https://obrazki.elektroda.pl/4112766900_... https://obrazki.elektroda.pl/1862890600_...
Tak Tu masz schemacik
Spuszczenie silnika to jakieś 2,5 h plus drugie tyle na montaż jeśli posiadasz podnośnik.Jeśli go nie masz radzę się pogimnastykować- jest to do zrobienia
Patrzyłem w dwóch katalogach i nie widzę napinacza do wersji bez klimatyzacji .
Opuszczasz silnik. Choć ja kiedyś walczyłem haczykami z drutu i dorabianym cudokluczem do napinacza. Ale motor opuścić szybciej
Może sprawdż czy wszystkie koła pasowe ustawione są w jednej lini...
Od strony paska osprzętu na głowicy.
Ja mogę napisać to co wiem na temat zakładania nie fabrycznego alternatora w A klasie. Odpuść bo ostatnio przerabiałem temat w VIANO to to samo co A klasa i ktoś tam założył alternator od benzyny do ropniaka. Ile tam było w...nia żeby to ustawić. Co jakiś czas nie wiadomo z jakiej przyczyny pasek spada wpada w kolo pasowe i jest do wyrzucenia. Założenie...
Tam często z paskiem trzeba wymienić napinasz. Paska łatwo się tam nie wymienia. A do napinacza trzeba opuścić silnik. Zwłaszcza do wersji z klimatyzacją
Wtyczka jest pięcio pinowa lecz przewodów jest cztery DFM - pusty pin S - stałe napięcie 24v i takie jest 15 - +24v po zapłonie i takie jest L - ..........impuls na kontrolkę?...czy tak? W - ........impuls na tachograf?...czy tak? Dla jasności: "W" nie jest do tachografu - bo po co w tachografie sygnał z alternatora. To sygnał sinusoidalny (sprzed...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Czy ktoś z was zmieniał napinacz paska wieloklinowego bez demontażu chłodnicy. Między chłodnicą a napinaczem jest mało miejsca, Proszę o podpowiedź jakigo klucza użyć do odkręcenia napinacza.
Błąd przeplywomierza zapalił sie po strzeleniu paska osprzętu? Czy był w wcześniej. Nie pasuje to zabardzo Sugeruje sprawdzenie ustawienia rozrządu bardzo możliwe ze resztki starego paska dostały sie pod obudowę paska rozrządu i spowodowały jego przeskok no chyba ze masz łańcuch jednak mimo wszystko warto sprawdzić. Po odłączeniu przeplywki masz jakieś...
Jest to normalne sprzęgło kłowe (6 - schemat przykładowy poniżej) stosowane do połączania wałka rozrządu (6) z pompą wysokiego ciśnienia (pwc - 1-5). Wałek rozrządu stanowi tutaj napęd mechaniczny dla pwc, w odróżnieniu od starszych wersji silników Common Rail , w których pwc napędzane są za pośrednictwem paska (12) lub łańcucha rozrządu. Pzdr KotBury2
Witam, Prosze o pilne podesłanie schematu ułożenia paska klinowego w Mercedesie Actrosie 1841 MP2, 2004!
Najlepiej to ściągnąć pasek całkowicie i wtedy zapalić silnik i zobaczyć czy nadal występuje ten dzwięk. Jeśli nie to sprawdzić DOKŁADNIE wszystkie rolki, alternator, pompa wody, kompresor klimatyzacji. Nadmienię że nie jest to zbyt przyjemna operacja ze względu na kiepski dostęp, już samo założenie paska może przysporzyć kłopot. Jeśli to pompa wody...
Posiadam Mercedesa Vito z silnikiem 2.0 L 129 KM. benzyna To są kolego dane do dyskusji ogólnej na temat pomp wody. Nikt ci na podstawie tego nic dokładnie nie powie, bo Vito jest w produkcji już ponad dwadzieścia lat (czwarty model) a tobie nie chciało się podać ani modelu, ani rocznika. zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu. Mylicie koledzy...
Najszybciej wyciągnąć silnik. A i jest to chyba 1.7 cdi
Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ategiem: miga kontrolka ładowania, wyświetlają się następujące błędy: MR 1 1820, nr 1 0162, FR 0 4041 oraz art zapalił się komunikat! UBAT-!. MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania NR 0162 - na szynie CAN przy sterowniku NR brak sygnału prędkości FR 4041 - nie znalazłem (chociaż wydaje mi się jakiś znany)...
