rok 2002 jest już na nowym sterowniku i pójdzie nawet scantoolem. Problem jest z rocznikami poniżej 99. Tam jest jakiś stary typ który trzeba rozpracować. Nawet na saab klubie jednym sie udaje to ruszyć elmem a innym nie. Tym co sie nie uda mają pecha i nie szukają dalej. Nie wliczam w to diody która ponoć wymryguje kody błędów. Można roczniki 1998...
Niestety Francuzi nie wpadli na pomysł zastosowania czujnika poziomu płynu chłodniczego , można by wymienić zbiorniczek wyrównawczy np na taki z vw bo one mają czujnik małej ilości płynu i dorobić kontrolkę w kabinie . Albo prostsze rozwiązanie kupić uniwersalny wskaźnik temperatury silnika i założyć , ew jakiś prosty interfejs diagnostyczny z aplikacją...
Jak podłączysz komputer diagnostyczny to w parametrach widać prąd silnika prawego i lewego zacisku, powinny być podobne
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika.
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Trzeba podłączyć urzadzenie diagnostyczne i odczytać w parametrach pracy silnika wartość podciśnienia przekazywaną przez czujnik w kolektorze czyli MAP SENSOR.
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika.
W takim radzie trzeba podłączyć pod tester diagnostyczny i na zimnym silniku podejrzeć co się dzieje z parametrami. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na wskazania temperatury silnika i czas wtrysku.Dodatkowo można zmierzyć ciśnienie paliwa.
W czasie utraty mocy konieczny odczyt parametrów pracy silnika urządzeniem diagnostycznym.
Podepnij auto pod urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika , zobacz może w sterowniku silnika są błędy.
Tak, sprawdzić czy wyłącznik świateł stopu działa. Podobny wyłącznik jest tez przy pedale sprzęgła i też służy do dezaktywacji tempomatu przy naciśniętym pedale. Najlepiej by było podłączyć się z kompem diagnostycznym i zobaczyc co sterownik silnika "widzi" w parametrach. Coś marny ten specjalista jeżeli tego nie zrobił.
Proszę , może coś doradzicie Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika.
najprawdopodobniej sie przestawil komput sprawdz jakims urzadzeniem diagnostycznym parametry
Pracę sondy można było zobaczyć , np. przy pomocy testera. Uniknąłbyś niepotrzebnych kosztów. Mam kilka pytań w związku z tym do ciebie: Czy wcześniej samochód miał jeszcze jakieś błędy czy tylko zgłaszał błąd sondy ? Czym zrobiłeś diagnostykę ? Czy masz możliwość podejrzeć swoim sprzętem diagnostycznym parametry pracy silnika?
Z ABS em się nie połączę, mam tylko skaner którym mogę odczytać błedy i parametry silnika. Też podejrzewam że przyrząd diagnostyczny zamyka jakiś obwód, dlatego silnik pracuje. Z tymi masami to może być dobry trop, na pewno to sprawdzę. A co z napięciem na regulator cisnienia? 215V to chyba trochę dużo? jak podłączyłem tam żarówkę 12V 5W (zanim zmierzyłem...
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
Wiadomo, auto nie odpala więc dane diagnostyczne są z unieruchomionego silnika. Na litość boską. Pokaż parametry podczas próby odpalania. JAK KRĘCISZ ROZRUSZNIKIEM!!!!!!!!! Bo tak to nie dojdziesz do niczego.
Dzisiaj badałem małym interfejsem diagnostycznym parametry pracy silnika i parametry jego osprzętu (czujników). Komputer nie zwraca, ani nie ma zapisanych żadnych błędów. Na wolnych obrotach odczyt z pedału gazu wynosi 0%, a przepustnica 14%. Natomiast przy pełnym wciśnięciu pedału mam odczyt: przepustnica 22-25%, a pedał gazu 75%. Przy pełnym wciśnięciu...
W pierwszej kolejności po podłączyć samochód po urządzenie diagnostyczne i sprawdzić parametry pracy silnika.
Jeżeli chodzi o ELM-a to połączył mi się ostatnio ze starym Volvo 960 z 96 roku. Był odczyt parametrów silnika.
Pracę czujników, można sprawdzić w programie diagnostycznym, chyba parametry silnika w czasie rzeczywistym były sprawdzane, skoro piszesz że pompa wtryskowa niby podaje dobre cisnienie na wtyryski .
