Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
Paliwo które masz w zbiorniku /podejrzewam że małe ilości/ po prostu odparowuje, innej możliwości nie ma, jeśli piszesz że nie ma wycieków. A jeszcze jedno po jakim czasie "znika" to paliwo?
Tak, to pierwsze to na 100%zasilanie listwy paliwem.
Czy nie da się jakoś resetować wskazań tego wskaźnika poziomu paliwa? Da się , tankując paliwo.
Witam Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 80kW 2009r. Po uruchomieniu silnika zapala się komunikat o możliwości zapchania filtra i żółty napis SERVICE. Wymienione świece żarowe (jedna była spalona), dolany płyn + reset, regeneracja na postoju i podczas jazdy. W załączniku zdjęcia. Jaki parametr powoduje ten komunikat ? W parametrach dodatku informacja że nie...
Tak kolego paliwo było aż bordowe.
Dodam na plaku chodzi rurki przy wtryskach popuszczę paliwo leci mocno
Oj wątpie abyś słyszał grzanie świec, takie coś to próbówką należy sprawdzić. Kręci wolno,szybko? Sprawdź czy się nie zapowietrza, tj czy masz bąbelki w przewodach paliwowych lub czy samo paliwo się nie cofa.
Na tym zdjęciu nic nie widać ... Wypnij wężyk powrotny (może nawet przy baku), odpal auto i sprawdź czy wraca paliwo
zaraz zaraz coś nie rozumiem na początku pisałeś że paliwo leci.
Wymieńcie może filtr paliwa na początek? Sprawdzić by wypadało jak zasysa paliwo ze zbiornika bo może smok przytkany albo rurki.
sprawdź czy jest paliwo
No niestety nie. A czy tak zaraz musi to byc koniecznie orginał? Można cos innego dobrać
Wyjmij tą pompę paliwa i zobacz jak wygląda. Możesz ją zawsze podłączyć na krótko po wyjęciu i zobaczyć czy czujnik zadziała.
jadąc na gazie, benzyny nie ubywa !!! Tylko kontrolka <wskaźnik zużycia paliwa> pokazuje ,że zuzywane jest paliwo
A ten mechanik sprawdzał 1)czy rozrząd sie nie przestawił 2)czy dochodzi paliwo
Chodzi o elektrozawór na pompie? Podawałeś 12V na styk? Ale skoro twierdzisz, że podaje paliwo...
Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Paliwo w sprayu, plak, samostart, i psikamy po dolocie, tylko ostrożniej, aby nie wybuchło. Lewe paliwo wpłynie na zachowanie silnika, na słuch to tak sobie może być...
Tak, to prawda, źle rozpylane paliwo.
Szukałbym po stronie układu zasilania w paliwo.
Samochód posiada tak zwaną gruszke/pompkę? Na listwie pokazuje się jakieś kolwiek paliwo ?
tak słychać, zapomniałem dodać, sprawdzałem też dopływ paliwa, odpiąłem wężyk przy listwie wtryskowej, po przekręceniu kluczyka tryska paliwo
Wystarczył kierowca robiący korekty pod paliwo.
Jak otworzysz klapę silnika, po lewej stronie jest gruszka gumowa. Przed odpaleniem zimnego silnika, z 3 do 5 razy plopmij paliwo dojdzie do wtrysków. Odpal i gitara.
Tłumaczenie błędu chyba nie jest właściwe. Obstawiam wtryskiwacz. Wykręć świece. Po ich wyglądzie można ocenić jak spala paliwo.
Auto po tygodniu odmówiło posłuszeństwa. W poniedziałek jechało normalnie, a wczoraj przy -7 przejechałem 500m i zaczęło łapać powietrze. Po 12 godzinach postoju udało mi się wjechać do garażu, jsk się ogrzeje pali i jeździ normalnie, grzybek twardy. Co może jeszcze być nie tak ? Sprawdziłem wyciąg z konta : ostatnie tankowanie (do pełna) 10 listopada....
Na wejście do pompy wtryskowej. Tam często gruszka pada. Zobacz czy z pęcherzykami powietrza nie idzie paliwo. I na powrocie z pompy czy masz paliwo.
Jaki kolor ma paliwo w układzie chłodzenia?
Domyślam się; białe kopcenie , przerywanie i gaśnięcie - zasilanie w paliwo!
Sprawdź pompkę paliwa w zbiorniku. A paliwo OK?
Paliwo jest?
