No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
Zmień paliwo, złej jakości paliwo dopala się w tłumiku
Nie jest to problem gaźnika Więc? Piszesz o strzelaniu z wydechu? Strzela non stop czy czasem mu się zdarzy? Co znaczy falują obroty? Falują na oko w zakresie 200-300obr/min czy od normalnej pracy idą raz na max a raz prawie gaśnie? Btw ten gaźnik można ręcznie regulować, tzn obroty silnika. Więc logicznym jest że po przegazowaniu silnika będą słyszalne...
szczególnie jak ma się dziure w rurze wydechowej, albo w tłumiku to może doprowadzić do POZARU
Dziś sprawdziłem. Luzy na zaworze ssącym 0.2mm, a na wydechu 0,28. Poprawiłem też szczelinę na cewce na 0,3mm. Próbowałem odpalić bez tłumika i filtra. Odpalił dopiero po przytkaniu dojścia powietrza (czy to normalne) i znów widoczny ogień z wydechu. Ustaw śrubę regulacyjną, pod gaźnikiem, na 1 obrót, rozgrzej silnik, i spróbuj regulacji. Silnik odpala...
Może klin na kole magnesowym jest obcięty? Wtedy zapłon będzie przestawiony i może strzelać w wydech albo gaźnik. Nóż jest założony przy próbie odpalenia?
a czy jak założę świece do rury do motoroweru i odpowiednio podłącze . nie wybuchnę z nim ?? nie rozwali mi wydechu ?? efekt będzie ?? i czy na jedną cewkę można to podłączyc .np że świeca w wydechu oraz świeca od silnika chodzi a gdy wciskam guzik od silnika świeca gaśnie a w tłumiku chodzi i odpala to wszystko (tą mieszankę nie spaloną ) . w jakiej...
Andoria S320, w silniku zostało wymienione: tłok, pierścienie, dobrze ustawiony rozrząd i wtrysk. I dlaczego idzie mi ogień z tłumika.
Miałem taki sam problem. Silnik się grzał, ogień z gaźnika, strzały z tłumika. Luzy zaworowe idealne. Pomogła wymiana gaźnika na nowy, czyszczenie gaźnika niewiele dało.
Panowie,przeczytajcie ze gosciowi laduje ogniem z wydechu a pokapujecie dlaczego sie niemoze uciagnac.odpowiedz jest dosc prosta.
Możesz sprawdzić, czy klin nie jest ścięty na wale, w wyniku czego mógł się przestawić zapłon. Spróbuj wyregulować gaźnik, pewnie "za uboga mieszanka" (mało paliwa a zbyt dużo powietrza). Sprawdź przyrządem kompresję w cylindrze.
Mam ustawione wtrysk na 170 barów i ogień idzie mi stlumnika i szybko mi wodę grzeje co to może być?
Silnik do prawidłowej pracy potrzebuje: 1. Mieszanki stechiometrycznej 1.1. paliwa 1.2 powietrza 2 w odpowiednim momencie iskry, która zapali mieszankę 2.1 moment określany jest kątem wyprzedzenia zapłonu 2.2 iskra ma mieć niebiesko biały kolor, szczelina na świecy powinna być odpowiednio duża. Teraz sprawdzasz po kolei, czy wszystkie warunki są spełnione....
Jedyne miejsce gdzie może lecieć paliwo a nie będzie żaden liquid przybywał to 7 wtrysk, ale jak się z tym nie spotkałem, i nie potrafię sobie wyobrazić jakie byłyby objawy. Choć widziałem palący się ogniem tłumik w nowym Actrosie, pewnie właśnie przez taki lejący wtrysk.
I pierwsze pytanie podstawowe - czy szczelne jest połączenie "kolanka" wydechowego z głowicą oraz z tłumikiem?
c-360 pod obciążeniem wali ogniem z tłumika i nie ma mocy silnik 7 lat temu miał remont
Witam :) Znalazłem na allegro pewną aukcję i troszkę mnie to za interesowało. Czy może ktoś z was spotkał się z takim magicznym urządzonkiem?? Chodzi mi o zbliżoną zasadę działania. Oto link do aukcji. http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
na 100%z azbestu,,,jest to uszczelka wydechu,a dokładniej łączenia rur Dodano po 55 musi być wykonana z materiału odpornego na temp,ogień
witam Mam kosiarkę z napędem Honda i mam następujący problem, jak silnik jest zimny to odpali, i zaczynam pracować lub silnik pochodzi 20-30 sek i zaczyna słabnąć - następnie gaśnie. Przy ponownej próbie odpalenia silnik "zieje" ogniem z tłumika i albo odpali na chwilę i bardzo nierówno chodzi albo w ogóle nie ma mowy o odpaleniu. Proszę o radę co to...
