Witam Panowie to jest czujnik temperatury parownika.
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Witam Uszkodzeniu uległ mi czujnik temperatury parownika w samochodzie Skoda Fabia. Po zczytaniu vagiem pojawił sie błąd: 00818 - Sensor for evaporator Outlet Temperature (G263). Uszkodzeniu uległ wyżej wymieniony czujnik. W czujniku tym zamontowany jest napewno termistor. Tylko nie wiem jakiej wartości? Czy ktoś się orienuje jaki to jest? Czujnika...
Zlokalizuj i sprawdź czujnik temperatury parownika. Jak on szwankuje to nie będzie prądu na kablu sprężarki.
Do tego Pana to już najchętniej bym nie pojechał, to głównie serwis ogumienia i strasznie kasują. Zrobiłem przed chwila próbę i na 10min jazdy 3 min chłodzi, pozniej zapach wyłączonej klimatyzacji i jak sie zachce to znów się załącza. Co mam robic? pan zaoferował spuszczenie czujnika i przechechowanie go na czas naprawy. Tylko co napiawiac? badz gdzie?...
g263 to ten właśnie czujnik temperatury parownika (zwykła termopara, która w teorii jest nie do zdarcia ale praktyka pokazuje co innego)
Temperatura pewnie dobra, przy niskiej byłoby czuć niestabilność działania. A reduktor masz wpięty szeregowo czy równoległe w obieg wody? Bo przy rownoległej to napewno dłużej się nagrzewa no i później przełącza. U mnie tylko że inny reduktor kme tur w szeregowym podłączeniu bardzo się szybko na gaz przełącza, aż już raz sprawdzałem czy czujnik temperatury...
Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem silnika po dłuższym postoju (kilka godzin), muszę krecić rozrusznikiem kilka sekund. Problem pogłębia się po nocy i spadku temperatury. Po przeskanowaniu wyrzucił błąd czujnika na wyjściu parownika 00818 otwarty zwarty obwód do plusa . Temperatury sczytane z czujnika to 217.00 i 41.00, temp płynu 89.00 C. Nowy...
Odczyt parametrów instalacji Kme nevo z parownikiem tomasetto alaska, mapsensorem nevo i listwą wtryskową omvl zamontowane w skoda octavia 1 ,2.0 8v generuję przekłamanie temperatury parownika o 60-150 stopni. Problem zauważyłem ( mógł występować wcześniej) po regeneracji parownika - reduktora podczas demontażu, którego uszkodziłem czujnik temperatury...
Witam wszystkich mam pytanie odnośnie tej instalacji otóż wczoraj udało mi się usunąc jedną usterkę, ponieważ instalacja długo nie przełanczała mi na gaz jak podłączyłem centralke z programem Leonardo version 2.2.7 to temperatura wogóle nie wzrastała a powodem był czujnik temperatury który odczepił się od parownika ale jak tym programem ustawia się...
Szczerze ciekawe, czy filtr fazy ciekłej był wymieniony, bo jest on przytwierdzony do parownika IG1, który jest pod skrzynką akumulatora. Może w tym tkwić problem, bo jak byłem z tym kiedyś u gazownika, to rozmawialiśmy, że on nie podejmuje się wymiany, bo jest strasznie trudny dostęp i woli zrobić innych parę instalacji, niż z tym walczyć. Podrzucam...
Dzięki za podpowiedź. Ale niestety to nie to. Od moich pierwszych postów w tym temacie upłynęło trochę czasu więc zdążyłem rozszyfrować bloki pomiarowe, także spokojnie czytam to już tym VAGiem co mam. Czujnik w zderzaku (G17) pokazuje idealnie temperature jaka jest aktualnie na zewnątrz. Czujnik parownika (G263) pokazuje aktualną temperaturę w kabinie....
Temat jeszcze niestety nie jest rozwiązany. Wymieniono parownik z reduktorem. Okazuje się, że to nie wina parownika. Dodatkowo sprawdzono wtryski, zdjąłem wężyki i wkładałem je do szklanki z wodą-zero bąbelek w wodzie. Dzisiaj odstawiłem auto do mechanika. Sprawdził auto, czy aby go nie oszukałem. Przy chłodnym silniku, wchodził na obroty 400obr/minutę,...
Błąd po ok 200 km powrócił: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 ----------------------------------------...
