Nie będę się sprzeczał bo nie wiem czy jest tam pompa czy nie, ale dziwne jest to , że przedtem jak przekręcałem kluczyk to słychać było cos w rodzaju pompki oraz widać było na wężu paliwa , że ewidentnie płynie to paliwo w stronę filtra . Teraz gdy jest większy mróz to niestety po przekręceniu kluczyka nie ma tego charakterystycznego buczenia i nie...
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
A lampka czerwona od immo gaśnie? Paliwo swobodnie dopływa z baku do pompki? Ciśnienie na szynie rośnie?
Oczywiście wycieka paliwo z pod wtryskiwacza należy wymienić podkładki, najlepiej wszystkie.
A co ma powiedzieć? Bus musi latać. I pompa nie może być taka. Te w.w to 3-4bar a ty szukaj takiej do gaźnika 0.1-0.5bar tylko aby przepchała paliwo przez pompę. Oryginalna w zbiornik paliwa. [url=https://allegro.pl/oferta/pompa-pal...
Skoro nie ma w baku to jak jest podawane paliwo do filtra? Mam też pytanie, w obudowie filtra jest złącze 2 linowe. Do czego służy?
Pracuje tylko na plaku, robiona próba podając bezpośrednio paliwo do pompy wysokiego ciśnienia,bez rezultatu
Spotkałem sie z takimi autami co maja przebiegu juz ponad 750kkm i w żadnym nie było nic robione przy pompach. Sprawdź dobrze układ i wylej całe paliwo i zatankuj świeżym pewnym paliwem.
na rampie paliwo z przepływu nie idzie-sucho, regulator odkręcałem ma około 3 omy i dmuchając w otworki ma swobodny przepływ ? jak powinno być ? podłącze tą żaróweczkę do wtyczki zamiast regulatora-ale jak powinno być przy odłaczonej wtyczce ma być swobodny przepływ przez otworki regulatora?
Renault Master 2 rok 2006 nie odpala. Na razie jest tak, że jak z puszki wpuszczam eter do przewodu powietrza, to silnik chodzi, ale jak przestanę, to silnik staje. Nigdy nie zapala się kontrolka od świecek żarowych. Po zdjęciu przewodu paliwa z wtrysku, to pluje paliwem. Odłączyłem przewód zasilania wtrysku i podłączyłem do niego oscyloskop - jak...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Napis SERV może oznaczać wszystko, nawet jak paliwo będzie na rezerwie to też SERV wyświetli. Możliwe, że gdzieś jest zwarcie na zasilaniu świec żarowych, warto sprawdzić czy kabelki nie mają zwarcia do masy. Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Dobrze by było podpiąć pod komputer dedykowany do tego modelu, dane są odczytywane po CAN, najlepiej...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, podczas jazdy w okolicach 1500 obr. już przy lekkim obciążeniu stukot w silniku, jakby spalanie stukowe. Nowe turbiny oryginał, nowe wtryski oryginał, kompresja po 26 bar. Znalezione pęknięcie na rurze powietrza, tej plastikowej, wymieniona. Na chwilę pomogło, lecz wróciło. Paliwo oczywiście...
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Witam, mam ten sam problem, paliwo po kilku godzinach się cofa i nie mogę odpalić, odpalam na lince jak już odpali przejadę 2-3 km. Jest Ok. Ale jak zgaszę i próbuje odpalić po jakimś czasie znowu lipa. Proszę o pomoc
Większy otwór wlot paliwa.
Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Nie wiem ile tam powinno przeplywac na sekunde, wiem ze zawsze cisnienie na listwie jest podawane w Kpi lub psi i do odpalenia musi byc 250psi na listwie zeby wtryski zaczely pracowac, a max w twoim ukladzie to 1300psi. Najpierw zrob probe przelewowa, a jak nie to chociaz sprawdz czy jakiekolwiek paliwo wylatuje bo wtryski moga byc zatarte. czy sprawdzales...
