Nie to nie podróba.
Witam, kilku kolegów próbuje tu pomóc, ale mam jedno pytanie, które może być istotne - czy auto po zakupie jeździło nie tylko na lawecie - czyli czy odpalało bo z tego opisu nie wiadomo jednoznacznie - Zafire kupiłem z rok temu. Nie miała ciśnienia i ktoś wcześniej próbował ten silnika naprawiać. Rozebralem silnik na części, zrobiłem zawory, palnowanie...
Założyłeś rolki o mniejszej średnicy (skoro możesz kluczem dociągnąć pasek). Kup pasek o mniejszej długości i będzie git.
Jeśli jest oryginalny to śmiało montuj. Oczywiście pompa wody, rolki też do wymiany oraz uszczelniacze. Pasek jest tak samo ważny jak inne podzespoły napędu rozrządu - awaria każdego z nich kończy się tak samo. Pompa wody ponoć pompę wymienia sie co drugi rozrząd , reszta też będzie wymieniona . Dodano po 3 Bez najmiejszych obaw możesz go montować...
Kupiłem niedawno auto , które jest z przebiegiem 188 tys. km. Była właścicielka nie miała żadnych faktur z napraw -naprawiała w lokalnych warsztatach bez faktur. Rozrządu też mówiła, że nie wymieniała przez 2.5 roku użytkowania, jak kupiła od pierwszego właściciela w kraju auto miało przebieg 145 tys. km. Więc chyba się jeszcze tym nie przejmowała....
Polecam: Pompa Hepu. Pasek Contitech Rolki i napinacz ruville. Będzie chodzić, tyle ile producent przewiduje.
Pasek contitech to pierwsza liga zakładaj spokojnie . Co do rozrządu to idealnie było by założyć całość , jednak czasem są klienci co lubią robić na drutach ...
Pasek Contitech, natomiasr pompa wody, rolka napinacz Ruville lub SKF- takie zestawy mogę polecić od siebie.
witam! Ostatecznie kupiłem: Pasek CONTITECH Rolka prowadząca paska rozrządu RUVILLE Rolka napinacza paska rozrządu RUVILLE Lepiej dołożyć trochę pieniędzy, kupić markowe części i mieć spokojną głowę :-) pozdrawiam
witam pasek contitech numer --ct 973--34 złote rolka n apinacza skf -vkm 12200--33 złote nie ma co przepłacac a to sa dobre częsci
Pamiętaj jedno, że tanie mięso psy jedzą. Nigdy nie kupuj z najniższej półki. Sprzęgło to Sachs lub LUK, a rozrząd to pasek contitech 30 zł rolka INA 70 zł.
Silnik F3R 710 750 751 752 791? Schemat F3R http://obrazki.elektroda.net/79_12329190... Pasek: Contitech CT840 AE - TB431 BOSCH - 1987949166 DAYCO - 127RP190H DAYCO - 127SP190H DAYCO - 94527 GATES - 5370XS GOODYEAR - G1201H HUTCHINSON - 127HTDP19 INA - 536016710 OPTIBELT - 58127x3/4HSN OPTIBELT - HR58127x3/4" OPTIBELT - ZRK 1135 QUINTON HAZELL -...
Nic w tym śmiesznego, taki symbol widnieje nadrukowany na pasku klinowym oraz producent CONTITECH Made in Germany...
drodzy koledzy i koleżanki Mam do was pytanie. bo kupiłem pasek rozrządy pompę wody rolkę stałą i rolkę napinającą wszystko niby firmy rouville. Czy to dobry zestaw?? Sprzedający powiedział mi że niby pasek rozrządu firmy rouville to ten sam co contitech czy to prawda ?????
Ostatnio zmieniałem: Pasek rozrządu Contitech - 06B109119A Rolka napinająca - 06B109243D Rolka odwracająca - 06B109244 Pompa wody - 06A121011L
w oplach te znaki zawsze tak właśnie trochę nie pasują, i zgadza się, że przestawienie o jeden ząbek za bardzo niczego nie zmienia, ale ja zawsze maluje sobie markerem kreski na pasku starym i kołach i przerysowuję na nowy i zakładam tak jak było, i zawsze jest dobrze, a nie tam jakieś znaki które po 20 latach mogą być nic nie warte bo ktoś sobie np...
