Bezpiecznik najprościej. Można też odpiąć wtyczkę z pieca.
Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Iskra jest? Na początek wyczyść gaźnik, filtr powietrza i wyreguluj zawory(ssący 0,05, wydechowy 0,07). Tak spytam z ciekawości po co wymieniałeś gaźnik i rozrusznik?
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
Też myślałem że to problem z gaźnikiem ale założyłem nowy i jest to samo:(
Przestawiłeś zapłon. Zazębiłeś aparat na inne zęby niż było. Trzeba ustawić od nowa. Instrukcja Wyżej. Można też metodą na bibułkę. A strzelił, bo ma mocno przestawiony zapłon i albo zapalił paliwo przepompowane do tłumika albo kichnął w gaźnik.
Witam mam problem z seicento 900 wymieniłem termostat i tak pali jak czołg i zauważyłem że tlumnikiem leci paliwo jak by nie przepalal jakie mogą być przyczyny proszę o pomoc
symeringi mam wymienione oba iskra jest
Ja jak wymieniałem w swoim naddźwiękowcu przewód WN oraz fajkę to sprzęt zdechł i okazało się że ta nowa fajka nadaje się ale do kosza bo posiada w sobie zbyt duży opór rzędu 10Mega. Sprawdź fajkę.
Zapłon żle ustawiony , jeżeli nie masz lampy stroboskopowej , to ustaw wstępnie na 2mm przed GMP [ GMP- górny martwy punkt ] i sprawdż .
Podczas jazdy strzelał ale bardziej pluł tym paliwem z tłumika przed czyszczeniem gaźnika
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
To może być możliwe bo czuć paliwo z tłumika
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
Wymień paliwo na świeże. Czarny dym z tłumika to problemy z gaźnikiem, a nie z pierścieniami. Filtr powietrza, pewnie brudny.
Może być za niski poziom paliwa. Tłumik bez zmian ale mam nadzieję, że kryzę usunąłeś ?
Na drugie pytani. Wykręć świecę wlej przez otwór strzykawką 2ml mieszanki, pociągnij delikatnie kilka razy by paliwo się rozprowadziło, wkręć świecę i próbuj odpalić. Sprawdź kilka razy. Jeżeli silnik się nie odezwie może być zużyty. Jeżeli silnik jest poziomy to przy wlewaniu mieszanki ustaw go w pionie by paliwo dostało się do skrzyni korbowej bo...
Ale czy to jest na 100% olej z silnika czy nie przepalone paliwo? To że w tłumiku jest czarne jak olej silnikowy nie znaczy, że to jest właśnie on.
po odpaleniu wyrzuca paliwo albo olej przez tłumik?????????? do Bst: a nie wiesz czy dostanę tam jakiś zestaw naprawczy do gaźnika Bing??? ponieważ też taki posiadam!!!
W jakiś sposób dostało się paliwo do tłumika i (resztki paliwa) lub tlą się sadze w tłumiku stąd dymienie. Lub faktycznie poszły uszczelniacze na wale korbowym
Paliwo,filtr paliwa, filtr powietrza.-wszystko sprawdzone?
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
Niespalone paliwo śmierdzi ropą.
Gdy piła nie będzie chciała normalnie odpalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Jeżeli odpali, to masz problem z zasilaniem w paliwo ( gaźnik, wężyk paliwowy, filtr paliwa, itd.) Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie są pierścienie i cylinder.
Pozostaje więc kupić jakiś tłumik do dwusuwa o podobnej pojemności i zaeksperymentować :) Jeśli aktualna puszka jest kompromisem między hałasem , mocą , a wymiarami to zastosowanie innego tłumika może znacząco podnieść jego moc , nie zwiększając jednocześnie za bardzo apetytu na paliwo .
myślę że chodziło mu o kolor elektrody po kolorze można sprawdzić jak spala paliwo olej świadczy o tym że nie odpala i paliwo wypychane jest do tłumika co świadczyło by że paliwo podawane jest nad tłok w takim wypadku proponował bym odkręcić gaźnik od cylindra i i przyjżeć się na tłok i pierścienie czy nie ma widocznych rys na nich co mogło by świadczyć...
