Zbiornik paliwowy wymieniony? One zawsze gniją na zgrzewie i paliwo zwyczajnie wycieka.
Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Noo, i po tych zabiegach dalej nie wiadomo czy jest iskra i wtryskuje paliwo.
Bez immo nie odpali. Kup ecu czyste na all... koszt ok.120zl. I juz bez puszki immo powinien ruszyć.
tak, po przekręceniu kluczyka jest pompowane paliwo.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
A jakie masz obroty rano po odpaleniu? Do jakich musisz przygazować żeby zaczął ładować? Moim zdaniem dłuższe kręcenie i brak ładowania ma inną przyczynę niż alternator. Obstawiam na jakieś anomalie w zasilaniu paliwem.
Chyba se jaja wielkanocne robisz z tym zaciąganiem paliwa ustami, to trochę nie normalne Pompka jak dobra to sama poda paliwo
Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;)
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
pompka paliwa daje paliwo od razu czy po czasie, może się gdzieś cofa paliwo
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
Czy jeżeli silnik nie odpala to jest iskra i paliwo? Jakieś błędy wyskakują?
- wtryskiwacz - 2300 ohm - więcej niż podaje książka Albo źle zmierzyłeś albo spalona cewka wtryskiwacza. Może cały czas otwarty i leje paliwo.
Witam Mam problem Kupiłem cudowne małe Seicento 2006 nowy tym MPI Iskra jest auto pali na plaku / i na LPG po podpięciu na krótko Wtryskiwacze sprawne plus na wtryskiwaczach (wspólny jest)od momentu kręcenia rozrusznika ale sterowania brak ?(kolorowe kabelki ) Podpowie ktoś gdzie szukać /według mnie albo komputer ( interfejs nie wykazał błędów) Bądź...
standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
Mechanik... hmmm :/ Czy ECU widzi obroty podczas kręcenia? Jeśli tak to czy jest iskra? Czy wtryskiwacz podaje paliwo?
Ta banieczka to separator paliwo/powietrze.
Czyli wg mnie pozostaje wydłużyć nakładanie faz benzyna/gaz ale z umiarem by przy gorącym silniku nie zalewało świec podwójnym paliwem.
... i łatwa do zatarcia pompa paliwa w zbiorniku, która nie lubi nawet jeżdżenia na rezerwie, nie mówiąc o wyjeżdżaniu paliwa do 0. Zacznij więc od sprawdzenia czy pompa podaje paliwo.
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Kontrolka co najwyżej się świeci ;) Czemu nie sprawdzisz kompresji? Gdyby to było immo to nie byłoby iskry i paliwa.
iskra jest na wszystkich świecach .ale świece zalewa są cały czas mokre .tak jakby za dużo paliwa dostawał . - wtrysk po przekręceniu kluczyka podaje paliwo potem powinien się chyba wyłączyć lub ograniczyć (efekt ssania ) dawkę paliwa czy
Pewnie w pompie paliwa!
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Nie, ale możliwe że paliwo było wadliwe.
No to dziwne iskra jest, paliwo jest , powietrze jest ,fazy rozrządu zgodne, nie pali po wymianie sprzęgła czyżby coś przeoczone po drodze?
Witam,mam problem ze swoim seicento,gdy odpalam silnik nie wazne czy zimny czy cieply pojawia sie wysoka praca silnika,spalanie wychodzi 1,5L na 8km,nie mam pojecia co sie z nim dzieje,wyglada to tak jakby ssanie wogole sie nie wylaczalo,prosilbym o pomoc bo nie ogarne na paliwo.
Jest tak jak kolega napisał, iskra i paliwo w pierwszej kolejności.
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Troszke mało informacji,ale objawy wyglądają na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa,ale napisz coś więcej.Co dzieje się z mocą,spadła może wzrosła,pracuje równo?,jak zachowuje się gdy zimny,jak rozgrzany?
Zdejm pokrywe wtrysku i zobacz czy wtrysk podaje paliwo i czy podczas kręcenia pompa paliwa pracuje.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Mam ponownie problem z Seicento. Mianowicie autko o pojemności 900 cm zaczęło palić jak czołg. Po zalaniu za 50 zł robię ledwie 80 km. Sprawdzałem wycieków nie ma, lecz czuć paliwem tak jakby na ssaniu jeździł. Co może być przyczyną?
