Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
Może to być spowodowane źle działającym zaworkiem zwrotnym i przez to paliwo wraca do zbiornika, a rano zanim dopłynie do silnika, to mija te 10sec.
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
manometrem ale podejzewam ze go niemasz zrzuć węzyk powrotny i zobacz czy paliwo wraca do zbiornika
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
mam problem z palnikiem. zasysa paliwo ale nie odpala się palnik i paliwo wraca z powrotem do zbiornika zalewając piec. na wyświetlaczu pojawia się (palnik 1 bla).co z tym zrobić?
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
ekektronika z zaworem i nastawnikiem 1000 zl do flasch-owania kalibracja 800 zl troche się interesowalem ale nie ma sensu za 1800 + vacik wymieniasz pompe masz pol roku gwarancji i smigasz elektrit - jais czas temu tez nie wiedzales czym zastąpić dziwnie wygladający element w narożniku modulu :) :D - mnie straszniedziwilo jak to cos moze dzialac :D
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
A ten zawór bezpieczeństwa na railu jest sprawny ? Bywało że nie i wracało paliwo do zbiornika.
W 328 jest inaczej zrobione to jak w 330.
Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Witam w tych wszystkich przypadkach po dłuższym postoju paliwo wraca do zbiornika i po odpaleniu musi zgasnąć a wtedy objawy są jakie są , uszczelnić przewody paliwowe i po kłopocie miałem dokładnie to samo pozdrawiam .......odpisz czy to trafna przyczyna.
Podepnę się do tematu. Też mam problem z webasto thermo 300 tylko bez wyświetlacza, jest tylko włącznik od ogrzewania. Dmuchawa się załącza, pompa obiegowa też, paliwo wraca powrotem. Oba czujniki włożone nowe, brak zasilania na zawór solenoidalny z modułu, brak iskry, brak zasilania na moduł od tworzenia iskry. Czy to możliwe, że padł moduł sterowania...
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Paliwo wraca przewodem powrotnym z pompy?
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
A powiedzcie czy jest taka możliwość że pompka może raz pompować a raz nie ?? Bo może problem tkwi w pompce.. Może nie trzyma zaworek i paliwo z pompki wraca z powrotem do baku.
Najwidoczniej pompa wtryskowa. Możesz jeszcze zasilić go prosto z baniaczka, wyeliminujesz tym smoka w baku. Zdejmij powrót z baku i włóż do butelki i obserwuj czy w momencie gaśnięcia paliwo wracało powrotem. Po zgaśnięciu są problemy z ponownym zapaleniem?
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
A nie ma tam zaworu na pompie cr na powrocie co paliwo wraca?
Silnik nie utrzymuje niskiego ciśnienia, paliwo wraca do zbiornika, co może być przyczyna?
Wtryskiwacze dziś podniosę i zobaczę co i jak choć zastanawia mnie fakt że filtr paliwa jakimś cudem przeżył bo paliwo wraca powrotem a prąd pompy jest w sensownym zakresie a nawet wydaje się zbyt mały. Jak wrócę do domu zrobię podmienię sterownik silnika.
Jest tak samo warte i dobre.
może być nieszczelność w układze zaśilania paliwem sprawdz czy na powrocie paliwo wraca bez pechezykow powietrza.
Skoro paliwo wraca do baku to masz nieszczelność w KTÓRYMKOLWIEK wężu paliwowym.
trzeba zaobserwowac czy paliwo wraca spowrotem do baki czy zapowietrza sie gdzies w innym miejscu... przewody przelewowe na wtryskach pozmieniane również.
No fantastycznie. Zabrakło jednego - paliwo wraca z pompy przewodem powrotnym w trakcie kręcenia?
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
A nie zatarł Ci się wałek napędowy przez co daje opór? Znam takich co go nigdy nie konserwują... Filtry też posprawdzaj jak napisałeś - widuję zalane olejem... Ale u Ciebie to faktycznie jak dodasz obrotów to w zbiorniku paliwa kotłuje się paliwo? Czy dobrze zauważyłem? Jakieś powietrze czy paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa? Dziwny objaw......
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Tak jak ci kolega poradził, znajdź przewód którym paliwo wraca do baku i sprawdź czy paliwo nim wraca, powinno być ok. 0,5 litra na ok. 30sek. jak pracuje silnik.
Zobacz czy paliwo wraca powrotem do zbiornika . Bo możesz mieć problem z regulatorem ciśnienia paliwa.
