Kolizyjny. Renault np.http://renault.auto.com.pl/forum/view...
Witam Tu akurat jest łańcuch rozrządu, a to, że uważasz cyt. <Cały problem znika jeśli jest to łańcuszek>, to jesteś w wielkim błędzie. Popatrz np. tu: http://www.chcekupicauto.pl/nissan-prime... Od siebie Ci powiem, że kiedyś miałem Sierre 2.0 DOHC i panowie na EuroCar też mi powiedzieli, że nie wymienia się, aż po 90...
W pompie jest zawór ustalający ciśnienie na około 90 bar i prawdopodobnie on uległ zacięciu i nietety pompa nie wytwarza ciśnienia ,przyczyną może być zanieczyszczony płyn,sprawdź klarowność.
Nie sugeruj się znakami skoro nie masz blokady wału..Nowy pasek ma znaki które muszą się pokryć ze znakami na kołach.
A można bez wspomagania dojechać do mechanika ? Czy nie bardzo żeby pompy nie zatrzeć? Nie próbuj, pompa bez płynu momentalnie się zniszczy !
Masz na myśli pasek rozrządu?
Witam Czy w Nissan Primera Sedan 1.8 benzyna 2002 jest pasek rozrzadu czy lancuszek? Z gory dziekuje za odp
niestety nikt nie wie co może być przyczna problemów nissana :/ może być ich wiele- za duże napięcie ładowania, lużny pasek rozrządu, zwarcie na kablach pomiędzy sterownikiem a silnikiem, czujnik położenia wału itp... szok :O
Czy to może być pompa wspomagania? Zdejmij pasek i sprawdź, czy stuki ustaną.
Brak ładowania do kontroli alternator mam nadzieję że pasek jest cały.
Nie chciałbym was martwić..... Miałem takie objawy przy przebiegu 140 tyś. km. Testowałem różne warianty z neta (choćby zamiana czujników wału i wałka). Pomógł tylko jeden: wymiana łańcucha rozrządu. Dla mnie to był koszt 360 PLN (tyle dałem za łańcuch), robocizna własna. Auto śmiga już rok czasu bez tych wszystkich oznak. Taki urok tego rodzaju łańcuchów...
Potrzebuję schemat paska rozrządu nissana primery 2,0 tdi. Z góry dziękuję za odpowiedź. Dodano po 2 Potrzebuję schemat paska rozrządu nissana primery 2,0 tdi. Przeszukałam większość stron związanych z tym i nie znalazłem a chciałbym to wykonać samodzielnie. Po prostu mam zdemontowaną głowicę a przy okazji wymienił bym pasek rozrządu we własnym garażu....
Ale po co chcesz blokować te koła? Zakładasz pasek na znaki, napinasz go, sprawdzasz czy znaki się zgrywają i już.
to wygląda na pompe wspomagania . Może ma jakieś przestoje . Pasek jest dobrze napięty ?? Raczej nic oprócz sprawdzenia poziomu płyny i napięcia paska nie zdziałasz sam. Pozostanie wtedy serwis
blokady masz? czujnik napięcia paska masz? wał ustawiasz blokadą wkręcaną w blok przy kole zamachowym i nakładaną na koło zębate paska, wałek rozrządu ma kreskę, którą ustawiasz w okienku obudowy paska, pompa bez znaczenia, ale z tego co pamiętam w reanult ten silnik miał i na pompie znaczek i zgrał się ze znakiem na nowym pasku. na nowym pasku i tak...
Tak długo jeszcze będziecie się udzielać w tym wątku? Miał teoretycznie do końca żywota silnika być sprawny. Jak hałas robi to warto zajrzeć. Fajny postęp co? Miało być wieczne a wyszło że gorsze niż pasek i zdecydowanie droższe w naprawie.
zdjęcie raczej nie pomoże na zgaszonym się nie da w miejsce świec musisz wkręcić manometr i zakręcić rozrusznikiem ściągnij osłonę od rozrządu i zobacz czy nie poszedł pasek mogły się zęby wyciąć a jeśli to się stało to już cięższa sprawa
Witam Mam problem z radiem w nissan primera p12 dzisiaj rano rado nie działało mianowicie ogólnie dźwięk jest w sensie jak odepnę pasy np. ale w opcjach "AUDIO" jest nieaktywne, pokrętło od radia jak i przyciski w kierownicy poziomu głośności reagują po pokazuje się pasek głośności lecz gdy klikam gałkę od radia by weszło w menu radia odpaliło się itp...
