Dwie wycieraczki tył i jaki kod silnika? Dodano po 2 Bezpiecznik f11 albo f1
LIN do BSI czarna kostka 40pinów pin numer 3 kolor kabla opisany 9040/9040c
W nią wystarczy puknąć delikatnie i się odkręci. Ja odkręcam je szczypcami do segerów zewnętrznych, gdzie boki są na ostro zeszlifowana
W zał. schematy skrzynek bezpiecznikowych i przekaźnikowych (w przedziale pasażerów i komorze silnika) w PEUGEOT Partner 1.6 HDi 16V od 2005 do dzisiaj. Opis po polsku.
Instrukcja po francusku, ale rysunki "po polsku". Pozdrawiam, Georges
Panowie, o co się spierać, mirek_adept sprawdzi to powie co znalazł. Nikt tu nie jest jasnowidzem i nikogo nie będą rostrzeliwać za błędne przypuszczenia co do charakteru usterki. Na warsztacie nikt wam nie każe diagnozować samochodu przez telefon a tym bardziej na maila, macie auto i robicie. Nasz kolega sprawdzi bezpieczniki od wycieraczek i spryskiwaczy,...
Przecież to najzwyklejszy przekaźnik 12V/35 A. Są m.in. na aledrogo https://allegro.pl/oferta/przekaznik-wen...
Jakie błedy w ecu?
Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/6276880600_1...
A może jeszcze ktoś mi wie jaki płyn do układu wspomagania w tym samochodzie i ile go wlać? Chciałem wymienić żeby wykluczyć że to problem z płynem i dobrali mi w sklepie jakiś płyn zielony według specyfikacji PSA S71 2710 1litr. Ale zacząłem wypompowywać stary i widzę że tam jest kolor ewidentnie brązowy. Czy powinienem się tym przejmować czy po prostu...
A co chcesz tam robić? Podniosłeś chociaż maskę? A niech będzie http://obrazki.elektroda.pl/5972029300_1...
Ogólnie wskazuje się na ten moduł. To jest bsm. możliwość naprawy tego który jest Budowa praktycznie to uniemożliwia, całość jest nie rozbieralna, trzeba ciąć delikatnie plastik i nawet wtedy nie dostaniesz się do wszystkiego, poza tym nie wiesz co jest uszkodzone, często siadają przekaźniki.
Peugeot Partner 2007: Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek. Sterownik powinien być ustawiony na sterowanie zamkiem elektrycznym czyli około 0.5s. https://obrazki.elektroda.pl/7388318200_...
A jak robisz diagnostykę to nie masz info na ten temat?
No to wymień ten filtr paliwa na początek. Na pewno nie zaszkodzi.
Już mi gość zmienił na innym forum. Dziękuję wszystkim. Gdyby jednak ktoś na Elektrodzie chciał zobaczyć, jak i gdzie fizycznie zmienić VIN w pamięci takiego radia (Blaupunkt RD4) to zamieszczam zmodyfikowany plik. Jeśli już poświęciłem swój cenny czas to może przynajmniej ktoś inny się czegoś nauczy.
nie zawsze sie trafia :) nic ide spac powodzenia
jeżeli miejsce na głośniki jest tylko na podszybiu to 10cm, wersje z głośnikami w drzwiach woofer 165mm , wtedy na podszybie wchodzi tweeter, w tym wypadku instalacja fabryczna doprowadzona tylko do woofera.
Koło BSI masz sterownik od szyb - 6030 wedle schematu, 9 pinowa, brązowa wtyczka - on odpowiada za sterowanie szybami. BSI tutaj jest tylko do zasilania i podświetlania przycisków. Opisy do schematów: 6001 - stycznik przedniego lewego podnośnika szyby 6002 - stycznik przedni prawego podnośnika szyb 6030 - moduł sekwencyjnego podnośnika szyby 6040 -...
