Nie masz czym się przejmować. W trakcie normalnej eksploatacji, olej miesza się z produktami spalania paliwa oraz zdarza się, że z paliwem, co powoduje spadek jego lepkości (tzw. rozrzedzanie oleju paliwem) i ogólne pogorszenie parametrów oleju. Pod koniec okresu eksploatacji oleju, przy skrajnie niesprzyjających warunkach może być nawet kilka % tych...
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
Palcem pewnie Sprawdziłeś(jeżeli dobrze pamiętam tam ma być 0,9 bar), jeżeli króciec nie jest luźny i nie ma nieszczelności na, wężykach to zapewne pompa paliwa, to by wyjaśniło paliwo w oleju.
Wtryski bym sprawdził. Co mają wtryskiwacze do mieszania się oleju z paliwem?
Jeżeli paliwo dostanie sie do oleju to odparowuje, chyba że jest to paliwo alternatywne (olej roślinny i podobne produkty). Wiec paliwo nawet jak by sie przedostało to w jeśli silnik sie nagrzeje paliwo odparuje i poziom oleju bedzie dobry.
Przyczyny mogą być dwie pierwsza czy zostały wymienione oringi na pompowtryskach lub druga pompa tandemowa tj. pompa vacu i pompa paliwa w jednym to jest jedna z najczęstszych przyczyn przedostawania się paliwa do oleju w silnikach tdi na pompowtrysku. Na allegro są dostępne zestawy naprawcze tej pompy. tak wygląda pompa : http://moto.allegro.pl/vw-t5-2-5-tdi-174...
W sumie to kupilem go z 2 miesiace temu i wymienilem mu tylko filtr oleju i olej. Paliwo zawsze tankuje na orlenie verve
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam. Mam taki kłopot w Volkswagenie T4 z silnikiem 2,5 TDI. Moim problemem jest to, że do oleju dostaje się paliwo. Bardzo bym prosił o pomoc. Z góry dzięki.:)
Witam. Koledzy, pytanko, VW Caddy 2,0 TDI 140 KM BMM - paliwo w oleju, na PD ... Podejrzewam głowicę i pęknięcie. Jakieś inne sugestie?
Stare diesle chodzą na oleju do smażenia. Nawet takie 1.9 TDI sąsiad tankuje olejem z biedronki.
dzisiaj kupiłem filtr do jednego mikro-metra jutro zobaczę czy moje TDI przeżyje zasilanie tym olejem
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Ja jeszcze nie spotkałem się z wydmuchaną podkładką w pompowtrysku. Zazwyczaj puszczają oringi i cofa się paliwo, lub miesza się z olejem.
Możliwe, że masz rację z tym tłokiem. Dzisiaj zauważyłem, że jest czerwone paliwo, czyli olej opałowy. Przebieg 260 tys., oznaczenie jutro podam.
A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju? To zdecyduj się w końcu, gdzie ten olej się podziewa, czy jest mieszany z paliwem, czy śmierdzi z wydechu olejem i kopci na niebiesko.
Sytuacja jest taka . Np. rano paliwo w filtrze było czyli pompa sama z siebie działa . Raczej jest problem z jej zasilaniem. Lampka od poziomu oleju to swoja droga. Facet był z vcds i 3 błędy znalazł a) przerwa w obwodzie elektrycznym b) coś ze swiecą zarową c) błąd przekaźnika pompy paliwa I moje pytanie . W którym miejscu ci jak jest oznaczony ten...
Dzięki za link, a pompa vacum i tandemowa to to samo urządzenia w tym silniku - dwa w jednym :) Pozdrawiam serdecznie. Dodano po 4 Myślę o tandemie, bo przez około dwa trzy tygodnie wcześniej obserwowałem wysączanie się paliwa na zewnątrz. Tylko wtedy nie wiedziałem skąd to cieknie. Czułem na węch oraz w garażu na podłodze pare plamek się robiło. Turbo...
Dpf czyszczony w profesjonalnej firmie, na maszynie płynem, z wydrukiem, wirus robiony w firmie tym się zajmującej na hamowni (grzebanie w EDC17 raczej wymaga drogiego sprzętu) z tego co wiem nie wyłączali układu EGR, który bierze też udział w regeneracji filtra. Powodem okazał się cieknący wtrysk - w taki sposób że pracował normalnie (końcówka), natomiast...
