Silnik jednofazowy 2.2kW od cyrkularki bez paska odpala Jaki pobiera prad (cęgi Dietza)? Sprawdzić rezystancję uzwojeń. Sprawdzić tarcze łożyskowe (luzy). ogólny stan techniczny (wał, wirnik itp) Sprawdzasz klatki wirnika co w domowych warunkach z braku odpowiednich przyrządów i wiedzy nie wchodzi w rachubę.
Witam!! Moze jednak warto zaczac od tego rozrzadu, posprawdzac punkty i ew. gorne polozenie tloka wzgledem zaworow. Powodzenia i wytrwalosci!!
Honor trzeba sobie w buty wsadzić. Wystarczy wymienić koniki. Z szacunku do starszego Pana, zabrał bym auto.
A sterowanie masz na wtryskach?
Sprawdź rozrząd.Górna osłona paska do zdjęcia.Blokada wału jest w okolicach półosi.W tym aucie łatwe jest tylko wlanie płynu do spryskiwaczy. :D
Rozrusznik kręci bez obciążenia - brak kompresji.
kolego Zdejmujesz pasek, odpalasz auto i masz wstępnie wyeliminowaną usterkę alternatora
Rok 2001 Chyba będzie najlepiej jak zaprowadzi do mechanika quote] Tak podejrzewałem że z początku produkcji,tam szyściły się bsi przy słabym aku i od sprawdzenia jego należy zacząć. Szukaj raczej dobrego elektronika samochodowego w okolicy. Pozdr.
Głowica zrobiona?
Zwal rurki ciśnieniowe i sprawdź czy tryska.
Witam mam mały problem z Audi 100 2,5TDI z 1993 Roku. Mianowicie chodzi o to ze po urwaniu paska rozrządu od pompy auto nie odpali. Założyłem nowy pasek po uprzednim ustawieniu wszystkich znaków i nic . Elelktryka moim zdaniem jest w porządku. Pompa raczej działa normlanie bo po odkreceniu wtryskow paliwo normlanie wylatuje. Sekcje na pompie też są...
Przy zerwaniu paska rozsypały się rolki w wariatorze i dlatego tak jest. Musisz rozkręcić wariator i poskładać rolki na miejsce. Nakrętke od wariatora musisz odkręcić kluczem pneumatycznym.
Jest to możliwe. Nowoczesne silniki potrzebują dużo energii do pracy i często w alternatorze jest impulsator, który nie zezwala na pracę silnika bez impulsów z alternatora. Poza tym od paska mogą być napędzane inny osprzęt jak pompa wspomagania hamulców, bez działania której jazda może być niebezpieczna.
Hej, ciężko po filmiku określić źródło dziwnej pracy. Na Pana miejscu zdemontował bym osłonę koła magnesowego, następnie ruszał bym nim w szybkim tempie w lewo i w prawo stronę (przy różnych pozycjach tłoka) próbując ustalić źródło luzu, powodującego ten hałas.
ze ke?? no toz wlasnie o tym pisze... jak masz eak to mozesz wylaczyc immo do czasu przycisniecia dowolnego przycisku na pilocie (albo pewnie wymiany aku albo innej awarii elektrycznej.. :p)... a procedura jest taka (dla kodu 1234): 15 sek. przytrzymac w pozycji zamkniete (w lewo btw.), kluczyk na srodek, w prawo raz i na srodek, w lewo raz, na srodek...
po wymianie paska klinowego nie odpala wczesniej palil na dotyk
Cześć wszystkim, mam problem z traktorkiem Husqvarna TC138 z silnikiem B&S – od jakiegoś czasu są trudności z jego odpaleniem. W ostatnich dniach wymieniłem kilka elementów: pasek napędu noży, pasek jazdy, solenoid oraz akumulator. Uszkodzony był solenoid, ale mimo wymiany problem z rozruchem nadal występuje. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce...
Do wymiany czujnik obrotów wałka rozrządu,dość szybka operacja,bez demontażu paska.
hall montowany po 2 paskami rozrzadu
Temat do zamknięcia przyczyną był uszkodzony alternator a nie rozrusznik. Podczas próby odpalania na linkę pasek kwiczał a auto nie odpalało. Samochód odpalił dopiero po odcięciu paska klinowego. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za próby pomocy.
