Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Okazało sie, że problem leżał w zaworku paliwa, jest to zaworek podciśnieniowy i niestety nie trzymał, po zgaszeniu motoru zalewał silnik paliwem, doszło nawet do sytuacji, że w ciagu nocy cały bak paliwa znalazł się w silniku. Po wymiane zaworku i oczywiście oleju w silniku motor pracuje bez zarzutu.
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Uszkodzony sterownik - zgniły Sirius32. Jak dostaje świeżą dostawę wody do obudowy, to głupieje.
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
Jak zalewa silnik paliwem to może nie odpalić, tym bardziej po podlaniu. Jakby wcale nie podawał to po podlaniu odpaliłby na chwilę.
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
mam problem z R 19 1.4i 92 rok silnik C3JC710 silnik ma wolne oboroty około 1500 - 1600 podczas jazdy dusi się - chodzi tak jak miał by za dużo paliwa - zalewa się ,tak jakby ssanie działało podczas jazdy przy szybkim dodaniu gazu dusi się dodając powoli przyśpiesza z wydech czuć paliwo sprawdziłem czujniki temperatury , mapsensor podmienialem jakieś...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Pęknięta głowica, pewnie ubywa płynu. Ogólnie trzeba szukać nastepnej niestety. To najczęstsza przyczyna dymienia na siwo. Druga, to zalewanie silnika paliwem - albo się wtryskiwacze nie domykają, albo membrana regulatora jest dziurawa.
Może trochę walenie do komara z armaty, ale ja bym podłączył pod tester i popatrzył na live data: lambda, STFT i LTFT; może być LTFT podkręcony na max przez zapchany kat i faktycznie będzie zalewał silnik paliwem.
Pracuje kiepsko... Paliwo jest świeże? jeśli stare to wymień.
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Trochę czasu minęło, ale awarią była dziura w środkowym tłumiku. Dostawało się tamtędy dodatkowe powietrze, co chyba wykrywała sonda lambda i zalewała silnik paliwem. Tak mi się wydaje. Po zaspawaniu, a finalnie jednak wymianie tłumika problem nie występuje od 2 lat. Pozdrawiam
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
z pompą jest chyba ok, bo czuć jak zalewam silnik paliwem. czekam własnie na podlączenie pod kompa. z takich szybko zaczerpniętych informacji moze to byc czujnik temperatury - uszkodzony i źle podaje info odnośnie dawki paliwa potrzebnej do odpalenia. myśłełem aby go odlączyc i spóbowac bez tak odpalic, ale nie wiem gdzie on jest...
Zmień paliwo na świeże. Stare paliwo tak właśnie robi. Wylej ze zbiornika i z gaźnika. Ta śrubka mosiężna w gaźniku to dysza główna, wykręć ją i dokładnie oczyść z nalotu który mógł się odłożyć ze starego paliwa, otworek przeczyść drucikiem, to samo tyczy się mosiężnej rurki i otworkami. Jak nie poskutkuje powiem co dalej.
Jest. Komputer błędnie odczytuje położenie przepustnicy i źle dawkuje paliwo (zazwyczaj zalewa silnik). Paliwo nie wypalone trafia do wydechu i dzieją się cuda. Ale to tylko jedna z możliwości. Zobacz w jakim stanie są świece. To już powie Ci jaką mieszankę dostaje silnik. Następną przyczyną może być wadliwy czujnik temperatury silnika. Ciepły silnik...
Przyczyną powyższych objawów była uszczelka w gaźniku. Paliwo zalewało silnik.
Witam Mam problem z gaźnikiem z Cinquecento 700. Mianowicie zalewa mi gaźnik paliwem patrząc z góry. Widać jak paliwo jeszcze cieknie po zgaszonym silniku. Wydaje mi się, że nadmiar paliwa (tzn. przelew) jest niedrożny. Sprawdzałem kompresorem - jest drożny. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
Kiedyś słyszałem, że w tych samochodach są problemy z drugą generacją gazu ze względu na zmienną długość dolotu powietrza. Skoro u Ciebie niema problemu z gazem tylko z benzyną to może sprawdź czy z tym dolotem jest wszystko OK. Pozatym warto zająć się tym czujnikiem powietrza. Złe jego wskazania będą powodowały niewłaściwy skład mieszanki i np. zalewania...
