Być może nie trzeba wymieniać koła pasowego bo jak pisałeś że pasek jest naciągnięty to myślałem że to wina zużytych kół ( koła ). Ale skoro nowy pasek jest luźny to został zamontowany za długi i trzeba założyć taki jak ma być.
:) .
<Czy piszczący pasek na starcie samochodu to duży problem? Wymieniać go?> Jeśli przy stałych obrotach silnika wzrośnie prąd pobierany przez instalację z alternatora, to wzrasta moment obrotowy jakim jest napędzany alternator (w dużym uproszczeniu siła z jaką pasek obraca kółko pasowe alternatora). Gdy dzieje się to na wolnych obrotach i pasek...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56... Troche podstaw z budowy samochodow trzeba miec. rpm jest tam gdzie masz pasek rozrzadu
Są to żarówki jak do podświetlania tablicy w maluchu (przy kupnie zwróć uwagę na prąd)
O ile pamiętam, ten gramofon ma zabezpieczenie przeciążeniowe i na przykład wyłączał się kiedy przez chwilę przytrzymało się palcem talerz. W Twoim przypadku jest taka możliwość, że pojawiły się jakieś momenty hamujące, coś dociąża silniczek i zabezpieczenie działa. Musisz więc sprawdzić cały napęd od silnika. Czyli działanie samego silnika bez paska,...
Na silniku może być czujnik wstrząsów tak samo jak to jest w pralkach Bosch. Jak napiąć pasek, żeby nie skakał, to silnik powinien kręcić. Jest przykręcony od góry, więc ja bym dał podkładki, żeby go trochę obniżyć i tym samym napiąć pasek.
Tłumik jest jest FABRYCZNIE "wklejony"w samo koło. Nie ma możliwości ponownego wklejenia go, aby to miało sens. Uruchomienie bez tłumika - nie polecałbym ;/ W niektórych zakresach obrotów pasek będzie drgał i błyskawicznie się zużyje, lub będzie miał szanse na przeskoczenie - co skończy się remontem/wymianą silnika.
Wystarczyło założyć pasek do licznika obrotów i działa.
Albo przycina się "wolne koło" alternatora, zdejm pasek i sprawdź jak reaguje koło pasowe alternatora przy obrotach w przeciwnym kierunku do normalnego kierunku obrotu paska wielorowkowego, jeśli masz klimę to sprawdź jeszcze rolkę prowadzącą - lubi się wyrabiać.
Zalożyłeś pasek dzialanie powrotu zależy od obrotów płyty na 33 nie powinno tak zapylać, a na 45 troche szybciej.
Pięć tysięcy obrotów to na traktor dużo i wyżej bym tego silnika nie kręcił bo korbowody bokami powychodzą i problemy z alternatorem zejdą na drugi plan. A tak poważnie to pewnie chodziło o pięćset obrotów, przyczyn tego może być kilka na początku sprawdziłbym napięcie paska napędu alternatora .Te 500 obrotów jest dlatego że alternator wzbudza się ale...
Kontaktowałeś się z dystrybutorem może to grosze będzie kosztował oryginalny
Zawsze możesz na probe zalozyc nowy pasek, zrobic probne obroty, jak bedzie dobrze, najlepiej wtedy sprawdzic kompresje. Jezeli wyjdzie w normie to odpalic silnik i dac mu kilkukrotnie zlapac temperature robocza do zalaczenia wentylatora. Jezeli w tym czasie zaczna z silnika wydobywac sie jakies niepokojace dzieki, to trzeba sie bedzie zainteresowac...
Możliwe też że tak było zawsze (?). Wówczas jedyna metoda naprawy to : a/wymiana podtalerzyka (plastikowego). b/ Podłożenie/przyklejenie czegoś (do podtalerzyka) o odpowiedniej grubości po przeciwległej stronie od najbardziej wychylonego w górę talerza.
Ten model tak ma, mapa wtrysku jest taka. Silnik musi pracować na wysokich obrotach. Poszukaj moich wpisów sprzed 10 lat, w moim przypadku winny był zużyty pasek napędowy przez który łapał spadek w obrotach przy 30 km/h.
