Czy kolega wziął pod uwagę rozpiętość obrotową nowoczesnych silników spalinowych oraz fakt, że istnieje tam coś takiego jak drgania skrętne? Właśnie tych "drgań" obawiam się najbardziej , może to ograniczyć działanie silnika tylko do odzyskiwania energii hamowania. Natomiast "rozpiętość obrotową" myślę że nie stanowi problemu bo silnik niczego nie...
Jakie wspomaganie? Sprawdź naciąg paska i ładowanie bo jak zwykłe wspomaganie to chyba zgubiłeś pasek
100 wat wykręci to jest 10 km więcej jak mu się będzie nudzić dla jaj 50 lekko to jest 5 km więcej gra warta świeczki przy rowerze z zasięgiem 25 tylko mostek trójfazowy na diodach schotkiego zrobić trzeba żeby nie było dużych strat ten gość wstawił zwykły mi się wydaje. Dodano po 15 Poza tym nie można jeździć takim rowerem a jak założy do tego czujnik...
Smarem smarujesz grzałkę przed założeniem foli teflonowej, aby sie dobrze obracała, zwróć uwagę na czarny pasek na folii, musi być po tej stronie, co gumowe kółko zebate na wałku dociskowym, wspomaga ono obrót folii.
Witam.Minęło już trochę czasu i dalej mam problem z cykaniem które jest ok co 2 sekundy , wymienioną mam kule konżektorową auto miękkie czyli sfery raczej wszystkie ok,głośna praca pompy lhm<charczenie> aż pasek piszczy w trakcie dopompowania najgorzej przy skręcaniu na wolnych obrotach strasznie stawia opór paskowi ale wspomaga dobrze. czy to...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
Ściąg pasek i sprawdź łożysko na pompie.
Może masz luźny pasek na pompie? Sprawdź to ja tak miałem w audi 80 był luźny pasek i czasami padało mi wspomaganie aż w końcu spadl pasek
Sprawdź napinacz paska i sam pasek. Voltomierz w rękę i sprawdzić ładowanie na wolnych obrotach.
Jak blokuje się koło pompy i staje pasek to musi śię ślizgać na wale albo pasek albo jest tam na dole koło "z wkładką "z gumy.
Witam jak naciągnąć pasek wspomagania , jest dość luźny i wspomaganie „przeskakuje” ? (at)ElektrodaBot
Może jakiś pasek (alternator lub jeśli jest to wspomaganie).
Jak Ci si ezagrzeje to zdejmij pasek i sprawdż lekko czy się lekko kreci, jeśli nie to pompa do wymiany. Pozdro
Może być wspomaganie elektryczne na kolumnie kierowniczej nad nogami kierowcy - jak w punto/panda. Jak to elektryczne wspomaganie to sprawdź pasek alternatora - potrafiło takie wspomaganie nawet ~100A pobierać w wersji z silnikiem bezszczotkowym. Dla testu możesz wyjąć bezpiecznik zasilania dla wspomagania i zobaczyć czy dalej będzie hałasować.
Koło pasowe stoi w miejscu przy pracujacym silniku i winą jest chyba wlaśnie to koło pasowe, bo ono w środku ma jakąś gumę i ta guma sie chyba wyrobiła
1. Tam jest wspomaganie elektryczne zintegrowane z maglownicą. Pompy nie ma tak samo jak i płynu. Za to jest silnik elektryczny i przekładania. Jak faktycznie to piszczy to problem w przekładni/silniku. 2. Jeszcze pasek od alternatora pod obciążeniem (a wspomaganie trochę prądu wchłania) może wydawać dziwne dźwięki jak i sam alternator (sprzęgiełko).
Zdejmij pasek osprzętu bo może alternator klima wspomaganie czy napinacz stawia opór.
Zasada jest prosta, płaskie koła to grzbiet paska a zębate koła to ząbki paska. Z wału na AC z AC na małą rolkę z małej rolki na A z A na górną małą rolkę z górnej małej rolki na wspomaganie (koło położone najwyżej) ze wspomagania na napinacz z napinacza na wał Jeżeli małe kółko między wałem a AC jest gładkie to pasek powinien iść nad nim, a nie pod...
