Zmierz czop wału, oraz stopę korbowodu i dobierz wtedy panewki.
Są dostępne panewki do c 328 perwszy szlif 0.25 drugi 0.50 a trzeci 0.27 tak jak w c 330 ale nie wiem czy punkt odniesienia panewek w c 328 jest z wału grubości 80.00 czy jak w c 330 80.25 i dlatego w tej tabelce kilka postów wyżej nie wiem czym się sugerować.
Sprawdź jakie masz panewki główne na wale, bo w 28 były inne niż do 30 i tak łatwo nie dostaniesz. Oddając wał do szlifu powinien dostać komplet odpowiednich panewek, no chyba że zakład dziadowski.
Z podobnymi objawami spotkałem się przy pękniętym wale na czopie panewki głównej od strony koła zamachowego.
Witam Przy wymianie tulei i tłoków zauważyłem, że panewki są w kiepskim stanie. Teraz mam problem z doborem. Na zdemontowanych panewkach są numery 50102370 x 2; 50102380 x 2 do tego na każdej mam dodatkowo nad numerem P2. Nie R2. Po tych nr na stronach internetowych sklepów wychodzi że to C-328 R3/0,75 BIM a na innej znowu KPL PANEWEK KORB. C-328 STD...
Panewki korbowodowe na pewno nie stworzą problemu. Gorzej jest z głównymi. Ostatnio 328 robiłem z 4 lata temu założyłem panewki indyjskie i chodzi bezproblemowo. I to można powiedzieć w bardzo ciężkich warunkach bo na 17 ha jest tylko on sam.
Witam panowie. Mam pewien problem,mianowicie zrobiłem remont silnika c-328.Wstawiłem wał od c-330,korbowody od c-330 wraz z panewkami i panewki martwe od c-328,wymieniłem również pompe olejową(myslałem ze przyczyne remontu,poniewaz przed remontem ścieły sie zamki na panewkach na wale z braku smarowania). Złozyłem wszystko,podłączyłem manometr a tu wyskoczyło...
Dałem wał do szlifu,nowe panewki/panewki grube od 328/ regeneracja zaworów i gniazd,nowe łożysko rozrządu,nowe pierścienie/tłok i tuleja były w b.dobrym stanie/.Sprężanie ma dobre bo wałem nie obrocę na sprężaniu.Muszę sprawdzić ciśnienieoleju bo poprzedni właściciel też mowił,że silnik pluł olejem/uszczelniaczewszystkiedalem nowe/olej wali tylko tłumikiem...
Panewki ani wał nie mają nic do skoków ciśnienia. Źle pracuje zawór przelewowy, zacina się.
A czy zawory mogły też ucierpieć? Jeżeli to są same pierścienie to muszę znów zdejmować głowicę czy mogę zabieg wykonać od dołu? Jeżeli tak to czy jak odkręcę same panewki czy będę miał wystarczająco dużo miejsca, aby wyciągnąć tłoki z korbami czy będę musiał zdemontować też wał?
ok dzięki z panewkami i wałem to nie będę mierzył bo panewki całe starte i wał do szlifu czyli szlif i panewki będę mieć prawidłowe a mam jeszcze takie pytanie bo muszę wymienić pompę wtryskową to będę musiał ustawić początek wtrysku z tego co wiem to ustawia się go za pomocą kołka ustalającego a ten silnik go niema w temacie się rypnąłem to jest silnik...
1.Witam mam problem z ze swoim ciapkiem c-328 tylko silnik reszta składak a wiec tak robiłem pierwszy raz kapitałkę tego modelu wiec mam teraz problem rozkręciłem cały ten silnik na czynniki pierwsze po złożeniu i odpaleniu samo startem bo tak ciężko by było z reszta zawsze ciężko palił i wiec jak zaskoczył to strasznie głośno bardzo głośno stuka wali...
Zastanawiałem się na silnikiem od pralki 500W, Ja mam kompresor z traktora napędzany silnikiem 370 W, obroty 1400 z hakiem (na panewkach z lat 50 XX w.) i bije tylko do 3 atmosfer.
Witam. Po remoncie silnika pokazuje się błąd P001600. Silnika nie można zapalić. Silnik 2.0 TDI CR CFHC Skoda Yeti. Blok honowany. Nowe tłoki i pierścienie. Nowe uszczelniacze, ten z impulsatorem założony przyrządem. Rozrząd nowy i ustawiony na blokady. Nowe panewki. Wałki ustawione przed włożeniem do kasety. Silnik kręci jakby nie miał kompresji. Kompresja...
Tłoki z pierścieniami, tuleje, korbowody po wymianie cztery lata temu; wał po szlifie. Wprawdzie przez mój błąd troszkę się zatarł ale po wymianie panewek wydaje się być ok. No, może ciśnienie za bardzo spada na niskich obrotach jak już się nagrzeje, ale to ustawiam mu nieco wyższe; więc przyjmijmy że tu jest ok.
W tym momencie chodzi mi już o to że jest : 1. gotowa rama -a bedzie na pewno troszke odchudzona 2. jest 1 duże i ciężkie koło pasowe szerokości 10cm - wazy około 80kg lecz ma już wytoczone miejsce na na pas transmisyjny, lecz niewiem czy nie bedzie za duże ( średnicy około 1m ) dodatkowo z drugiej strony ma być coś takiego,- od ursusa 328 pełne- waga...
Silnik jest wciskany w plastikową obudowę/osłonę, stanowiącą jednocześnie jego mocowanie w chassis. Silnik można "wycisnąć" z tej obudowy po jej demontażu (zapamiętaj jak były podłączone kabelki). Jak już masz silnik bez "ubranka" trzeba ostrym nożem (kuchennym) oddzielić dolną część od reszty korpusu - stukając w nóż przyłożony do miejsca łączenia...
Pompy "wzmocnione" są na igłach. Niewzmocnione też są na igłach. Rozebrałem już wiele pomp od c330 i nigdy w życiu nie widziałem w c330 pompy na panewkach. Wszystkie są na łożyskach igiełkowych. Obaj G.... wiemy na temat "nowoczesności". http://hs.hylmet.pl/pompa-hydrauliczna-w...
panewki mazda moment panewki założyć panewki
kondensator pobór prądu samsung 65cali krótkie przewody spawalnicze
Ares: Anulowanie pobierania plików - przyczyny i rozwiązania Problem z częściowym otwieraniem bramy Nice