Pasek rozrządu Contitech numer Contitech: CT637 ilość zębów: 121 długość: 1152,5mm szerokość: 18mm do wersji: 1.6 52kw (71km) dla kodu silnika 1F 1.6 54kw (73km) dla kodów silnika 1F, EZ, ABN 1.6 55kw (75km) dla kodu silnika 1F 1.8 65kw (88km) dla kodu silnika RP 1.8 66kw (90km) dla kodu silnika ADZ, ABS Pasek rozrządu Contitech numer Contitech; CT867...
oryginalny pasek Audi to nie jest conti Jedno drugiego nie wyklucza, oe dla vaga robi kilka firm i contitech też nia jest.
witam, mialem ten sam problem z piskiem paska. Myslalem ze sie wyciagnał i sie zrobil za dlugi ale to nie to. Dwa razy zmienialem pasek na firmy GATES i nic. Dopiero z tydzien temu w sklepie mi powiedzieli ze do peugeota Gates ma slabej jakosci. Zmienilem na pasek firmy ContiTech i problem zniknal od razu. Teraz jest wszechobecna cisza!! Sam sprawdz...
Witam Ponieważ nie znalazłem odpwiedzi w moim problemie może ktoś pomoże. Problem ( a może tak ma być ) jest z drgającymi napinaczami paska PK. Wymieniłem pasek , wymieniłem rolkę napinającą górną , a następnie dolną. Obecnie obie rolki drgają ( dodam film na YT ). Wiem że problemy bywają ze sprzęgłem alternatora ale mój ma alternator do start-stopu...
A jak nie ma paska, to pasek nie piszczy...
Sprawdź alternator.Mogą piszczeć łożyska.Jeżeli masz stary pasek to zamontuj go i popristu pryśnij jakimś smarem w aerozolu będziesz miał pewność że to nie jest jego wina.Co do napięcia paska - nie należy go zbyt mocno napinać bo bardzo szybko uszkodzą się łożyska w rolkach i w alternatorze. pozdrawiam
Błędna diagnoza Przemo9826. Okazało się , że fachowiec od "francuzów" postawił diagnozę od razu . Wymienić wadliwy pasek Deyco napędzajacy alternator /który wytrzymuje bardzo małe przebiegi/ na bardzo dobry typu CONTITECH lub GOODYEAR i ten ostatni miałem w zapasie . Po ekspresowej wymianie "świergotanie " ustąpiło i silnik pracuje jak pszczółka ! Koszt...
Przepraszam jeśli kogoś wprowadziłem w błąd, trochę nie tak to ująłem . Za przykład wziąłem zestawy Contitech które najczęściej montowałem w różnych autach, w których oprócz paska, wszystkich rolek i hydronapinaczy (oczywiście nie w kadecie) znajdowały się śruby do montażu . Co do wymiany kół na wał, wałki ew. pompę jak najbardziej zgadzam się z Kolegą...
sigwa18, czyli sugerujesz że przykładowo pasek Contitech/Continental jest dużo gorszy niż ori z fabryki? No nie wiem, bo akurat ta firma np w ogumieniu to jest nr 1 moim zdaniem z drugiej strony oleju też nie wlewasz takiego jak w fabryce tylko aftermarket, skąd wiesz jak się będzie zużywał silnik? Jaką on ma "jakość"?
Próbowałem tego spraya, ale efekt jest praktycznie żaden, ponoć dobre rezultaty daje kalafonia, najlepiej taka do instrumentów smyczkowych, bo sprzedają ją w formie walców, którymi można bez problemu dotykać do klina pracującego paska. Praktycznie wymieniam pasek na inny (Gates, Contitech, Pirelli) i na jakiś czas jest spokój
Może lepiej posztukować samemu osobno rolki, pasek i pompę? Bo widzę że nie jest tak że jedna firma robi wszystkie częsci najlepsze. Są zestawy na allegro np. pasek GATES, pompa DOLZ, napinacz i rolki INA za 515 zł. Cały zestaw INA np widzę za 430 zł. Jest też najdroższy zestaw na allegro: pasek CONTITECH, rolki z napinaczem ROUVILLE i pompa z THERMOTEC...