Pasek, obroty jak i łożysko jest ok Dodano po 45 Spróbuję jeszcze dociążyć wkładkę blaszką. a następnie ustawić docisk przy użyciu wagi jubilerskiej.
to może być wina alternatora, może mieć łożyska do wymiany, ja tak miałem w lanosie 1,6 16V jak włączałem światła, nawiew i chciałem otworzyć szybę to miałem takie objawy że obroty spadały i szarpało autem i jeszcze pasek piszczał
zmierz kompresie może ci perścionek pękł przy składaniu,kompresia + paliwo +zapłon, a jaki był problem ze wymieniałeś tego tłoka, moze jest przykrzywiony zawór i nie trzyma. czesto jak się zerwie pasek to wpada w obroty i jest kolizja zawór tłok i krzywi zawory.
Jak wyżej, lub jak bardziej chcesz pokombinować to możesz zrobić na pasek i zastosować odpowiednie przełożenie...
W polskich gramofonach zasada była taka, że pasek powinien mieć taką średnicę aby na kole zamachowym (tym pod talerzem) nie spadał. Jak jest wykonana zmiana obrotów, w grundigu którego naprawiałem pasek był przesuwany mechanicznie, oś na silniku była o dwu średnicach, i szerokość bieżni decydowała o szerokości paska. Może Ci te informacje pomogą.
Wymień pasek napędowy. Problem z obrotami.
Hałas może powodować również zużyty pasek napędowy. Szczególnie wyrabiają się te w kolorze żótym. Mogą też hałasować łożyska na silniku. Trzeba zdjąć pasek i sprawdzić na wirowanu bez obrotów bębna.
Gryszka B radzę Ci założyć jakiś konkretny wentylator do tych hs11 bo się pieruńsko grzeją przy tych obrotach. wentylator jest w planach po środku kompresorów na jakiejś osi napędzanej poprzez rolkę dociskającą pasek co do obrotów to będą na około 2500, kółko na kompresorze ma średnicę 122 a na silnik mam 117
Witam. Pralka Navigator full Control assist AWCN10DA chrobocze podczas prania. Sprawdzałem, czy podczas prania nie ociera fartuch o bęben, nie ociera - jest wszystko w porządku. Podmieniłem pasek z innej Amici i spadł pasek podczas wolnych obrotów pod obciążeniem. Jak wiruje pralka jest dobrze, pod obciążeniem robi się problem i spada pasek.
Chodzi głośno,Przy ruszaniu normalnie przyśpiesza do połowy gazu,jesli wcisne pedał gazu do konca samochód wyraznie słabnie,zwalnia. Na jaki kolor wtedy dymi? na wolnych obrotach silnik dosc mocno trzęsie. Za mało paliwa, zły skład mieszanki, brudne filtry.Jakie masz jałowe obroty? Pasek rozrządu kiedy wymieniany?
Zacznij od wymiany paska, a potem sprawdź żarówkę w stabilizatorze obrotów.
No niestety zasada: czym cięższe rolki - vmax, lżejsze - przyspieszenie jest zwykłą bajką. Rolki po prostu odpowiadają za czas wkręcania się wariatora na obroty. Kiedy mamy dużo za lekkie rolki, pasek ślizga się obroty nie zostają przeniesione na kolektor momentu obrotowego. Natomiast gdy są zbyt ciężkie silnik nie będzie miał siły wkręcić się i nie...
To zależy przy jakich obrotach strzelił ten pasek jak na niskich -wolnych to jest szansa że tylko kieliszki porozrywało ale jak na wyższych to wymiana na nowy tzw słupek będzie tańsza bo robienie remontu wyjdzie dwa razy drożej .
Zmierz grubość i śednicę starego paska.Przy słabszym silniku(nagminne) sztywniejszy pasek powoduje taki efekt.Sprawdź stan smaru na podtalerzyku i w jego łożu.
Luźny/zużyty pasek.
Dokładnie, ale jest też prostsza metoda: przyświeć sobie latarką, tak, aby widzieć kręcący się wirnik/wentylator alternatora i niech Ci druga osoba wyłączy silnik, powinien po zatrzymaniu paska zrobić jeszcze parę obrotów
zdejmując pasek klinowy silnik kreci zgodnie z obrotami i programatorem, a zakładając pasek niestety nie. Wyjaśnij jeszcze raz tę syuację, bo czytając dosłownie wynika z tego że wirnik ma zwarcie i nie ma siły obrócić się po przyłożeniu do niego nawet małego oporu. Moja diagnoza podparta jest również tym Twoim stwierdzeniem programator pracuje silnik...
