Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
A ten zawór bezpieczeństwa na railu jest sprawny ? Bywało że nie i wracało paliwo do zbiornika.
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
Którędy wraca paliwo? raczej nie pompką paliwa, ucieka z całej z puszki a dopływ jest na srodku
Może to być spowodowane źle działającym zaworkiem zwrotnym i przez to paliwo wraca do zbiornika, a rano zanim dopłynie do silnika, to mija te 10sec.
manometrem ale podejzewam ze go niemasz zrzuć węzyk powrotny i zobacz czy paliwo wraca do zbiornika
Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
Da się podnieść cisnienie na pompie wtryskowej ? Bo wtrysk rozpyla ładnie ale powrotem nie wraca paliwo to chyba za niskie ciśnienie czy coś. Jak to zrobić by na powrocie pokazało się paliwo ?
Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
Ok. Ale u mnie ewidentnie wraca paliwo do zbiornika bo widzę to w przezroczystym filtrze.
Na tym zdjęciu nic nie widać ... Wypnij wężyk powrotny (może nawet przy baku), odpal auto i sprawdź czy wraca paliwo
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Problem z odpaleniem ,powietrze w układzie czy jest tam jakiś zaworek zwrotny ,świece wymienione wydaje się że wraca paliwo do baku.
No nie każdy jest taki dobry w tym. Jak będziesz potrzebować pomocy w budowlance to chętnie pomogę. 😊 Wracając do tematu. Znalazłem taki schemat. Z tego co rozumiem to podpiąć się pod przewód paliwowy którym wraca paliwo do baku?
mam problem z palnikiem. zasysa paliwo ale nie odpala się palnik i paliwo wraca z powrotem do zbiornika zalewając piec. na wyświetlaczu pojawia się (palnik 1 bla).co z tym zrobić?
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Przelewem do zbiornika wraca paliwo a nie idzie na wtryski. Myślę ze jak wraca przelewem to do pompy paliwo dochodzi , i może coś elektrozawór lub pompa szwankuje. W ogóle to zanim zamarzł filtr to było wszystko ok . I tak naprawdę to mam zalaną ropę do -5 stopni czyli tankowaną w grudniu
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Zobacz czy wraca paliwo z gaźnika do baku.
Jeżeli powrotem nie wraca paliwo (zwór regulacyjny dobry) to pompa kaput i nie robi ciśnienia.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Zasil paliwem z kanisterka pomijając filtr i odłącz rurkę którą wraca paliwo do zbiornika wprowadź ją do w.w. kanisterka i obserwuj czy w chwili spadku ciśnienia na powrocie nie wywala paliwa.
To znaczy wtryski popuszczam to paliwa idzie z nich tylko mocno się pieni i wydaje się że do filtra wraca paliwo z powietrzem ,bo co zakręcę to gruszka od pompki robi się miękka sprawdzę ciśnienie na wytryskach zegarem
Na wysokich obrotach przez "powrót" z gaźnika do baku wraca paliwo? Tak część paliwa wraca do baku
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
nom u mnie leci paliwo jak chodzi na gazie ale musle ze wraca paliwo powrotem
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
A powiedzcie czy jest taka możliwość że pompka może raz pompować a raz nie ?? Bo może problem tkwi w pompce.. Może nie trzyma zaworek i paliwo z pompki wraca z powrotem do baku.
W 328 jest inaczej zrobione to jak w 330.
ekektronika z zaworem i nastawnikiem 1000 zl do flasch-owania kalibracja 800 zl troche się interesowalem ale nie ma sensu za 1800 + vacik wymieniasz pompe masz pol roku gwarancji i smigasz elektrit - jais czas temu tez nie wiedzales czym zastąpić dziwnie wygladający element w narożniku modulu :) :D - mnie straszniedziwilo jak to cos moze dzialac :D
Wybacz, majstry rady nie dali, a Ty chcesz sam. Ok. Immo zezwala na start, sterownik widzi obroty wału, w trakcie kręcenia przewodem powrotnym z pompy wraca paliwo, zawór "stop" dostaje zasilanie?
