i teraz moje pytanie czy pompa vacum pompuje również paliwo do głowicy, domniemam ze tak, tylko pod jakim ciśnieniem? Może w niej jest problem? Zwieksza cisnienie paliwa cos kolo 7 barów przy max obrotach. Tak mniej wiecej moge sie minimalnie mylić.
Tak. Możesz kręcić. Jest to na oringu. Wyleje się tylko paliwo.
(at)beryas nikt się nie sprzecza, ale za chwilę będą teorie o wpływie księżyca na silnik. Teraz twoja teoria, uszczelka a w którym miejscu. Bo paliwo w głowicy się nie znajduję. Pęknięcie głowicy w miejscu styku wtryski no super a skąd paliwo? (at)Yansi oczywiście, bo ja staram się opierać na faktach i na budowie tego silnika. A tu sami specjaliści...
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
zajrzyj do instrukcji strona 64 co załączyłem i do tego co napisałem jeszcze raz Nie potrzebuje zaglądać do instrukcji obsługi. Skoro podczas pompowania pompką reczną wydostaje się paliwo z głowicy oraz kopułki pompy wtryskowej pod ciśnieniem bez powietrza to odkręć jakikolwiek przewód wtryskowy przy pompie/wtryskiwaczu i zakreć rozrusznikiem. Powinno...
Mogło nazbierać się paliwa w układzie wydechowym i w miarę nagrzewania się układu paliwo odparowuje.
natomiast ten zamienny działał odwrotnie (wciągał) Tak działa prawidłowo zawór stopu. Po podaniu napięcia ma wciągnąć zaślepkę otworu i paliwo idzie do głowicy wtryskowej.
Bo widocznie masz prawdziwe 330 tyś km. Ale na twoim miejscu zajrzał bym profilaktycznie pod dekiel zaworów bo ekstremum wałek potrafi zjeść szklankę i ciśnienie oleju w głowicy spada do 0. Tak samo uszczelnienie pompowtryskiwaczy. Jak się rozszczelnią to paliwo z głowicy spływa na tłoki a potem trzeba kręcić i kręcić by napełnić kanały w głowicy i...
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Dzień potrzebuje pomocy skuter mi nie odpala jest nowy tłok cylinder głowica jest iskra dochodzi paliwo jest kompresja kręci i nie chcę odpalić mechanik mówił po zrobieniu skutera że po jakimś czasie może moduł się zepsuć. Proszę o pomoc
Litr na 60km oznacza że golf pali paliwo oraz płyn w stosunki 8:1. Koniec silnika już bliski. Uszczelka + głowica. Więc szybciej 2 silnik.
Paliwo dostaje? Wydech drożny? Korby aby nie pogięte?
svavecone rozumiem, że jako przelew z wtryskiwaczy biorę pod uwagę tylko to paliwo które wraca z głowicy tym plastikowym przewodem ze złączką ?? Do czego zaliczyć to paliwo które wraca z filtra paliwa/zbiornika ?? Też do przelewu ?? Przyjrzyj się dokładnie rysunkowi który wkleiłem: w kółku jest zaznaczony trójnik do którego idzie paliwo z głowicy (przelew...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Ale to jest 1.9 TDI PD i tam jest pompa z tyłu przy głowicy tzw pompa tandemowa i paliwo się dostaje do głowicy do pompowtrysków.Musisz mieć dobry akumulator i rozrusznik żeby nie było tego jąkania się przy kręceniu.
i założeniu paska osprzętu Bo stary wkręcił się w rozrząd, głowica w górę, tyle w temacie.
Duża oddziaływuje na sprężyne regulatora obrotów a dopiero regulator przez cięgło steruje zaworem dawkującym paliwo do głowicy tłoczącej
Powietrza nie zobaczysz, pompa tłoczy paliwo do głowicy, powrotu z niej nie ma, wraca tylko nadmiar z pompy. Poprawcie mnie jak się mylę. Po odpaleniu jest biało niebieska chmura dymu?
