Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Witam Znajomy ma ww Peugoeta i po dluzszym postoju przewznie po nocy nie moze odpalic dopiero jak recznie podpapuje paliwo pali na dotyk i juz starcza na dzien?Domyslami sie ze schodzi gdzies paliwo ale czym,gdzie i czy to nie mamy pojecia.
Odpala na paliwie pozostałym w pompie a schodzi paliwo z filtra
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Jak już zapala to się sam odpowietrzy , pytanie czy jest gdzieś nieszczelność i paliwo schodzi
mam poldusia 1.5 gaznik,schodzi mu paliwo z gaznika po 1,3h.pompa nowa paliwowa,pozniej wystarczy troche pokrecic i normalnie pompuje,gdzie szukac przyczyny?
Ale czy wtedy Paliwo z podstawy filtra nie schodziło by? Bo u mnie po odkręceniu pokrywy filtra Paliwo nie schodzi,
Gumki na pompkach nie koniecznie muszą się pokazać w korektach i często nie wychodzą (paliwo schodzi powoli i nie ma większego wpływu na korekty). Jak nie zaglądane było do gumek pompek przez 200 tyś km to już czas bo one tyle wytrzumją. Jak demontowałem u siebie przy stanie 205 tyś to oringi miały wytarcia takie że aż były płaskie miejsca. Na pompowtrysk...
Co do trudnosci z odpaleniem po paru dniach mialem ten sam problem. Nie trzymaja zaworki w pompce paliwa i schodzi paliwo z przewodów. Wymiana pompki rozwiązała problem. cena nowej ok 50zł
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
więc ona daje 0,8 atm i jest tam tylko jedna. Masz nieszczelnośc w ukladnie paliwowym, schodzi paliwo.
Jedyny zaworek może być w samej pompie paliwa. Jak chcesz potwierdzić że paliwo schodzi to pomiar ciśnienia. Albo włączyć kilka razy zapłon przed rozruchem by pompka nabiła cisnienia.
A może paliwo schodzi ? Ale widzę po opisie problemu że skończy się tylko na pisaniu.
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Albo się kończy i robi cośnienia niskich obrotach ( rozrusznik to 300-500 RPM). Dobrze jest też zamienić na chwilę orginalne wężyki na przezroczyste. Wtedy widać czy paliwo nie schodzi do filtra.
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Paliwo schodzi prawdopodobnie oringi na wtryskach do wymiany.
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Skoro na zimnym to pewnie przyczyna prozaiczna czyli nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo schodzi do baku .
Uszkodzony jeden wtrysk , paliwo schodziło z listwy nadmiarem tego wtrysku, doszłem do tego podłączając do każdego wtryska na nadmiar menzurki czyli zamontowałem urządzenie przelewowe które wykazało o nadmiernym uciekaniu paliwa przez nadmiar paliwa pierwszego wtryskiwacza. Po wymianie wtrysku pali na dyg autko🤣
Sprawdź czy paliwo nie schodzi z pompy
A w gruszce pod maską jest paliwo, czy nie. Próbowałeś podpompować? Ja miałem taki przypadek w Scenicu, że ta gruszka była pęknięta i paliwo schodziło z powrotem do baku. Ale to też działo się przy dodatniej temperaturze. Spróbuj podpompować.
Kiedyś patrzyło się czy paliwo schodzi z przewodu pomiędzy pompą a gaźnikiem i jeżeli schodziło to jak szybko się napełnia .
Czy przez kapanie z tego korka auto ma problem zapalić (dlugo kręci jak jest zimny). Tak jakby z niego paliwo schodziło A dokładnie z pompy.
gdzieś masz lewe powietrze szybko złącza
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
Świece wymienione na nowe boscha i były sprawdzane czy dochodzi prąd i wszystko okej jest. Paliwo schodzi po nocy z filtra 😕
No i to jest ekologia po nowemu. Paliwo schodzi, nie wspomnę o cenie uszkodzonego DPF. Koncerny kaskę tłuką, pomyśl o ostatniej aferze VW.