Wsadziłem z bisa i jest git ,linkę gazu wsadziłem z poloneza tylko uchwyt dorobiłem, ale na początku była lipa auto się dusiło i pluło paliwem z tłumika, po wkręceniu mniejszej dyszy jest git , wczoraj sprawdzałem spalanie dla odmiany, jechałem cienkim na 400km drogi średnio miasto autostrada na max 130z górek 140, i wyszło nie cale 6litrow, aisanie...
Sitko będę miał dopiero na wtorek,zamówione.Dam znać czy pomogło.Mam nadzieję,że to bedzie to.Możliwe że może chodzić bez sitka???Paliwo napewno leciało z tłumika i pełno się go w nim nazbierało.Pozdrawiam.
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
witam wszystkich jestem posiadaczem quada 70 po zamianie cylindra i tłoka na 110 quad nie odpala iskra jest kompresja jest paliwo dochodzi ale nie odpala a z tłumnika leci olej połączony z paliwem prosze o pomoc
Tak jak mówisz potrzebyje paliwa i iskry to miał ale nie miał kompresi!! Pierścienie popenkane były!!!
Back tutaj schematy? Odcinasz sterowanie cewką zapłonową, paliwo przelatuje przez tłumik a na końcu zapala się od świecy zapłonowej w końcówce tłumika. Trzeba dać jakiś przekaźnik który po załączeniu odetnie cewkę zapłonową silnika a uruchomi tą co steruje świecą w tłumiku. Możesz wykorzystać cewkę że skutera i salon CDI na który podasz sygnału z NE555....
Na początek zmień świece, bo słychać przerwy w pracy silnika. Mogą być jeszcze nieszczelne zawory, i też będzie tak robił silnik. Filtr nasączyłeś olejem, ok, ale jak będzie go za dużo to też jest nie dobrze, bo nie przepali wszystkiego i będzie się dopalać w tłumiku, odsącz go w papierowym ręczniku. Stare paliwo również dopala się w tłumiku. Klina...
A z tłumika czuć paliwo.
Udało się! Wymieniłem moduł, nic nie dało. Wstrzykiwałem paliwo do króćca (bez tłumika) - nadal nic. Wpadłem na genialny pomysł, aby sprawdzić koło magnesowe. Na początku, gdy nie odpalał sprawdzałem, czy klinka nie ścięło i musiałem włożyć na odwrót. Najłatwiej skomentować to w ten sposób https://www.youtube.com/watch?v=XZxzJGgo...
Zmień paliwo, złej jakości paliwo dopala się w tłumiku
Chyba jednak coś z zapłonem, traci iskrę a gdy się ona pojawi to zapala paliwo w tłumiku, stąd te strzały i ogień. Świecę wymieniałeś? Druga możliwość to zerwany klin koła zamachowego.
Skoro paliwo dopala się w tłumiku, może jest on przy pchany nagarami i olejem z mieszanki.
Sprawdź czy skacze po przekręceniu kluczyka,ale nie wsiadając do auta.Chodzi o to żeby paliwo nie huśtało się w zbiorniku. Jeśli bez bujania autem wskażnik stoi to winny bedzie tłumik https://obrazki.elektroda.pl/8877882000_...
Iskra jest ale dalej nie pali. Wytarłem świecę, przetarłem tą przerwę gdzie pojawia się iskra scyzorykiem. Ściągnąłem też filtr powietrza i próbowałem zapalić na "zimnym silniku" maksymalnie w dół ten suwak od włączania i wyłączania piły. Po kilku próbach zapłonu pod wydechem jest paliwo. Pod tłumikiem biała obudowa jest mokra od paliwa to zauważyłem.
Witam. Dostałem od kolegi kosiarkę ventage 35 oczywiście uszkodzoną. problem polega na tym ze po nalaniu paliwa do zbiornika zaczyna lecieć paliwo przez filtr powietrza, zalewa świece i kapie paliwo przez tłumik. Gaźnik wyczyściłem i sprawdziłem pływak nie jest dziurawy, co to za przyczyna.
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
Skoro się nie znasz to nic nie zrobisz. Diagnoza prosta paliwo dopala się w tłumiku.
Czasem naprawdę czegoś nie rozumiem. Paliwo nie zostaje spalone w komorze, lecz w tłumiku, gdy w końcu dostanie ognia z kolektora wydechowego. I nie jest to wina gaźnika, że nie jest spalone, bo cały czas jest owe paliwo podawane. Zanik iskry, spóźniony zapłon powodują takie objawy. Niedowiarkom proponuję przejażdżkę autem na benzynie i na czwartym...
