Wygląda więc na to, że defekt jest na płycie głównej drukarki - nie podaje prądu do silniczka.
Błąd 5100 oznacza najprawdopodobniej problem z przesuwaniem karetki - często jest to spowodowane zabrudzonym paskiem enkodera, również czujnikiem tego paska w karetce, prowadnicą karetki albo też brudną lub zaciętą stacją serwisową. Przede wszystkim, ostrożnie (by go nie zerwać) wyczyść pasek enkodera, następnie włącz drukarkę z otwartą pokrywą i sprawdź...
W/g kodów błędów dla tego modelu jest to zacięcie stacji serwisowej.
Mam taki sam problem z K8600 ale niestety po ustawieniu stacji według opisu merkurus'a niestety problem powrócił po paru dniach - znowu jest komunikat o zacięciu stacji serwisowej. Jakieś inne sugestię co i jak sobie z tym poradzić?
Nie było zacięcia, brak papieru w urządzeniu. W stacji serwisowej coś przeskakuje jakby coś blokowało, kiedy głowica dojeżdża do prawej strony. O stacje serwisowa oparta jest sprężyna która nie powinna chyba tutaj być. Pytanie gdzie ma być zaczepiona?
Spróbuj przeinstalować sterownik, miałem coś podobnego po zainstalowaniu dwóch drukarek hp na kompie. Dodano po 2 Może też być zacięcie stacji serwisowej lub napędu podajnika papieru.
Ja właśnie miałem podobny problem z MP370 - skanować można, ale urządzenie długo się uruchamia (komunikat "Please Wait") i ciągle mruga to "Check Printer". Chyba padło sterowanie modułu drukującego na płycie głównej. Zaczęło się od zacięcia stacji serwisowej, które usunąłem, ale widocznie coś na płytce się przepaliło...
U mnie przyczyną tego błędu była wypięta sprężynka, która podciąga stację serwisową. Podczas przesuwania głowica natrafiała na opór (stacji serwisowej) i drukarka interpretowała to jako zacięty papier.
witam dziś naprawiałem hp bi 1100 i sytauacja taka jak piszesz była, gdy zacięła się stacja serwisowa i karetka nie mogła wyjechać... może problem podobny... pzdr
Zdejm obudowę i zobacz jak sobie radzi z parkowaniem i czyszczeniem , w pierwszej kolejności wyczyściłbym pasek enkodera (wzorzec przesuwu poziomego) raczej to odpowiada za przesunięcia wydruku no i parę kropli oleju na prowadnicę karetki tez nie zaszkodzi. Za zacięcia głowicy odapowiada jak wspomniałeś stacja serwisowa raczej napewno zanajdziesz w...
No właśnie - chyba wszystkie drukarki i urządzenia wielofunkcyjne HP na tusze nr 15/45/17/23/41/78 ze stacją serwisową napędzaną osobnym silniczkiem mają ten silniczek identyczny. Bez silniczka drukarka będzie działać, tylko bez czyszczenia głowicy (choć dla mnie to więcej tu rozpryskiwania tuszu niż pożytku) i stacja musi być ustawiona w tylnym położeniu...
Drukarka naprawiona. Okazało się, że biały plastikowy element (nie wiem jak się on fachowo nazywa, zdjęcia elementu nie mogę wrzucić bo drukarkę już oddałem klientowi) znajdujący się pod stacją serwisową był nieprawidłowo zamontowany - prawdopodobnie "rozregulował" się, gdy klient wyciągał na siłę zaciętą kartkę papieru. Po jego prawidłowym zamontowaniu...
Na początek sprawdzić czy na stacji serwisowej nie został jakiś strzępek papieru.
W/g opisu hp masz zacięty papier w drukarce. A w/g mnie jest kilka możliwych przyczyn: - zacięcie mechanizmu stacji serwisowej (zobacz czy z prawej lub lewej strony nie został jakiś kawałek papieru, może gumka z mechanizmu parkowania głowic) - problemy z pracą sprzęgła (błąd przełączania napędu pomiędzy stacją serwisową a rolkami pobierającymi papier)...
Nie wiem czy dobrze kojarzę to jest drukarka A3 z wkładami 88 to ja taki przypadek miałem i bawiłem się cały dzień ale doszedłem co nie tak. Okazało się że stacja serwisowa się w tych modelach sama nie ustawia ona napędzana jest silnikiem i przed złożeniem jej trzeba odpowiednio ustawić zespół czyszczący ale już nie pamiętam jak chyba ma być cofnięta...
