Witam Panowie to jest czujnik temperatury parownika.
Kontrast do układu i pojeździć kilka dni, jak parownik to w skroplinach wyjdzie
Jak ci leci mgiełka o dziwnym zapachu to masz nieszczelność parownika.
Spytaj się gazownika czy robił regulację względem temperatury gazu i parownika.
To zostaw klapę na razie i doprowadź układ klimatyzacji do porządku. Temperaturę możesz sprawdzić na rurkach od parownika.
No to wszystko na to wskazuje że przez to odpalanie auta na LPG załatwiłeś parownik.
Reduktor i parownik to to samo. Kolega miał na myśli pewnie rurę pomiędzy mikserem/mieszalnikiem a reduktorem/parownikiem.
Gaz rozjeżdża sterownik, odłącz gaz napraw benzynę, podłącz gaz wyreguluj i po kłopocie, ile lat ma parownik?
sprawdź sobie filterek gazu czy już nie jest zapchany. Jeśli filterek gazu jest w porządku to posprawdzaj elektrozaworki (na butli gazu, na obudowie filterka i na parowniku)
Według tej tabeli co podawałem proponowane dysze to 1.8 mm i ciśnienie na parowniku około 1.39 bar. Ty u siebie dysze już niepotrzebnie rozwierciłeś więc proponował bym ustawić na początek coś około 1.1-1.15 bar. W programie masz podane ciśnienie robocze 1.22 bar, zmień je na takie jakie ustawisz na parowniku.
Spadek ciśnienia gazu na listwie, reakcja: przełączenie na benzynę. Błąd pojawia się gdy kończy się gaz w zbiorniku (ew. gdy jest źle dobrany parownik, w momencie wykorzystywania pełnej mocy silnika).
Mam zaznaczone korekty, ze względu na 3 parametry. Postaram się je później zamienić. Jedyne błędy to wypadanie zapłonu na cylindrze 4 oraz bardzo rzadko błędy ubogiej mieszanki. Na benzynie nie ma problemów ze spalaniem, kable i świece wymieniane chyba z 2 lata temu? Przed wymianą i po wymianie nie czuje różnicy. Błędów EGR nie ma. Filtr fazy lotnej...
a filtr gazu wymieniłeś??I sprawdź jaki stan parownik. Bo prawdopodobnie do wymiany parownik jest.
Ważne czy na PB było też z błędem? Podejrzyj korekty długoterminowe jeszcze przy występowaniu błędu. Jesteś pewny regeneracji wtryskiwaczy? Podbij mapę mnożnika o 10 punktów tak dla testu. Jak będzie nieszczelność to będzie i na benzynie coś nie tak. Oczywiście to nie może być nieszczelność w wydechu w okolicach kolektora wydechowego bo to sonda ubogo...
Więc to nie jest fabryczna instalacja. Tylko założona przez dilera. Zajmij się wtryskiwaczami i parownikiem, a nie programem.
Po wymianie parownika BRC naTomaseco falują wolne obroty
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
Bo parownik trzeba potem wyregulować.
Więc zaczynasz od parownika. Ze starości przebiegu pewnie się zrobiło sztywne membrany.
Kupiłem kabel do staga podpiąłem i zacząłem regulacje parownikiem a później mapę gazu poustawiałem
Sprawdź wtyczki od wtrysków lpg do wiązki benzyny tam może być przyczyna lub parownik puszcza gaz na podciśnienie, odepnij mały wężyk z z parownika i zobacz.
Pierszy raz proponuje zestaw, drugi raz to proponuje parownik. Jak jesteś kumaty dasz rade ale lepiej zalacić pare złoty i odrazu wszystko ustawią na sprzecie bo raczej nie masz analizatora. Średnio parowniki wytrzymuja 60 tysi a winny nasz klimat -30 a tu nagle +90 i tak w koło.