Witam to niestety nie jest proste diagnozować tak na odległość bez wykazu parametrów z programu diagnostycznego zbyt wiele może być przyczyn takiego zachowania silnika może przeszedł ci w stan awaryjny. Tych jednostek nie naprawisz bez komputera. Pojedź gdzieś gdzie mają PP2000 niech go sprawdzą, (błędy i parametry) będzie wiadomo co mu dolega. Niestety...
Witam Kolego ja łączę się z suzuki sx4 programem "MaxiTest" i dzięki temu wykrywa mi błędy w sterowaniu silnika i można je kasować, a programem "MultiECUScan 2,2" jest możliwość sprawdzenia ABS, poduszek powietrznych oraz innych parametrów.
albo twój peugeot nie jest 206 tylko 205 i wtedy możesz mieć gniazdo 30 pinowe i wtedy możesz kombinować z tym programem ale jak masz 206 to sobie odpuść .możesz poszukać programu do obd. i będziesz mógł sprawdzić błędy i parametry silnika .
Urządzenie diagnostyczne wiele wyjaśni. Sterownik silnika musi widzieć parametry adekwatne do stanu rzeczywistego. Zobacz właśnie ten przewód fioletowy i dalej w stronę wentylatora.
Testerem diagnostycznym który potrafi odczytać parametry bieżące pracy silnika. MAPa warto także zweryfikować pompka podcisnieniową. Ew. mając schemat, dane, podstawy elektryki/elektroniki i dobry multimetr mozna to zweryfikować. O cewkach Sagem mam dość negatywną opinię. Szybko padały i wśród używek często są uszkodzone siejąc WN na wszystkie strony.
To niech podłączą urządzenie diagnostyczne I sprawdzą w parametrach temperaturę.
https://obrazki.elektroda.pl/3549864900_... nagroda miesiąca. Sprawdz diagnostycznie parametry czujnika temp. silnika i błędy.
Tylko orginały czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego testera DiagProg4 Podstawowe funkcje testera diagnostycznego DiagProg4: - Odczyt/kasowanie błędów diagnostycznych - kodów usterek (DTCs), - Kasowanie inspekcji olejowej, - Programowanie kilometrów/mil - zmiana jednostek z jednych na drugie, - Zmiana języka w modułach, - Programowanie motogodzin...
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
Sprawdź woltomierzem czy po przekręceniu stacyjki ńa świece jest podawane napięcie. Nie znam tego silnika ale czas włączenia świecy może zależeć od temp silnika więc jeśli odczyt tego parametru jest zły to i sterowanie czasami grzania może szwankować. Ten model ma złącze diagnostyczne ? Jeśli tak to pojedź do kogoś kto ci zczyta komunikaty o błędach
Wygląda na to że auto wchodzi w tryb awaryjny. Przyczyną nie musi być wcale skrzynia biegów. Należy sprawdzić parametry pracy silnika podczas jazdy za pomocą urządzenia diagnostycznego.
Witam proponuje odkręcić wtryski i sprawdzić jak wygląda dawkowanie paliwa na wtryskach odłącz zasilanie cewki zapłonowej . Ale ja bym najpierw odczytał błędy silnika ewentualnie sprawdził parametry diagnostyczne. Druga prosta metoda to po próbie odpalenia silnika na benzynie (kilkukrotnej) szybko wykręcamy świece zapłonową i sprawdzamy czy świeca jest...
Ogarnalem jakis interfejs obd Nic nie zdziałasz fejsem OBD bo to stary system i może nie mieć jeszcze protokołu EOBD, kształt gniazda diag. o tym nie decyduje. Poszukaj kogoś z bardziej ,,rozgarnietym,, urządzeniem diagnostycznym żeby podejrzeć podstawowe parametry do odpalenia czyli obroty i ciśnienie w szynie CR. Economy mode nie zniknie po naładowaniu...
Trzeba podłączyć ten samochód pod dedykowany skaner diagnostyczny i wtedy analizować parametry
Chodzi ci o odczyt parametrów pracy auta podczas diagnostyki komputerowej czy o dane naprawcze/serwisowe potrzebne np. przy składaniu silnika? I to dobre pytanie. Czy chodzi o ETKA AUTODATA ELSA CZY O PROGRAMY DIAGNOSTYCZNE.