Wtryskiwacz leje paliwem lub płyn idzie na tłoki.
to może to być regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa
O to chodzi? [url=http://forum.samnaprawiam.com/silni...
Przyczyn może byc kilka więc może lepiej gdybyś zostawił ten problem w warsztacie u jakiegoś elektryka zanim podniesiesz sobie koszty poprzez nieświadome uszkodzenie czegoś podczas swoich poszukiwań ? pozdrawiam
a jak często tankujesz nowe paliwo?
No a mokre z paliwa czy płynu chłodniczego idzie rozróżnić
Pisałem w czasie przeszłym na pytanie o stan odmy. Teraz nic nie czuć paliwem. Problem z przejściem obrotów.
Ja stawiam na zbiornik paliwa przy zgrzewie to normalna sprawa w Cinquecento i seicento.
Tak iskra jest przewody też nowe założyłem Dodano po 11 Teraz wykrecilem to jest czarna i lekko pokra a z tego co wiem powinna mieć kolor jak kawa z mlekiem. Zastanawiam się nad wtryskiem czy on powinien rozpalac paliwo bo u mnie się tak saczy po przepustnicy.
Podmieniłeś czujnik położenia wału? Nie masz czasem gazu w tym wozie? sprawdziłeś ciśnienie paliwa, oraz czy układ wtryskowy jest szczelny? może gdzieś puszcza paliwo i go zalewa.
No trzeba zdjac osłone i zobaczyc czy jest w ogole pasek, pisałem to odrazu w pierwszym poscie przeciez, wiec myslalem,ze pierwsze co to wykluczyles te ewentualnośc. Pisałem,ze jesli jest iskra i jest paliwo to musi zapalic, chyba,ze jest nie w pore lub nie ma sprezania, wiec nalezy sprawdzic rozrzad pierwsze co, a nie wymieniac jakieś czujniki!
Przejdź na sprawdzone paliwo i napisz jak się sprawuje.
filtr paliwa wymieniałem w sierpniu na nim jest przejechane jakieś 4000 km a paliwo tankuje na orlenie.
Zdjęcia sobie mogę pooglądać ale to trzeba wiedzieć gdzie go szukać 😂😂😂
Może wyłącznik uderzeniowy wyłączył paliwo szukaj pod deską po lewej stronie chyba w fiatach jest.
I tu jest niewiedza urzytkownika seicento spi. W spi nie wolno wyjerzdzac do konca paliwo inaczej trzeba gdzies do silnika wlac czy cos takiego. Kumpel tak mial. W mpi tego nie ma :)
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
Nie śmiejcie się, wypchałem z paroma kolesiami na parking pod blok. Z okna widzę, że mój fachowiec nadal smacznie śpi, czule obejmując drzwi od garażu. Teraz będę pytał tu, jakoś mi pomożecie przecież. Iskra jest, paliwo też. To już wiem.
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
boże a jaki to problem ściepać dolot i zobaczyć cz tryska paliwem na przepustnice i jak tryska
Chyba że ktoś się uczy i zarabia 200zł miesięcznie :) Dlatego chcę się dowiedzieć, czy nie jest coś popieprzone z wskaźnikiem poziomu paliwa.
Ma być 3.5 bar.
Mysle, że nie widzialeś jak to jest w seicento skonstruowane. Tam nie ma luźno latajacych rurek w baku :). Pompa paliwowa jest umieszczona pod tylnym siedzeniem i zanurzona w baku do samego dna (opiera się o dno). Z niej wychodzą dwie rurki. Paliwo OUT i powrót do baku. Paliwo wraca bezposrednio do zbiorniczka w pompie, po to aby dodatkowo dopełniać...
Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. To, że paliwo leci, nic nie mówi. Trzeba zmierzyć, jakie jest ciśnienie w układzie, bo osobiście stawiam na pompę lub regulator ciśnienia paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/9487386900_1... Taki sterownik jest w autku. Czujnik wału na dole na kole zębatym wymieniony był na nowy. Bez efektu. Wymieniony czujnik wałka na górze silnika 3 pinowy bez efektu. Nadal w autku była iskra przez dwie sekundy i cisza. Pompa po włączeniu zapłonu dawała paliwo ale świece suche, wtryskiwacze...
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
Wymiana filtra paliwa w seicento SPI. Jak ułamie sie końcówkę przewodów to trzeba sztukować i cudować.
Jeżeli układy działają prawidłowo wg opisu, to cos z mechaniką. Rozrząd raczej odpada bo jest łańcuszek, może cos więcej. Ale trzeba wykluczyć elektronikę jak piszesz ze jest iskra i jest paliwo to powinien palić. Sprawdź kompresję. Zapytam jak sprawdzasz iskrę i dopływ paliwa z wtryskiwacza.
To nie zawór a regulator ciśnienia paliwa. Dawniej był na listwie paliwowej (nawet sterowany podciśnieniem z kolektorta ssacego) teraz fiat montuje na wyjściu z pompy paliwa
Mozna oddzielic sama pompe od czujnika ale sama pompa jest nie rozbieralna i nienaprawialna.
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa.
u mnie jest mieszalnik . Myślę że to wina elektryki typu cewka kable świece. Ale nie wiem jak mogę sprawdzić cewkę . Oraz czemu to nie ma miejsca jak jadę na paliwie?
Może przyczyną jest czujnik temperatury silnika. Decyduje on o dawce paliwa na wtryski. Czujnik może pokazywać że silnik jest nagrzany a w rzeczywistości jest zimny. Powodując brak wystarczająco bogatej dawki. Najlepiej na komputer aby sprawdzić sprawność czujników. W tym momencie jest już zalany -"(nieraz jak tak parę razy gaśnie to zdarzy się nawet...
a ja dorabiam przełącznik od boku zegarów którym przełączam kabelki albo od czujnika ilości paliwa albo od czujnika temperatury (który trzeba wymienić w głowicy na taki od wskaźnika a nie kontrolki) i wtedy wskaźnik poziomu paliwa pokazuje paliwo lub temperaturę w zależności co się akurat chce
Od podstaw, czy jest iskra i paliwo(czy dochodzi do cylindra, ale warto tez sprawdzić w baku).
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
Nie mogę znaleść tego czujnika -ale wiem, że taki jest w tych autach ale podobno on odcina paliwo(pompkę) a ona u mnie działa.
Gdzieś Ci kolego ewidentnie robi zwarcie ktoryś kabel sie przetarł bądź jest poluzowany na śróbce ????? szukac a ktory bezpiecznik (NR??) Ci pali (pompa paliwa??)
Po wymianie ecu nie chce zapalić , jak mu podam paliwo ze strzykawki na przepustnicę to odpala, w czym problem ?
Ile kilometrów potrzebujesz przejechać do wystąpienia usterki? Może czujnik położenia wału po rozgrzaniu szwankować. A to podstawa do sygnału dla iskry i wtrysku paliwa.
sc mają to do siebie że wymieniane są zbiorniki paliwa bo szybko lecą na łączeniach i jak ktoś bez pojecia wymieniał zbiornik mógl ruszyc weżyk i dlatego zalatuje paliwem najczęściej jak zatankujesz do pelna
hmmm... moze sprobuj na sluch zlokalizowac przekaznik od pompy paliwa i przewod paliwowy? jak wkladasz kluczyk i przekrecasz jak do zaplonu, nie stuka jakis przekaznik i nie slychac jak pompa paliwa pompuje? tak przynajmniej ja szukalem i znalazlem u kumpla po tym stukaniu przekaznik i przewod od pompy paliwa, sposob prymitywany, ale dobry :)
Miałem problem z zakłóceniami generowanymi przez pompę paliwa w Seicento 1.1 MPI. Odkłóciłem ją filtrem silesia FPpz-B08 0,1uF+2x2500pF+2x2,5mH.