Na gazie dobrze jest ustawic wiekszy kat wyprzedzania (Lpg ma wieksza liczbe oktanow i dluzej sie spala) ja mam ustawione na okolo 13 st i jest dobrze. Jesli chodzi o szarpanie to rzeczywiscie moze przyczyna byc uklad zaplonowy gaz jest bardzo czuly na defekty zaplonu. Przyspieszacz zaplonu o ktorym mowil kolega to cewka wewnatrz aparatu zaplonowego...
Mam pytanie. Do czego ma byc podłaczona ta rurka, parownik z demontażu, i czy ten parownik bedzie sie nadawał do skody favorit. prosze o pomoc tzw. kompensacja możesz tego nie podłączać
Auto jest zawsze odpalane na benzynie, chyba że jest upalny letni dzień, a auto stało tylko kilka godzin. Jaceksu25, parownik nie był ruszany.
Za duża dawka gazu... Najprawdopodobniej dawno nie były wymieniane membrany w parowniku.. Z czasem twardnieją. Powinno się je wymieniać raz na 2 lata. Chwilowo można zmniejszyć dawkę gazu ale na długo to nie pomoże. Pozdrawiam...
Witam. W mojej skodzie fabii 2001 rok 1.4 MPi rok temu założyłem klimatyzację. Przez 2 miesiące klima działała idealnie (2 st C przy wylocie) później zaczeły się problemy z załączeniem klimatyzacji na 10 uruchomień raz się włączyła. W końcu nie załączała się w ogóle. Pomyślałem że gdzieś jest nieszczelność i czynnik wyleciał. Dzisiaj podjechałem napełnić...
Witam Uszkodzeniu uległ mi czujnik temperatury parownika w samochodzie Skoda Fabia. Po zczytaniu vagiem pojawił sie błąd: 00818 - Sensor for evaporator Outlet Temperature (G263). Uszkodzeniu uległ wyżej wymieniony czujnik. W czujniku tym zamontowany jest napewno termistor. Tylko nie wiem jakiej wartości? Czy ktoś się orienuje jaki to jest? Czujnika...
Liczą się również komponenty użyte do tej instalacji. Z pewnością unikaj brc i wszelkich wynalazków typu dtgas. Celuj w staga lub inne popularne krajowe instalacje bo nie będzie problemów z regulacją i częściami zamiennymi. Omijaj też te zbudowane na najtańszych parownikach i tandetnych wtryskach typu czerwone valtecki.
Gniazdo białe prostokątne, chyba osmio pionowe. Krokowy już wkrecilem mu tłoczek do końca i odłączyłem wiazke, bez zmian. Zastanawia mnie reakcja właśnie diody centralki po dodaniu, jak napisaliście sprawdzę podłączenie do przepustnicy.
Co Masz na myśli pisząc o wymianie? Chodzi o wymianę parownika czy silnika krokowego w przepustnicy? Jeżeli mówisz o wymianie parownika to czy wymiana wszystkich części w parowniku (to co zrobiłem) miało sens?
Wsadź kawałek jakiejś pianki czy filcu i już. No można w sumie ale nie wiem czy to tak powinno być bo reduktor ma 3 tygodnie i jest na gwarancji. Podskoczę do gazownika niech to robi, a w ogole to ja nie wiem czy dobrze jest zestrojona ta instalacja bo skoda 1.3 MPI pali mi gazu 14 na 100km czy to normalne to nie wiem. No spala jak dobra 2 litrowka.Miasto...
marek 310 odpisz jaką masz zainstalowaną elektronikę gazową /nazwa komputera /i jaki przełącznik.Lov tec to czeska podróbka parownika Lovato.
