Odpala na paliwie pozostałym w pompie a schodzi paliwo z filtra
Na początku wstaw w układ przezroczysty wezyk żeby sprawdzić czy paliwo z pompy nie schodzi po dłuższym postoju
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Sprawdź czy paliwo nie schodzi z pompy
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Jesli po postoju ciężko pali to schodzi ci paliwo z pompy i dlatego długo trzeba kręcic
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Albo schodzi paliwo albo pompa daje ciała.
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
Problem większości diesli na pompie rotacyjnej. Paliwo schodzić przewodów do pompy i odpala dopiero jak zaciągnie paliwo i wytworzy wewnętrzne ciśnienie ok 3-4 bar. Załóż przezroczyste węże paliwowe do pompy to zobaczysz ładnie jak powietrze zasysa pompa i dopiero po przemieleniu go jak paliwo dojdzie do pompy dwa obroty i odpala.
sprawdź sobie świece żarowe lub będzie ci paliwo schodziło z pompy wtryskowej, zaworek w pompie wtryskowej nie bedzie trzymał ciśnienia.
Z filtra paliwo fizycznie nie jest wstanie zejść paliwo schodzi z pompy tandem do filtra paliwa i tu trzeba montować zawór. U mnie np niedawno padł czujnik wałka w temp 60-70 C nie działał. Na zimnym 1 obrót na ciepłym 3-5 sekund kręcenia.
Uszczelki wymienia się w komplecie na 4 pompkach to raz. Dwa sprawdza się czy gniazda pompek nie są rozjechane bo wtedy wymiana gumek pomaga na rok dwa lata (kiwająca się pompka rozwala gumki). Trzy jak są ostre krawędzie to trzeba to spolerować bo potnie nowe gumki przy montażu. Cztery paliwo może schodzić z pompy tandem czy przewodów do filtra.
Witam czy nie jest to winna pompa paliwa?przez noc paliwo schodzi z układu i pompa może mieć problem z pociągnięciem .
I dodatkowo mozesz wymienić zaworek od przelewu paliwa w pompie paliwowej ponieważ może on byc wyrobiony i przez to nie będzie na pompie odpowiedniego cisnienia paliwa a także paliwo może schodzić z pompy do zbiornika, więc rozrusznik musi trochę pokręcić, żeby w pompie wytworzyło się odpowiednie cisnienie paliwa. Ale Kolega bredzi. Po pierwsze to...
Od tego czy świeca ci w ogóle grzeją przez jaki czas jaką temperaturę widzi sterownik czy paliwo ci nie schodzi. Może ci już pompa wtryskowa siada nastawni się zaciera.
Kiedyś patrzyło się czy paliwo schodzi z przewodu pomiędzy pompą a gaźnikiem i jeżeli schodziło to jak szybko się napełnia .
schodzi paliwo z pompy wtyskowej, zaloz zaworek zwrotny, reszta w google. pozdrawiam
1. Sprawdź błędy w module licznika/zegarów. 2. Załóż przezroczyste węże od paliwa miedzy filtrem a pompą paliwa (wysokiego ciśnienia). Raptem 2 m wężyka a zobaczysz czy czasem paliwo nie schodzi z pompy do filtra lub nie ciągnie gdzieś powietrza do pompy.
Prawdopodobnie schodzi paliwo z pompy i części przewodów paliwowych. A co to ma wspólnego z poziomem paliwa w baku??? jak by chodziło to by zawsze schodziło niezależne od ilości w zbiorniku.
Witam jak dodałem w opisie mój peugeot 206 nie odpala jak jest zimny lub dłużej stoi, pali tylko w tedy na plaka nie mam pojęcia co może być, na początku przeciekał od dołu filtr paliwa ale wymieniłem oring i jest dobrze, myślałem że to może paliwo schodzi z pompy ale nie bo mechanik stwierdził że paliwo jest w pompie i sprawdził też świece żarowe są...