Może zaworek zwrotny przepuszcza i paliwo schodzi (o ile tam jest zaworek).
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Łapie powietrze do układu i paliwo schodzi. Do weryfikacji połączenia na przewodach paliwowych, lub pompa. Do mechanika i reklamacja, on na pewno będzie wiedział co odstawił. Nie daj się zbyć.
Najprawdopodobniej paliwo schodzi Tobie z węża zasilającego do baku z powrotem. Szukaj nieszczelnosci.
Może przepuszczać pompa wtryskowa i dlatego tak się dzieje , że paliwo schodzi.
Spotkałem się z "przerobionym" smokiem w zbiorniku. Jak paliwo zakrywało nowy otwór na smoku to wszystko pracowało. Paliwo schodziło poniżej tego otworu samochód nie odpalał, bo nie dostawał paliwa. Po wymianie na nowy pływak, smok w zbiorniku działało poprawnie.
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
kolego zobacz po nocy do filtra paliwa bedziesz widział czy paliwo schodzi
...a może tak paliwo schodzi z układu? Spróbuj włączyć zapłon i poczekać tak z 10s zanim uruchomisz rozrusznik.
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
A może ci paliwo schodzi po dłuższym postoju sprawdż szczelność przewodów paliwowych i uszczelnienia na wtryskach
Witam czy nie jest to winna pompa paliwa?przez noc paliwo schodzi z układu i pompa może mieć problem z pociągnięciem .
Ustawiałeś zapłon na ''widać znak'' , czy na przyrząd [ew. dorobiony trzpień]? Może gdzieś brak podkładki miedzianej na uszczelnieniu i paliwo schodzi. Zaworek ciśnieniowy na powrocie z pompy założony? Rozumiem , że przed uszczelnieniem było ok.
U mnie w MTZ był taki przypadek że po prostu wężyk był zapchany (trochę). Paliwo schodziło powoli, a w trakcie dużego wysiłku w transporcie niestety było to za mało.
sprawdź sobie świece żarowe lub będzie ci paliwo schodziło z pompy wtryskowej, zaworek w pompie wtryskowej nie bedzie trzymał ciśnienia.
Ja zawsze miałem te uszczelki w komplecie z nowym filtrem, na oko raczej tych uszczelek nie sprawdzisz. Dużo by wyjaśnił jak pisałem przeźroczysty wąż na zasilaniu paliwa do pompy widać by było czy ciągnie paliwo z bąbelkami powietrza i czy po zgaszeniu paliwo schodzi.
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
Wężyk paliwowy może być nieszczelny i nie będzie z niego wycieku. W takim przypadku, paliwo schodzi z gaźnika i jest problem z jego zassaniem. Stąd kłopot z odpaleniem, kiedy już zassie ponownie paliwo, wtedy odpala bez problemu, do czasu kolejnego postoju. Dziesięć lat to sporo, nawet jeżeli mało w tym czasie pracowała. Sprawdź czy, przepustnica ssania...
Co to znaczy mechanicznie sprawdzona ?sam sprawdzaleś? ciekawe jak.Albo paliwo schodzi albo ster na pompie ,żadnego błędu napewno nie było?
Od tego czy świeca ci w ogóle grzeją przez jaki czas jaką temperaturę widzi sterownik czy paliwo ci nie schodzi. Może ci już pompa wtryskowa siada nastawni się zaciera.
Problem większości diesli na pompie rotacyjnej. Paliwo schodzić przewodów do pompy i odpala dopiero jak zaciągnie paliwo i wytworzy wewnętrzne ciśnienie ok 3-4 bar. Załóż przezroczyste węże paliwowe do pompy to zobaczysz ładnie jak powietrze zasysa pompa i dopiero po przemieleniu go jak paliwo dojdzie do pompy dwa obroty i odpala.