Witam, kupiłem szlifierkę stołową firmy Einhell. Po włączeniu, pasek kręci się w dół, razem z kamieniem. Czy można zmienić obroty tak by pasek i kamień kręciły się do góry? Jak to zrobić?
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
Sprawdż czy alternator ma rolkę z łożyskiem kierunkowym . Jesli ma to zobacz czy nie jest zapieczone tzn. powinno sie w jedną stronę ruszac z całym wirnikiem a w drugą sama rolka. Jeśli nie puszcza to jest zapieczone i ono powoduje drgania paska PK . Koszt rolki ok. 250 zł .Mechanik żeby wymienic musi mieć specjalny klucz o 33 zębach.
Pralka Beko ładowana od przodu. Silnik kręci pasek przekazuje obroty na koło pasowe. Koło pasowe kręci a bęben stoi. Co może być przyczyną? Skorodowany i ukręcony wał na krzyżaku?
Moim zdaniem, największym problemem będzie "zdobycie", ewentualnie zrobienie odpowiedniej przekładni do napędu łopat. Osadzenie łopat bezpośrednio na osi silniczka oczywiście możliwe, ale wtedy ten silniczek musi być większy, mieć większą moc, no i potrzebna by była chociaż najprostsza automatyczna regulacja obrotów, bo ruszy "powoli, ociężale" ale...
Sprawdź napinacz paska i sam pasek. Voltomierz w rękę i sprawdzić ładowanie na wolnych obrotach.
silnik kręci się w drugą stronę i pasek od rozrządu strasznie się luzuje z jednej strony To normalne? Silnik ma swój kierunek obrotów i tego się trzymaj.
Dobrze wymyśliłeś, zmniejszy się. A pasek możesz policzyć tutaj [url=https://forsplit.pl/Kalkulator-dlug... Albo zmierzyć.
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
Zdejmij pasek i odpal na chwilę, jak ucichnie to wyciągaj alternator.
Witam. Ta sprężarka powinna dobić do 10 barów. Luźny pasek może być przyczyną, że bije tylko 3 bary. Zwiększ ciśnienie, zobaczysz, czy będzie chodzić czy będzie się ślizgać pasek. Może silnik pracuje dobrze, tylko się pasek ślizga. Ale co za problem przesunąć silnik i naciągnąć pasek?
Czyli tobie chodzi o pasek rozrządu???? W takim przypadku jeśli pasek jest nowy, trzeba go lekko poluzować pompą wodną.
Błąd tkwił w rozrządzie luźny pasek nie czytało obrotów
to mi wygląda na lużny pasek ,namniejszych obrotach ładuje ,a póżniej się ślizga-sprawdż to
Ja mam właśnie na silniku ok 120-130 a na pile 90 i tnie się ok zarówno małą jak i większą tarczą - ale dorobiłem teraz rowek na węższy pasek na 75 w razie jakbym potrzebował wiekszych obrotów. Obstaję jak wyżej - 80-90 na pile (na pasek 17mm taka średnica to teoretycznie już minimum dlatego jeśli chciałbyś uzyskać jeszcze większe obroty to na pasek...
Olej hamuje nawet zły jakościowo może być problemem, po drugie zbyt ciasno spasowane łożyska (C1, C2, C3) też mogą powodować opory. Pasek od samych obrotów się raczejnie urywa..
Nic nie szkodzi. Nie gniewam się:) Tutaj jest opisane wyjaśnienie błędu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Przyczyną błędu może być zablokowany bęben, pasek lub czujnik obrotu koła pasowego (jeśli występuje) Przypuszczam iż może być Ci ciężko zlokalizować usterkę. Jeśli jednak wejście/wyjście w tryb serwisowy pomaga...
łaśnie podłączyłem w trójkąt i to samo bez obciążenia kręci normalnie gdy założę pasek nie umie się wejść w obroty. Być może masz za duże obciążenie dla rozruchu musisz dodać jeszcze z połowę tego .
Załóż osłonę na prądniczkę silnika (to ta część gdzie idą dwa cienkie przewody - z tyłu silnika), kup nowy pasek i gotowe.
Winowajcą był pasek, był on "przyklejony" do koła zamachowego przez co koło nie mogło wykonać obrotu ponieważ pasek się nie kręcił, dzięki serdecznie każdemu zwłaszcza (at)sanjose pozdrawiam
Zrzuca pasek osprzętu i sprawdź. Ale to jakby powietrze przez nieszczelność się wydostawało.
