asterka. Raczej nie jest to zapowietrzenie na pompie. Stwierdzam to dlatego, że wyrzuciłem oryginalny filtr i wstawiłem z dojściem i wyjściem. Dzisiaj dodatkowo chciałem włożyć zaworek zwrotny między filtrem a pompą. Po ściągnięciu wężyka z wyjścia filtra na pompę było słychać bulgotanie jak paliwo wraca się...
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy A jak myślisz czemu jak odpiolem przewody od filtra paliwa to odpalił normalnie ? Ale paliwo przy opalaniu nie poszło.
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Witam. Może filtr paliwa zatkany, [do wymiany]. Jest tuż przy zbiorniku. A przy okazji sprawdź czy pompa podaje paliwo. P.
Proponuję sprawdzić układ zasilania paliwem, filtr w szczególności. Czy na gorącym silniku wszystko jest ok? Prawidłowo przyspiesza, nie traci mocy na wysokich obrotach?
Popieram "cursor" zaloz wężyk przezroczysty przed i za filtrem paliwa uruchom silnik i obserwuj. Sprawdź jak ciężko sie zaciąga paliwo że zbiornika i czy nie robi sie podcisnienie. Filt paliwa jest wymieniony?i prawidłowo złożony ?***
Tak, myśle ze to wpływ sugestii. Jezeli kolega wymienil filtry, leje dobre paliwo, jest pewien ukladu zaplonowego to reszta w tym przypadku beda jedynie odczucia.
Dzieki, za rade. Sprawdze filtr paliwa i pompke czy podaje paliwo. Ale ten sam problem mialem rowniez przy niskich ale dodatnich temperaturach np. +2 stopnie.
Pomimo jazdy na LPG to i tak pompa paliwa podaje paliwo cały czas a zanieczyszczony filtr może być przyczyną dlatego iż na zimnym silniku zapotrzebowanie na paliwo jest większe jest to jedna z przyczyn kolejną może być zbyt stare paliwo w zbiorniku.
Tankowce emitują tak daleko ode mnie, że stężenie w miejscach mego bytowania jest poniżej progu oznaczalności Co to za podejście? "Wszędzie, ale u mnie pod nosem nie" A oceany i kraje do których to dociera są gorsze? Tam już może? Pokaż mi polskie miasto z tak starymi autobusami w codziennej komunikacji zbiorowej Choćby Kwidzyn. Komunikacja PKS. Autobusy...
jeśli nie wypływa paliwo z przewodu to jak ma zapalić? jeśli jest ciśnienie na filtrze paliwa a przy monowtysku nie ma to wiadomo że przewód jest zatkany i żadne bezpieczniki nie pomogą. :!:
tak jak w temacie astra niechce odpalić iskra jest na każdej świecy paliwo dostaje bo od czasu do czasu strzeli w katalizatorze i je czuć kiedy był pod komputerem niewykryto żadnej usterki wymieniane było bez skutku sonda lambda kable wysokiego napięcia świece filtr paliwa akumulator naładowany kręci ale niechce odpalić pomuzcie bo sie autko marnuje
Proponuję sprawdźić układ zasilania paliwem tj. filtr paliwa, czy w zbiorniku nie robi się podciśnienie, czy nie jest gdzieś jakiś przewód zagięty. Oraz układ zapłonowy: świece, kable itd.
Tak, jezeli uda mi sie go odpalic na zimnym to chodzi normalnie, ale jezeli sie juz nagrzeje i postoi kilka minut to juz nie odpali. Czuc jak lapie(wtryskuje paliwo), ale zaczyna bic w filtr powietrza. Co ciekawe jezeli silnik sie nagrzeje, i zgasze go ale tak nie dluzej niz na 2-3 minuty to dopala bez problemu.