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
Paliwo lej normalny ON lub paliwa premium jeśli cię stać na verwe itp. Na pewno nie wolno lać biopaliw. Olej silnikowy zalecany wyłącznie z normami VW 505.01, 506, 507 . Silnik na pewno z pompowtryskiwaczami, a te wymagają odpowiedniego oleju. Lepkość oleju 5W40 (norma 505.01) lub 5W30 ( z normą 506, 507). Pod wykładzina bagaźnika masz naklejkę z podanym...
Ja jeżdżę TDI, motor AVF, pompowtrysk - leje 60:40 oleju rzepakowego - jest super - z wyjątkiem mrozów - ale to tylko w ramach eksperymentu - paliwo jest jak na razie bardzo tanie.
W tamtych czasach, latach miałem okazję użytkować taki oto pojazd. https://obrazki.elektroda.pl/2518925800_... Z silnikiem 2.?? (dokładnej pojemności nie pamiętam) Z turbiną, raczej z tych mocniejszych. Gdy był pusty to na starcie zostawiał większość osobówek w tyle. Ale oczywiście nie o tym temat. Pojazd był użytkowany tak że zimową...
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A bezczelnie niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Podstawowa kwestia - czy oleju z silnika ubywa?
Tylko pokutuje tu jeszcze sporo mechanikuff co nie słyszeli o pd czy cr... I popuszczają nakrętki. Filtra paliwa nie należy zalewać tylko po zamontowaniu przeciągnąć przez niego paliwo ze zbiornika.
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc.
Stan oleju nieraz rośnie jak padły uszczelnienia pompowtrysków (paliwo dostaje się do oleju). Jak długo postoi to wycieknie całkiem i się zapowietrzają.
Opcje są tylko trzy. 1. Albo za krótko i niedokładnie zlewaliście olej. 2. Albo za dużo oleju wlaliście. 3. Coś ekstra (płyn, paliwo) dostaje Ci się do oleju. Ja innych opcji nie widzę.
Witam! Posiadam auto z silnikiem V6 2.5 TDI o kodzie BDH z roku 2004. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że wzrasta mi poziom oleju w silniku. Diagnoza: diesel dostaje się do oleju. Dzisiaj rozkręciłem wtryski (zostały sprawdzone czy nie leją i czy prawidłowo rozpylają paliwo), które są w 100% sprawne. Kompresja jest na prawidłowym poziomie. I teraz moje...
Jeżeli kontrolka oleju nie dała znać o sobie czyli ciśnienie było,panewek nie powinno ruszyć, ale jak masz rozbebeszony możesz zajrzeć tylko daj miskę z powrotem na dobry silikon mimo uszczelki albo są do tego specjalne kleje. Olej w paliwie miałeś z tąd,że wtrysk dawał paliwo a tłok zamiast sprężać wyganiał je przez walniętą prowadnicę do oleju. Dobrym...
Mamy w firmie Passata b8 2,0TDI. Czy użytkując ten silnik zimą (pierwszy diesel w moim życiu) trzeba dolewać jakiegoś specyfiku aby paliwo nie zamarzło? Instrukcja stanowczo zakazuje.
Od kilkuset kilometrów po wymianie oleju i filtrów zauważyłem wzrost oleju w silniku mojego touranka z 2007r.,silnik 1,9 tdi 105 KM.silnik bls.Wymieniłem olej i filtr na nowy.Według oględzin do oleju dostaje się paliwo.Po krótkim przebiegu nadal paliwo dostaje się do oleju.Czytałem na różnych forach o różnych przyczynach;pompa vacum,pompowtryski,podwójna...
Odrazu obejrzyj bak w środku czy nie masz oleju w ropie
Uszczelniacze pompowtrysków do wymiany w najlepszym wypadku, a ten gorszy to naprawa głowicy lub wymiana na sprawną (chodzi o wyrobione gniazda od pompek). Jak pompę słyszysz jak się włącza po zapłonie to raczej jest dobra zresztą komputerem możesz ją wysterować i sprawdzić jej wydajność ile Ci napompuje w pojemnik w określonym czasie. Kontroluj czy...
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Paliwo dostać się do oleju może przez pompę tandem lub uszczelniacze pompowtrysków. Jak silnik nie równo chodzi to raczej uszczelniacze pompowtrysków.
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
mam d5 i w życiu bym go nie zamienił na vw-kiego klekota 2.5 awaryjność? jak będzie dobre paliwo i wymiany oleju w terminie, nic się tam nie dzieje.