Nie może, przynajmniej nie powinno. Stary sztrucel, szukaj niesprawności w układzie zasilania paliwem.
jest to sterownik analogowy. żeby webasto działało potrzebny jest piec, pompka paliwa, tłumik, zegar sterujący.
Witam, Mam problem z uruchomieniem mojego stihl'a po zimie...mianowicie przy odpalaniu z pozycji zimnego silnika spod tłumika wydechu spalin wycieka paliwo i piła nie wchodzi na obroty...wyczyściłem świece, filtr powietrza, wlałem świeże paliwo i olej niestety nic to nie dało...macie jakieś pomysły co do przyczyny takiego zachowania pilarki ?
Witam, mam problem z piłą Dolpima ps-390 problem polega na tym ze leje mi się paliwo z tłumika a jak sprawdzam świece to jest sucha? A jak odkręcę świece i obrócę piłę o 180 stopni i zakręcę wałem to wylewa się dość duża ilość mieszanki ??
Witam. Simson SR 50 Elektronik 12V zrobiony kapitalny remont. Simson nie wchodzi na obroty i co jakiś czas strzela w tłumik. Wymieniony moduł, gaźnik wyczyszczony, paliwo leci prawidłowo. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam, poczynione dalsze kroki w celu znalezienia usterki, która się pogłebiła ,gdyż pilarka nie odpala: czyszczenie gaźnika (membrany całe nie sparciałe, wymienione sitko z racji zanieczyszeń, w środku gaźnik czyściuteńki), wymyty układ zasilania paliwem (w pompce pojawiało sie co raz mniej paliwa,więcej powietrza), świeca zalana, czuć paliwo w tłumiku,...
Witam serdecznie i chciałbym podpowiedzieć na temat tej piły, gdyż miałem ten sam problem - wiec odkręć gaźnik i sprawdź czy przy języczku dźwigni sterującej zaworkiem iglicowym jest sprężynka. Jest to tak mały element ze przy rozbieraniu można nie zauważyć kiedy wyskoczy, przerabiałem już ten temat, silnik zalewał się aż paliwo wyciekało tłumikiem,...
mam problem moja aprila sr 50 nie pali tylko strzela w tlumik od czasu do czasu pompka pompuje paliwo podaje dobrze rozpyla iskra jest i czego szukac?
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Witam Próbuję odpalić kosiarkę spalinową. Odpaliła na 30s i działała jak wolnoobrotowy diesel. Filtr powietrza oki Tłumik nie zatkany Świeca stara OKI, na nowej też nie działa Wstrzyknąłem bęzynę do cylindra, nie pomogło Co może jeszcze być że nie kręci?
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
no ale jak cewka walnie na wtornym uzwojeniu lub bedzie miala jakies przebicie to niepoda wysokiego napiecia na swiece a wtrysk poda paliwo Gdyby tak było, to paliwo z tłumika by ci sie lało i doszło by do zniszczenia katalizatora. Zasada jest prosta - nie ma iskry, jednostka sterująca nie stwierdza zapłonu, nie ma paliwa.
He to jest francuz - Citroen Evasion 99r. Tak jest zrobione, więc nie przerabiam tego. Jest to sam dogrzewacz. Jak bym wpinał się w bak, to bym przerabiał od razu na ogrzewanie postojowe, ale też nie posiada on własnej pompy obiegowej, więc rozbudowa póki co nie wchodzi w grę. Chodzi mi jakiej ilości spodziewać się tego paliwa? Powiem że jak nacisnę...
Sadza wewnątrz to zbyt mało powietrza, czyli nieprawidłowe proporcje paliwo/powietrze. Niewłaściwy montaż rurki oraz tłumika na linii ssącej powietrza spalania da właśnie taki efekt. Osobiście przewód tłoczący (za pompką) mam oryginalny, ssący (z 60l beczki) to tekalan 4mm stosowany typowo w pneumatyce aut ciężarowych.
mam małą dziurkę nie widoczna gołym okiem ale to przez nią cieknie mi paliwo To skoro nie widać jej GOŁYM okiem to skąd wiesz że ta dziura istnieje? Wstaw zdjęcia skąd masz ten wyciek. Ale wyraźne i w dobrej jakości. Cieknie na łączeniu wydechu a widzę przez to ze paliwo cieknie, wręcz tryska jak chce odpalić w górę, dodam jeszcze ze jak już go odpalę...