Witam mam problem z moja astra ,po nocy ciężko odpala trzeba podgrzać parę razy świece i za 3 razem po kilku sekundowym kręceniu odpali później odpala z pierwszego. Wymienione były wtryski-rozrząd-świece-filtry-olej-pompa bosch po regeneracji mierzone miał ciśnienie 28bar . Paliwo nie schodzi do baku świece grzeja .
do ziober77 mam taki sam problem z jumper 2.5D z rana odpali troche popracuje i trzeba znów go kręcići tak pare razy aż sie ustabilizuje paliwo w filtrze jak podpompuje ręcznie( jak pompuje to słychac jak ciągnie paliwo ze zbiornika) to jakby lepiej a może bym wstawił zaworek zwrotny przed pompką czasami mam go dość nie wiem co w nim jest
Sugeruję sprawdzić układ zasilania paliwem (filtr,pompa,ciśnienie), dodatkowo czujnik temperatury silnika. Podaj oznaczenie silnika (np. C16NZ), bo nie wiemy nic o tym silniku (wtrysk np.?) Pozdrawiam.
odczyty z sondy w nornie w zakresie Dodano po 36 był moment że miałem wodę w paliwie i padła pompa spuszczono całe paliwko dodatkowo wlałem uszlachetniacza i zlałem świeżym paliwem na chwilkę pomogło teraz myślę że powinienem jeszcze wymienić filtr paliwa bo koszt nie jest duży i zobaczymy co dalej .Dalej czekam na cenne uwagi forumowiczów .Dzięki.
Ten czujnik przy filtrze nie ma wpływu na odpalanie auta!. Do puki nie ma mrozów takich w których paliwo nie zamarza to OK! Zobaczycie co się stanie z paliwem i odłączonym tym czujnikiem w silne mrozy. Nie moja to sprawa ale jak chcecie to odłączajcie.To nie utrudnia ,a wręcz pomaga. Ganc89 czy ty swoje auto garażujesz?
astra 1.3 cdti 90km 2006r, pół baku paliwa filtr nowy a ciśnienie pompki było mierzone już za filtrem.A co do objawów to porostu nie pali po odkręceniu przewodu na pompie paliwo nie leci na listwę.
Przede wszystkim zaciski popatrz dobrze, podejrzewam że masz już pozakładane nowe tj skręcane, często pod nimi łapie lewe powietrze. Kiedyś w astrze 1.7 kombi miałem przypadek gdy auto zapowietrzało się ale przy dodaniu gazu. Powodem był wgięty zbiornik. W środku jest ciekawe rozwiązanie. zrobiony jest przelew w którym wystarczy niewielkie wgniecenie...
Witam, mam problem z Astrą II 2000 r. 2.0 DTI. Jest to problem dotyczący odpalenia, po ewentualnym uruchomieniu auta . Zapala się kontrolka sterowania silnikiem, bardzo mocno kopci, zostały uszczelnione wężyki przelewowe, wymieniony i uszczelniony filtr paliwa, wyczyszczony smok w zbiorniku paliwa. Po zalaniu filtra paliwa wyciąga paliwo z filtra.
Ja z kolei zaraz będę szukał 3 mechanika. Moja astra 1,4 97r. ma taki problem, że albo dobrze zapala, a ma kłopoty na wysokich obrotach (dławi się), albo ciężko ją zapalić i nierówno chodzi na niskich obrotach, a super lata na wysokich. Świece są nowe i przewody też. Jak mechanik kręci zapłonem (tym walcowatym pomarańczowym urządzeniem, w które wchodzą...
Nie wiem ile omów ma cewka elektrozaworu, przyjąłem że mniej niż 0.5Ω więc w najlepszym przypadku moc strat na tranzystorze przy 10A to ponad 100W Kolego proszę cię nie błaznuj, zobacz na internecie zrzuty oscyloskopu prądu tranzystora i wtedy podyskutujemy. Tranzystory się palą bo muszą przewodzić coraz dłużej duży prąd z powodu braku właściwej...
Tez bym chcial wiedziec,chociaz poprorokuje troche -Pompa do wymiany?? a problemow moze bys sporo,znowu te przelewy,ktore sa podlaczone na dolot do pompy ,mala nieszczelnosc, nie najlepszy filtr paliwa i juz sprawa staje sie problemem.zamiast z baku paliwo pociagnac zasysa sobie powietrze(przez przelewy) bo mu lzej.
skąd zasysa powietrze w filtrze powietrza?? Otóż założyłem nowy wkład filtra paliwa z uszczelkami i nowe przewody (przezoczyste dla sprawdzenia szczelności ) Paliwo wchodzące do filtra jest bez powietrza, a wychodzące z pęcherzykami powietrza. Próbowałem nawet złożyć filtr na silikonie i nadal to samo. Jak długo się odpowietrza filtr paliwa? Może pęcherzyki...
