Śrubke od mieszanki wkręć na początku o 1 obrót i wyreguluj obroty. Niech troche pochodzi wykręć świece i zobacz jakiego koloru jest. Powinna być koloru kawowego. Pozdrawiam!!
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie silnika zaraz przy miarce oleju masz EGR. Wracając do krokowego to tam jest nastawnik przepustnicy a nie krokowy. Co do tej usterki skłaniam się tak jak powiedział kolega wojtekryba
wyreguluj gaźnik. Wyczyść świece. Jaki kolor świecy?
To chyba zawór upustowy
=========== Odcinek 5 ============ - Już myślałem, że ta opowieść nigdy się nie skończy. Gość faktycznie ma gadane. Nic dziwnego, że zyskał taką sławę w starożytności. Jego opowieść właściwie jest zgodna z tym, co wiemy od Ferrusa na temat trzech Elementów jednak jaskinia z Machiną to coś nowego. Niestety nie wiemy, gdzie się znajduje ta jaskinia. Jeśli...
Nieszczelności w wydechu i nawe tpewnie nie jes tto strzał, tylko coś ala kichnięcie?
Najważniejsze, jest prawidłowe założenie membrany pompki paliwa (24) i podkładki (23). Przy odwrotnym złozeniu, zaworki (klapki) nie będą dolegały do otworów w części gaźnika oznaczonej numerem 25, tym samym nie będzie działała pompka.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Na teraz to ja bym odkręcił śrube na reduktorze tą plastikową o pół obrotu albo cały obrót i sprawdził czy na luzie coś jeszcze sonda oscyluje - ogólnie na tyle odkręcił żeby coś sonda oscylowałą i niekoniecznie musi schodzić poniżej 0,5V nawet zalecane żeby trzymała się wyżej. Jakim cudem sonda będzie oscylować przy LPG 1-gen?
Witam. To sprawdź jeszcze raz to co pan serwisant czyli wiązkę przewodów, bo może faktycznie gdzieś jest przetarta izolacja i w trakcie drgań na wirowaniu dotknie do obudowy i powoduje to co opisujesz.
1.To co zaznaczyłeś to potencjometr. 2.Na zielono regulator b. jałowego. 3.Niebieski jego wtyk Wydaje mi się,że masz 6-cio pinowy. W takim przypadku najczęściej takie objawy powoduje uszkodzenie czujnika Halla wbudowanego w regulator. Styk biegu jałowego(przy 6 pin) to 4 i 5(licząc od góry) Zamknięta przepustnica-zwarty Otwarta-rozwarty Pozdrawiam
Może być wiele powodów, no ale w mojej opinii najważniejsze z nich to gaźnik, przepustnica, układ paliwowy, świeca, układ zapłonowy, lewe powietrze. Fajnie byłoby, gdybyś dodał jakiś film, aby można było łatwiej domyślić się o co chodzi, więc polecam sprawdzić wszystko, co wymieniłem, a przed tym wszystko dokładnie wyregulować i upewnić się, że to...
Koła sprawdz-rozmiar(wszystkie)
ja mam gaz na wtrysku Ale czy na pewno masz sekwencyjny gaz. Sprawdź czy nie masz reduktora? Jak masz to spróbuj tego co kolega Kleki podpowiada. Możesz jeszcze zawór na przewodzie obejściowym wolnych obrotów - (tzw. silnik krokowy).
Napisz czy podwiesza obroty na benzynie czy na gazie. Może słynny zawór biegu jałowego :D.
Sprawdź zawór zwrotny w studni może przez niego schodzić woda i nie rośnie ciśnienie bo pompa nie wytworzy podciśnienia. Co do silnika spróbuj ręką przekręcić wał sprzęgający i napisz czy chodzi ciężko lekko czy cały obrót jest tak samo czy np. 1/2 lekko potem ciężko. Dodano po 3 oczywiście chodzi mi o to czy ciężko chodzi pompa nie silnik, jakby silnik...
Witam. Jak prasa działała? Była wyzwalana automatycznie czy ręcznie na jeden cykl? Jeżeli ręcznie to przy sprzęgle masz zapewne dwie cewki zaworów pneumatycznych które muszą być jednocześnie pobudzone aby wyzwolić cykl (uderzenie) prasy(załączają sprzęgło). Tarcze informują Cię o pozycji w jakiej znajduje się głowica prasy i pozwalają na podtrzymanie...