Witam Należało by sprawdzić mechanizmy magnetofonów, czy nie spadł pasek , jesli mechanizm nie zrobi obrotu w czasie włączania system się nie chce zresetować i to może być powodem. Może być też błąd mechanizmu CD. Wszystko należy dokładnie posprawdzać. Może to być uszkodzenie mechaniczne. Oba mechanizmy mają czujniki /switche które informują o położeniu...
Witam. 1. Kondensator 2. Pasek klinowy 3. Uzwojenie silnika 4. Kostka silnika 5. Programator
Z tego chaosu można wywnioskować że rozpadło się koło pasowe wału, to po którym jeżdzi pasek.
Witaj! Z tego co jeszcze pamiętam to w metalowej obudowie silnika jest umieszczony też regulator (stabilizator) obrotów. Dostęp do elementu regulacyjnego (podkówki) jest przez niewielki otwór w tylnej (płaskiej) części tej obudowy. Do regulacji musisz użyć wąskiego śrubokręta, najlepiej izolowanego. Prawdopodobnie regulacja niewiele pomoże ponieważ...
Zauważyłem że mam zbyt wysokie obroty co do prędkości przykładowo jadę 100km/h a mam obroty ponad 3tys/obr. A skąd przekonanie, że są nieodpowiednie? Co do stukania napinacza, załóż krótszy pasek, powinno pomóc.
Moja pralka od pewnego czasu coraz częściej nie wchodziła w wysokie obroty podczas wirowania. W tym tygodniu każde pranie kończyło się tym, że ubrania były całkowicie mokre ze względu na niskie obroty. Model pralki to Bosch WAQ24461PL / 15, mam ją od 8 lat, więc pomyślałem, że to szczotki w silniku. Stare wymieniłem, na zdjęciu poniżej widać różnicę....
Filtr P-Z jest dobry i lepiej go tam daj jak nie chcesz cyrków w instalacji:pp Tak jak pisałem wcześniej winny jest silnik który ma upłynność do masy. Upłynność do masy w pralce mogą mieć Grzałka Silnik filtr P-Z Programator, jak coś pominąłem to niech jakiś kolega dopowie
Witam Stało się to nagle czy stopniowo? Świeci się może kontrolka silnika? Jeżeli nagle to warto sprawdzić czy nie przeskoczył pasek rozrządu.
wez zrzuc pasek osprzetu i zapal i zobacz czy dalej piszczy 10 minut roboty
Zdejm pasek i pokręć ręką
Ewentualnie pasek pasuje już tylko do... d
Zależy jaki rocznik. Chyba od 93 miały dodatkowo rolkę i dłuższy pasek.
Może wystarczy wyczyścić wałki i pas, i wyregulować naciąg?
Pasek musi wchodzić na wcisk, nawet mogą być na początku problemy z jego założeniem. Poproś sąsiada niech trzyma silnik na wysokich obrotach a ty sprawdź pod maską czy nic od strony paska się nie dzieje.
Cześć. Myślę że instrukcja jest głównym wyznacznikiem. Na zdjęciu z eBaya ktoś miał dłuższy pasek to założył. Zapewne to tylko rolka dociskowa, nic nie napędzająca więc kierunek jej obrotu nie ma tu znaczenia. A i ostatnia kwestia to jak transmisja oplata szajbę silnika, przy opcji z ebaja pasek może się na niej ślizgać.
Po ściągnięciu paska wszystko ładnie się kręci ? Każda rolka ?
A nie lepiej, silniczek 12V (z wycieraczek samochodowych np.Kamaz), przekładnia na pasek gumowy, ośka gwintowana na łożyskach - regulator obrotów. W ten sam sposób rozwiązałem posów drutu nawojowego. Gwint prawy-lewy, krańcowe wyłączniki przełączające z elektromagnesem. Sposób prosty a niezawodny.
Jeszcze jest taka możliwość, że zużył się kondensator pracy w silniku (zakładam że to standardowe wykonanie czyli 230V). Ale że stwierdziłeś że to wina paska to nie wnikam. Owszem, te chińskie wiertarki nie mają zbyt dużej mocy i przy przełożeniu na najwyższe obroty silnikowi brakuje mocy, albo się paski ślizgają. Zawsze można podjechać do hurtowni...