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Peugot Partner elektryk 16r. cod błędu P1B14, P0A3C w sterowniku MCU, odcina moc. https://obrazki.elektroda.pl/4049806200_... https://obrazki.elektroda.pl/9782931700_... Dodano po 55 Co to za tranzystor, gdzie go szukać? Wewnątrz sterownika, niestety nie licz na schemat.
trzeba po prostu pociągnąć lampę, siedzi na zatrzasku ( często pęka zaczep, ale to w niczym nie przeszkadza, lampa trzyma si ę dobrze na 2 wkrętach). Swoją drogą to rozwiązanie jest beznadziejne
Niestety, mam tylko rozpiskę "Peugeota". https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Peuge... Ale możesz wpisać w przeglądarkę co potrzebujesz, wyskoczy Ci sporo różnych pozycji, wtedy może znajdziesz coś pokrewnego, do innego peugeota, może podejdzie, lub przynajmniej naprowadzi. W tym temacie są jakieś manuale,...
Nie ma takiej różnicy. B3 lub B4. Ważne aby kostki pasowały.
Peugeot Partner lift 2005 2.0 HDI 90 KM. Witam, mam problem z licznikiem. Wszystkie zegary działają oprócz prędkości i kilometrów. Gdzie mogę zlokalizować czujnik od obrotów? Znalazłem jeden, ale nie wiem, czy to dokładnie to. Nie, to nie to. Jeśli jest to z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/2989734700_...
Wystarczyło do korpusu silnika. Ok masz diagnozę - czujnik do wymiany tylko zamów odpowiedni , nr. jak pisałem powinien być na czujniku.
Nie mozesz. Miedzy COM2000 (manetki) i PSF1 - siec VAN.
Zawór wystarczy wymienić na zwykły i po immo. Problemem jest tylko się do niego dostać, bo zasłania go kawał grubej niedemontowalnej blachy jako zabezpieczenie antykradzieżowe.
Pod kierownicą
Jak zdejmiesz z serwa to będziesz miał seger, po zdjęciu wychodzi cały tłok. pozdr
Za rozrusznikiem, tam jest taka malutka dziurka Φ3mm i wtykasz coś w koło zamachowe od tyłu
Tak to wygląda po rozebraniu Czerwone strzałki to LED, zielone to mocowania do W1,2W w plastikowym uchwycie (zazwyczaj nazywanym T5 lub b8.5d), ale nie ma pewności, czy zadziałają po obsadzeniu, bo kilku elementów na płycie nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/4966574100_... https://obrazki.elektroda.pl/5623210700_...
Miałem podobny problem. Prosze, tutaj jest rozwiązanie : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
a przebieg dzienny resetuje sie normalnie?
Podoginaj piny w złączu elektrycznym czujnika.
Nie. Trzeba zmienić konfiguracje Bsi
jako konsument Jeśli tak to obowiązuje coś takiego jak reklamacja z tytułu niezgodności z umową. Poszukaj na stronie federacji konsumentów, tam jest dokładne omówienie i podstawa prawna. Kupiłeś produkt niezgodny z umową. Umową była taka, że kupujesz sprawne auto. Jeśli usterka ujawniła się w terminie do 6 miesięcy od kupna produktu to zakłada się,że...
Do regulacji luzu za pomocą płytek niczego nie trzeba demontować. Potrzebny jest za to odpowiedni przyrząd ściskający sprężynę zaworu - bez tego nie wymienisz płytki. Opracja raczej niewykonalna w warunkach amatorskich, m. in. dlatego, że potrzebny jest opisany przyrząd, oraz zestawy płytek o różnych grubościach (nie wiesz przecież, jakiej będziesz...
Wkręcając brak mocy.
Przede wszystkim zmierzyć prąd w czasie pracy mechanizmu. Sprawdzić działanie samego mechanizmu. I przycisk też wymienić, jeśli już upalony. Bo w tej chwili też powoduje straty.
Witam. Można też zakupić dedykowany adapter do konkretnego modelu radia. Sterowanie z kierownicy powróci, ale czujniki raczej nadal będą nieaktywne...
Daj Vin to Ci sprawdze.
Tutaj masz opis przewodów dla tego radia sony https://www.sony.pl/electronics/support/... A tutaj powinno się zgadzać ze wtyczką od oryginalnego radia ale sprawdz kolory przewodów i ich położenie ze swoja wtyczką https://obrazki.elektroda.pl/6465371100_...