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem i lub przezroczysty przewód z filtra do pompy tandem (pozwoli zobaczyć czy paliwo nie schodzi z pompy tandem). Druga sprawa to że bxe jak jest ciepły wymaga chyba minimum 300 obrotów na minutę rozrusznika aby podał aktywował pompowtryskiwacze. Wystarczy że ubity czujnik temperatury plus słaby rozrusznik i nie odpali.
Czy przez kapanie z tego korka auto ma problem zapalić (dlugo kręci jak jest zimny). Tak jakby z niego paliwo schodziło A dokładnie z pompy.
witam poprostu schodzi ci paliwo z pompy do zbiornika masz rozszelninienie lapie powietrze pompa nie ma co tloczyc powodzenia
mam ... zawór zwrotny z pompką przed filtrem paliwa... Ta gruszka jest tam od dawna. Co z tego kiedy paliwo schodzi z powrotu pompy - patrz zaworek. pozdrowienia DBS
Ma 3701 mth Hahaha - 37tys mth to bliżej prawdy, chyba że masz od nowości to i tak ciężko uwierzyć. W temacie, do sprawdzenia/korekty luzy zaworowe, pomiar kompresji, spr wtryskiwaczy i czy nie schodzi paliwo z pompy.
A wtryskiwacze sa dobrze założone. I przy schodzeniu z obrotów regulator odcina paliwo i te nie jest podawane na wtryskiwacze.
Witam. Mam Zafirę 1.9CDTI z 2006r. 120KM. Problem jest z odpalaniem jak postoi. Rano czy po kilku dniach jest tak samo z zapalniem długo kręci i nierówno załapuje jakby nie dostawała paliwa. Nie ma znaczenia pora roku latem i zimą jest tak samo. Mam wrażenie jak mam pełny bak to jest gorzej, ale nie ma regóły.Powiem co zrobiłem, wymieniłem filtr paliwa,...
Co to znaczy mechanicznie sprawdzona ?sam sprawdzaleś? ciekawe jak.Albo paliwo schodzi albo ster na pompie ,żadnego błędu napewno nie było?
Ładujesz diesla do tematu benzyny? Ale no dobra u ciebie. Jest 1.4 Tdi na Pd. Pierwsze sprawdzenie komputerem czy czujnik wałka rozrządu działa (nie pojawia się błąd - częsta usterka wtedy odpala zawsze z opóźnieniem). Dwa nieszczęsne pompowtryski czyli uszczelnienia na nich jak gniazdo rozjechane to nawet nowe oringi nie pomagają. Dwa wycieki z tandem...
Powodem mogą być nieszczelne zawory w pompie paliwowej. W czasie postoju paliwo schodzi do baku i potrzeba trochę czasu zanim pompa napełni gaźnik.
Kolego w tych czasach diagnostyka to podstawa wiec ciezko powiedziec co sie stało a rozrzad jak najbardziej może tu broic ale nie sadze że źle go złożył. Pierwsze sprawdz czy grzeja swiece później czy nie paliwo nie schodzi z pompy i daj znać co ustaliłeś
Paliwo może schodzić przez pompkę paliwa jak najbardziej, a pompa wtryskowa sprawna :?:
kolego, sprawdż zaworek zwrotny(jeden jest na pompie z tego co pamiętam), jest mozliwe ze paliwo przez noc schodzi do zbiornika, pomimo tego że pompa poda po włączeniu stacyjki wtrysk nie zdąży się odpowietrzyć P.S. kto wykasowal moja poprzednia wypowiedz ;-(
1.-przerwa na aparacie zapłonowym(sprawdź) 2.-przewody WN nie mają przebicia? 3.-kopułka cała?.-palec rozdzielaczOK? 4.-paliwo nie schodzi z pompy(zaworki)? 5.-Swiece dobre? itd. 6.-ew.wymień kondensator-jeżeli wszystko co opisałem wcześniej sprawdzisz.Powodzenia. No i rozrusznik czy ledwo kręci?