Ostatnio miałem dwa niezależne przypadki - paliwo jest iskra jest - zamarznięty na amen tylny tłumik
Witam, ponownie, agregat zaczyna mnie pokonywać, klin nie zcięty, cewka podmieniona na nową, agregat jak nie palił tak nie pali, od czasu do czasu strzeli w tłumik. paliwo podawałem pod świecę jak i nasączałem filtr powietrza reakcji zero kilka razy tylko strzelił. kompresja jest, zawory ustawione jak trzeba, iskra jest. Jakieś sugestię panowie?:)
Sprawdź filtr powietrza, filtr paliwa, odpowietrznik zbiornika paliwa oraz drożność tłumika.
Zgadzam się z Błażejem. W silnikach dwusuwowych o mocy silnika w dużej mierze decyduje tłumik, który jest optymalnie dobierany do danego typu silnika, gdyż wpływa na ruch falowy spalin występujący w układzie wydechowym. Panowie przypomnijcie sobie zasadę działania silnika dwusuwowego "zbyt ciasny" tłumik dla spalin, będzie powodował że nie wszystkie...
a czemu świeca cały czas sucha w tym razie ? I czemu nie odpala w ogóle skoro ma paliwo ? Zdemontowałeś tłumik i próbowałeś odpalić?
Podręczniki z lat sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych tłumaczyły, że strzelanie z tłumika może być objawem zbyt późnego zapłonu, ewentualnie zbyt bogatej mieszanki, która wolno się spala i to spalanie trwa w tłumiku. Ewentualnie w tłumiku gromadzi się paliwo i następuje jego zapłon, ale to jakiś skrajny przypadek. Sprawdź kąt wyprzedzenia...
Witam, Ostatnimi czasy zacząłem kosić krzewy kosą spalinową stihl. Niby wszystko działa poprawnie, lecz tłumik poci się, jakby coś wywalało paliwo. Jaka może być przyczyna? Dzięki
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Kanał, wężyk przez który podciśnienie pompuje membraną żeby ta zasysała paliwo z baku do gaźnika. Zdejmij tłumik i zobacz czy okno wydechowe nie jest zatkane nagarem i przy okazji popatrz na gładź cylindra i stan tłoka jak to wygląda.
Zamontuj właściwą świecę zapłonową tj. dedykowaną do Twego pojazdu (ustal jej wartość cieplną z instrukcji obsługi). Sprawdź dokładnie ustawienie zapłonu oraz stosuj paliwo zalecane przez producenta pojazdu.
Aprilia sr 50 ditech na wtrysku 2001 wymienimy cylinder tlok odpala gasnie i tak paru razy a później już nie chce odpalić wtrysk po przeglądzie kompresor też wymienimy. A paliwo aż do tłumika leci. Jak już odpali to wg nie reaguje na gaz pomocy lubuskie
Hej, ogólnie temat archiwalny ale może pomóc użytkownikom chińskich kos. Mieszankę robimy 1:25 zaraz powiem dlaczego. Gaźniki tych kos są dość ubogie to znaczy posiadają tylko jedną śrubę regulacji dla całego zakresu obrotów to oznacza że w pewnych partiach obrotów jest bogato ale w innym ubogo. Najczęściej ubogo jest na niskich obrotach dlatego nigdy...
Myślę że to nie brak paliwa, a zapłonu....ponieważ po starcie on wyrzuca nie spalone paliwo przez tłumik o czym świadczy chmura i zapach, Pamiętaj, że to silnik wysokoprężny. Czyli z zapłonem samoczynnym. Nie ma czegoś takiego jak układ zapłonowy... Za prawidłową pracę silnika odpowiedzialny jest układ wtryskowy. Oczywiście jeżeli kompresja jest prawidłowa...
Motorbike - świeca wymieniona na iskrę o 2suwów, zalewa świecę, a paliwo i tak wylatuje przez tłumik
Bzdura koledzy. Jeździłem na starym silniku przed założeniem 3 biegowego na paliwie 50parę oktanów- biały rozpuszczalnik benzynowy do 98 oktan i niczego nie zatarłem. Ten silnik był konstruowany pod smarowanie olejem mineralnym typu Lux, Miksol. Oleje syntetyczne się do tego nie nadają. Jak się chce zwiększyć moc rozwiercając tłumik lub wyciągając sita...
