Zatarty tłok przestawiacza kata w pompie porównaj w parametrach kat wtrysku zadany przez sterownik silnika,a kat otrzymywany z pompy wtryskowej maja się równać.
Ruszane bylo glowiczką pompy, jakie parametry pokazuje kat wtrysku pod komputerem? Dodano po 2 W ogóle takie grzebanie to bezsensu, mogla pójść rdza z pompy na wtryski lub cos innego sie uszkodzic jak pajace przywoza złom a nie czesci pogon go.! I to auto razem z nim. Jak nakupił gowna i auto sie wysralo to niech je tera zlomuje. Powiedz tak jak jest...
Błędów może nie pokazywać, ale parametry pokaże.
Błędy to nie wszystko co widać w parametrach rzeczywistych?
No a w którym miejscu na pompie na reg. czy na wtryskiwaczach (zależne od parametrów)??
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
Witam, Sprawdziłeś dokładnie dolot powietrza, parametry wtrysku, pompa nie ruszana? Wtryski nie leją? i jakiej są firmy może to Simens. Test przelewowy robiłeś ? Czy ten problem się pogłębia . Stuki mogą świadczyć o uderzaniu tłoka o zawór np, jeżeli zawór jest zgięty, źle ustawiony rozrząd.
Nikt nie zna parametrów ustawienia pompy wtryskowej?
Witam. 5* po GMP jest poprawną wartością dla tego silnika. Przydało by się sprawdzić jeszcze raz ustawienie pompy, podpiąć komputer - zobaczyć na błędy i sprawdzić parametry wtrysku w EDC
jesli masz mozliwosc pomiaru indukcyjnosci wtrysku to mozesz nawinac cewke o podobnych parametrach i podlaczyc w miejsce wtrysku zadzialac musi jesli bedzie zgadzala sie indukcyjnosc i rezystancja.Podlaczania wtrysku bez chodzacej pompy paliwa nie polecam ze wzgledu na jego trwalosc(paliwo go chlodzi)nawinieta ceweczka to rozwiazane duzo tansze od emulatora.
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
z tego co byłem mechanik tylko podpowiedział o ewentualnej nieszczelności pompy, sprawdzał parametry wtrysków i EGR i było ok
Podłącz paliwo bezpośrednio z kanistra by wykluczyć problemy z dostarczaniem paliwa, lub sprawdź drożność przewodów i smok. Sprawdź w parametrach czy kąt wtrysku jest prawidłowy i inne parametry.Sprawdź kondycję silnika np sprężanie. Jak wszystko będzie ok to pewnie pompa szrot a może i wtryski też.
ja k by to bylo blisko mnie (warszawa) to bym Ci ja za nie wielka oplatą złożyl (1000) i tylko dlatego że lubie to robić ale by to wszystko zrobić . Dodano po 25 szukaj sprężarki SHI z wtryskiem czynnika , ma lepsze parametry ogrzewania
jedynie nie rozumiem tego "kąta"....ruszę pompą i zobaczymy Rozumiem że pokazuje że zapłon za wczesny i muszę i muszę pompą pokręcić do "przodu"....?! Już tłumaczę uprzejmie. Jest to ustawienie wtrysku względem położenia wału. W czasie pracy silnika będzie się on zmieniał. Najbardziej chodzi o jego parametry w czasie pracy silnika na obrotach jałowych....
Problem taki że nie pali , pompa podaje jak trzeba , w parametrach kąt wtrysku zgodny a w rzeczywistości wtrysk widać że sporo opóźniony ,
u mnie po prostu one dużo paliły od poczatku i tu regulacje zaworów wymiana turbiny pompy wtrysków czy kolejne działania nie wpływały na zmniejszenie /zwiekszenie spalania Bo najpierw się robi diagnostykę, sprawdza parametry, testy osprzętu a potem wymienia nie na odwrót.
To nie czujnik wału,sprawdzić w parametrach czy przestawiacz kąta wtrysku pracuje w pompie.