Panowie mam ten sam problem, tyle ze u mnie jeszcze dochodzi jeden problem, konkretnie gdy jest doladowany tak ok 700kg to przy wcisnieciu gazu do dechy gasnie:/ tzn odcina paliwo i po 5 sek gasnie. Po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy i tak w kolko. Na komputerze pokazuje blad zbyt niskiego cisnienia paliwa. Teraz maja mi wymienic czujnik...
Sprawdź czy jest napięcie na włączniku zderzeniowym, jesli jego wciśnięcie nic nie dało. Zasila on główny przekaźnik oraz przekaźnik świecy płomieniowej od którego jest ta usterka: błąd po angielsku DF061 PREHEATER PLUGS ACITIVE CIRCUIT, HEATER PLUGS FAULTY OR IN OPEN CIRCUIT. Paliwo to dochodzi?
Witam. Może ktos spotkał się z następujacym problemem: Jadąc autkiem zaczeło dymić na szaro-niebiesko i częściowo straciło moc. Autko w momencie dodawania gazu szarpie i nie równo pracuje, nie mówiąc już o tym gryzącym dymie (czuć jakby nie spalał dobrze paliwa). Wymieniłem wtryskiwacze na nowe, filtr paliwa, całe paliwo również wymieniłem, niestety...
Spuść stare paliwo zalej nowe i zmień filtry na początek.
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Ten z clio też fajny okazało się że paliwo można zmienić clipem w konfiguracji z uch .Pokazał się błąd DF010 obwód lamki defektu i palą się na tej desce kontrolki poduszki i serwis .Coś tam słyszałem że trzeba jakieś przewody zamienić tylko które ? Dodano po 8 Może ktoś poratuje schematami podłączenia liczników clio 2 i mastera 2 chodzi tylko o podłączenie...
DF 027 Obwód sterowania wtrysku cylindra 2, DF 054 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie Jaki kontekst tych defektów? Paliwo dochodzi do pompy? Test przelewowy.
Wszystko to wiem ;) Nie ode mnie zależy, gdzie ustawię auto na tamtej tamożni :(. Olej mam dedykowany do prac pod obciążeniem, typu nie pamiętam. Skraplacz agregatu jest na dachu wraz z resztą elektroniki, więc jakbym się nie obrócił, doo.pa zawsze z tyłu ;( . Taka praca zabija także dpf-a , ..kiedy jeździłem Dukatem, zwiedziłem chyba wszystkie serwisy...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
No to mogę napisać : 0 , 0 , 0 i 0 ml. Nic nie wypływa z przelewów, dochodzi paliwo do wtrysków, ale za małe ciśnienie. Na przelewach jest sucho.
Witam tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie na rozruchu mam około 400 barów i nie odpala. Sprawdzane Clipem. Synchronizacja wałka rozrządu jest
Jest opcja ,że czujnik na szynie cr jest uszkodzony tzn. że na wolnych obrotach pokazuje właściwe ciśnienie (ok.300bar) i dlatego nie ma problemów z odpaleniem, problem pojawia się w miarę dodawania gazu, kiedy zapotrzebowanie na paliwo wzrasta czujnik może dawac sygnał na komputer że jest np. 700bar a w rzeczywistości jest 500bar , przez co do wtrysków...
Witam. Mam problem z Renault Master 2.5 120KM 2007r. Samochód rozpędza się do 100km/h po czym jak jest górka to zwolni nawet do 80km/h, samochód jedzie na pusto (bez ładunku). Objawy tak jak by nie miał pełnej mocy, do tego spalanie jest wysoki. Błąd jaki udało się odczytać to DF967. Może ktoś opisać czego to jest błąd i gdzie szukać usterki. Pozdrawiam
Zrób tak jak pisałem zobaczymy czy pomogło to nie jest dożo roboty a da Ci odpowiedź. Jeśli zapalał z urwanym kabelkiem to znaczy że masz uszkodzony elektrozawór... bez zasilania tego zaworka autko by zgasło bo on odcina paliwo w pompie VP uściślając o tym zaworku mowa (zdjęcie poglądowe): https://obrazki.elektroda.pl/5598281900_...
