myślę,że na początek podejrzec parametry,kąt wtrysku itp..
Hej.Ju,z tłumacze o co mi chodzi.Moje polo ma zaslepiony egr,wyciagnalem tez klape przepustnicy i w efekcie koncowym polowka jest nie ekologiczna malo pali dobrzejezdzi,ale denerwuje mnie przsypieszony kat wtrysku wynikajacy z dzialania egr ktory w wyniku podania dawki spalin powoduje oslabienie reakcji spalania sie oleju napedowego i oglusza prace...
Podłącz paliwo bezpośrednio z kanistra by wykluczyć problemy z dostarczaniem paliwa, lub sprawdź drożność przewodów i smok. Sprawdź w parametrach czy kąt wtrysku jest prawidłowy i inne parametry.Sprawdź kondycję silnika np sprężanie. Jak wszystko będzie ok to pewnie pompa szrot a może i wtryski też.
[url=http://www.dieselschrauber.de/Solld... masz podane jakie parametry są poprawne
Trochę się naszukałem i motor 366.901 w ogóle w programie serwisowym sie nie pojawia. Jest multum innych 366, ale 901 nie ma. Może to być związane z tym, że po prostu z programu serwisowego WIS sukcesywnie stare informacje są wycofywane, żeby dać miejsce nowym autom które żrą GIGANTYCZNE ilości przestrzeni dyskowej. Na razie ma takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/6236294500_...
Oni sprawdzali wszystkie parametry... Kąt wtrysku i dawki były sprawdzane. Wydechu przecież nie rozbierali...
Problem taki że nie pali , pompa podaje jak trzeba , w parametrach kąt wtrysku zgodny a w rzeczywistości wtrysk widać że sporo opóźniony ,
przy takiej wartości parametru z poz 9 (parametr temp. paliwa) w poz 2 (parametr kąta wtrysku) powinno być ok 45
Skoro to jest TDI, to sprawdzić te świece jak kolega wyżej radzi. Poza tym bardzo ładnie pokazuje w parametrach kąt wtrysku, który też wartałoby skontrolować i skorygować po wymianie rozrządu.
Mam dane z porannego rozruchu. Temperatura otoczenia 0 stopni. Wszystkie czujniki temperatury pokazują prawidłowe wartości. Rozruch silnika trwał około 6 sekund. Przez ten czas silnik od razu jakby łapał i kichał i dopiero po tych 6 sekundach kręcenia rozrusznikiem odpala i pracuje normalnie. W załączniku wykres przedstawia parametry kąta wtrysku podczas...
skoro lepiej pali na zciągniętym czujniku to albo ciśnienia na tłokach nie ma albo kąt wtrysku zły ewentualnie leją wtryski. co do ustawienia kąta to musisz w vagu wejść w nastawy podstawowe i zczytać grupę 0. tam bierzesz pod uwagę parametr 2 (kąt wtrysku) i parametr 9 (temperatura paliwa) odczytujesz z wykresu jaki powinien być kąt do tej temperatury...
To nie czujnik wału,sprawdzić w parametrach czy przestawiacz kąta wtrysku pracuje w pompie.
Co to jest filtr odmulający? Podłącz kompa I zobacz parametry czas i kąt wtrysku oraz temp płynu. Auto posiada LPG?
t5 jak widzisz pomogłem, napisał że teraz wie że może podpiąć komputer bez pracującego silnika, jeżeli to zrobi to będziemy mieli więcej informacji do dyskusji. Fayfoo nie czytaj tylko błędów a również parametry, ( kąt wtrysku, ciśnienie paliwa, obroty silnika, itd.) pozdrawiam. Dodano po 1 i jeszcze jedno immo , ok.
Podłącz do komputera i w parametrach jest kąt wtrysku jest zadany a jaki rzeczywisty.
Poszkodowany jak w temacie. Zgasł w trakcie jazdy. Wywala błedy na sterowanie wszystkich czterech wtryskiwaczy, oraz napięcie wtryskiwaczy za niskie. Wiązka od ECU do wtryskiwaczy prześwietlona, brak uszkodzeń. Ciśnienie na listwie w momencie kręcenia wynosi ok 40 MPa. W wartościach rzeczywistych pokazuję anomalię w parametrach kąta wtrysku bo aż 6000°,...