Czasami bywa tak, ze paliwo schodzi z magistrali. Przy powolnym odpływie paliwa kilka podpompowań pomaga. Podłącz manometr i sprawdź jakie jest ciśnienie i jak długo jest utrzymywane.
były wadliwe pompy paliwa paliwo schodziło najlepiej podłczyc zegar przy listwie toyota nie dopompowuje paliwa po przekreceniu paliwa dopiero podczas krecenia rozrusznikiem
Skoro paliwo schodzi z filtra do zbiornika to nieszczelności należałoby szukać raczej przed filtrem (między filtrem a pompą). Czy jak już uda się uruchomić silnik to od razu równo pracuje, nie dymi?
Paliwo schodzi z układu (zapowietrza się). Sprawdź powroty, czy są szczelne, czy filtr paliwowy jest szczelny, oraz wszystkie połączenia paliwowe. Może być kilka innych rzeczy ale najpierw sprawdź te najprostsze i najbardziej oczywiste.
Uszczelki wymienia się w komplecie na 4 pompkach to raz. Dwa sprawdza się czy gniazda pompek nie są rozjechane bo wtedy wymiana gumek pomaga na rok dwa lata (kiwająca się pompka rozwala gumki). Trzy jak są ostre krawędzie to trzeba to spolerować bo potnie nowe gumki przy montażu. Cztery paliwo może schodzić z pompy tandem czy przewodów do filtra.
Powodem mogą być nieszczelne zawory w pompie paliwowej. W czasie postoju paliwo schodzi do baku i potrzeba trochę czasu zanim pompa napełni gaźnik.
Na początku wstaw w układ przezroczysty wezyk żeby sprawdzić czy paliwo z pompy nie schodzi po dłuższym postoju
I dodatkowo mozesz wymienić zaworek od przelewu paliwa w pompie paliwowej ponieważ może on byc wyrobiony i przez to nie będzie na pompie odpowiedniego cisnienia paliwa a także paliwo może schodzić z pompy do zbiornika, więc rozrusznik musi trochę pokręcić, żeby w pompie wytworzyło się odpowiednie cisnienie paliwa. Ale Kolega bredzi. Po pierwsze to...
Dzis zdemontowalem pompke , tak jak kolega wspomnial bede musial prawdopodobnie wyczyscic. Na pompce sa dwie cewki jedna otwiera taka klapke a po co jest druga i jak to dziala. Z pompki idzie wezyk do takiego naczynia z zaworkiem i z plywakiem. Czy ta pompka jest w stanie zaciagnac paliwo z banki czy zbiornik musi byc wyrzej i paliwo schodzi opadowo...
Witam . Po wymianie filtra paliwa w Fordzie Escorcie 1,8 td 95 r samochód słabo odpala . Wygląda na to jak by się zapowietrzał , albo paliwo schodziło . Wcześniej nie było tak , jak to możliwe .
mam ... zawór zwrotny z pompką przed filtrem paliwa... Ta gruszka jest tam od dawna. Co z tego kiedy paliwo schodzi z powrotu pompy - patrz zaworek. pozdrowienia DBS
Jak jesteś pewny że np paliwo nie schodzi to sprawdź jeszcze kąt wtrysku.
trochę mało informacji może paliwo schodzi ci z powrotem do zbiornika i trzeba trochę nakręcić żeby nabiło od nowa. Spróbuj sobie założyć zaworek jednokierunkowy na przewodzie zasilającym do wtrysków koszt ok 20PLN.
z tego wniosek:coś żle skręciłeś,paliwo schodzi do baku i nim go odpowietrzysz troche trwa-sprawdz to co robiłes przy filtrze bardzo możliwe że bedzie sie pocić paliwo jak silnik już pracuje-100% ta nieszczelność przyczyną,jest tam czujnik wody?
Sprawdź obroty podczas kręcenia i ciśnienie paliwa na listwie ewentualnie daj go na jakiś start w rurę dolotową i zobacz co będzie ja to robię np. na plak do kosmetyki. Może paliwo schodzi z filtra.