Witam kupiłem nie dawno renault master mk4 2014r. I problem jest taki, że nie ma zasilania dmuchawy ani zapalniczki. Wymieniłem rezystor ale w dalszym ciągu to samo. Bezpieczniki sprawdzone i są sprawne naprawdę nie wiem gdzie mam szukać. Prosiłbym o pomoc ??
witam ponownie auto trafiło z powrotem do mechanika ale dzisiaj zauważyłem że leje się paliwo po silniku aż kapie na ziemię chyba z okolic wtrysku czy to mogło być przyczyną braku mocy i kopcenia na wolnych obrotach
Witam wszystkich. Panowie, kupiłem Mastera 2.5 114km z 2004 roku. Jest to wersja angielska bez przepływomierza i EGR. Kupujący twierdził, że auto kopciło na czarno, dlatego zdecydował się oddać je komuś do naprawy. Podobno - podkreślam, podobno - turbina została wysłana do regeneracji, przy okazji wymieniono rozrząd oraz zrobiono jakieś uszczelnienie...
Witam pacjent renault master 2.3 dCi 150 km 2013 rok Zgasł w trakcie jazdy, pompa na silniku nie podaje paliwa Listwa sprawna, bezpieczniki wszystkie sprawne, pompa była w regeneracji, czujnik położenia wału wymieniony i nadal nic. Na płaski odpali ale po chwili gaśnie a bez plaka tylko kręci Już nie wiem co z tym autem zrobić
Witam Renault Master 2,3 165 km. Pojawił się komunikat sprawdź wtryski , po przyłączeniu komputera pokazuje takie błędy i spadek mocy. https://obrazki.elektroda.pl/8639180400_...
Witam. Mam problem z Renault Master 2.3 biturbo z roku 2015. Mianowicie, po przekręceniu kluczyka nie działa pompa paliwa w baku, a rozrusznik nie kręci. Nie wiem, gdzie szukać przyczyny. Wtyczki w pompie i module na baku nie są zgnite. Proszę o pomoc.
Cześć! Mam problem z busem Renault Master II 2.2 diesel, 90km, mianowicie. Samochód stał nie ruszany, nie odpalany przez ponad 2 tygodnie, teraz gdy chciałem go odpalić to aby kręci i kręci i kręci i nic. Razem z kolegą mechanikiem wywnioskowaliśmy, że po przekręceniu kluczyka pompa paliwa w ogóle nie reaguje (zawsze był taki charakterystyczny dźwięk,...
Witam, W moim Masterze pojawił się problem braku mocy już od samego dołu zakresu obrotów. Problem znika po odpięciu przepływomierza, jednak po jego wymianie na inny o tych samych numerach mocy nadal brak (ten wymieniany jest na 100% sprawny, mój okazuje się być również sprawnym - został włożony do innego mastera i auto śmiga). Zanim mocy brakło auto...
Witam Posiadam samochód renault master z 2008 roku silnik 2,5dci 150km początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala...
Witam ma taki problem że po uderzeniu Renault Master 3 nie odpala silnik kręci pompa pracuje przepustnice się otwiera a silnik nie pali wyczyszczony został sterownik airbag wystrzelona poduszkę na prubę zastąpiłem rezystorem po z czytaniu błędów viakenem pokazuje df166 df072 niemogę ich skasować jak by były stałe czy jest tam gdzieś jakiś czujnik uderzeniowy...
Kolego - czy problem rozwiązany? Może jakaś przyczyna lub dalsze wnioski Miałem identyczną sytuację w trasie, przez około 1200km. Po powrocie usterka samoczynnie ustąpiła i dalej przez około pół roku jest wszystko w porządku. Skoro defekt nie powrócił obstawiam, że mogło być złej jakości paliwo i czujniki zaburzały pracę elektroniki głównej. Czy tok...
Mam problem z Renault master III 2.3, samochód normalnie jeździł postawiony na około tydzień czasu, chciałem odpalić i błąd wtrysku, nie słychać pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa w zbiorniku, bezpieczniki przepatrzone, przekaźniki tak samo, moduł od bezpieczników przy silniku zamieniłem z drugim autem dalej to samo a tamten odpala,...