Silnik ma odpalać przy ustawieniu pompy na blokady , jeżeli w czasie pracy kąt rzeczywisty nie pokrywa się z wymaganym to może to być wina pąpy , elektrozaworu sterującego kątem lub inna przyczyna - błędy , parametry . Ustawiłeś kąt wtrysku na gorącym silniku co nie musi się zgadzać z kątem do rozruchu .
Witam wszystkich , i proszę o poradę !! Chce zmienić u siebie w passacie pompę wtryskową , i przed wymianą muszę zapisać parametry na jakich jest ustawiona obecna ,.Znalazłem w internecie opis jak w Vagu odczytać kąt wtrysku , podłączyłem się Select-Engine -Basic Settings no i właśnie gdy klikam na Basic settings wyskakuje jakiś komunikat i rozłącza...
Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze jedno , a jak później ustawić takie same parametry ,czyli kąt wtrysku , dawkę paliwa , domyślam się że za pomocą Vaga ale gdzie to jest w Vagu ???
komputer benzyny ma zdolność autoadaptacji do paliwa o różnych właściwościach. Ponieważ w wyniku "czyszczenia" instalacji lpg doszło do jej rozregulowania (np. zmiany ciśnienia reduktora lub jego uszkodzenia) ,komputer benzynowy zaadaptował swoje parametry (kąt wyprzedzenia zapłonu, czasy wtrysku) do nowych warunków zasilania gazem , które okazują sie...
Nikt nie zna parametrów ustawienia pompy wtryskowej?
Popuszczasz pompę paliwa od mocowania na trzy śruby podpinasz komputer i w parametrach szukaj wartości kąt wtrysku i regulacja aż będzie dobrze. Nie wiem jak powinno być więc poszukać w internecie.
kiepa88 na dzień dobry sprawdź parametry nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku.
Inginio ma rację. Najbardziej prawdopodobna usterka to uszkodzenie czujnika wału, odczytaj błędy i podaj nam tutaj. Dziwi mnie tylko kontrolka ładowania. podaj numery błędów i ew parametry szczególnie kąt wtrysku wymagany i rzeczywisty.
To tak jak koledzy podpowiadają Pada elektronika pompy lub mechanika . sprawdź parametry i ustawienie kąta wtrysku
Nie bede wiozl samochodu do mechanka, bo sam nim jestem. Wiem mniej wiecej jak sie to obsluguje, tylko chce sie dowiedziec jak to ustawic w moim Mercedesie. Chodzi mi o parametry.
Pozycjoner sprawdzisz vag-iem w parametrach bieżących wyświetla pozycję wybieraka. Wiem, że to zabrzmi głupio, ale sprawdź w parametrach silnika kąt wtrysku, miałem taki przypadek, że pompa była minimalnie przestawiona i skrzynia wchodziła w tryb awaryjny, czemu -nie wiem.
Masz możliwość podesłania jakiś parametrów np dawka, kąt wtrysku , przepływ powietrza itp
Mam te same problemy. Posiadam renault megane classic 1.9 dti z końca 2002 roku. Czy ktoś może podać parametry ustawienia kąta wtrysku. na autodacie jest podane ustawienie pompy 0,11 za DZP a mechanik twierdzi, że należy ustawić na 0,82 mm pozdrawiam
Nie. Akurat czujnik w pompie i nie ma większego znaczenia dla pracy silnika. Podgląd parametrów kanał 000 czyli kąt wtrysku oraz kanał 001 czyli dawka paliwa ok 3-4mg.
Może jeszcze nie wystygnięty do końca. Pasuje sprawdzić w parametrach. Przy delikatnie przestawionym kącie wtrysku będzie miał problem z odpaleniem. Sprężanie można sprawdzić.