Strzela w tłumik.
Mody ma rację - tłumik ma znaczenie. Tutaj kształt i długość ma wpływ na opory dla przepływających gazów - tłumik nie musi być oryginalny, ale musi mieć taką samą charakterystykę. W dwusuwach bardzo duże znaczenie ma ciśnienie w kanale wylotowym - od tego zależy sposób odświeżania komory spalania. Brak tłumika - silnik pluje paliwem i czwórkuje, zbyt...
prawdopodobnie przez nią pojawiały się błędy gdyż niespalone paliwo mogło zalewać sondę w tłumiku Nie ma takiej opcji, za niskie/ brak ciśnienia sprężania to wypadanie zapłonu i wyłączenie wtryskiwacza na felernym cylindrze
Kontrolka jest podłączona osobno. Jak w starych samochodach. I to normalne zjawisko. Zawsze można wyjąć kosz z pompą paliwa i dorobić tłumik na osi pływaka.
Odkurzacz ogrodowy Partner, nie odpala. Silnik dwusuwowy, jest iskra, paliwo dochodzi do świecy. Nowa świeca, świeże paliwo, gaźnik wyczyszczony. Nie zapala również gdy wstrzyknę paliwo do cylindra lub do gaźnika. Nie odpala również po zdemontowaniu tłumika. Dodatkowe informacje. Urządzenie nie było używane 15 lat. Te 15 lat temu zdarzyło się, że silnik...
Paliwo jest nowe, stare było zlane z baku i filtra paliwa, jego wkładu. Dym z tłumika idzie czarny podczas kręcenia rozrusznikiem. Paliwo na wtryski idzie, to było sprawdzane i nawet całkiem dobrze podaje. Jeszcze jedno, po odpaleniu na pych i zgaszeniu bez problemu odpala z rozrusznika. Więc rozrusznik powinien być dobry. Dzisiaj ewentualnie jutro...
Tak jak kolega Rycho T, przede wszystkim świeże paliwo, czysty filtr paliwa. Sprawdzić tłumik, okienko wylotowe, świeca musi być odpowiednia do pilarki która osiąga powyżej 11 tyś obrotów, nie jakaś Iskra 95 itp. Zobacz ruszając wałem czy nie ma luzów na łożyskach (np. od strony sprzęgła, jest najprościej)
na rajdach to normalne, że daje ogniem z tłumika. :) Będzie miał lepszy odrzut. Paliwo można jednak jakoś tam odcinać.
Witam mam silnik w skuterze 2t zx50, z którym mam problem bo nie odpala a więc tak zaczęło się od tego że bratu przy wymianie świecy wpadło coś do środka i wykręcił głowice nie wiem czemu wyciągnął cylinder po wożeniu nie zwrócił uwagi na rowki w tłoku gdzie idą pierścienie ( po prostu pierścienie obróciły się) co przyczyniło się do tego że nałożył...
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Witaj! Nic nie kombinuj, wstaw z powrotem ten sam kondensator. Pisałeś, że cieknie ci paliwo z tłumika. Wyraźnie napisałem ci zmniejsz dopływ paliwa przez przesunięcie iglicy o jedno wcięcie tak by mniej paliwa było w komorze gaźnika. Zobaczysz świeca będzie lepiej wypalona, będzie palił lepiej. Mieszankę rób w/g instrukcji tego silnika. W CPN pomogą...
Tłumik odkręcony, podlewane paliwem ok 5ml i nic, swieca była zmieniana. Czasem odpali, a czasem moge i dwa dni ciągnąć i nic :( W załączniku w pierwszym poście wrzuciłem.wygląd tloka, jest ok?
(...) ę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece śrubkę przy gaźniku to z tłumika nawet kapie takie brudne paliwo. Odłączyłem już nawet przewód od gaszenia bo myślałem że to coś pomoże ale nadal lipa Widzę, że podjąłeś już kilka kluczowych...
Kompresja jest dobra, jak zatykam palcem otwór w głowicy to czuje. Paliwo dochodzi ponieważ świeca jest mokra, a z tłumika kapie bo niedokręcony do końca
Ta kosa doprowadzi mnie do szału dalej mam z nią problem. Dzisiaj wymieniłem uszczelnienia, wszystkie uszczelki miskę korbową dałem na masę uszczelniającą Dirko. No złożyłem do kupy, a kosa nie odpala. Po podaniu paliwa w komorę spalinową pod święcę też nie pali, tylko paliwo chlapie tłumikiem. No ok rozkręcam z powrotem, iskra z cewki zapłonowej(tu...