Albo przeciągasz paliwo przez filtr odsysarką.
a powtórzę, że nie ma możliwości zbadania ciśnienia turbo w tym silniku Kolego za przeproszeniem p....... . Nie ma opcji w dieslu żeby nie było mocy lub dymu jak jest paliwo.
Myśle że nie jest to wina ani czujnika położenia wału, ani temeratury silnika. Trzeba by sprawdzić czy wtryskiwacz rozpyla paliwo i pare innych rzeczy, o których napisze jeśli autor zacznie się interesować tematem. Pozdrawiam
W autoryzowanych serwisach katalizatory są zawsze baaaardzo drogie. Moja rada jest taka - jedź do serwisu tłumików i katalizatorów a tam dobiorą Ci właściwy wkład katalizatora ( jest dobierany na podstawie pojemności silnika ) i go wymienią koszt około 400 max 500 i po krzyku , no i oczywiście rok gwarancji. A kombinowanie z jakimś emulatorem moim zdaniem...
popuść wtryskiwacz i sprawdź czy paliwo dochodzi
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
Może ten zaworek skończył żywot? Są takie przypadki. Następnie sprawdź, czy zaciąga paliwo pompa.
Brudny zbiornik,złej jakości paliwo.
Regulator ciśnienia paliwa.
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Chyba raczej problem z paliwem, a raczej z wodą, która osadziła się w filtrze. Zanim wpakujesz się w ogromne koszta związane z wymieniamiem tego czy owego, wymień filtr paliwa.
Mając w samochodzie LPG często jeżdzimy z resztkami benzyny w zbiorniku Niedostateczny poziom benzyny skutkuje po pewnym czasie uszkodzeniem pompki paliwa jest ona smarowana i chłodzona paliwem
Błąd -pompa paliwa główny obwód . Na moje to niewydolność pompy paliwa.
Psiknij mu plaka to powinno coś więcej podpowiedzieć .
Najszybszą poradę da ci odczyt błędów w sterowniku silnika.Jeżeli to Siemens to może jest zapowietrzony-ręczną pompką pompujesz a druga osoba kręci rozrusznikiem,czasami trwa to dosyć długo.Jak masz Boscha to mogą być problemy z elektryczną pompą w zbiorniku paliwa.
Paliwo się nie cofa?
To może być możliwe bo czuć paliwo z tłumika
Na wtyczce pompy pin 1 +12V z bezpiecznika F4 w BSI pin 2 LIN do BSI w BSI pin 4 wtyczka 30, czarna pin 3 -12V Łaczenie kabli na zbiorniku paliwa, tam gdzie wchodzi pompa paliwa.
Wymień czujnik, zbudowany jest na kontaktronie dwu pozycyjnym i rezystorach. Pewnie nie pasują mu wartości i zgłasza błąd. Przy błędzie z tego czujnika nie będziesz miał dopalania FAP i może być problem z dozowaniem dodatku do paliwa.
Nie wszystko sprawdziłem. Zaślepiłem EGR ( z resztą egr chyba w ogóle nie działa, bo czy pracuje na jałowym, czy dodam gazu nie rusza się, ciągle jest w pozycji zamkniętej) i bez zmian. Sprawdziłem świece żarowe. Jedna jest padnięta - po podpięciu do aku w ogóle nie grzeje. Odnośnie sprawdzenia szczelności układu - to jak się do tego zabrać w garażowych...
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
Poczas jazdy ma odbicia casami jak odpale samochód to odrazu wchodzi na obroty.komputer wykazał sonde lambade wymieniliśmy i dalej wskazuje ze są złe i bład jakiegoś czujnika Dodano po 2 i śmierdzi paliwem
Mam problem z cactusem wyskakuje błąd słabej mieszanki paliwa, paliwo lane 98 czy ktoś miał taki problem ?
No właśnie pompa nie daje wcale ciśnienia tak jakby była niesprawna. Z przewodów nie leci tylko paliwo wtedy gdy pracuje pompka elektryczna.
No nie wiem czy nie masz wyłącznika wstrząsowego pod maską zobacz czy wogóle paliwo dochodzi
Czujnik położenia wału daje sygnał do komputera że się kręci i że potrzebne paliwo. Temu może check się świeci. Odczytaj błędy,będzie łatwiej.
Problem rozwiązany, przyczyną była pompa w zbiorniku wymieniona na drugą używaną lecz po obejrzeniu starej i sprawdzeniu czy działa to okazało się że przyczyną było brudem sitko na pompie oraz kanał doprowadzający do pompy paliwo przy niskim stanie paliwa.