Węże od baku do filtra paliwa - Filtr i jego obudowa też, trujnik, pompka w baku. Wszystko nowe. Jeszcze bedziemy sprawdzali (wymieniali) uszczelnienia na wtryskach, podobno bywają wadliwe ale z ich wymianą podobno troche roboty wiec zobaczymy. jeżeli nie to to chyba pompa paliwa... Ciekawi mnie tylko czy ktoś miał podobny problem. PS. Paliwo schodzi...
Witam. Mam problem, mianowicie: Przy starcie auta po długiej pauzie mam problem z uruchomieniem. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło. Jeżeli mam pełne zbiorniki, nie ma tego problemu ale kiedy stan w zbiornikach jest w połowie pojawiają się wyżej opisane problemy. Ma ktoś pomysł jakie zawory mogą być odpowiedzialne za takie atrakcje?
Sprawdź czy nie schodzi paliwo z filtrów. Sprawdź ciśnienie na filtrach w momencie rozruchu, chyba powinno być 8-9 bar. Jutro mogę podać dane na 100 %. Sprawdź ciśnienie na szynie wymagane i rzeczywiste w momencie rozruchu. Sprawdź / wymień całe przewodu od zbiorników do filtrów. jak sprawdzić czy nie schodzi paliwo z filtrów? Ewentualnie jeżeli schodzi...
Niby ma z 16000 przejechane silnik wymieniłem świece też nie wiem kiedy wymieniane były jak wtryski patrzyłem wszystkie grzały . Podgrzewacz mam wyrzucony jeden zaworek za pompą , drugi przed filtrem , bo wcześniej paliwo schodziło .
Jesli po postoju ciężko pali to schodzi ci paliwo z pompy i dlatego długo trzeba kręcic
Witam. Co do tego że auto przestaje reagować na pedał gazu to winą prawdopodobnie jest potencjometr,jest on zamontowany przy pedale gazu.musisz go sprawdzić. A że auto rano nie odpala, to stawiam na to że paliwo schodzi z wężyków.
Smok był nieszczelny i schodziło paliwo.
Witam. IVECO STRALIS 460 E6 250 tys. km przebiegu, silnik wykręca max obroty 1500, po dwóch minutach obroty wzrastają do max 1600 i wyświetla się błąd ECM38. Wstępna pompka paliwa nie trzymała ciśnienia (zawór w pompce był miękki). Kupiłem i wymieniłem kompletną pompkę z filtrem wstępnym i odstojnikiem (oryginał) i nadal jest miękka, wygląda że paliwo...
Może zwyczajnie paliwo "schodzi". Spróbuj przed odpaleniem podpompować ręczną pompką paliwo (taka gruszka na przewodzie paliwowym), 1,9 dCi chyba ma taką pompkę, nie pamiętam na 100%, nie lubię "francuzów" :P. Jeśli proste sposoby Ci nie pomogą, pozostaje Ci mierzenie ciśnienia na listwie (jak zresztą wyżej zostało wspomniane) i test przelewowy wtryskiwaczy...
Albo schodzi paliwo albo pompa daje ciała.
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Paliwo może schodzić przez pompkę paliwa jak najbardziej, a pompa wtryskowa sprawna :?:
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
witam mam problem z odpalaniem volvo fh12 500 2005 a mianowicie ciężko pali tak jak by paliwo schodziło kod mid128 sid5 fmi7 jak silnik chodzi jest nie aktywny na zgaszonym silniku tez wiec nie wiem czemu pojawia się proszę o pomoc z góry dziękuje
Akumulator dobry?Rozrusznik dobry?Paliwo nie schodzi?Świece grzeją?Jakie wartości ciśnienia na szynie cr podczas rozruchu?