Na jałowym spalanie średnie 0,7L na ciepłym, na zimnym muszę spojrzeć to dam znać. W czasie jazdy spalanie średnie skacze od 7 do nawet 23L. Nie o takie parametry mi chodziło. O parametry pracy silnika odczytane testerem przez złącze diagnostyczne. Co do odzyskania mocy to też mam pewne wątpliwości ponieważ samochód ma problem z dołem obrotów tzn do...
A jak mam sprawdzic ten immo ? Bo byc moze to moze byc Ale jak to sprawdzic ? I napisz mi czemu nie próbować odpalac na samostarcie ? 1. Tester diagnostyczny i odczyt błędów i parametrów. 2. Samostart na nic się zda jak będziesz miał błędy z IMMO, po co obciążać silnik samostartem jak nie masz pewności, że IMMO nie blokuje?
Witam. Czy można zmienić parametry wtrysku w kompie EDC15M przez gniazdo diagnostyczne?Mam problem z moćą i rozruchem ciepłego silnika. Pompa wtryskowa VP44. Czy można dostać gdzieś jakiś soft do tego? Pozdrawiam
Możesz mieć mało gazu w klimie albo problemy z czujnikiem temp. silnika lub jego podłączeniem zalecam diagnostykę i sprawdzenie parametrów silnika i klimy programem diagnostycznym bez tego ciężko wyrokować.
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
A czy robiłeś analizę spalin ? coś nie bardzo chce mi się wierzyć że ma to coś wspólnego z ww czujnikami, raczej wygląda mi to na sondę lambda. To ona w głównej mierze decyduje o składzie mieszanki paliwa. No chyba że jeszcze może padł termostat w układzie chłodzenia , zbyt długie nagrzewanie się silnika może mieć przełożenie na zużycie paliwa. A i...
Można zerknąć na parametry silnika testerem diagnostycznym, zobaczyć jak pracuje sonda lambda, i jakie są korekty paliwa, jeśli wtryskiwacz "lał" by paliwo, powinny one znacznie odbiegać od normy. Przyszło mi też do głowy, tylko nie wiem jaka jest budowa akurat tego konkretnego silnika, ale bywa, że wlot spalin z zaworu EGR do kolektora dolotowego znajduje...
Podłącz komputer diagnostyczny, sprawdź kody błędów i odczytaj parametry bieżące na zimnym silniku. Dla testu zdejmij wężyk podciśnieniowy z reduktora LPG i sprawdź czy się nie wydostaje z tego króćca gaz. Testu dokonaj na ciepłym silniku.
Trzeba najpierw przyjrzeć się parametrom bieżącym i skontrolować stan poszczególnych układów od zmiennej geometrii rozrządu , sterowania wzniosu krzywek , ciśnienia paliwa , stanu świec zapłonowych , po najważniejsze chyba w tym silniku katalizator i sondy . bo przepływomierza powietrza w tym silniku niema . Nastawy podstawowe (kasowanie parametrów...
Błędy zapisane w sterowniku silnika jako nieaktywne pozostaną tam jeszcze przez wiele godzin, to normalne że błędów związanych z układem oczyszczaniem spalin nie usuniemy ze sterownika, ale w niczym one nie przeszkadzają, skoro układ działa poprawnie, a wygląda że tak (kontrolka nie świeci) testy urządzeniem diagnostycznym pomyślne przechodzą, to może...
Po mojemu jest tak : ponieważ został wycięty katalizator spaliny dostały większej prędkości, ponieważ sonda nie jest w stanie wyłapać z szybko opływających ją spalin prawidłowej ilości tlenu sterownik wtrysku zaczyna wzbogacać mieszankę , sonda zaczyna pracować i wszystko w porządku tylko że silnik pracuje na wzbogaconej mieszance a myśli że wszystko...
W zależności czym to było odczytywane to błąd P0130 z identyfikatorem 04 ma znaczenie : P0130 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1) lub P0130 Sonda lambda O2 1 rząd 1 do sondy lambda O2 2 rząd 1 Dane nieprawdopodobne i p0136 z identyfikatorem 04 P0136 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 2) lub P0136 Sonda lambda...
Do pierwszych objawów uszkodzonej sondy należy podwyższone zużycie paliwa oraz znaczny spadek mocy silnika. W przypadku awarii sondy lambda, sterownik silnika dostaje złe dane dotyczące składu spalin i niewłaściwie ustala proporcje mieszanki. Taka sytuacja prowadzi do nierównej pracy silnika, jego przygasania oraz zapalenia się kontrolki "check engine"....