Odczytaj numery z wtrysków , coś w rodzaju 0445110188 u ciebie zapewne będą inne . Jak podniesiesz maskę egr jest obok serva na prawym rogu silnika , z tyłu . Ściągasz rury od powietrza , obudowę filtra i jest dostęp . Dla początkującego trochę trudno , ja wyciągam w 10 minut .
Czy to silnik 1.9d na pompie wtryskowej Lucas?
Odświeżę trochę temat. Mam podobny problem z lusterkami. Partner 1.6 HDI furgon 2014. Z fabryki wyjechał bez podgrzewanych lusterek i pełnymi drzwiami z tyłu. Po sprawdzeniu lusterek okazało się że mają maty i są podpięte pod wiązkę, bezpiecznik 17 też jest i ma napięcie. Na panelu brak przyciski podgrzewania tylnej szyby bo jej nie ma. Zakupiłem panel...
kup panel+oczujnikowanie kup obudowę nagrzewnicy, kup motoreduktory kup wiązkę sciag deskę poskładaj wszystko do kupy i zaprogramuj koniec tematu jak znam życie
http://public.servicebox.peugeot.com/ddb... Może to przybliży. Nie widziałem od wersji 1999, ale przy 2001 nie wiele powinno się zmienić. Jeszcze masz tu: http://instrukcja.pl/i/peugeot_partner_2...
Dmuchawa jest pod schowkiem-być powinna. Sprawdził kolega bezpiecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy. Trzeba sprawdzić czy do pokrętła dochodzi napięcie, jeśli nie to mogą być uszkodzone przekaźniki w komorze silnika (lub jeden odpowiedzialny za dmuchawę), może być...
Są to bliźniacze konstrukcje.
Powinien znajdować się po prawej stronie kierowcy w nogach szara lub czarna
Nie podałeś kodu silnika ale dla silnika NFU wygląda to tak: sonda pierwsza - ECU 1(nr na wtyczce sondy) - przewód nr 1351A - plus na grzałkę (połączony z plusem drugiej grzałki) 2 - przewód nr 122 - pin E2, wtyczka 32V NR (masa grzałki) 3 - przewód nr 131 - pin B3, wtyczka 32V GR 4 - przewód nr 130 - pin A3, wtyczka 32V GR sonda druga - ECU 1 - przewód...
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
Stopy są na dwóch bezpiecznikach. Prawy F20, lewy F21 na BSI.
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Często wypalają się styki w BSI.
Opis dla 106 z taka skrzynką:
Nie, tą na marchewkę. A jaką inną niż bezpiecznikowa?
Tak zdemontujesz bezpiecznik i będzie ok.
Leć po tych przewodach i zrób ori instalację ,pewnie musi być wcinka w fabryczną wiązkę.
jak zegarek i wszystko gaśnie po wyłączeniu stacyjki to w skrzynce bezpiecznikowej masz taki jeden bezpiecznik który pasuje normalnie jak inne ale pod nim jest możliwość wsadzenia go jedną nogą w szparkę niżej, to tam właśnie powinna być zwora a nie bezpiecznik w polu 8 - ma być tak jak na zdjęciu - taka zwora HS pomiędzy rzędami, pewnie jej nie masz,...
Do sprawdzenia bezpieczniki nr.4,18,19,25.
W tym modelu , nie ma żadnego kodowania , żadnego trybu awaryjnego , prowadzę warsztat sprawdzone. Sama procedura kodowania jest i powinna być wykonana. Reg 3.1.11 .
Prawdopodobnie przeguby wewnetrzne czyli całe półosie
Sprawdź KQ5S
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy.
Jak wyje musisz nacisnąć otwieranie,po chwili zamykanie i znów po chwili otwieranie i jest ok,tylko nie nerwowo.Trwa to z 10s,taki urok tego alarmu.Najlepiej oznacz sobie wyrażnie przyciski na kluczyku.
Rozmiar 36mm.
Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek.
Sprawdź bezpiecznik F2 na BSM.
Rwij skrzynię i sprawdź koło.
Wymień olej bo nową szybko zajedziesz.