Prawdopodobnie wraca się paliwo wystarczy zamontować zaworek zwrotny za kilka rubli
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Witam, Czy ja dobrze zrozumiałam: pompując pompką paliwa słyszysz uciekające powietrze ? ? Jedynie przez otwór automatycznego odwietrzania może wracać paliwo z powietrzem do zbiornika przewodem przelewowym. Jest to jedyny cienki przewód wychodzący z głowicy filtra paliwa dokładnego oczyszczania.
Pomiar sprężania nie. Ale obydwa tłoki z tulejami były wykonane identycznie, jeśli chodzi o wymiar. Dlaczego powrotem wgl nie wraca paliwo, dodam że powrót przekręcony jest bezpośrednio do wtryskiwacza
Wiadomo jest tam chłodnica paliwa. Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Zaraz ,nie wiem jak ty to myślisz,ale według mnie to paliwo chłodzi się po to żeby nie wracało gorące do zbiornika.
Ciśnienie paliwa na 100% cały czas dobre, 2,3bara, zwiekszajace sie do 2,8 przy wcisnięciu gazu. Przelewem cały czas wraca paliwo, niezależnie od obciążenia. Także paliwo wykluczone, tak jak już pisałem
jak odkręcę przewody z wtrysków nie leci paliwo,napięcie jest,na plaku chodzi, jak odkręcę przewód od przelewu którym wraca paliwo do filtra do zbiornika jest ciśnienie.czy jest możliwość ze to zawór który jest umieszczony na górnej części pompy
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Paliwo wraca przewodem powrotnym z pompy?
Byłem u mechanika i powiedziałem co było robione w aucie to sam się zdziwił. Na gorącym u niego odpalał bo 5-6 sekundowym kręceniu,w końcu nie odpalił. W listwie CR cały czas wraca paliwo na powrót i nie może nabić ciśnienia. Wczoraj kupiłem używaną listwę z czujnikami i jest taka sama sytuacja. Nie mam pojęcia gdzie dalej szukać.
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Tak jak ci kolega poradził, znajdź przewód którym paliwo wraca do baku i sprawdź czy paliwo nim wraca, powinno być ok. 0,5 litra na ok. 30sek. jak pracuje silnik.
Witam w tych wszystkich przypadkach po dłuższym postoju paliwo wraca do zbiornika i po odpaleniu musi zgasnąć a wtedy objawy są jakie są , uszczelnić przewody paliwowe i po kłopocie miałem dokładnie to samo pozdrawiam .......odpisz czy to trafna przyczyna.
A nie ma tam zaworu na pompie cr na powrocie co paliwo wraca?
Pytanie organizacyjne. Skoro pompa daje standardową ilość paliwa do wtrysku, ale paliwo nie wraca.. to gdzie to paliwo się chomikuje? Ale to też w takim razie auto powinno odpalić chociaż na chwilę po wlania minimalnej ilości bezpośrednio na przepustnicę, tak?
Silnik nie utrzymuje niskiego ciśnienia, paliwo wraca do zbiornika, co może być przyczyna?
Najwidoczniej pompa wtryskowa. Możesz jeszcze zasilić go prosto z baniaczka, wyeliminujesz tym smoka w baku. Zdejmij powrót z baku i włóż do butelki i obserwuj czy w momencie gaśnięcia paliwo wracało powrotem. Po zgaśnięciu są problemy z ponownym zapaleniem?
Co z paliwem, które wraca do zbiornika?
Najprościej to sprawdzić czy paliwo wraca do zbiornika przewodem powrotnym.
Podepnę się do tematu. Też mam problem z webasto thermo 300 tylko bez wyświetlacza, jest tylko włącznik od ogrzewania. Dmuchawa się załącza, pompa obiegowa też, paliwo wraca powrotem. Oba czujniki włożone nowe, brak zasilania na zawór solenoidalny z modułu, brak iskry, brak zasilania na moduł od tworzenia iskry. Czy to możliwe, że padł moduł sterowania...
Jest tak samo warte i dobre.
Dławienie się, to właśnie zbyt mało paliwa. Jak idziesz do lekarza, to tez mierzą tobie i ciśnienie i temperaturę, prawda? Jak ciśnienie paliwa zbyt gwałtownie spada, to możliwości jest kilka - albo niewydolny system zasilania, czyli pompka plus filtr, albo ubytek paliwa jest zbyt duży do natychmiastowego wyrównania. Zobacz wpierw tak jak Carrot radzi...
