pamiec kenwood

Znaleziono około 51 wyników dla: pamiec kenwood
  • KENWOOD KDC 5090B >>problem z podłaczeniem

    mam taki problem... po odpaleniu silnika radio sie wyłacza i juz sie nie daje właczyc chyba ze odepne je od zasilania i znowu podepne ale wtedy kasuje pamiec. po zgaszeniu silnika tez sie nie wlaczy bez odpiecia i podpiecia ponownie zasilania. Na postoju jest wszystko ok tzn trzyma pamiec po wyjeciu...

    Radia Samochodowe Serwis   26 Kwi 2005 18:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 615
  • Radio Kenwood kdc 7070r - kody

    Witam.Niestety musi Pa nisc z radyjkiem do rozkodowania.Inaczej nie da rady.Koszto ok 50 zl ... no chyba ze jeszcze pamiec bedzie do wymiany(niekiedy po rozkodawaniu pada pamiec)skutki takie ze radio sie wylacza co 30 min,dodatkowy koszt ok 20 zl.pozdr.

    Radia Samochodowe Serwis   04 Cze 2006 06:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3174
  • Kenwood Kdc 6021 Podswietlanie

    Witajcie Kilka lat temu kupilem radio Kenwood kdc 6021 ,z ktorego nawet bylem zadowolony,kiedy sprzedalem auto wymontowalem tylko radio ,zas zostawilem okablowanie (czarne pudelko i cos tam).Jakis czas temu postanowilem ze je zamontuje ,zakupilem w tym celu kostke (Kenwood z iso bez czarnego podelka...

    Radia Samochodowe Serwis   16 Lip 2005 23:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 888
  • Kenwood KRC-591

    Kenwood KRC-591 potrzebny bin , pamiec znajduje sie w glowicy radyjka

    Radia Samochodowe Serwis   02 Sie 2004 15:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1193
  • kenwood KDC-84R problem z tunerem

    Witam Czy ktos moze mi pomoc w/w Kenwood od pewnego czasu nie pamieta po wlaczeniu czestotliwosci stacji. Ustawia sie na poczatek zakresu, dzieje sie tak zarowno po wlaczeniu jak i po wlozeniu i wyjeciu plyty kompaktowej. Dodam ze pamiec stacji pod przyciskami numerycznymi dziala. Czy ktos spotkal...

    Radia Samochodowe Serwis   14 Mar 2005 17:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 804
  • KENWOOD KDC-MV6521 kod

    nie kojaze modelu...ale kenwood to raczej transmiter bedzie potrzebny...lub zrobienie bez...jak bym sie mylil wieksi mnie poprawią..pamiec z reguly to 24xxx lecz sa wyjatki...

    Radia Samochodowe Serwis   17 Sie 2005 00:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1346
  • Kenwood resetuje się po wyjęciu klucza ze stacyjki.

    witam moj problem polega na tym ze posiadam radio kenwood kasetowe, nie pamietam modelu, lecz po przekreceniu stacyjki i wyciagniecu kluczyka cala pamiec sie resetuje(stacje, ustawienia itp) niewiem ldaczego:(

    Radia Samochodowe Serwis   12 Sie 2007 21:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2354
  • Sprzedam amplituner stereo kenwood z pilotem

    Witam. Mam na sprzedaz amplituner stereo firmy kenwood. Model to KR-A3080. Do sprzetu dorzucam pilot RC-R0300 który w pełni obsługuje wszystkie przyciski na amplitunerze i oprócz tego jest dzięki niemu dostępna funka MUTE. Pilot pasuje również to innych amplitunerów kenwooda jednak nie jestem w stanie...

    Ogłoszenia Elektronika   21 Lis 2008 22:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1623
  • Kenwood KDC W4044 czy traci ustawienia po odłącz. zasilania

    Witam. Czy Kenwood KDC W4044 Traci pamiec ustawien i stacji zaprogramowanych po odlaczeniu pradu ? Mam zamair kupic niedrogie radyjko z usb ktore wlasnie nie traci pamieci a te akurat spelniam oje oczekiwania i dlatego pytam

    Radia Samochodowe Początkujący   23 Lut 2009 19:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2510
  • kenwood 8090r transmit1

    jak w temacie posiadam radio i potrzebuje wyeliminować pilota.Dodaje zczytaną pamiec i jeżeli ktoś może pomóc to będe bardzo wdzieczny.