Witam Wczoraj na wolnych obrotach pod domem pękł mi pasek klinowy. Może koledzy jakieś sugestie co przyczyny,co musze sprawdzić
Nie zakładam paska, bo nie chcę trzeci raz stracić kilka stów za cały naciągacz. Potrzebuję wskazówek, co sprawdzić, aby wykluczyć kolejne zerwanie
Wymienia się całą rolkę
Położyłeś go równo na kołach?Pewnie nie. Pyt.drugie.Pasek ma tam iść normalny czy rozciągliwy?
To wezwij mechanika.
Mam problem z wyrobiony gwintem w silniku . Otwór jest już na tyle duży że sprezynką helicoil tego nie naprawie.Gwint jaki powinien tam być to M18x1.5 Jakie macie sposoby naprawy? I czy są jakieś gotowe tulejki z takim gwintem wewnętrznym?
Tak. Macie racje, lancuch ponoc sporo wyciagniety wiec beda wymieniac. Przy okazji jeszcze podkladki pod wtryski, pasek i napinacz paska bo szrot. Mam nadzieje ze po wymianie wtryski nie beda tak metalicznie halasowac.
Montaż cr1 załatwił problem.
W przypadku luźnego paska pojawi się błąd - prędkość obrotowa silnika jest odczytywana z alternatora i z czujnika na silniku. Obie wartości są na bieżąco porównywane i jak wystąpi poślizg wartości już nie będą takie same.
Diagnoza problemu z alternatorem w Mercedesie 300 KM w dźwigu teleskopowym Problem, który opisujesz – niestabilne ładowanie alternatora w Mercedesie 300 KM (prawdopodobnie silnik OM 300 lub podobny, stosowany w ciężkich maszynach jak dźwigi teleskopowe) pomimo wymiany alternatora i zainstalowania czterech nowych akumulatorów – wskazuje na potencjalną...
Czy po wymianie paska kontur skrętu kierownicy w Mercedesie A 140 W168 98 rok powinny zgasnąć kontrolki ABS bas SPA. Czy trzeba podłączyć komputer i wyłączyć błąd?
z paskiem wielorowkowym(chyba 3 w przeciągu roku) Nikomu się to nie wydaje zastanawiające? Dlaczego to nie zostało sprawdzone tylko się wymienia? Czy wszystkie rolki są w jednej płaszczyźnie? Może oprócz rolki również napinacz paska jest uszkodzony (krzywy)?
Żarówka to żaden problem, skręcamy koła, otwieramy klapkę w nadkolu i mamy miejsca aż nadto. Co do karoserii to tak jak nadmienił poprzednik błotniki jak i tylna klapa to plastik więc nie ma co gnić. Cała podłoga od spodu tez jest wykładana plastikiem, podobnie jak progi. Kolejna sprawa grzebanie przy silniku – od tego jest mechanik i uwierz przez...
Jeszcze i należy wziąć tutaj pod uwagę przepływ powietrza. I nie ma cholery, że coś być tutaj musi na rzeczy! Już myślałem, że jestem cwany i walnę myśl odkrywczą – koło sobie wyważ! Nie tędy droga tą razą!!! Sądzę, że właśnie wcześniej przeze mnie wymienione powietrze robi bałagan. Być może przyklejenie chociażby wąskiego paska (25/25mm) o długości...
Zgaszenie silnika po dolaniu tego dodatku musiało być zbiegiem okoliczności. Łańcuszek rozrządu przeskoczył i szkód narobił takich że wymienie silnik. Dla potomności tylko powiem że od bardzo długiego czasu na wolnych obrotach było słychać rzężenie jakby z okolicy łańcucha lub paska i rolek. Przyczyną tego jak się dzisiaj okazało była gumowa "uszczelka"...
Dzięki za informacje, Star Diagnosis to dobry/precyzyjny program tyle, że Mercedes "trzyma na nim łapę" i z tego co się orientuję ciężko go uzyskać dla własnych potrzeb (chyba,że czegoś nie wiem), a z łączeniem z innymi interfejsami jest problem, bo auto jest z 2000roku, a większość gadżetów kontaktuje się z autami po 2001roku produkcji (mam na myśli...
Witam Są na rynku modele ,które były składane w Hiszpanii. Psuja się jak każde inne auta, ceny części również porównywalne. Podczas 4 lat eksploatacji jedyną awarią silnikową było uszkodzenie uszczelki pod głowicą. (silnik 108d) rolki napinacza paska napędzającego alternator, termostatu. Nie wiem jak spisują się CDI. Zgadzam się również ,że opinii negatywnych...