Jedyny zaworek może być w samej pompie paliwa. Jak chcesz potwierdzić że paliwo schodzi to pomiar ciśnienia. Albo włączyć kilka razy zapłon przed rozruchem by pompka nabiła cisnienia.
Moze pompa paliwa zuzyta? Paliwo schodzi spowrotem do baku podczas dluzego postoju, a potem pompa podczas rozruchu zle pracuje i nie potrafi zassac paliwa do instalacji. Mialem taki problew w poldku, pompka do regeneracji i samochod zaczal chodzic normalnie. Jak to mechanik powiedzial 'urok fso i fsm'.
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Sprawdz sobie czy nie schodzi ci paliwo spowrotem do baku z pompy.
teraz ja opowiem Wam swoją historje- laguna dti '99. głowica po naprawie, luz na zaworach prawidłowy, ciśnienie na cylindrach oki, czujnik położenia wału- nowy, przepływomierz- nowy, paliwo nie schodzi, świece grzeją, pompa paliwa oki, zapala po nocy normalnie, turbina bez luzów- znaczy ok., NIESTETY nikt nie wie i nie potrafi stwierdziś dlaczego brakuje...
Mnie cały czas zastanawia dlaczego jak zablokuje powrót paliwa z pompy na noc to rano nie ma problemu. Gdyby to były oringi to paliwo by schodziło w takim przypadku, a pompa była by upaćkana. Nie ma możliwości sprawdzenia wtryskiwaczy na stole pod względem nieszczelności obudowy. Podałem już wszystkie wskazówki.
Ustawiałeś zapłon na ''widać znak'' , czy na przyrząd [ew. dorobiony trzpień]? Może gdzieś brak podkładki miedzianej na uszczelnieniu i paliwo schodzi. Zaworek ciśnieniowy na powrocie z pompy założony? Rozumiem , że przed uszczelnieniem było ok.
były wadliwe pompy paliwa paliwo schodziło najlepiej podłczyc zegar przy listwie toyota nie dopompowuje paliwa po przekreceniu paliwa dopiero podczas krecenia rozrusznikiem
Jak wygląda ciśnienie z pompy tandem jak jest problem. Czasem nie schodzi z niej paliwo. Ja zamieniam testowo wężyk do pompy tandem na przezroczysty i wtedy widać czy po nocy zeszło z niej paliwo czy nie. Dwa to odczyty temperatur jak jest problem (paliwa oraz silnika).
Pompa ładnie ciągnie jak chodzi na plaku. Gdy przestaje psikac Co z tego że ładnie ciągnęła paliwo skoro było zwiększone obroty silnika i po co ten plak???, tutaj chodziło czy sama pompa zassie paliwo ze swoim rozruchem. samochód gaśnie paliwo momentalnie schodzi z węża Jak cofa się paliwo to znaczy że pompa powiedziała już pa pa i jedyne co zostało...
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
Troszkę to trwało, ale sprawdziłem pompę i wygląda ze jest w porządku, ale dla świętego spokoju wymieniłem uszczelki z wyjątkiem tej siatkowej której nie moglem kupić luzem gdyż nie ma w kilku sklepach( jeśli ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie proszę dać znać). Dodatkowo zmieniłem wężyki oraz wstawiłem zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompą....
Wygląda na problem z zasilaniem paliwem. W tym silniku powody mogą być dwa. 1. Pompa tandem (schodzi z niej paliwo do filtra i musi pod pompować by odpalił). Normalnie podpina się manometr w miejsce zaślepki na pompie i sprawdza ciśnienie przy odpalaniu ,ale to weryfikuje tylko czy tu problem jest. Równie dobrze mogą być uszkodzone uszczelniania pompowtysków...
A co do pompy w zbiorniku system Bosch posiada, Siemens już nie - do edukowałem się :) Jeśli tak jest to tylko w przypadku 407'ki. Trzeba tu zaznaczyć, że wiele aut w CR nie ma pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku, daleko nie trzeba szukać: megane II 1.9ci 120KM - pompa wysokiego ciśnienia BOSCHA i w zbiorniku nie ma drugiej pompki. Wracając do tematu,...
