Tdi- wg mnie arcydzielo ale zeby nie te dosc typowe usterki... Kolego nalezalo by wziac pod uwage rowniez zawor n-75 (nie mylic z EGR). Warto rowniez sprawdzic wezyki doprowadzane do i od turbo czy nie ma gdzies dziury. Lecz przewaznie to przeplywka lub w/w zawor. Ale trzeba by to potwierdzic bledami na ktorych sie nie znam. Jeszcze takie pytanie ode...
To jest błąd od przepływomierza. A rurę wypchnęło pewnie dlatego bo słabo dokręcona albo klamra nie trzyma.
Ok jutro to sprawdzę i dam znac
Witam i co znalazłeś przyczynę bo mam to samo pozdrawiam.
Sprawdz dokładnie kable przy wtyczce przepływomierza.
To nie dymiłby na czarno. Układ paliwowy - jakie paliwa tankujesz?
Dolot był sprawdzany I nic ewtualnie jak kolega pisze Przepływomierz .
Jak np przepływomierz mocno zaniża to efekt będzie jak u ciebie a błędu nie będzie..
Daj kod błędu
To jak powraca to trzeba zacząć od przepływomierza, wyeliminować ten błąd, obejrzeć wtyczkę , a może uszkodziłeś po prostu przepływomierz, nie czyściłeś go przypadkiem?
Póki co to nie ma szarpania. Dzisiaj sprawdzałem błędy. 520 sporadycznie na nowym przepływomierzu I drugi błąd przepustnicy zwarcie masy Przepustnica jest czysta bez nagarów Sonda bez błędów.
tak na moje oko jak podczas spadku mocy nie miga kontrolka świec to błędu niema a pozatym albo padł Ci przepływomierz albo n 75 przeładowuje silnik. POZDRAWIAM
Bezpieczniki przy zegarach sprawdzałem, są gdzieś jeszcze? sonda pracuje poprawnie ale nie patrzyłem jeszcze po jakim czasie rusza od odpalenia zimnego silnika, ale to by nie było jeszcze jakiegoś błędu od reszty osprzętu?
Błąd- "regulacja sondy lambda" po wykasowaniu problem nie minął. Co dalej? Edit: Po odpięciu wtyczki przepływomierza samochód zaczął żyć, swoje palił... Wymiana przepływomierza ostatecznie zakończyła procedure.
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Pompę ustawiasz czujnikiem zegarowym z odpowiednią obsadką , " przepływomierz jest chyba ok " chyba nie jest ok skoro jest błąd .
Licznik nie ma zadnych Błędów jedynie to po Podlączeniu go spowrotem jest błąd poduszek powietrznych ale go usune i nie pojawia sie spowrotem .
Okej narazie chyba mam winowajcę ale nie chcę zapeszać. N75 przy przekręconym zapłonie powinien cykać a w przypadku silników AHU zawsze powinien cykać nie tylko na odpalonym a u mnie właśnie nie cyka. Ogarnę na dniach n75 od kumpla podmienię i dam znać. Poza tym wyczytałem też, że w AHU w większości przypadków z odcinaniem turba jest właśnie zawór n75....
Czyszczenie nic nie pomoże bo to problem po stronie elektrycznej. Przed wymianą należało by sprawdzić zasilanie przepływomierza jak i jego polaczenie z komputerem silnika bo problem może leżeć w instalacji a nie przepływomierzu. Ten ostatni błąd nie tyczy się modułu komfortu a sterownika silnika.
No dobra ale mi chodzi czy to na pewno jest taki błąd że muszę ustawiać pompę ? Czy to może być coś innego? I te "wyłączenie" turba może być spowodowane zepsutym przepływomierzem lub tą źle ustawioną pompą?
Witam. Najlepszym rozwiązaniem jest,zajechać autkiem do warsztatu lub serwisu i oddać w fachwe ręce.Tam pewnie mają tekie coś jak komputer i dadzą sobie z tym rade :)Wymiana przepływomierza moze pomóc ale niezawsze.Osobiście się zetknąłem pare razy z usterką typu auto niema mocy i mała predkość.Wymiana przepływomierza nic niedała a błąd był zypełnie...