Może pytanie głupie ale czy pasek napędu alternatora jest prawidłowo napięty? Może łapie poślizg i stąd spadek napięcia pod odciążeniem. I może kilka wiadomości na temat akumulatora - wiek, pojemność, stan wizualny
Dzięki kolego za zainteresowanie i za link. Wytłumacz mi tylko czemu z plaka pali po dwóch obrotach po czym zgaszę i odpalam bez problemu. Ogólnie samochód stał jakiś tydzień, wcześniej wymieniłem alternator. Pasek od klimy zdjęty, ale to raczej nie ma wpływu. Zastanawiam się nad świecami i paliwem. Może dolać mu PB? Dodam, że przez zimę było mało jeżdżone.
pierwsze co proponowalbym sprawdzic to pasek rozrzadu ,prawdopodobnie byl zbyt slaby naciag i mogl przeskoczyc na zebach, bo w sciecie klina nie wierze ,chyba ze tam ktos grzebał wczesniej , ponadto prawdopodobnie przeskoczyl na pompie ,bo gdyby przeskoczył również na wałku rozrządu to już miałbyś awarje silnika ,bo tłoki zamknęłyby zawory a to równa...
Witam. Przeczytałem dokładny opis Twojego kolegi w według mnie zdejmuj głowice i ratuj zawory, jak będziesz kombinować i próbować odpalać to będziesz szukał drugiego silnika. Miałem dosłownie to samo w v6 najpierw idealnie chodził na BP i gazie potem falujące obroty, potem problemy z odpaleniem i tak przez jakieś pół roku próby naprawy sprawdzanie 100...
No na alternatorze nie ma pędzi ją pasek-ten sam co pompę wtryskową z tego co pamiętam. To jest przypadłość tych aut
Hehe dobre z tym ząbkiem na wałkach. Może jak by był tam pasek. Dla informacji: tam jest łańcuch. Jak by coś o ogniwo przeskoczyło to byłby duży problem, a raczej jego brak bo drugi silnik.
mata dekarska przylepia się sama Bierz tą czerwoną bo ona jest troszkę z innej domieszki tego czegoś klejącego się czarnego i jest że tak powiem bardziej rozciągliwa i miękka niż ta srebrna, które jest nieco mniej elastyczna, ale lepiej ją tak jak pisałem podgrzać Sam zobaczysz jak będziesz zakładał, Wystarczy jedna warstwa, oczywiście teoretycznie...
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
Witam. Doszło do zerwania paska rozrządu, wymieniany ok 40tys. km temu. Okazało się że pobiło zawory oraz kasatory zaworowe (szklanki). Drogą dedukcji podejrzewam że zerwanie paska nastąpiło po zablokowaniu się krzywki na połamanej szklance co doprowadziło do porwania paska rozrządu. Głowica kwalifikowała się do gruntownej regeneracji. Wymieniono zawory,...
Na wstępie bardzo chciałem podziękować kolegom dla których jedyną słuszną radą jest wizyta w serwisie. Przy okazji doznałem olśnienia jak głupie pytanie tutaj postawiłem w sumie to przecież oczywiste że takie rzeczy to tylko w serwisie. Mało tego przecież samochód zarabia na siebie więc wydatek 3000 PLN to tyle dla mnie co splunąć zwłaszcza że średni...
nissan primera primera nissan nissan primera immobilizer
zdjąć obudowę pieca junkers łączyć żarówka równoległy zasilacz works
bateria milwaukee bateria milwaukee
Ile paneli 1500W do ładowania akumulatora 200Ah, 48V? Sterowanie alternatorem Valeo TG15C135 - PWM i ECU