    Radia Samochodowe Serwis   13 Cze 2004 11:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1002
  • pilnie prosze o pomoc kenwood kdc m6024

    czym czytasz ta pamiec bo jakaś dziwna powinno nieć 128Bajt a nie 154bajt umieśc plik w formacie .bin i spakuj

    Radia Samochodowe Serwis   16 Cze 2004 01:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1476
  • kenwood kdc m6024 pilnie prosze o pomoc

    bardzo prosze o pomoc potrzebuje bin do tego radia pamiec 24c01 bardzo prosze i dziekuje leszek

    Radia Samochodowe Serwis   13 Sie 2004 08:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1562
  • Kenwood KDC-6070R i problem z EEPROM

    Witam ! Dostalem takie wlasnie radio do naprawy. Uszkodzona pamiec 24C01. Klient twierdzi, ze stalo sie to po spawaniu czegos w samochodzie. Nie wiem czy nie poszlo cos jeszcze (procek?) bo radio zupelnie martwe. Ale przzekonam sie po podstawieniu pamieci. Czy ktos z Kolegow posiada wsad ? POZDRAWIAM...

    Radia Samochodowe Serwis   19 Wrz 2006 21:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1509
  • Kenwood krc. Wyświetla TRANSMIT 1. Potem jest tylko 1 i nie ma reakcji.

    poprostu radjo czeka na odpowiec z pilota jak go nie masz to trzeba odczytac pamiec i zmienic licznik bledów zeby radjo właczalo sie bez kodu

    Radia Samochodowe Serwis   04 Gru 2004 00:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1967
  • KENWOOD kdc-9080r nie reaguje na nic

    Witam Radio oczekuje na podanie kodu z oryginalnego pilota, jesli go brak istnieje mozliwosc odblokowania modyfikujac pamiec. pozdrawiam Radek

    Radia Samochodowe Serwis   07 Gru 2004 12:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1545
  • KENWOOD KDC9080R-PILOT. W jaki sposób uruchomić radio bez pilota?

    no nie pilotem tylko transmiterem ! Odczytaj pamiec zmien co trzeba i bedzie gralo bez problemu

    Radia Samochodowe Serwis   02 Sty 2005 21:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1356
  • Kenwood KDCM6021. Radio wyłącza się po 30 minutach.

    A masz do tego radia orginalny kod?jak nie to znaczy ze: 1)klient mija sie z prawda 2)uszkodzila sie pamiec 3)brak polaczenia pomiedzy prockiem a pamiecia Napisz jeszcze co pisze po podlaczeniu albo zresetowaniu,czy pojawia sie na chwile napis CODE OFF

    Radia Samochodowe Serwis   12 Lut 2005 13:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1518
  • Kenwood KDC-5080RY code. Nie znalazłem pamięci 24c01.

    witam mam takie radyjko, w jakis postach wyczytalem ze jest tam pamiec 24c01, ale to moje rozkrecilem i nie znalazlem niczego podobnego, czyzby kod byl w procku, a jest tam takie cos NEC D784217AGF512, czy ktos mial moze do czynienia z czyms takim?

    Radia Samochodowe Serwis   23 Mar 2005 11:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1737
  • KENWOOD KRC-788R Mask key

    Trzeba posluzyc sie programatorem np: picogal seeprog erica labtool labprog beeprog czy jeszcze jakims co nie wymienilem wylutowac pamiec 24c01 i odczytac ja po prostu przez funkcje READ, READ EEPROM badz cos w tym stylu.Jak juz mamy to za soba zawartosc bufora zapisujemy w plik np odczyt.bin i juz mamy...

    Radia Samochodowe Serwis   16 Mar 2005 19:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1376
  • Kod w kenwood krc-v879r. Na wyświetlaczu transmiti1. Gdzie jest EEPROM?

    witam wszystkich mam taki problem,na wyswietlaczu standardowo transmiti 1 czyli prozba o kod.oczywiscie kodu nie znam i nie mam pilota.wiec rozebralem radio zdjalem mechanike i szukam 24c01 lub jakiejs innej pamieci. na plycie obok procka jest miejsce na pamiec standardu i2c nie lutowane? wiec rozebralem...