Witam, rozwiązałem problem okazało się ze winny był rozciągnięty pasek i przeskakiwał po tych ząbkach włożyłem nowy i jest idealnie, jakbyś miał jakieś pytania to pisz, pozdrawiam
Ani naciąg paska,ani luty.... Przecież tam jest samonapinacz, gdyby był aż tak wyciągnięty pasek, to by piszczał, a nie wyłączał wspomaganie. Zimne luty to były w Puntach, w Pandzie już nie ma z tym problemu. Jeśli nie ma problemów z zasilaniem wspomagania to tylko czujnik skrętu.
Czegoś ci brakuje? Bo ja już wiem aż za dużo. Nie bzdeć.
Sprawdzić pasek wspomagania; naciągnąć; wymienić.
Olej wymieniany co 30000 km.nie stary pasek z odpowiednim naciągiem.
Zapaliły się kontrolki bo nie ma ładowania, sprawdzić pasek czy nie ślizga się, a wspomaganie też raczej na tym samym pasku co alternator Tylko ścigający pasek by hałasował? A żadnego hałasu nie ma. Chyba jakoś te zaciski i przewody będę musiał sprawdzić
Witam wszystkich użytkowników, posiadam audi a4 b5 1,9 tdi r96 kombi 110koni. Problem dotyczy wspomagania. Z rana jak jest zimny nie idzie ukręcić kierownicą, dopiero jak się trochę rozgrzeję zaczyna w miare chodzić dobrze, choć przy większych skrętach też jest problem. Byłem wczoraj u mechanika i stwierdził, że to pompa wspomagania, bo koło na pompie...
Sprawdź pasek czy się czasami nie ślizga.
Wspomaganie elektryczne pociągnie trochę prądu ale na te 15 kilometrów powinno wystarczyć, jedź bez świateł i powinieneś dobić do celu. Pewnie klima stoi.
wymien plyn we wspomaganiu nadaje sie kazdy olej do przekladni automatycznych np HIPOL ATF jesli lubisz placic za marke oleju to zalej CASTROL lub SHELL . Sprawdz naciag paska od pompy wspomagania moze pasek troche slizka na niskich obrotach i nie daje cisnienia , jezeli oczywiscie pompa ma osobny pasek .
hej, pilna sprawa padł nam pasek klinowy nie możemy założyć golf v bez klimy, wspomaganie elektroniczne są tylko dwa koła i jeden napinacz, dostęp bardzo słaby.
Dzien dobry, A4 TFSI 2.0 , wysiadło wspomaganie i było tylko na większych obrotach , po przegazowaniu zniknęło całkowicie , po ponownym przegazowaniu zerwał się pasek. Po wymianie paska (samochód ostygł) wspomaganie działało. Po przejechaniu kilkuset metrów i rozgrzaniu silnika , wspomaganie znikało na wolniejszych obrotach , czasem było słychać pompę...
Nie mogę skręcać (kierownica zablokowana - musze mocno kręcić żeby pól obrotu zrobić) To kierownica zablokowana, czy wspomaganie padło? Ta kontrolka, to na pewno immo? Nie przypadkiem akumulator? Zajrzałeś pod maskę i sprawdziłeś, czy wszystko na swoim miejscu? Pasek się nie zerwał przypadkiem?
Witam , padł kompresor klimatyzacji zatarty koszt naprawy nieopłacalny bo niechodził juz chyba z 10lat i przewody połamane. Czy jest możliwość w tym modelu założyć pasek omijając klimę ,w tym modelu wystepuje pasek który jest "micro" z obydwu stron. Pasek napedza wspomaganie+klimę w tym modelu. Dziekuje
Resztki paska wpadły pod pompę i jej centralne uszczelnienie. Nawet jeśli zmieni sam pasek i tak pompa będzie nieszczelna.
A jak jest napędzana pompa? może pasek?
Nie przejmuj się odpowiedziami tylko sprawdż pasek może go już nie ma. Nie wiem czy w tym samochodzie pasek ma wpływ na wspomaganie ale na ładowanie akumulatora na pewno.Szerokiej drogi!
