Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
Tam masz mieć normalne napięcie po rozruchu silnika mierz to żarówką 5w.
https://obrazki.elektroda.pl/4398775100_... https://obrazki.elektroda.pl/3467125900_... https://obrazki.elektroda.pl/2112717600_...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic84...
Witam z tego co mozna odczytac na wagu widac roznice cisnien pomiedzy zakladanym przez program w sterowniku a cisnieniem zczytywanym przez czujnik cisnienia przy 3087 zakładane masz 1815 mbar a zczytuje ci niecałe 1400 wiec gdzies masz ubytek pomiedzy turbina a kolektorem ssącym w pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnos polaczen na wezach stan interculera...
Ja bardziej przyjrzał bym się pompie podciśnienia. Tym bardziej że turbo jest nim sterowane. Zrób loga z danych przepływomierza oraz ciśnienia doładowania.
Obok sterownika silnika jest padnięty bezpiecznik.Szukaj.
Potrzebuje opis pinów do przepływomierza Hitachi w VW Passat B5, 058133471, 3 piny
Koledzy potrzebuję oznaczeń przepływomierza do passata b5, rok 99.Oznaczenie silnika APU 1.8T 20V
Czyli ten nowy przepływomierz jest ok?
Wydaje mi się że powinieneś zrobić adaptację nowego przepływomierza
Sprawdz dokładnie kable przy wtyczce przepływomierza.
POdejrzenia skieruj ku przepływomierzu.
Witam. Dzisiaj padł mi przepływomierz w passacie b5 1.9 tdi AHU 90KM i nie wiem jaki przepływomierz kupic. Używka, zamiennik czy orginał jest tego masa a portwel cienki:P. Może coś doradzicie.
...Tym bardziej, ze auto mam z 97 roku, a po winie pokazuje 98. A co to ma do rzeczy?
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Dolot był sprawdzany I nic ewtualnie jak kolega pisze Przepływomierz .
nie kupie tamtego bo wiecej i taniej jest tych bosha Dodano po 47 Z którego autka ten drugi? To ci podpowiem. z passata b5
Przepływomierz też coś nisko pokazuje. Ja bym manometrem sprawdził czy nie pokazuje bzdur.
podłącz przepływomierz
To jest błąd od przepływomierza. A rurę wypchnęło pewnie dlatego bo słabo dokręcona albo klamra nie trzyma.
Ok jutro to sprawdzę i dam znac
Z tego, co kolega opisał, to objawy wskazują na usterkę zaworu recyrkulacji (EGR) lub przepływomierza.
Poszukuję przepływomierza do VW Passat b5 1.9 tdi 130KM.
Na płaskim.Lepiej zrobić pod górkę?
Znajomy miał podobne objawy, skończyło się wymianą przepływomierza.
Okazało się że to był przepływomierz powietrza
Witam i co znalazłeś przyczynę bo mam to samo pozdrawiam.
Masz błędy i nie wiesz co masz robić ? - wyreguluj początek wtrysku - sprawdź okablowanie , ewentualnie wymień przepływomierz
Moderatorzy zamknijcie ten temat, zero pomocy.
wymiana przepływomierza pomogło
W przepływomierzu jest czujnik.
Błąd dotyczy elektrozaworu który steruje pracą EGR. Niestety nie ma to wpływu na kopcenie i szarpanie. Do przeglądu stan pompowtrysków i ich wiązki. Na początku sprawdź jednak ciśnienia doładowania żądane i rzeczywiste oraz analogiczne masa powietrza z przepływomierza.
Błąd- "regulacja sondy lambda" po wykasowaniu problem nie minął. Co dalej? Edit: Po odpięciu wtyczki przepływomierza samochód zaczął żyć, swoje palił... Wymiana przepływomierza ostatecznie zakończyła procedure.
Hej znalazłem przyczyne był przerwany kabel od kostki do przepływomierza
byłem u diagnosty zrobił adaptacje i nadal to samo. Na zimnym obroty spadają i falują a na gorącym silniku jest w miare dobrze. Czy od przewodów obroty spadają tylko przy zimnym silnku? I co to jest ten silniczek krokowy?
A jakie masz wogóle błędy, może przepływomierza? Pozdrawiam.
Może być przepływomierz ale i może być turbina.