Sprawdź kompresje silnika , kompem wyczyścić wartości przyuczone w ECU i przede wszystkim spojrzeć w parametry ( kąt zapłonu, czas wtrysku, przepływka i sygnał sondy lambda)
Przecież tam Pierburg, nie Bosch powinien być? Nie żadne wykresy, tylko diagnostyka - wskazanie MAF specified/actual, do tego jeśli twardo pracuje to parametry wtrysku - kąt.
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57 Jak najbardziej z tym że wartość może zmieniać sie w zakresi 0-88 sprawdza się ją w funkcji temperatury paliwa (pozycja 9) jest taki wykresik(próbowałem zrobić zdęcie ale telefonem...
Pompa do naprawy - zacina się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku. W parametrach pewnie widać odchyłkę.
Możesz to pytanie inaczej zadać ? Co konkretnie chcesz się dowiedzieć ? Które parametry silnika decydują o wysłaniu sygnału zmiany kąta wtrysku na tej pompie, bo z tego co wiem jest tam z tyłu zawór elektromagnetyczny który przestawia chyba dawkę i kąt wtrysku, tylko w jakim momęcie dokładnie?
Auto jak w temacie ciężko dopala strasznie dymi na biało-niebiesko (dym bardzo gryzący aż łzawią oczy). Po porannym uruchomieniu lepiej od niego uciekać tak dymi, przez chwile kuleje później zaczyna równo chodzić ale dalej dymi. Ustawiony rozrząd, świece grzeją w kompie jedynie błąd 0550. Jest problem z diagnostyką jest tam stary typ nastawnika na potencjometrach....
Po podłączeniu diagboxa nie ma żadnych błędów w sterowniku, silnik nie zgłasza błędów, check się nie zapala. Wszystko wydaje się być w normie. W parametrach bieżących wszystko jest w normie po za kątem wtrysku wstępnego i katem wtrysku głównego. Te dwa parametry są identyczne i zmieniają się jednocześnie. Stąd wnioskuje ze dawki wstępnej po prostu nie...
To nie wina sterownika,sprawdz kąt wtrysku w parametrach .
Przy ustawianiu rozrządu wychodzi staryczny kąt wyprzedzenia wtrysku z geometrycznego ustawienia na przyrządach. Ale ja się tym interesowałem już wcześniej , a zwłaszcza możliwością korekcji początku wtrysku. Wg moich odczytów z parametrów vaga to kąt wyprzedzenia wtrysku na biegu jałowym wychodzi coś koło 4 stopni. Oczywiście jeśli można to uznać za...
Autko zrobione, parametry jak fabryka przykazała :)
świece w tym dieslu służą tylko i wyłącznie do wspomagania pracy zimnego silnika ,równej pracy itd. do ok 50 stopni , biały dym to może być niedogrzanie silnika albo zły kąt zapłonu, który jest regulowany elektronicznie, może być to czujnik temperatury, regulator kąta( tak jak jakiś kolega wspomniał bardzo trafnie), a może termostat. Podstawą do dyskusji...
W tester techu mam podgląd parametrów bieżących np ciśnienie paliwa na biegu jałowym 260 bar kąt wtrysku zasadniczeg 4 stopnie , wyprzedzenie kąta przedwtrsku -8 stopni itp
Sprawdz parametry kata wtrysku zadany otrzymywany wyregulować.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
No to diagnoza i parametry. Temperatura silnika, powietrza. Potem dawka paliwa, kąt wtrysku i stan EGR jeśli jest.
Odłącz przepływomierz powietrza i sprawdź różnice. Generalnie najlepiej przyjechać z testerem diagnostyki i obserwować parametry pracy silnika tj. przepływ powietrza, kąt wtrysku i najważniejsze dawka wtrysku gdy nie ma mocy i/lub klepie Dodano po 55 Taką oczywistość jak jakość paliwa wykluczona? Też spróbuj go z banki czystego diesla zasilić.
Oprócz błędów jeszcze parametry do sprawdzenia a w nich kąt wtrysku i dawka paliwa.
jeremiasz -zrób próbę przelewową i podaj trochę parametrów pracy silnika kąt wtrysku trzeba ustawić Yyy poproszę o przepis
Kąt wtrysku to kanał 000. Drugie lub trzeci parametr.