Problem jak w temacie, drukarka wskazuje teoretycznie zacięcie papieru którego... nie ma. Po uruchomieniu karetka jeździ, stacja serwisowa pracuje, karetka parkuje prawidłowo w stacji serwisowej, zapala się zasilanie i za jakieś dwie sekundy zasilanie i wznów zaczynają migać. Stacja serwisowa sprawdzona, tryby ok, nic nie jest ułamane, sprzęgło z lewej...
stacja serwisowa była zacięta - kawałek papieru blokował. Wielkie dzięki za pomoc :)
Kolego miałem kilka dni temu ten sam problem, zacięcie. niestety musisz wyciągnąć stacje serwisowa a tam zapewne znajdziesz zamokniete fragmenty papieru które pewnie też weszły w żębatki stad ten problem. Roboty na mysle max 2 godziny
Drukarka z tuszami i bez jedzie w lewo i troszke w prawo, potem słychać zgrzyt i staje. Miga żółta strzałka. Enkoder i czujniki wyczyściłem ale chyba to problem mechaniczny. Zaczeło sie od tego że druakrka zacięła sie w stacji serwisowej i musiałęm ręcznie ją wypchnąć. Jest jakas szansa na naprawe tego?
Błąd nr 345 jest najprawdopodobniej związany z modułem czyszczącym stacji serwisowej - pewnie zaciął się on z powodu zalegającego tam zużytego tuszu.
Mam ten sam objaw - 'usuń zacięcie karetki' i uderzanie w bok przy stacji serwisowej. Wyczyściłem enkoder (co prawda był brudny i po czyszczeniu jest lekko przebarwiony ale widziałem i czyściłem gorsze), wyczyściłem foto czujnik w głowicy, przedzwoniłem tasiemki od głowicy i nic. Uszkodzony foto czujnik enkodera?
Proszę pisać ortograficznie, bo trudno zrozumieć. W tej drukarce nie ma żadnego bębna - to nie laserówka. Skoro "pudełko z tuszami" (czyli karetka) się nie przesuwa, podejrzewam zacięcie (prawdopodobnie od zabrudzenia tuszem) stacji serwisowej, w której z kolei zakleszczyła się karetka.
Uszkodzona stacja serwisowa
Przepraszam, że wtrącam się do tematu. Ale do czego służy ta stacja serwisowa?
Silniczek nie trzyma karetki w stacji serwisowej - w Canonach są do tego plastikowe zaczepy. Moim zdaniem, coś mogło pęknąć w stacji serwisowej albo też tylko się zabrudziło i zacięło. Przede wszystkim, trzeba rozebrać urządzenie, sprawdzić czy nie ma uszkodzeń i wyczyścić.
Ja oceniałbym to jako zacięcie a przynajmniej tak sądzi drukarka , sprawdź enkodery i wyjmij głowice powinna być chętna do wspołpracy czyli upomnieć się o głowice. Możę nie jest wstanie uwolnić głowic ze stacji serwisowej - to raczej mechaniczne zacięcie. Pozdr....
Czy drukarka po włączeniu nie wydaje jakichś podejrzanych hałasów? Często "General Error" wiąże się z zaciętą od resztek starego tuszu stacją serwisową. Trzeba by również sprawdzić mechanizm podający papier - czy nie ma tam jakichś śmieci i czy czujniki są na miejscu.
Komunikat wskazuje na zacięcie karetki. Dobrze byłoby dokładnie oczyścić stację serwisową ze starego tuszu. Sprawdź również czujnik w karetce, przez który przechodzi pasek emkodera. Nie wykluczam też problemu z którymś kartridżem lub elektroniką karetki.
Hmmm. W xp422 było to standardem. Po wielu walkach z wieloma egzemplarzami nie doszliśmy do tego o co chodzi. W jednym przypadku była to wina stacji serwisowej. Jeśli zacięcie papieru pokazuje się od razu po uruchomieniu urządzenia to należy zmierzyć tranzystory. Najłatwiej "piszczykiem" w mierniku. Jak by nie mierzyć nie może piszczeć. Tak dla amatorów....