Samochód wyłączył się, dobrze że nie w ruchu, po odpaleniu wyłączył się coś go blokuje. Widać małe wióry opiłki pod i nad paskiem , po demontażu napinacza , okazuje się jest dobry a koło pasowe alternatora zablokowane! Ale nie wiem skąd opiłki? Wieczór i ciężko zdemontować alternator, trzeba podnośnik, koło ściągnąć i chyba kompresor? Alternator może...
u mnie kolego prawdopodobnie jest uszkodzony przekaznik od swiec zarowych o nr 0281003032 (znajduje sie on pod skrzynka od duzych bezpiecznikow ktora umiejscowiona jest na lewym blotniku kolo akumulatora.W piatek bede zmianial ten przekaznik na nowy wiec napisze czy autko lepiej odpala. A u ciebie kolego na zimnym silniku ile sekund swieci sie kontrolka...
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Czy to silnik z pompą CP4 (Common Rail)? Jeśli tak to czy pompa też była blokowana przy wymianie paska?
no oczywiscie
Czujnik jest na pompie cr, ustawiany na kreski wzg. paska, z reguły to powoduje ten błąd.
Akumulatory naładować i naprawić ładowanie. Sprawdzić naciąg paska klinowego i stan kół pasowych.
Witam, wczoraj grałem sobie w grę kiedy nagle dostałem totalnego spowolnienia, obraz się zawiesił a dźwięk był bardzo spowolniony, po restarcie reakcja była ta sama podczas włączenia windowsa, po 3 restarcie system się już nie odpalił a podczas odpalania się (w trakcie czarnego ekranu z białymi literkami) pojawiły się 4 poziome niebieskie paski w tle,...
Witam mam problem z odpalaniem mojego transportera na zimnym silniku 2,5 benzyna 110 KM + lpg ( zwykła instalacja ) wymieniłem kable zapłonowe, cewkę zapłonową, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, czujnik temperatury, sama listwa rozpyla paliwo do postaci mgiełki. Podczas odpalania objawy są następujące: ustawiam przełącznik...
rozrząd sprawdzałem i na pewno jest dobrze, czujnik podłaczyłem do innego auta i był ok. nie wiem dlaczego jednak nie pali i świeci się kontrolka akumulatora po otwarciu drzwi z zamka centralnego, gasnie jednak po jakiś 20 sekundach, nie wiem kompletnie co jeszcze sprawdzać
A czy przy zakładaniu rozrządu ustawiliście pompę wtryskowa tak jak wcześniej(kółko)
Po odłączeniu akumulatora wymianie paska rozrządu odpala i gaśnie prawdopodobnie immo,, zgubiło kod [mam jeden kluczyk] jak można problem rozwiązać
Peugeot 307 2.0 hd i 90km nie odpala po wymianie paska od alternatora Cały Temat - wszystkie posty.
Drodzy koledzy rozwieje wszystkie wasze gdybania i rady które do niczego się nie przydały. Pojechałem do mechanika powiedziałem mu że zerwał mi się pasek, wymieniłem go i motor nie chce odpalić A on od razu powiedział mi że przestawiły się rolki na wariatorze. Podwiozłem mu motor rozkręcił ułożył skręcił i motorek odpalił od dotyku. Pozdrawiam. Nie...
Pękł mi pasek na rozrządzie To jest fizycznie niemożliwe, żeby w dieslu po zerwaniu paska nic się nie stało
Jeśli to BOSCH i jest pompka przy filtrze to wystarczy popompować az zrobi sie twarda,Lucas musisz poluzować przewód przy pompie zasilający i pompować< potem poluzować przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem aż poleci paliwo i już po robocie. Co do zapłonu to pompe sie kołkuje przy zakładaniu paska rozrządu i już zapłon ustawiony
Zapodaj plaka w dolot zobaczysz czy zagada.