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Sprawdź kąt wtrysku, bo to że odpiąłeś czujnik nie znaczy, że on jest winien, bo teraz na odpiętym go zlewa i pali. Najlepiej podpiąć pod kompa i popatrzeć w parametrach. Zaraz po odpaleniu ma wahania obrotów? Te diesle jak nie ma ujemnych temperatur, to bez świec palą od strzała.
Stroboskop podłączany pod uzwojenie pierwotne cewkofajki. Tylko moim zdaniem, tutaj nie ma co sprawdzać kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on sterowany przez ECU. Gdyby po jakimś mechanicznym uszkodzeniu (przestawieniu tarczy kodowej itp) przestawiłby się zapłon, to byś miał problemy z odpaleniem. Szukaj problemów z układem wtryskowym, sprawdź podzespoły...
Może źle rozrząd ustawiłeś. Mnie to wygląda na zły kąt wtrysku. Najlepiej na kompa i sprawdzić parametry.
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Lać wode to Tobie lał. Uderz do kogoś z pp2000, większość mechaników tylko potrafi błędy kasować i wymieniać co się da, bo może trafi. Trzeba w pp2000 podejrzeć i poprawnie zinterpretować parametry podczas występowania usterki. Parametry sondy lambda, czasy wtrysków, kąty zapłonu, czasy zapłonu. To prosty silnik i wprawny majster zdiagnozuje go w kwadrans....
Kąt wtrysku za wczesny sterownik wedle parametrów chce 2,3stopnia a ma 5,3wyrególuj na prawidłową wartość.
A z czym się łaczyć w tej pompie z opornikiem czy uzwojeniem nastawnika?? Sprawdz kąt wtrysku i dawkę. Te parametry wyjaśnią sytuacje.
Zapytam czy jakiś probtem z pracą silnika czy tylko odczytałeś jakieś parametry czymś tam i tak sobie piszesz
Błędy sprawdzałem cdif 2.w parametrach bieżących silnika w cdif 2 są takie parametry jak kąt wyprzedzenia wtrysku głównego powinien pokazywać 0,608, a u mnie przy włączonym zapłonie pokazuje 0,608,a jak kręcą silnikiem, to pokazują 2,019, komputer widzi prędkości obrotowa silnika. Rozrząd ustawiony na blokady Dodano po 4 Tarcza magnetyczna zmieniana....
Witam. Wymieniałem rozrząd w VW golf 4 1,9 SDI 68KM. Podjechałem do znajomego mechanika i był błąd pompy wtryskowej. Po wykasowaniu błąd się nie pojawił po odpaleniu kompa. Parametr pokazał (jeśli dobrze pamiętam) Kąt Wtrysku +6 stopni Autko pali na dotyk i ma moc. Czy taki kąt jest ok?
To co sugerujesz? Diagnostyka podstawowych parametrów zrobiona, poduchy wymienione... jest lepiej, ale dalej to samo. Jakby się gubił. Ktoś wie, jak sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu i kąt wtrysku oraz jaki powinien być w tym aucie? Mam VCDSa, ale nie łączy, dostęp do Autela i mojego Delphi.
Podepnij auto pod urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika , zobacz może w sterowniku silnika są błędy.
Zacznij od sprawdzenia parametrów silnika u jakiegos elektryka niech obada dawke, kąt wtrysku, przy okazji sprawdz filtr paliwa.
Sprawdź parametry pracy silnika. Prawdopodobnie regulacja kątu wtrysku.
Dzień dobry, Posiadam Passata B6 z silnikiem 2.0 TDI BMP. Ostatnio dawałem pompo wtryskiwacze do regeneracji ponieważ samochód bardzo dużo palił nawet 12l/100km, oraz miały słabe parametry. Po wymianie pompo wtrysków kąt wtrysku zmienił się na 10 stopni oraz w grupie 13 korekty skoczyły na 1: +1,65 2: -3,01 3: +2,99 4: +1,65. Wtryski zostały tylko zamontowane...
Wiadomo, że klima ale ten parametr jest w parametrach silnika więc myślałem, że tu oznacza coś innego... ale OK. Dodano po 40 A powiedzcie ile powinien wynosić parametr "Camshaft position" położenie wałka rozrządu i I "Ingition angle" kąt wtrysku?.
