Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
A ja miałem nosa do ECU :)
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Nie, wczoraj sprawdzałem jeszcze raz szczelność filtra. I tym sposobem musiałem z niego spuścić paliwo. Nie zalewałem go odkręciłem tylko dolną śrubę pompy. Paliwo szybko poszło śrubą. Dosłownie może z 10-15 naciśnięć pompki i zalało cały układ z filtrem i pompą więc myślę że drożność ok.
Swieca dostaje paliwo? Zalewa ja? Zawory sa dobrze ustawione? Od kiedy nie odpala?
paliwem zalewa ja
Witam. Posiadam kosę spalinową Makite model BCM 4300. Kosa nie chciała odpalić, więc kupiłem nowy gaźnik zamontowałem i wszystko OK pali od strzał. Po kilkunastu dniach próba odpalenia nie powiodła się. Paliwo zalewa świecę, świeca wymieniona nadal NIC. Słychać próbę odpalenia (strzał, kichnięcie) lecz spaliny cofają się przez filtr powietrza. Gdzie...
Witam, jeżeli na ciepłym i zimnym po zmianie ustawienia paliwa nie zalewa go paliwem i normalnie pracuje to siadaj na niego i jeździj bo się lato kończy. Nic mu nie będzie. Pozdrawiam.
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa?
Przyczyną powyższych objawów była uszczelka w gaźniku. Paliwo zalewało silnik.
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Dopóki licznik wypadających zapłonów nie przekroczy granicznej wartości - odetnie sobie wtedy niepracujący cylinder, żeby nie zalewać katalizatora paliwem.
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
Odpiąłem sondę lambda poczekałem aż ostygnie silnik i znowu przejażdżka. Zaś około 2km spokoju i potem problem, ale na odwrót, z dołu się wkręcał, ale znowu w górnej partii nie jechał, do tego stopnia, że na dwójce nie pojechał więcej niż około 50km/h, mając gaz w podłodze. Dopiero jak delikatnie zacząłem operować pedałem gazu to jakoś jechał. Standardowe...
Czy kolega ma na myśli klapkę osłaniającą korek wlewu paliwa? Jeżeli tak jest w istocie to nie ma się czym martwić. Przecież ów korek zapewnia wymaganą szczelność. Ta zewnętrzna klapka jest jedynie "ozdobą" dla patrzących z zewnątrz! Chociaż, kiedy się spojrzy na bardzo analityczne umysły czasów teraźniejszych to utrata takiego elementu wiązać się musi...
Na początek czyszczenie gaźnika i przewodów paliwowych, sprawdzenie czy paliwo nie zalewa świecy, odpalanie na 'świeżym' paliwie.
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
wykręcać świece i strzykawką wybrać paliwo resztę wydmuchać za pomocą rozrusznika Czytając ten post to z teoretycznego punktu nie jest to możliwe bo jak napisał kolega powyżej muszą być spełnione aż trzy warunki żeby taka usterka wystąpiła co jest wątpliwe. Z praktycznego punktu ile wybierzesz tego paliwa? Po jakim czasie te paliwo wybierasz z tych...
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
"Paliwo zalewa jak trzeba." ??????
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
Ta z nagarem jest z 4 cylindra po 30 tyś Nie pamiętam co tam dokładnie pisało w błędzie ale pamiętam że firma wartość tak jakby miał za bogatą mieszankę świecą mi nie wygląda aby olej brał wręcz jak by go paliwo zalewało
Wedlug mnie sie tyczy tego baku. Za bardzo leci paliwo i zalewa go. Moim zdaniem nie to, ale odłącz wężyki od baku i zasil z flaszki z paliwem zamocowanej niżej.
Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
mam problem z R 19 1.4i 92 rok silnik C3JC710 silnik ma wolne oboroty około 1500 - 1600 podczas jazdy dusi się - chodzi tak jak miał by za dużo paliwa - zalewa się ,tak jakby ssanie działało podczas jazdy przy szybkim dodaniu gazu dusi się dodając powoli przyśpiesza z wydech czuć paliwo sprawdziłem czujniki temperatury , mapsensor podmienialem jakieś...
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
Uszkodzony sterownik - zgniły Sirius32. Jak dostaje świeżą dostawę wody do obudowy, to głupieje.