Witam Mam passat´a 1.8T ktory kiepsko rano pali tzn. dławi go i zaraz gaśnie bo ma obroty rzędu 500-600. Jak silnik ciepły to pali "na tyk". Sytuacja jest tylko rano gdy silnik jest całkiem zimny.Powymieniane filtry i świece, olej i czujnik temperatury. Mimo że jest to benzyna podejrzewam przepływomierz który dziś odkreciłem i okazało się że jest cały...
Odłącz przepływomierz i przejedż się autem, sprawdż czy lepiej jeżdzi. Posprawdzaj wężyki od podciśnienia turbiny i zaworu doładowania czy nie są pęknięte.
a z moimi logami ktos poratuje?
Sprawdź jaką dawkę powietrza pokazuje przepływomierz
czy to moze byc wina przeplywki ? Albo cos z przepustnicą... ;/ Z przepływomierzem nie ,a z przepustnicą tak. Tester i diagnostyka.
To nie dymiłby na czarno. Układ paliwowy - jakie paliwa tankujesz?
Miałem to samo w passacie b5 1.9 TDI 110km winny jest przepływomierz.
Spróbuj zmienić przepływomierz u mnie w a4 było bardzo podobnie po zmianie niebo a ziemia i spalanie mi spadło (wynik dogorywającego przepływomierza)
A jeżeli z auta zrobi się muł to będziesz taką zamianę chciał zostawić na stałe? Przepływomierz to nie jakaś tam ozdóbka, jego parametry są dokładnie ustalone przez projektanta silnika.
Rozrząd dobrze ustawiony?
Normalne spalanie tego auta.
Lpg nie ma, przy temperaturze 90 stopni sie to zaczyna, nie kopci wcale komputer pokazał coś odnośnie przepływomierza i czujnik położenia wału
Przepływomierz cały czas pokazuje zaniżoną dawkę powietrza, albo jest walnięty, albo układ dolotowy pomiędzy nim a turbiną jest nie szczelny (np zapieczony EGR, dziurawy wąż)
trochę mało tego powietrza,
Zgodnie zodpowiedzią geble, problem rozwiązany Temat zamykam.
Zrób logi dynamiczne; wydatek paliwa, ciśnienie zadane i rzeczywiste, odczyt z przepływomierza... Na pewno szkopuł się ukarze..
Gdybym się na tym znał, to bym nie prosił o pomoc. Mam rozumieć przez Twój post iż przepływomierz zaniża dawkę tak ?
Przepływomierz nie żyje.
Ale kocopoły "tak adoptuje się przepustnicę",w tym silniku vag 01 silnik 04 nastawy podstawowe kanał098 i trwa adaptacj przepustnicy 4 sek, ściągać kleme -to pomaga w oplu 92r, a nie w passacie. A co do problemu stawiam na przepływomierz Pozdrawiam Artur
Oczywiście, mniejsza ilość powietrza płynąca przez przepływomierz, powoduje ubogą mieszankę.
Przepływomierz powietrza tak się zachowuje. Podmień.
Odepnij przepływomierz powietrza, miałem coś takiego na warsztacie.
ok, dzięki kolego. Jutro wymienię zawór. dam znać czy pomogło. pozdro
Jak przepływka sprawna zrób teraz logi dynamiczne gr 01, 03, 08 ,10, 11 Dodano po 1 nie wyciągaj jeszcze turbiny to że się wcześniej nie wykręcała było spowodowane przez przepływomierz.
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
tak na moje oko jak podczas spadku mocy nie miga kontrolka świec to błędu niema a pozatym albo padł Ci przepływomierz albo n 75 przeładowuje silnik. POZDRAWIAM
witam. 115koni to jest rok 99, moj jest 98. dzieki za podpowiedz.
Dolot sprawdzony? Wszystko szczelne? Przepływomierz 30 letni? Czy nowy z ASO? W jakim stanie N75? I tak jak wyżej logi dynamiczne.
Informacja serwisowa Pierburg nr .SI 0079 -opisana kontrola przepływomierza. Dostępna w sieci.
Trochę dziwne, ogranicznik dymienia cały czas trzyma stały poziom mimo zmiany masy powietrza, chip na pewno dobrze zrobiony? Wcześniej jeździł dobrze, czy tak się dzieje po chipie? Jak masz możliwość podmień przepływomierz.