Parametr ten masz wybity na plastikowej tabliczce przymocowanej do cięgna gazu na pompie.
Nic to nie da. Te silniki mają tak zwany zimny vag. Sterownik benzyny bez sensu i bez opamiętania leje wiadra benzyny zanim silnik się nie rozgrzeje. Za takie bzdury powinno się karać. K#rwa, obsługuje łącznie 3 auta z tym silnikiem i każde ma gaz. Co więcej każde przełącza się po osiągnięciu 30 stopni. Pomogę Tobie. Bierz VCDS i zobacz czy są błędy....
Witam Z chęcią przyjmę na priv oryginalne mapy ECU do opla vectry '98 2,0 DTL, sterownik BOSCH EDC15M, dokładny numer, jeśli potrzeba, dopiszę ;-) Jeżeli ktoś ma doświadczenia z optymalizowaniem parametrów (korygowanie dawki, kąt wyprzedzenia wtrysku, ciśnienie doładowania itp.) to z chęcią zapoznam sie z takową wiedzą. Jak na razie czekam na sterownik...
Panowie pomocy !!! :( Samochód jak w tytule 2.4JTD 100KW po naprawie powypadkowej cieżko zapala i "nie jedzie" . Walnięta była przepływka wymieniłem na nową , uszkodzone były przewody od pierwszego biegu wentylatora chłodnicy i ECU łapało byka i podczas wysterowywania tego tzw. FAN1 nie chodził ale to też już zrobiłem (wiązka do lutowania) . Zawór EGR...
Witam, Czy to normalne, iż wskazanie temperatury w przepływce odczytana na pp2000 nigdy nie spada poniżej 0 st.C ? Nigdzie w pp2000 w parametrach sterownika silnika nie ma podglądu kąta wyprzedzenia wtrysku? sprawdzałem wszystkie dostępne pozycje i nie ma... powinno być w obwodzie paliwa... Czy ktoś z Was zaobserwował powyższe także u siebie...
Dowiem się wieczorkiem bo to autko znajomego , a wiesz może jaki parametr ma pokazywać kts przy silniku 1.9tdi 1Z glf III
co znaczy nie steruje brak impulsu oczywiście na oscyloskopie . czy w parametrach brak przestawienia i p1220
Hm dziwne. Zgodzę się że po odpięciu czujnika zapali łatwiej bo przyjmie -40 stopni, ale to że kopci na biało to już niepoprawna zmiana parametrów dynamicznej zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku. Czujnik masz w nastawniku. Odkręć nastawnik pompy wtryskowej (górna pokrywka) Tam będą 3 śruby TORX i jedna specjalna to musisz 7 przeszlifować. Odkręcasz. Zdejmujesz....
Witam wszystkich. Mam nietypowy problem z moim C4 z silnikiem 1.6 HDI (9HX) 90KM. Auto normalnie odpala,równo pracuje ale ciut głośniej zaczęło pracować szczególnie podczas przyspieszania.Sterownik nie zgłasza żadnych błędów.Jedyne co mi się nie zgadza w tym wszystkim to to że podczas sprawdzania parametrów bieżących silnika podczas jego pracy,kąt wtrysku...
Pierwsi (pionierzy) w przypadku VW logowali grupy 3; 8; 10; i szukali podobieństwa i tak na przykład od turbo grupa 10 podawała wielkość ciśnienia doładowania, wystarczyło znaleźć mapę np. taką jaka załączyłem zwiększyć o jakiś rozsądny procent powyżej 2000 tyś obrotów ( poniżej nie ma sensu bo turbo jeszcze nie ładuje) http://obrazki.elektroda.net/42_12251032...
4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi) Sprawdź zatkane sitko przy pływaku. Obawa czy nie przeskoczył rozrząd. Albo kuna uszkodziła kabel od prze stawiacza kąta wtrysku. Dobrze radzisz. Jednak problem może być fizycznie w pompie...
jedynie nie rozumiem tego "kąta"....ruszę pompą i zobaczymy Rozumiem że pokazuje że zapłon za wczesny i muszę i muszę pompą pokręcić do "przodu"....?! Już tłumaczę uprzejmie. Jest to ustawienie wtrysku względem położenia wału. W czasie pracy silnika będzie się on zmieniał. Najbardziej chodzi o jego parametry w czasie pracy silnika na obrotach jałowych....