Spoko. Problem rozwiązany. Padła pompa paliwa. Ale kierowiec wymienił filtr paliwa. O czym nie wiedziałem. Wymieniłem pompę. Auto dalej nie odpalało. Jak się okazało po 4 dniach mojej walki filtr paliwa był założony za krótki od innego Mercedesa i paliwo wracało spowrotem do zbiornika. Teraz bangla na pół obrotu.
Najprościej to sprawdzić czy paliwo wraca do zbiornika przewodem powrotnym.
W stronę baku. To jest tzw. podgrzewacz. Jak paliwo jest zimne, otwiera się, i paliwo wraca częściowo do filtra, żeby niby szybciej się nagrzać.
Paliwo wraca do zbiornika(zapowietrza się)
robiąc korektę wtrysków. He he, możesz coś napisać o tej nowatorskiej metodzie bo przy lejących wtryskach paliwo wraca do baku tak jak myślałem pojęcia nie masz Słyszałeś o korekcie +-??
Którędy wraca paliwo? raczej nie pompką paliwa, ucieka z całej z puszki a dopływ jest na srodku
W N16 K9K padały wtryski paliwa i pompa ale pierwsze sprawdz wtryski czy ktorys nie jest zatkany i paliwo wraca sie przez powrot
Prawdopodobnie zacina się zawór zwrotny i paliwo wraca do zbiornika.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Wymieniłem dzisiaj pompka ręczna i udroznilem ta mała śrubkę od przelewu. Obecnie przy pompowaniu słychać już jak paliwo wraca do baku. Postoi do jutra i zobaczę czy przyniosło to efekty. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, mianowicie przy pompowaniu słychać jakby syczenie w filtrach. Tak ma być? Pozdrawiam
W pierwszej kolejności sprawdź układ paliwowy całkiem możliwe że paliwo wraca do zbiornika .
co powoduje ze paliwo wraca z powrotem do baku?
Pompa w zbiorniku podaje, paliwo wraca przelewem, a stacyjkę sprawdzałem wygląda na dobrą, zastanawiam się czy nie siadł mu komputer???
paliwo wraca normalnie do zbiornika tylko ze nie wiem co z ta pompa. wszedzie paliwo dochodzi i wraca. sterownik edc15c2 zostal przeprogramowany tak by nie mial immo, i po podaniu paliwa pompa elektryczna podlaczona na stale auto odpalilo. Wada po odpaleniu byl fakt ze auto krecilo sie tylko do 2000 obrotow ale chodzilo. Teraz juz wogole nie odpala...
Normalnie jak paliwo wraca do baku przez pompę to nie trzyma zawór w pompie.
Jak to nie ma przewodu powrotnego?? To którędy paliwo wraca do zbiornika?
Wymień filtr paliwa na poczatek, Może paliwo wraca do zbiornika i układ się zapowietrza Sprawdz swiece żarowe
Zdejmij wężyk powrotu paliwa z urządzenia wtryskowego i sprawdź czy po załączeniu zapłonu paliwo wraca do zbiornika.
Witam moim skromnym zdaniem pompa paliwa pracuje zawsze lecz paliwo wraca do zbiornika więc mala rada by było przynajmniej 1/4 zbiornika paliwa zatankowana bo pompa pójdzie na inny swiat. POZDRR
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Zwróć uwagę na układ regulacji ciśnienia paliwa, drożność przewodu którym paliwo wraca do zbiornika.
Mysle, że nie widzialeś jak to jest w seicento skonstruowane. Tam nie ma luźno latajacych rurek w baku :). Pompa paliwowa jest umieszczona pod tylnym siedzeniem i zanurzona w baku do samego dna (opiera się o dno). Z niej wychodzą dwie rurki. Paliwo OUT i powrót do baku. Paliwo wraca bezposrednio do zbiorniczka w pompie, po to aby dodatkowo dopełniać...
Paliwo nie wraca sprawdzone zaworki juz 2 razy pompka zasilająca 3 wlozona nowa polska. Wtryski wszystkie zmienione na nowe polskie i ustawione. Sprawdzę jeszcze ta zebatka
Może pompa wstępna za mało daje ciśnienia? Przy takim małym ciśnieniu na railu to albo wtryskami paliwo wraca do zbiornika albo regulatorem. Wtryski robione ale dla pewności sprawdź powroty przy rozruchu.
Filtr powietrza ma miskę olejową z olejem, kasetę filtrującą, i dwa wkłady z gąbki i jeszcze komorę wirową na wlocie powietrza do filtra. Jak odpalisz silnik sprawdź jak paliwo wraca powrotem do zbiornika.