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
i silnik jest zalewany paliwem no właśnie
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Witam Po przekręceniu zapłonu powinien pstryknąć przekaznik pompy i po chwili się wyłączyć ,a u mnie tylko się załącza i zalewa cały silnik paliwem . W jaki sposób ci zalewa paliwem?
Sprawdź szczeliny na zaworach: 0,25mm dolot i 0,2mm wylot; kolejność: W-D-D-W-W-D-D-W. Może masz za ciasne i nie domykają Ci się "zalewając" silnik paliwem. Będzie działać, ale są problemy. Też mam 1.3 w LPG i regulacja zaworów to coroczny obowiązek; inaczej zaczyna się nierówna praca na wolnych obrotach, strzelanie LPG itp. Poza tym, czy LPG regulowane?...
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Problem związany jest prawdopodobnie z gazem tzw. rozjechana mapa benzynowa lub zła emulacja sondy lambda albo jej brak, efekt zalewanie silnika paliwem rano, problemy z rozruchem, brak mocy. Dłuższa jazda może całkowicie rozregulować sterownik a wtedy tylko programowanie mu pomoże, reset przez zdjęcie klem nic nie da, wartości adaptacyjne można wykasować...
Jeśli się nie mylę, to mapsensor zwykle jest przykręcony w kabinie silnika u góry ściany grodziowej po lewej stronie podszybia - to takie czarne mniej-więcej prostopadlościenne pudełko Dodano po 11 Jeśli możesz i potrafisz - sprawdź również jak zachowuje się czujnik temperatury silnika - ten w bloku silnika. Często zdarza się, że podaje on do sterownika...
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
W tych gaźnikach często uszkadza się sterownik przepustnicy ssania. Naciśnięcie pedału gazu po uruchomieniu przy prawidłowo działającym sterowniku powinno spowodować obniżenie obrotów do ok 1200 i obroty w tym zakresie powinne się utrzymywać. Nagrzewanie się silnika powoduje otwieranie sie stopniowe przepustnicy ssania i spadanie obrotów do ok 900....
Ja bym jednak podmienił gaźnik, pewnie zeby było wiecej mocy poprzedni tjuner dysze wieksze zalożył badź gaźnik z innej pojemnosci. Zalewa ci silnik paliwem od tego sie uszkadza świeca a potem kicha i prycha.
Pompka jest normalnie jak w maluchu. Przy ukladzie nie bylo nic ruszane. Szarpie jak sie jedzie na rownym gazie. Gdy sie jedzie normalnie tzn. zniana biegow z dodawaniem gazu chodzi jak trzeba i nic nie szarpie. Wedlug mnie sie tyczy tego baku. Za bardzo leci paliwo i zalewa go.
A ja bym sprawdził stan tłoka i pierścieni. Może być już zatrata, nie trzyma kompresji i wtedy nie odpalisz silnika. Zalewa Ci świece paliwem, jak używasz szarpaka do tego?
Witam Ja już rozwiązałem prawie swój problem z dużym spalaniem. Okazało się że mam uszkodzoną sondę lambda, która pracuje w niskim zakresie ( miesanka bogata ). Była osmolona i brudna, więc mechanik mi ja wyczyścił i powiedział żebym dał w pupe autku jeżdżąc na benzynie bo pod wpływem wylotu spalin ona bardziej sie oczyści. Zalewało silnik paliwem dlatego...
Nie koniecznie, a nawet odwrotnie może moc się podnieś jeżeli silnik zalewany jest paliwem.
W autku jak wyżej. Rozładował się akumulator do zera na załączonym zapłonie - zapomniałem wyłączyć. Przed tak nie było. Wtrysk odzywa się bez ustalonego rytmu, zaraz po włączeniu zapłonu kilka tyknięć i co jakąś chwilę wraz z uruchamianiem przekaźnika pompy paliwa, co z kolei powoduje zalewanie silnika paliwem. Jak od razu palę to nie ma problemu, i...
Zalewa ci kolego silnik paliwem i z tąd takie wybuchy .
Na początek czyszczenie gaźnika i przewodów paliwowych, sprawdzenie czy paliwo nie zalewa świecy, odpalanie na 'świeżym' paliwie.