Do tego Pana to już najchętniej bym nie pojechał, to głównie serwis ogumienia i strasznie kasują. Zrobiłem przed chwila próbę i na 10min jazdy 3 min chłodzi, pozniej zapach wyłączonej klimatyzacji i jak sie zachce to znów się załącza. Co mam robic? pan zaoferował spuszczenie czujnika i przechechowanie go na czas naprawy. Tylko co napiawiac? badz gdzie?...
to może być np. szwankujący czujnik halla, brudna przepustnica, parownik do regeneracji zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy
A ile let ma instalacja???? Bo jeśli jest stara to membama w parowniku może stracić na elastyczności i wtedy klops. Proponuję poszukać dobrego gazownika. Mój kolega wymienił cały parownik - trochę drożej ale bez kłopotu.
instalacja jest roczna i cały czas problem Dodano po 2 na bezynie jest wszystko ok Dodano po 10 oczywiscie sekwencja , parownik tomasetto , listwa wtryskowa omvl
Witam czy parownik jest podłączony w szereg z nagrzewnicą czy równolegle.
Czy auto ma gaz?? Tak skoda jest na gaz ok 6 lat jak dobrze pamiętam. A jakie ma to znaczenie? Do parownika też płyn chłodniczy dochodzi...Może w nim coś nie tak.
Witam. LPG, Opisz coś więcej o tym. Może to nie fabryczna a dokładna IV generacja i parownik się skończył. Wieczorem jak przyjedziesz to zdejmij ten cienki wężyk idący z parownika do kolektora ssącego (zdejmij od kolektora). Załóż tam nową pusta strzykawkę w pozycji "ściśnięta" I rano zobacz czy tłoczek się ruszył. Jeżeli tak to parownik do wymiany...
Odczyt parametrów instalacji Kme nevo z parownikiem tomasetto alaska, mapsensorem nevo i listwą wtryskową omvl zamontowane w skoda octavia 1 ,2.0 8v generuję przekłamanie temperatury parownika o 60-150 stopni. Problem zauważyłem ( mógł występować wcześniej) po regeneracji parownika - reduktora podczas demontażu, którego uszkodziłem czujnik temperatury...
Zlokalizuj i sprawdź czujnik temperatury parownika. Jak on szwankuje to nie będzie prądu na kablu sprężarki.
Miałem ten sam problem okazało się że membrana w parowniku była nieszczelna i dopuszczała gaz do układu chłodzenia. Ciśnienie powodowało wypychanie wody z układu chłodzenia, zakręcić butle LPG i sprawdzić czy efekt się będzie powtarzał,
Problem się rozwiązał.Gazownik wykrył,że parownik przepuszcza gaz,wymienił uszczelki i samochód normalnie się uruchamia.
O tak prozaicznych czynnościach myślę zawsze na początku. Filtry są zmieniane częściej niż wymaga tego procedura serwisowa. Gaz tankuję tylko na sprawdzonych stacjach. Faktem jest, że w Fabii miałem również Landi Renzo i tam instalacja pracowała poprawnie. Wtryski przepracowały ponad 200 tys. km i były OK. Nigdy nie czyszczone itp. Natomiast 3 parowniki/reduktory...
Nagrzewnica jest gorąca,nie można dotknąć ręką.Nie wiem na jakiej zasadzie działa ta elektryczna i kiedy się załącza.Dziwne dla mnie jest ze powietrze z nawiewu leci z góry na nagrzewnice i u góry jest obok drugi kanał od nawiew ów. Czyli powietrze musi się kumulowac w pojemniku z nagrzewnica i uchodzić do góry. A mimo wszystko leci letnie.Nie wiem...
g263 to ten właśnie czujnik temperatury parownika (zwykła termopara, która w teorii jest nie do zdarcia ale praktyka pokazuje co innego)
Parownik może puszczać gaz podciśnieniem wtedy jest do wymiany. Regeneracja do gów... .