A czy rozrząd jest jakoś obudowany?? Jest tam jakaś obudowa plastikowa?? Czy normalnie pasek wielorowkowy może tam wpaść pod pasek rozrządu?? Wiem że człowiek który mnie scholował próbował wydostać części tego paska i chciał odpalać silnik ale nieudało się wyciągnoć całego paska wielorowkowego i mówił żeby go nie odpalać... Dodano po 2 Co kolega uważa...
Tylko jeśli są zużyte.
Możesz odpalić na samym gazie? Wtedy byłoby wiadomo w czym szukać - w układzie paliwowym benzyny lub zapłonowym. Przyznam że dość dziwny dźwięk przy odpalaniu. Sprawdziłbym kompresję w cylindrach silnika SC 900 nie ma paska rozrządu . Czujnik położenia wału wymieniony ale czy odległość od koła fonicznego jest odpowiednia?
Sprawdź rozrząd, może przeskoczył pasek.
Tak przy okazji mam pytanie do tego i tym podobnych silników. W Autodacie jest kategorycznie zakazane odpalanie silnika bez paska klinowego, bo może zostać uszkodzone koło pasowe na wale. W jaki niby sposób?
Problem polega na tym że nie mam żadnego zaprzyjaźnionego serwisu bo nic mi się ostatnio nie psuło. Nie chciałbym się dać naciągnąć na parę stów - stąd moje pytanie. Gość który ma płytę na sprzedaż twierdzi że to 99% panel i może mi go w ciągu godziny naprawić za 300zł. Tylko muszę dojechać do Zgierza z Grudziądza :/
AppData>Roaming>FFPortable. Plik nazywa się update.exe To plik od przeglądarki FF. Co jeśli bym po prostu usunął ten plik albo i cały folder? Windows mi się od tego nie posypie chyba? Windows się nie posypie po jego usunięciu.
Kluczyk jest chyba dobry gdyż na zapasowym dzieje się to samo. Dodam że problemy zaczęły się po wymianie paska rozrządu.
A tak może być, że jak masz nieoryginalne chińskie blokady, które nie trzymają wymiarów, to rozrząd pójdzie o pół ząbka nie w tę stronę To dla mnie niezrozumiałem jak może pójść o pół ząbka tak samo napięty rozrząd bez sciągania kół zębatych po wymianie paska.
Problem ze sterownikiem silnika, pompa paliwa uruchomiona, brak sterowania przekaźnikiem rozrusznika z wyjścia sterownika ( przewód fioletowy/biały pasek) silnik odpala więc zamykam.
obudowie paska rozrządu jest czujnik,to właśnie to
Pomiar kompresji wiele wyjaśni.
Jakie są konsekwencje nie sprawdzenia tego komputerem po wymianie paska (spadek mocy, kopcenie przy odpalaniu czy jakies poważniejsze uszkodzenie ?) ??
Próbowałem obrócić sroba od paska rozrządu i ani rusz co może być przyczyną?
czyli masz pulpit, nie masz paska? Czy może odpala eksplorator jako okienko przeglądarki plików? Mam pulpit, mogę na nim kliknąć prawym.... ehm..... wskaźnikiem - wtedy wyświetla "właściwości ekranu". Przeglądarka plików też się odpala. Paska nie widać. Próbowałem też uruchomić ShowTaskbar.exe - bez zmian.
To wezwij mechanika.
Cewka wymieniona bo też niedawno szwankowała , rozrusznik kręci. Zastanawiam się nad pompką wstępna napędzaną od paska , jest mozliwość jej sprawdzenia?
zdejmi pasek i sprawdz czy lozyska na alternatorze sie nie zatarly
Dla mnie to jest normalne. Jaki ma przebieg? . Te motory są mało problemowe. Awarii ulegają tylko membrany w pokrywie zawarów ,ale to objawia się piszczeniem i błedami mieszanki oraz czasami napinacz paska multi przy wiekszych przebiegach.
.mógł pasek przeskoczyć może odpalałeś na "zaciąg"
Kolega chce od razu z grubą rurą na słonia. Sprawdź tylny pasek zębaty.
Sprawdź czy wtrysk podaje paliwo.
witam panowie otóż od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem mojego paska kilka razy muszę wkładać kluczyk aż wkońcu zaskoczy,nie wiem w czym jest problem proszę o porade.