Może paliwo się cofa do zbiornika i dlatego po nocy ci nie pali. Ja też bym obstawiał że paliwo wraca do zbiornika podmień filtr paliwa ale na jakiś firmowy np. MANN lub KNECHT .
Ale to co im się konkretnie dzieje że tak się uszkadzają i to paliwo wraca, może mi ktoś wyjaśnić? Auto ma dopiero 170 tys. prawdziwego przebiegu.
Szybko trzeba sprawdzić klin na wale. To pierwsze objawy. Paliwo wraca wężykiem powrotnym?
Witam ponownie. Okazuje się że auto jeździ jak trzeba, ma moc i jest ok. Ale problem z odpalaniem często się pojawia. Cały czas paliwo wraca się do zbiornika. Mam założony w ramach testu przezroczysty filtr paliwa i zaworek zwrotny. Nic nie pomogło. Chwilę po zgaszeniu auta paliwo ucieka do zbiornika. Wymieniłem oringi przy wężach przy zbiorniku i dalej...
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym ,być może paliwo wraca do zbiornika i układ zapowietrza się.
a może wtrysk się rozszczelnił też tak kiedyś miałem i paliwo wracało do zbiornika - ale tu dużo może być przyczyn powodzenia
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Wiadomo jest tam chłodnica paliwa. Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Zaraz ,nie wiem jak ty to myślisz,ale według mnie to paliwo chłodzi się po to żeby nie wracało gorące do zbiornika.
Co z paliwem, które wraca do zbiornika?
Mechanik też powiedział, że nie są oddzielne i trzeba rozwiercać itd. Znowu znajomy powiedział, że u niego była podobna sytuacja i okazało się, że paliwo wraca się do zbiornika. Dziś próbowałem go odpalić wcześniej pompując pompką ale pompka bardzo długo jest miękka tak jakby nie mogła napełnnić się paliwem, podobno pomaga założenie zaworku zwrotnego....
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Jeśli pompa ręczna jest nie szczelna lub przewody zasilania zasysane jest powietrze i paliwo może się wracać do zbiornika. Poniżej opis:
Albo masz pompę w zbiorniku i coś jest nie tak albo paliwo nie wraca do zbiornika, albo pomylone wężyki i wraca gruszką a tam jest zawór zwrotny...
Słuchajcie. Moja podkaszarka nie chciała odpalić. Rozebrałem gaźnik i wyczyściłem. Złożyłem i założyłem do kosy. Chciałem napompować paliwo i pusto. Same powietrze ciągnęło. Wyjąłem gaźnik i zauważyłem, że ciagnie paliwo krótkim wężem, to pewnie powrót. A długim wężem paliwo wraca. Po przechyleniu kosy odpala, bo krótki wężyk ma paliwo. Co zrobiłem...
auto jest pod dachem,nie jestem pewien czy ma imo jak to sprawdzić ?,zaś jeśli chodzi o paliwo to przy kręceniu rozrusznikiem przewodami powrotnymi ( przelewem ) paliwo wraca pewnie do zbiornika,brak pęcherzyków powietrza
Iskra jest. Zbiornik oczywiści też przełożył. Pompa paliwa kręci bez przerwy po przekręceniu stacyjki, a paliwo wraca tzw. powrotem do zbiornika. Auto nie chce odpalić.
Koledzy jak w temacie, prędkościomierz działa kiedy chce a wskaźnik paliwa potrafi opasc i zapala się rezerwa, po kilku minutach paliwo wraca do normy. W liczniku błędów nie ma na teście zegary działają, byly też podmieniane i dalej to samo gdzie szukać usterki bo robie się głupi. Zegary z zielonym podświetleniem.
rozrząd ustawiony na blokach wszystko jest ok w komputerze w silniku był tylko jeden błąd, błąd czujnika halla błąd został skasowany. Auto nie puszcza żadnego dymku, paliwo wraca z filtra paliwa.
Jeszcze sie okazało ze na nowej gruszce paliwo wraca do baku bo rano w przezroczystych przewodach ani grama ropy dopiero jak nacisnąłem ze dwa razy gruszkę to się pojawiło. Ogólnie lipa i nie polecam wyrobów takich z allegro made in PRC.
Co masz na myśli gregbud ? Przecież ropa krąży w układzie zamkniętym, wiec skoro paliwo wraca wężem zwrotnym do baku (co także sprawdziłem), jakiż to kłopot może wprowadzać ten filtr ? A pewny jesteś że w baku masz czyściutko? Przy całkowitym opróznieniu mogło syf pociągnąć. Takie rzeczy już widziałem. Ba- nawet sam raz się przekonałem.W układzie paliwowym...
