Tylko mi potrzeba w szwecji
Sprint12 to taki mały tester mający możliwości porównywalne ze STAR DIAGNOSIS . Mam na myśli jakość nie ilość diagnozowanych systemów. Ten błąd pochodzi od układu sterowania turbiną . Sterowanie jest proporcjonalne za pomocą podciśnienia i to właśnie trzeba sprawdzić . Jeżeli będziesz potrzebował pomocy lub chcesz zobaczyć jak pracuje SPRINT12 pisz...
Ok jutro rano sprawdzę. Mam tester na zabarwienie
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
Problem z komunikacją pojawił się teraz? Czy wcześniej kontaktowałeś się z autem bez problemu? Tam nie każdy tester działa, ponieważ jest to jeszcze stary standard komunikacji szeregowej.
Nie przesadzajcie. Ten tester co ma wystarczy.
Ta kontrolka oznacza, że trzeba jechać do warsztatu podpiąć auto pod tester i zrobić diagnostykę.
Do ASB w Mercedesie proponuję tester który diagnozuje wszystkie sześć typów automatów sterowanych elektronicznie w pojazdach MB do 2006 roku . Wszystkie skrzynie : E-klasa 210 , A-klasa 168 ( FGS , FGS2 ) , VITO 638 z gniazdem 38-pin ( AGN ) i z OBD ( AG ) , SPRINTER ( SSG - SPRINTSHIFT ) ,TIPTRONIC C-203 , E-211, ML-163 . Oprócz odczytu i kasowania...
Być może rozrusznik być może przekaźnik.Jak nie kręci zobacz czego brakuje na stykach przekaźnika.Podłącz tester odczytaj parametry.
Co to za tester podłączyłeś?
jesli problem z immo to powinien w wyświetlaczu napisac start error podłacz go pod tester i zobacz co sie dzieje w sterowniku silnika
Szukam info. na temat przejściówek - adapterów z testera ( WOW Snooper, DELPHI, HELLA, ADP ) z OBD na pozostałe marki europejskie np. MB 38PIN, LT 14PIN które tester obsługuje. Posiadam kilka adapterów i nie bardzo chcę wydać 1500 zł na komplet zawierający adaptery które mam z innego oprogramowania, posiadam DELPHI i po podłączeniu z E-klasą 98r. bezpośrednio...
Pierwszy krok to niestety podłączenie sie pod tester diagnostyczny. Przyczyn może być wiele więc "na piechotę" nie zrobisz nic.
silnik idzie , ale już nie ruszysz za nic ani deski, ani immo (stały problem po rozładowaniu aku), ani poduch Coś się mi wydaje, że ruszy immo vag-iem, chyba że mechanik miał jakiś inny tester podpięty do laptopa.
Tester prawde ci powie
Po wymianie modułu sterującego, zgraniu immo i naprawie intstalacji (czujnika wałka rozrządu) Sprinter jeździ jak trzeba. Wniosek- tester texa czasami kłamie :-)
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
wtryski do weryfikacji. Ogólnie za niskie ciśnienie Rail zapewne, tester prawdę powie.
Podłączaliście samochód pod tester diagnostyczny? Sprawdzaliście wartości rzeczywiste?
Przejrzałem listy błędów w Star Diagnozie, ale niestety kończą się one około numeru 3500. No cóż - taka jest specyfika, że testery uniwersalne posługują się kodami uniwersalnymi, a tester Mercedesa ma swoje kody - pomimo że stosuje złącze OBD. Treść błędów wskazuje na prawdopodobne problemy z zasilaniem sterownika. Było kiedyś coś takiego przy motorze...
Tak na przyszłość to polecam wszystkim taki tester do CDI1 i CDI2 który bez problemu wyłapuje wszystkie problemy w tych silnikach SPRINT12 . Diagnozuje wszystkie 202 , 203 , 210 , SPRINTER , VITO itp....Nie jest potrzebna żadna szamańska wiedza żeby go użyć i auto sobie szybciutko naprawić. Wszystkie opisy ma po polsku!!!
Podłączenie do kompa nie wykazało nic szczególnego,wszystkie błedy dały się pokasować a problem pozostał. Przecież piszesz głupoty, to jest nie możliwe, jedź na diagnostykę i opisz błędy, wtedy będzie jaśniej i możliwe, że tester nie ten Za długo pisałem......
To takie cudo, co poinformuje czego chce silnik :D Tester serwisowy mb Star Diagnose.
Mogło się coś narobić. Podłącz pod tester i wtedy wszystko się okaże.
Już odpowiadam: jak mi go przyciągnięto, to rozrusznik kręcił, a auto nie odpalało. Na zegarach żadnego komunikatu, tester pokazał błąd immo (p1330) Mój ecu z emulatorem przez mój błąd prawdopodobnie się uszkodził i wyskakiwał na zegarach "start error" Za późno zorientowałem się, że auto ma zamontowany dodatkowy system GPS, do podłączenia którego zasilanie...
Ok nadal brak informacji czy musi być dolot poskręcany i szczelny do odpalenia miałem poskręcany i to nic nie dało wtrysk też był wykręcony i nie leci z niego mgiełka podczas kręcenia. Wtryski chyba Delphi o ile pamiętam 20 cyfrowe i zakodowane. Tylko za żaden kod nie pasuje z obecnym wtryskiem, ale bez tego myślę że powinien odpalić może tester boscha...
Witam. Mam problem z połączeniem się z komputerem w moim sprinterze. jest to model z 2007 roku. Po podłączeniu testera do gniazda, tester nie wykrywa połączenia. Próbowałem z dwoma urządzeniami diagnostycznymi - Delphi i Diagun. sprawdziłem gniazdo. Pin 16 z pinem 4 pokazują napięcie ok 2,7 volta. Nie wiem czy jest to wystarczające napięcie, a nie chciałbym...