    Radia Samochodowe Serwis   09 Kwi 2005 22:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2329
  • Kenwood kmd-ps970r wyłącza się po kilkudziesięciu minutach!!

    w kazdym kenwzwodzie z tej serji jest pamiec 24c01 i jeszcze w innych kenach sa pamieci kkz...(93lc46)

    Radia Samochodowe Serwis   06 Wrz 2007 18:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2228
  • kenwood kdc7090

    szczytuje stara i wyskakuja same zera Dodano po 2 zczytalem pamiec

    Radia Samochodowe Serwis   13 Maj 2005 08:38 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1050
  • Kenwood kdc-5080r

    Witam wszystkich. Mam pytanie czy spotkal sie ktos moze z takim problemem w tym radyjku? Sytuacja jest nastepujaca.podlaczam zasilanie do radia,startuje a ono tylko sie podswietli na 3 sekundy i gasnie kompletnie :( Nie wiem czy to radio ma fabrycznie kod bo koles nic nie mowil o tym. Podejzewac...

    Radia Samochodowe Serwis   20 Paź 2007 14:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1972
  • CD KENWOOD 7030 uszkodzony - praktycznie jak nawiedzony ;(

    Witam. na poczatek polecam usuniecie owego operatorka i sprawdzenie napiec na procku (odlacz tez calego CD). Sprawdz tez rezonator kwarcowy no i jeszcze mozesz podmienic pamiec na "czysta". W tym radyjku procek ja sam zaprogramuje.

    Audio Serwis   07 Lip 2005 04:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3024
  • Kenwood KRC 777R

    jak mam odczytac pamiec? wejdz na gg Dodano po 2 moj nr 7972573

    Radia Samochodowe Serwis   04 Wrz 2005 15:29 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3452
  • KENWOOD KDC-7027

    Witam ponownie! Nadal mecze sie z tym radiem. Moze jest ktos na elektrodzie, kto juz pokonal to radio i moze sie tym podzielic. Ponizej podaje zdjecia panelu i lacza. Jak juz mowilem, slyszalem, ze wpina sie tam pamiec, tylko jaka nie wiem. Najczesciej w Kenwoodach jest 24C01 - to moze to jest ta....

    Radia Samochodowe Serwis   06 Paź 2005 14:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2165
  • Kenwood B-B5 martwy ale cyka.

    Witam. Niestety nie mam schematu,ale osobiscie przyjrzal bym sie zasilaniu procesora i resetowi. Mialem podobny przypadek w amplitunerze (stary model Kenwooda) jak byl wylany kondensator podtrzymujacy pamiec. Pozdrawiam.

    Audio Serwis   30 Sty 2006 14:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1026
  • kenwood kdc -5021 potrzebny bin

    witam radio poryte w srodku wlutowana pamiec 93 c 06 a powinna byc 24c01 potrzebuje jakis sprawdzony bin

    Radia Samochodowe Serwis   03 Lut 2006 17:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1026
  • Kenwood kdc-8021 Po 30 min wyłacza sie i nie chce właczyc

    Niestety bez zmian. Pamiec zaprogramowana i dalej to samo. Plus taki ze mozna zaprogramowac stacje.Nie wazne czy ustawie czas wyłaczenia w menu na 20 czy 40 min mija 30 min i koniec. Moze jeszcze jakas porada???

    Radia Samochodowe Serwis   21 Cze 2008 22:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1427
  • Kenwood KDC-7060R nie włącza się

    witam, pytanie do Jurgen40, i co dalej z tym radiem sprawdziles co jest nie tak, mam podobny problem, tzn kupilem radio podlaczylem wszytko bylo ok, przy wyciaganiu z kieszeni(chcialem sobie je lepiej ulozyc) i ukladaniu tej sterty klabli chyba musialem cos uszkodzic bo po podlaczeniu i przekreceniu...

    Radia Samochodowe Serwis   31 Maj 2006 11:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1923
  • kenwood kdc-w5031

    ma kolega racje cos nagrzebał i wykasował pamiec, wgrałem nowy wsad i jest ok juz sie niewyłacza, ale znalezienie wsadu z wyłaczonym codem jest cieszkie przewaznie zle zrobione i radio wyłacza sie po 30 min, ciekawi mnie jak przerobic aby szło bez kodu zreszta klient woli z kodem i dam se spokoj dzieki...