Przeczyściłem styki w kostce o której pisałeś jednak bez zmian, trochę mnie to zdenerwowało więc myślę "dawaj plaka i w kolektor" obrót rozrusznikiem i silnik gada cud czy po prostu paliwo schodzi albo w pompie membrana nie szczelna lub przy filtrze zaworek lub sam filtr, jutro zmienię filtr i założę dodatkowo zaworek zwrotny. Dlaczego tak myślę? po...
Łapie powietrze do układu i paliwo schodzi. Do weryfikacji połączenia na przewodach paliwowych, lub pompa. Do mechanika i reklamacja, on na pewno będzie wiedział co odstawił. Nie daj się zbyć.
Witam. Mam taki problem z w/w samochodem, że nie zawsze odpala tzn. może chodzić np. cały tydzień i wszystko ładnie pięknie, a jak mu odbije to odpali włączy się bieg chce ruszyć i samochód gaśnie. Nawet na samym postoju odpali pochodzi chwile i zgaśnie, ponowne uruchomienie silnika bez problemu, dzieje się to czy jest ciepły czy zimny. Filtr nowy,...
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
Witam, mam problem z autem wyżej wymienionym, problem polega na tym ze pompa paliwa przestaje podawać paliwo jeżeli poziom paliwa schodzi ok 1/5 pojemności zbiornika. Co z tym zrobić bo pomysły już mi się skończyły.
witam mam następujący problem zapowietrza mi sie układ paliwowy w golfie III 1995r DIESEL. Rzecz jest o tyle dziwna że nie dzieje się to codziennnie. nieraz jezdze przez tydzień i nic normalnie odpala i chodzi a nieraz stanie i niechce za nic zassać paliwa choćby niewiem ile bym kręcił widać jak paliwo schodzi z wężyków między pompom a filtrem paliwa...
Szukaj wycieku Zamontuj zaworek zwrotny Ale paliwo nie schodzi,w przewodach tych od filtra do pompy nie widać powietrza aby coś coby wskazywało na zapowietrzanie się układu,pompka elektryczna podaję paliwo
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Sprawdż czy nie cofa się paliwo- nie schodzi z układu.Gdybyś miał wężyk przezroczysty- między filtrem paliwa a pompą wtryskową to było by widać.
Świece wymienione na nowe boscha i były sprawdzane czy dochodzi prąd i wszystko okej jest. Paliwo schodzi po nocy z filtra 😕
Może przepuszczać pompa wtryskowa i dlatego tak się dzieje , że paliwo schodzi.
Przez filtr zatkany może się zapowietrzać a u kolegi siad tłok sam tego nie zrobi tylko będzie musiał dać do fachowca od pomp
Może być tak że paliwo schodzi Ci z układu, rano sprawdź czy w pompie jest paliwo. Odkręć króciec przelewowy i zajrzyj czy jest w pompie paliwo. Opel z 1998 roku ma już najprawdopodobniej pompę typu VR pełny elektronik. Jak byś ją chciał wymienić na nową to musiałbyś zapłacić jakieś 15 tyś. zł. A niestety mało jest mechaników którzy mają pojęcie o robocie....
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
Mam opla astrę 1.7 turbo diesel, mam problem rano z odpaleniem go, kręcę kluczykiem nie łapie dopiero za 7 albo za 8 razem załapie raz i zgaśnie i później przekręcę to odpali,ale jak odpalę go z nocy to później pali za raz, jak znowu postoi 5-6 godzin to znowu ten sam problem, jaka jest tego przyczyna?paliwo z pompy może schodzić? i pompa nie szczelna?...
A co już sam zrobiłeś? I co możesz? Bo z opisu to raczej nic. Świece , czas grzania, paliwo czy nie schodzi. Działaj.
