Bez immo nie odpali. Kup ecu czyste na all... koszt ok.120zl. I juz bez puszki immo powinien ruszyć.
Zbiornik paliwowy wymieniony? One zawsze gniją na zgrzewie i paliwo zwyczajnie wycieka.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Noo, i po tych zabiegach dalej nie wiadomo czy jest iskra i wtryskuje paliwo.
iskra jest na wszystkich świecach .ale świece zalewa są cały czas mokre .tak jakby za dużo paliwa dostawał . - wtrysk po przekręceniu kluczyka podaje paliwo potem powinien się chyba wyłączyć lub ograniczyć (efekt ssania ) dawkę paliwa czy
tak, po przekręceniu kluczyka jest pompowane paliwo.
Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
Przyczyn może byc kilka więc może lepiej gdybyś zostawił ten problem w warsztacie u jakiegoś elektryka zanim podniesiesz sobie koszty poprzez nieświadome uszkodzenie czegoś podczas swoich poszukiwań ? pozdrawiam
Czy jeżeli silnik nie odpala to jest iskra i paliwo? Jakieś błędy wyskakują?
Jezu... Człowieku zainwestuj w słownik ortograficzny!!! To po pierwsze. Po drugie do sprawdzenia kompresja i rozrząd.
Troszke mało informacji,ale objawy wyglądają na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa,ale napisz coś więcej.Co dzieje się z mocą,spadła może wzrosła,pracuje równo?,jak zachowuje się gdy zimny,jak rozgrzany?
Chyba se jaja wielkanocne robisz z tym zaciąganiem paliwa ustami, to trochę nie normalne Pompka jak dobra to sama poda paliwo
Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
No to dziwne iskra jest, paliwo jest , powietrze jest ,fazy rozrządu zgodne, nie pali po wymianie sprzęgła czyżby coś przeoczone po drodze?
pompka paliwa daje paliwo od razu czy po czasie, może się gdzieś cofa paliwo
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Ta banieczka to separator paliwo/powietrze.
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Nie, ale możliwe że paliwo było wadliwe.
Mam ponownie problem z Seicento. Mianowicie autko o pojemności 900 cm zaczęło palić jak czołg. Po zalaniu za 50 zł robię ledwie 80 km. Sprawdzałem wycieków nie ma, lecz czuć paliwem tak jakby na ssaniu jeździł. Co może być przyczyną?
- wtryskiwacz - 2300 ohm - więcej niż podaje książka Albo źle zmierzyłeś albo spalona cewka wtryskiwacza. Może cały czas otwarty i leje paliwo.
Mechanik... hmmm :/ Czy ECU widzi obroty podczas kręcenia? Jeśli tak to czy jest iskra? Czy wtryskiwacz podaje paliwo?
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
A jakie masz obroty rano po odpaleniu? Do jakich musisz przygazować żeby zaczął ładować? Moim zdaniem dłuższe kręcenie i brak ładowania ma inną przyczynę niż alternator. Obstawiam na jakieś anomalie w zasilaniu paliwem.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Ja stawiam na zbiornik paliwa przy zgrzewie to normalna sprawa w Cinquecento i seicento.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;)
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Czyli wg mnie pozostaje wydłużyć nakładanie faz benzyna/gaz ale z umiarem by przy gorącym silniku nie zalewało świec podwójnym paliwem.
Jest tak jak kolega napisał, iskra i paliwo w pierwszej kolejności.
... i łatwa do zatarcia pompa paliwa w zbiorniku, która nie lubi nawet jeżdżenia na rezerwie, nie mówiąc o wyjeżdżaniu paliwa do 0. Zacznij więc od sprawdzenia czy pompa podaje paliwo.
No a mokre z paliwa czy płynu chłodniczego idzie rozróżnić
http://obrazki.elektroda.pl/9487386900_1... Taki sterownik jest w autku. Czujnik wału na dole na kole zębatym wymieniony był na nowy. Bez efektu. Wymieniony czujnik wałka na górze silnika 3 pinowy bez efektu. Nadal w autku była iskra przez dwie sekundy i cisza. Pompa po włączeniu zapłonu dawała paliwo ale świece suche, wtryskiwacze...