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
<<Sam w końcu do tego dojdziesz, ale generalnie - im bliżej wylotu tym lepiej. >>. Jasne, rozumiem, ale pytam o wysokość, a właściwie róznicę wysokości między osią dyszy, a poziomem zasysania w zbiorniczku podgrzewającym. Przez możliwość regulowania poziomu oleju w zbiorniku przy dopompywaniu mogę regulować ten poziom, ale jeśli powiecie...
Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Witam. Mam mały problem z pacjentem quad 125 cc, Chińczyk, nie odpala po wymianie głowicy, gaźnika, bendiksa. Iskra jest, paliwo jest, na krótko z plaka też nic. Macie jakieś pomysły? Bo ja już nie wiem, co z tym robić.
na 99% pierścienie sa wyjechane albo głowica i paliwo ucieka gdzieś na dół W tym wypadku tak.
Ładujesz diesla do tematu benzyny? Ale no dobra u ciebie. Jest 1.4 Tdi na Pd. Pierwsze sprawdzenie komputerem czy czujnik wałka rozrządu działa (nie pojawia się błąd - częsta usterka wtedy odpala zawsze z opóźnieniem). Dwa nieszczęsne pompowtryski czyli uszczelnienia na nich jak gniazdo rozjechane to nawet nowe oringi nie pomagają. Dwa wycieki z tandem...
uszkodzenie zaworu odcinajacego paliwo umieszczony na głowicy (wyjściowej) pompy
Jakby kompresja szła do paliwa to paliwo by się zagrzało do ponad 100 stopni.
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
Moje pytanie czy moze byc to jakies uszkodzenie czy poprostu dlatego ze lezala na boku olej wyciekl??? W zasadzie taki stan nie można zaliczyć do uszkodzeń a raczej jako brak dbałości o sprzęt. O ile filtr powietrza nie uległ zalaniu olejem to kosiarkę ustawić w pozycji do pracy, koniecznie uzupełnić olej, oczyścić, dobrze też wykręcić świecę i kilkukrotnie...
Właśnie skończyłem sprawdzanie układu paliwowego. Smoki ok, filtry ok, podstawa filtrów ok, przewody szczelne, paliwo dochodzi do głowicy i się nie cofa. Nadal cięzko zapala. TEXA wykryła błąd 6-go wtrysku więc wytargam ten pompowtrysk i zobaczę co dalej.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Mam problem z wyciekiem paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo wyciekało zpod uszczelki głowicy. Dokładnie tego nie widać, bo jest kolektor ssący, pod nim jakaś listwa przykręcona do bloku, i tam się pojawia paliwo. Mam pytanie czy z tej listwy może wyciekać paliwo? Ale jeśli wycieka z tej listwy, to z gdzieś tyłu. Dlatego podejrzewam wyciek z głowicy....
Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Jeśli chodzi o głowicę pompy paliwa to najczęściej lubi pojawiać się paliwo z zaślepek znajdujących się na głowicy. Są to śruby na torx jak się nie mylę 50 bądź śruby na klucz 13. Kolego a czy twój sprzęt może przeprowadzić test szczelności?
Tak, wymień pompę paliwa, ta na głowicy.
Trzeba było zacząć od pomiaru kompresji. Biały dym wskazuje na brak sprężania i paliwo się nie zapala. Głowicę jak już zdjąłeś to daj do sprawdzenia.
No to albo sama pompa. Albo nie ma paliwa (filtr, siatka i pompa w baku ). Wtrysk też ale to rzadkość by przepuszczał tak bardzo. Ja bym zrobił test założyl przezroczysty wężyk do pompy tandem z filtra. Jak zacznie przerywać zgasiłbym i zobaczył czy wężyk nie jest pusty. Tylko nie zostawiaj przezroczystego wężyka pod maską bo miękną pod temepraturą...
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
Sprawdzane na innej świecy. To że iskra jest po wykręceniu z głowicy nie znaczy że jest po tym jak się ja wkręci.