Zacznij coś diagnozować w końcu jak już wspomniane było.Manometr i kontrola ciśnień na pompach,parametry w testerze. Potem pewnie oringi śruby albo same wtryski. Bo z pisania się nie naprawi a wróżki raczej mają swoje fora.
Czy mógłbym prosić o trochę dokładniejszy opis regulacji wtrysku przy tej pompie ? Czy to znaczy , że reguluje się wtrysk bez paska a dopiero potem go zakłada ? Czy parametry pomiędzy Vag_Coma (blok 000 poz.2) pomiędzy 60 a 80 są prawidłowe dla tego silnika ?
W kombajnie licznik już nie działa ho ho ho i jeszcze więcej, spaliny czarne jak noc, wcześniej miał za bardzo opóźniony zapłon to przyspieszyłem, wróciła moc silnika. A problem z czarnym dymem dalej został mimo wymiany wtrysków i regeneracji pompy.
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Z tym silnikiem masz rację 16V.Jeżeli wryskiwacz za bardzo przelewa to ciśnienie na szynie będzie za niskie ECU steruje wtryskami powyżej 130bar.Jeżeli to EDC15C2 to ma pompę w zbiorniku powinna się odzywać przy rozruchu.Jak możesz wejść w parametry ECU to by dużo wyjaśniło.
Komputer u mechanika nie wykrył nic. Błędów też nie ma. Mechanik mówi, że wtryski mają dobre parametry i pompa daje dobre ciśnienie. To nie komputer ma wykrywać błędy tylko mechanik z pomocą komputera ma przeprowadzić diagnozę samochodu. A stwierdzenie że ciśnienie jest dobre to jak powiedzieć jutro będzie pogoda. Jak narasta ciśnienie podczas kręcenia?...
Na pompie są trzy elementy sterowane elektrycznie,jeden,niedostępny z zewnątrz to zawór odcinający,dwa pozostałe są na wierzchu pompy.Chodzi mi właśnie o nie.Podejrzewam,że jeden to impulsomierz do obrotomierza.Silnik czasami dostaje dziwnych obrotów,objawy to jakby przestawiał się kąt wtrysku,stąd moje pytanie,czy na pompie Lucasa jest jakis elektrozawór,który...
Mechanik sprawdził parametry, wszystko było dobrze. O szynie też coś wspominał. Generalnie powiedział, że szedł od pompy wstępnej, przeglądając wszystko i sprawdzając parametry. Twierdzi, że tylko wtryski zostały do sprawdzenia,bo nie zakłada innej przyczyny. Może po rozgrzaniu i zgaszeniu silnika coś rozłącza pompę (komputer, immobiliser)? Tak tylko...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
jutro zawiozę wtryski ,do kogos innego,,,i podłacze się do innego movano ,szczytac parametry
Taka pompa W tej pompie ze zdjęć nie ma czegoś takiego. Dwa podstawowe parametry to prędkość obrotowa i obciążenie silnika
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Wydaje mi się, że komputer silnika powoduje zmianę parametrów wtrysku paliwa, a sama pompa jest urządzeniem czysto mechanicznym.
Wg parametrów wtrysków są ok, to nie jest nowe auto i takie parametry to dobry wynik. Ja bym jeździł i nie ruszał, bo koni tym płukaniem nie dodasz, a jak dużo syfu będzie w baku i filtrze to jeszcze sobie zaszkodzisz. Wartość auta to około 4 tys. złotych, a jak się wysypie pompa lub wtryski to włożysz parę stówek jeszcze w niego. Jeśli już chcesz płukać,...
r ozrzad ustawiony na blokadach mowisz .p o odpaleniu i rozgrzaniu nastopic powinno sprawdzenie dynamicznego ustawienia czasu wtrysku .j esli odbiega od zakladanego parametru to powinna nastapic korekta ustawienia na pompie .r az mialem podobnie bo wtrysk sterujacy byl do bani i nie bylo parametru odniesienia miedzy pompą a sygnalem z czyjnika we wtrysku.