Cześć. Odświeże trochę suchara, może komuś się przyda. Koledze napewno chodziło o zawór scv. To auto ma tendencję do pękania obudowy filtra paliwa. Przecieku nie widać, ponieważ nie ma pompy wstępnej i ciśnienie w filtrze nie występuje. Paliwo, po postoju się cofa zapowietrzajac układ. Mam nadzieję że komuś się przyda, zanim przejdzie do prób naprawy...
Witam Zdemontuj filtr powietrza niech ktoś pokręci rozrusznikiem i zobacz czy paliwo nie leje się ciurkiem w gardziel wtrysku, jeśli tak to masz uszkodzone uszczelnienie wtryskiwacza .Trzeba go wymontować i wymienić gumowe gringi
Witam, wycieka mi paliwo na połączeniu pokrywki filtra z pierścieniem dociskowym. Czy jest możliwość że brak jakiejś uszczelki albo filtr źle wsadzony? oring był wymieniony na nowy razem z filterm. Może ktoś już to przerabiał?
rok auta to 2008 silnik 1,3 TDi 90KM przebieg ok 31tys wiec nie duzy częściowo podejrzewałem cos z oprogramowniem bo kiedys Opel mnie sciagnal na wgarnie oprogramowania i powiem ze opisane przezemnie ustreki nie byly odczuwalne w czasie jazdy; niestety teraz ponownie to odczuwam;/ podejrzewam jeszcze cos moze z paliwem ale sam nie wiem ;/ prosze jak...
Witam drodzy forumowicze! Mam problem z moją Astrą. Od jakiegoś tygodnia Astra ciężko odpalała, trzeba było kręcić po 5x na zimnym silniku czasami więcej dopiero odpalała. Na ciepłym było o niebo lepiej ponieważ do 2x i już chodziła. Podczas jazdy jak dodawałem powoli gazu to szła w miare ale przy wciśnięciu w deche muliła i praktycznie nie przyspieszała....
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
Podkręć go troche, potem wykręć świece i zobacz czy mokre i czy śmierdzi paliwem. Jak mokre to szukaj w układzie zapłonowym. Może gdzieś iskra bokiem bije i jest za słaba żeby nastąpił wybuch mieszanki. No bo skoro jest dobra iskra i paliwo dociera to nie ma bata musi palić. To prosty silnik Może kiepsko pracować, kichać, prychać ale jakieś podrygi...
Może ktoś mi podpowie jak odpowietrzyć układ paliwowy w tym silniku, po wymianie filtra paliwa cięzko pali nie chce wchodzić na obroty. Przy filtrze paliwa są dwie wtyczki podobno jedna służy do podgrzewania paliwa, a druga ?? chyba wg mnie jakiś elektrozawór. Czy po odkręceniu filtra i kręceniu rozrusznikiem z "ssaka" powinno lecieć paliwo, myśle że...
Witam. W mojej astrze g strzelił korbowód. (Silnik 1.4 16v x14xe) Wstawiłem silnik 1.6 16v x16xe z astry f gdyż taki mi został po starej astrze. Zmieniłem rozrząd, przełożyłem łapy, kolektory, czujniki. Pierwsza próba odpalenia sukces, wszystko ok ciężko zapalił bo trochę stał. Po złożeniu wszystkiego auto nie odpala:( iskra jest, paliwo dostaje, świece...
witam jestem nowym. Nie wiem o Ci chodzi z punktami. Mam Astre 1.6 16v lpg elpigaz. Nie pali na benzynę. Wymieniłem najpierw filtr paliwa później pompkę chociaż sprawna była ale nie wiedziałem czy daje ciśnienie. Później przekaźnik a później świece. Dalej paliwo nie dochodzi nawet do filtra. Co może być grane?
filtr paliwa powinien znajdować się pod podwoziem z prawej strony w miejscu gdzie jest przykręcona tylna belka, przed wymianą przygotuj sobie nowe opaski bo te bedą pewnie do wymiany i pamiętaj ze paliwo z wężyków będzie się lało.