Dym z komina jest. Paliwo przelewa się do zbiornika. Jedna głowica założona nowa , druga używana ale sprawdzona. Zanieczyszczenia się nie dostały.
Raczej nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej to problem jest w wężach filt -pompa tandem ,filtr-bak. Jest to BXE a więc wszystkie bolączki PD-ków. Czyli: -wycierające się wałki i szklanki (było zaglądane?) -wycierające się gniazda pompek ( gniazdo robi się luźne pompka jeszcze bardziej w nim tańczy i wyciera jeszcze bardziej w ekstremalnych...
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
czujnik połozenia wału i wałka sa wpiete?
Inny materiał gniazd zaworowych. Można także przerobić głowicę na paliwo bezołowiowe poprzez wstawienie "wstawki" w gniazda z odpowiedniego materiału i doszlifowanie go.
I jak udało się komuś rozwiązać problem .? Mam tak samo jak autor. Wymieniłem już rozrusznik, akumulator, gumki na pompowtryskach, pompa paliwa, pompa vacum, głowica też sprawdzona. Walczę już od ponad roku i brak pomysłów.
Zawory wyregulowałem jeszcze raz i niestety bez poprawy, spaliny idą do kolektora ssace razem z paliwem, będę musiał ściągnąć głowica bo na 4cyl nie ma kompresji. Manitou odpala jak najbardziej tylko strzela w dolot
Nie, ale to nowa głowica, coś innego, bo dostaje paliwo bo czuć, ale nie zapala co to może być?
Rozrząd w porządku, głowica w porządku, elektrozawór też ok, paliwo nie dochodzi do wtrysków, samochód nie odpala....
Jeśli ma paliwo i iskrę to zapali. Twoja głowica nie jest najgorsza ale jak wymieniać to komplet.
Wtrysk KE Jetronic. Witam kolegów. Pacjent MB W 126 300SE, dostałem do reanimacji tego pacjenta, po wcześniejszych manewrach w tym wtrysku, gdzie poprzednik porozkręcał i "regulował" wszystkim, czym dało się kręcić. Stan aktualny jest taki: głowica wtryskowa zregenerowana profesjonalnie, pompa OK, paliwo jest w głowicy, natomiast potencjometr przepływomierza...
Dałem zagęszczarkę do naprawy jestem zielony w tym temacie . Powiedzieli mi że na 90 % pierścienie są wyjechane i paliwo ucieka gdzieś na dół lub głowica zajachana nie znam się na tym kompletnie zasugerowali mi że raczej wymiana silnika
Z tego co piszesz to wygląda jak by "pchal" paliwo w układ wydechowy. Głowica pęknieta w obrębie pompowtrysk-wydech?
Nie ma żadnej szybkiej i pewnej możliwości sprawdzenia szczelności głowicy. Dymienie ma biało- niespalone paliwo. Co znaczy postawić silnik "na długość papierosa"?
Witam Po mojemu najpierw przed demontażem głowic trzeba sprawdzić oringi na wtryskach ponieważ olej napędowy może wypływać z obsady wtrysków przedostając się do oleju Pozdr.
Bigmuzzy a gdzie ty widziałeś silnik z systemem common rail gdzie paliwo płynie "kanałami wewnątrz głowicy silnika". Co za brednie.
A hmm, tam są świece i pośredni wtrysk? Chodzi mi o to coś ułatwiające rozruch gdzie jest świeca i na to dostaje się paliwo.
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Regulator jest na pewno. To nie jest kosiarka z lat 80-tych, gdzie była dźwignia gazu przy kierownicy. Skoro przepustnica na zgaszonym silniku jest i tak otwarta, paliwo dochodzi, to istnieje opcja, że ścięło klin na kole magnesowym, rozrząd raczej się nie przestawił. Widziałem również przypadek, w którym ukręci się wałek rozrządu. Mogło jeszcze wydmuchać...