Witam wszystkich. Mam problem z Renault Masterem po powrocie z trasy juz nie odpalił.Nie gaśnie kontrolka od immobilizera,jest brak napiecia na ecu lecz po ręcznym zwarciu przekaźnika(prawa strona pod maską drugi przekaźnik w drugim rzędzie)auto odpala. Może ktoś już męczył się z takim problemem?Ja juz nie mam siły Wspomne jeszcze ze do przekaźnika...
Witam. Mam problem z masteron ph2 2.5dci 115ps. Mianowicie auto zgasło podczas jazdy i wyrzucił błędy czujników: egr, ciśnienia cr, ciśnienia doładowania i pedału gazu. Potrzebuje schematu instalacji ewentualnie schematu zasilan tych czujników i sterownika silnika. Moze ktoś miał podobny przypadek, ewentualnie macie jakies pomysły co do usterki. [/code]
Tak nabija pompa paliwowa,ale bardzo wolno Podać paliwo z bańki i obserwować jak pompa CR buduje ciśnienie. Przecież to podstawa podstaw.
To nie immo, ponieważ właśnie kluczyk by się świecił. Paliwo jest? Pusza na wtryski itp.
Próbowałeś kluczem je obkręcić? Pod zasilaniem wtrysku w paliwo jest miejsce na klucz. Czasami wystarczy pokręcić wtryskiem i puszcza.
Może faktycznie trochę chaotycznie napisałem. Zacznę od początku. Samochód jeździł bez zastrzeżeń, postał tydzień na placu, wsiadłem i nie zapalił, zauważyłem, że nie pali się kontrolka od świec żarowych, wiem że powinien zapalić, ale nie chciałem mordować akumulatora na mrozie i zacząłem szukać. Znalazłem mysie gniazdo w puszcze z przekaźnikami i poszatkowane...
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Pompa wysokiego cisnienia podaje paliwo w zaniskim cisnieniu. Gasnie bo czujnik na listwie odnotowuje niskie cisnienie.
Wiem że może źle to zabrzmi bo 3 mechaników powinno sprawdzić ale świece żarowe grzeją? Jak grzeją a silnik dostaje paliwo i powietrze to nie trzeba specjalnie dużych obrotów żeby zapalił :)
Po postoju ok 2 miesiące ( naprawa blacharsko lakiernicza ) grat nie odpali... Plakiem odpala bez problemu ale tylko to " paliwo " mu odpowiada, ropy nie chce ... Sprawdziłęm - ciśnienie na szynie ponad 400 , jedyny błąd który mi się pojawia przy kręceniu rozrusznikiem to błąd czujnika położenia koła zamachowego, błędne informacje. I tu pytanie - gdzie...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Jest to prawdopodobne że wtrysk pada i paliwo leje.A cena to kosmiczna,ja regenerowałem stare po 350 zł tj.nowa końcówka ,uszczelniacze i ustawienie ciśnienia no i teraz ładnie hasa.
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Rozrząd będzie ok, gdyż mechanik który robił mi uszczelke pod glowica sprawdzal go i nie ma żadnych luzow. Byly sprawdzane parametry na wtryskach, niestety nie wiem dokladnie o co chodziło, wiem ze na jednym pokazywalo 450 barów na drugim 250 i 200 różnicy. Mechanik obstawial walnięte wtryski lecz one są sprawne. Dodam ze gdy udalo mi się odpalić auto...
Jeśli jesli na postoju sie gazuje to dochodzi do 90st to trzeba jeździć na wyższych obrotach bo to nowoczesny diesel co mało pali bo przetwarza paliwo na kręcenie kołami a nie na ciepło które ulatuje do atmosfery przez chłodnicę i nie daje żadnego pożytku chociaż paliwo na jego produkcję z baku wyszło. Powinieneś jeszcze napisać jakie odcinki pokonujesz,...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
renault master paliwo czujnik paliwo renault master renault master ciśnienie paliwo
regulator prostownik budowa skrzyń blokada rozrusznika vectra
łucznik bębenek chwytak huawei p9lite
STK402-040: Wzmacniacz mocy audio klasy AB Głośne buczenie pralki podczas prania - przyczyny i rozwiązania