Program jest parametry też tylko schematu kostki diagnostycznej nie mam.
Nie chodzi mi o obroty tempomatu, to kazdy wie ze mozna zmienic. Po odpaleniu auta na biegu jalowym ma 500 obr/min a powinien miec 600. Po kazdym odpaleniu silnika podnosil bys sobie tempomatem? ciekawe jak szybko by ci sie znudzilo. Po prostu nie czytasz ze zrozumieniem, za pomocą tempomatu da się zmienić na 600 obr i zapisać, ale szukaj dalej w parametrach...
Jak auto nie będzie chciało odpalić, to podpiąć komputer diagnostyczny i zobaczyć w parametrach, czy sterownik widzi prędkość obrotową silnika.
Jeśli na jednym cylindrze coś się dzieje złego to inne próbują nadrobić straty prędkości obrotowej, dlatego nie patrz na razie na korekcje wszystkich, tylko na czwarty. 2,99 oznacza że sterownik doszedł do wartości granicznej i dalej nie jest w stanie wydłużyć wtrysku. Tyle że w takim wypadku silnik powinien wyraźnie pracować nierówno i tracić moc....
Urządzenie diagnostyczne (Launch) wszystko zczytało i na bieżąco pokazywało parametry, ale co ciekawe parametry z komputera pokładowego, które mają w sobie "Desired", były na zero.... Dopiero kiedy samoczynnie silnik "załapał" i zaczął normalnie pracować, parametry "Desired" też pokazywały wartości, do których te chwilowe nadążały. Moje wnioski są takie,...
Kolego Sztomel to jakie sa Twoje sugestie zeby to naprawic? Czy w takim razie nie bawic sie w czyszczenie i jak to ustawic? nie mam w poblizu nawet zadnego dobrego warsztatu gdzie moglbym oddac z czystym sumieniem auto I tu jest pies pogrzebany ponieważ moja sugestia jest taka aby podejrzeć wartość dawki paliwa, korekcje dawek na poszczególnych wtryskiwaczach...
Czy na prawde nie ma programu ktorym moglbym odczytac podstawowe parametry pracy silnika ? obroty, temp, prace sondy lambda itp ?? Moze cos sie juz pojawilo ?
a jaki program służy do odtwarzania muzyki i video, jakiś firmy CarComp czy innej firmy?? Są jeszcze jakieś inne firmy które sprzedają takie sprzęty gotowe?? i jeszcze jedno, tam w akcesoria piszą" złącze diagnostyczne do kontroli parametrów silnika itp."--czy to jest jakaś przystawka na USB czy podłączane do RS232??? i jaki soft to obsługuje?? ale...
Programy diagnostyczne pokazują wiele parametrów pracy silnika ale spalania chwilowego nie.Najlepiej będzie sprawdzić to przy tankowaniu.A poza tym spalanie faktyczne a to co pokazuje fis to nieraz 2l/100km różnicy.No a pytania czy do auta z 2001r jest wejście diagnostyczne udam że nie widziałem. Dodano po 2 Jak pojeździsz trochę tym autem i wtrysków...
Sprowokuj wystąpienie usterki przy podpiętym testerze diagnostycznym w trybie logowania parametrów. Takie zgaśnięcie silnika to może być albo usterka elektryki (chwilowa utrata zasilania) albo awaryjne wyłącznie silnika na skutek usterki krytycznej - czujnik ciśnienia paliwa lub czujnik położenia wału.
Praktycznie, w każdej stacji diagnostycznej powiedzą Ci wszystko o aucie, na podstawie numeru VIN.
Przy napełnianiu to był robiony przegląd/konserwacja, diagnostyka to podłączenie komputera diagnostycznego i np. podgląd parametrów. W sterze silnika jest parametr ciśnienie czynnika chłodniczego w układzie klimy, jeżeli sterownik silnika nie widzi ciśnienia, nie pozwoli włączyć sprężarki
Nissan Interstar 2.5 DCI, rok 2007 -co Państwo polecają do diagnostyki? Zależy mi na parametrach rzeczywistych (m.in ciśnienie na listwie, obroty, gmp itd. Silnik Reanault Master G9U.