Jeżeli gość nie był w stanie jednoznacznie pokazać, że urządzenie drukowało, to nie można mówić, że drukarka była sprawna. Druga sprawa - na ogół karetka się nie łamie podczas transportu. Jedyny wyjątek, to sytuacja, gdy karetka była poza stacją serwisową lub stacja serwisowa była otwarta (niektóre błędy krytyczne - C000, 6A80, B200) - i to już poddaje...
Witam częsty przypadek przeskoczył ząbek w stacji serwisowej. Niestety trzeba wyjąć stację serwisową i prawidłowo ustawić niestety te stacje się same nie ustawiają. Jeśli po jakimś czasie problem się powtórzy stacja serwisowa do wymiany bo wyrobiona. Jak stawić tą stację jest w google. pozdrawiam.
4 mrugnięcia pomarańczowe i zielone na przemian oznaczają właśnie problem ze stacją serwisową - możliwe, że kompletnie się już zacięła i mogła przy tym zablokować także karetkę.
a jak otworzysz drukarke to karetka jedzie ? jeśli nie to sprawdź stacje serwisową - może czas ją wyczyścić ?
Tak, drukarka ma problem z parkowaniem stacji serwisowej karetki, standart w tych sprzęgiełkach, raczej nie do naprawy.
Dwa najczęstsze powody takiego problemu to: uszkodzony lub zabrudzony pasek enkodera bądź zablokowana zaschniętym tuszem stacja serwisowa (przy tym ostatnim mogła też pęknąć któraś z zębatek przy stacji).
są ok tylko może coś źle poskładałem tam jest taki biały kawałek plastiku jakby osłona i nie wiem jak to powinno być nałożone na ten wałek co napedza stacje serwisową
Opcje czyszczenia z menu drukarki/sterownika zużywają tusz. Czyszczenie zdarza się też przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia i czasem przed wyrównaniem głowic. Przed lądowaniem karetki w stacji serwisowej jest procedura czyszczenia bez zużycia tuszu. Stacja serwisowa w Canonach jest dość złożona i ma do dyspozycji podciśnienie (ssące tusz...
Karetka mogła się nie ruszać ponieważ był problem z mechanizmem stacji serwisowej. Generalnie nie polecam nikomu tych drukarek.
czyli ta blaszka spina tylko żeby zębatkinie wyleciały? to niepotrzebna bo skleiłem to i sie trzyma :) to w takim razie nie wiem o co chodzi drukarce startuje, sprawdza sie i czysci i jest ok ale jak coś ma wydrukowac to nawet nie szarpnie papieru tylko sie zacina i nie da sie ruszyc wtedy w stacji serwisowej nic
Uszkodzona jest właśnie ta zębatka płaska pod stacją serwisową. Jeden lub dwa pierwsze ząbki patrząc od przodu są nadłamane. Albo wymiana albo naprawa.
prawdopodobie zostala wymieniona stacja serwisowa :-) Glowny powod 990 to stacja zostala ktora przez Ricoh zostala zmodyfikowana i pierwsze co trzeba zrobic w przypadku 990 to wymienic ,
Zacięcia mechaniki (domyslam się że mechaniki stacji serwisowej), robiłem 2 razy z powodzeniem takim o to sposobem : 1-Otworzyć klapkę 2-Pogmerać delikatnie wkrętakiem po stacji serwisowej, po naciskać co się da tym właśnie narzędziem, poprzesuwać delikatnie elementy. Poważnie zadziałało 2 razy na 2 próby. Bardzo mało profesjonalnie ale ważne że skutecznie....
W tych urządzeniach lubiło pękać sprzęgło przy stacji serwisowej oraz frezy na okrągłym enkoderze , wtedy urządzenie się nie może ustawić / skalibrować a w efekcie pokazuje że nie ma papieru lub problem z papierem , zacięty papier
Podnieś pokrywę skanera przesuń karetką z tuszami w przeciwną stronę od stacji serwisowej do samego końca,powinno się dać lekko przesunąć. Być może masz obce ciało w podajniku papieru ,które blokuje przesuw karetki.
Tak, a 3810,16,20 a ,,chlebaki,, a urządzenia wielufunkcyje z padającą stacją serwisową, ale jak na taką ilość modeli to nie jest w HP tak żle:D
Mała poprawka - to sprzęgiełko uruchamia napęd wózka czyszczącego po wejściu karetki do stacji serwisowej. Podawanie papieru działa niezależnie od tego, chociaż to uszkodzenie jest sygnalizowane zacięciem papieru. Nawiasem mówiąc, próbowałem niedawno podmienić pęknięte sprzęgiełko w HP PSC 1510 analogiczną częścią z HP Deskjet 3845, ale niestety minimalnie...