Zobacz jeszcze bez paska osprzętu co będzie.
Podniosłem maske i bez ściągania pokrywy silnika wygląda na to że zwisa kawałek paska jakby spadł, co dalej robić?
jaki napinacz jeśli idzie o paska wieloklinowego (alternator pompa wody wspomaganie)to w środku koła jest śruba typu TORX wystarczy zdjąć pasek i ją odkręcić.
Metalicznie to amortyzator napinacza paska brzęczy , nie łańcuch .
YAD31 poluzuj przewody na wtryskach i kręć aż pokaże się paliwo. Dokręć przewody i odpal. Czasami może być tak że elektronika wyczuwa błąd i nie poda paliwa, wtedy trzeba przekręcać kluczyk na rozruch, nie czekając aż zgaśnie lampka świec. Ja mam też problem w c220 z 1997 roku, pompa oczywiście Lucas, przebieg 400 tyś. km. Auto zawsze musiało być zapalane...
Witam, problem wygląda nastepujaco, po odpaleniu zimnego auta ładowanie ksiażkowe 14,2V mierzone na slupkach akumulatora. Po przejechaniu 200 - 300 km spada do 12V (mierzone na slupkach akumulatora i na samym alternatorze) i niżej. Aż do rozladoania akumulatora. Pobór pradu nie jest zwiększony. Co bylo robione: Wymiana akumulatora na nowy, potem na...
To jest gwizd, odgłos jest podobny do mocno ślizgającego się paska klinowego przy dodawaniu gazu (słychać z daleka). Naprawa szpilki zlikwiduje problem ;)
Warto jeszcze sprawdzić naciąg paska klinowego, zbyt luźny możę być przyczyną ślizgania i pompa układu chłodzenia nie pracuje równomiernie.
Odkrencałem w starym 2.2cdi, tam gwint był prawy, koło blokowałem za pomocą paska wieloklinowego, a śruba była przykręcona bardzo mocno, klucz udarowy się poddał, dopiero długie pokrętło na nasadkę pomogło, ale łatwo nie było.
Witam. otóż od niedawna zacząłem słyszeć dziwny dźwięk spod maski,takie trzeszczenie przy niskich obrotach jak dodam więcej gazu to znika to,okazało sie że to ten amortyzatorek od napinacza paska klinowego,i moje pytanie brzmi,czy musze go wymieniać jak najszybciej czy moge jeszcze troche z tym pojezdzić bo jak narazie ciężko finansowo stoje :/ i jeszcze...
no własnie zapomnałem o tym napisac.. wiec problem bedzie tkwił w komputerze? zdziwiło mnie to ze na zgaszonym silniku i na silniku odpalonym bez paska klinowego wszystko działa poprawnie...
Witam, mam problem z autkiem,prośba o pomoc w naprowadzeniu na przyczynę. Po krótce jak jest sucho wszystko jest w najlepszym porządku, natomiast jak pada lub padał deszcz po wjechaniu w którąś z kolei kałużę (nie musi być duża) pasek spada z kół czego skutkiem jest wiadomo : brak chłodzenia, ładowania itd. Sposób umiejscowienia paska w tym aucie powoduje,że...
P0017 położenia wału korbowego - Korelacja położenia wałka rozrządu (Bank 1 Czujnik B) Dodano po 4 Przyczyny mogą być następujące: Łańcuch rozrządu rozciągnięty, lub pasek rozrządu pomijane zęba z powodu zużycia Nieprawidłowe ustawienie rozrządu / łańcucha Dzwonek na wale korbowym poślizgnął / uszkodzony Dzwonek na wałku rozrządu spadł / uszkodzony...
To nie jest Kolego wina skoków napięcia. Po prostu przekaźnik załączania kompresora klimy ma czujnik poślizgu paska. W przypadku luźnego paska kompresor wyłączy się krotko po załączeniu klimatyzacji.
wymiana paska mercedes paska mercedes schemat mercedes napinacz paska
zegar assembler zatrzymuje zamykania podnośnik wymiana nakrętka
Dell Precision M6800 – samoczynna zmiana godziny, reset czasu, wymiana baterii CMOS Izolator pompy paliwa Fiat 126p – gdzie kupić, wymiary, zamienniki, sklepy Allegro, TomCzesci