    Radia Samochodowe Serwis   21 Wrz 2006 19:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1682
  • Kenwood 5080R wsad potrzebny

    Dziekuje za pomoc ale mam problem z wgraniem tego pliku, wyskakuje mi blad " błąd weryfikacji przy adresie 0000h !" uzywam programu IC Prog windows 98, zgrywa normalnie ale nie chce wgrac nawet oryginalnego bina ktory zgralem wczesniej. Stary wsad jest oki ale ktos probowal rozkodowac juz tego kenwooda...

    Radia Samochodowe Serwis   14 Lut 2007 15:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1267
  • kenwood kdc 506 zawartosc pamieci

    witam ma ktos z kolegow zawartsc pamieci do tego kenwooda ?, radio wariuje wlacza sie i wylacza ,pamiec byla wylutowana wczesniej , radyjko dostalem juz w takim stanie pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   29 Kwi 2008 14:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1020
  • pomocy przy radiu kenwood

    Witam.Mam takie pytanie a wraz z nim problem,podlaczalem w samochodzie radio KENWOOD kdc-4070r i gdy podlaczylem okazalo sie ze cosik zawodzi pamiec (nie pamieta stacji i resetuje sie godzina)gdy sprobowalem je ponownie podlaczyc po znianie przewodow(ich kombinacji)radio juz sie nie chce wlaczyc:cry...

    Radia Samochodowe Serwis   12 Mar 2007 19:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1091
  • Kenwood kdc-7090r otwierajacy sie panel

    Witam Albo pamiec sie wysypala albo ta tasiemka jest uszkodzona czesto pod miernikiem jest ok ale w ukladzie niedziala

    Radia Samochodowe Serwis   11 Maj 2007 21:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1451
  • Kenwood KDC-W3037GY

    Po pewnym czasie jak wyciagne kluczyki ze stacyjki. Poszukalem poczytalem i prawdopodobnie mam zle podpiete zasilanie, musze jeszcze podlaczyc jeden kabelek pod staly (+) zeby podtrzymywalo pamiec w radiu, myslalem ze bez zasilania radyjko trzyma ustawienia, ale tak nie jest.

    CarAudio   30 Maj 2007 11:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2662
  • kenwood kdc 8016 dziwnie się zachowuje

    Witam pewnie pamiec sie wysypala

    Radia Samochodowe Serwis   17 Cze 2007 12:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 930
  • Kenwood KDC-PSW-9521 wyłącza się po godzinie grania

    za kazdym razem radio gra rowna godzine i sie wylancza, i za kazdym razem zeby je wlaczyc ponownie trzeba wcisnac reset lub rozlaczyc kosci, wiec tu odpada opcja sleep, bo nie wydaje mi sie ze to radio ma wbudowana baterie podtrzymujaca pamiec. co do przewodow to idzie jeden zasilajacy z instalacji samochodu...

    Radia Samochodowe Początkujący   08 Gru 2008 20:48 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1824
  • Kenwood KDC-W6537U brak pamieci utworow

    A masz poprawnie podlaczone? Plus i podtrzymanie? Pamiec stacji radiowych jest? Ustawien tonow?

    Radia Samochodowe Początkujący   24 Gru 2008 00:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 975
  • Kenwood DNX 7200 problem z kodem

    Witam Zakupiłem własnie takie radyjko i okazało sie ze jest zakodowane. W radiu jest pamięc o oznaczeniu L04 W776 , myśle ze jest to 24L04 ale nie mam pewności , pamiec znajduje sie w glowicy UKF. Proszę o potwierdzenie czy to napewno 24L04 i czym ewentualnie ja odczytac. Pozdrawiam.

    Radia Samochodowe Serwis   06 Mar 2009 18:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2212
  • Kenwood kdc-4551ub brak pamieci w Passat b5

    Witam mam nastepujacy problem nie posiadam pamieci w radiu kdc-4551ub. probowalem juz pociagnac staly + od akumulatora jak i zamiane kabli zolty z czerwonym. A jak podlaczylem + od akumulatora to pamiec byla ale przestaje dzialac mi centralny zamek. Prosze o pomoc

    Radia Samochodowe Początkujący   15 Mar 2012 19:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1396
  • oscyloskop Kenwood CS-4125 20Mh

    Zastanawiam się jeszcze nad tymi propozycjami.