Na 100% pompka do wymiany, kończy się i po wyjęciu-wyczyszczeniu rusza ale jak zaczyna pracować pod obciążeniem (tłoczyć paliwo pod ciśnieniem) znów staje. Przerabiałem w kilku autach że po wyjęciu na trochę ruszała. Co do czasu pracy po kluczyku, to że pisze w instrukcji 10s nie jest regułą że tak będzie. Po prostu ma na chwile pojawić się 12V na wtyczce...
Według AD jest 1 bar +-0,2 .
No trzeba zdjac osłone i zobaczyc czy jest w ogole pasek, pisałem to odrazu w pierwszym poscie przeciez, wiec myslalem,ze pierwsze co to wykluczyles te ewentualnośc. Pisałem,ze jesli jest iskra i jest paliwo to musi zapalic, chyba,ze jest nie w pore lub nie ma sprezania, wiec nalezy sprawdzic rozrzad pierwsze co, a nie wymieniac jakieś czujniki!
Witam Mam problem Kupiłem cudowne małe Seicento 2006 nowy tym MPI Iskra jest auto pali na plaku / i na LPG po podpięciu na krótko Wtryskiwacze sprawne plus na wtryskiwaczach (wspólny jest)od momentu kręcenia rozrusznika ale sterowania brak ?(kolorowe kabelki ) Podpowie ktoś gdzie szukać /według mnie albo komputer ( interfejs nie wykazał błędów) Bądź...
Wtryskiwacz leje paliwem lub płyn idzie na tłoki.
a jak często tankujesz nowe paliwo?
Tak iskra jest przewody też nowe założyłem Dodano po 11 Teraz wykrecilem to jest czarna i lekko pokra a z tego co wiem powinna mieć kolor jak kawa z mlekiem. Zastanawiam się nad wtryskiem czy on powinien rozpalac paliwo bo u mnie się tak saczy po przepustnicy.
Pewnie w pompie paliwa!
Zdejm pokrywe wtrysku i zobacz czy wtrysk podaje paliwo i czy podczas kręcenia pompa paliwa pracuje.
I tu jest niewiedza urzytkownika seicento spi. W spi nie wolno wyjerzdzac do konca paliwo inaczej trzeba gdzies do silnika wlac czy cos takiego. Kumpel tak mial. W mpi tego nie ma :)
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
Witam,mam problem ze swoim seicento,gdy odpalam silnik nie wazne czy zimny czy cieply pojawia sie wysoka praca silnika,spalanie wychodzi 1,5L na 8km,nie mam pojecia co sie z nim dzieje,wyglada to tak jakby ssanie wogole sie nie wylaczalo,prosilbym o pomoc bo nie ogarne na paliwo.
Pisałem w czasie przeszłym na pytanie o stan odmy. Teraz nic nie czuć paliwem. Problem z przejściem obrotów.
Popoeiram Elektrita -> moim zdaniem to rozszczelniony smok ssący. Miałem taką sytuację w Renault. PO prostu jak jest mało paliwa to smok zassa powietrze przez co nie zapala, zwlaszcza rano jak paliwo splynie troche z przewodów. Pozdrawiam
standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
Przejdź na sprawdzone paliwo i napisz jak się sprawuje.
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
Może wyłącznik uderzeniowy wyłączył paliwo szukaj pod deską po lewej stronie chyba w fiatach jest.
Podmieniłeś czujnik położenia wału? Nie masz czasem gazu w tym wozie? sprawdziłeś ciśnienie paliwa, oraz czy układ wtryskowy jest szczelny? może gdzieś puszcza paliwo i go zalewa.
filtr paliwa wymieniałem w sierpniu na nim jest przejechane jakieś 4000 km a paliwo tankuje na orlenie.
Mysle, że nie widzialeś jak to jest w seicento skonstruowane. Tam nie ma luźno latajacych rurek w baku :). Pompa paliwowa jest umieszczona pod tylnym siedzeniem i zanurzona w baku do samego dna (opiera się o dno). Z niej wychodzą dwie rurki. Paliwo OUT i powrót do baku. Paliwo wraca bezposrednio do zbiorniczka w pompie, po to aby dodatkowo dopełniać...
Nie śmiejcie się, wypchałem z paroma kolesiami na parking pod blok. Z okna widzę, że mój fachowiec nadal smacznie śpi, czule obejmując drzwi od garażu. Teraz będę pytał tu, jakoś mi pomożecie przecież. Iskra jest, paliwo też. To już wiem.