Po 1 usunąć powietrze z przewodów paliwowych puzniej zabawa komputerem Jest gdzieś nieszczelność ponieważ paliwo się wraca
Witam. Moim skromnym zdaniem w Twoim przypadku przyczyny niedomagań silnika dopatrywałbym się w zasilaniu paliwem. Filtr paliwa wyposażony jest w ręczną pompkę i tam należy szukać przyczyny. Prawdopodobnie zaworki są zanieczyszczone,wtedy objawia się to tym, że paliwo wraca do zbiornika po dłuższym postoju, a silnik uruchamiany jest na paliwie z pompy.Następnie...
Kolego a mógłbyś dokładnie napisać która to śruba blokady pompy i który to zaworek regulacji ciśnienia pompy? Co do mocy to auto sie zbiera ok tylko tak jak pisałem, po zdjęciu przewodu paliwowego między filtrem a pompą było słychać bulgotanie jak paliwo wraca do baku. Potem musiałem długo kręcić zanim auto odpaliło. I czy paliwo powinno się wrócić...
Pozbawiłeś chłodzenia paliwo które wraca do baku i podgrzewania tego które trafia do pompy.
Paliwo idzie przewodami, ale wraca, "przepustnica sucha"
Pompkę możesz sprawdzić mierząc jej wydajność, ile litrów przepompuje np w minute. Powinienieś gdzieś znaleźć prawidłową wydajność. Możesz też sprawdzić czy paliwo wraca z regulatora ciśnienia przelewem do baku.
Pytanie organizacyjne. Skoro pompa daje standardową ilość paliwa do wtrysku, ale paliwo nie wraca.. to gdzie to paliwo się chomikuje? Ale to też w takim razie auto powinno odpalić chociaż na chwilę po wlania minimalnej ilości bezpośrednio na przepustnicę, tak?
Sprawdź, jaki rozruch ma silnik, czy nie trwa za długo. Jeśli stan mechaniczny (pierścienie i zawory) jest ok, wydłużony rozruch może oznaczać nieszczelność po stronie ssącej pompy paliwa. Można spróbować sprawdzić posłuchać, po zgaszeniu silnika, czy nie zasysa powietrze, a paliwo wraca do zbiornika. Objawem może być dławienie silnika przy obrotach...
svavecone rozumiem, że jako przelew z wtryskiwaczy biorę pod uwagę tylko to paliwo które wraca z głowicy tym plastikowym przewodem ze złączką ?? Do czego zaliczyć to paliwo które wraca z filtra paliwa/zbiornika ?? Też do przelewu ?? Przyjrzyj się dokładnie rysunkowi który wkleiłem: w kółku jest zaznaczony trójnik do którego idzie paliwo z głowicy (przelew...
Witam . Zacznij od sprawdzenia układu zasilania paliwa bo mi to wygląda na opad paliwa tak jakby nie trzymał zaworek jednokierunkowy i paliwo wraca do zbiornika . Temat interfejsu zostaw na później . Pozdrawiam .
A co tu wyjaśniać? Nie czytasz? Zdołaliśmy ustalić że: paliwo jest pompka zasilająca sprawna,podaje paliwo na pompki,nadmiarem paliwo wraca do zbiornika (zarówno przy pompowaniu ręcznym jak i przy kręceniu rozrusznikiem) Dymi bo nie spala paliwa. Dość typowa sytuacja przy naszym paliwie.
Poprostu samochód się starzeje.. Nie można wymagać od poloneza żeby wszystko było w nim lux zwłaszcza po przeróbce na gaz :) tańsze jeżdżenie musi coś kosztować :) A co do problemu to coś z pompą, paliwo wraca z pompy i dlatego ma takie przebłyski..
Sprawdź czy świece grzeją, czy paliwo nie wraca. Spróbuj na samostarcie
Na wysokich obrotach przez "powrót" z gaźnika do baku wraca paliwo? Tak część paliwa wraca do baku
Witam Wszystkich. Ja mam taki przypadek w swoim władku że paliwo nie wraca nadmiarem do zbiornika jeśli pompuję pompką. Ciągnik nie odpala. Odkręcając tą rurkę nad tymi dwoma filtrami po napompowaniu pompką robi się tam potworne ciśnienie. Miał Ktoś taki przypadek?
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
wraca paliwo peugeot wraca paliwo wraca pokrętło
klonowania dysków massey ferguson katalog działa wkrętarka
analizator widma analizator widma
Ustawienie rozrządu i luzu zaworowego w silniku SAME W70 Wyłączenie immobilizera w VW Up 2013 ME17.5.20