Trzeba spróbować wejść w diagnostykę na wyświetlaczu i zobaczyć czy nie są zapisane jakieś bł w silniku lub najlepiej podpiąć interfejs diagnostyczny by sprawdzić parametry i błędy.
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
OBD 2 to chyba uniwersalne wejście do większości samochodów? Interesuje mnie kasowanie błędów, ich odczyty, odczyty parametrów pracy silnika itp Pytam bo nie siedzę w temacie
Witam! Czy istnieje jakaś alternatywa dla urządzen typu Euroscan czy Fiat/Lancia Tester? Szukam sposobu na podpięcie się do komputera za pomocą złącza diagnostycznego lub inaczej (?) celem podejrzenia parametrów pracy silnika (czas wtrsyku, rpm). nie chodzi mi o mozliwość kasowania błędów czy kalibracji a jedynie o podgląd w/w parametrów. Pozdrawiam
Silnik na wtrysku. Jeżeli nie posiada sondy lambda i czujnika podciśnienia (patrzę na serwisówkę modelu 2004), to dawka paliwa mogła się rozjechać przez naruszenie czujnika TPS, albo zużycia silnika i osprzętu (przestawienie rozrządu, zatkanie lub wypalenie tłumika, zapchanie lub odblokowywanie filtra powietrza). Oczywiście eliminując możliwe błędy...
Witam. Spróbuj podmienić przepływomierz to morze być przyczyna,jedz do kogoś co ma jakiś dobry sprzęt diagnostyczny niech podłączy pod komputer i sprawdzi parametry pracy silnika wszystkie na początek
To taki "mały" tester diagnostyczny. Dla CDI-ka,EDC wyświetla wszystkie parametry pracy silnika i wysterowania tak jak STAR.Ma wadę bo robi tylko MERCEDESA !!! no ale za to w 100% legalny.No i program startuje w 2 sekundy a nie pięć minut i więcej jak w innych wynalazkach. Wpisz w GOOGLE " diagnostyka cdi sprint12 "
Niestety Texa pokazuke głupoty zamiast parametrów bieżących. np. na zimnym silniku pokazywała 90 st.
Witam, Wedlug mojego programu powinno byc takie rozwiazanie: Objaw Utrata mocy Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P2279 Przyczyna Uszkodzony miernik masowego przepływu powietrza Rozwiązania Sprawdzić przewody wlotu powietrza i zaciski Sprawdzić układ wlotu powietrza pod kątem uszkodzenia Jeżeli nie wykryto żadnej usterki Uruchomić silnik...
A teraz powiedź czemu to wszystko było wymieniane. Dodatkowo pod jakie urządzenia diagnostyczne był ten mercedes podpięty, jakie miał ewentualnie błędy i jakie parametry silnika.
Witam posiadamy kilka dafow regeneracji od euro 3 do euro 6 czy ktoś możne mi polecić jakiś sprzęt diagnostyczny do tych samochód na własny użytek do odczytywania błędów i parametrów pracy silnika. jaki to koszt ?? Czy coś dobrego 3000pln się ogarnie?
Mam trochę więcej informacji. Po podpięciu programu diagnostycznego (parametry bieżące) widać że sczytywane obroty silnika w trakcie kręcenia rozrusznikiem są rzędu 250 obr/min. Widać więc że czujnik położenia wału i kable od niego są ok. Przy okazji czujnik położenia wału korbowego w tym modelu jest na styku połączenia sinika ze skrzynią biegów - stojąc...
Instalacja IV generacji. Nic tu niestety sam nie zrobisz - możliwe że wtryskiwacze gazu mają już dość - trzeba by podpatrzeć w parametrach programu diagnostycznego.
Dzień dobry. Mam problem taki z autem rozrusznik kręci,iskra jest paliwo dochodzi do listwy ,brak błedów w testerze diagnostycznym autko nieodpala.Został wymieniony akumulator na nowy .Jedyna ciekawostka to to że przy przeglądaniu parametrów pokazuje prędkość obrotowa silnika 40 RPM a silnik nie pracuje. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.Renault Clio...
W te" otworki" lepiej nic nie wkładaj bo możesz uwalić jednostkę sterującą silnika. W/w złącze służy do podłączenia interfejsu diagnostycznego , za pomocą którego można odczytać na ekranie komputera diagnostycznego błędy sterownika silnika, aktualne parametry jego pracy. Do spraawdzania stanu sondy służy min analizator spalin wyświetla parametr o nazwie...