Witam, mam problem z silnikiem 139fmb 110cc. Zacznę od tego że silnik stał 3 tygodnie bez oleju, było ściągane Magneto, łańcuszek rozrusznika, w celu wymiany simeringów wału. Zaczęło się od tego, że po lekkim rozgrzaniu zaczęło coś piszczeć, po przejechaniu ok 15 km piszczenie bardzo się nasiliło. Niedługo potem silnik przestał się utrzymywać sam na...
zaczyna coraz głośniej huczeć, i długo schodzi z obrotów. Łożyska do wymiany.
Może linka gazu lub przepustnica się zacina jeżeli tak powoli schodzi z obrotów, lub jakaś nieszczelność?
Może za dużo jest prania w środku, albo nie jest równomiernie ułożone. Pralka "waży" te ubrania, ale przy wysokich obrotach wibracja jest zbyt duża i pralka schodzi z obrotów, próbuje rozłożyć zawartość bębna. Liczba kilogramów opisana w instrukcji dotyczy zawartości mokrej.
Trzeba ustawić dawkę paliwa, bo jest za wysoka i i jak silnik schodzi z obrotów to fiksuje, oddaj na reklamacje.
Kabel vag program chevrolet explorer i adaptacja przepustnicy.
Witam. Te chińskie gaźniki puki chodzą to chodzą później są z nimi problemy. Kiedyś walczyłem z podobnym problemem w jakimś skuterku i skończyło się na wymianie gaźnika na nowy. Możesz spróbować go rozebrać wyczyścić. może pomoże. Ewentualnie spróbować wyregulować skład mieszanki.
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
Witam, Ostatnio co zauważyłem że jak odepnę wężyk ciśnieniowy idący od zaworu n75 dźwięk ustaje ponowne podłączenie znowu go załącza po chwili cisza. Zawór n75 wymieniłem na nowy z myślą że może on czegoś nie przełącza niestety wczoraj znowu to samo. Brak mi już sił i pomysłów co to może być. Byłem u dwóch mechaników i słyszę ciągle że to szuranie normalne...
Chyba usterka nie jest zależna od obrotów, a bardziej od sterowania. Gdy puszczasz gaz silnik schodzi z obrotów, a razem z nim synchronicznie alternator, gdyby było niesynchronicznie to słyszałbyś pisk paska rowkowego. Po drugie skoro na wolnych obrotach ładuje czyli ładowanie jest non stop. Zobacz czy przypadkiem napinacz nie jest kulawy. Możesz śmiało...
Moc zwiększyłem przez obróbkę map sterujących EMS. Ciężki temat trzeba się mocno wgryźć w problem. Wyskakują jakieś błędy EDC lub VECU ? po tym jak jest dobrze i zaczyna być słaby ? Zobacz jeszcze jakie jest spalanie na postoju ciepły silnik, normalnie powinno być 1/2 l na h. Przegazuj go mocno i zobacz czy po zdjęciu nogi z gazu spalanie spada przez...
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
Może za późny zapłon? Wtedy też wolniej schodzi z obrotów.
Prawdopodobna przyczyna to źle wyregulowany Korektor biegu jałowego. Są 2 śrubki do regulacji. Na biegu jałowym pokręć śrubką (tą usytuowaną niżej)tak aby zwiększyć obroty np: do 1200, natomiast śrubką (usytuowaną wyżej) ustawiasz obroty ok900. Wykonujesz jazdę testową, jeżeli się nic nie zmieniło to powtarzasz całość do skutku. (być może będzie trzeba...
dostaje za dużo paliwa. ledwie się wykręca, przy schodzeniu z obrotów reszta spala się w wydechu. na moje to klin na wale. EDIT: Auto zdiagnozowane - wybite siedzenie klina wału korbowego.
Lewe powietrze
bo tam są takie tłoczki i jak się zapala ciągnik to one chodzą w góre i w dół u mnie jak zapalam to tak chodziły ale jak dawałem gazu to tylko jeden chodził ale czemu jutro stracił moc i dziwnie chodził
Oczywiście że chodzi tu o drugą sondę. U ciebie jest tylko bank 1. Dwa banki są w autach z dwoma układami wydechowymi. Nie podałeś która sonda ale sprawność katalizatora mierzy sonda nr 2 czyli ta za katalizatorem. Raczej nie jest to jej wina a wina zużycia katalizatora. Pokaż odczyt z drugiej sondy lambda. Powinno być tam bogato czyli jakieś 0.8V na...
Tak F4P 770 posiada silniczek krokowy, popatrz dobrze jest na wyciągnięcie ręki. Kolego Altus_140, proszę nie pisać bzdur o silniku krokowym, bo w tym aucie go po prostu nie ma. Co do meritum tematu, z dużym prawdopodobieństwem, jako winowajcę, można wskazać pierwszą sondę lambda. Sonda jeszcze żyje, ale już nie działa prawidłowo. Według mnie, trzeba...