Problem został rozwiązany, sprężarka sprawna, nie wiem dlaczego dokładnie ale sama zaczęła zasysać na 3bar. Możliwe ze był zablokowany zawór rozprężny, podczas pracy go stuknąłem pare razy i się odciął? Chociaż dziwna sprawa z tym ciśnieniem, bo teoretycznie gdyby nabijała mi niskie do tych 6-8 barów to w ogóle by nie chłodziła, a chłodzi tak samo jak...
Witam. W mojej skodzie fabii 2001 rok 1.4 MPi rok temu założyłem klimatyzację. Przez 2 miesiące klima działała idealnie (2 st C przy wylocie) później zaczeły się problemy z załączeniem klimatyzacji na 10 uruchomień raz się włączyła. W końcu nie załączała się w ogóle. Pomyślałem że gdzieś jest nieszczelność i czynnik wyleciał. Dzisiaj podjechałem napełnić...
Witam. Pozwoliłem sobie u Was napisać ponieważ nie wiem za bardzo gdzie szukać problemu. A konkretnie posiadam Skodę Octavie 1U z 2004 z climaronikiem. No i właśnie z tym climatronikiem mam problem, ponieważ przestał działać. Klima jest nabita, sprzęgło na kompresorze działa (sprawdzane na krótko) , moduł sterujący wiatrakami też jest sprawny. Natomiast...
Właśnie, nie śmiałem TEGO napisać. Auto, jakby specjalnie czeka, abym wykonał jakiś błąd, aby silnik, stanął. Wszystkie kontrolki pracują wzorowo, nawet poduszka, przy próbie ponownego rozruchu, świeci i gaśnie, gdy dopompuje. Wszystko bez zająknienia ,,jak z nut". Nic, nie przygasa. Właśnie to jest bardzo denerwujące. Gdy zrezygnowany, osłabnę w staraniach...
Wsadź kawałek jakiejś pianki czy filcu i już. No można w sumie ale nie wiem czy to tak powinno być bo reduktor ma 3 tygodnie i jest na gwarancji. Podskoczę do gazownika niech to robi, a w ogole to ja nie wiem czy dobrze jest zestrojona ta instalacja bo skoda 1.3 MPI pali mi gazu 14 na 100km czy to normalne to nie wiem. No spala jak dobra 2 litrowka.Miasto...
Wtrysk benzyny magneti marelli jednopunktowy(a taki będzie w oryginalnym silniku w unie 1.0 99 na 100%) nie przestawi się tak żeby gasnął chyba że to jest jakimś cudem bosch. Ostatnio naprawiałem takie auto i pompa benzyny była zapchana glutami z rozpuszczonej gumy która jest naokoło pompy i razem są zanurzone w zbiorniku. Ścigałem zasilający przewód...
Witam wszystkich mam problem z moją fabia z 2002.Miałem do wymiany czujnik temperatury parownika i go wymieniłem klima ożyła pojechałem się przejechać wszystko było ok wróciłem zostawiłem auto nie składałem do kupy, po 2 godzinach wziąłem się do składania złożyłem i tu mamy problem a mianowicie przekręcam kluczyk a tu miga immobiliser i do tego lampka...
Obieg wężykiem cieńkim do zbiorniczka wyrównawczego masz? Wychodziłoby na to, że jest bo widać górą normalnie jak płyn wlatuje do zbiorniczka - na wolnych obrotach pomału, na wyższych aż przez cały zbiorniczek przelatuje strumień. Przeczytałem, mam takie teorie: Naciąg paska klinowego napędzającego pompę wody, może na wolnych się ślizga? Odpowietrzenie...
Tak, jest taki czujnik który mierzy temperaturę parownika i on może być winowajcą. odczyt błędów tu nic nie da, tylko w parametrach na żywo gdy przestanie działać klima (ja ostatnio miałem skodę gdzie z tego czujnika szedł odczyt 99 °C). Blokada może też iść od strony czujnika temp. zewnętrznej - wszystko to zobaczysz na testerze.
parownik czujnik temperatura czujnik temperatura parownik parownik skoda
buczeć filtr powietrza tłumik częstotliwości berlingo schemat klimatyzacja
kuchenka amica 53gg5 43zptgn technologia chemiczna
Poszarpane krawędzie liter w druku wielkoformatowym - przyczyny i rozwiązania Przeciek w trójniku jednocalowym po wymianie głowicy