No właśnie na plaku odpala nawet bez CPW, to normalne bo ma na stałe podane paliwo wraz z powietrzem. Ale jeżeli nie podaje ciśnienia na szynie to już masz znaleziony problem. To ciśnienie musi być. Zatem czujnik lub przewody na początek do weryfikacji. Czytałem, że czujnik wymieniony, ale to nic nie zmienia. Chociaż możesz zacząć od przewodów elektrycznych...
Witam, Pacjent Fiat Fiorino 1.3 D Multijet (225BXD1A, 225BXB1A, 225BXB11) 75KM, 55kW, przebieg 180 tysięcy Dymi z rury wydechowej z lekkim kolorem niebieskawym na wolnych. Kiedy Występuje ? Po rozgrzaniu silnika do osiągnięcia temperatury pracy działa prawidłowo - nie dymi. Jak już osiągnie temperaturę pracy na wolnych obrotach ( jazda w korkach ) zaczyna...
Panowie paskudztwo nie odpala brak cisnienia na listwie, wersja multijet normalnie nie biore takich wynalazkow ale zostalem przyparty ze mam, sila wyzsza. Pacjet jak w temacie, pompe wysokiego cisnienia zasililem na krotko paliwo na powrocie jest z pompy, ale diagnostyka pokazuje brak cisnienia na listwie, bledy w kompie obecne P0657 Blad glownego przekaznika...
Niestety nie, to sprawdzone w pierwszej kolejności. Paliwo jest cały czas w filtrze i przy pompie wysokiego ciśnienia.
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Sprawdziliśmy właśnie stary filtr, paliwo śmiga przez niego elegancko. Filtr powietrza czysty.
Szymitsu, a nie zgodzisz się ze mną, że czwarty wtrysk leje jak ch......ra i stąd gryzące spaliny?Źle spalone paliwo to spaliny lekkie i szczypiące.
Jak zaślepisz i będzie błędami sypać to wyjmiesz zaślepkę i wrócisz do oryginału Chyba nie widziałeś EGRu w tym silniku - jest połączony z chłodnicą spalin, jego wymontowanie to pół dnia roboty ;) Chyba, że uda się zdjąć sam siłownik... http://obrazki.elektroda.pl/8412820700_1... Zauważ, że ten Multijet spełnia normę EURO-4 bez DPFu,...
ECU puszcza paliwo na wtryski gdy widzi odpowiednie obroty wału i można to zmienić. To normalne, tak samo jak ciśnienie na szynie CR. Nie ma co tu zmieniać wystarczy dobre łądowanie, rozrusznik i dobry akumulator.
Witam! Posiadam punto 1.3 multijet z 2005r. Auto ładnie pali, niedużo spala, chodzi dobrze, ale w czasie pracy słychać równomierny stuk zwiększający się wraz z obrotami, szczególnie na wolnych obrotach i to też nie zawsze. Program fiatecuscan pokazuje nierówną dawkę wtrysków podejrzewam więc wtryskiwacze. Szczególnie wtryskiwacz 1 cyl który odstaje...
Filtr paliwa nie był wymieniany, ale paliwo dochodzi do wtrysków i wraca nadmiarem do zbiornika. Wymienić filtr?
Witam. Wynik zdecydowanie za duży ;) Problemów może być wiele... na początek zmień paliwo jeśli tego jeszcze nie robiłeś, ja ma 1.9JTD i po zatankowaniu na orlenie potrafi palić o około 1.5/100 więcej niż po tankowaniu na shellu, co w żaden sposób nie świadczy źle o orlenie, bo znajomym ten sam samochód tankowany na orlenie pali tyle co powinien :)...
Witam Mam problem z moim Punto, po wymianie sprzęgła przestał odpalać. Czujnik położenia wału dwa razy wymieniony na Valeo, wymieniony rozrusznik i sprawdzone wszystko co tylko możliwe, paliwo dochodzi, samochód kręci ale nie odpala, natomiast wystarczy mała górka lub delikatne psiknięcie plaka i samochód działa. Nie przerywa pracuje ładnie. Obroty...