Pasek Contitech, rolki i pompa Ina,Skf lub Ruville. Dobrze by było żeby na aledrogo zestawy które sprzedają zawierały tych właśnie producętów.
2 tysiące liczyłem za całość w przypadku wymiany kompletnego rozrządu Troszkę przesadziłeś, ja wymieniałem kpl ( rolka, napinacz, pompa wody - wsio SKF ) oraz pasek contitech. Za części zapłaciłem coś około 500 zł.
Są mierniki ultradźwiękowe, tylko, że dedykowane paskom jednego producenta, jak kupisz do gates, to nie będziesz wiedział jak naciągnąć pasek contitech, bo mają inną skalę wartości i musiałbyś kupić kolejny przyrząd. W większości silników jest napinacz za strzałką, więc nie ma problemu
Wiadomo że pasek rozrządu musi być założony w odpowiednim kierunku. Jak ustalić ten kierunek NP pasek Gates lub Contitech. Po założeniu paska na koła pasowe napisy mają być czytelne czy odwrócone do (góry nogami). Oczywiście patrząc z czoła na rozrząd.
Dziękuję za odpowiedzi. Jutro zobaczę dostęp do lampy, ja mam silnik 1,2 litra (czyli mały silnik) i mnóstwo miejsca pod maską. Oczywiście sprawdzę to jeszcze w praktyce ale powinien być prosty dostęp do lampy (od strony kierowcy). Co do mechanika to zadzwoniłam jeszcze raz i są to amortyzatory Magnum, reszta jedna z tańszych - pasek Contitech, pompy...
Juz kiedyś oddałem auto do zrobienia rozrządu do "porządnego" warsztatu to na drugi dzień się pasek urwał nowy contitech. Sztanga sie porusza więc co w nastepnej kolejnosci sprawdzic??
Na początku miałem wymienić samą osłonę, ale wymienię przegub bo bez dużego młotka go nie zdejmę będzie na przyszłość. Poczytałem o firmach i wiem, które marki sprzedają chińskie części więc jak coś wybiorę to przynajmniej nie chinola. Wybrałbym Ruville bo kupowałem kompletny rozrząd i jestem zadowolony, jednak mam dylemat jakiego producenta znajdę...
Jak masz pasek gates albo contitech, to są na nim namalowane kreski, ale zacznij od zdjęcia koła zębatego z wału, lubi się ściąć klin
No czyli to jest łożysko oporowe pewnie. Poza tym olej w skrzyni gęsty, jest zimno teraz i nim się rozgrzeje coś tam hałasuje. Potem się zrobi rzadki i już jest ok. Jeśli chodzi o rozrząd dla mnie pasek to tylko Contitech, natomiast elementy metalowe to INA, SKF...
mój kolega ma identycznego golfa 4 1.9SDI jak ten co dałeś w ogłoszeniu i jest z niego bardzo zadowolony, jest całkowicie bezawaryjny i na prawdę mało pali, a że dość lekki to i dobrze idzie, także to dobry wybór NAJWAŻNIEJSZE PO ZAKUPIE TO WYMIENIĆ PASEK ROZRZĄDU I OLEJ Z FILTREM!!!! pasek 70zł (Contitech lub dayco. NIE GATES!!,) olej Mobil 10w40 80zł...
Czy winą za piszczenie może być wytarte kółko alternatora, czy pasek klinowy np:kiepskiej firmy?Był wymieniany w listopadzie 2005.W Lanosie nie ma napinacza Witam. W moim lanosie też coś piszczało i szumiało po wymianie paska slternatora. Czepiałem się chyba wszystkiego: alternatora, pompy wspomagania, kół pasowych. Jednak dobrze, że miałem jeszcze...
https://www.olx.pl/d/oferta/honda-civic-... ta wydaje się zdrowa, przebieg jeśli orginalny to bardzo mały, a lampę i błotnik to każdy głupi umie sobie wymienić bo wszystko na śrubki, trochę podprostować, z 2 godziny roboty, błotnik pewnie ze 100zł w kolorze (najpopularniejszy kolor) lampa z 70zł, do tego podstawowy serwis...
rozrząd pasek Gates, Dayco,Contitech. rolki/napinacze: Ina Skf, Ruville (w pudełku Ina jest). ntn,koyo. tanie są GMB a wyciągałem je z japońców które jeździły na tym fabrycznie. pompy wody : skf, ruville, dolz, graff, kwp. tani hart jest i dobry kilkadziesiąt przez 5 lat założyłem i jest ok (no chyba że różnica w cenie jest do 50zł to biore markową)...