Kolego K-line iso9141 określa tylko hardware i jakim protokołem jest transmisja. Hardware czyli kabel KKL USB jak najbardziej nadaje się do zastosowania go ale by to działało musisz mieć dedykowany soft-program na komputer który połączy się ze sterownikiem w celu odczytu błędów i parametrów. Nie ma szans by jakiś skaner diagnostyczny przeznaczony do...
od czego zacząć Ogólnie, od pytania "jak odczytać błędy silnika" i dalej dopisujesz model swojego samochodu :) Prościej, podjechać do ASO, lub mechanika z interfejsem diagnostycznym, tam się podłączą, odczytają błędy, lub parametry na żywo ze sterownika silnika, które zaświecają kontrolkę silnika, i będziesz mógł rozmyślać ile wydasz, ile powiedzą......
Jeśli dysponujesz interfejsem diagnostycznym musisz sprawdzić parametr różnicy ciśnień na filtrze cząsteczkowym. Jeśli na zgaszonym silniku pokazuje ci wartość różną od zera lub podczas pracy silnika podczas dodawania gazu wartość stoi w miejscu to czujnik jest do wymiany lub jego instalacja uległa uszkodzeniu.
Pewnie nie przez prowadzone w warsztacie prace, tylko przez oszczędność poprzednich właścicieli. Co do komputera z diagnostyką, zawsze można próbować ze sterownikiem silnika 2E po 93 roku - ma linię diagnostyczną, pamięć błędów i podgląd większości parametrów. Z reguły jeśli silnik jest zalewany, to zaczyna się od kontroli KWZ, potem czujnik CTS i wskazania...
sprawdź czy rozrusznik kręci silnikiem w dobrą stronę. Wiem że to brzmi śmiesznie, ale kto wie Musiałby mu wcześniej zespawać bendix, żeby kręcił odwrotnie, pomijam już niemożliwą zamianę biegunów :D Autor niech podpowie mechanikowi, że jest coś takiego jak podgląd parametrów urządzeniem diagnostycznym (ze wskazaniem na odczyt prędkości obrotowej silnika...
Witam Musisz podłączyć się pod złącze diagnostyczne i odczytać parametry wspomagania na pracującym silniku. Sprawdzisz przy tym, czy masz sprawny czujnik kąta skrętu kierownicy. Jeżeli przy odczycie nie widać różnicy wskazań prędkości kątowych przy kręceniu kierownicą z różnymi prędkościami, to czujnik do wymiany. Ja miałem inne objawy ale czujnik tez...
Chyba orientujesz się, że ten silniki jest całkowicie kontrolowany przez elektronikę. Producent w celu diagnozy przewidział możliwość komunikacji komputera silnika z zewnętrznym urządzeniem diagnostycznym. Czarny dym może mieć dziesiątki przyczyn. Żeby ją ustalić należy obserwować parametry pracy silnika w momencie występowania dolegliwości. To się...
Witam Proszę znawców o podpowiedż na temat odczytu parametrów instalacji gazowej w programie BINGO S. Czy po podłączeniu się pod złącze diagnostyczne, uruchmieniu programu przy pracującym silniku na LPG w zakładkach "Konfiguracja" oraz "Opcje" widzimy rzeczywiste parametry instalacji LPG, czy dopiero wtedy kiedy przeprowadzimy operację "NAUKA"? Pozdrawiam
Zastanawiam się, czy interfejs diagnostyczny prawidłowo odczytuje ten parametr. Czy wartość ujemna oznacza wyprzedzenie, a nie opóźnienie zapłonu. Przy zapłonie 30° za GMP silnik w ogóle nie chciałby pracować. Natomiast wyprzedzenie 30° jest możliwe z punktu widzenia poprawnej pracy silnika, choć bym powiedział że to dosyć „ostra” mapa zapłonu. Generalnie...
A w sprawie programu diagnostycznego i poprawnych parametrów, czy też danych regulacyjnych. wszystko fajnie się wyświetla. Można też sprawdzać działanie zaworu, wtryskiwacza, obrotomierza oraz potencjometrów przepustnic, ale jakie wartości są słuszne?
Sama wymiana silnika krokowego może być niewystarczająca. Trzeba by podpiąć pod program diagnostyczny instalację LPG i ustalić zakres pracy tego układu . Silnik krokowy działa w zakresie 0-240 kroków na podstawie sygnału sondy lambda. W tej chwili jak siłowo to było rozwiązane może nie działać poprawnie. Ja używam do tego by wysunąć lub wcisnąć trzpień...