Witam serdecznie mam problem z citroen c4 2005 rocznik 1.6 diesel. Problem polega przy odpaleniu ponieważ nie podaje paliwa z początku myślałem że pompa która jest w zbiorniku jest winna i wymieniłem ale po wymianie dalej nic prąd dochodzi a pompka nie podaje paliwa próbowałem ręcznie pompować gruszka co jest pod maską ale nic nie daje nie leci paliwo...
podejrzewam że obudowa filtra pękła lub odkształciła się i jest nie szczelna Taaa, jak by nieszczelności na filtrze powietrza miały z tym coś wspólnego. Paliwo Ci się cofa i tyle. Świece sprawdziłeś? a gdzie pisze że to filtr powietrza ,trochę trzeba pomyśleć ze chodzi filtr paliwa ,filtr jest przykręcony śrubą wewnątrz filtra dnem do korpusu elementu...
Sprawdź kostkę pod pedałem gazu, wypnij przeczyść , i czujnik też. I sprawdź kostkę zrób to samo na przepustnicy, na odpalonym silniku poruszaj nią ,może tylko nie kontaktuje. A czujnik ciśnienia to tylko wymiana. Tu masz przykład nowego...https://allegro.pl/oferta/czujn... Citroen Peugeot to samo...
w przedziale silnika na prawym nadkolu
PO kilku wizytach u różnych mechaników nadal nic się nie zmienia. Ostatnio rzadko tankowałem samochód do pełna ale kilka dni temu podczas tankowania kiedy zbiornik był praktycznie pełny okazało się , że nastąpił wyciek paliwa . Dostałem się do zbiornika przez otwór pod tylna kanapą i okazało się że jest tam wszystko mokre od paliwa. Czy ten wyciek może...
paliwo musi pompowac.
Odkręcić korek, dolać adblue, zatankować paliwo = problem rozwiązany. Od czasu do czasu odkręcić korek adblue żeby odpowietrzyć zbiornik.
Pompa w baku , trza wymontować (opuścić) bak.
A Paliwo zmieniłeś ? możliwe że masz wodę w paliwie :)
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Ja bym nie ryzykował. Gdyby to był jakiś starszy klekot ew. TDI ale nie na pompowtryskach to bym lał. Twój silnik jest bardzo wrażliwy na paliwo, choć nie mówie, że musi mu zaszkodzić. Zrobisz jak zechcesz
Udało się rozwiązać ten problem? Mam bardzo podobnie. Walek zmieniony, wiązka przedzwoniona, wszystko książkowo. A efektów brak. Blędy o rozruchu jak u autora postu. Poza brakiem blędu z czujnika ciśnienia na listwie CR. Podkladne zaworki vcv i pcv , paliwo coś kapie ale słabo.
Sprawdziłem mam lanchera i delfaja ale nie pokazują błędów . Chodzi o to że paliwo dochodzi do pompy a nie wychodzi z niej
Sprawdzić manometrem z rana ciśnienie paliwa,
Gdzie jest filtr paliwa Citroen C4 1.4 benzyna 88kW i czy trudno go wymienić?
Witam Właśnie rozebrałem BSM-a Przyczyną awarii była temperatura na stykach przekaźnika. Jeden styk z powodu temperatury wtopił się w plasik. Poniżej pokazuje może komuś się przyda który to przekaźnik i zdjęcie rozebranego BSM-a. http://obrazki.elektroda.pl/7161691200_1...
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
tzw nerka obok zbiornika paliwa
Uszczelniacz wałka pompy -za nim jest kanał ssący i potrafi się zapowietrzać ,gdy jest uszkodzony (do pompy wchodzi czyste paliwo a wychodzi z powietrzem )
Gdzieś dostaje sie powietrze skoro wymieniłeś węże przelewów i nigdzie nie widać wycieku to zdejmij osłone z silnika zapal niech pracuje . Zobacz czy nie wydostaje sie paliwo pod cewką wtryskiwacza.
Chwila chwila to jest błąd synchronizacji w ECU czy nie ma? Dwa przy błędzie syncho bez czajnika wałka (odpięta wtyczka) powinien odpalić. Jak ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia osiąga 250 Bar lub więcej? Może masz problem z paliwem a nie synchronizacją.
Jak dla mnie układ paliwowy nie jest idealnie szczelny i paliwo się cofa.
ale w tych adapterach jest jakiś zaworem rzeby paliwo nie poszło do manometru tak??