Był robiony remont silnika, ale wszystkie uszczelki pod głowicą i pod cylindrem wymienione.
Kabla nie mam bo w pracy mi za darmo zawsze podłączą. I jutro jadę to podłącze się. dodam jeszcze że z przelewów tak po 5 minutach nawet kropli paliwa nie ma. Filtr wymieniłem przy wymianie głowicy. Paliwo stawiam że jest dobre, dwa inne samochody bez problemu palą,
Sprawdź sprężanie w zeszłym tygodniu miałem to samo Świece zalane iskra potęga. Astra chodziła następnego dnia nawet się nie odezwała sprawdź jeszcze wtryskiwacz jak rozpyla paliwo umie poszła głowica na 2 cylindrach 4 atmosferki :)
Dobrze odpowietrzcie i nie ma bata żeby nie zapalił, a przez przewody nie ma się lać tylko ma walić paliwem do dużym ciśnieniem (ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to 160-180 barów). Odkręcić przewody przy wtryskiwaczach i kręcić rozrusznikiem 10 sekund kręcenia i 15 odpoczynku i tak powtórzyć kilka cykli.
A może to spalanie stukowe? Mocno splanowana głowica, może być tego powodem. Łatwo to sprawdzić, zalej paliwem 98 lub więcej okt.
Moze raczej nabierz do strzykawki paliwa wstrzyknij cala i otworz na max przepustnice. Wtedy jak zgada choc troszke to poprostu paliwo c nie dochodzi. Krecic musi dobrze bo bedzie zalany.
Witam, od pewnego czasu przy jednym wtrysku podciąga paliwo od strony głowicy. Moje pytanie czy to może być przyczyną spadku mocy ? Czy dokręcenie pomoże i jak to robić żeby nie pogorszyć sprawy. Jeżeli dokręcenie ne pomoże to jak rozwiązać ten problem ?
Instalacja działa grawitacyjnie czy jest w układzie pompka C.O ? Zrób zdjęcia grzejnika. Czym jest ogrzewane? Kocioł na paliwo stałe czy kocioł gazowy? Głowica termostatyczna jest dobrze zamontowana? Wskoczyła na swoje miejsce? Przykręcając ją czy przed włożeniem pokrętła głowicą była ustawiona w najmniejszą pozycję?
Nie napisałeś czy pali na plaka. Jesteś pewien że paliwo dochodzi? Przy braku synchro wywala błąd. Przy uszkodzonym obwodzie wtrysków też. Odłącz kostkę z głowicy czy wywali błąd. Jak masz manometr to podłącz pod tandem. Jak tam jest ok i sygnał z czujn. wału/wałka leci ok, to faktycznie albo gubi zasilanie albo leży ECM.
Witam. Mam Scanie V8 R500 2007 EUOR 4 z adblu na PDE. Śmierdzi paliwem i widać tłuste plamy z tyłu silnika po środku silnika między głowicami ale bardziej o strony kierowcy jak jest sprężarka powietrza i spływa po obudowie sprzęgła i od strony kierowcy między 2 a 3 głowicą , 3 a 4 głowicą i za 4 głowicą. Jak patrzyłem to nie leci z podstawy filtra paliwa...
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi. Postanowiłem zrobić głowicę, ponieważ to jest chyba jedyne miejsce, gdzie może się spotkać płyn chłodniczy, z olejem i paliwem. Uszczelka zaplanowana, w głowicy też był jakiś problem. Obecnie autko śmiga jak złoto i problemu zdaje się już nie być.
A głowica była na szczelności? Ciśnienia zmierzone? Paliwo dochodzi? Jakie błędy po diagnozie?
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Pomiar ciśnienia sprężania pokazał bardzo niskie ,jeden mechanik powiedział,,ze głowica do roboty , a drugi zadał pytanie ciekawe czy pierścienie nie są zapieczone ! moim zdaniem jak z tyłu samochodu śmierdzi paliwem to znaczy ,ze głowica do wymiany!