To "coś na sprężynce" to stacja serwisowa, ta wąska podłużna gumka powinna być po lewej stronie mechanizmu. Ten problem rzeczywiście chyba nie jest związany z licznikiem (wtedy czerwone diody mrugają na przemian). Sugerowałym zdjęcie obudowy drukarki i dokładne wyczyszczenie stacji serwisowej oraz jej okolic z zaschniętego tuszu - może to on powoduje...
Przeczyścić pasek enkodera karetki w google sprawdz co to. Najlepiej czymś z alkoholem i chusteczką higieniczną. Jeśli nie da to efektu to sprawdził bym czy poprawnie pracuję stacja serwisowa (czyszczącą) czasem jak się zabrudzi to tez tak potrafi robić. Trzeba wtedy wyjąć stacje serwisową i dokładnie umyć pod ciepłą wodą uważając by zadna część nie...
86:01 to komunikat o możliwym zacięciu papieru, nie jest on istotny, bo papieru z pewnością nie ma. Komunikat pojawia się bo mechanizmy są zablokowane, 21:13 zablokowana jest stacja serwisowa lub porusza się ze zbyt dużym oporem. Wykonaj service station test. Jeśli komunikat się powtórzy masz do wymiany stację serwisową. Ważne: po wymianie wejdź na...
(at)drmaster więcej siedziałem w laserowych i regeneracji. Czy na zdjęciu, które wrzuciłem założyłem je poprawnie? Dobra mam. Źle założyłem czujnik papieru z tyłu drukarki. Teraz się uruchamia. Było a nie jest. Po kilkunastu czyszczeniach z trybu serwisowego drukowała prawie dobrze ale postanowiłem jej pomóc strzykawką. Teraz error 48.. po włączeniu...
Przed błędem C000 błąd 6000 też mógł być. Błąd C000 to jest zacięcie przełącznika napędu, a przełącznik napędu jest napędzany z silniczka LF (omówionego wyżej). W domyślnym położeniu przełącznika napędu, silniczek LF załączony jest do stacji serwisowej. No to tak. Włącz drukarkę z otwartą pokrywą przedziału tuszów, poczekaj aż karetka zatrzyma się na...
Zdejmij tylną klapkę i sprawdz po lewej stronie nad wałkami czujnik papieru-bo coś z nim jest nie tak. Przed odpaleniem ustaw karetkę maksymalnie w lewo,a sanki stacji serwisowej dopchnij max do tyłu.
Rozumiem że stację serwisową też rozbierałeś i czyściłeś? Jeżeli tak no to możesz mieć problem włąśnie ze stacją, generalnie po czyszczeniu w tych drukarkach jak i innych z serii K jest problem z właściwym ustawieniem się stacji po jej ponownym montaży (bynajmniej ja zawsze tak mam), ponadto na skutek czyszczenia mogły ujawnić się luzy i powodujś złe...
Też nigdzie nie widziałem serwisówki do tego modelu, ale te kody błędów chyba znaczą to samo w różnych urządzeniach - nr 345 oznacza problem ze stacją serwisową (mechanizmem czyszczącym głowicę). To się często zdarza w różnych Canonach: od resztek zaschniętego tuszu następuje zacięcie lub uszkodzenie tego mechanizmu. A czy oprócz tego kodu na wyświetlaczu...
Enkoder silnika LF (prowadzącego papier podczas drukowania) wymaga sprawdzenia, być może silnik LF też. W zasadzie dość łatwo stwierdzić, czy silnik się kręci. MG5450 nie widziałem od środka, ale - w Pixma'ch na tusze rozdzielone - silnik LF i poboru papieru to dwa różne mechanizmy. Ale są też banały - np. taki błąd może być zgłaszany, gdy automat otwierający...
Dzięki,zrobiłem jak mówiłeś. zmyłem płynem do szyb ale i tak zostały małe plamki.Nie wiem w jaki sposób sciągnąć opis a jeszcze lepiej zdjęcia ustawienia zębatek w stacji serwisowej i gdzie powinna być ta trzecia sprężynka bo u mnie są tylko dwie,na sprzęgiełku i ta na ruchomych zębatkach
Witaj Najlepiej jest przy wylaczonej drukarce przesunac wozek z tuszami skrajnie w lewo, a nastepnie odpalic drukarke i powinno pomoc. Byc moze, ze urwales ( niechcacy - wyciagajac kartke na chamca; dezinformujesz drukarke o stanie pozycji karetki i powodujesz , ze blednie zczytuje jej pozycje, w wyniku czego elektronika zle ustawia karetke i w efekcie...