A czy do przeprogramowania z automatu na manual muszę mieć stardiagnozę czy np. może być uniwerslny tester BOSCHA. W sprintschifcie ten przekaznik jest też odpowiedzialny za pompkę, czy nie musi on być zmieniony?
ja mialem, trzeba podłaczyć tester i zobaczyc czy problemem nie jest zbyt wolno rosnące ciśnienie w szynie. jak tak to powodow moze byc kilka: zbiornik, filtry , pompa, zawór, wtryski, przewody paliwowe
Przyszło mi na myśl żeby wpuścić tester szczelności ale nie wiem czy to nic nie uszkodzi morze niech wypowie się kolega Gerri co o tym myśli bo on bardziej się na tym zna https://obrazki.elektroda.pl/9093841800_... https://obrazki.elektroda.pl/7288473700_...
Witam Mam problem ze sprinterem 311 2005r. Auto już po kilku warsztatach. Przyjechało do mnie ze spalonym ECU (podobno już trzecim) i nikt przede mną nie pomyślał, żeby sprawdzić wiązkę. Znalazłem zwarcie, kupiłem drugi sterownik, przełożyłem pamięć IMMO. Auto zapala, ale pali się kontrolka EDC. Tester wyrzuca błędy: -P1617- Błąd pamięci EEPROM błędne...
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
Witam ponownie, problem dalej nie naprawiony, był fachman z testerkiem coś tam sprawdził że jakiś błąd jest ale dokładnie nie był w stanie powiedzieć jaki, podejrzewam że ten tester jest nie lepszy od mojego VCDS. Powiedział że jak rano nie pali a potem jak się uda odpalić to pali to znaczy że to świece i żeby to sprawdzić. Sprawdziłem i oczywiście...
Podaj kod błędu i jakim testerem to diagnozowales
Od podłączenia testera
witam czy moze mi ktoś podpowiedziećx jakiego używać testera do diagnostyki sprintera tranzita lt jest tych urzadzen tyle każdy proponuje coś i twierdzi ze jest to najlepsz moze ktos diagnozuje te auta i wie czym to wychodz to najlepiuej
z poziomu testera
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa. A co moze ci dać odłączenie aku na 8h. Pierwsze podłącz jakiś tester by sczytać błędy. Sprawdź oringi na czujniku cienienia na listwie common rail
Nie zaśmiecając forum dołączę się do pytania, Mam sprintera z 2004roku po wymianie kompletnego silnika, świeci się kontrolka EDC. Odczytany błąd to P2006 Czujnik ciśnienia na rampie. Tak tłumaczy błąd mój tester. Auto odpala i jeździ prawidłowo. Odpinałem czujnik ciśnienia na listwie lecz wtedy wywala inny błąd, Może ktoś się spotkał z takim problemem??...
Podepnij go pod tester, będziesz wiedział o co chodzi.
Witam. Wtyczka podobna ale nie ta. Poszukuje schematu kabelka do Mercedesa Sprintera,to jest piny na wejściu do przejściówki 72310064 i na wtyczce bezpośrednio do testera. Próbowałem na uniwersalnym ale nie łączy, na CDIF jest ok.
Witam. Mam problem w samochodzie sprinter po przekręceniu kluczyka pompka w baku lekko da paliwo i się wyłącza. Pompę włączę testerem i działa. Dodam że samochód ma wymieniony silnik. Pomoże ktoś?
ja używam do mercedesa testera z mercedesa tak jest najprościej
HHT to oznacza hand-hield-tester. Polecam,swietnie radzi sobie ze sprinterami.CDI robi bajecznie.
Tester i kontrola parametrów. W Twoim Przypadku stardiagnoza.
Tak KTS ładnie to robi i ma wiele funkcji których inne testery nie maja np. odpowietrzanie hamulców .
EBV to coś w rodzaju korektora siły hamowania tylko elektroniczny, EDC to elektronic diesel control czy jakoś tak, co do błędów to P oznacza silnik-wiadomo. Mam takiego sprintera i świeci mi to samo od momentu jak rozpadł się tylny tarczobęben i zmielił koronke wraz z czujnikiem. Jeśli chcesz konkretnej diagnozy to tylko Star Diagnozą bo jakieś ogólne...
Pytanie czy komuś udało się jakimś testerem zdiagnozować starego Mercedesa Sprintera 2,9 TD z 96' czy tam są tylko kody błyskowe? HHT ;) Dla niewtajemniczonych to protoplasta stardiagnosis
Właśnie zrobiłem proste doświadczenie, włączyłem ogrzewanie na 22 stopnie nawiew dmuchał ciepłym powietrzem w tym momencie chuchałem na czujnik temperatury nawiew po chwili dmuchał zimniejszym powietrzem. To znak że klapy się sterujà ale trzeba sprawdzić jakimś testerem kalibrację czujnika. Dziękuje Gerri
opcje są dwie (w mercedesie 3): 1. brak ciśnienia oleju 2. uszkodzony czujnik 3. zła jakość oleju najłatwiej podłączyć jakiś tester, na pewno wiele wyjaśni.
mercedes sprinter schematy sprinter sprinter ciśnienie paliwa sprinter mercedes sprinter schemat sprinter
kontrolki trakcji sterownik lenovo b570e wklęsły kopułka
chrysler grand voyager suszarki bosch
Jak usunąć komunikat "Attention" na monitorze lub w aplikacjach Słaba iskra po wymianie iskrownika i cewki - co sprawdzić?