(at)zaz13 Na razie sprawdziłem tylko jedną świecę i była mokra, resztę sprawdzę jak zdejmę kolektor, ale to zrobię dopiero w niedzielę. Świece są nowe, wymieniane podczas remontu głowicy. (at)marszalekkom Sterownik od gazu nie robi różnicy, jeździłem nim z odłączonym gazem jak pękł wężyk. W niedzielę będę sprawdzać te wtryski po zdjęciu dolotu. Tak,...
Pewnie urwało głowicę hydrauliczną w pompie. Sprawdź czy dochodzi prąd na elektrozawór na pompie. Jeśli dochodzi, pompa odpowietrzona i nie podaje to pozostaje tylko urwana głowica
Kompresja jest dobra, jak zatykam palcem otwór w głowicy to czuje. Paliwo dochodzi ponieważ świeca jest mokra, a z tłumika kapie bo niedokręcony do końca
Po wymianie uszczelki i paska pod głowicą samochód nie chce palić, ma iskrę i paliwo.
Hej. U mnie ten sam problem. -10 i dusi sie. Normalnie pali od palca. Ustaliłem, że to problem z kompresją przez nieszczelności na uszczelce głowicy. Chwilowo rozwiązuje problem uszczelniacz układu wlewany do baku zmieszany z paliwem. Na miesiąc wystarczy, a wtedy koniec zimy. Muszę w końcu zająć się tą głowicą....
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
Przede wszystkim trzeba podnieść maskę i zobaczyć czy nie ma wycieku. Ostrożnie. Jeśli nie widać mógł spaść\pęknąć wąż podciiśnieniowy .stad syk. Również trzeba zerknąć pod auto czy nie kapie paliwo.. Co do zaworów regulacja wymaga zdjęcia pokrywy zaworowej. Naprawa to już zdjęcie głowicy.
Nie wyciągaj pompki samej. Wyciąga się cały kosz, obracając go o 15 stopni w lewo. W benzyniakach tak samo wyciąga się kosz pompy. W ASO mają do tego narzędzie, ja niestety musiałem się trudzić ręką. PS: zaktualizuj podpis, teraz dają 5 pkt. :D
Witam mam problem w układzie paliwowym. Renault Iliade Euro 3 na pompie Bosh CP2. Problem tkwi w tym że dostaje się paliwo do oleja. Problém drugy. Zanim się nienapompoje paliwo ręczna pompką silnik neodpali. Wystarczy że postoji półgodziny i znów trzeba pompować palivo. Wymieniłem pompę co podaje paliwo co jest od tyłu na głównej pompę. Numer 0 440...
Przejechałem 200 km na butelce jak padła pompa w baku w długi weekend pompa wacum daje radę. Pompa w baku daje 0.2 bara , ma tylko napełniać filtr. Prościej można zmienić wężyki na przezroczyste i też widać co lata w układzie. Tylko trzeba pamiętać że paliwo na powrocie z głowicy ma ponad 70 C.
wczoraj regulowałem zawory na dowolnym ruchu magneta a dzisiaj zrobiłem tak:Magneto obrócałem tak, aby w małem dziurce była widoczna literka T, jak to zrobiłem wtedy regulowałem zawory ssący na 0,03 a wydechowy na 0,05 mm oczywiście szczeliniomierzem i te wartości działają na 100%. A Więc zawory wyregulowane to więc nalałem paliwo do głowicę strzykawką...
Do kolegi Konstruktor123: Do budowy palnika użyłem pudełka po śrucie do wiatrówek. Wywierciłem w przykrywce dziury i przylutowałem tam kawałki miedzianych rurek. Jako knoty posłużył mi mocno zwinięty papier toaletowy, a za paliwo denaturat. Co do głowicy, to lutowałem kiedyś 5-groszówkę, ale moja lutownica nie dała rady tego szczelnie zrobic, a blaszkę...