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Bo np. mógł jakiś glut zapchać rurkę, którą płynie paliwo ze zbiornika. Podobny efekt będzie przy zapchanych filtrach, ale ciągnik będzie wolno schodził z obrotów i nie będzie miał mocy. Jeśli padła pompa wtryskowa, to może być natychmiastowe zgaszenie silnika (jak przy zamknięciu dopływu paliwa/gaszeniu). Tak to nikt nie zgadnie przyczyny. Te przypuszczenia...
Niby ma z 16000 przejechane silnik wymieniłem świece też nie wiem kiedy wymieniane były jak wtryski patrzyłem wszystkie grzały . Podgrzewacz mam wyrzucony jeden zaworek za pompą , drugi przed filtrem , bo wcześniej paliwo schodziło .
Ja zawsze miałem te uszczelki w komplecie z nowym filtrem, na oko raczej tych uszczelek nie sprawdzisz. Dużo by wyjaśnił jak pisałem przeźroczysty wąż na zasilaniu paliwa do pompy widać by było czy ciągnie paliwo z bąbelkami powietrza i czy po zgaszeniu paliwo schodzi.
Pompa paliwa do regeneracji. Wątpliwe. Skoro ciepły pali to pompa musi być dogra. Skłaniałbym się raczej do wypowiedzi kolegi aby sprawdzić świece. Względnie może po długim postoju schodzi paliwo. Trzeba sprawdzić...zacznij od świec.
Witam wszystkich, może mi ktoś pomoże z moją Audi - mam problem z odpalaniem, strasznie ciężko kręci, wygląda tak jakby paliwo jej schodziło do zbiornika z powrotem i musiałaby napompować od nowa. Zmienione 2 pompy tandemowa i ta w zbiorniku i dalej to samo, świece nowe a dochodzi dziwny głos ze zbiornika, słychać takie bulgotanie jak pompka się załączy....
Albo problem elektryczny albo paliwowy. Elektryczny to możliwe że gubi zasilanie. W tym przypadku to np.przekaźnik ,kostka stacyjki. Jak nie pali, przyłóż probówkę na zawór na pompie i sprawdź czy świeci podczas kręcenia. Sprawdź układ paliwowy ,przelewy,nieszczelności,czy nie schodzi paliwo itp.
🤦 Zachciało mi się Forda Mondeo MK4 😮💨. Już wiem czemu go sprzedali w Brukseli 😮💨 2010r 1.8 TDCi 250k nalotu. Może ktoś pomoże miał taki przypadek.Po postoju .Czyli po nocy czy tam po kilku dniach postoju.Autko nie może odpalić ciężko pali trzeba kręcić.Swiece żarowe sprawdzone są sprawne.Filtr paliwa...
Nie jestem mechanikiem i sam nic nie robię ,tylko próbuję mysleć a nie tylko oczekiwać od speca ,bo czasami wymieniają bez sensu nie to co trzeba. Kody błędów były czytane i wychodziło tylko EGR i własnie go wyminił,ale myśle ,że te błędy były po poprzednim zepsutym i wyminionym EGR ,bo po wymianie przy 181 tkm na 100% nie kasował błędów. Filtr paliwa...
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
Napraw czujnik otwartych dzwi kierowcy w zamku. Golf 4 i podobne mają taki sprytny system że po otwarciu drzwi kierowcy akrywują pompę pliwa na 2 sekundy potem po przekreceniu na zapłon kolejne dobicie paliwa czyli pompa na 2 sekundy. A tak naprawdę to schodzi paliwo z układu. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ,bo w dużej cześci golfów szczególnie benzyn...
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
Witam, mam auto jak w temacie. Auto po dłuższym postoju cięzko odpala, schodzi mu paliwo. Zapodałem link do identycznego problemu, po 4-5 kręceniu załapuje po jednym garze. Czyżby pompa tandemowa siadła? a moze jest tam jakiś zawór zwrotny w tym struclu? Ktoś ogarnia temat co w pierwszej kolejności sprawdzić. https://www.youtube.com/watch?v=9-IP0TG9...