Nie miałem jeszcze takiego przypadku często paliwko śmiga do oleju częsty przypadek a co do tej migającej cholery to sprawdz stan kompa jest na podszybiu czy nie mokry a i zasilania z głównego przekaznika jak i jego samego
W ciągłej jeździe miejskiej nie ma warunków do wypalenia filtra, nawet jak proces się rozpocznie, to nie zostaje ukończony. A sterownik z uporem maniaka dotryskuje paliwo do cylindrów i przedostaje się ono do oleju. Ten olej robi się coraz mniej lepki i... wiadomo, czym to się skończy. To nie jest silnik do kręcenia się po mieście.
Wygląda to na zapowietrzoną pompe, paliwo na pierwszym i czwartym wtrysku. Podaj paliwo wężykiem z bańki w i wtedy próbuj odpowietrzyć pompę. Rozumiem że nowy filtr przed montażem zalany paliwem? Kontrolka ciśnienia oleju będzie migać a dźwięk będzie z braku ciśnienia oleju, bo obroty silnika są a ciśnienie zbyt małe na rozruszniku.
Kolego Twoje auto, z tym przebiegiem tj. od wymiany do wymiany, może legalnie "połknąć" min. 1 litr oleju. Sprawdź dokładnie poziom oleju oraz ilość zużycia wg instrukcji producenta. Może niespalone paliwo dostaje się do skrzyni korbowej i podnosi poziom oleju, co niezbyt świadczyłoby o kondycji Twego silnika.
Przyczyną zapewne jest problem z zasilaniem w paliwo lub zanikające napięcie ale internetowa diagnoza raczej niewykonalna.
A z paliwem wsio ok ? może się zbryliło? :-) jak paliwo jest to może padły świece. Chciał nie chciał sprawdzić czy daje paliwo i czy świece grzeją? a jak już tak kręcisz i kręcisz to dymi coś z rury ?
Witam, moim zdaniem zatankowałeś złej jakości paliwo. Wtryskiwacze nie padają tak nagle bez przyczyny , a tam bardziej w tym silniku.
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Jest jeszcze opcja z oringami na samych pompowtryskach. Sprawdź, czy nie przybywa oleju w silniku i czy przypadkiem paliwo w filtrze nie jest czarne od oleju. Kolejna rzecz, którą bez zbędnego rozbierania można zrobić, to przedłużyć na krótko wiązki i elektrycznie podpiąć 3 pod 4, 4 pod 3, skasować błąd i sprawdzić, który pompowtryskiwacz wyrzuci błąd....
Przy bipach rzędu - 40 może tak się dziać. Niby TDI, będzie jeździł do - 60 jakoś tam, ale twoja wartość jest za duża. Tu szukaj problemu. Dodano po 18 Ogólnie na minusie to problem z paliwem. Za mało. Sprawdź filtr paliwa czy nie czarny od oleju bo, może na oringach puszcza olej do paliwa. Nie telepie go na wolnych?
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
shela paliwo tankuje a na liczniku ma 250 tys ale oleju nie łyka za wiele. może ktos zweryfikować logi z góry dzieki
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Korekty wtryskiwaczy proszę podać. Dziękuję za szybka odpowiedź, Do soboty nie mam jak sprawdzić . Nie ukrywam ze fajnie byłoby wiedzieć do tego czasu czy mechaniczne uszkodzenie pierścieni, tłoków lub cylindra może być przyczyną, albo czy tka awaria powinna zapalić check engine , albo wywalić błędy. Na biegu jałowym silnik pracuje równo, nie szarpie,...
Jeden chwalił się, że w jego Fordzie nie dość, że nie ubywa oleju to nawet przybywa (sic!). Do dopiero super dobry silnik To akurat "typowa" przypadłość kilku dieselków, nie tylko w Fordach. Przy próbie wypalania DPF sterownik podlewa paliwa na bogato i w miejskim trybie jazdy robi to dość często. Paliwo spływa do miski i poziom oleju rośnie. Zwłaszcza...
