słyszałem że przy alternatorze jest śruba napinacza i tam coś trzeba dokręcić lub odkręcić Dodano po 2 ok dzięki za pomoc jutro spróbuje się z tym pobawić
A pasek klinowy?
pasek taki jak poprzedni, specjalnie sprawdziliśmy przy wymianie.
A masz taką plastikową osłonę na pasek klinowy za prawym kołem?
Witam. Sprawdź sobie naciąg paska klinowego alternatora.
może i alternator, może zleciał pasek klinowy. Lampka świeci pełną jasnością, czy tak półblado?
A może pasek klinowy i dlatego ci się rozładowuje bo ja miałem taki sam problem z moim uno i wymieniłem i wszystko normalnie :)
Na poczatek zmierz napiecie na aku. Ktos niech doda gazu, az sie pojawi kontrolka, a Ty zobacz czy napiecie spada. A jesli cos piszczy w alternatorze, to niezaleznie od wszystkiego i tak warto go rozebrac. Dodano po 3 Sprawdz tez paski klinowe - moze przy wyzszych obrotach zaczynaja sie slizgac. Oraz dokrecenie kola pasowego - niedawno mialem z tym...
Szukanie samochodu z gazem jest totalnym bezsensem-przy cenie na dziś 3,83 zł/L PB95 jest to niedorzeczne jeździć jak na bombie. Za 8 tyś kupisz seja lub cieniasa być może już po swapie. Cokolwiek nie kupisz trzeba zrobić: - płyny eksploatacyjne (olej silnika+filtr, olej skrzyni biegów, płyn chłodniczy, hamulcowy), - sprawdzić i ewentualnie wymienić...
no-wymieniłem alternator-i podłączyłem aku, no pasek klinowy trzeba jeszcze wymienić ale to niezwiązane ze zwarciem, no i ten przewód od rozrusznika do alternatora trzeba wymienić bo nie jest dobrze izolowany. ale jestem zadowolony bo te uno to jednak odporny samochód na błędy-działa bez zarzutu czasem rzeczy najbardziej oczywiste i najprostrze są najtrudniejsze...
Ja mam Campo i usunąłem kółko prowadzące do paska klinowego, a w to miejsce zainstalowałem alternator od Uno na którym jest podpięty dodatkowy aku 56Ah na audio i alarm, ale i tak kondensator to podstawa (bufor prądowy) moc sprzętu w RMS 1,2kW opis instalacji w jednym z moich postów http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic58... ps od aku do audio...
W latach 60 widziałem dzika trójkołowego (jedno koło z przodu) w którym przy skręcie trzeba było wcisnąć pedał aby skręcił bez tego jechał tylko na wprost. Jeżeli to był "fabryczny" trójkołowiec to nie był to Dzik, tylko Jaromka. https://obrazki.elektroda.pl/2541583000_... https://www.tripadvisor.com/LocationPhot...
Witam jestem posiadaczem uno r.87 Moim problemem jest ładowanie po odpaleniu silnika przez ok 5min ładuje wszystko jest ok. Po upłynieciu kilku minut ładowania brak mimo że kontrolka w aucie nie pokazuje że ładowania niema. Po wyłączeniy silnika i odczekaniu ok 10 min ładowanie znowu sie pojawia itd. Alternator jest po wymianie łożysk koła i paska klinowego...
http://obrazki.elektroda.pl/6867745800_1... Cześć wszystkim majsterkowiczom. Dzisiaj chciałem zaprezentować swoją konstrukcję slidera do kamer. W związku z tym, że interesuje się filmowaniem i montażem filmów chciałem zrobić urządzenie dzięki któremu można uzyskać świetne efekty wizualne w filmie. Profesjonalne slidery do kamer kosztują...
Przedstawiam układ ciśnieniowy układ smarowania do sprężarki z filtrem oleju z fiata uno i zaworem ciśnieniowym z silnika C 360 http://obrazki.elektroda.pl/7236720200_1... I - wlot oleju z pompy od wspomagania II - przelew do zbiornika oleju III- do sprężarki Obudowy wykonane na tokarce , gwinty M14x1,5 ,gwint zaworu z pompy silnika...