Skoro paliwo schodzi z filtra do zbiornika to nieszczelności należałoby szukać raczej przed filtrem (między filtrem a pompą). Czy jak już uda się uruchomić silnik to od razu równo pracuje, nie dymi?
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
Witam. Silnik 1,4 hdi, jak postoi przez kilka godzin nie chce odpalić, jak go ręczną pompką podpompuje to odpala. Problem prawdopodobnie tkwi w ty, że cofa się paliwo. Wiem, że najtańszym rozwiązaniem jest zamontowanie dodatkowego zaworu zwrotnego, ale mnie interesuje gdzie się taki zawór znajduje czy gdzieś na pompie, i jak go wymienić.
W tym modelu jest zamontowana elktryczna pompa w zbiorniku paliwa jej niesprawność może skutkowac problemami z rozruchem spowodowane schodzeniem paliwa z pompy wtryskowej.Sprawdzić poprzez wypięcie przewodu przy filtrze paliwa i włączenie zapłonu (musi nastąpić wypłw paliwa)
Witam. To że warsztaty podpinają od razu samochód pod komputer w celu sczytania błędów z sterownika (komputera) to jest jak najbardziej prawidłowe.Schody zaczynają się kiedy błędów nie ma (tak jak w Twoim przypadku).Jeśli Twoja Mazda odpala normalnie jak jest ciepła (często uruchamiany),a nie chce palić po postoju (tak jak piszesz po 2 godz.) to masz...
Tak przelewy są nowe w dobrym stanie. Możliwe że sterownik padł bez żadnego błędu? I jeszcze raz zapytam sie o prawidłową metodę odpowietrzania, czy ktoś zna? Bo tak jak w internecie w wielu miejscach piszą o ciągnięciu paliwa w miejscu gdzie przelewy się schodzą do pompy, tak jak mówie pompka nie da rady zassać ani grama paliwa tylko tworzy się podciśnienie....
Węże od baku do filtra paliwa - Filtr i jego obudowa też, trujnik, pompka w baku. Wszystko nowe. Jeszcze bedziemy sprawdzali (wymieniali) uszczelnienia na wtryskach, podobno bywają wadliwe ale z ich wymianą podobno troche roboty wiec zobaczymy. jeżeli nie to to chyba pompa paliwa... Ciekawi mnie tylko czy ktoś miał podobny problem. PS. Paliwo schodzi...
pompa tandem do demontażu. Jeżeli schodzi paliwo to tylko tam lub jest mikropęknięcie w głowicy. Dodano po 10 nie rozumiem jednej sprawy. jak po nocy może się nagromadzić ropa w zbiorniczku wyrównawczym. Czasami nie jest tak, że olej napędowy cały czas gdzieś przedostaje się do układu podczas jazdy. dopiero po nocy cząsteczki oleju łączą się w plamy...
Witam Proszę o pomoc , [ MAN z silnikiem COMMN RAIL D 20 ]również wyświetla się błąd EDC 03778-10 , oczywiście autem daje się jeździć , tyle że przy zmianie biegów jest chwila namysłu aby silnik dostał swoją moc . Ale ostatnio doszedł jeszcze jeden problem , a mianowicie problem z odpalaniem , wystarczy żeby mama pozostawić na około 1 godź. . Aby go...
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Witam mam problem z moja astra ,po nocy ciężko odpala trzeba podgrzać parę razy świece i za 3 razem po kilku sekundowym kręceniu odpali później odpala z pierwszego. Wymienione były wtryski-rozrząd-świece-filtry-olej-pompa bosch po regeneracji mierzone miał ciśnienie 28bar . Paliwo nie schodzi do baku świece grzeja .
witam! Jesli chodzi o cisnienie paliwa - zalezy od tego czy masz wtrysk jednopunktowy (wtedy ok 1bar) czy wielo (wtedy ok 3 bar). Czujnik przepustnicy może mieć wpływ jesli gubi parametry. (zazwyczaj napylane sciezki sie wycieraja i to dlatego). Jesli chodzi o schodzenie paliwa po postoju... jesli właczysz pare razy zaplon i wylaczysz wtedy pompa na...