To tak jak koledzy podpowiadają Pada elektronika pompy lub mechanika . sprawdź parametry i ustawienie kąta wtrysku
czujnik temperatury jest ok , zero błędów na kompie , parametry pompo wtrysków w normie , paliwo tankowane na stacji Orlen !!
komputera nie mam także nie wiem jakie spalanie .byłem dziś na kompie w serwisie- zero błędów,,wszystkie parametry pompy wzorowe..diagnosta na "ucho" po twardej pracy silnika obstawia wtryski,? już sam nie wiem co mam robić..
Komputer nic nie pokazuje jak działa a jak nie pali to wszystkie parametry się zgadzają? Jakie wtedy jest ciśnienie na listwie?
Katalizator tlenków azotu w układzie selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) jest używany dodatkowo do filtra cząstek stałych. Jego zadaniem jest konwersja tlenków azotu (NOx) w azot (N) i wodę (H₂O), przy użyciu płynu redukcji emisji spalin. Katalizator tlenków azotu jest pokryty powłoką miedziowo zeolitową, która przyspiesza proces redukcji...
Przy pompie vp niesprawny czujnik wtrysku sterującego nie powoduje zapalenia kontrolki EDC jednak sterownik widzi to jako błąd. Weryfikacja początku tłoczenia odbywa się wtedy w oparciu o czujnik obrotów wałka pompy. Silnik pracuje praktycznie bez zmiany parametrów. Część manów z pompą VP w ogóle nie posiada wtrysku z igłą.
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Może spróbuj jeszcze usunąć adaptacje, ale z tego co pamiętam te pompy były awaryjne. I chyba były dwa rodzaje w stosunku do mocy, ale tu pewności nie mam. Teraz rzadko przychodzi taki temat na warsztat. Co do opornika, wiadomo od kiedy jest problem? Czy z tym oporem jeździło i padło, czy padło po dołożeniu opornika. (Opornik mógł być założony żeby...
Witam . Posiadam Opla Vectra b 99 r oku mam taki problem że jak samochód jest zimny i po przejechaniu 10 lub 20 metrów zapala sie kontrolka silnika i zaraz znika . Po podpięciu samochodu pod komputer pojawia się błąd P1220 regulacja kąta wtrysku błąd krytyczny , wszystkie parametry wtrysków i pompy są dobre . Samochód nie traci mocy , nie kopci , odpala...
Parametr ten masz wybity na plastikowej tabliczce przymocowanej do cięgna gazu na pompie.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Na pewno są błędy. Trzeba tylko dobrego diagnostyka a nie podpinacza. A już na pewno widać problem w parametrach.
Witam, mam problem z Kia Cee'd 1.6 crdi 2008. Gaśnie na zimnym silniku, z dwa obroty dłużej kręci. Wymienione wtryski, regulatory zaworów, podciśnieniowy zawór na pompie. Błędów brak, wczytałem parametry, niby ok. Ma coś wspólnego z tym czujnikiem położenia wału?
Pompa do naprawy - zacina się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku. W parametrach pewnie widać odchyłkę.
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Sprawdź w parametrach jaki jest czas wtrysku w "ms" i sprawdź to ciśnienie pompy, bo kompem usterki fizycznej nie naprawisz.
Jakie chcesz znac wartości ? Dawka wtrysku 5 przy 90 stopniach kąt zmienny zaleznie od obrotów
A więc chodzi na plaku. Kolego pisz normalnie. Mimo wszystko sprawdzić synchro rozrządu . Jak dalej nie trybi to po prostu ECM nie pasuje jakiś parametr. Pomierz jeszcze wtryski.
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
Ja również nie byłem złośliwy po prostu zdopingowałem się do działania , tą wypowiedz czytałem , niestety u mnie to regulator kąta wyprzedzenia wtrysku - pompa nie trzyma parametrów pracy . Jaki będzie finał zobaczymy .... dam znać pozdrawiam
Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM.