Pomiary oczywiście III, gaz w podłodze i 3000 obr silnik AFN Błąd skasowany dziś do 11 nic się nie działo......
nie tylko o pompę mi chodziło przepływomierz,N75,klapa w turbinie(bądż kierownica łopatek) EGR itp.
Przy wypadaniu zapłonów pierwszym podejrzanym jest układ zapłonowy, potem kompresja, w następnej kojeności instalacja gazowa (może powodować zarówno wypadanie zapłonów jak i błąd mieszanki, vardzo prawdopodobne że powoduje bąd miesznaki - tutaj potrzebne do sprawdzenia zarówno parametry jak i stan podzespołów), potem dolot i wtedy ewentualnie przepływomierz.
To ogólny błąd, niekoniecznie związany z EGR... zgłaszany na podstawie sygnału przepływomierza. Równie dobrze może go powodować niedrożny lub nieszczelny układ dolotowy.
Oczywiście, zamontowane ich już kilkanaście ale ten jest uparty. Szczerze mówiąc przepływomierza nie sprawdzałem ale jaka w nim zależność?
Podczas dmuchania w zawór w rurkę idącą do siłownika zawór ma przepuszczać, ale tylko jeśli stan EGR w tym momencie jest 0 czyli zawór fizycznie zamknięty. Zawór przy gaszeniu się zamyka. Błąd który masz może sugerować, że EGR jest zaślepiony, a odczyty z przepływomierza nie wykazują różnic przepływu przy otwartym i zamkniętym zaworze.
Witam, mam problem z Passatem, niekiedy wywala błąd przeładowania. Passat 1.9 tdi 130hp 2000r Czy ktoś może przeanalizować co tak naprawdę się dzieje na podstawie logów 011 i 003? Czy jest uszkodzony przepływomierz ? Czy może zawór n75? Czy zacięte kierowniczki na turbo?
Witam. Pacjent Passat 98, 1.8 ADR. Wyświetla błąd temperatury zasysanego powietrza sygnał za mały. Silnik pracuje prawie idealnie, tzn. czasami bardzo delikatnie przerwie na którymś cylindrze jeśli tak to można ująć. Przepustnica nowa VDO. Chciałbym aby pracował perfekcyjnie... Podpowie ktoś co czynić? Jakiej firmy przepływomierz żeby działał? Czy może...
Tak około 2cm, jak tak nie jest to zdejmij wężyk i rozruszaj sztange, wyczyścisz w ten sposób sadze która przy blokowuję kierownice w turbinie, przyczyn może być wiele, nie łódź się tym że trafisz za pierwszym razem.Silnik AFN ma to do siebie że trzeba w nim sprawdzić wszystko po kolei: turbina, nieszczelność w całym dolocie, przepływomierz, nawet ten...
VW Passat,1.9TDI 115KM,B5 2000r-silnik AJM Witam, mam problemik z autkiem...problem kilkukrotnie opisywany na forum ale nie jestem pewien co moze być przyczyną: Objawy 1 usterka: Opis-autko przełacza się w tryb awaryjny (traci moc przy 120km/h lub powyżej okreslonych obrotów) 2 usterka: Uruchamiajac silnik, po kilku lub kilkunastu sekundach z pod maski...
Błąd dotyczy elektrozaworu który steruje pracą EGR. Niestety nie ma to wpływu na kopcenie i szarpanie. Do przeglądu stan pompowtrysków i ich wiązki. Na początku sprawdź jednak ciśnienia doładowania żądane i rzeczywiste oraz analogiczne masa powietrza z przepływomierza.
Witam Mam problem z Passatem B5 1997r 1.6 AHL. Problem polega na bardzo dużym spalaniu paliwa i strzelaniu w rurę wydechową po wciśnieęciu i puszczeniu pedału gazu. Kod błędu: 00537 sterowanie lambda: Dolna wartość zatrzymania Zanim auto trafiło do mnie wymienili w nim sondę lambda. Podczas oglądania parametrów zauważyłem że czas wtrysku jest za duży...