Niestety nie, to jest całe ramie z regulacją. Przełącznik obrotów jest po drugiej stronie. Coś tam próbuję złożyć, brakuje dzwigni i trzpienia. Ręcznie przesuwając pasek przełącza obroty. Nie ma to jak chcieć pomóc ( i nie można powiedzieć że mają go zabrać ) i skończyć z ręką w nocniczku :cry:
Bosze chłopie masz prosty silnik jak budowa cepa - na pewno inż z Francji siedzi na elektrodzie i Ci pomoże. Zakładasz według znaków na kołach a pasek możesz założyć dowolnie - nie ma to znaczenia - obwód paska jest jednakowy dla każdego z położenia - obwód jego napędza koła o określonym obwodzie i tym samym musi punk "A" na pasku przebyć tą samą drogę...
jak teraz kręcę samym koszem, to jest cicho. Głośno jest tylko jak wiruje, czyli przy dużych obrotach. Jak zdejmę pasek, to przy kręceniu bębnem będzie cicho. Nie potrafię tego hałasu odtworzyć bez wirowania.
Witam, mam problem z grzejącym się paskiem klinowym przy krajzedze. Koła mam 170 silnik i 80 wałek. Obroty około 3000. Pasek napięty, nie ślizga się. Kola spasowane w linii. Podpowiedzcie coś...
Zacznij od sprawdzenia czujnika prędkości obrotowej silnika.
Witam Mam Rotor rekuperatora napędzany przez pasek, obroty są kontrolowane przez czujnik indukcyjny (zerwanie paska ) Chciałbym zastosować falownik lg jak sprawę ugryźć aby sygnały generowane przez czujnik zezwalały na pracę a ich brak zerwanie paska zatrzymywało falownik ... Poprzedni falownik uległ uszkodzeniu. Które parametry falownika mógłbym wykorzystać...
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
ja zawsze ustawiam koło zamachowe w punkcie 0 wałek rozrządu blokuje się po zdjęciu pokrywy klawiatyry i robie nacięcie na pompie wtryskowej jeśki takiego nie ma , reszta juz jes nieważna potem zakładam nowy pasek i napinam go napinaczem.Potem robie jeden obrót wałe aby sprawdzić czy wszystko jest ok i to wszystko.Odpalam silnik i pyka sobie prawidłowo.
Na mój nos to masz żle załorzony pasek rozrządu !!!!!
Ten plastik czy co to tam było po latach wyciera się. Ja w RMS 451 żeby było w miarę dobrze, nalałem tam epoksydu albo jakiegoś innego tworzywa, nie dużo, tak żeby tylko troszkę zakryć dno dołka wydrążonego przez źle wyszlifowaną oś koła zamachowego. Jest poprawa. Jeżeli przy zbyt dużym poluzowaniu tego ramienia masz dobre obroty to sprawdź czy pasek...
Według mnie to jest możliwe że pasek się przesunął. Gdyby to się stało w innym samochodzie to napewno wygięło by zawory i rozwaliło głowicę przy takich obrotach. Ale Fiatowski silnik 1.1 to taki wyjątek, że jak się pasek przesunie to nic złego mu się nie stanie. Wystarczy wymienić pasek.
Ja zamontowałem do rq-sx43 paski 0.8 i jest super wiedz chyba nie muszą być 0.5 Jeśli nie zależy Ci na trwałości silnika i zwiększeniu niestabilności obrotów - jak najbardziej. Grubszy pasek zwiększy opory i wprowadzi nierównomierność obrotów.
Przecież wystarczy zdjąć pasek i kluczem kręcić sprawdzając odchył
Potrzebuję silnik do maszyny o mocy max 200 W napięcie 230 V ewentualnie DC 42 V, do tego napęd na pasek zębaty dwa koła o przełożeniu 1:4. Na wyjściu dużego koła ma być ok. 400 rpm. Regulacja obrotów 0-400 rpm
Nie zaszkodzi przeczyścić dolne powierzchnie talerzyków (nad sensorami), jednak jest duże prawdopodobieństwo, że jest rozciągnięty pasek (79,5x2) napędzający zespół sprzęgieł. Przy dużych obrotach Capstan`a poślizg jest mniejszy (rolki są rozpędzone) natomiast po zwolnieniu obrotów przed końcem taśmy poślizg się zwiększa (duże obciążenie kasety) i może...
na początek sorry ze nie odpisywalem -swięta i takie tam zamieszanie ...... do rzeczy dzieki za podpowiedzi ale......jest tak akumulator naładowany -dość nowy bo ma 2 lata bezobsługowy magiczne oko pokazuje zieleń co znaczy że jest full pasek znów wymieniony naciągniety ładowanie na wolnych i na wysokich nie mienia się zbytnio bo jest o ile pamietam...
