A lampka czerwona od immo gaśnie? Paliwo swobodnie dopływa z baku do pompki? Ciśnienie na szynie rośnie?
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Regulator ciśnienia paliwa.
Błąd oznacza za niskie ciśnienie na railu, zacznij od sprawdzenia wtyczki czujnika, wiązki do edc
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
No to mogę napisać : 0 , 0 , 0 i 0 ml. Nic nie wypływa z przelewów, dochodzi paliwo do wtrysków, ale za małe ciśnienie. Na przelewach jest sucho.
Tak nabija pompa paliwowa,ale bardzo wolno Podać paliwo z bańki i obserwować jak pompa CR buduje ciśnienie. Przecież to podstawa podstaw.
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Chodzi o regulator ciśnienia paliwa?
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Okazała się uszkodzona wiązka przewodów od sterownika silnika, a na dodatek kupiłem i zamontowałem drugą pompę wysokiego ciśnienia która też okazała się uszkodzona i puszczała ciśnienie.
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
Sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa...
Tu masz temat może Cie nakieruje na właściwą diagnozę. https://obrazki.elektroda.pl/7170470200_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue To normalny odgłos, pompka przepycha przez filtr paliwo przez około 30 sek. od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce na poz...
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
Witam potrzebny schemat pinów czujnik ciśnienia paliwa na listwie i egr sterownik bosch edc15c3 renault master 2.2
czy można sprawdzić profesjonalnym programem, czy wstępna pompa paliwa nie działa bo uległa awarii, Nie można, ECM nie monitoruje układu niskiego ciśnienia
Sprawdź wiązkę do czujnika ciśnienia paliwa.
Witam wszystkich, samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. Problem: zmieniałem głowice i po zamontowaniu jest problem, rozrząd ustawiony, wałki szerokim wycięciem do pompy poprzez blokady, znak na pompie wtryskowej ze znakiem widocznym na miejscu czujnika oraz blokada wału w otworze śrubki do mocowania filtra oleju. I tak na plaka próbuje...
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
Udało się coś namierzyć? Jest pompka w baku, czy pompa wysokiego ciśnienia do zrzucenia?
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
funkcja regulacji ciśnienia paliwa. z jakim opisem?
Jest opcja ,że czujnik na szynie cr jest uszkodzony tzn. że na wolnych obrotach pokazuje właściwe ciśnienie (ok.300bar) i dlatego nie ma problemów z odpaleniem, problem pojawia się w miarę dodawania gazu, kiedy zapotrzebowanie na paliwo wzrasta czujnik może dawac sygnał na komputer że jest np. 700bar a w rzeczywistości jest 500bar , przez co do wtrysków...
?? pomorze ktoś?? :( :cry:
Renault Master 2,5 dci 2007 u mnie problemy następujące,jedzie całkiem dobrze,po ok 200 km zapala się swieca żarowa,gaszę go po około 15 min odpala i jedzie następne 200 do nawet 250km i znów ta sama historia. Byłem na serwisie twierdzą że niby wszystko ok,można jechać. W końcu zapaliła się kontrolka od swiec żarowych +stop na desce rozdzielczej i zgasł...
Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Rozkręć. Albo od razu wywal na złom. Roboty sobie oszczędzisz. Pomyśl... Stanowisko do testowania i naprawy wtryskiwaczy CR kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotówek. Dlaczego? Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Jak wyżej. Przypuszczam...
Po postoju ok 2 miesiące ( naprawa blacharsko lakiernicza ) grat nie odpali... Plakiem odpala bez problemu ale tylko to " paliwo " mu odpowiada, ropy nie chce ... Sprawdziłęm - ciśnienie na szynie ponad 400 , jedyny błąd który mi się pojawia przy kręceniu rozrusznikiem to błąd czujnika położenia koła zamachowego, błędne informacje. I tu pytanie - gdzie...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
witam,dostałem to auto od ludzi którzy sami wymienili filtr paliwa,dodatkowo zmienili częściowe przewody od pompy do filtra i częściowo powrotne.Użyli przewodów gumowych a nie oryginalnych.Na wstępie widziałem że to mina ale starałem się pomóc.Wymieniłem filtr na kolejny nowy(oni nawet nie zgrali strzałek na obudowie). Znalazłem na listwie pod osłoną...
Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa na rampie jak nie pali .