Skoro paliwo wraca do baku to masz nieszczelność w KTÓRYMKOLWIEK wężu paliwowym.
Najpierw sprawdź czy ten ciągnik w ogóle odpali. Najlepiej w takim przypadku jest go zasilić z bańki 5l gdzie podłączasz tylko zasilanie z pompki i powrót z pompy do bańki. Wtedy pompujesz pompką ręczną do momentu w którym zacznie wracać paliwo drugim przewodem z pompy. W tym momencie możesz mu poluzować przewody od wtrysku i kręcić dotąd aż zacznie...
może być nieszczelność w układze zaśilania paliwem sprawdz czy na powrocie paliwo wraca bez pechezykow powietrza.
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Paliwo idzie przewodami, ale wraca, "przepustnica sucha"
Jeśli pompa ręczna jest nie szczelna lub przewody zasilania zasysane jest powietrze i paliwo może się wracać do zbiornika. Poniżej opis:
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Co można regenerować przy gaźniku WSK 125?. Tak z ciekawości ile zapłaciłeś?. Ale jak ładnie nazywa się. Wracając do tematu. Paliwo (brak), ścięty klin na kole magnesowym...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Zobacz czy paliwo wraca powrotem do zbiornika . Bo możesz mieć problem z regulatorem ciśnienia paliwa.
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Jeśli uchodzi Ci paliwo do zbiornika to przy baku masz pompkę paliwa która najprawdopodobniej jest nieszczelna. Ale sprawdź czy na pewno wraca Ci paliwo do zbiornika przed wymianą, bo nie jest to tania rzecz. Pozdrawiam
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
trzeba zaobserwowac czy paliwo wraca spowrotem do baki czy zapowietrza sie gdzies w innym miejscu... przewody przelewowe na wtryskach pozmieniane również.
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
paliwo wraca normalnie do zbiornika tylko ze nie wiem co z ta pompa. wszedzie paliwo dochodzi i wraca. sterownik edc15c2 zostal przeprogramowany tak by nie mial immo, i po podaniu paliwa pompa elektryczna podlaczona na stale auto odpalilo. Wada po odpaleniu byl fakt ze auto krecilo sie tylko do 2000 obrotow ale chodzilo. Teraz juz wogole nie odpala...
Paliwo wraca do zbiornika(zapowietrza się)
Paliwo nie wraca sprawdzone zaworki juz 2 razy pompka zasilająca 3 wlozona nowa polska. Wtryski wszystkie zmienione na nowe polskie i ustawione. Sprawdzę jeszcze ta zebatka
W stronę baku. To jest tzw. podgrzewacz. Jak paliwo jest zimne, otwiera się, i paliwo wraca częściowo do filtra, żeby niby szybciej się nagrzać.
Witam ;) Tak jak kolega wyżej powiedział najlepszy test na sprawdzenie odpowietrzenia zbiornika jest próba z otwartym korkiem wlewu. Jeżeli problem zniknie prawdopodobnie odpowietrznik jest zatkany. Jeżeli problem nie zniknie proponuje (ja tak często robiłem jak miałem problemy układem paliwowym. Najlepszy sposób wszystko przeglądnąć sprawdzić i usterka...
co powoduje ze paliwo wraca z powrotem do baku?
Wina była po stronie zegarów, podobno po 200 000 km. ma się tak stać! Należy wymienić scalak na tablicy zegarów i wszystkie zegary wracają do normy (paliwo, obroty i prędkość).
A nie zatarł Ci się wałek napędowy przez co daje opór? Znam takich co go nigdy nie konserwują... Filtry też posprawdzaj jak napisałeś - widuję zalane olejem... Ale u Ciebie to faktycznie jak dodasz obrotów to w zbiorniku paliwa kotłuje się paliwo? Czy dobrze zauważyłem? Jakieś powietrze czy paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa? Dziwny objaw......
svavecone rozumiem, że jako przelew z wtryskiwaczy biorę pod uwagę tylko to paliwo które wraca z głowicy tym plastikowym przewodem ze złączką ?? Do czego zaliczyć to paliwo które wraca z filtra paliwa/zbiornika ?? Też do przelewu ?? Przyjrzyj się dokładnie rysunkowi który wkleiłem: w kółku jest zaznaczony trójnik do którego idzie paliwo z głowicy (przelew...