Opłaca się tankować 98 np. do "seicento" jest ona droższa ale może warto?
witam czy ciągła praca wtrysku paliwa w fiacie seicieto 900 jednopunktowym wtrysku paliwa oznacza awarie komputera ,czy jest możliwa diagnoza usterki z demontowanej centralce czy tylko odbywa się w wpięciu komputera i diagnozie przy włączanym silniku .Problem polega na tym że wtrysk podaje paliwo po przekręceniu stacyjki ,i praktycznie pracuje cały...
boże a jaki to problem ściepać dolot i zobaczyć cz tryska paliwem na przepustnice i jak tryska
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
a ja dorabiam przełącznik od boku zegarów którym przełączam kabelki albo od czujnika ilości paliwa albo od czujnika temperatury (który trzeba wymienić w głowicy na taki od wskaźnika a nie kontrolki) i wtedy wskaźnik poziomu paliwa pokazuje paliwo lub temperaturę w zależności co się akurat chce
Możliwe jest to, że paliwo które tankuję jest chu*jowe, ale czy może być tak, że przez to 2 litry więcej spala ?
Od podstaw, czy jest iskra i paliwo(czy dochodzi do cylindra, ale warto tez sprawdzić w baku).
Witam, Problem polega na tym, że wymieniali mi zbiornik paliwa i zastanawiam się czy wszystko dobrze podłączyli auto jest z gazem, paliwo dochodzi ale wtryskiwacz go nie podaję.(Przed wymianą poza tym, że kapało z zbiornika wszystko było ok) I tu pojawia się moje pytanie czy paliwo dochodzi prawidłowym wężykiem zaznaczam go czerwonym kółkiem na foto(według...
Witam a ja kupiłem seicento z takim sterownikiem i nie uruchamia mi silnika. Pompa pompuje paliwo, dochodzi do listwy wtryskowej, rozrusznik kręci i nic. Na przełączniku B/G nic się nie świeci, nie reaguje na wciskanie przycisku. Jak się do tego zabrać? ma to jakieś bezpieczniki?
O to chodzi? [url=http://forum.samnaprawiam.com/silni...
Po wymianie ecu nie chce zapalić , jak mu podam paliwo ze strzykawki na przepustnicę to odpala, w czym problem ?
Nie mogę znaleść tego czujnika -ale wiem, że taki jest w tych autach ale podobno on odcina paliwo(pompkę) a ona u mnie działa.
[url=https://www.google.com/search?q=sei... Myślałem że Google umarło.
Tak te trzy zatrzaski
Jeżeli układy działają prawidłowo wg opisu, to cos z mechaniką. Rozrząd raczej odpada bo jest łańcuszek, może cos więcej. Ale trzeba wykluczyć elektronikę jak piszesz ze jest iskra i jest paliwo to powinien palić. Sprawdź kompresję. Zapytam jak sprawdzasz iskrę i dopływ paliwa z wtryskiwacza.
Coś mi się wydaje że to nie jest wina gazu. Jeżeli jest przerwa w podawaniu gazu, (na przykład, gaz się skończy) to silnik automatycznie przechodzi na paliwo, Tobie natomiast gaśnie. Szukał bym przyczyny gdzieś indziej.
Może zatankowałeś chrzczone paliwo, Fiaty są na to wrażliwe.
Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. To, że paliwo leci, nic nie mówi. Trzeba zmierzyć, jakie jest ciśnienie w układzie, bo osobiście stawiam na pompę lub regulator ciśnienia paliwa.
Witam, problem z seicento '98, 1,1, samochód jechał i nagle zgasł. Teraz nie odpala, pompka działa, paliwo jest, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, na cewkach jest zasilanie, przekaźniki sprawne, do sterownika silnika dochodzi zasilanie i masa. Brak iskry. Co mogłem jeszcze przegapic? Proszę o pomoc.
sc mają to do siebie że wymieniane są zbiorniki paliwa bo szybko lecą na łączeniach i jak ktoś bez pojecia wymieniał zbiornik mógl ruszyc weżyk i dlatego zalatuje paliwem najczęściej jak zatankujesz do pelna
Ma być 3.5 bar.
Interpretuje że kontrolką byś bardziej rzeczowo sprawdził zasilania na przekazniku pompy.Przekaznik jest wyzwalany masą z ecu.
Witam Mam problem z seicento. Mianowicie brak jest iskry na wszystkich świecach. Jak włączę stacyjkę to normalnie kontrolki zapalają się i pompka od paliwa działa cały czas i się nie wyłącza, a także kontrolka od wtrysku nie zapala się w ogóle. Paliwo jest w baku. Pompka od paliwa też jest dobra, cały czas przelewa paliwo do baku. Przed tą usterką było...