Witam Miałem podobny problem jeśli chodzi o efekty, zupełnie nie związany ze stacyjka. Mikropęknięcie w pokrywie filtru paliwa powodowało że silnik zasysał powietrze zamiast ciągnąć paliwo, efekt był taki, że silnik palił kilka sekund i gasł. Przy dobrym akumulatorze po długim kręceniu silnik załapywał i przy obrotach starczało podciśnienia by paliwo...
maasy pompa i filtr nowy To czy będzie tam impuls sterujący (masa) nie zależy od tego czy jest tam paliwo , filtr , czy pompa . Impuls pojawia się w trakcie obrotów wału . Jeśli masz uszkodzony czujnik wału sygnału nie będzie . Jeśli auto ma immo ,to niesprawność tego systemu również spowoduje brak sygnału i sterowania wtryskiem . Zacznij od odczytania...
witam posiadam opel astra III h 1.9 cdti disel. w srodku znajduje sie komputer pokladowy. zauwarzylem ze strasznie szybko spada ilosc km przebycia do koniecznosci zatrzymania sie na stacji ... czym to moze byc spowodowane ? myslalem ze filtrem czastek stalych bo sie zatykal ale wycialem go i przez jeden dzien bylo ok a pozniej to samo ;// pomocy bo...
Lpg nie mam. Pompe sprawdziłem na wyjściu 1,2 bar. Filtr nowy. Po przekręceniu kluczyka (zapłonu) pompę słychać 3-4 sek. Dodano po 4 A jeszcze dodam że jak tylko ruszę rozrusznikiem ok 2 obroty to następna próba uruchomienia - od dotknięcia. założyłem za filtrem paliwa przewód bezbarwny , końcówkę do butelki i włączyłem zapłon pompka podała paliwo a...
Witam !Mam problem z moją astrą 1,7 td isuzu . Tydzień temu jadę nagle obroty spadły do tysiąca i po jeździe , wymieniłem filtr paliwa i teraz jak odpali to chodzi tyko na wolnych obrotach w momencie gdy wciskam pedał gazu samochód gaśnie ! Wyczyściłem bak , sprawdziłem przewody paliwowe na szczelność dalej to samo. Wreszcie podpiąłem na krótko paliwo...
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
Witam jeżeli świece są ok to gdzieś masz nieszczelny układ zasilania paliwem i silnik się zapowietrza .Podasz mu samostart to przeciągnie paliwo i jest w porządku .Sprawdź przewody paliwowe najlepiej pod ciśnieniem lub wizualnie zobacz czy nie ma czasem gdzieś wycieku paliwa.Przyczyną może być także wadliwy nieszczelny filtr paliwa gdzie może pobierać...
Witam. Od dwóch miesięcy poruszam się astra g 2.0 di 82KM 99r. Auto posiadało nieorginalny, taki przezroczysty filtr paliwa z zaworkiem na przewodzie przed filtrem. Jeździło ok. Za namową znajomego mechanika wymieniłem na orginalny filtr w puszce i podlaczylem przewody. Auto na orginalnym filtrze dziwnie się zAchowuje tzn podczas jazdy przy wciskaniu...
Witam. Odświeżę temat bo ostatnimi czasy stał się popularny wśród naszych Asterek. Przyczyną jest zacieranie się pompki. W Asterkach posiadając LPG pamiętajcie żeby mieć co najmniej 1/4 baku zalanego paliwem - ja mam zawsze ponad 1/2 co spowoduje że pompka nie będzie pracować na sucho. Warto też sprawdzić wężyki - tutaj sugeruję większą uwagę zwrócić...
W Oplu przy takich obiawach jest kilka żeczy do sprawdzenia To co przeczytałem poprzednie posty to Bardzo duża racja Pompa paliwa Filtr paliwa(Ściągnąć trochę paliwa ze zbiornika do jakiegoś słoiczka odczekać kilka minut ,jeśli paliwo jest mętne lub na dnie jest jakiś osad to dużo pracy ze zbiornikiem paliwa+pompa+wtryskiwacz) Z drugiej strony komputer...
leje sie z tamtąd paliwo az zalewa mi filtr powietrza,leje się jakbym lał napój z butelki Ciekawe ile masz tego w misce i wydechu ??? :) to juz bez jaj do warszatu bo o kuku nie daj Boże na Nowy Rok blisko.
aster filtr paliwo filtr paliwo aster benzyna aster wymiana filtr paliwo
domykanie drzwi podswietlenia klawiatury syrena alarmu własnym zasilaniem
drzwi balkonowe drzwi balkonowe
Inwerter off-grid nie ładuje akumulatora 48V 860Ah Renault Midlum 180 dCi - trudny rozruch po regeneracji pompy i wtrysków