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Dziękuję za odpowiedź! Dziś miałem w końcu czas, aby zająć się samochodem. Kable prowadzą do dwóch przekaźników, które znajdują się w skrzynce bezpieczników. Stamtąd biegną w kierunku pompy wtryskowej. Po (moim zdaniem) logicznym obejściu problem nadal występował – samochód gasł po kilku sekundach. Następnie dokładniej przyjrzałem się dwóm kablom, które...
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
...nie występuje wtyczka ;) raczej nie występuje komuter ECU . Pewnie pompa paliwowa - uszkodzona -spróbuj podpiąc paliwo z karnistra pomijając filtr zbiornik bezposrednio do pompy. o ile nie pomyliłem silników nad skrzynią przy głowicy jest wymiennik ciepła paliwo/ciecz chłodząca- często ulega awarii ( nieszcelność)
1. Ponieważ jest w instalacji kocioł kondensacyjny i ma mieć niską temp. powrotu a 4d podnosi ją. Głowica termostatyczna z kapilarą nadaje się do instalacji z kotłem na paliwo stałe. W WC/kotłowni na dole ogrzewanie podłogowe jest w jednej pętli z podłogówką tego nie kumam. Musisz dowiedzieć się czy grzejniki też podpięte są do tych rozdzielaczy co...
Jeśli ubywa płynu chłodniczego, to uszczelka pod głowicą. Druga opcja to paliwo w oleju i pierścienie tłokowe do wymiany. Tak czy inaczej, zarówno jedna i druga opcja nie wróży niczego dobrego przy dalszym użytkowaniu silnika w tym stanie.
PO co montujesz zaworki? Jesteś pewny że nie ma pompy zbiorniku? Jak nie ma to zostały ci tylko pomiary na pompie w głowicy. Jak zapalił na plaka i pracował to raczej problemy z paliwem.
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Posprawdzałem wszystko i okazało się że kabelki od impulsatora zwierały się. Ale jak to bywa wyszedł nowy problem mianowicie z pod głowicy wydmuchuje paliwo. Odkreciłem głowice (śruby nie były mocno dokrecone) i zauważyłem ze nie ma tam uszczelki. Na cylindrze jest kołnierz ktory wchodzi w głowice. I tu pojawia sie pytanie: Czy ma tam być uszczelka....
Uszczelniacze zaworów, uszczelka pod głowicą, luzy zaworowe, stare paliwo (bardzo często też złej jakości).
BKC czyli pompowtryski. Czyli typowe bolączki TDI PD jak uszczelki pompek ,wyrobione gniazda pompek ,wałek wytrzymujący 200-250 tyś km i zjadający szklanki ,padające pompy tandem i luz na wałku rozrządu (na panewkach). Sprawdź czy problem nie jest zależny od długości postoju bo typowe dl tdi pd jest jak są słabe uszczelki pompek że jak codziennie się...
A jest jakiś zawór gaszący na pompie pośredniej? Bo właściciel wydzwania że tam jest i mam przyjechać i sprawdzić. Ręczną pompką podaje paliwo na górnym odpowietrzniuku w głowicy.
zacząłbym od sprawdzenia szczelności połączeń linii paliwowych, być może w wyniku niestarannego montażu gdzieś się sączy paliwo
Na filtrze paliwa powinna być ręczna pompa - sprawdzałeś, czy jej użycie dopompowuje paliwo do pompy głównej? Musisz dobrze odpowietrzyć układ paliwowy.
Pęknięta spręzyna pod głowicą rozdzielacza. Podnieś nastawnik wyciągnij paliwo i obejrzyj.
transit głowica głowica schemat głowica głowica głowica głowica stacja
przeprowadzić kalibracja bateria elizabeth sanyo odzyskiwanie klucza windows
bixenon schemat kondensator rozruchowy
Schemat elektryczny skuter Magnus GY6 139QMB, Ampere EX – instalacja, kolory przewodów PocketBook InkPad 3 Pro – bateria 1900 mAh, wymiana, diagnostyka, parametry