Witam. Niedawno kupiłem "nową" pilarke Dolpima PS 290 niby z wojska. Problem z nią jest taki, że przy każdej próbie odpalnia pilarkę zalewa, i to zalewa do takiego stopnia że paliwo cieknie z tłumika. Co może być z nią nie tak? Iskra jest, gaźnik próbowałem regulować i nic. Od razu dodam, że zalewa ją po jakichś 4-5 pociągnięciach. Nie wiem co mam zrobić,...
wątpliwa sprawa że to pierścienie, świeca jest zakopcona, po prostu czarna, wygląda to tak jak by gubiło iskrę na tym gaże, niespalone paliwo wpadało w tłumik i tam się zapalało, przynajmniej ja tak to rozumuję. Podmienię jeszcze jutro listwę zapłonową, może coś się tam uszkadza i nie może sie uszkodzić do końca :) Miałem kiedyś bardzo zapchany tłumik,...
Zmniejszyłem szczeline swiecy tak jak pisałeś ale nadal nic cały czas zalewa świece i odkręciłem tłumik i gdy probóje odpalić to to z tego miejsca gdzie cie przykreca tłumik do cylindra kampie paliwo.
Witam. Mam mianowicie problem z odpaleniem komara, Wymienione zostały: Kit, wał, iskrownik, magneto, świeca, fajka, przewód. Komar po złożeniu działał idealnie, później nie chciał odpalić, była to wina iskry, problem z iskrą został rozwiązany, paliwo też dochodzi, kompresja jest, lecz motorek nadal nie odpala, próbowałem podlać tłok paliwem i paliwo...
sprawdż czy nie rozsypał się katalizator lub niezapchany jest jakiś tłumik ,oraz powąchaj paliwo czy jest to faktycznie benzyna,oraz czy jest koloru jasnożółtego
Udało się w końcu połączyć. Wywaliło błąd - paliwo fizycznie przelatuje przez webasto ale samo ono nie odpala a z tłumika wydobywa się gęsty biały dym.
Zawory nie mogą być trochę podobne, muszą być identyczne. Dobiera się je według numeru silnika. Zmierz luz na zaworach, jednak najczęstszym powodem strzelania w tłumiku są wypadające zapłony lub kiepskie paliwo, ale to wykluczyłeś na 100%.
Luz poprawiłem na zaworach. Na obu mam około 0,15 mm. Silnik odpalił bardzo ładnie i chodził super do momentu aż się nie zagrzał. Na gorącym efekt się powtarza - zaczyna kichać przez gaźnik i "ogień" z tłumika. Paliwo dość szybko znika ze zbiornika. Gaźnikiem kręciłem już na różne sposoby i bez efektu. Jedno jest na plus że tłumik już nie robi się tak...
Gdy świeca jest "ruda"na elektrodach to mieszanka ma właściwy skład i żaden gaźnik nie pomoże na spalanie. Pamietam, gdy "stuningowałem" mojego Ogara 200 - czyli rozpiłowałem kryzę na kolanku dolotowym to moc poszła w górę, a jazda z maksymalną szybkością - zdrowo powyżej 60km/h powodowała spalanie na poziomie do 4 litrów na setkę. W tym silniku oszczędności...
Przy zużytym silniku niespalone paliwo spala się w kolektorze i tłumiku [samozapłon przy wysokiej temperaturze ] tam oddaje ciepło. Tak myślę.
Gromleon, teoria całkiem niezła. Większość nagłych problemów z silnikami powoduje osprzęt - układ zapłonowy i w drugiej kolejności układ zasilania. Strzelanie z wydechu świadczy o tym, że niespalone paliwo dostaje się do tłumika, czy to z winy zbyt późnego zapłonu, czy przerw w zapłonie. Ostatecznie gaźnik może podawać zbyt bogatą mieszankę.
paliwo tłumiku kosiarki blokada tłumiku wskaźnik paliwo paliwo
palet maszyna komputer napotkał należy elektryczna tylna klapa
Skaczący obraz w telewizorze Thomson 43UD6306 Schemat spawarki PRESTOTIG 220 AC/DC - dostępność i alternatywy