Ja również nie byłem złośliwy po prostu zdopingowałem się do działania , tą wypowiedz czytałem , niestety u mnie to regulator kąta wyprzedzenia wtrysku - pompa nie trzyma parametrów pracy . Jaki będzie finał zobaczymy .... dam znać pozdrawiam
"EGR już kiedyś zatkałem dla wykluczenia możliwej przyczyny" Witaj. Było jak widzę wiele podpowiedzi odnośnie nieprawidłowej pracy silnika, a stwierdzenie jw. mówi niewiele. Zatkanie EGR tzn.. mechaniczne zaślepienie przewodu spalin między kolektorem ssącym a wydechowym. Jeżeli tak zatkałeś EGR to nie może on być przyczyną szarpania. Podpowiedź rafi999...
ty probujesz ustawiac w blokach,a tam sie tylko sprawdza parametry,natomiast musisz ustawiac w nastawach podstawowych przy zablokowanym sterowniku
"reset parametrów" nie dotyczy samej pompy,tylko elementów mających wpływ na dawkę i kąt wtrysku , w kilku sterownikach daje to efekt
Witam Mam problemik z laguną .Mój problem z samochodem polega na tym że nie chce odpalić podpinałem ją pod Cdif'a i błędów brak w parametrach pisze że "Kąt wyprzedzenia wtrysku-sterowanie elektrozaworem wynosi 93.1% a zawór EGR ma 95% zbytnio nie wiem co to oznacza może wam to w czymś pomoże :/ Paliwo na wtryski podaje wyciągałem wtryski i podpinałem...
Testerem VAG-iem podejrzeć parametry po włączeniu zapłonu kąt otwarcia przepustnicy, po uruchomienie silnika, czas wtrysku. Będzie wiadomo czego brakuje.
Opel Omega B 2.2DTI VP44 Nie odpaliła po zgaszeniu, tester pokazał błąd kąta wtrysku którego nie można było skasować. Sterownik pompy VP44 do naprawy. Po naprawie założeniu, błędów brak, paliwo jest, sterownik ma zasilanie, wysyła sygnał na zawór dawki(sprawdzane żarówką 60W), zawór kąta wtrysku cyka. W parametrach obroty wału są, obroty pompy również,...
Poduszki były sprawdzane, dodatkowe drgania pojawiają się tylko w momencie kiedy silnik zaczyna dudnić. Czyli jak znajdę przyczynę dudnienia tym samym znajde przyczynę drgań. Co może powodować dudnienie, zmiana kąta, zły wtrysk, jakiś czujnik? Dzis postarm sie zrobic filmik z parametrami sond zaraz po odpaleniu na zimnym.
Najlepiej podpiąć się gdy straci moc i wtedy czytać błędy. Warto poobserwować wszystkie parametry pracy silnika a zwłaszcza kąt wtrysku i dawkę a co do sterowników to zazwyczaj padają gdy w pompie występuje usterka mechaniczna. Oczywiście podstawową sprawą jest szczelność (sprawność) układu zasilania pompy w paliwo. A kiedy silnik ma głośną lub cichą...
Jakie chcesz znac wartości ? Dawka wtrysku 5 przy 90 stopniach kąt zmienny zaleznie od obrotów
przepraszam jeśli poczułeś się dotkniety , ale kultura (techniczna w szczególności) tu również precyzja wypowiedzi. Sprzężenie zwrotne to nie samoadaptacja . Każdy regulator działa ze sprzężaniem zwrotnym , którego najprostszym przykładem jest podciśnienie w kolektorze ssącym i czas wtrysku paliwa. Tak w uproszczeniu ( bo jest jeszcze kilka innych parametrów)...