Zdarza się że po wjechaniu w porządną kałużę pasek dostaje wody i dochodzi do poślizgu. Zwłaszcza gdy nie jest prawidłowo naciągnięty bo zużyty lub napinacz stoi. Jak to było w deszczu to może być wyjaśnienie zagadki.
Rzeczywiście - jeśli tak przedstawiasz sprawę - to wskazuje to na pompę. Niestety ale w sharanie co jakiś czas trzeba ją zregenerować lub wymienić. Można kupić regenerowaną o wiele taniej wystarczy popytać. Od razu wymienisz pasek klinowy i problem zniknie. Możesz tak też jeździć jednak jeśli problem będzie postępował możesz chwilami tracić wspomaganie...
A jaka powinna być wydajność pompy jeśli mam orbitrol od Bizona? Mam pompe 14 L. na minute czy nie będzie za duża? Jakie są wady jeśli wspomaganie będzie na pasek klinowy we " władku."
Wspomaganie kierownicy czysto mechaniczne więc sprawdź czy masz na miejscu pasek i płyn wspomagania.
Przy braku ciśnienia czyli wyłączonym silniku kierować praktycznie się nie da. Kolega zauważył że przeciska olej mechanicznie ale skąd ma ten olej napływać skoro pompa zębata stoi w miejscu? Ja w t25 zastosowałem przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem. wprawdzie kilka dni temu założyłem to wspomaganie i wymaga dopracowania ale cały projekt w 150 zł...
Sprawdź czy nie ślizga się pasek. Po uruchomieniu alternator musi doładować akumulator (zwiększone obciążenie paska), poza tym stary pasek wykazuje tendencje do ślizgania dopóki się nie rozgrzeje.
z założeniem nie ma problemu,ale musisz też w zmienic alternator na pasek PK
Jak wspomaganie działa to nie, ale jak się robi zle ,to pasek zaczyna się piszczeć . Do tego jak puści to jest takie uderzenia w maglownicy i czuć to na kole kierownicy.
Witam, maglowinica używana pasek wymieniony a teraz jeszcze zauważyłem że wspomaganie zacina sie nie tylko przy skręcie w prawo, ale również przy normalnej pracy. Zacinanie jest podobne jak przed wymiana maglownicy, i zastanawiam się czy to może być wina maglownicy czy też pompy. maglownica wymieniona teoretycznie powinna być dobra?
Chciałem kolegów zapytać jak założyć pasek klinowy w Bravie. Kupiłem nowy pasek klinowy i nie mogę go za nic nałożyć na koła pasowe za bardzo napięty, nie mogę zwolnić napinacza. Długość paska jest dobra. Może istnieje jakiś sposób na zluzowanie napinacza. Pasek napędza wspomaganie , alternator, klimatykę. Proszę o jakieś rady. pozdr. slawo1
Wspomaganie jest w pełni elektryczne i jeżeli jest brak ładowania to wyłączane jest wspomaganie. Pasek sprawdziłem napięty jest poprawnie.
Ja proponuje zdjąć pasek akcesoriów (klima wspomaganie itd) odpalić i patrzeć co się dzieje, bo ztego co opisujesz coraz mniej mi to wygląda na wadliwą prace klimy. Pozdrawiam
Na pewno nie jest to ten sam pasek.
Witam Chciałbym wymienić pasek wspomagania z maździe 323c BA 95r 1,5 wersja z klimą. Pasek napędza pompę wspomagana i klimatyzację. Mechanizm odpowiedzialny za napinanie jest na pompie wspomagania jednak nie jestem do końca pewny jak go użyć. Załącza zdjęcie podobnej sprężarki z sieci wraz z moim opisem, proszę o podpowiedź czy dobrze kombinuje i ewentualne...
Jakie masz tam wspomaganie?
wymiana pasek wspomaga pasek pompa wspomaga napinacz pasek wspomaga pompa
tablet zmiana rozdzielczości alarm polecam zamek drzwi bocznych
niebieski ekran czekaj schemat elektryczny pralki bosch
Brak dźwięku w kolumnach Sherwood AL1110 - diagnostyka i rozwiązania Kenwood KRF-V5020 vs JVC XR150: Wybór amplitunera do gramofonu z wkładką MM