Rozumiem, że papier jest normalnie pobrany, ustawia się na pozycji do rozpoczęcia drukowania i wtedy pokazuje komunikat o zacięciu? Miałem niedawno tak zachowujące się urządzenie HP PSC 1610 - okazało się, że było ułamane takie sprzęgiełko wewnątrz na lewo od stacji serwisowej (po prawej stronie urządzenia patrząc od przodu). Górna część tego jest zahaczana...
Takie zachowanie może wskazywać na ułamaną końcówkę sprzęgiełka w stacji serwisowej - tak wygląda to uszkodzenie: http://obrazki.elektroda.pl/9112565500_1...
Witam, a [url=http://www.youtube.com/watch?v=4Hvv... patent? Na tym filmie gość "nastawia" stację serwisową do poprawnego położenia. Ale jeżeli nie czujesz się na siłach do takich rzeczy to daj to do zrobienia komuś innemu, najlepiej serwisowi.
Witam Dziekuje za odpowiedzi. Po kilkukrotnym sprawdzeniu wozka oraz wymianie tuszu czarnego w koncu dioda przestala migac i drukarka pracuje. Problem jednak pojawia sie co jakis czas ze jak puści się wydruk z komputera (po LPT lub USB) to potrafi sie czasami zaciąć przy drukowaniu w połowie kartki i zaczynają razem migać dwie dolne diody. Czy to nadal...
W tej drukarce enkoder kołowy może być założony dowolnie - ważne tylko aby znajdował się w szczelinie czujnika, był czysty i czytelny. Pozycja w jakiej zostanie założony jest dowolna. Skoro karetka blokuje się w stacji serwisowej po prawej stronie (bo zakładam, że to autor miał na myśli pisząc "tam kartridże są czyszczone") to bym obstawiał na problem...
Witam! Tak jak w temacie - świecą dwie skrajne diody (zasilanie i zacięcie papieru) a karetka stoi w stacji serwisowej i nic się więcej nie dzieje. Po otwarciu pokrywy też nic. Sytuacja zaistniałą po wymianie układu zasilania. Nie miałem układu od HP DJ 959c to wsadziłem od HP DJ 3820 z uwagi, że napięcie wyjściowe jest identyczne i w ogóle jest bardzo...
Jest pewne prawdopodobieństwo,że to Enkoder(taka plastikowa tarczka z kreskami obracająca się w szczelinie po lewej stronie na wałku - to dla nie wiedzących gdzie szukać) podobną usterkę usuwałem w Canonie Ale - wtedy drukarka powinna kręcić wałkiem i jeździć karetką jak głupia bo nie wie "gdzie jest".Jeśli nie kręci wałkiem i nie szaleje mechanicznie...
Nie pamiętam, ale w tym modelu może występować sprzęgło (taki mały element) po prawej stronie blokujący i odblokowujący stację serwisową głowic. coś takiego >>> https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-do-dr... Sprawdź czy nie ułamał się wystający element na który najeżdża karetka (wyglądający jak flaga, żagiel) Czasami...
Tak ja w temacie trafiła mi się taka drukarka do naprawy. Początkowo miała błąd dotyczący przepełnionego pojemnika na zużyty tusz + zablokowana stacja serwisowa. Po uporaniu się z tymi rzeczami urządzenie wywala teraz cały czas "Remove Misfeed Top Cover" - otwieram górną klapę i nic, kompletnie nic nie ma, żadnego papieru ani nic co by wskazywało na...
Awaria nastapiła podczas normalnej eksploatacji. Nagle podczas drukowania karetka uderzyła w lewy bok i zaczęły naprzemiennie migać kontrolki (taka jest realacja użytkownika). Obecnie po włączeniu zasilania karetka wjeżdża spokojnie do stacji serwisowej i po chwili też spokojnie wyjeżdża w lewą stronę by po dotarciu do połowy nagle udeżyć w lewą stronę...
tu nie ma nic wspólnego stacja serwisowa, możesz odpiąć silnik i też powinno działać. Jeśli mrugają Ci obie diody na raz to masz blokadę karetki (zbyt ciężko się przsuwa lub uszk. silnik napędzający karetkę - racej rzadko). Piszesz coś o diodzie zacięcia, ale tam takiej nie ma. Jedna od załączenia, druga brak papieru, trzecia pusty tusz kolorowy). Czasami...