Mam błąd zwarcia do masy wskaźnika paliwa
Jak pali 20 czy 16 / 100 km i zakladamy usterke silnika to sadze ,ze wyjdzie szydlo z worka na analizatorze spalin . Przypuszczam ze to banalne ,ale sprawdz opory toczenia auta ,albo ewentualne wycieki z systemu paliwowego . ( albo przyfiluj sasiada w nocy jak Ci paliwo sciaga ;) )
Miałem ten sam problem. Mechanior powiedział mi, że padła sekcja ssąca w pompie wtryskowej i zalecił wymianę całej pompy wtryskowej za 1200 zł. Zakupiłem zewnętrzną elektryczną pompkę do paliwa (do benzyny) i zamontowałem na przewodzie paliwowym przy zbiorniku. Żadnych problemów eksploatacyjnych już prawie 2,5 roku, a koszt przy zakupie nowej pompki...
Zaiwestuj w paliwo premium, choć 20L.
... Zrobi tylko w ułamek sekundy "łu.." i nic się nie dzieje. ... Co to oznacza te "łu.."? Nic się nie dzieje tzn. nie kręci się? Po roku to paliwo wypadałoby wymienić.
A co z czujnikiem temperatury? Rozważał ktoś to, czy temperatura ma wpływ na dawkę paliwa?
Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
Nie ma możliwości odpalenia nawet po podaniu napięcia na rozrusznik. Auto kręci ale nie odpala. Paliwo w pompce na silniku jest
Tak jeżeli będzie zapłon dodatek będzie dodany- skąd sterownik ma wiedzieć czy tankujesz czy tankowałem czy będziesz tankował? Pamiętaj że ruch wskazówki też jest opóźniony więc twoje otwarcie klapki dla sterownika znaczy że lejesz paliwo do zbiornika i ciup 7 ml płynu.
Nadmienie, iż przed uszczelnieniem wtrysków silnik odpalał identycznie jak teraz czyli po długim postoju dość opornie. Czy może mieć na to wpływ nieszczelność w układzie paliwowym bądź zabrudzony filtr paliwa?
Po wymianie filtra paliwa było tak samo. Byłem u gościa co się zajmuje regeneracją wtrysków, i stwierdził, że wtryski najlepsze nie są ale i nie najgorsze, i że powinien odpalać. Co do regeneracji, to są to piezo siemensa. Sprawdził też ciśnienie na tłokach, mówi że jest idealne, i że silnika by się nie czepiał. Ciśnienia na listwie nie sprawdzał. W...
Na początek wymień filtr paliwa.
Witam jestem tu nowy specjalnie założyłem konto może ktoś mi pomoże. Mam taki problem po całej nocy samochód ma bardzo ciężko zapalić na rozrusznik dzisiaj musiałem go odpalić na linkę i odpalił normalnie chodzi równo pięknie nie kopci moc ma. Samochód się nagrzeje zgaszę go i natychmiast odpalę to łapie elegancko a jak go zgaszę i poczekam chwilkę...
A ten problem sam powstał, czy po jakiejś naprawie np. wymianie filtra paliwa?
Witam. Mam problem z wyciekiem paliwa z pompy ciśnieniowej w citroenie jumper 2.2 hdi z 2006r. Silnik pracuje bardzo ładnie nie przerywa ma moc, a z pod pompy leje się paliwo. Jaki może być powód wycieku?
jutro sprawdze czy cewka wgl daje iske. No chyba, że sie wypogodzi :/. Wtrysk podaje paliwo juz sprawdzałem
witam prosił bym o pomoc ,gdyż przyjechałem moim berlingo z pracy postawiłem go pod domem ,i rano już nie chciał zapalić sprawdziłem wszystkie bezpieczniki bo już raz miałem tak, okazało się ze był to 15A bezpieczni F4. tym razem już bezpiecznik byl dobry ale co zaskakujące to jest to ze nie działają wycieraczki i długie światła,kreci lecz tak jak by...
Znam się na mechanice. Paliwo dochodzi do wtrysków a nie dochodzi do komory spalania bo wtryski się nie otwierają, proste?
citroen paliwo pompa paliwo citroen citroen filtr paliwo
obliczenia przekroju kabla przerobić słuchawki stereo jedną wkładka magnetyczna
płyta indukcyjna reset klawiatury laptop lenovo
Jaki pilot do Thomson LCD 32M61NH20? Oryginał RC1994301, zamienniki RC1994920, RC0Q0036 Ustawienie przerwy magneto w pilarkach Stihl, Husqvarna, Echo – optymalna szczelina i procedura