Z tym brakiem dostępności R134a to nie do końca prawda To prawda ale bez znajomości nie ogarnę tego od ręki. Musiałbym chyba jeździć po serwisach i pytać. No chyba, że ktoś coś? w okolicach Warszawy, w sumie mógłbym podjechać nawet do tych 100km :D Nie wiem czy fabryczny parownik wytrzymałby ponad 20 lat Mój ma 27 lat i nic mu nie dolega. Jak go montowałem...
nie ma cudow, zeby na gazie dobrze silnik pracowal musi miec przynajmniej 30 stopni, zalecam rozgrzewac na benzynie zwlaszcza w zimie, zakladam ze parownik jest podlaczony prawidlowo- obieg cieczy chlodzacej, pozdrawiam
Kamix do czajników i pralek bardzo dobrze i szybko rozpuszcza kamień, tylko nie wiem czy przypadkiem nie rozpuszcza też aluminium - trzeba by poczytać tak mnie jeszcze tknęło - a odpowietrzony to jest dobrze układ chłodzenia? bo to typowe objawy zapowietrzenia - na wolnych obrotach rośnie temperatura i z nawiewu nastawionego na max ciepła leci zimne...
No tak fakt stare jak świat, to jednak nie masz pojęcia jak to działa. Nie zmienia to faktu że zmiana chłodzenia na grzanie do odtajania parownika to strata energii i stosuje się w tańszych urządzeniach. taka klasa segmentu skoda.
Tak jak skończyły się pancerne silniki diesla tam samo minęły te pod LPG. Aż mi się przypomniał znajomy co miał "hybrydowego" nissana jeździł tylko na LPG + czajnik gorącej wody by odpalić rano. Jak na tamte czasy 100 km poniżej 10 zł. :D No z tym czajnikiem to były brutalne czasy... 🤣 Też kiedyś, jakieś 25 lat temu miałem znajomego który jeździł starym...
Praktycznie niewykonalne Niewykonalny to jest wyjazd na Księżyc rowerem. Potrzeba rurki klimy, skraplacz, parownik, sprężarka, osuszacz, panel klimy, instalacja, sterownik wentylatorów, schemat i wiedza do podłączenia i uruchomienia.
Z podanych objawow wynika,ze masz efekt przelania gazem,zbyt bogata mieszanka,parownik albo regulacja,wizyta w warsztacie i podllaczenie kompa wyjasni sprawe-albo i nie,hehe
Jeśli iskra jest można rano polać gorącą wodą parownik i kręcić na gazie, jak parownik jest zimny i przełączasz z benzyny na gaz to gaśnie z powodu zimnego parownika a zalany jest gazem tak że odpalić znowu jest problem, wtedy przełącz na benzyne i gaz do dechy przy kręceniu.
Witam. Przełożyłem silnik z mono-wtryskiem rok 95 do auta z silnikiem na wielopunkcie z 97r. Osprzęt i sterowanie zostało z silnika wielopunktowego. Przełożone koło zamachowe. Zamocowany czujnik stukowy w miejscu w który powinien się znajdować. Samochód nie pali ani na benzynie ani na gazie co najwyżej "łapie na 2-3 sekundy". Sprawdzona pompka paliwowa,...
Witam Skoda Fabia 1,4 16V 75 KM, gaz sekwencja. Gdy zgaśnie na gazie np. przy ruszaniu nie chce ponownie odpalić, tak samo na zimnym jak i ciepłym silniku, gdy zgaszę go sam problemu nie ma, na benzynie jest ok. wymiana parownika nic nie zmieniła, listwa również nowa. Jakie mogą być przyczyny. Proszę o pomoc, pozdrawiam.
Witam. Takie objawy mogą występować jak jedziesz z włączoną klimą i gasisz silnik. Gdy ruszasz ponownie klima się już nie włączy z powodu zbyt niskiej temp. zewnętrznej i odparowuje wilgoć która pozostała na parowniku. Czy szyby są zaparowane cały czas? Tam są 2 klapki przełączające obieg wewnętrzny,sprawdź czy ta od strony kabiny jest zamknięta?