Jak jeździsz i dbasz tak masz. Ten silnik zrobi drugie tyle. I tego co napisał kolega wyżej trzymaj się i szanuj ten silnik bo drugie tyle zrobi. Wogóle pytanie bez sensu. Te silniki o które się dba, częsta wymiana oleju, paliwo z dobrych stacji benzynowych i nie rajdowa jazda zrobią spokojnie z 500tyś.
problem jest tego typu ze ktoś skorygował licznik i nie działa teraz obrotomierz prędkościomierz paliwo i temp i miga kontrolka oleju proszę o pomoc w tej sprawie pozdr
"Paliwo sporo droższe" to stereotyp wyrobiny jeszcze za czasów PRL, kiedy benzyna była na kartki, a na dodatek dwa razy droższa od oleju napędowego. Obecnie, przeciętny użytkownik samochodu, jeżeli nie używa tego samochodu do transportu zarobkowego, napewno nie kupi samochodu z silnikiem wysokoprężnym, bo to się poprostu nie opłaca. Przecież olej napędowy...
No właśnie, taki to wóz że jak oszczędza się paliwo to można zatrzeć silnik jak pompa oleju padnie a kontrolka się nie zapali. Większość VW tak ma, chyba też jakieś merce stwierdzają że smarowanie jest na podstawie zmniejszenia się poziomu oleju w silniku po uruchomieniu a jakieś francuzy reagują na sygnał z czujnika ciśnienia po 30km (ktoś na forum...
Witam. Ford Galaxy 1,9 tdi 90KM zgasł podczas jazdy. Nie było szarpania czy jakichś dziwnych dźwięków. Przestał reagować na pedał gazu po czym po chwili zgasł. Kontrolka świec żarowych się pokazuje,zasilanie na zaworze na pompie jest. Filtr paliwa wymieniony. Na zasileniu z bańki paliwo jest zasysane przez pompę. 1.Przy poluzowaniu wtrysku paliwo się...
nie wiem czy czasem nie trafiłeś na moje posty ale uspokoję Cię bo objaw "filmu" olejowego w rurach powietrza doładowanego to normalna sprawa w TDI i jak sam słusznie wyczytałeś jest to olej, który się do tych rur dostaje właśnie z odmy (choć czasami mylnie jest interpretowany przez innych mechaników jako kończące się turbo - co jest oczywiście nieprawdą,...
Ja widziałem VW TDI z jakąś specjalną dodatkową instalacją na" bio paliwo", właściciel tego aut podjechał pod biedronkę i zatankował 3 litry oleju spożywczego ale do oddzielnego zbiornika, który miał założony w bagażniku, powiedział że do takiego paliwa trzeba mieć specjalną instalację ze sterownikiem elektronicznym, a instalacja była już kiedy sprowadził...
Witam panowie co dotyczy tych pomp paliwowych to mogę podpowiedzieć odpowietrzenie jest trochę trudne ale u nas w serwisie VW jest to przerabiane i po przeróbce niema już kłopotu w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna służy do dopełniania smoka a jest to faktycznie pompa pompująca paliwo wkłada się zawór jedno kierunkowy za nim trójnik i ta pompa...
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
Witam ponownie. Moze ktos ma jakis pomysl. Uszczelki w silniku powymieniane, krocce wymienione na nowe. Kilka dni spokoju i zamiast oleju zaczelo wyciekac u gory paliwo. Diagnoza przewody wysokiego cisnienia. Zostaly wymienione i po kilku dniach spokoju znowu wyciek paliwa najpierw maly a po kolejnych dniach znowu leci. Ma ktos moze jakis pomysl?
Hej, kupiłem to auto pod koniec grudnia zeszłego roku. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, oleju i sam olej. Pojawiły się problemy. Po kilku godzinnym postoju (załóżmy po nocy) z samochodem dzieją się cyrki. Przy obecnych mrozach silnik uruchamia się z pół obrotu i pracuje. Pochodzi tak z 5 - 7 minut, słychać zmianę pracy silnika, jakby coraz ciężej...
Nie rozumiem takiego pisania niebiesko pomarańczowo różowo. Przecież to żadna filozofia kapnąć się czy to olej płyn czy nie spalone paliwo itp.Może i turbina może i nie,ale problem mechaniczny jak to rzeczywiście olej spala.Laptopem nie naprawisz.
Dolałem do baku z pół litra oleju do dwusuwa bo jednak benzyna jest za sucha. Dziś żeby odpalić ją trezba dużo pochehłać. Spuszczam paliwo do rezerwy i dolewam czysty olej napędowy. A to co spuszczę będę dolewać w małych ilościach. A pozatym pracuje dobrze bez zastrzeżeń. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Po wymianie turbiny to normalny objaw,że dymi ale nie tyle kilometrów.Kolego olej wypuść,bo Ci pójdą symeringi. Ptaszek, z czego kolega ma wypuścić olej i gdzie mu te simmeringi pójdą ? Albo nie odessany olej z intercoolera po wymianie turbiny, albo nadal turbina jest uszkodzona. W pierwszym przypadku masz ryzyko zniszczenia silnika jeśli "chlapnie"...