Jeżeli kombinowałeś z zapłonem, nie mając o tym pojęcia, to masz efekt. Słyszałeś o kącie wyprzedzenia zapłonu. Poczytaj w literaturze a będzie wszystko jasne. W tajemnicy powiem Ci, że zapłon powinien być przed górnym punktem tłoka ;-)
na rajdach to normalne, że daje ogniem z tłumika. :) Będzie miał lepszy odrzut. Paliwo można jednak jakoś tam odcinać.
sprawdź Filtr powietrza i jeszcze raz zapłon musi być idealny a dodam ze jeśli go zaznaczyłeś to po rozbiorce silnika dożo o nie da ustaw go jak pisze fabryka i będzie przód do góry ogień z rury aha możne być jeszcze zapchany tłumik
Przestań bredzić. Ognia w skuterku 50ccm. Jeszcze raz powtarzam - pierścienia uszczelniającego ciśnienie nie wypchnie. Tym bardziej że można sobie sprawić "tunningowe" - miedziane.
Tylko dobrze go wypal, najlepiej żeby się rozgrzał do czerwoności i wypalał się z 3 godz. Podczas wypalania może fukać ogniem z tłumika więc uważaj.
Udało mi się na chwile uruchomić silnik. Zaczął strzelać ogniem w tłumik i sam tłumik podczas pracy zrobił się czerwony od gorąca czym mogło być to spowodowane? Może to jest przyczyną awarii?
Witam, przy próbie odpalania dolpima 290 strzela ogniem z tłumika, zaztanawiam się co może być przyczyną, klin koła magnesowego jest ok. Czy luz przerywacza ma jakieś znaczenie? I ile powinien wynosić? Oraz mam problem z pompką oleju, bo dzwignia mi strasznie ciężko chodzi i odbijać nie chce, co robić?
Prawdopodobnie bagnet jest zbyt luźny,koszulka termokurczliwa powinna pomóc.Piszesz że przewód i "filtr siatkowy"(to nie jest filtr tylko tłumik ognia)był sprawdzany,sprawdz sam czy masz ten tłumik.Może być tak że czasami zapalają się opary oleju.
Czasem naprawdę czegoś nie rozumiem. Paliwo nie zostaje spalone w komorze, lecz w tłumiku, gdy w końcu dostanie ognia z kolektora wydechowego. I nie jest to wina gaźnika, że nie jest spalone, bo cały czas jest owe paliwo podawane. Zanik iskry, spóźniony zapłon powodują takie objawy. Niedowiarkom proponuję przejażdżkę autem na benzynie i na czwartym...
Zatankowałem do pełna 95 i pracowałem aż brakło. Nic niepokojącego się nie działo. Tylko ten ogień z tłumika przy wyłączaniu silnika. Maszyna rwie z pod siebie ziemię. Nie musi być na pełnych obrotach. Jednak najlepiej działa przy pełnym "gazie" i gdy się rozgrzeje. Dzięki za każdą radę. Może te typy tak mają. Czyli 5 HP kicha płomieniem przy wyłączaniu.
Jeśli podczas kręcenia robi mu psssyk w gaźnik przy 10 atm to kilkakrotnie większe ciśnienie wybuchu mieszanki zrobi pssssssssssyk ogniem w kanał ssący wypełniony palną mieszanką, ta również się spala co prowadzi do tego że drugi tłok zasysa spaliny zamiast mieszankę do momentu aż się kanał ssący wypełni mieszanką i wtedy znowu jest pssssyk ogniem i...
Inżynierem nie jestem więc trudno dyskutować . Zauważyłem , że każdy zajechany ciągnik jak dostanie porządnie po garach to temperaturę spalin ma wyższą , ale to tylko jak dostanie po garach . Widać to szczególnie nocą [ogień ponad tłumik ] Myślę , że nie jest to temperatura spalania w garach tylko [temperatura wyższa] dopalenie w tłumiku pozostałości...
Witam, mam problem z pilarka Bizon, silnik strzela, świeca po kilku rozruchach jest czarna a z tłumika, przy strzale, wydobywa się tak jak by jakiś ogień. Jaka może być tego przyczyna?
Spokojnie spokojnie, po uszkodzeniu turbiny nie zadko trzeba zrobić za 30 km ogniem, nim olej z tłumika się wypali.
Możesz sprawdzić szczelność wydechu (przy głowicy i tłumiku) lub może też to być kwestia regulacji zawora (zaworów?) wydechowego.
A jak rozrząd jest OK to na drugi ogień sprawdziłbym koło pasowe na wale. Najprawdopodobniej jest z tłumikiem drgań i mogło się podczas tej awarii uszkodzić (zwłaszcza jeśli było już w słabej kondycji.)
pewnie wam chodzi o efekt jak w silnikach wrc tylko ze tam ten ogienek jest wywołany jeszcze czym innym napewno nie ma świec w tłumikach.