Właśnie nie mam bladego pojęcia, jutro jakoś rozbiore kolumnę stacyjki, z jednej strony w kluczyku jak rozebrałem nie widziałem immo, z drugiej strony właśnie jego błąd wyskakuje, może go ktoś przykleił gdzieś na stałe.. brakuje mi koncepcji, muszę się tam dostać a najciekawsze jest to że po polaniu gorącą wodą parownika samochód idealnie pracuje na...
Prawdopodobnie masz nieszczelny zaworek w parowniku (od zasyfiałego gazu) i przez kilka godzin czy przez noc w kolektorze ssącym nagromadzi się dość dużo gazu a jak zapalasz na benzynie to jest tak bogata mieszanka że staje się niepalna. Rada - odwiedzić solidnego gazownika w celu naprawy parownika. Nie neguję że może być inna przyczyna ale ta opisana...
Miałem identyczne objawy w mojej Octavii tyle, że w silniku 2.0 - "zalewał się" gazem po dłuższym postoju. Jednak uszkodzony był parownik, a nie wtryskiwacze. Gaz dostawał się do kolektora przewodem sygnałowym informujacym parownik o aktualnym podciśnieniu w kolektorze. Sorry za przydługawy opis ale nie mam pojęcia jak to się poprawnie nazywa :)
Otóż na gazie działa bez zarzutu odpala awaryjnie na gazie,nie traci mocy.Dziej się to tylko na benzynie.Instalację mam 2 generacji.Co prawda ma 10 lat ale niedawno wymieniałem parownik więc z tej strony chyba wszystko ok.Posłucham dziś pompy.Może ona przerywa i dlatego jest problem
wyreguluj obroty na parowniku jesli masz zwykly gaz jesli to nie pomoze odepnij silniczek krokowy na wezu od gazu jesli takowy jest zamontowany zależy jaki masz rodzaj instalacji gazowej
na chwile obecną, uszkodzony parownik oraz centalka gazu. Dzikuję wszystkim za pomoc. Do moderatora: Proszę nie zamykać tematu gdy problem ukaże się rozwiązany, osobiscie kliknę "Rozwiązano"
Ja nie mam termostatu przy parowniku i z... raz nawet musiałem odpalić przy -20 bo n... Na wielu stacjach dolewa się wody bezpoś...
Kolego lisekmlody Napisz jaką masz instalacje. Jesli nie sekwencję tylko mieszalnikowi to albo masz sztywne membrany w parowniku i należało by je zregenerować ( koszt około 50zł) samemu. A może wystarczy podłączyć się pod interfejs i zobaczyć na kompie co się dzieje.
Wymieniłem czujnik, ale nic to nie pomoglo, błąd dalej się pojawiał. Przez przypadek jednak udalo mi się naprawić problem. Zwróciłem uwage na minimalnie za niskie cisnienie gazu 1.27 bar (wg instrukcji ma byc 1.3-1.35 bar). W internecie znalazlem informacje żeby po pierwsze sprawdzić węże i tak też zrobilem. Przy lekkim dotnieciu węża przy filtrze fazy...
zacznij od wymiany świec , spuść korkiem spustowym zanieczyszczenia z parownika, może to być też coś z filterkiem gazowym (wymień na nowy =4zł)a jeżeli nie pomoże to listwe wysokiego napięcia będziesz potrzebował zmienić na nową(żaden zamiennik ).
Jak zgasisz w awaryjnym to i odpalisz w awaryjnym przy nastepnym rozruchu, mimowolnie. Najlepiej to wyłączyć w trakcie jazdy, Przełączamy na benzynke i znowu na gaz. Poza tym al 700 jest podatna na zakłucenia zukładu zapłonowego i czasem głupieje.W feli miałem kilka takich przypadków. Dodano po 4 Ja cełe lato jeżdżę na awaryjnym, parownik w szereg,...