Witam. Auto jak w temacie t5 2.5 tdi bnz. Bledow brak. Nie ma pelnej mocy i brak mozliwosci wlaczenia tempomatu jak wilgotno na zewnatrz. W lecie wszystko ok. Pelna moc i tempomat dziala. Wymieniany walek, hydro, uszczelki pompek (lal paliwo do oleju). Synchronizacja wlka ustawiona na 0. Moze ktos obejrzeć logi? Dziwi mnie brak bledow i wplyw wilgoci....
pisząc o oleju napędowym gorszej jakości miałem na myśli paliwo zza wschodniej gran. niby takie samo ale czasem niektórzy twierdzą że jest gorsze. Dzięki wszystkim za wyjaśnienie odośnie silnika.
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Podzielam pomysł z "plakiem",proste, tanie i skuteczne wstępne sprawdzenie silnika. A ta praca przy kręceniu rozrusznikiem,dźwięki z silnika świadczą o zejściu ciśnienia oleju z hydrauliki zaworów i powstaje ich klepanie, czym dłużnej kręcimy-oleju mniej w tzw szklankach i po chwili wszystkie klepią .Auto nie odpala ,bo w pompie wtryskowej i nie ma...
silnik nie pracuje na 4 cylinder,pompa wtryskowa paliwo podaje.W oleju nie ma ropy ani płynu chłodniczego,pozostałe 3 cylindry reagują na odkręcanie nakrętek przewodów paliwowych.W filtrze powietrza brak oleju.Z pod korka oleju i miarki oleju wydobywa się kompresa.Czy ktoś wie może jakie uszkodzenie ma takie objawy?
mi sie wydaje ze kolega cooltygryskek naczytal sie jakiegos forum i probuje zaskoczyc swoja wiedza... 1) niebieskie spaliny- paliwo, niespelnione AFR 2) czarny - spala olej, niespelnione afr 3) bialy dym- woda, turbodefekt olej w TD,TDi sa normalna rzeczą aczkolwiek nie noryczną. Jak są ślady oleju to bez paniki ze turbo sie sypie.. zreszta kolega sztomel...
Witam. Mam problem z golfem. W samochodzie w silniku zaczęło przybywać oleju(wyciekało paliwo, płynu chłodniczego nie ubyło) i strasznie dymił. Zaprowadziłem go do mechanika, mechanik stwierdził że turbina jest do wymiany po jej rozebraniu okazało się, że jest dobra ale długo nie pochodzi. Wiec zaczął szukać dalej ale trochę im się schodziło z diagnoza...
Panowie, sam nic nie naprawiałem, bo się g..wno na tym rozumiem i tylko przekazuje (w sumie nie wiedząc czy dobrze) to co mi człowiek naopowiadał. Szczerze mówiąc chyba jednak nieco "naściemniałem" albo "zostało mi naściemniane" i zrobione zostało co innego. Odnalazłem fakturę za naprawę i oto lista użytych elementów, może to rozjaśni sprawę i rozwiąże...
I nie szukaj "starszych" i prostszych diesli, bo będą zajeżdżone. Bzdura. Starszy silnik, równie dobrze odnosi się do jego generacji, technologii. Można też taki silnik prosto wyremontować. A ta tutaj ma znaczenie, bo najprostszy diesel nie potrzebuje do pracy prądu (prócz rozruchu). I odpada cała elektronika, która musi być zasilana i monitorowana....
Samego " odpalacza " nie używaj , jak pompa nie ma paliwa czyli jest nie smarowana i ją zarżniesz . Po normalnym braku paliwa paliwo w pompie zostaje . Chcąc wypchać powietrze trzeba poluzować rurki wtryskowe i pokręcić . Że ciśnienie oleju świeci to normalne - silnik ma obroty mniejsze jak minimalne , przy normalnym paleniu też nie gaśnie po przekręceniu...
pompa tandem do demontażu. Jeżeli schodzi paliwo to tylko tam lub jest mikropęknięcie w głowicy. Dodano po 10 nie rozumiem jednej sprawy. jak po nocy może się nagromadzić ropa w zbiorniczku wyrównawczym. Czasami nie jest tak, że olej napędowy cały czas gdzieś przedostaje się do układu podczas jazdy. dopiero po nocy cząsteczki oleju łączą się w plamy...