Jakby zaniżał to waliło by błędem. Dodatkowe powietrze może mieć z EGR, a skąd pewność że to turbina nie zaniża. Najtańsza i najprostsza rada - zdobądź identyczną przepływkę i porównaj parametry.
Mam podobny problem tylko mi się świeci samo p0420. Kiedyś samo zgasło potem znów się zapaliło i obecnie tylko reset je gasi, a po jakimś czasie znowu się zapala. Samochód jeździ normalnie. Sprawdzony przepływomierz. Emisja spalin idealna. Pozostają mi do sprawdzenia 2 sondy lambda. Poza tym nie mam pomysłu co może być innego. ----------------------------------------...
Rozrząd dobrze ustawiony?
Dziekuję za info; powyższe linki już sprawdziłem wcześniej:) Auto stoi u mechanika, który sprawdzał vagiem (nie wiem jakim) i on mi powiedział o tym błędzie - chodzi mi o uściślenie elementów ewentualnych usterek, bo prócz wspomnianych wężyków, brudnej przepustnicy, przetartych kabli moze być i usterka przepływomierza: tyle wyczytałem. Sam auta nie...
Podmiana przepływki i ten sam objaw oraz błąd 18170 czyli P1761 wskazują na zwarcie w instalacji, sprawdź sobie najpierw instalację zasilania przepływomierza w poniższy sposób a jeśli pomiary nie będą adekwatne to szukaj zwarcia na instalacji jednej i drugiej wiązki : http://obrazki.elektroda.net/33_12797836...
Witam, posiadam VW Passat B5 z silnikiem 1.8t APU Jakiś czas jeździłem i jak dla mnie miał mało mocy, posiadając kabel od BMW wgrałem Polski vag i sprawdziłem. był błąd przepływomierza, jak poszukałem, znalazłem, przełamany przewód przy wtyczce do niego. Po zarobieniu kabla auto lata jak trzeba ale dużo pali, ciężko zejść poniżej 10l przy bardzo spokojnej...
A jakie masz wogóle błędy, może przepływomierza? Pozdrawiam.
Pominąłem filtr, paliwo od razu zaciągnęło, po zgaszeniu pompa trzyma paliwo w przewodzie. Odłączałem przepływomierz, żadnej reakcji na silniku. Po podłączeniu tylko błąd czujnika temperatury, ale był odłączany. Wtryski sprawdzone i ok. Podmienię dzisiaj przepływomierz sprawdzę rozrząd. zegara nie mam teraz to w poniedziałek ustawie, jeżeli to nie pomoże...
Witam. Pół dnia przeglądam google, 2 dni walczę z samochodem. Problem polega na tym, iż ostatnio jak wracałem z trasy, to nagle zaczęło mu brakować mocy poniżej 3tys obrotów. Teraz nie ma już jej wcale. No to myślę okej... I podpinam się do vaga, a tam błąd: przepływomierz powietrza, zwarcie k/masy. Podstawiłem drugi przepłyomierz - efektów brak. Wszystko...
Może odpowiedz na moje pytanie pomoże innym. Dlatego porszę o pomoc Mam passat b5 AJM 2000r PD. Problem mam taki wyskakuje błąd 17958, auto jest mułem cały czas czyli ma niedoładowanie westgate działa testując vagiem czyli n75 tez działa. Pomierzyłem rezystencje i napięcia na tych zaworkach i są dobre. Ostatnio zdjąłem kostkę z przepływki przejechałem...
Jeżeli to jest silnik na pompie nie pompowtryskach to można zamienić przepływomierz na inny dobry i sprawdzić, ewentualnie sprawdź cały układ paliwowy -elektrykę. Są jakieś błędy na VCDS. Kiedyś miałem problem z przepływomierzem , nie chodził a błędu nie pokazywał, w serwisie chcieli mi wymienić turbinę, ale po moich namowach podmieniono przepływomierz...