Dzieki wielkie bajergdynia! O taką właśnie pełna i wyczerpującą odpowiedz mi chdziło. Dzięki jeszcze raz. Czyli tylko skorygowanie kąta wtrysku i wszystko powinno byc ok.
Witam . Posiadam Opla Vectra b 99 r oku mam taki problem że jak samochód jest zimny i po przejechaniu 10 lub 20 metrów zapala sie kontrolka silnika i zaraz znika . Po podpięciu samochodu pod komputer pojawia się błąd P1220 regulacja kąta wtrysku błąd krytyczny , wszystkie parametry wtrysków i pompy są dobre . Samochód nie traci mocy , nie kopci , odpala...
Modyfikowane parametry to, jak już napisałeś, kąt wyprzedzenia wtrysku, oraz czas otwarcia wtryskiwacza. Z reguły kat wyprzedzenia wtrysku to ok 20 - 50° przed ZZW. Współczynnik nadmiaru powietrza zawiera sie w granicach 1,2 - 1,8. Dane które podałem to średnie wartości dla normalnych (urzytkowych) samochodów. Ale w nowoczesnych jednostkach napedowych...
Jeżeli samochód ma problem z odpalaniem to najczęstszą przyczyną w silnikach z pompami vp44 czy vp30 jest właśnie pompa i koniec a dokładniej elektronika czyli sterownik lub mechanika czyli najczęściej zacierający się tłoczek. Uszkodzenie sterownika a dokładniej w tym przypadku jego przegrzanie bądź niewłaściwa naprawa może skutkować zaniżoną dawką...
Ok, jutro sprawdzę jakie parametry nadają czujniki podczas tego szarpania (wezmę drugą osobę, aby jechała a ja będę obserwował parametry) podłącze tester i wejdę na dane: - Czas wtrysku - Kąt wyprzedzenia zapłonu - Przepływomierz powietrza - Czujnik TPS I napisze co wyszło. Dzięki za podpowiedzi.
Nie ma automatycznego ssania. Nie ma w dizlu takiego czegoś . Przy zimnym silniku zmieniane są dwa parametry (lub tylko jeden z nich) czyli kąt wtrysku lub dawkowanie. Nie wiem jak w oplu jeżeli w kabinie jest cięgno to po jego wyciągnięciu zmienia się kąt wyprzedzenia wtrysku. Gdy nie ma cięgna to na rurce wodnej zamontowany jest bimetal który za pomocą...
Dzisiaj byłem u kolejnego mechanika i ten pomierzył mi czasy wtrysku podpinając się pod kabelki od wtryskiwaczy. Na trzech wtryskach jednakowe parametry a na czwartym brak odczytu, pomierzył też kąty wtrysku (tak to sie chyba nazywało) i na jednym kolosalna różnica. Poradził mi by jeszcze raz zamienić wtryskiwacz na którym wychodzą błędne pomiary i...
Pierwszy mechanik był blisko prawdy... Jak on stwierdził że sąda jest "raczej sprawna"? Polizał? Miernikiem uniwersalnym da sie dość jednoznacznie ustalić czy sprawna czy nie. Należałoby odłaczyć całkiem gaz, polatać kilka kilometrów na benzynie i wtedy zdiagnozować auto pod katem zarówno błędów w ecu jak i parametrów pracy silnika w czasie gdy szaleje...
Witajcie Po latach bezproblemowej eksploatacji moją Fronterę B 2.2DTI 2001r - X22DTH spotkał problem. Silnik pracuje nie równo. Przy dodawaniu gazu lekko trzęsie. Jest wrażenie jakby pracował na 3 garach. Nie ważne czy zimny czy ciepły. Jest wyraźnie słabszy. Dłuższa jazda skutkuje błędem P0190. Błąd czasem znika sam. Zagadka jest następują. Odłączenie...
kąta wtrysku przyspieszacz kąta wtrysku przyśpieszenie kąta wtrysku
router cisco ustawienia fabryczne whirlpool zasilacz fronius licznik energii
tchibo ekspertów klima dmucha ciepłym powietrzem
Radio samochodowe: AM głośne, FM bardzo ciche - przyczyny Gdzie kupić nową taśmę matrycy Lenovo N14608 Z546?