Mam gnidę, chyba - pod pompką (grzybkiem) jest taki brązowy silikonowy zaworek zwrotny, dzięki któremu łatwiej odpalić - z boku tego cycka miałem dziurkę i zaworek nie ograniczał powrotu, paliwo przepływało w jedną i drugą. Jeszcze potestuję, ale chyba to była ta przyczyna.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
iskra jest zawsze. jesli auto postoi 2-3 godziny zapali znowu na sekunde - dwie. po wyjeciu swiec leje sie paliwo, zalewa. swiece wtryski sa na pewno ok. sprobuje chwycic cisnienie paliwa.
Zajrzyj do komory pływakowej to będziesz wiedział. Zacięty pływak albo zawór paliwa.Też mam Kawe, ale GPZ ;-)
No właśnie. Objawy złego kąta wtrysku są inne.Cylindry paliwem zalewa na tym się skup. Kto wymieniał i jak końcówki?
Odetnij paliwo, to się nie będzie zalewał... Mokra świeca to znak, że paliwo dociera do cylindra, ale nie następuje zapłon. Zapłon inicjuje iskra pomiędzy elektrodami świecy. Samo paliwo bez tlenu nie zapali. Zatem do sprawdzenia czy jest ikra w czasie sprężania, czy mieszanka nie jest zbyt bogata, czy dociera powietrze. Porady ogólne, bo tego motorowera...
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze.
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Nie odpala w ogóle czy chwyta i gaśnie zaraz? Skoro iskra jest a paliwo zalewa świece więc tego paliwa jest za dużo... Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony,wtryski leją (uszkodzenie centralki sterującej). Inną przyczyną i od tego zacznij - uszkodzony palec rozdzielacza lub kopułka która była wymieniona.Pracował na niej dwa dni i naraz przestał.To że...
Rozwiązałem mój problem, okazało się że przez zepsute cewki zapłonowe paliwo zalewało sondę lambdę, oraz strzelało po filtrze powietrza co z kolei spowodowało awarię przepływomierza. Tak więc mam mały remont silnika .
Odkrec pokrywe gaznika i niech ktos drugi kreci rozrusznikiem. Jesli bedziesz widzial ze paliwo sie doslownie leje to wykrecisz wtrysk i zobaczysz czy nie jest zapieczony albo czy moze uszczelka sie nie skonczyla - taki maly oring.
A dysze regulacyjne są ok ? Całkiem prawdopodobne że gaźnik padł.
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
na moje rozumowanie i ze schematu wynika ze jest tam wbudowana elektryczna pompa paliwa,ale nie powinna ona być wpięta w przewód impulsowy z bloku silnika,w tym przewodzie nie ma być paliwa,poza tym jeżeli elektryczna pompa paliwa jest tam podłączona,po przekręceniu stacyjki w pierwsze położenie przed załączeniem rozrusznika tłoczy ona paliwo zalewając...
witam podaje pompa paliwo..zalewa swiece.wstaw do ogrzewanego garazu na dobe i odpal na wiekszym oktanie.mysle ze nie gmyrales w zaplonie
Wygląda na to, że wtrysk daje paliwo maksymalnego otwarcia, bo jak już chodzi to tylko przy pełnym gazie pedał w podłodze, a silnik chce wyskoczyć z z poduszek, wystarczy zluzowć pedał gazu i już gaśnie bo zostaje zalany
witam wymieniłem symeryngi na wale ale to nic nie pomogło teraz się dzieje takie coś że nie robi podciśnienia dla pompki paliwa i paliwo nie dochodzi do gaźnika ale jak zakryje gaźnik tam gdzie jest wlot powietrza to leci paliwo i zalewa gaźnik i łapie czasem ale nie chce odpalić . co to może być za przyczyna ?
Jakieś zdjęcie aktualnego gaźnika?
Pracuje kiepsko... Paliwo jest świeże? jeśli stare to wymień.
Witam . Auto dzisiaj zostało naprawione . Mianowicie wymienione zostały świece na nowe i potencjometr przepustnicy . Potencjometr dawał sygnał do Ecu ,o maksymalnie otwartej przepustnicy . Auto nie kopci ,wkręca się na obroty i równo chodzi. Pozdrawiam i dziękuję za opinie i sugestie .
Kolego, to ogrzewanie jest proste w działaniu i budowie. Tam nie ma żadnej regulacji dawki paliwa, chyba, że wymienisz dyszę paliwową. nadmiar paliwa ma przelać się przelewem, a co dostaje się do komory spalania ma zostać spalone i tyle. Na pompie paliwa reguluje się tylko częstotliwość załączania pompki i jej wydatek, ale to jest sprawa trzeciorzędna....
może przez jazdę na gazie zabrudził ci się układ paliwowy
Kolego masz skuter 2T, który wg Ciebie ma dobrą iskrę i paliwo paliwo zalewa świecę, więc na początek sprawdź manometrem ciśnienie w cylindrze. Silnik może być już zużyty (duży przebieg) lub zatarty np. z braku oleju w paliwie. Opis tych czynności znajdziesz na forach.