Zacznij od sprawdzenia szczotek silnika, powinny dokładnie stykać się z komutatorem i mieć długość minimum 15mm, sprawdź też pasek napędowy czy nie jest zużyty (zbyt luźny)
Takie możesz kupić: https://www.gotronik.pl/modul-z-czujniki... są w różnych kształtach i wersjach. Zasilić z 5 V np z USB i nakleić kontrastowy pasek na mierzony wał czy koło.
No skoro silnik normalnie wchodzi na pełne obroty i pasek wchodzi na swoje najwyższe położeniu na max obrotów to pozostaje tylko sprzęgło , musiałbyś ściągnąć dzwon i sprawdzić okładziny lub sprężyny bo tylko to wchodzi w rachubę .
Może wymieniałeś pasek rorządu ?
Odpowietrzenie układu wspomagania to kilkukrotne kręcenie do skrajnych położeń kierownicą na odpalonym silniku na wolnych obrotach i uzupełnianie poziomu płynu w zbiorniczku . Większość została już napisana do sprawdzenia cały układ pasowy głównie sprzęgło jednokierunkowe na alternatorze (koło - czy nie jest zatarte) napinacz , rolki i czy pasek pracuje...
Witam Mam następujący problem w MercedesActros MP2 2007 Kontrolka akumulatora na wolnych obrotach świeci się cały czas na czerwono, a jak dodam gazu, auto wejdzie na wyższe obroty to gaśnie. Ktoś podpowie co to może być? Alternator się kończy czy może pasek jest luźny i na wolnych obrotach nie ładuje, a może ktoś ma inny pomysł o co chodzi. Jak sprawdzić...
Jeżeli alternator nie jest od tego traktorka, to sprawdź czy obroty silnika dają (po przełożeniu przez pasek klinowy) wymagane obroty dla alternatora. Może trzeba zmienić średnicę koła pasowego alternatora.
W parametrach trzeba sprawdzić jak i czy widzi obroty wału i wałka rozrządu. I czy zgadza się synchronizacjia. W tych silnikach lubi pasek przy gaszeniu przeskoczyć o ząbek i też wali błąd czujnika wałka rozrządu.
Oczywiście blokady nasz i pasek napinany na luźnych/nie skręconych kołach? Nie pasuje ten opis do koła kzfr bo ono najczęściej hałasuje zaraz po uruchomieniu i od najniższych ibrotów. Chyba nie pozostaje ci nic innego jak zrzucić pasek i sprawdzić czy kzfr nie ma luzu.
Dokładnie tak jest - pasek naciągnie się przy zakładaniu. Musisz kupić pasek 1199 J5.
a jak odpala w ogóle? normalnie? pracuje równo na wolnych obrotach? czy nim telepie? dymi na szaro-biało? bo mi to wygląda na zapowietrzoną pompę wtryskową, ja bym wziął bańkę 5l ropy, wziął 3 wężyki, powrót do bańki, zasilanie do gruszki i z gruszki do bańki i napompował porządnie gruszką i odpalił. jak nie masz gruszki to kup, kosztuje grosze
silnik 12v sprawny z końcówka na pasek obrotów nie znam ale kraci tak srednio nie zawolno nie za szybko wyjety z leksmarka wymiary to 27mmx52mm z oska. Oska 2mm.a długość bez oski 44mm mocowanie na srubu gwintoweno otwory moje ceny to tak od 17 do 24 zł http://obrazki.elektroda.net/40_12306293... http://obrazki.elektroda.net/92_12306297...
sterownik pasek pasek thomson pasek pasek regulator obrotów obrotów wentylatora
zasilać lampa solarny wymiennik ciepła oleju pompa kondensatu vaillant
programatora ch341 symbole elektryczne
Napięcie robocze Riso w pomiarach rezystancji izolacji Grzałka do lodówki Electrolux RA0450nd 230V 90W - gdzie kupić?