Proszę o pomoc- w passacie 1.8 benzyna (B5) padł mi akumulator po tym jak auto stało 10 dni w garażu. Po wymianie akumulatora zacząłem mieć problemy z rozruchem auta tzn. gdy go zapalam w silniku coś strzela i auto gaśnie, po kilku rozruchach i takim strzelaniu uspokaja się i dalej wszystko jest ok. Powtarza się to jak samochód stoi ok. 7-8godz. Mechanik...
Panowie, usterka rozwiązana, po raz pierwszy od pół roku jechałem więcej jak 120 km/h. Błąd był taki ze mechanik kupił czujnik do przepływomierza NIEORGINALNY, lecz błąd był jeszcze jeden przy czujniku N75, zamienił jakoś te przewody i jeden wężyk został odłączony - ponoć nie dostawał właściwego sygnału. Gość który Mi naprawił usterke specjalizował...
Witam. Mam problem z Passatem B5 + gaz, auto przy odpaleniu ma zaledwie 600 - 700 obrotów. Trzęsie całą budą i strzela coś w silniku. Po nagrzaniu silnik się troszkę stabilizuje, obroty są na poziomie 900, ale dalej ??nie równo chodzi (tak, jak by na 3 cylindry). Dzieje się tak samo na benzynie i na gazie. Po podłączeniu kompa pokazywał błąd przepływomierza...
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
Ten przypadek pokazuje, że czasami nie warto wierzyć niemieckim komputerom. Problem nie był w wtryskach. Przypadkowa obserwacja namierzyła dziada. tzn. zacząłem kombinować i po wymianie świec wszystko jakby się uspokoiło. Stoję, patrzę, czekam aż przygaśnie no i się nie doczekałem. uznawszy że to było to, pozbierałem zabawki. Macha w dół i znów szaleją...
Witam, Mam "mały" problem ze spalaniem w Passacie z silnikiem 1.6 Benzyna (bez instalacji gazowej) otóż po zakupie auta miałem do wymiany przepływomierz powietrza o numerach AFH60-10B wymieniłem go na przepływomoerz o numerach AFH60-10A który tez jest na trzy piny, nie znalazlem nigdzie czym one sie różnią, po wymianie komputer przestał pokazywać błąd...
Passat b5 1.9 110 koni Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze...
Trochę odgrzewam kotleta. Brak mocy i szarpanie było spowodowane swiecami. Ale nie zmieniło to spalania. Teraz występuje błąd na VAG zbyt bogatej mieszanki 537. Chciałbym dobrze sprawdzić ten przepływomierz (jakie wartości powinien wykazywać i na jakich blokach, na postoju czy w ruchu) bo ogólnie za bardzo skąd podmienić nie mam a żeby kupić nowy od...
Spróbuj zmienić przepływomierz u mnie w a4 było bardzo podobnie po zmianie niebo a ziemia i spalanie mi spadło (wynik dogorywającego przepływomierza) No ja ostatnio zmieniałem silnik i też pomogło POLECAM! :) co do Ciebie to 01237 powoduje spadki mocy dość mocne :) no i typowy 00575 to tryb awaryjny i wtedy nie znajdziesz podciśnienia na gruszce żadnego....
W zasadzie, to mogę zrobić logi czujnika G62 dla zegarów i dla ECU, ale nie wydaje mi się żeby w nim był problem..ale kto wie.. 🙂 Co do uszczelek kolektora ssącego..tutaj będzie gorzej, ale z drugiej strony, myślę że jakby uszczelki były złe, to komputer biłby błędem o zbyt ubogiej mieszance 🤔 Dodano po 4 Przed chwilką zmierzyłem czujnik...
A czemu nie napisałeś ze masz błąd zaworu początku wtrysku? P.S. Ustaw rozrząd, na blokady, potem doreguluj pompę wtryskową tak aby w Basic Settings w 000 w drugim polu na ciepło było 055 a nie 255. Jeśli nie masz blokad, zleć ustawienie rozrządu warsztatowi. Dodano po 56 Z logów wynika że co najmniej jeden ząb, opóźniła się pompa, pasek przeskoczył....