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
W takim razie pozostaje warsztat, bo nawet nie rozumiesz co się do Ciebie pisze. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... działów grupy Samochody [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fa... 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj,...
nie wiem bo gosc skasowal a juz potem nie wyskoczylo
Jeśli się pasek urwał to sprawdź rozrząd.
Sprawdzalem zasilanie jest na 100% mocno wsadzone do samego konca. Na eq pokazuje sie paski jak odpalam aimpa, llecz dzwieku nie mam dalej. Jest takie pstrykniecie czyli zasilanie ma a co z dzwiekiem...
Źle ustawiony aparat zapłonowy po zdjęciu paska rozrządu.Rozrząd ustaw na znaki i zobacz gdzie "patrzy" palec rozdzielacza.
Zrób zdjęcie silnika i osobno tej naklejki na osłonie paska rozrządu.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej i temperatury powietrza zbierają informacje potrzebne komputerowi dla wyliczenia dawki paliwa podawanego do wtryskiwacza. Uszkodzenia tych czujników powodują problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Wymień najpierw czujnik temperatury cieczy chłodzącej. http://obrazki.elektroda.pl/3899208600_1...
Pasek założyłem wszystko po dokręcałem. na pompie i rozrządzie znacznik jest pionowo na górze a na wale ( wymieniłem koło bo oryginalne było starte z czoła) ok 30 st w lewno od pionowo na dole po założeniu paska wiec wszystko oki., nie odpalałem bo nie miałem paska masy od silnika do karoserii. narazie dzięki za rady. pozdro
Podczas jazdy zerwało pasek i skuter zgasł. po wymianie paska. Paliwo dostaje, iskra jest, ciśnienie prawidłowe. Mimo to nie odpala jaka może być przyczyną?
Zaczynasz od cewki gaszenia i paska klinowego.
nie bardzo to wszysto zrozumiałem wina modułu moze byc ze skuter nie chce odpalic a to ze przerywa to: nie dostaje paliwa, moze byc ciut wody w baku i dlatego przerywa, zapłon ;)
Witam mam taki problem gdy odpalam mojego paska po kilku sekundach gaśnie wtedy wciskam wszystkie przekaźniki i odpala nie ma to znaczenia czy jest zimny czy ciepły . Treraz moje pytanie czy wiecxie może na czym polega ten problem i jeśli to przekaźnik to jaki numer :/ PROSZĘ O POMOC
I co z tym laptopem ? Jak na razie stoi w kącie, gdyż przez spięcie w ogóle nie odpala...
i założeniu paska osprzętu Bo stary wkręcił się w rozrząd, głowica w górę, tyle w temacie.
Jakie ciśni8enie na szynie?
Z którego roku to autko jaki silnik ....itd ,i co tam jeszcze wymieniałeś :?::idea:
Może też być wina zapłonu, za wczesny. Ustaw zapłon prawidłowo. Sprawdź też naciąg paska. Pozdrawiam.
Witam. Od jakiegoś czasu ma problem taki: rano wsiadam do Paska, odpalam jest pokazana temperatura faktyczna na zewnątrz, załóżmy wyjeżdżam z garażu, gdzie trzyma +6 i tyle pokazuje, lecz temperatura wyświetlana nie rośnie, choć w blokach pomiarowych temperatura z czujnika przed chłodnicą jest prawidłowa, jednak temp. określana jako uśredniona, czyli...
https://obrazki.elektroda.pl/3573355200_... Kilka razy już spotkałem się z tym, że w fiatowskich silnikach 2,5 i 2,8 przeskakuje rozrząd o 3 zęby tylko na pompie wtryskowe. Kolega ma Ducato 2,5 D to jeżdzi bez osłony rozrządu i co jakiś czas na drodze ustawią rozrząd na pompie zdejmując tylko górne kółko prowadzące pasek.