Gates i Contitech-dużo jest podróbek, trzeba kupować u zaufanych sprzedawców. Przyklad: http://www.contitech.pl/podrobki_miechow...
W tym silniku akurat to dość trudne, bo rozrząd jest mocno upchany. Mimo to spróbuję, może jest jakaś szpara. Choć nie wydaje mi się to prawdopodobne, bo pasek ma nie więcej niż 30k km, i był przyzwoitej firmy (contitech) Zerknę jutro!
W tym silniku pompa cieczy nie jest napędzana przez pasek rozrządu, jak nie cieknie i hałasuje to po co wymieniać ?, to raz, a dwa kit rozrządu kupuje się w hurtowni motoryzacyjnej a nie na portalu aukcyjnym
Ogólnie chodzi o to, że w okresie zimowym zaczął mi ni stąd ni zowąd piszczeć pasek, od razu mówię, pasek ma przejechane jakieś 6k KM, widoczne są jeszcze napisy, nie jest poszarpany ni nic, wygląda praktycznie jak nówka, poprzedni pasek też zaczął piszczeć a też miał nie wiele przejechane. Po demontażu paska, posprawdzałem wszystkie rolki i koła pasowe,...
Sprzęgiełka były podmieniane na stare zużyte, jak i nowe z pudełka, już po awarii żeby sprawdzić czy to nie jego wina, ale różnica wychodziła poniżej 0,1- błąd pomiarowy bo trudno dokładniej zmierzyć suwmiarką więc to nie wina samego sprzęgiełka Ja to rozumiem że nie było różnicy między starym i nowym sprzęgłem tzn obydwa tak samo przesunięte o 1mm....
Od dwóch lat mam problemy z moją kosiarką GTM 840 worldlawn. Rwie mi pasek łączący 3 noże tnące , oryginał pracował 6 lat a zamienniki pare miesięcy. Przerabiałem już 17x1550 i 17x1600 jest napinacz ale przy mniejszym rozmiarze nawet nie łapie śruba do napinacza a przy 1600 jest rozsunięty na max i ma za słabe naciągniecie. Nr oryginału to 3302017 https://obrazki.elektroda.pl/6102629200_...
Diagnoza problemu z alternatorem w Mercedesie 300 KM w dźwigu teleskopowym Problem, który opisujesz – niestabilne ładowanie alternatora w Mercedesie 300 KM (prawdopodobnie silnik OM 300 lub podobny, stosowany w ciężkich maszynach jak dźwigi teleskopowe) pomimo wymiany alternatora i zainstalowania czterech nowych akumulatorów – wskazuje na potencjalną...
Generalnie byłem przekonany że rozrząd wymieniony na porządne podzespoły (paski Continental/Contitech, rolki INA) wytrzyma 80-90 tyś km. Tak też kiedyś mówił mi mechanik. Ostatnio wziąłem Skodę rodziców do innego mechanika, by zerknął na zawieszenie i on przy okazji stwierdził, że dawno powinienem zrobić tu rozrząd, że sporo ryzykuję, że to jest „życie...
Witam, zakupiłem ostatnio zestaw rozrządu do Bravo z Dayco, oprócz rolki ATB1002 jest tam pasek DAY94709. Zaniepokoiło mnie, że na pasku pisze made in p.r.c, ale orientowałem się w innych dobrych sklepach i pisze to samo. Macie doświadczenie z tą firmą? Czy lepiej odpuścić dayco i iść w zestaw Iny czy Contitecha?
pan ze sklepu wie najlepiej ?To co pasek contitecha jest ze słomy a rolka SKF z ołowiu i nie wytrzyma 150 tyś?
sterownik pasek pasek thomson pasek pasek pasek peugeot pasek
oporność głośnik ekspres krups evidence mikrofon bezprzewodowy nadajnik
bezpiecznik piszczy bezpiecznik piszczy
Jak prawidłowo połączyć kominek wentylacyjny z kominem? Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 - Gaśnięcie silnika i kontrolka trakcji