Witam.mam problem z Vitem 2.2 cdi samochód normalnie pali jednak kiedy wyjadę na drogę i daje cały pedał do spodu, następuje szarpniecie i gaśnie za chwile zapali.Kiedy ściągnąłem waż podciśnienia samochód jest słabszy ale normalnie jedzie i nie gaśnie,wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej bo nie chciał palić, założyłem zaworek...
Sprawdź czy nie schodzi paliwo z układu, najlepiej tak: - zanim będziesz próbował uruchomić normalnie samochód, 3-4 razy włącz zapłon (mają być kontrolki bez uruchomienia silnika i słychać pompę w zbiorniku) z przerwą 3-4 sekundy, a po 4-tym razie próbuj zapalić i daj znać co wyszło.
witam mam problem z odpalaniem t4 2,4D (silnik AAB) - po nocy nie chce odpalić z kluczyka po zaciągnięciu pali normalnie. jeśli postoi pół dnia odpali ale nie od razu. prawdopodobnie schodzi paliwo z układu. wymieniłem przewody paliwowe, filtr paliwa, na przewodzie zasilającym zamontowałem zawór zwrotny, elektrozawór na pompie działa, na pompie brak...
jeśli chodzi o ten dym to raczej wyglada mi na nie spalone paliwo właśnie.ale zastanawia mnie fakt czemu tak zaczał wariować po regeneracji tego rozrusznika?czy to może miec cos wspólnego? Dodano po 5 i jeszcze jedno...czy jesli zaworek zwrotny który jest na wylocie pompy byłby nie sprawny to czy paliwo też mogło by schodzić?miał ktoś moze taki przypadek?
b6 2008 automat skrzynia dsg 2.0 170 km przebieg 138 tys km Dodaj jeszcze ze dwie setki do tego przebiegu bo: filtr paliwa kolor czarny oraz ropa tego samego koloru:/ Co sugeruje uszkodzenie uszczelnień pompy tandem, którą należy zdemontować, rozebrać i wymienić uszczelki, najlepiej razem z uszczelniaczami PD bo: auto ciężej odpala kręce ok 5 sek auto...
Ja mam podobny problem w Escorcie. Po pierwsze kup akumulator najlepiej 74ah, a prąd rozruchowy może być nawet powyżej 700A najlepiej. Może się układ paliwowy zapowietrza ja wymieniłem rurki plastikowe na gumowe założyłem 2 zaworki zwrotne jeden za pompą, drugi za filtrem, paliwo nie schodzi. Jak odpalasz to w ogóle masz jakiś dymek bo u mnie to nic...
Podejrzewałem opad paliwa, ale po drugiej stronie pompy (zaworek przelewowy), ale założyłem tam zaworek na przewód i paliwo na pewno tam nie schodzi - widać to po wężyku, w którym cały czas jest paliwo. Szczerze mówiąc z tą gruszką może być coś na rzeczy. Musi gdzieś tracić ciśnienie paliwa, bo nie wyrzuca chmury, więc prawdopodobnie podczas kręcenia...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem do odpalenia potrzebne jest ciśnienie 1,5-2 bary ,inaczej nie napełni pompo-wtrysków prawidłowo plus czy czasem nie schodzi z niej paliwo do filtra. Dwa przegląd temperatur jakie widzi sterownik silnika (paliwa oraz silnika) oraz czy widzi obroty z wału podczas kręcenia silnikiem.
paliwo schodzić schodzić obrót wyciek paliwo pompa paliwo
iskrownik ustawić sterownik lm339 pendrive zniknął
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Sprężyny tylne GT Parts do Renault Laguna 2 Kombi za 97 zł – opinie, trwałość, porównanie Sprężyny MaxGear do Renault Laguna II Kombi – kompatybilność, numery katalogowe, opinie