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Paliwo leci z przewodu a wtryskiwacz podaje? Samochód ma immo? Posiada LPG? Cewki i przewody podpięte odpowiednio?
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
Pod komputer podłączalem i stwierdzili że zadnych błedów nie ma. A paliwo ubywa nie podczas postuju tylko systematycznie równo podczas jazdy.
Może przyczyną jest czujnik temperatury silnika. Decyduje on o dawce paliwa na wtryski. Czujnik może pokazywać że silnik jest nagrzany a w rzeczywistości jest zimny. Powodując brak wystarczająco bogatej dawki. Najlepiej na komputer aby sprawdzić sprawność czujników. W tym momencie jest już zalany -"(nieraz jak tak parę razy gaśnie to zdarzy się nawet...
Czyli mniej niż Seicento, ta? Czarodziejskie wozy te Golfy. Jest tu może ktoś komu oddaje paliwo zamiast zużywać? Nie zdziwiłbym się.
Od pewnego czasu mam problem z tankowaniem, leje paliwo i co chwile wyłącza mi się pistolet co to może być.
To, że paliwo jest w zbiorniku to mało, pytanie czy jest podawane do cylindrów i czy jest iskra. Jeśli akumulator rozładował się w trakcie jazdy to musi być niesprawny alternator i być może powoduje jakieś zwarcie. Klemy bardzo iskrzą przy zakładaniu na "słupki" akumulatora? Jeśli to wersja MPI (po 2003 r.) to częste były awarie sterownika wtrysku.
a jak wytłumaczyć ze na za pych auto pali od strzała? iskra i paliwo musi być auto zapala na za pych na 10 metrach.
kolego a płyn chłodniczy nie ubywa?to co opisujesz to objaw uszczelki pod głowica.jak auto postoi dłuzej lub noc to pali na trzy poniewaz na cylinder dostanie się znikoma ilosc płyny i tak się dzieje.komp widzi błąd bo nie spala sie paliwo w tym cylindrze i pokazuje błąd cewki>
Kup sobie seicento 1.1 spalanie ok 6 l. lub Colta 1.6 16v spalanie max 9 litr min 6 wiem bo miałem te auta . tanie części i mało awaryjne
No tak ale pozostaniesz nadal przy IAW59 - małym żelowym sterownikiem który może również ulec awarii w przyszłości. Z tego co wiem to jedni piszą że usterce ulegają cienkie druciki wewnątrz sterownika, inni podają że uszkodzeniu ulega obwód kontroli wtrysku i wyłącza cewkę zapłonową (ekologia unijna? by niespalone paliwo nie uszkodziło katalizatora...
Witam, mam następujący problem. Moje Seicento dotychczas pracowało bez zarzutu. Po ok dwóch tygodniach postoju na parkingu nie chciało nagle odpalić. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, silnik oczywiście zalałem. Po odholowaniu do garażu osuszeniu świec w końcu odpalił ale tylko na LPG silnik chodził równo. Po przełączeniu na benzynie natychmiast...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Witam:) Seicento 1.1 suit dziś chciałem na głupa sprawdzić który przekaźnik jest od pompy paliwa w seicento mam takie dwa w komorze silnika obok ECU pod osłoną wyciągnąłem najpierw jeden przekręciłem zapłon kontrolki zaświeciły układ podał paliwo i zapaliłem później wyciągnąłem drugi ( i włożyłem z powrotem ten pierwszy) kontrolki tym razem zapaliły...
Panowie. Ostatnio prawie 2 razy pod rząd wyjeździłem paliwo do 0. Dziś chciałem podjechać na stację, ale auto po odpaleniu zaraz zgasło. Pojechałem po paliwo, ale po zalaniu już nie odpalił, a po przekręceniu zapłonu nie słychać w ogóle pompy. Pompa się pali czy zaciera. I jaki jest objaw. Czy może jednak coś z elektryką? Gdzie ewentualnie szukać?
paliwo seicento seicento pompa paliwo pompa paliwo seicento
amplituner potencjometr muzyk pendrive elektryczna tylna klapa
Lodówka Samsung RSJ1KERS nie chłodzi i pika - co robić? GeForce Experience nie pokazuje danych poza FPS i CPU