    Warsztat elektronika   28 Sie 2014 21:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1311
  • Kenwood DPX501U - gdzie szukać kości pamięci

    No własnie zanim pojawiła sie odpowiedż to znalazłem dwie pamięci. Jedna w głowicy oznaczona jako L02 i jedna na płycie głównej - L04. Czyli kod bedzie w tej na głowicy? Ta pamiec da się odczytać programatorem JDM? Odczytałem pamięc przez JDM programator.

    Radia Samochodowe Początkujący   06 Lis 2014 21:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 981
  • kenwood KDC-W5031 - kasuje się pamięć po wyjęciu kluczyka ze stacyjki

    witam kolego jezeli masz zwykle zlacze iso to powinienes jeszcze kable przelozyc zolty z czerwonym i odwrotnie umnie zadzialalo i pamiec zostala

    Początkujący Elektronicy   13 Kwi 2015 17:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 933
  • kenwood i pamiec kkz01 wyprowadzenia

    prosze potrzebuje wyprowadzenia pamieci kkz01 . Plisss gorace. pozdr

    Radia Samochodowe Serwis   21 Sty 2005 21:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1675
  • Kenwood KDC-M7024 i pamiec

    Witam. Potrzebuję wsad do radyjka jak w temacie Kenwood KDC-M7024 do EEPROM-u w głowicy UKF. Z góry dziekuję za wszelką, pomoc.

    Radia Samochodowe Serwis   07 Lis 2007 18:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1356
  • Kenwood kdc w4044u pamiec -

    Witam mam nietypowy problem na forum istnieje wiele tematów zwiazanych z tym radiem i wiele osób pisze o wsadach do pamieci 24C04 tylko ze moje radio nie posiada rzekomej pamieci szukalem w panelu na płycie od napędu Cd i oczywiscie na plycie głównej prosze o pomoc jakies zdj plyty moze ktos ja wczesniej...

    Radia Samochodowe Początkujący   05 Sie 2019 07:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 207
  • kdc-7070r

    chcialbym dorobic w tym radiu kenwood'a pamiec aby ja trzymalo po odlaczeniu od zasilania czy ktos wie jak to zrobic i pod ktora nozke procesora sie podlaczyc domyslam sie ze trzeba to zrobic za pomoca kondensatora podtrzymujacego pamiec czy tak?

    Radia Samochodowe Serwis   04 Lut 2005 23:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1517
  • Alan CT-145 czy Alan CT-152

    tak.zdecydowanie odradzam CT152,wadliwa konstrukcja/nie udana/uszkadza sie pamiec eeprom.CT145 tylko w pelni zadowoli cie w pasmie amatorskim 145-146 Mhz.decyduj sam.juz masz pewna wiedze na temat tych urzadzen.polecam kazdego TH f-my KENWOOD.

    RTV Co kupić?   05 Lut 2005 12:03 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9382
  • Zagłuszenie fal elektromagnetycznych

    Uwazasz, ze 1kW 100 kilo nad TDMA lub CDMA itp. nie pozamiata ? ;) Pewnie i dalej da rade... Miniaturyzacja szkodzi ;) Dawno dawno temu, w ten sposob ustawialem niepokornych sasiadow gadajacych na CB... Nosna stala w okolicach 25MHz. O ile mne pamiec nie myli - w pasmie 14MHz tez niejeden kenwood...

    Radiotechnika Serwis   04 Sie 2005 09:16 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 16187
  • Radioodtwarzacz kasetowy podłaczyc pod MP3??

    Witam nie wiem czy to dobry dzial jesli nie to prosze o przeniesienie ale zapytam licytuje radio w ktorym sprzedawca napisal tak: Radio Kasetowe Kenwood ale odtwarza MP3 z przenosnego urzadzenia gdyz: "posiada za to wejscie sygnalu pod ktore mam poprawadzony kabel z koncowka typu jack dzieki ktoremu...

    Radia Samochodowe Serwis   25 Wrz 2006 10:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1545