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Mam automatyczny kranik i sprawdzalem tez bez niego i doplywa paliwo, swiece zalewac zalewa tez ;D
Zrób tak rozpołów gaźnik i nie w motorze ale obok weź butelkę z np.benzyną wlej do zbiorniczka gaźnika i ustaw pływak podegnij lekko tak aby idąc do góry szybciej zamykał paliwo teraz złóż gaźnik nie przykręcając śrub,tylko ręcznie dociśnij do siebie załóż wężyk około 10cm i dmuchnij w niego jeżeli możesz dmuchnąć to znaczy że pływak jeszcze nie odciął...
Ja zawsze w takiej sytuacji wylewam paliwo i zalewam świeży pewny mix.
nom u mnie leci paliwo jak chodzi na gazie ale musle ze wraca paliwo powrotem
slt.adi a czy przypadkiem przy nie domykajacych zaworach nie powinno wyjść podczas mierzenia kompresji? I czemu by go zalewało paliwem ? Przy nie trzymających regulatorach rozumiem nie otwiera zaworu i leje paliwem
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
to ją podłącz odłącz wtryskiwacz (kostka z kabelkami czarnym i niebieskim) potem niech ktoś ci zakręci rozrusznikiem a ty obserwuj czy poleci paliwo na przepustnicę
TE kosy mają gaźniki podciśnieniowe - membranowe. Więc nie posiadają pływaka. W samym gaźniku jest niewiele paliwa, więc nie powinno się ono lać strumieniem. No chyba, że kosa była w takim położeniu(do góry zbiornikiem?), że paliwo mogło wyciekać przez gaźnik do silnika. Sama gąbka filtra bywa mokra, ale od niespalonego oleju. Jeżeli świeca jest zalewana...
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
Witam samochód jak w opisie. Silnik zapali nie wchodzi na obroty zalewa go paliwem. Ciśnienie paliwa 3 bary , przepustnica ok temp płynu 32 st. Czy zna ktos podobny przypadek? dziękuję
Witam Mam nastepujacy prolem.Klijentowi samochod zaczał szarpac i jezdził tak pewien czas az wypaliło mu tłoka.po zrobieniu silnika i odpaleniu go silnik zalewa paliwo.pali z dotyku.obroty wariuja i samochod nie jedzie wogole do 3500 tys a pozniej budzi sie w nim wariat:) podmieniałem juz krokowy,czujnik polozenia przepustnicy,swiece litwe z wtryskami...
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
tak zalewa sie jedna świeca,a wiem to bo jak kiedyś niemoglem odpalić auta to je wykręciłem i jedna była zalana a reszta suchutkie. wielokrotnie jak niemogłem odpalić auta to wykręcałem świece i zauważyłem, że zawsze zalewa sie jedna i ta sama świeca(pierwsza od strony kierowcy). zauważyłem kiedyś coś dziwnego, po wykreceniu świec kręciłem rozrusznikiem...
symeringi mam wymienione oba iskra jest
mam problem z palnikiem. zasysa paliwo ale nie odpala się palnik i paliwo wraca z powrotem do zbiornika zalewając piec. na wyświetlaczu pojawia się (palnik 1 bla).co z tym zrobić?
Graty doszły, już wlutowane. Mam jedynie jedno ale. Sprawdzałem na tpic czy nogi nie mają zwarcia, bo lutowalem lutownica i cyną i między panem 2 i 3 jest zwora. Wg noty katalogowej to vcompen i vcomp. Nie bardzo rozumiem opis. Pytanie czy ktos kto ma rozebrany ten sterownik moze zobaczyc jak ma u siebie?. http://obrazki.elektroda.pl/5199635800_1...
Też myślałem że to problem z gaźnikiem ale założyłem nowy i jest to samo:(
Stare paliwo też będzie tylko zalewać świece, wymień paliwo. Sprawdź szczelność zaworu iglicowego w gaźniku. Sprawdź stan membrany pompującej bo może być dziurawa.
Zawory ustawione dobrze, troszeczkę 5% się poprawiło, ale dalej jest to, że jak już ci się męskie powolutku milimetr milimetrze, to można jechać, ale on mnie rozpędza się tylko do 20 i na tylko 3000 obrotów, a tak jakby startowali z zielonych świateł, manetka do końca, żeby ruszyć, on się dusi, tak jakby go paliwo zalewało. Elektrozawór jest dobry,...