jeżdżę głównie - 95% dwupasmówka ze średnią prędkością 70 km/h na odcinkach 80 km z tym ze 5 km grzeje auto na benzynie bo parownik zamarza spala ok 11l /100 km przy temp w granicach 0. W lecie paliła 7l
moze ta skoda chodzi na dwoch paliwach bo komputer nie odcina paliwa na gazie przelacz skode na gaz i zdejmij przewod pradowy z ceweczki na parowniku jesli bedzie dalej to znaczy ze chodzi na dwoch paliwach jesli zgasnie to jest wszystko ok efektem jazdy na dwoch paliwach moze byc kopcenie z rury wydechowej szarpanie i nierowna praca na biegu jalowym
Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem silnika po dłuższym postoju (kilka godzin), muszę krecić rozrusznikiem kilka sekund. Problem pogłębia się po nocy i spadku temperatury. Po przeskanowaniu wyrzucił błąd czujnika na wyjściu parownika 00818 otwarty zwarty obwód do plusa . Temperatury sczytane z czujnika to 217.00 i 41.00, temp płynu 89.00 C. Nowy...
No tak byc nie powinno. Jedz na regulacje do gazownika, innej rady nie ma. Moze parownik bedzie tez do regeneracji. Nie ma sensu ladowac sruby na wezu skoro nie byles na regulacji bo przeciez i tak musialbys to wyregulowac. Moze tez swiece/kable do wymiany.
podczas jazdy przy równej prędkości samochód zaczyna zwalniać i zaczynam naciskać na pedał gazu nic nie pomaga muszę puścić pedał gazu i od nowa nacisnąć pedał gazu i wtedy jest wszystko w porządku. Instalacja STAG 300 premium parownik tomasetto AT 09 i wtryskiwacze regi.Innych problemów niema, spalanie około 7,8 na 100km.Na instalacji przejechałem...
Dzięki za podpowiedź. Ale niestety to nie to. Od moich pierwszych postów w tym temacie upłynęło trochę czasu więc zdążyłem rozszyfrować bloki pomiarowe, także spokojnie czytam to już tym VAGiem co mam. Czujnik w zderzaku (G17) pokazuje idealnie temperature jaka jest aktualnie na zewnątrz. Czujnik parownika (G263) pokazuje aktualną temperaturę w kabinie....
Witam wszystkich mam pytanie odnośnie tej instalacji otóż wczoraj udało mi się usunąc jedną usterkę, ponieważ instalacja długo nie przełanczała mi na gaz jak podłączyłem centralke z programem Leonardo version 2.2.7 to temperatura wogóle nie wzrastała a powodem był czujnik temperatury który odczepił się od parownika ale jak tym programem ustawia się...
Prawdopodobnie problem z paliwem może być w złym przełączaniu elektrozaworów . Wykręć świece i zobacz czy po przełączeniu na paliwo po pokręceniu rozrusznikiem masz mokre świece. Jeśli nie to może jeszcze być problem z pompą paliwa zatkanym filtrem paliwa.Wysokie obroty na gazie to prawdopodobnie parownik lub lewe powietrze lub też automat ssania na...
Witam!posiadam skodę felicję 1,3mpi w gazie.Mam następujący problem na gazie jest wszystko ok pali,przełącza na gaz bez problemu,na postoju trzyma obroty,tylko jak schodzę z prędkości dojerzdzając np.do skrzyżowania, hamuje silnikiem i włączam sprzęgło,następnie hamulec gaśnie bądź gubi obroty.Wymieniłem parownik,świece,niedawno wymieniałem filtr powietrza.Parownik...
Skieruj Dolot Do Powietrza do dolu lub w przeciwna strone do kierunku jazdy to nie bedzie gasl , jesli auto duzo chla gazu i slabo idzie i regulacje nic nie daja to zmien mixer . a co obrotow to u mojego kolegi w lagunie jak wlaczy klme to obrot spadaj mu na 500 i zaraz wskasuja na 900 auto nie zagazowane wiec nie ma sie co przejmowac. a co do gasniecia...
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG.. Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Idę dalej i następnym przystankiem mojej instalacji jest reduktor/parownik. Załączam schemat, który będę aktualizował na bieżąco (na pewno przyda się innym forumowiczom). Przy parowniku...