No co coś mi tu nie pasuje albo już kupiliście z takim wałkiem. Ja to widzę tak, zawór jest zasilany z 53 pinu ECU a nie 45, na 45 jest plus po stacyjce który zasila miedzy innymi przepływomierz. Podejrzewam na 99% że ktoś podłączył zawór do 45 bo nie działą wyjście 53, a problem z trybem awaryjnym nie koniecznie musi mieć związek z tym błędem. Musisz...
Witam, temat zakładany juz wielokrotnie jednak ja wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Mój passat jadąc pod górę przełączył sie na tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika stracił moc. Komputer pokazał błąd ciśnienia doładowania. po wyczyszczeniu turbiny błąd zniknął i auto juz sie nie przełącza na tryb awaryjny i nie pokazuje...
Witam Mam probem z passatem . Po nagrzaniu się do temp pracy (przeważnie) najpierw gaśnie , potem ciężko go zapalić, i nie chce wkręcać się na obroty (obrotomierz dziwniee skacze). jak jeżdze na gazie to wybucha gazprzed przepływomierzem. Po podopięciu do vaga pokazuje błąd dotyczący czujnika G28 położenia wału korbowego - brak sygnału. JAk sprawdzić...
Proszę o pomoc Problem polega na tym ze silnik nie chce wejść na obroty, wymieniłem sondę Lambda ponieważ komputer wykazał błąd, bez zmian, wymieniłem przepływomierz i czujnik temperatury i dalej bez zmian, samochód nie chce wejść na obroty, dławi się jakby stracił moc, czasem słychać jak odbija w kolektor ssący, jeszcze na zimnym można pojechać kawałek...
Może tak powiem co wymieniłem po regeneracji pompowtrysków ponieważ wyskakiwał na desce check-engine no i fachura z VW powiedział że EGR nie działa prawidłowo więc kupiłem nowy lecz to nie pomogło pojechałem do następnego fachowca z komputerem błąd już nie wyskakuje ale nie równo pracuje. No i dalej grzebał stwierdzili że był jakiś zaworek wpięty nie...
Zaświeca, albo czy w ogóle zaświeciła się kiedykolwiek pomarańczowa "kontrolka od silnika"? Uszkodzenie Map sensora to rzadki przypadek.. Bez rzucenia okiem na bloki pomiarowe, bodajże 10, 11, ciężko coś powiedzieć, trzeba sprawdzić ciśnienie i przepływ powietrza.. Może to być równie dobrze przepływomierz, i w sumie na to mi wygląda, jeśli dolot i podciśnienia...
Dzisiaj złożyłem środek i zabrałem się za silnik. To przerywanie i strzelanie w wydech spowodowane było ściągniętą rurką podciśnienia z jakiegoś zaworka na kolektorze dolotowym. Po włożeniu rurki silnik na wolnych obrotach zaczął poprawnie pracować ale..... przejechałem się kawałek dając mu po garach żeby przepalił się nieco po dłuższym postoju. Uprzednio...
Witam nie znalazłem innej kategorii jak coś to proszę o przeniesienie. Otóż problem jest taki kopiłem Passata kombi : vw b5 fl 2002r 1.9 tdi AVF 130km tiptronic EVF Passat nierówno chodził na liczniku ma najechane 300 tys km oraz bardzo słabo jechał tzn nie miał mocy do ruszenia i dalej wejścia na obroty na postoju na obroty wchodził ładnie, węże od...
Wysłany: Dzisiaj 17:52 Utrata mocy 1,9 TDI AHH 90 km . PASSAT B5 Witam Panstwa serdecznie, zanim napisałem na forum zrobiłem kilka kroków. Zacznę od tego że samochód jadąc pod górkę na 3 cim biegu stracił moc i ta k potem już jechał do domu bez doładowania. Usiadłem przed komputerem poczytałem - posedłem odpalić samochód i jakby nigdy nic (smiga) do...