Witam. Czy można zmienić parametry wtrysku w kompie EDC15M przez gniazdo diagnostyczne?Mam problem z moćą i rozruchem ciepłego silnika. Pompa wtryskowa VP44. Czy można dostać gdzieś jakiś soft do tego? Pozdrawiam
Kolego postaram się dotrzeć we wtorek do materiałów tej pompy , miałem gdzieś procedurę regulacji niektórych parametrów tej pompy na silniku . jeśli gość który ją uszczelniał nic nie spsuł - jest szansa do powrotu do parametrów z przed naprawy. Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie przetłaczania ( od tego zaczyna się regulację...
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Kolego piszecie bajki,uszkodzenie wpustu kończy się zaparkowaniem tłoków w zaworach.Przyspiesz pompe i niestety parametr początku wtrysku musisz dobrać na słuch (inne końcówki).
popatrzeć na parametry , prawdopodobnie ciśnienie Rail gwałtownie rośnie (stukanie). możliwa usterka zaworu pompy lub instalacji.
Nie. Akurat czujnik w pompie i nie ma większego znaczenia dla pracy silnika. Podgląd parametrów kanał 000 czyli kąt wtrysku oraz kanał 001 czyli dawka paliwa ok 3-4mg.
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Pompa i wtryski wymienione z racji opiłkowania. Auto do wymiany jeździło normalnie i miało moc. Parametry układu paliwowego idealne. Wymienione w/w elementy z racji zużycia. Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem, że ciśnienie zadane na turbo ok. 2000 mbar, a turbo daje tylko 1030 mbar max. Czy pomimo braku błędu EGR i przepływki one mogą być odpowiedzialne? Układ...
"reset parametrów" nie dotyczy samej pompy,tylko elementów mających wpływ na dawkę i kąt wtrysku , w kilku sterownikach daje to efekt
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Parametry z tego co mówił mechanik ok. Auto nawet było w aso 😊Możliwe że czujnik na listwie? Wtryski nowe, zaworki na pompie nowe.
Pozycjoner sprawdzisz vag-iem w parametrach bieżących wyświetla pozycję wybieraka. Wiem, że to zabrzmi głupio, ale sprawdź w parametrach silnika kąt wtrysku, miałem taki przypadek, że pompa była minimalnie przestawiona i skrzynia wchodziła w tryb awaryjny, czemu -nie wiem.
Wtryski listwa pompa nowy filtr wszystko co możliwe w parametrach rzeczywistych wykresy nakładają się ładnie w momencie wywalenia błędu przeładowanie na poziomie 250 bar za dużo . Dodam iż że po 4 miesiącach poddali się specjaliści od common rail.
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Witam! Opel na pompie PSG5 2.2DTH na wolnych chodzi równo nie kopci, dobrze odpala a na po dodaniu gazu praktycznie w całym wyższym zakresie obrotów szarpie jakby nie pracował na jeden cylinder i strasznie kopci Odpinałem dolot i egr nic to nie daje....błędów brak, w parametrach brak podglądu wtrysków... Co padło wtryskiwacz czy pompa? Czy te wtryskiwacze...
Ogólnie ma momenty że silnik ładnie chodzi a za chwilę znów kuleje. Gdy jest dobrze to ciśnienie delikatnie tylko się zmienia a jak kuleje to zauważalnie mocniej zmieniają się parametry. myślę czy nie dać pompy do sprawdzenia
Silnik ma odpalać przy ustawieniu pompy na blokady , jeżeli w czasie pracy kąt rzeczywisty nie pokrywa się z wymaganym to może to być wina pąpy , elektrozaworu sterującego kątem lub inna przyczyna - błędy , parametry . Ustawiłeś kąt wtrysku na gorącym silniku co nie musi się zgadzać z kątem do rozruchu .
w 1,9 tdi nie ma czegos takiego jak przepustnica powietrza to nie benzyna,z drugiej strony jak by coś sie działo z jakimś czujnikiem to miałbys to sygnalizowane lampka kontrolną na desce rozdzielczej,ale podłączenie pod kompa da Ci wiele informacji odnośnie parametrów pompy i silnika,zwróć jeszcze uwage na wtrysk sterujący to jest wtrysk od którego...