Dziękuję wszystkim za poradę ,dzisiaj rano przy parowniku wyregulowałem mieszankę która była na kontrolce czerwonej na pomarańczową i okazało się że jak na razie zrobiłem około 50 km i nie było problemu z jazdą na benzynie i na gazie.
Jeszcze nie, wyczyściłem cały nawiew i parownik ze syfu, zregenerowałem panel kilmatyzacji, dorobiłem sterownik i przekaźniki klimatyzacji, zakupiłem odpowiednie przewody i kostki bo nie miałem wiązki i sterownika w zestawie. Naprawiony czujnik ciśnienia, dorobione mocowania skraplacza, pierwsze podejście z nowymi oringami, nie wszystkie spasowały,...
Puścił ci pierwszy syf z wtryskiwaczy więc jak kolega wyżej pisał masz może nie tydzień a dwa spokoju ale czeka cię czyszczenie dokładne albo zmiana na nowe. A nie wiem co to za preparat od BRC ale przypuszczam że to aplikowane w butle. Jeśli tak to daruj sobie bo ci cały szlam z butli zejdzie prosto w parownik i na wtryski i narobisz sobie problemu...
Instalacja drugiej generacji, dokładnie nie pamiętam bo kilka lat minęło od instalacji, jakiś rok temu wymieniałem parownik na nówkę sztukę, póki co na gaz nie przełączam ale zastanawia mnie to że gdy jest na benzynie jadę i dodaję więcej gazu to nie łapie mocy w silniku słychać syczenie jakby coś pod ciśnieniem uciekało powietrze? płyn?
Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu odnośnie nieszczelności układu klimatyzacji więc podpinam się pod ten temat. Pacjent Skoda Octavia 2001r 1.9 TDI KOMBI. Maszyna do nabijania klimatyzacji nie wykryła nieszczelności, problem polega na tym że jest jakaś mikronieszczelność w skutek klimatyzacja działa tylko przez około rok. Sytuacja powtórzyła...
Może założył ci jakieś słabe świece co przy wyższej temperaturze nie dają rady. Pamiętam kiedyś do favoritki kupiłem na stacji nowiutkie ISKRY i po założeniu było jeszcze gorzej. Jakie masz te świece? Czy na benzynie i na gazie masz to samo? Czy w zbiorniku wyrównawczym nie bulgocze płyn? Może uszczelka padła co jest dość częstą bolączką tych silników....
Witam mam taki problem gdyż regenerowalem parownik RGE92 ponieważ samochód na gazie nie miał mocy i przy 80km odcinał gaz i przeskakiwał na benzyne i dopiero gaz działał gdy wyciagnelem bezpiecznik i spowrotem go wsadziłem , a i jeszcze przy hamowaniu samochód na gazie gasł , wiec wymieniłem komputer AL-700 (stary tez jest taki sam ) ale po wymianie...
witam ja też mam favoritkę od 5 lat jeżdżę na gazie cały czas czy to lato czy zima . Jeżeli chodzi o zapalanie na gazie w zimę to ja bez problemu zapalę nawet przy minus 20. Oczywiście musi być sprawny gaznik oraz urządzenie ssania w gazniku bez tego to raczej marne szanse zapalenia. Zapalanie na gazie w zimę może spowodować szybsze zużycie membrany...
no i jak by parownik zamarzał to polać go gorącą wodą
Witam, w mojej Skodzie AEE 1.6 75KM z instlacją gazowa DT.Gas. System mam problem po przełączeniu na gaz. Niezależnie czy silnik jest nagrzany czy zimny pierwsze kilka kilometrów od rozruchu silnika i przełączenia na gaz szarpie mi samochodem na każdym biegu powyżej 2000 obr. Sprawdziłem sondę L. w oprogramowaniu od gazu i jest ok 0.3-0.9 V. Próbowałem...