Sprawdzilem to i nic z tymi kablami nie jest,ale dla pewnosci przeczyscilem i po kilku dniach znowu to samo.Czym moze byc spowodowane ze na druga przepustnice podawane jest paliwo ktore mi zalewa silnik.Z tego co mi wiadomo to druga przepustnica powinna sie uruchamiac przy okolo 4.5 tyz. obrotow.Pewien mechanik mi powiedzial ze wracajace paliwo do baku...
Ja mam tutaj wątpliwości czy aby na pewno DPF został usunięty poprawnie, bo jeśli nie to sterownik może np. wejść w tryb wypalania i zalewać paliwem... Jak stan oleju na bagnecie?
prawdopodobnie przez nią pojawiały się błędy gdyż niespalone paliwo mogło zalewać sondę w tłumiku Nie ma takiej opcji, za niskie/ brak ciśnienia sprężania to wypadanie zapłonu i wyłączenie wtryskiwacza na felernym cylindrze
Regulacji gaźnika , nieszczelności gaźnik - skrzynia korbowa lub nieszczelność samej skrzyni , simmeringów na wale korbowym.
Witam Mam problem z gaźnikiem z Cinquecento 700. Mianowicie zalewa mi gaźnik paliwem patrząc z góry. Widać jak paliwo jeszcze cieknie po zgaszonym silniku. Wydaje mi się, że nadmiar paliwa (tzn. przelew) jest niedrożny. Sprawdzałem kompresorem - jest drożny. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Czujnik temperatury wody do wymiany bym proponował i sprawdzić sonde czy chodzi.
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
To już zależy od konstrukcji samej pompy. Są pompy smarowane paliwem są zalewane osobno olejem silnikowym (np c360 ). W C360 dało się zmniejszyć dawkę do zera zresztą na tym polegało gaszenie tego ciągnika.
Witam posiadam problem z moim samochodzem marki Opel Kadett 1.8 Frisco a mianowicie problem polega na tym że jadąc spokojnie na małych obrotach i chcąc gwałtownie przyspieszyć wciskam gaz do końca i on zaczyna przerywać nie jestem pewien czy winne są czasem świece??? wygląda mi to na to jakby go paliwo zalewało:/
A silnik pęknięty na pół a wał korbowy w 5 miejsca połamany, paliwo zalewa i ciurkiem płynie ot tak sobie. Nikt za ciebie nie naprawi, a paliwo od tych wad to strumieniami nie płynie. Kolektor ssący sam się połamał i pękł od super eksploatacji. Winne temu forum elektrody. Przeczytaj sam siebie kolektor ssący i zawor ssący nie zazysal paliwa Ze strzykawki...
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
To że iskra jest to nie znaczy że jest wtedy kiedy powinna być. Sprawdzić zapłon (kąt zapłonu), czujnik hala. Jeszcze pytanie co do ciśnienia czy aby nie za mało - w moim zwykłym ( OHC ) mam 10.5 atm , a u ciebie na 16V tylko 9 ? Coś chyba trochę niskie bo ostatnie jakie sprawdzałem na 16V było 14.5 atm.
Wyczyść je solidnie ,sprawdź szczeliny i spróbuj odpalić.Jak są czarne świece to mieszanka za bogata wskazywałoby na filtr powietrza,lambdę,wtrysk lub zły zapłon ale podobno rozrząd jest ok
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
No ale piszesz też, że po tym jak zgasł niewiadomo dlaczego to lanie pod świecę już nie pomaga. Dlatego twierdzę, że świeże paliwo to czysty przypadek. Jak zalewa Ci świecę, a lanie paliwa do gara nic nie daje, to masz problem z iskrą...
Zmień paliwo na świeże. Stare paliwo tak właśnie robi. Wylej ze zbiornika i z gaźnika. Ta śrubka mosiężna w gaźniku to dysza główna, wykręć ją i dokładnie oczyść z nalotu który mógł się odłożyć ze starego paliwa, otworek przeczyść drucikiem, to samo tyczy się mosiężnej rurki i otworkami. Jak nie poskutkuje powiem co dalej.
zalewa paliwo zalewa silnik paliwo paliwo zalewa wiece
renault słabo kręci bascom input bajty whirlpool zasilacz
electrolux ew6s406bpi skrzynia schemat
Gdzie znaleźć starą sprężarkę US-4? Pralka pika podczas prania - możliwe przyczyny i rozwiązania