LPG której generacji - pierwszej, piątej czy dziesiątej? Jak kręci to cuchnie wokół gazem/benzyną? Nie wiadomo czy: - brak iskry, - brak paliwa, - silnik jest zalewany obydwoma paliwami? Silnik MPI, czy SPI? W żadnym Seacie/VW za wolne obroty nie odpowiada "silniczek krokowy" - co najwyżej zintegrowany z przepustnicą nastawnik, będący silnikiem prądu...
Ktoś może wie dlaczego czasem leci paliwo z tej rurki w tej jakby tulejce w środku gaźnika z lewej . Jak z niej leci to zalewa silnik i zgaśnie i nawet po zgaśnieciu chwilę paliwo jeszcze leci . Później bardzo ciężko odpalić . Czasami jest dobrze i nie zalewa a czasem go coś strzeli i zalewa . Raczej bez znaczenia czy ciepły czy zimny .
Albo zalewa silnik podwójnym paliwem (benzyna lpg) albo bardziej prawdopodobne odłącza wtrysk benzyny ale nie podaje gazu - elektrozawory się zawieszają tudzież problem w przełączniku/masie w instalacji lpg- jeśli słychać jakby terkotanie przekaźnika
Więc albo masz całkowicie zużyty silnik, albo zalewany paliwem przez złą regulację gaźnika.
A więc mam Honda civic 92 HB, nie znam sie za dobrze na elektryce,mechanice samochodowej. Dlatego zapytam was. Mam małe problemy z moją hondą a więc.... -podczas odpalania silnika czasami odpali,potem traci obroty i gaśnie, następne próby odpalenia konćza sie tak samo. Zauwazyłem tez ogromne spalanie paliwa... ok 20l na 100km.... z wad to wiem ze mam...
W moim przypadku właścicielka była w stanie dojechać pod sklep (8 km) i nic dalej. Następnie musiała poczekać aż ostygnie i dopiero mogła wrócić. Okazało się , że "jakiś mądry" pokręcił przy gaźniku i tak go poustawiał że silnik zalewany był paliwem.
Nie do końca się z tym zgadzam. Membrana ma być płaska, nowe są elastyczne a oryginalna zesztywniała ze starości. Wypukła będzie zalewała silnik paliwem. Opisane przez Ciebie membrany można kopic bez problemu na Ebay-u. Równie ważna jest tez membrana z aluminiowym kółkiem, sztywna nie będzie otwierała zaworka lub będzie on cały czas otwarty co również...
No właśnie, a tu silnik zalewa się paliwem. układ rozrządu w porządku Skoro jest iskra i jest paliwo to czy aby na pewno?
Kompresji nie mam czym sprawdzić dokładnie. Podmieniałem też świecę i kabel od wysokiego napięcia. Zapłon, jak pisałem wyżej, przyśpieszałem opóźniałem i nic. A co masz na myśli czy silnik nie jest zalewany przez paliwo? Jak to sprawdzić? Świece zalewa. Komar nawet nie łapie nic cisza. Kondensator dobrze przykręcony. Jak sprawdzić stan paliwa w komorze?...
Mam Piaggio Zip 2T 50 rocznik około 2009. Silnik tryska paliwem, ma iskrę, lecz i tak się zalewa.
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa?
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Po zatrzymaniu się silnika należało sprawdzić, czy świeca była sucha, czy zalana paliwem. Z podanych przez Ciebie informacji może wynikać, iż w wyniku usterki gaźnika silnik jest nadmiernie "zalewany" paliwem, stąd silnik słaby i strzały z tłumika. Usuń usterkę gaźnika tj. problem z pływakiem (może dziurawy) lub zaworkiem, usuń nadmiar paliwa z cylindra...