Sonda nie ma nic do zapalania silnika, zmierz ciśnienie paliwa
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Coś mi się wydaje że to nie jest wina gazu. Jeżeli jest przerwa w podawaniu gazu, (na przykład, gaz się skończy) to silnik automatycznie przechodzi na paliwo, Tobie natomiast gaśnie. Szukał bym przyczyny gdzieś indziej.
no zapewne jakieś łożyska ślizgowe się wytarły i łopatki pompki trą o korpus Dodano po 48 szkoda że nie rozbieralna...
Opłaca się tankować 98 np. do "seicento" jest ona droższa ale może warto?
wyczyścic zbiornik.sprawdzić szczelnosc rurek wlewowych i odpowietrzających.
Witam. Po kompresji wynika, że problem najprawdopodobniej leży w bloku silnika, czyli pierścieniach. Ja bym remontował. Swoją drogą jak ty tym maleństwem 110 lecisz na ekspresówce to nieźle ci paliwa musi chlać. :)
Może zatankowałeś chrzczone paliwo, Fiaty są na to wrażliwe.
Na 100% pompka do wymiany, kończy się i po wyjęciu-wyczyszczeniu rusza ale jak zaczyna pracować pod obciążeniem (tłoczyć paliwo pod ciśnieniem) znów staje. Przerabiałem w kilku autach że po wyjęciu na trochę ruszała. Co do czasu pracy po kluczyku, to że pisze w instrukcji 10s nie jest regułą że tak będzie. Po prostu ma na chwile pojawić się 12V na wtyczce...
czujnik połozenia wału, moze byc uszkodzony, lub jest zbyt mała lub duż przerwa miedzy czujnikiem a zembami. Dużo tez wskazuje na układ paliwowy, czyli np. pompka paliwa daje za małe cisnienie, lub brud w zbiorniku który skutecznie zapycha filtr paliwa
Witam:) Seicento 1.1 suit dziś chciałem na głupa sprawdzić który przekaźnik jest od pompy paliwa w seicento mam takie dwa w komorze silnika obok ECU pod osłoną wyciągnąłem najpierw jeden przekręciłem zapłon kontrolki zaświeciły układ podał paliwo i zapaliłem później wyciągnąłem drugi ( i włożyłem z powrotem ten pierwszy) kontrolki tym razem zapaliły...
Według AD jest 1 bar +-0,2 .
Pod komputer podłączalem i stwierdzili że zadnych błedów nie ma. A paliwo ubywa nie podczas postuju tylko systematycznie równo podczas jazdy.
Witam, mam następujący problem. Moje Seicento dotychczas pracowało bez zarzutu. Po ok dwóch tygodniach postoju na parkingu nie chciało nagle odpalić. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, silnik oczywiście zalałem. Po odholowaniu do garażu osuszeniu świec w końcu odpalił ale tylko na LPG silnik chodził równo. Po przełączeniu na benzynie natychmiast...
Paliwo leci z przewodu a wtryskiwacz podaje? Samochód ma immo? Posiada LPG? Cewki i przewody podpięte odpowiednio?
kolego a płyn chłodniczy nie ubywa?to co opisujesz to objaw uszczelki pod głowica.jak auto postoi dłuzej lub noc to pali na trzy poniewaz na cylinder dostanie się znikoma ilosc płyny i tak się dzieje.komp widzi błąd bo nie spala sie paliwo w tym cylindrze i pokazuje błąd cewki>
To immo padało i padło całkiem. Ale i tak trzeba sprawdzić iskrę i ciśnienie paliwa .
Witam a ja kupiłem seicento z takim sterownikiem i nie uruchamia mi silnika. Pompa pompuje paliwo, dochodzi do listwy wtryskowej, rozrusznik kręci i nic. Na przełączniku B/G nic się nie świeci, nie reaguje na wciskanie przycisku. Jak się do tego zabrać? ma to jakieś bezpieczniki?
seicento pompa paliwo pompa paliwo seicento seicento filtr paliwo
połączenie przewód wielożyłowy tokarka samoróbka pomiar zniekształceń nieliniowych
hulajnogi elektryczne problemy zelmer regulator obrotów
Kontakt ze sznurem azbestowym bez rękawiczek - co robić? Pralka Indesit D 61052 W nie odwirowuje prania