Ciężko coś wywróżyć. Od wytartego wałka rozrządu po pęknięty tłok lub dziurę w tłoku. Parametry sprawdź przy odpalaniu: obroty, korektę wtrysków, temperaturę silnika, ciśnienie paliwa. A zacznij od podania kodu silnika, bo jedne mają, a inne nie, pompę w zbiorniku paliwa. I jakiś teoretyczny przebieg z licznika.
Jak nie masz w parametrach pomiaru prądu regulatora to oscyloskop
Popuszczasz pompę paliwa od mocowania na trzy śruby podpinasz komputer i w parametrach szukaj wartości kąt wtrysku i regulacja aż będzie dobrze. Nie wiem jak powinno być więc poszukać w internecie.
Mam problem.Po kapitalnym remoncie silnika samochód niema mocy,silnik pracuje idealnie,parametry sterownika z kompurera idealne,przeplywomierz wymieniony ,pompa wtrysków ok. filtr paliwa i tak dalej sprawdzone i klops! to samo,auto ma trudność wyjechać z warsztatu.Co robić?
Witam mam ducato 2,2 silnik forda po zapaleniu kilka sekund pracuje normalnie pozniej zaczyna nierowno pracowac. Auto ma pelna moc nie kopci. 4 wtryski zrobione sprawdzane 2 razy listwa podmieniona z innego pompa zalozona po regeneracji zawor dawki nowy . Pompa przypisana do wtryskow. Jest blad EGR ale egr Zaslepiony . Wszystkie parametry poprawne a...
Czy ja coś w swoim poprzednim zdaniu niewyraźnie napisałem? Masz parametry czytać, a nie błędy. Wtryski na przelewy sprwdzić, oraz regulator na pompie.
Mam te same problemy. Posiadam renault megane classic 1.9 dti z końca 2002 roku. Czy ktoś może podać parametry ustawienia kąta wtrysku. na autodacie jest podane ustawienie pompy 0,11 za DZP a mechanik twierdzi, że należy ustawić na 0,82 mm pozdrawiam
Witam po dzisiejszej kilku godzinnej pracy przy Fordzie. Udało mi się poczynić minimalny postęp a mianowicie . Odnalazłem w autocomie parametr " Uruchomienie wysokiego ciśnienia w celu odpalenia" TAK LUB NIE. Gdy kręciłem rozrusznikiem auto cały czas miało ten parametr na NIE. Lecz po odpięciu dwóch regulatorów na pompie .Parametr ten podczas kręcenia...
problem jest w tym że auto przed rozrządem słabo odpalało, ale nie dymiło. jak sie rozgrzeje to dymienie jest ledwo widoczne. przód jest na pewno dobrze kwestia tylko pompy Dodano po 2 a jakie parametry powinien mieć dobrze ustawiona pompa, nigdzie nie mogę tego znaleźć.
Mam problem z rozruchem ciepłego silnika, auto z trudem zapala i i trzęsie silnikiem jakby chodził na 2 gary, trzeba przytrzymać kilka sekund na rozruszniku. Na zimnym silniku odpala od strzała. Podmienione zostały wtryski i pompa bez rezultatu. Zajechałem już 3 rozruszniki w rok. Czy to może być wina przepustnicy? Wszystkie parametry w normie tzn....
Mało informacji, ale jeśli chodzi o błędy to napewno będzie błąd nadzoru wysokiego ciśnienia. Powodem może być: regulator wysokiego ciśnienia, wtryski, komputer, instalacja, pompa niskiego ciśnienia, ale bez pomiaru parametrów nie stwierdzimy jednoznacznie przyczyny> Postaw auto w ASO i napewno zrobią!!! w Gdańsku napewno bez problemu!!!!!!