Wtryskiwacze dziś podniosę i zobaczę co i jak choć zastanawia mnie fakt że filtr paliwa jakimś cudem przeżył bo paliwo wraca powrotem a prąd pompy jest w sensownym zakresie a nawet wydaje się zbyt mały. Jak wrócę do domu zrobię podmienię sterownik silnika.
Sam mam scenica 1.9dti i dużo czytałem po innych forach jak to ludzie wymieniali rozrządy i wtedy zaczęły się ich problemy. Sam też miałem taki sam problem. W pierwszej kolejności założyłem zaworek zwrotny przed pompką ręczną (gumowa gruszka), bo też myślałem że wraca paliwo, ale to nie pomogło. Wtedy zabrałem się za ustawianie pompy i to pomogło.Na...
Prawdopodobnie zacina się zawór zwrotny i paliwo wraca do zbiornika.
Gdy pompujesz i napełni się cały układ to wtedy paliwo z powrotem wraca do baku.
oddaj auto do mechanika sam sobie nie poradzisz raz dwa ci zdiagnozują o co chodzi więcej możesz zepsuć niz naprawic w tym temacie zacznij od swiec oraz czy z pompy nie wraca sie paliwo najprościej i najszybciej a w 80 procentach tu leża najczęściej problemy
W pierwszej kolejności sprawdź układ paliwowy całkiem możliwe że paliwo wraca do zbiornika .
W N16 K9K padały wtryski paliwa i pompa ale pierwsze sprawdz wtryski czy ktorys nie jest zatkany i paliwo wraca sie przez powrot
Witam wraca mi się paliwo do zbiornika chciałem założyć zaworki zwrotne ale jak je założyć jak wszystkie węże są plastikowe ?
Normalnie jak paliwo wraca do baku przez pompę to nie trzyma zawór w pompie.
Może paliwo się cofa do zbiornika i dlatego po nocy ci nie pali. Ja też bym obstawiał że paliwo wraca do zbiornika podmień filtr paliwa ale na jakiś firmowy np. MANN lub KNECHT .
Jak to nie ma przewodu powrotnego?? To którędy paliwo wraca do zbiornika?
Pozbawiłeś chłodzenia paliwo które wraca do baku i podgrzewania tego które trafia do pompy.
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Pompa w zbiorniku podaje, paliwo wraca przelewem, a stacyjkę sprawdzałem wygląda na dobrą, zastanawiam się czy nie siadł mu komputer???
i co to niby pompce przeszkadza? paliwo będzie sobie płynąć powrotem myślisz że jak silnik pracuje to całe to paliwo co pompka pompuje silnik zużywa? zużywa raptem kilka % tego a reszta tak samo się wraca powrotem Paliwo wraca przelewem tylko wtedy, gdy pompa wtryskowa pracuje, ponieważ wewnętrzna pompa łopatkowa w pompie VP44 zapewnia ciśnienie wewnętrzne,...
Witam.Szkoda że samozapłon idzie w zapomnienie,wlewało się paliwko iglica na parę obrotów, dwa no trzy razy w śmigiełko i fruną jak np.Gawron.Jakieś problemy z zasileniem świecy żarowej !?..Ech tamte czasy ....Wracając do tematu z 09 Paź 2009-Silniczek spalinowy i paliwo samozapłonowe to dobry pomysł przerobić go na efektywniejsze paliwo jakim jest...
Sprawdź czy świece grzeją, czy paliwo nie wraca. Spróbuj na samostarcie
Po 1 usunąć powietrze z przewodów paliwowych puzniej zabawa komputerem Jest gdzieś nieszczelność ponieważ paliwo się wraca
paliwo wraca peugeot wraca paliwo wraca pokrętło
pomiar krótkiego czasu plugin wordpress światło dyskotekowe
hasło odblokować telefon kupię diagnoskop
Kuchenka Amica - zwarcie przy ustawianiu godziny Kod do radia F199FL EUR - jak uzyskać?