Zanim rozbierzesz alternator , sprawdz jakość połączeń. Zmierz napięcie na alternatorze. Między obudową i wyprowadzeniem . Musi być 13.8-14.5. Następnie sprawdz naciąg poska klinowego. Jak naciśniesz palcem na na smigiełko wentylatora to pasek nie może się spadek ślizgać, powinien poruszyć silnikiem. Zmierz spadek napięcia między wyjściem alternatora...
Witam Mam fiata uno 899cm z 2000r. (silnik taki jak w seicento). Mam ogromne zakłócenia w CB radyjku pochodzące od układu zapłonowego, dosłownie słychać pracę poszczególnych świec. Zakłócenia te są ściągane po antenie. Proszę nie pisać rad typu: sprawdź masę anteny, podłącz CB do innego akumulatora czy ściągnij na chwilę pasek klinowy z alternatora,...
Tak wiem dzięki, ale to wszystko było sprawdzone i wszysko jest nowe i dobre. Na poczatku miałem pół metrową antene i nic nie było słychac tylko szmery które wzrastały w rytm obrotów silnika, następnie zmieniłem antene na 1,5 metra i szmery te same były z tym ze pojazdy w pobliżu było przynajmniej dobrze słychac. Dokonywałem wielu różnych prób i badań...
Witam wszystkich! Skorzystam z tematu przy okazji. Problem dotyczy UNO 1.0 Fire z 1996r. W okresie ostatnich upałów pojawiły się problemy z rozruchem, ale jedynie po zrobieniu autem kilku(nastu) kilometrów. Wóz odpalał beż żadnego problemu, natomiast po kilkunastominutowej jeździe i pozostawieniu go na np. 30 min-2 godziny, po powrocie nie chciał odpalić...
Na 99% nie było klina Pasek masz klinowy czy wielo-rowkowy? Dodano po 4 Bo w wersji z paskiem wielo-rowkowym klina nie ma na 100%
Witam Mam fiata Uno 899 cm z 2000r. (silnik taki jak w seicento). Radyjko mam w nim zamontowane Intek M 550-Power. Mam ogromne zakłócenia ściągane po antenie zaraz po uruchomieniu silnika. Sądzę iż są ściągane po antenie gdyż po jej wykręceniu skala spada do zera. Szmery te narastają wraz z prędkością obrotową silnika. Do tych czas byłem pewny iż są...
Odkręcasz śrubkę, przechylasz obudowę silnika i wyjmujesz ją z zaczepu, cały silnik unosisz ku górze. Tam zobaczysz dwa koła pasowe: jedno na osi silnika, drugie przy zębatce. Na oba koła zakładasz pasek (trochę gimnastyki) i montujesz powrotnie cały silnik w to samo miejsce. Mechanizmu szuflady nie trzeba rozkręcać.
Witam, a więc tak: Głowica wymieniona, drukarka śmiga jak szalona :). Faktycznie wymiana w skali od 1 do 10 dałbym może 2 :). Było to dla mnie dziecinnie proste, straszna była tylko serwisowa instrukcja :), jak człowiek zaczął to robić to poszło raz dwa trzy. Całość zajęła mi pierwszym razem około godzinki (wyjęcie i włożenie głowicy), a drugim razem...
WOM przeważnie jest potrzebny razem z podnośnikiem. Z tego co napisałeś wynika że będzie działać podnośnik albo WOM. Proponuję zrobić pompę i WOM żeby działało jednocześnie. Ja miałem pompę napędzaną na jeden pasek klinowy 13 i spokojnie wystarczał do podnośnika. Ja w swoim samie udźwig jaki przetestowałem to 500 kg i pasek się nie ślizgał. Więcej to...
pasek klinowy pasek klinowy wiertarki wymienić pasek klinowy
głowica próżniowy zacięcie stacji serwisowej pompa kulka
pompa pralki gorenje moment dokręcania wałka rozrządu
Rola bolca w ograniczniku emisji spalin DAF Położenie pinów LC14A: kontroler, inwerter, tłumik