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
A z czym się łaczyć w tej pompie z opornikiem czy uzwojeniem nastawnika?? Sprawdz kąt wtrysku i dawkę. Te parametry wyjaśnią sytuacje.
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Na bank wtryski leją na przelewy i pompa wymięka . Masz czym sprawdzić w parametrach ECU jak się podnosi ciśnienie przy próbie odpalania silnika?
i luzuj nakrętki od powrotu z wtrysków, po kolei i delikatnie aby silnik nie zgasł. Kolego... Po czterech latach te rady chyba już są nieaktualne. Zresztą o jakich nakrętkach mówisz - to jest fordowski układ CR tdci, powroty (poprawnie przelewy) na wtryskiwaczach nie mają żadnych nakrętek, tylko plastikowe zapinki. Przelewy tutaj nie idą do zbiornika,...
Awaria pompy czy wtrysków objawia się ciężkim odpalaniem silnika. Raczej nie Bedzie to pompa. Trzeba jechać podpiąć auto do urządzenia diagnostycznego, jak nie błędy, to na pewno parametry wskażą problem.
Witajcie Po latach bezproblemowej eksploatacji moją Fronterę B 2.2DTI 2001r - X22DTH spotkał problem. Silnik pracuje nie równo. Przy dodawaniu gazu lekko trzęsie. Jest wrażenie jakby pracował na 3 garach. Nie ważne czy zimny czy ciepły. Jest wyraźnie słabszy. Dłuższa jazda skutkuje błędem P0190. Błąd czasem znika sam. Zagadka jest następują. Odłączenie...
Witam Ponownie Jak pisałem pompa wymieniona wcześniej, nic nie zdziałała i się nie dziwie, wysłałem wtryski do pomiarów i okazało się ze: sprawdzenie wtryskiwaczy wykazało przekroczone parametry techniczne we wszystkich 4szt wtryskiwach co oznacza że wszystkie wtryskiwacze są niesprawne technicznie. Więc kupiłem wtryski, założyłem i po krótkim kręceniu...
skoro lepiej pali na zciągniętym czujniku to albo ciśnienia na tłokach nie ma albo kąt wtrysku zły ewentualnie leją wtryski. co do ustawienia kąta to musisz w vagu wejść w nastawy podstawowe i zczytać grupę 0. tam bierzesz pod uwagę parametr 2 (kąt wtrysku) i parametr 9 (temperatura paliwa) odczytujesz z wykresu jaki powinien być kąt do tej temperatury...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
zasilanie na wtryskach jest?sterownik widzi w parametrach obroty silnika?
Mam problem z tym autem. - auto dużo pali dobrze ponad 10l/km, - auto mułowate - mocno dymi na czarno jak ostro przygazujesz - okresowo przerywa na wolnych obrotach, nierównomierne obroty, jakby któryś gar nie chodził przez kilka sekund, widać wtedy bąbelki powietrza w wężykach paliwowych. Jak nie przerywa chód silnika poprawny. W sterowniku zero błędów,...
A masz może kolego parametry na pompę lucasa ??? Bo otrzymałem informację że zawór regulacji ok 15 omów a wtrysk koło 100 omów Czy mógłbyś to w jakiś sposób potwierdzić .
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie czy po wymianie samego sterownika zachodzi potrzeba ustawienia wtrysku i dawek paliwa na TECH - u czy parametry pompy się nie zmienią, bo wcześniej autko śmigało aż miło. Pozdrawiam
parametry wtrysku parametry kąta wtrysku zatarcie pompy wtrysku
regulator obrotów wentylatora dospel nagrzewa kabel autoalarm astry
wymiana stacyjki renault modus ekspres naprawa
Mercedes MB100 – wymiana wkładki zamka w lewych drzwiach krok po kroku Nissan Terrano II 2.4 KA24E – moment dokręcania śrub głowicy, procedura, kolejność