Kolego Owik nie robię z ciebie drunia. Nie chcesz - nie wypowiadaj się - nikt cie nie zmusza. Reset miał polegać na tym że ECU mógł się zawiesić np. przy spadku napięcia przy zapalaniu a nie celem skasowania błędów i jak czytam to co napisałem to nie widzę tam nic o kasowaniu błędów przez odłączenie zasilania. Jeśli KTS się od tego rozłącza to możliwe...
Nie jest to zbyt dokuczliwe, bo zapala i po chwili pracuje normalnie. Nie ma większego związku z temperaturą. Czasem może stać tydzień i zapali idealnie, a czasem po 4 godzinach potrafi "puścić dymka". Początkowo zwalałem to na paliwo - tankuję na TESCO, ale ostatnio zatankowałem na Shellu i niczego to nie zmieniło. Czasem trzeba dłużej (4-5s) kręcić...
Pisałem wcześniej zrobiłem i nie ma prawie w ogóle różnic między wtryskiwaczami Dodano po 7 Wyciągnąłem dziś pompke z baku była trochę zasyfiona wyczyściłem i brak reakcji dalej to samo. Ale gdy miałem ją wyciągniętą podpiąłem ją na krótko i gdy jest napełniona to normalnie pompuje a gdy wypompuje to nie nadąża się wlewać paliwo do niej tak powinno...
Ze standardowych rzeczy warto sprawdzić przepływomierz i pompę paliwa w zbiorniku czy daje odpowiednie ciśnienie podczas pracy.Przepływomierz sprawdzisz odłączając go i robiąc rundę .Jeśli się polepszy to przepływka .Chociaż u Ciebie jak mówisz moc jest , a przepływka jak pada to mocy też ubywa.Nie zaszkodzi ją sprawdzić we własnym zakresie.W sprawie...
Witam, problem pojawił sie w styczniu podczas pierwszych mrozów, a mianowicie jadac na 6 do pracy samochod normalnie odpalil a po 14 juz nie, stacyjka zaczela ciezej chodzic. Odpalal i gasl. Uznalem ze zamarzlo paliwo wiec scholowalem auto do garazu na kilka dni w celu rozmrozenia, wymienilem odrazu filtr paliwa i jezdzilem miesiac... Auto ponownie...
Spróbuj przesunąć ten szary koszyczek do przodu lub do tyłu ale wpierw dociśnij przewód a później wysuń
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Witam wszystkich forumowiczów, proszę o pomoc obeznanych w temacie. Mam problem z Fiat Strada 1.3 Multijet 2008r., 72tys km. Auto do niedawna pracowało bez zarzutów. Miałem niemiłe spotkanie z dziczkiem :) Auto odstawione do mechanika stało 2 tygodnie przyjechałem odpaliłem i było w prządku. Ostatnio w trasie około po 50km od domu zapaliła się kontrolka...
Tam są oringi. Czasami rdza robi robote A czasem spod głowiczki nie masz wycieku?
To "wybuchowe " uszkodzenie nie ma nic wspólnego z pomiarem poziomu paliwa?
Cześć, potrzebuje (schematu) lokalizacji bezpiecznika lub przekaźnika pompy paliwa niskiego ciśnienia, silnik M9R710.
czy ktoś orientuje się jak można sprawdzić regulator ciśnienia paliwa?
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Wymieniałes swiece filtr paliwa
Odczytywana temperatura powinna być rzeczywista. Gdyby czujnik był uszkodzony może np. zawyżać wskazania a wtedy sterownik silnika inaczej dawkuje paliwo.
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne objawy.
Pompka paliwa w baku.
sprawdz ile A pobiera pompa paliwa, porownaj z danymi nowej pompy
Przyczyna-regulator ciśnienia paliwa
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
A co niby ma sterować zmienną geometrią? Zresztą i tak program musisz zmienić dla paliwa.
Rozumiem, że brakuje Ci sygnału plusowego na cewkę przekaźnika od pompy paliwa? Bo masa na cewkę ma być stała. Jeśli wymieniłeś już ECU to tylko i wyłącznie została Ci wiązka między przekaźnikiem a pinem A94 w sterowniku. Choć myśle że warto sprawdzić czy aby na pewno masz masę do cewki przekaźnika
Wybijalem je mlotkiem inercyjnym za dopływ paliwa do wtrysku.
Czy masz podgląd ciśnienia paliwa w momencie rozruchu gdy ciężko pali?