Pracuje tylko na plaku, robiona próba podając bezpośrednio paliwo do pompy wysokiego ciśnienia,bez rezultatu
Sprawdzić jak rośnie ciśnienie na cr.Sprawdzić reg.ciśnienia paliwa
Jeśli wykluczyles wszystkie możliwości awarii powstałej na wskutek poprzedniej naprawy, wtryski sprawdzone na maszynie, i napewno jest rozrzad ok i ciśnienie w cylindrach to czas zabrać się za wyjęcie pompy cr i sprawdzenie na maszynie. Bo to ze tryska paliwem to wcale nie znaczy ze z takim ciśnieniem jak powinna. Jeśli sciął się klin na walku rozrządu,...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać. Tylko dlaczego nie puszcza paliwa z baku? Dodano po 2 Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać. Tylko dlaczego nie puszcza paliwa z baku? I dlaczego wogóle nie kreci? tylko po odpięciu czujnika...
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Renault Master 2,3 DCI przechodzi w tryb awaryjny, po wymianie turbiny, dpf wyczyszczony, nowy aku, czujnik ciśnienia paliwa i teraz płyn chłodzący wskazuje na temp. poniżej połowy czyli cały czas chłodzi wiatrak. Co nie tak?
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Identyczne objawy jak twoje, identyczny silnik. Tez grzebałem przy pompie, zawor cisnienia na poczatku wymiana oringow(nie pomoglo) potem podmiana na nowy, i tak jak u Ciebie jazda pol dnia i znowu problem z odpaleniem. U mnie doszlo jeszcze gasniecie podczas jazdy( tu wina padniety wtrysk, wymieniony i nie gasnie, ma moc etc.) regulator cisnienia na...
Parametry nie były sprawdzane ponieważ nie chce odpalić, Czyli brak pojęcia o diagnostyce, a prędkość obrotowa silnika na rozruszniku lub ciśnienie paliwa podczas rozruchu to nie parametr? Kolego, jeszcze spacje stosuj a będzie miodzio.
Interesują mnie wszystkie wartości związane z układem paliwowym. Pożyczyłem CDIF 2 i chcę sprawdzić parametry czy wszystko jest ok a dokładnie ciśnienie jakie podaje pompa wys. ciśnienia (ile atm. powinna wytwarzać).
Jakie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy? Zadane i rzeczywiste.
w środkowym rzędzie bezpieczników tylko 3 mają zasilanie, cała reszta nie ma prądu. Bo nie muszą być pod napięciem ciągle, jak włączysz światła, ogrzewanie lusterek to więcej będzie miało zasilanie, tak trudno spojrzeć na opis bezpieczników? Przepompuj choćby gruszką przed odpalaniem, może paliwo się cofnęło, wskazana diagnoza i podgląd ciśnienia na...
Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia...
Sprawdź ciśnienie paliwa - błąd jest ogólny problemów z przepływem paliwa jak pamiętam
Na 3, 4tym biegu usterka nie występuje? Pasowałoby skontrolować parametry rzeczywiste: ciśnienie w kol. ssącym, w szynie paliwowej, wysterowanie regulatora ciśnienia, przepływomierz.
Witam Ja mam taki sam problem .wymieniłem Egr z przepustnicą ,sprawdzałem wtryski ,przepływke i dalej to samo dodaje gazu i zapala się kontrolka stop i gaśnie. A co z ciśnieniem paliwa i jego regulacją?Jak sprawdzałeś wtryski?
Renault Master 2.5 DCI podczas jazdy na wyższych obrotach (ok. 3tys. obrotów) odcina i gaśnie. Wyskakuje błąd df197 ciśnienie paliwa za wysokie. Wtryski sprawdzone, korekty od 1 do 4 : 0,3 ; 0,6 ; 0,2 ; 0,8. Co może być przyczyną?
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
brak ciśnienia na Listwie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany po wymianie wszystko działa
DF 027 Obwód sterowania wtrysku cylindra 2, DF 054 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie Jaki kontekst tych defektów? Paliwo dochodzi do pompy? Test przelewowy.