Zauważyłem to jakiś miesiąc temu, a kilka dni temu trafiłem na opis tej metody sprzed 3 miesięcy na niemieckim forum. Najpierw trzeba sprawdzić, czy karetka jest zablokowana w stacji serwisowej (nie daje się wtedy łatwo wyciągnąć), jeśli karetka jest zablokowana patrz niżej: 0. (tylko w przypadku MG/MX) Otworzyć tylny podajnik papieru (ASF, nie mylić...
Temat stary, ale może się komuś przyda. U mnie powodem błędu 51 była zębatka napędowa stacji serwisowej (zaznaczona na zdjęciu). Nie wyglądała na zniszczoną, ale była pęknięta i obracała się bezwładnie na wałku. http://obrazki.elektroda.pl/9869534000_1... Piszę dla potomnych. Miałem ten sam problem z pękniętą zębatką. Nawiasem mówiąc...
Witam. Mam spory problem z drukarką HP 710C. Na początku powiem co działa. Otóż karetka z pojemnikami sunie bez problemu, tusze sprawne, stacja serwisowa choć brudna też działa. Ale problem jest z podawaniem i przewijaniem papieru. Pewnego pięknego dnia drukowałem sporo stron. Przy 40 kopii drukowania bez przerwy drukarka się zatrzymała. Kartka, idealnie...
Witam. Odświeżę znany problem jak w temacie. Poczytałem Forum, oczyściłem i nasmarowałem prowadnice i ... dalej za każdym razem melduje zacięcie karetki ze zgrzytem kółek zębatych. Przyjrzałem się jednak pracy stacji i skłaniałbym się raczej, że pomimo dwóch pierwszych lekko podjechanych ząbków na szynie stacji serwisowej problem jest bardziej natury...
📢 OGŁOSZENIE O PRACĘ 📢 Poszukujemy Technika Elektronika ! 💡 Chcesz rozwijać swoją karierę w branży elektronicznej? Szukasz pracy, która daje możliwość nauki i awansu? Mamy ofertę dla Ciebie! Praca polega głównie na serwisie/naprawie sprzętu komputerowego. Dokładny zakres obowiązków : - diagnozowanie i rozwiązywanie problemów występujących na płytach...
Czujniki możesz sprawdzić wchdząc w kody serwisowe 03/04.Je st to opisane w serwisówce. . Tu masz podpowiedź i troche więcej inwencji od siebie :D
Mam w pracy Epsona 1500W. Zakupiony w 2014 roku, dość intensywnie eksploatowany. Założony CISS, był wykonywany kilka razy reset pampersa. Zużyty tusz jest odprowadzony na zewnątrz drukarki do butelki. Ostatnio zaczęła niedomagać, karetka tak jakby zacinała się w okolicy stacji serwisowej. Zgłaszała wtedy błąd ogólny lub zacięcie papieru. Do tego doszedł...
Problem jak w temacie. Uruchamiam drukarkę, inicjuje się wszystko ok, jak daję coś do druku np. stronę testową, drukarka pobiera papier, przesuwa go do rolek prowadzących papier (tych z ząbkami z przodu drukarki), karetka przejeżdża w prawo do stacji serwisowej po czym drukarka wyświetla komunikat "Zacięcie papieru, otwórz tylną pokrywę, usuń zacięty...
Witam Jak juz napisalem mam problem z zacieciem papieru w w/w drukareczce przy uruchomieniu pojawia sie komunikat "paper jam: clear jamand then press enter " no i oczywiscie wyjolem karteczke odblokowalem czujnik no ale skutkow zadnych. W dalszym ciagu mam ten sam blad . nie wiem czy to pomoze no ale karetka jest nie jest na stacji serwisowej tylko...
czyszczenie stacji serwisowej zębatki stacji serwisowej sprzęgło stacji serwisowej
unitra dynamic speaker studzienki kanalizacyjne lanca dysza
zmywarka simens zmywarka simens
Zablokowany licznik w hulajnodze Motus Scooty 10 2020 - co robić? Światła mijania nie działają w Peugeot 407 - przyczyny i rozwiązania