Dalej to samo.
Jak lejesz paliwa premium to one już mają w sobie dodatki, ja tankuję najtańsze paliwo na Tesco i dolewam BlackArrow Diesel Skydd, butelka 1l nominalnie wystarcza na 1000l paliwa, ale latem leje 1/2 zalecanej dawki. Stosuję ten dodatek regularnie odkąd dwa lata temu zimą zrobiła mię się galaretka z ON w zbiorniku. Odkąd stosuję ten dodatek auto paliło...
Uszkodzone są wtryskiwacze - system paliwa Bosch połączony z ECU Magneti Marelli nie potrafi rozpozać tego jako usterkę i stąd zachowanie szarpania i czasem błedów komunikacji ecu-abs-body.
Witam,mam problem z połączenie ECU z komputerem.Próbowałem FIAT ECUSCAN, PCMSCAN,i nic.Od czego zacząć?jakie połaczenia sprawdzic najpierw?co może być przyczyna?,auto po kompletnej rozbiórce silnika ,po złożeniu silnika wtryskiwacze nie wtryskuja paliwa,do wtryskiwaczy dochodzi paliwo.Czy wtryski mogły zgubić kody zawarte w ecu?,czy ma ktoś schemat...
Jest tak jak mówisz, tylko mój silnik pracuje cały czes nierówno, oleju nie bierze. Może, to któryś z wtrysków leje za dużo paliwa, tak mi sie wydaje, że czuć niespalonym paliwem.
Jak sterownik ma sprawdzone masy, stałe plusy,dostaje plus po zapłonie a dalej "nie wstaje " np nie włącza głownego przekaźnika ,pompy paliwa itd to wychodzi na to że jest uszkodzony. Tak to widzę.
1.5 roku bez.odpalania Spuść stare paliwo, zalej nowe i wymień wszystkie filtry i olej.
To jest błąd specyficzny dla producenta... nie znalazłem jego opisu dla Suzuki, ale to silnik Fiata i dla Fiata (Multijet) te błędy oznaczają obecność wody w filtrze paliwa i usterkę podgrzewacza filtra paliwa.
To nie płyn, tylko paliwo, zadymił na biało bo zaczął procedurę wypalania filtra DPF, trzeba by sprawdzić poziom nasycenia filtra, być może jest całkowicie zapchany. A na plaku zapala ? Jakie ciśnienie na cylindrach ? Jakie ciśnienie paliwa ? Wybacz, ale ELM327, nie pomoże ci za dużo przy tym.
Jakiej firmy polecacie filtr paliwa do Grande Punto 1.3 multijet? W serwisie podali mi cenę za filtr paliwa - około 370 pln. Wydaje mi się, że strasznie drogo. Jakie polecacie zamienniki ??
Witam, Chcę założyć blokadę KD2006 do Fiata Ducato 2,3 Multijet z 2014 roku. Chyba że polecacie coś innego o podobnej zasadzie działania? Blokada ma funkcję odcięcia dwóch obwodów. Czy możecie mi polecić, co odciąć tym wbudowanym przekaźnikiem 15 A, a co najlepiej odciąć tym zewnętrznym przekaźnikiem? Myślałem o odcięciu rozrusznika tym przekaźnikiem...
Chcesz tanio jeździć, a przy tym nie odwiedzać codziennie stacji paliw - mój typ jest jeden: Panda 1.3 Multijet (ew. Punto IIFL z tym samym silnikiem). Realnie toto pali ok 4l/100km i na zbiorniku ON zrobisz ok 1000km.
korekty na zimnym na 2 wtryskach są ok 2,4 na drugim -2.4 a na pozostałych w granicach 0,8. Na ciepło wszystkie korekty zbliżają się do granicy 0.5 Filtr powietrza i paliwa również wymienione
ciśnienie paliwo multijet multijet gaśnie multijet gasnąć
blaupunkt kodowanie wtryskiwacze silnika benzynowego schemat zamka centralnego octavia
mikrokomputer cobra1 bateria milwaukee
ECH81 – wyprowadzenie sygnału: pin 6 anoda heptody, pin 8 anoda triody, radio lampowe MediaTek MT8127 NAND Firmware: Storage Type, Flashing Tools, Scatter File Differences, Common Pitfalls