Atlas 1604ZW. Przy podjeździe pod górę Silnik Diesel schodzi z obrotów nie dymi, wszystkie filtry wymienione. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna ?
Mondeo MK3 Po uszczelnieniu kolektora dolotowego i wtrysków znikł mi cut-off, czyli auto nie schodzi z obrotów w trakcie jazdy. Mondeo MK3 1.8 110 km 2001 Tak, mam nowy silnik krokowy, wszystkie podciśnienia są szczelne, odma i wąż z odmy też są szczelne
Panewki wału? Raczej nie "rzegotają' tylko klepią. Zazwyczaj na w pełni rozgrzanym silniku, przy schodzeniu z obrotów po gwałtownym depnięciu w gaz. Nie czekaj aż coś wyzionie ducha i pociągnie za sobą resztę, tylko dobieraj się do rozrządu.
Finał: Komputer, diagnostyka, Wymiana zaworu pneumatycznego przy turbinie i po sprawie pomogła firma [url=http://www.motoopiekun.pl/]Link za Warszawa koło Piaseczna Gorąco polecam. tam na prawdę ludzie znają sie na rzeczy. Pozdrawiam Pana Mariusza. Temat do zamknięcia, problem rozwiązany.
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
Frajlauf szajbe alternatora ktoś ci "zaspawał" na stałe i stąd twoje problemy. Podnieś maskę kiedy silnik pracuje i obserwuj co się dzieje z paskiem kiedy silnik przegazowany schodzi z obrotów. Lub co mniej prawdopodobne jajowate jedno z kół pasowych. Auto po "dzwonach" w prawy przód ?
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
Warto sprawdzić też egr, bo robi czasem takie głupie rzeczy, egr sprawdzaj poprzez wykres wartości zadanej i wartości zwrotnej, bo same cyferki robią nas w konia, jak egr będzie sprawny to może ecu się wysypało i trzeba będzie na nowo wgrać soft. Ja miałem np dziwne masy powietrza nie wiadomo skąd, cudowałem kombinowałem, a wyleczyło go odpięcie klemy,...
Mało prawdopodobne że doszedles do granicy nastawnika. Jeśli chcesz podnieść dawkw to możesz to zrobić w vcds. Zobaczysz na ile Ci ECU pozwoli, bez rozkręcania fizycznie, żeby potem uszczelka nie ciekla pod nastawnikiem. Ja kiedy w 1z doszlem do dawki chyba 1,9 ale wtedy już były drgawki i silnik wolno z obrotów schodził.
Jeśli kombinowane było z magnesami wcześniej(aby zwolnić licznik), a teraz zostały zdjęte to rozmagnesowały hamulec tarczy licznika i przez to wskazanie może być zaniżane. Zobacz czy jak włączysz spore obciążenie i zostaje ono wyłączone to tarcza zatrzymuje/zwalnia w miejscu czy powoli "schodzi z obrotów"? Czajnik będzie dobry do tego testu.
Audi A6 C7 2.0 TDI 177 KM - dziwne dźwięki na postoju oraz podczas schodzenia z obrotów. Silnik chodzi równo, a skrzynia bardzo płynnie. Pomóżcie, co to może być, bo już nie mam kompletnie pomysłu oraz dodaję filmik. https://youtube.com/shorts/o4XjnmDDQ8s?f...
[quote="ignac112"]Ciśnienia na przelewach i powrocie masz zmierzone ?[/https://www.elektroda.pl/rtvforum/pos... Nie, auto obecnie jeździ... jak mi zostawi to zmierzę.
Ssanie działa bo skuter odpala na większych obrotach I po około minucie schodzi na wolne.
Witam. Mam motocykl marki Yamaha virago 125 cm3 z roku 1997. Mam problem z wolnymi obrotami . Odpala dobrze, gdy dodam gazu ładnie wchodzi na obroty. Jeżli opuszcze manetkę to powoli schodzi z wyższych obrotów . Na wolnych obrotach jeszcze bardziej schodzi z obrotów aż do zgaszenia silnika. Co zrobiłem do tej pory. -wyczyściłem gaźnik -regulacja nic...
silnik schodzić obrót schodzić obrót citroen schodzić minuta
oporność głośnik sharan ogrzewać honeywell zawora gazowy
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Blaupunkt MAN BasicLine MP - brak dźwięku Regulacja gaźnika Briggs & Stratton 875EXi