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
gdy odłącze czujnik temperatury problem znika. (...) Ten czujnik mnie trochę zastanawia. Przy odłączonym czujniku mapa wtrysku się zmienia. To stwierdzenie jest logiczne nawet dla laika jak również dla autora postu, skoro go napisał. Lecz nie sugeruje ona ani przyczyny ,ani rozwiązania problemu. Nie rozumie tego postu. Przyczyn może być wiele według...
podmień wtryskiwacz.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Witam, Posiadam typowy agregat dwusuwowy 650W. Pechowo zatankowany starym paliwem, zapewne ze zbyt dużą ilością oleju. Bardzo kopciło, zaczęło zalewać świece, zaduszało silnik. Paliwo zlane, bak uzupełniony nową mieszanką. Silnik jednak ma zbyt wysokie obroty, strzela . Na uzwojeniu głównym było nawet 450V. Był czyszczony gaźnik. Z góry dziękuję za...
masz zapewnie źle ustawioną emulacje sondy Lambda - lub uszkodzoną samą sonde. Było by dobrze najpierw to sprawdzić , zanim wymienisz połowe silnika.
Sprawdz czy ci silnika nie zalewa paliwem czy swiece są dobre
Przewody całe , ale może problem tkwi gdzie indziej. Niedawno zapalił mi się check silnika i po rozpoznaniu kodu za pomocą zwarcia styków w gniazdku ALDL ( Assembly Line Diagnostic Link ) wyświetlił się błąd nr: 38. Jest to błąd Sondy Lambda- za niskie napięcie regulacji. Oczywiście dodam jeszcze że spalanie dużo większe , więc może silnik mi zalewa...
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Ok to było uszczelnienie zaworów. Ale mam następny problem bo po przejechaniu chyba z 200 km pojawił się następny problem; Tak jakby silnik był zalewany paliwem, strzela i ogień z wydechu jak smok 😅 pomimo regulacja gaźnika nic nie daje bo przy zakręceniu mieszanki na max silnik nadal pali (a powinien zgasnąć) - jedynie reaguje na regulacja na obroty...
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
witam mam problem z fordem escortem 1.4 na wtrysku od pewnego czasu nie pali na benzynie sprawdzilem juz wszystko ma instalacjie gazowa a na benzynce zalewa caly silnik paliwem czy ktos poradzi mi co trzeba zroic zastanawiam sie jeszcze nad wymontowaniem regulatora cisnienia na listwie i sprawdzenie czujnika regulatora prosze o pomoc:cry::cry:
nie zawsze widziałem przypadki pseudo gaziarzy którzy zamiast odcinać wtryski odcinali pompę paliwa i po sprawie Takich powinno się gazować w specjalnych komorach LPG. Bo to partactwo i kiła, jak sobie można wyobrazic przejście z benzyny na LPG, to całkowite zalewanie silnika dwoma paliwami. A w druga strone trzeba czekać aż układ paliwowy się napełni,...
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
Sonda nie ma wpływu na odpalanie. Sprawdź, czy jest iskra na świecach. Jeśli jest porządna (minimum 1cm długości), to może jest nieszczelność w instalacji gazowej i silnik zalewa dwoma paliwami. Wykluczysz to zakręcając zawór na butli i spuszczając gaz z przewodów.
Prawdopodobnie paliwo nie spływa a zalewa silnik i dlatego kolega musi długo kręcić
No to jestem z powrotem :- ). Silnik działa, faktycznie wyczyszczona dysza właściwie odcina dopływ paliwa, ale jest jeszcze pewien problem. http://obrazki.elektroda.pl/2146574400_1... Na powyższym obrazku w części A przedstawiona jest relacja pływaka do tej wspomnianej dyszy w sytuacji, w której silnik stoi na płaskim gruncie. W takiej...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
może przelewać bo nie ma iskry na świecach i go zalewa
Kolego raczej mechanikiem nie jestem, ale w samochodach z gazem lubi sobie zamarznąć parownik - jest on zresztą podłączony do instalacji chłodzącej.. To "zalewanie" to może po mocniejszym dogazowaniu powstaje? Ja tak miałem, jak się potem okazało parownik się wziął rozszczelnił... Ten płyn co gdzieś ucieka... Ale gdzie on ucieka? Czy pod samochoem są...
GPIgrzegorz nie pamietam czy w tym samochodzie był przepływomierz powietrza, jeżeli tak to to może być przyczyną złej mieszanki. Zrób diagnostykę, bo może czujnik temp. silnika źle wskazuje. Z tego co piszesz, wydaje mi się że zalewa Ci silnik paliwem. Sonda lambda nie wchodzi w grę, bo reguluje mieszankę nie w tak dużym zakresie żeby Ci wzrastał poziom...