Seat Leon 1.9 TDI 110KM nie odpala po lekkim dzwonie. Najbardziej ucierpiała maska (wjazd pod lublinka) Pod maską wyłamany filtr oleju, chłodnice itp. Chwilę po dzwonie auto chodziło normalnie, kolega sam zgasił silnik. Teraz gdy wszystko jest po składane silnik nie odpala, kręci ale nie odpala. Przy układzie paliwowym nic nie było grzebane. Brak błędów,...
Dziękuję za odpowiedź. Turbo stanęło, klapki zmiennej geometrii dokładnie całkiem padły. On przed wymianą turbo tak kopcił bardzo delikatnie ale jak jadę za żoną to widzę to siwy dym lekko niebieskawy. Wymieniliśmy również przepływomierz bo się palił błąd od niego. Teraz żona mówi że jak jedzie to czasem zapala się spowrotem silniczek na desce rozdzielczej...
Witam mam problem z audi a3 z 2000r 19tdi 90km. Autko chodziło normalnie. dziś po zgaszeniu nie chciało odpalić. łapie na sekunde i gaśnie. Kontrolka od immo się nie pali. w pompie jest paliwo, nie zapowietrza się, sprawdzałem zaworek na pompie puszcze paliwo (nawet otwierałem go na krótko). Czytałem że może to być stacyjka. rozebrałem wyczyściłem....
Przede wszystkim spuść "paliwo" ze zbiornika najlepiej przez otwór wyjętego pływaka zassij przewodem gumowym z gruszką i spuść w kanał do kanistra lub z podnośnika, olej i filtr oleju powietrza świeży i dopiero odpalaj.
Bez przesady te wałki nie są gumowe. A widziałeś je kiedyś w ogóle? Jak wiele razy zaglądałem do tych silników tak tylko ze 2 razy nie widziałem śladów zużycia na wałkach. Na szrotach jak się trafi jakiś zdrowy używany to znika w ciągu kliku minut. Zamierzasz licytować ilość obejrzanych wałków? Głównym problemem jest tak jak napisałem wcześniej paliwo...
bardzo naciągana teoria...raczej nie możliwe, przy kręceniu rozrusznikiem takie ciśnienie? Czy usterka występuje przy próbie zapalania za każdym razie, czy dopiero po jakimś czasie jak auto postoii? Cofające się paliwo? wstawić na próbę zaworek zwrotny na przewodach, zobacz czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych. Do sprawdzenia też standardowo...
Witam czy ktoś wie w końcu co zrobić aby wskażnik paliwa zaczął działac? Po włączeniu stacyjki wskakuje na maksymalny poziom i wskażnik oleju tez. Silnik 2.3 TDi
Było sprawdzane wyniki napisałem wyżej. Dziś wróciłem z wakacji i co ciekawe przez prawie 1200 km nie stukało w ogóle tylko zaczynało stukać po postoju np jak zatrzymałem się na tankowanie. Wyłączyłem silnik, zalałem paliwo, odpaliłem i zaczęło stukać. Po kilkaset metrach cisza. Poprostu jak zgaszę silnik to olej z któregoś popychacza ucieka i dopóki...
Zawsze wlewam 4 litry oleju przy wymianie, stan na bagnecie na max. Teraz mam około 7 mm na bagnecie więcej. Płynu nie ubywa więc raczej paliwo się dostaje. Chciałbym chociaż wyeliminować pompowtryski, nie umiem jednoznacznie ocenić z logów czy są uszkodzone, czy może wymienić tylko uszczelnienia pompek. Samochód zaczął dymić parę dni temu, na początku...
oleju w paliwie i wywołanie przestawiania kąta KTSem podratuje pompe? Nie. Paliwo, które ta pompa tłoczy, samo w sobie jest tłuste, tak więc olej tutaj nic nie pomoże.
Witam, mam problem z samochodem Audi a3 8l 1.9 tdi 110km 98r. Po wymianie miski olejowej, filtra i wlaniu nowego oleju auto odpaliło normalnie, przy odkręceniu korka wlewu oleju na odpalonym silniku auto za chwilę zgasło i nie odpala bez pomocy samostartu. Po odpaleniu słychać dziwne tłuczenie się w silniku i za chwilę gaśnie jakby nie dostawał paliwa...