Smok jest dobry, rozebrany, poczyszczony, kulka trzyma, zaworki zwrotne po stronie ssącej (założone dodatkowo o wymiarach przepływu 12mm są sprawne, wspomagają dodatkowo smok) są sprawne. Auto odpala już jak manometr pokaże jakieś 3-4 bary. Po wyłączeniu silnika ciśnienie w filtrze spada do 0 , kiedyś trzymało ok 5 barów, auto paliło po jednym obrocie....
pracuje dobrze do momętu kiedy w filtrze skończy się paliwo potem schodzi z obrotów tak jagby tego paliwa nie dostawał w starym filtrze też nie było paliwa
I co z tego że nowa. Uszczelka dana nowa? Dwa gumki na pompkach sprawne? Tędy też paliwo może schodzić.
Paliwo z gaźnika paruje. Natomiast jak schodzi z pompki to zaworki nie trzymają. Można wymienić te co są. A są wymienne, jak mnie pamięć nie myli. Cała pompka pewnie taniej, a pasuje od innych fiatów. Czasem trzeba podpiłować. Lub dodatkowy zaworek zwrotny.
Problem rozwiązany:) przyczyną był zły przewód paliwowy, zmieniłem na inny ( ten co kupiłem na początku miał troszkę mniejszą średnicę, i prawdopodobnie nie mogłem go wcisnąć do końca na króciec i paliwo schodziło, a teraz kupiłem idealny i już wszystko w porządku) dzięki za zainteresowanie TEMAT UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY
Gruszkę można sprawdzić, czyli sprawność jej zaworka zwrotnego: pompuj (ściskaj) do momentu aż będzie twarda (chyba że ciągle jet miękka = szmelc), odczekaj kilka minut i sprawdź czy nadal jest twarda. Jeśli jest miękka, to znaczy że paliwo schodzi, bo nie trzyma zawór zwrotny - wtedy do wymiany. Pozdrawiam.
Moze pompa paliwa zuzyta? Paliwo schodzi spowrotem do baku podczas dluzego postoju, a potem pompa podczas rozruchu zle pracuje i nie potrafi zassac paliwa do instalacji. Mialem taki problew w poldku, pompka do regeneracji i samochod zaczal chodzic normalnie. Jak to mechanik powiedzial 'urok fso i fsm'.
a spróbuj przy pompce zamontować zaworek zwrotny żeby paliwo nie schodziło
Witam, pacjent to scania 2012r. 420 hpi i pytanie dotyczy ciśnienia paliwa . Sprawdzałem zegarem ciśnienie paliwa na obudowie filtra paliwa i pokazuje 15.5 dziwi mnie że po zgaszeniu ciśnienie spada prawie odrazu do zera a w innej starszej ( 2007 rok ) po zgaszeniu spadnie do około 10 i bardzo powoli do minimalnego ciśnienia. Dziwi mnie jeszcze że np....
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Witam jak dodałem w opisie mój peugeot 206 nie odpala jak jest zimny lub dłużej stoi, pali tylko w tedy na plaka nie mam pojęcia co może być, na początku przeciekał od dołu filtr paliwa ale wymieniłem oring i jest dobrze, myślałem że to może paliwo schodzi z pompy ale nie bo mechanik stwierdził że paliwo jest w pompie i sprawdził też świece żarowe są...
Witam kolegów mam problem z 307 2.0 HDI 2004 rok. Problem polega na tym że auto np. wieczorem wrócę z pracy a rano ciężko odpala czyli za 2 lub 3 razem kręcenia. Sprawdziłem grzanie świec i jest ok. dałem zaworek zwrotny na wejściu i chyba dam na powrocie bo ewidentnie jest efekt jak by paliwo schodziło.
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
sam sobie odpowiedziałeś-schodzi paliwo!dlatego długo trzeba kręcić.
paliwo schodzić pompa schodzić obrót estradowy schodzić niski
deska rozdzielcza punto kontrolki programatorem rt809f korad ka3005 wentylator
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Krups FDB145000P – komunikat „napełnić pojemnik”, czyszczenie pływaka i czujnika wody Harman Kardon AVR 235 – reset pilota, procedura fabryczna, miękki reset, kody LED