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
https://obrazki.elektroda.pl/7832313000_... mam problem z moim autem który polega na tym że przy większych mrozach po przejechaniu kilku kilometrów podczas wyłączania silnika wtryskiwacze paliwa nie są zamykane i całe paliwo z układu zalewa wszystkie cylindry / trzeba wykręcać świece i strzykawką wybrać paliwo resztę wydmuchać za pomocą...
Dziwi mnie tylko to, że kolega na 2 rysunku przy którymś poście zaznaczył, że paliwo wlatuje mu do gaźnika od strony przepustnicy (czy jak to się zwie..) - z tego, co kojarze, to nie ma tam żadnej dyszy, tylko sama przepustnica i wylot do rurki dolotowej... Skąd tam paliwo?
Podejrzewam że padł czujnik temperatury silnika , podobnie miałem .Czujnik pokazuje że silnik zimny to daje jak na zimnym (Sanie) i zalewa śmierdzi paliwem . Tak u mnie było wymieniłem czujnik temp. silnika i problem ustał do dzisiaj.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
Silnik krokowy ma być podpięty. Reguluje on ilość powietrza i silnik może być zalewany paliwem. Chodzi Ci zapewne o coś takiego jak w załączniku.
Jeśli nie jeździłeś ani nawet nie odpalałeś auta na bęzynie tylko przez dłuższy czas jeździłeś na gazie być może zpiekły sie wtryskiwacze i teraz zamiast rozpylac paliwo przy podawaniu na tłok leje sie onio jak ze butelki. Może byc to również przyczyną nierównej pracy silnika a podczas przyśpieszania może go poprostu zalewa.
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Reasumując : Sonda podaje uboga mieszanke,śmierdzi paliwem,strzela w rure...jak dla mnie sonda ... silnik sie "zalewa"paliwem stąd może być długi czas wtrysku ,zapach paliwa i wystrzały z jego nadmiaru którego nie jest w stanie przepalić.
To zdjęcie gaźnika. Mam problem z nim zapala na kopnik na całym gazie ale go przylewa jak zapali a gdy jadę przez jakieś 30 sekund ma moc na małym gazie bo jak da się ful to go przylewa albo nie dochodzi paliwo i robi się wtedy coraz słabszy. Pomóżcie.
Napisz dokładnie co to za silnik i rok auta
Czy silnik odpala psikając aerozolem we wlot gaźnika? Jeśli tak, to silnik powinien zapalić mając sprawny gaźnik. Jeśli nie, to silnik może nie zaciągać ładunku przez nieszczelność komory korbowej (uszczelniacze itd). Przy próbie odpalenia na ssaniu, świeca powinna się zalewać, a w gardzieli gaźnika powinno być widoczne wylewające się paliwo. Może być...
Witam. Mój problem polega na tym, że po 3/4 pociągnięciach świeca jest bardzo mocno zalewana, a w silniku jest duża ilość paliwa. Iskra jest, świeca wymieniona, więc jeśli jest iskra i paliwo to powinna palić. Tłok też w dobrym stanie. Może membrany w gaźniku przepuszczają? Dokręciłem maksymalnie śruby regulujące żeby zobaczyć czy nie będzie zalewać,...
Ja tu nie widzę iglicy pływaka. Bez tego będzie wyciekało paliwo i będzie zalewał się silnik, dając takie objawy, jaki pisałeś.
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
Maluch ma bardzo prosty układ - zarówno elektryczny, jak i paliwowy i przejrzenie go nie powinno być zbyt długim zabiegiem. Przy opisanych objawach (zakopcone świece) przyczyny szukałbym w zalewaniu się silnika paliwem. Przyczyną takiego stanu może być usterka gaźnika, np. dziurawy pływak, nieszczelny zawór iglicowy lub pomylenie/nie wkręcenie dysz...
silnik zalewa paliwo paliwo zalewa zalewa paliwo
prosty pilot włącz wyłącz zwarcie kontrolki ładowania krótkie przewody spawalnicze
parkside podkaszarka parkside podkaszarka
Duży pobór prądu przez klimatyzację na postoju – przyczyny i rozwiązania Pilot solarny Sharp Aquos nie włącza TV