Objętość wtryskiwanego paliwa zależy od ciśnienia na listwie, czasu wtrysku, temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym i jeszcze kilku innych parametrów . Jeśli więc myślisz że jakakolwiek kalibracja lepsza niż 10-20% jest możliwa pomiarem jednego parametru to szczerze zapomnij . W zasadzie więcej parametrów można odczytać diagnostycznie...
A to powinni zrobić Ci w warsztacie skoro piszesz że byłeś na kompie. Test dynamiczny polega na tym że interfejs diagnostyczny jest podłączony do auta podczas jazdy. Masz wtedy podgląd i zapis parametrów silnika pod różnym obciążeniem. Na podstawie tych danych prościej jest zdiagnozować usterkę.
Aha zapomniałem dodać że przy starcie silnika mryga mi przez jakieś 30 sek kontrolka świec żarowych (spirala). Czyli są błędy w sterowniku silnika, tylko nie masz ich czym odczytać... zgasić ten silnik mogą nieprawidłowe sygnały z 3 czujników: położenia wału, położenia wałka i ciśnienia na listwie. Nie myl "odczytania błędów" z diagnostyką komputerową...
Witam! Chciałbym zapytać, w czym może leżeć problem, w kwestii obsługi programu diagnostycznego VAG do Seata Altei, gdyż poza wejściem do parametrów silnika, do innych opcji nie mogę się połączyć - następuje ,,Brak komunikacji", po sześciu kolejnych próbach łączenia. Próbowałem to na Polskim VAG-u, jak i VCDS Lite, ale bez rezultatu...
W domu posiadam złącze V-scan VAG KKL USB ) Chyba chodzi o interfejs. Złącze posiadasz takie samo jak w Fabii tzn obd2 - poniżej skrzynką bezpieczników w kabinie Program do tego interfejsu to multiecuscan. Wersją free połączysz się z silnikiem, podejrzysz parametry, odczytasz i pokasujesz błędy jeśli będą. Jednak na raz podejrzysz tylko 4 parametry...
Też o tym czytałem, jednak chciałbym kupić urządzenie, które zaoszczędzi mi tzw.błyskania. Tak jak w przypadku VAG-a pokazuje kody usterek oraz parametry pracy silnika, tak na pewno jest coś takiego na ALDL.
Gdy nie odpala spojrzeć na parametry jakie pokazuje lub nie ten czujnik w blokach pomiarowych na komputerze diagnostycznym. Porównać to z zimnym i odpalającym silnikiem.
sugestie i podpowiedzi w kwestii Moją sugestią, a zarazem podpowiedzią będzie, że czasami warto chwilę odczekać po przekręceniu kluczyka w pozycję "off" Wiąże się to z tym, że niektóre elementy pojazdu nie wyłączają się od razu, i przez moment pobierają prąd z akumulatora. U mnie na przykład po przekręceniu stacyjki w pozycję "wyłącz" słychać jeszcze...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
podłączyłeś DCR pomiędzy P1 i P+ a styk przeciążeniowy do P24 a X5 ? F22 ma być na zero. a zwacie na wyjściu U V W? a sprawdzałeś stan izolacji silnika ? a jak są ustawione parametry F10, F11, F12? jaka wartość parametru diagnostycznego H40, H41 Pozdrawiam.
Awaria pompy czy wtrysków objawia się ciężkim odpalaniem silnika. Raczej nie Bedzie to pompa. Trzeba jechać podpiąć auto do urządzenia diagnostycznego, jak nie błędy, to na pewno parametry wskażą problem.
Pisałem również na priv do sprawdzenia parametry ciśnienia na szynie CR podczas kręcenia rozrusznikiem i obroty silnika (odczytanie na jakimkolwiek urządzeniu diagnostycznym ).....
oprogramowanie diagnostyczne silnika programy diagnostyczne silnika parametry silnika jednofazowego
makro nazwa arkusza excel wsady sterowników częstotliwość referencyjna
samochód hyundai samochód hyundai
MAN TGA, Autocom, Mercedes W169 – kod 003781 FAIL, EDC 03781, zawór dozujący, komunikacja VCI DMTL-202 Unitra Eltra – cichy dźwięk na AM, przyczyny i naprawa