A może elektrozawór gaszenia na pompie się zacina i po chwili od dostania napięcia puszcza paliwo?? odkręć rurkę na wtrysk i sprawdź czy pompa daje paliwo od pierwszego zakręcenia czy dopiero później. Sprawdzę to A co do tej uszkodzonej kontrolki oleju, to orientuje się ktoś czy to może mieć jakiś negatywny wpływ na działanie układu zapłonowego ?
Czy po teście , zamiast słoika zamontowałbym zbiornik z paliwem 2-3 litr i dobrze go umocował . Czy mogę zrobić 20km ? Muszę jechać na wioskę, aby wyczyść ten zbiornik paliwa . Teraz robię wszystko na podwórku pod blokiem na parkingu. A tego nie zrobię . Można jechać -tylko zabezpiecz wylot i powrót paliwa na filtrze paliwa. Wymontowałem też filtr...
Witam mam problem(moj brat) w audi a4 po lifcie (po 2000) 2,0 benzyna z licznikiem dzieje się tak ze wyswietla się informacja migająca na przemian kontrolka od oleju i od rezerwy paliwa na dodatek nie działa prędkościomierz i wskażnik poziomu paliwa po właczeniu zapłonu poruszy się wskażnik paliwa i wiecej nic(paliwo w zbiorniku jest).To wszystko się...
jak problem jest z pierwszym odpaleniem po nocy a potem jest już spoko to może paliwo się cofa filterek pewnie też dawno zmieniany do sprawdzenia kąt wtrysku Raczej na zimnym zmierzył bym sprężanie , pewnie nie ma , a uszczelnia się olejem. Albo dawka rozruchowa za niska. Tak czy inaczej temat nie zakończy się happy endem .
Witam mam problem z moim Leonem 1,9tdi 90km 2000r. zauważyłem przy wymianie oleju ze z pompy paliwowej wycieka ropa. wyciek trudno zlokalizować ale najprawdopodobniej paliwo ucieka z śruby na dziwny trójkątny klucz która znajduje się miedzy rurkami do podawania paliwa do silnika... może miał już ktoś z was taki problem? jak go rozwiązać? boje się odkręcać...
Ja mam trochę starsze auto VW Bora 1.9 TDI 110km i na mrozy od -10 dolewam depresator diesel skydd, a czasem trochę nafty. Tego depresatora dolewają kierowcy ciężarówek, którzy jeżdżą do Rosji. Skuteczny - paliwo przy dużym mrozie ma swoje właściwości, nie robi się kaszka.
Co do oringów - z tego co ja rozumuję powinno paliwo się dostawać do oleju albo by kopcił czy nie równo chodził prawda? Pompa paliwo daje bo filtr paliwa zawsze jest pełen ponadto jak juz pisałem nie ruszane to było odkąd go mam a to juz 4 lata. Mechanik powiedział ze pompa vacum - szczerze zrobiłem się trochę przezorny w tych sprawach i wyciągnąłem...
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
Ja mam 1,9 tdi (AXB) i u mnie również silnik nie zapalał od czasu do czasu a później wcale. Po zdjęciu pokrywy zaworów i demontażu pompowtryskiwaczy ukazała się przyczyna - wytarte gniazda. Ja postanowiłem zainwestować i sprawę rozwiązałem w sposób kompleksowy następująco: demontaż głowicy, szlifiernia, dorobienie 4 tulejek z brązu (rozwiązanie znacznie...
Wszystko tak jak pisałem wcześniej, ustaw sobie pompę z wałem, głowicy nie zakładaj, wrzuć sam blok a głowicę założysz sobie na samochodzie. Jeszcze raz: wał na 0 na tym kole pasowym z przodu, a pompę ustaw na początek tłoczenia na pierwszym cylindrze, wyczujesz opór pod ręką i przy odkręconych rurkach widać na który cylinder podawane jest paliwo (pompę...
benzyna paliwo oleju stosunek oleju paliwo paliwo oleju silnika
wn422g sterownik telnet ricoh tester sprinter
paint czcionki producenci kabli audio
Volvo S40 – dymienie z wydechu: biały, niebieski, czarny dym, typowe usterki i diagnostyka LG NB2430A soundbar – tryb parowania Bluetooth, pilot, resetowanie połączenia