Przeciez napisalem wyzej. Pokaz jednak auto mechanikowi zeby sie upewnic, ze mowimy o tym samym halasie. Pozdrawiam, Georges
Funkcje tego przycisku to: a) dioda alarmu - podczas czuwania alarmu dioda mruga powoli, po wzbudzeniu alarmu dioda mruga szybko (po tym rozpoznajesz, że podczas twojej nieobecności alarm był wzbudzony). Otwarcie pojazdu pilotem gasi kontrolkę alarmu a przełączenie stacyjki kasuje szybkie mruganie (pamięć alarmu). b) wyłącznik czujek ruchu (czujek ultradźwiękowych)....
http://obrazki.elektroda.pl/4410347300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4410347300_1...
Poradnik Servisowy. Nr.4/2004 Pozdrawiam.
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
Bsm nie jest kodowany, przekładasz i ma działać, tylko musisz założyć bsm o tym samym oznaczeniu typu L-01 L-05 L11 B05 R02 lub inne, ważne żeby sprawdzić po nr VIN jaki ma być i na jaki można przejść w sensie numer wyższy :) Pozdrawiam
Miałem na myśli kondensator ceramiczny 10uF/16v ,dielektryk X7R ,wielkość 1206 Dodano po 22 Przepraszam za pomyłkę w wielkości elementu! Peugeot Partner i Citroen Xara,Saxo,Picassa2 mają takie piloty i wielkość elementu "0402"
Od jakiegoś czasu, słychać klekotanie z prawej strony silnika w Peugeot Partner 2005. Co to może być?
Sprawdzić skład mieszanki na początek.Podać kod błędu.
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Cześć, byłbym ogromnie wdzięczny za pomoc w rozkodowaniu VIN: VF37F9HF0CJ570732 dla Peugeot Partner
Mało prawdopodobne. Bosch 5.0 i 5.3. Nie ma przycisku to nie ma.
Tego raczej nikt nie zgadnie . Jeśli w układzie pozostał olej możliwe że sprężarka będzie działała bo w większości pojazdów kompresor nie załączy się przy braku czynnika (ciśnienia w układzie) resztę trzeba sprawdzić organoleptycznie uszczelnić nabić i sprawdzić czy działa...
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Powinno coś pomóc: http://obrazki.elektroda.pl/4876145900_1...
o ile pamiętam jest ona na 16V,zabezpiecza generator PWM
kołków nie ma tylko są otwory w które wkłada się kołki.
Sprawdź mocowania silnika oraz tłumików. Podnoszenie obrotów to kiepskie rozwiązanie.
Napisz czy to bosch czy simens i który rok auta
Proponuję diagnostykę komputerowa bo inaczej nie wiadomo od czego zacząć. Filtr nie zaszkodzi. Ale proponuję coś dobrego np purflux.
Witam. Na początek to trzeba wyciągnąć radio i zbadać czy głowica radiowa jest sprawna, później czy kabel antenowy nie zwiera lub też nie jest przerwany. A na końcu dopiero weryfikacja anteny, może być zalana, skorodowana. Pozdrawiam.
Warto jeszcze po magnesówce zrobić DEmagnetyzację, bo inaczej płytka może zbierać odrobinki metalu. pzdr Nix
Generalnie da sie. I to jest podstawa do rozmowy. Połosie zostają od dw8, bo frezy w piastach mogą być inne. Hdi jest na van/can, dw8 nie. Ingerencja w elektryke bedzie ogromna, ale jak już pisałem da sie. Do przerobienia jest na tyle dużo, ze to nie bedzie wymiana silnika, lecz wymiana karoserii. Z punktu widzenia ekonomicznego nieopłacalne, z punktu...
Jeśli ma prawe drzwi przesuwne to po lewej stronie, jeśli nie ma drzwi przesuwnych to po prawej stronie.
Pompa lucasa?DW8 Może być zawór sterujący kątem( ten z gumowym kapturkiem )stuknij w niego delikatnie jak będzie kopcił jak sie poprawi to już masz przyczyne.
Zbyt duża moc do wytracenia, moim zdaniem tylko PWM. Przejrzyj np. ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... Masz tam gotowy układ.
peugeot partner peugeot napinacz peugeot partner peugeot partner klima
internet zawiesza wyjęcie szyby dahua kenik
sharp firmware akumulator macallister
Xerox WorkCentre 6605 – czyszczenie wałków fusera i rolki transferowej IPA Hydrofor Omnigena – nie włącza się po spadku ciśnienia, presostat nie załącza pompy