Nie ma dymu bez ognia, czyli jeśli z pychu palił, a teraz już nie chce :?: to trzeba do elektryka samochodowego zaprowadzić, nim się coś naprawdę zapali. Ten dym mógł być z przegrzania - coś dobrze nie kontaktowało, nie stykało, następstwem tego się grzało, i jeszcze bardziej się psuło, aż popsuło się bardziej trwale. Trzeba by zajrzeć skąd był ten...
moim zdaniem paliwo przymarzło:D woda w bezynie w taki mroz. . przepchaj węże sprezarką od zbiornika. bądz otworz wlot na bezyne... korek moze zamarz nie odbił i zrobiło sie pocisnienie krure nie puszcza paliw jak powinno. pzdr
Zacząć od tego by silnik bez paska i nawet bez wariatora wkrecal się w obroty praktycznie równo z manetką. Potem to już proste. Złożyć jak należy i musi jeździć
sprawdź rolki paska, sprzegło alternatora i czy pasek dobrze założony
Witam posiadam Skutera Router 4t typowy chińczyk na 10 calowych kołach z wyglądu nie rożni się prawie niczym od Cobusa i jest z nim problem otóż pękł w nim pasek wiec zmieniłem na nowy i jeszcze wymieniłem filterek paliwa i bendiks i nie chce zapalić przed naprawa palił od strzału. Próbowałem czyściłem gaźnik i nic iskra jest świeca mokra czyli paliwo...
Dzięki wszystkim! Obyło sie bez sznurka i warsztatu; jednak w czasie prób musiałem delikatnie (niezauważalnie) dotknąć tłoków - regeneracja głowicy i : - tłoki na równej wysokości - wpust wału korbowego na "9" - koła wałków rozrządu w blokadach - sukces !
Ustawienie rozrządu sprawdzałeś ?? ....może pasek przeskoczył o 1-2 ząbki.... .
Po wymianie uszczelki i paska pod głowicą samochód nie chce palić, ma iskrę i paliwo.
Jak na złom to pasek nożem potraktować . Na naftę szkoda kasy.
Odpalałeś auto bez paska wielorowkowego? Nie miałeś wczesniej problemów z temperatura silnika, może się zagotował?
Tak tak, na pewno.
Czy przed zmianą walka i paska auto spisywało się normalnie? Odpalało bez problemu? Jeżeli tak to przy spinaniu rozrządu coś poknociłeś.
po odpaleni auta i cofaniu kamerka pokazuje paski i czarny ekran a bez odpalania auta działa w miarę i nie wiem w czym jest problem jestem początkującym bo dopiero co kupilem vw tourana z tym radiem;;proszę o pomoc;;
Montaż cr1 załatwił problem.
Dzięki za informacje. Udało się już wymienić rolkę napinacza. Niestety chrobotanie pozostało dalej. Nie mam już pomysłów co to może być. Sprawdziłem sprzegiełko alternatora, też ok. Kiedy odpalam bez paska jest cisza. Ktoś coś wie? Nie wiem jak sprawdzać. Nie chcę wymieniać części na oko.
Ano tak, w tych silnikach to standard [url=http://www.serwismotoryzacyjny.com....
Trzy dni temu miałem identyczna awarię w Alfie 159 1.9 JTD. Rozleciało się to koło metalowo gumowe. Stopiła się guma, wszystko upaprane. Taki sam objaw, samochód trudno odpalał i źle pracował. Rozebranie do rozrządu i okazało się,że w obudowie paska pełno fragmentów gumy z tego koła i przestawiło rozrząd. Co ciekawe ścięło klin na kole wałka rozrządu....
raz miałem tak w masterze : uruchomił popracował chwile i zgasł, na samostarcie odpalał okazało się że przeskoczył pasek na pompie wtryskowej o 2 zęby. Po wymianie paska było dobrze.
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania ( kompresji). Ściągnij osłonę rozrządu , zobacz czy pasek jest cały.
mysle ze 1000 w tą czy w tą to nie ma znaczenia sprawdz czy ten pasek nie ma pęknięć rys sladu po rolce napinającej i czy ma odpowiednia szerokosc ja na takich paskach to robie spokojnie 100 tys
odpala paska alternatora paska rozrządu paska rozrzadu termet odpala gaśnie odpala
silnik jikov vaillant histereza podłączyć miernik samochodzie
porażenie pradem porażenie pradem
Jak zdjąć obudowę drzwi Ford Focus Kombi 2002 Jak zdjąć obudowę drzwi Ford Focus 2002?