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Kod błędu wskazuje na usterkę w układzie paliwowym - zbyt małe ciśnienie. Przy nagłym zapotrzebowaniu na moc sterownik radykalnie podnosi ciśnienie na listwie dla zapewnienia dużej dawki i wówczas może występować błąd. Na listwie paliwowej znajduje się zawór upustowy, który czasami też się zacina i popuszcza przy dużych ciśnieniach. Oczywiście niesprawność...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
temat zamykam wystarczy kostkę od czujnika ciśnienia paliwa z tyłu silnika wymienić bądż tak jak ja zacisnąć tą kostkę trytytką i od tamtej pory problem zniknął
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Dzisiaj przypadkowo wpadła mi do rąk instrukcja do UKP i jak byk tam stoi że istnieje możliwość podłączenia sygnału spalania w samochodach z CR ( rzeczony Master ) . Sygnał pobiera się z czasu wtrysku wtryskiwacza i z czujnika ciśnienia paliwa. Sprytne ustrojstwo oblicza z tego wszystkie średnie spalania. Załącznik strona 47 :D
Witam, Byłem u mechanika rano i przeskanowałem auto po tej trasie. I takie o to błędy wyrzucił. - DF084 Obwód czujnika położenia zaworu EGR; Przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy -Obwód wtrysku cylindra; zbyt niskie napięcie prądu sterowania wtrysku ( tak jest w przypadku każdego wtrysku. kody błedów : DF099, DF101, DF102, DF100) - DF067 Obwód czujnika...
Jest to prawdopodobne że wtrysk pada i paliwo leje.A cena to kosmiczna,ja regenerowałem stare po 350 zł tj.nowa końcówka ,uszczelniacze i ustawienie ciśnienia no i teraz ładnie hasa.
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
Jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem ? Tę błędy od niewystarczającego napięcia to o co chodzi - o napięcie zasilania czujnika ?
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Pompa daje tylko ciśnienie paliwa na listwę common rail i jej ustawienie na rozrządzie nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Mam problem z masterkiem. Przewód paliwowy( przelewowy 2-gi ) dostaje ciśnienie i mi go wysuwa. Zdarza się to dość często(400-1000 kilometrów). Dodam że przewody nie są zabrudzone czy przypchane(tak mi się wydaje bo by to się działo bardzo często)Co może być przyczyną? W baku coś?
No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole? Dodano po 3 Kręci jak szalony obroty silnika...
potrzebuję schemat w/w edc 17 ineteresuje mnie zasilanie czujnika ciśnienia paliwa, brak masy prawdopodobnie, ale przy okacji pragnę inne sprawdzić
Dziękuje za odpowiedź kolego tak mi się wydaje że musze teraz skoncentrować na ciśnieniu paliwa tylko mnie zastanawia dlaczego jest ten kontekst błędu "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin" to wskazuje na EGR ale jest nowy oryginalny, oczywiście filtry też nowe.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Sprawa załatwiona. Zaworki zwrotne w 2ch wtryskach. Wymienione 4ry wtryski na regenerowane. Wcześniej zrobiony test przelewowy który pokazał uszk. przelewów. Przelewały na ciepłym silniku (czyli ciepłym paliwie) , na zimnym nie. Objawem było gaśniecie podczas przyspieszania , potem doszedł brak zapłonu ciepłego silnika. Podczas rozruchu ciepłego ciśnienia...
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do...
A czy ja gdzieś napisałem że masz kupić clipa? Jak będziesz zęba naprawiał to też wiertarkę i cały osprzęt kupisz? Jeśli leją, to uważaj aby dziury w tłoku nie wypaliły :D A masterki to poczciwe autka, bardzo sporadycznie zdarzały się usterki układu paliwowego boscha. Tylko te 120 klaczy może wydać Ci się mało, lepiej 150, chyba że styropian wozić będziesz...
Witam. W zeszłoroczną zimę zamarzło mi w nim paliwo i auto zupełnie straciło moc. Wymiana wtryskiwaczy, olejów filtrów nic nie dała auto dalej ledwo jedzie. Wszystkie ciśnienia są w normie. Komputer nie wyrzuca żadnych błędów. Auto na pusto jeszcze jako tako jedzie ale już z ładunkiem jest masakryczny muł. Nie dymi nie bierze oleju. Pomoże ktoś?
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
master ciśnienie paliwo renault master czujnik ciśnienie paliwo paliwo renault master
renault laguna kontrolki zmywarka bosch chiny zmywarka amica silnik
mastech ms6818 spawarka światłowodowa
Schemat magnetofonu szpulowego Grundig ZK 120 – gdzie pobrać dokumentację serwisową? TESLA MA7812, MAA7812 – pinout, obudowy TO-220 i TO-3, opis wyprowadzeń stabilizatora 12V