Witam wszystkich forumowiczów. Tydzień przed własnym ślubem mam problem z moim Passacikiem, który jest mi bardzo potrzebny gdyż mam kupę jeżdżenia i brak czasu na mechaników. Z rozrządem Sobie poradziłem to i tutaj myślę dam radę. Jeżdżę Passatem B5 FL 1.9 TDI 131KM 2002r Od 2 dni z dnia na dzień straciłem moc w samochodzie. Rozpędza się jak traktor,...
witam serdecznie forumowiczów. mam pytanie odnośnie przepływomierza w vw passat 1.9 tdi 110 km. Dziś nieoczekiwanie przy próbie powrotu do domu z działki samochód zaczął łapać muła, jak dotąd było wszystko ok. Po przyjrzeniu się bliżej problemowi sprawdziłem wężyk od gruszki czy nie jest spękany - ktoś założył wężyk pneumatyczny(niebieski) od siłowników,...
Witam. Mam problem z paszczurem swoim. Wpada w tryb awaryjny, po przekroczeniu swoich obrotów, restart komputera pomaga aż do przekroczenia ponownie tych obr... Panowie co robić ? Zacząłem od wężyków, były średnie wiec wymieniłem wszystkie na nowe. Notlauf dalej. Czas podpiąć vag-a i zrobić logi i teraz pytanie do speców, co mu dolega ? ( zapieczone...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym w granicach 1100. Po wrzuceniu luzu auto dość wolno zwalnia obroty i zjeżdza na 900 gdy po chwili wrzuca na 1100. Cewki wymienione na nowe, świece wizualnie dobre szczelina może ciut za duża bo w granicach 1 cm. Sporadycznie w Vagu wyskakuje błąd przepływki, ale auto pracuje na LPG wiec przepływomierz...
wiec moze wymien jeszce raz przeplywomierz jak wtedy pomogło? a potem to pozostaje juz diagnostyka w warsztacie lub podmiana komputera
Poniosło mnie i to nie trochę - to fakt a alkohol też zrobił swoje - przepraszam za emocje. Logi ciśnienia doładowania turbo wskazują, że jest moment (miejsce) w którym zmienna geometria się haczy i spada wtedy ciśnienie doładowania (w zakresie 2800 do 3100 obrotów). Ponowne zlogowanie tej grupy pozwoli na sprawdzenie czy tak się dzieje za każdym razem...
witam panowie.Układ Motronic ME 7.1 .Sterownik silnika wywala błąd addytywna korekcja mieszanki poza granica na plus-miszanaką zbyt uboga na biegu jałowym i częściowym obciążeniu.Po skasowaniu błędu korekcja automatycznie sie kasuje i w tym czasie na sondzie ubogo aż korekcja dojdzie do 5-6% dobry skład mieszanki powraca.Znalazłem kilka nieszczelności...
węże sprawdziłem i jest wszystko dobrze podłączone dziś jadę na komputer i zobaczymy co mi wykaże czy są jakieś błędy
Dziękuję za odpowiedź. Turbo stanęło, klapki zmiennej geometrii dokładnie całkiem padły. On przed wymianą turbo tak kopcił bardzo delikatnie ale jak jadę za żoną to widzę to siwy dym lekko niebieskawy. Wymieniliśmy również przepływomierz bo się palił błąd od niego. Teraz żona mówi że jak jedzie to czasem zapala się spowrotem silniczek na desce rozdzielczej...
erykm1, po 1) skąd wiesz że masz zatkany katalizator? po 2) katalizator się wymienia a nie przeczyszcza po 3) zanim się coś wymieni w silniku, najpierw się diagnozuje, chociażby odczyt błędów a potem logi dynamiczne (jeśli silnik faktycznie muł i zapchany kat, to zdecydowanie komputer pokaże odpowiedni błąd....) po 4) masz instalację lpg, nie wiadomo...
Passat B5FL 1.9tdi 131 Awx. 2003 sedan Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy. Dodam, że nie przekraczam obrotów 1200-1400 a spalanie i tak wysokie. Do tego co się dzieje z mocą, brat ma Golfa 4 1.9 tdi 101km z tą samą skrzynią biegów czyli 5 biegowa. Jego wchodzi na obroty...