Luz poprawiłem na zaworach. Na obu mam około 0,15 mm. Silnik odpalił bardzo ładnie i chodził super do momentu aż się nie zagrzał. Na gorącym efekt się powtarza - zaczyna kichać przez gaźnik i "ogień" z tłumika. Paliwo dość szybko znika ze zbiornika. Gaźnikiem kręciłem już na różne sposoby i bez efektu. Jedno jest na plus że tłumik już nie robi się tak...
sprawdziłem, odpowietrzenie działa, nawet próbowałem jeździć bez korka, ale nic nie pomogło Dodano po 1 z tłumika też nie kopci, ale był taki moment, że strasznie strzelał w tłumik, aż ogień szedł
Mam problem w quadzie, silnik 150 t4, zmieniłem tłok z cylindrem i głowicą na nowy, wyczyściłem gaźnik, zmieniłem świece, zawory wyregulowane, rozrząd ustawiony według filmiku na Youtube. Pali dobrze i wchodzi na obroty a pojawia się ogień z zaworu wylotowego jak nie jest przykręcony tłumik. W czym może być przyczyna?
Działało do końca. Jeździłem, kosiłem, później tak jakby strzelił z tłumika, buchnął ogniem, później było ok, pracował ok, zgasiłem i następnego dnia kałuża paliwa, wyciek spod dekla zaworowego. Wykręciłem świece, mnóstwo paliwa, w oleju też samo paliwo :( Co jest?
Eh to widać że fachowiec z ciebie że hoho 1. Kabli sie nie wyrywa tylko od tego są tłumiki 2. Ogień hehe chyba masz niezłe sny (to było najprawdopodobniej ściatło żarówki zabezpieczającej wysoko tonowy nawet firmowe sprzęty są tak zabezpieczane ) 3. Jeżeli sie pracuje z kimś na próbach to instruuje jak należy postępować bo są pewne zasady. Dodano po...
olecam poliftowego dafa.Mam kilka sztuk i złego słowa nie powiem. Ile ludzi tyle opinii. Nie ma się co licytować który gorszy. Ja nie nadążyłem już jeździć za Dafami, przed chwilą rozmawiałem z kimś kto naprawia różne marki i powiedział że 106 to tragedia, choć dla niego dobrze bo zarobek jest ;-) 105 i instalacja.... każdy wie. Ostatnio widziałem...
No wiece tłumik mozna przerobic cos na sposob tego jak sa tłumiki ze zmiennym natezeniem dzwieku czyli jeden dorabiasz jedna koncowke obejscia przez tłumi i montujesz na nim przepustnice regulowana elektrycznie oczywiscie wszystko musi byz zaroodporne bo sie zjara :) niewiem czy to dobry pomysł ale jak sie nudzi a masz 2 zapasowy tłumi to jeden mozesz...
Jeśli chcesz możliwość jesy kupienia tłumika sportowego (cału rura podwujna lub pojedyńcza z kolektorem ) przy zmianie biegu idzie ogień lub powyżej 4 tyś obrotów też idzie ogień' Pozdro ps Zobacz na www.allegro.pl w motoryzacji i tłumiki sportowe
Chyba jednak coś z zapłonem, traci iskrę a gdy się ona pojawi to zapala paliwo w tłumiku, stąd te strzały i ogień. Świecę wymieniałeś? Druga możliwość to zerwany klin koła zamachowego.
To może przestą nieszczelność kolektora to wszystko się dzieje te zamulenie silnika i strzał z tłumika Dodano po 2 To może przestą nieszczelność kolektora to wszystko się dzieje te zamulenie silnika i strzał z tłumika
Jakiż to problem zamówić taki wskaźnik w Azji, nawet z logo Unitra - żaden. Z zamówieniem w Azji kłopotów na pewno nie będzie. Widzę tu tylko jeden problem - wkrótce to "opatentowane i unikalne w skali światowej rozwiązanie" pojawi się w milionach tanich urządzeń, nawet oferowanych na bazarach. I tak oto ideał sięgnie bruku ;-) Im chodzi aby kłapało...
Nowa przepustnica oraz czujnik temp. silnika na pierwszy ogień.
Mam problem z falującymi obrotami na tejże glebogryzarce. Stało się to nagle. Do pewnego dnia silnik pracował prawidłowo. Po upływie trzech tygodni zamierzałem znów popracować lecz niestety obroty silnika zaczęły bardzo falować. Rozkręciłem gaźnik - wyczyściłem i złożyłem. W garażu było prawie wszystko ok. Silnik pracował stabilnie. Dźwignia od stabilizacji...
Witam. Mam rocznego Zippa basica z przebiegiem 3800 km. Sprawował się prawidłowo lecz po zimie nie chciał odpalić. Gdy wreszcie to uczynił to nie chce wchodzić na obroty i strzela z tłumika najpierw czarnym dymem a później ogniem. Co może być przyczyną??? Proszę o pomoc:( Dodam że wyczyściłem filtr powietrza wymieniłem świece naładowałem akumulator.
blokada tłumiku paliwo tłumiku ogień gaźnik
odkurzacz wyłącza electrolux ograniczenie napięcia diodą zenera macbook bateria
vestel 17ips72 daniel rakowiecki
Technics SA-DV250 vs SC-EH590/580/570 – porównanie funkcji, brzmienia i awaryjności Passat B6 2.0 TDI – adaptacja czujnika położenia wału G28, procedura i objawy błędów