Witam. Jeśli masz plastykowe trójniki [mały przekrój 9-10mm,a przewód ma16-18mm] na przewodach do nagrzewnicy i parownika to one spowalniają przepływ płynu przez nagrzewnicę przez co może się zamulić i słabiej grzać. Co do klapki to można sprawdzić ją w prosty sposób""włączasz dmuchawę na średnich obrotach i zmieniasz pokrętłem temperaturę zimno-ciepło....
Gaz w zbiorniku jest w fazie plynnej. Rozprezony jest bardzo zimny. W parowniku jest on podgrzewany, podgrzewa go plyn chlodzacy silnik. Gdy silnik nie jest zagrzany,plyn takze jest chlodny i gaz nie jest podgrzewany wystarczajaco- co za tym idzie moga byc problemy podczas jazdy na gazie (ja do czasu ogrzania silnika musze miec wlaczone ssanie, inaczej...
Witam Samochód powinien być uruchomiany na PB gdy jest zimny.Zapobiega to problemowi o którym piszesz a dodatkowo chroni gumową membramę parownika przed przedwczesnym zużyciem.Ale nic za darmo podnosi trochę koszty eksploatacji i na pewno to zakład w którym montowałeś LPG powiedział jak ich nie słuchasz i chcesz nadmiernie oszczędzać to twoja sprawa.Moja...
Odkręć go i zaglądnij czy nie ma w nim syfu na początek a dalej jak będziesz ochładzał jego górną okrągłą część to czym niższa będzie temperatura tym bardziej jego iglica powinna zasłaniać przelot cienkiej rurki w kierunku parownika (temp bliska 6 stopni.) Dodano po 1 Jak będziesz miał go w ręku, wpisz numery z niego w Googlach, powinna ci wyskoczyć...
Instalacja gazowa - sterownik Bingo S, parownik Tamasetto AT-07. Samochód kiedy jest zimny zachowuje się ok , po dogrzaniu silnika do temperatury nominalnej podczas jazdy jest ok , ale np. do dojechaniu do skrzyżowania silnik popracuje kilkanaście sekund na luzie i podczas ruszania potrafi strzelić w filtr powietrza. Jeżeli zdążę wcisnąć pedał gazu...
Sterownika jako takiego nie ma. Jest parownik a za nim na przewodzie idącym do kolektora jest śruba regulacyjna. Jest tam taka mała skrzyneczka "Deltec Coregas E13-67R0101160". Domyślam się, że jest to jakiś prosty układ emulujący sondę. Tylko teraz pytanie czy ten układzik ma różne tryby emulacji sondy i jak zmienić tryb emulacji? Co do resetu to nie...
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Witam Świece tylko polecane przez producenta. Koniecznie jednoelektrodowe. Masz problem z wolnymi obrotami na biegu jałowym przy zimnym silniku. Można zajrzeć do przepustnicy i wyczyścić ją oraz wymienić filterek gazu. Możliwe że konieczna jest też wymiana filtra powietrza i regulacja instalacji LPG, a także spuszczenie nagaru z parownika.
Problem został rozwiązany, sprężarka sprawna, nie wiem dlaczego dokładnie ale sama zaczęła zasysać na 3bar. Możliwe ze był zablokowany zawór rozprężny, podczas pracy go stuknąłem pare razy i się odciął? Chociaż dziwna sprawa z tym ciśnieniem, bo teoretycznie gdyby nabijała mi niskie do tych 6-8 barów to w ogóle by nie chłodziła, a chłodzi tak samo jak...
czujnik temperatura parownik skoda odklejony parownik scenic parownik
schemat miernik metex winda mechanizm airbag wypiąć wtyczka
panel fotowoltaiczny basen haier flexi
Selco Genesis 503 PSR – błąd 44, zanik fazy, diagnostyka zasilania, SMPS Nissan X-Trail T32 2015 Diesel – lokalizacja bezpiecznika tylnej lewej szyby, podnośnik szyb