Zacznij od sprawdzenia nieszczelności pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem. Przydałoby się odczytać błędy z ECU.
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
Witam. Mam problem ze swoim Passatem B5 1.8 V20 B+G z 1997r. (Zwykły 125KM bez turbo) , otóż nie pracuje równo na biegu jałowy oraz gdy schodzi z obrotów są delikatne szarpnięcia w dodatku gdy chodzi na biegu jałowym telepie silnikiem pod maską że szkoda gadać (Jakby nie palił na wszystkie gary lecz PALI ). Od razu pomyślałem że to będzie jedna z najłatwiejszych...
Rozrząd był robiony w tym roku Zmień mechanika na pierwszy rzut oka, jeżeli był robiony i tak to wygląda :) Koło górne ma regulację, po wymianie rozrządu powinno się wpiąć VAGa i ustawić synch. w okolice 0 (najlepsza sytuacja). Co prawda Twoje wartości mieszczą się w parametrach +/- 3.0 ale sugeruję zajrzeć tam i ruszyć kołem aby to ustawić. Google...
Tak więc dziś testowałem , sprawdzałem autko może z 4 godziny kod silnika to : ATJ sterownik silnika: Diesel EDC 15P porównanie ilościowe mg/H : zawór 1 -1,01 zawór 2 0,49 zawór 3 0,61 zawór -0,11 kąt wyprzedzenia zapłonu 63,5 stopnia, wartość masy powietrza zadana 250 mg/H a zmierzona 401,5 mg/H, w szynie CAN BUS błąd 0.414 Sterownik błędnie kodowany...
Witam, Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Wracając do moich problemów silnik w moim VW PASSACIE jest to silnik 16 V AHL, oczywiście na wtrysku (instalacja- wtrysk gazu 4 generacja firmy BRC), problemy, które mam dotyczą zarówno pracy na benzynie jak i gazie. Oczywiście diagnozę pierwotną zacząłem od wymiany świec, później doszła sonda oraz przepływomierz,...
Sprawdź przepływomierz, a najlepiej zacznij od błędów w komputerze, czy jakieś są
Witam od pewnego czasu wyrzuca mi błąd adaptacja w silniku 1.8adr 98rok mieszanki silnik nierówno pracuje Sonda przepływomierz czujnik położenia przepustnicy czujnik położenia wałka rozrządu czujnik temperatury oraz silniczek krokowy sprawne ktoś miał może taki problem? Z góry dziękuje za odpowiedź.
szarpiąc już przy redukcji z 5 na 4 i przy załączaniu "D". Na zagrzanym oleju pojawiło się u mnie właśnie takie wadliwe działanie skrzyni w Passacie B5 1.8T w 99% przypadkach włączania D, bądź redukcji z 5 na 4 przy obrotach niższych niż 2tys rpm. Czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Olej dedykowany z filtrem wymieniony 20kkm temu, błędów brak. Usterka...
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
Siema. Siedzę na Forach od 4 miesięcy szukając rozwiązania niedomagań swojego samochodu... i w końcu po wykorzystaniu wszystkich rad, postanowiłem opisać problem tutaj. Sprawa dotyczy Passat B5 1.9 TDI silnik serii AJM 115 KM. Generalnie samochód pow. 370 kkm i 18 lat użytkowania do najnowszych nie należy. Niestety moje objawy do typowych usterek również....
Witam Koledzy, Zwracam się do Was o pomoc, ponieważ w ostatnim czasie natrafiłem na dość może nie tyle uciążliwy, co upierdliwy problem. Byłem już u kilku magików od VW, ale żaden nie potrafił rozwiązać mojego problemu. Może opiszę całą sytuację od początku. Jestem właścicielem Passata B5 1.9 TDI 115KM AJM ’99 (na pompowtryskiwaczach). Sześć tysięcy...
Poniżej przesyłam kilka postów z forum www.toledoclub.pl. sam jestem użytkownikiem toledziaka 1.9 tdi "auto przechodzi w tryb awaryjny i turbawka wtedy nie pompuje pewno po tym mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia wyskoczyl blad 00575?? moga byc 2 mozliwosci duza nieszczelnosc w dolocie wtedy rowniez nie bedzie cisnienia + straszny batory za autem,...
Witam, mam takie pytanie po części głównie do posiadaczy 1,8 turbo grupa VW/Audi. Na pewno są tacy co użytkują jeszcze starsze wersje typu AEB czy AGU. AEB to Passat B5 i Audi A4 B5 AGU to kompakty A3 8L, Octavia I, Golf IV Pytanie mam gdzie diagnozować problemy z tymi silnikami? No bo tak, obok 1,9 tdi to dość popularna jednostka, na pewno nie jest...
Witam. Miałem dzisiaj troszkę czasu aby zająć się autem więc mam te logi o które prosiliście i również mam pewne spostrzeżenia. Logi z grup 003, 008, 011, 001, 018, 023 zamieszczam poniżej. Logi zostały wykonane podczas przejazdu około 2-3 km: [url=http://vaglog.pl/log_241392.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241387.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241388.html]00...
Kolego, na początek kup sobie popularny niebieski kabelek za dwie dychy z popularnego serwisu. Po zakupie podepnij go najlepiej pod komputer z systemem xp i z pomocą np. vcds odczytaj błędy z sterowników. Spisz je sobie na kartce i skasuj je. Po kilku dniach odczytaj błędy. Pamiętaj, że to są wyłącznie wskazówki, można poczytać o konkretnych błędach...
witam mialem ostatnio ten sam problem z takim samym silniczkiem wymieniłem przepływomierz i problem zniknał jestes pewien tego przepływomierza co zmieniłes moze trafił sie wadliwy
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Błędów żadnych polski vag nie pokazuje A amerykański? Jakie wskazania sondy, przepływomierza są kiedy go muli?
Witam. Prosze o odczyt logów i pomysł na usunięcie usterki. Każdego dnia po odpaleniu auta na zimnym silniku przez kilka sekund auto faluje na obrotach pomiedzy 1400-400 i nagle gaśnie , gaśnie 3-4 razy i przy 5 próbie już auto odpala normalnie . Przepustnica czyszczona , była również podmieniana i problem był ten sam. Świece nowe, cewki podmienione...
Jak odłączenie EGR likwiduje wszystkie bolączki to albo masz nie ten lub niesprawny przepływomierz ewentualnie dużą dziurę za turbo lub klapa gasząca żyje własnym życiem.
i wreszcie znalazlem rozpiety wezyk wychodzacy gdzies z pod filtra powietrza cienki malo widoczny wydaje mi sie ze fabrycznie jest za krotki vag wskazywal bledy sporadyczne wczesniej podmienialem oczywiscie przeplywomierz i czujnik cisnienia turbiny
Gaz jest firmy stag, z tego co wiem powinien być jeszcze na gwarancji więc będę musiał poszukać papiery i skoczyć do gazownika. Jeśli chodzi o błędy: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 35-10 - - - Intermittent są też spowodowane przez problem...
Witam. Robienie logów w trybie awaryjnym bezcelowe.Na początek sprawdź przepływomierz[00553] a następnie sprawdź co się dzieje z ciśnieniem doładowania[00575] /turbina, sterowanie turbiną, szczelność układu dolotowego.
Na pałe nic nie wymieniam bo to są koszty a z natury oszczędny jestem :) Zaworek N75 wymieniony, auto zapie.... jak wcześniej, to była przyczyna. Na kompie nic nie pokazało więc inaczej niż metodą prób i błędów zdiagnozować się nie dało. pozdro ludzie, dzięki za pomoc.
błąd przepływomierz przepływomierz passat passat przepływomierz
piszczenie dysku twardego instrukcja navigon przygasa płomień
Chłodzenie tunera Wiwa - jak zapobiec przegrzewaniu? Monitor LG W2271TCT nie włącza się - możliwe przyczyny