Witam wymień przepływomierz powietrza i autko będzie śmigać :D
Witam, mam problem z autem Volkswagen Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM AWX. Turbina po regeneracji. Brak mocy 0-2000 obr., totalny muł, a później odlot. Czy to wina pompy vacuum? N75 nowy, N239 nowy, przepływomierz podmieniony, mapsensor nowy, akumulator podciśnienia też. Już nie mam pomysłu. Z góry dziękuję za rady.
Daj kod błędu
Zwróć uwagę czy działa ci turbina , powinieneś to czuć po przekroczeniu pewnych obrotów podczas dynamicznej jazdy. W golfie III z silnikiem 1.9 tdi 110 km też tak mieliśmy i byłm problem z zatartym ciengnem od turbiny i też wystąpiło to nagle, chyba że wina po stronie elektroniki lub przepływomierza.
Przy wypadaniu zapłonów pierwszym podejrzanym jest układ zapłonowy, potem kompresja, w następnej kojeności instalacja gazowa (może powodować zarówno wypadanie zapłonów jak i błąd mieszanki, vardzo prawdopodobne że powoduje bąd miesznaki - tutaj potrzebne do sprawdzenia zarówno parametry jak i stan podzespołów), potem dolot i wtedy ewentualnie przepływomierz.
Sprawdź okablowanie od ECU do przepływomierza. Ten przepływomierz to oryginał czy podróba.
Do sprawdzenia przepływomierz (odpiąć kostkę), sprawdziłbym czy nie ma spalin w płynie chłodniczym może uszczelka pod głowicą.
Problem rozwiązany, przepływomierz był walniety, po wymianie wszystko ok.
Witam odepnij przepływomierz i wtedy spróbuj odpalić. Samochód będzie w trybie awaryjnym, nie będzie brał danych z przepływomierza i czujnika temperatury .
Okej narazie chyba mam winowajcę ale nie chcę zapeszać. N75 przy przekręconym zapłonie powinien cykać a w przypadku silników AHU zawsze powinien cykać nie tylko na odpalonym a u mnie właśnie nie cyka. Ogarnę na dniach n75 od kumpla podmienię i dam znać. Poza tym wyczytałem też, że w AHU w większości przypadków z odcinaniem turba jest właśnie zawór n75....
Razem z literową końcówką. Bo przepływomierze wyglądają identycznie a mają różne charakterystyki zakresy.
To jak powraca to trzeba zacząć od przepływomierza, wyeliminować ten błąd, obejrzeć wtyczkę , a może uszkodziłeś po prostu przepływomierz, nie czyściłeś go przypadkiem?
Przepływomierz i zawór dv to typowe usterki.
jeszcze log statyczny nastawów podst. EGR Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mgacki_81173.html Doradzi ktoś gdzie szukać ? może egr źle pracuje ? Mała zmiana silnik to ATJ nie AJM
proponuje sprawdzić wartość masy zasysanego powietrza (przepływomierz) oraz wielkość ciśnienia doładowania (turbina)
Kupiłem spraj do czyszczenia przepływu nic nie dało, więc kupiłem na szrocie też nic nie zmieniło się chyba pozostaje tak jak kolega wyżej pisze na nowy i to chyba jakiejś dobrej firmy tylko mam pytanie jaki kupić. Jeszcze jedno jak wyciągnę wtyczkę od. Przepływki silnik chodzi równiutkich i nie kopcić ale przyspieszenia brak.. Jak myślicie czy na pewno...
Sporadyczne,mało wykrywalne przekłamania przepływomierza,mało oryginalnego zresztą,po wymianie ok.dzięki za zaintereresowanie.
Błędów żadnych polski vag nie pokazuje A amerykański? Jakie wskazania sondy, przepływomierza są kiedy go muli?
Objaw masz na gazie i na benzynie? Jak wyglafa stan układu zapłonowego? Sprawdź odczyty mas powietrza i skonfrontuj z ciśnieniem doładowania, z pomiarów idzie dowiedzieć się czy przepływomierz jest sprawny.
zamówiony używany oryginalny przepływomierz Hitachi za 60zl, dzisiaj podmieniłem zobaczymy co będzie,
Ok jestem po wizycie na komputerze. Błędy crush date pokasowane poduszki podłączone i wszystko ok teraz pytanie :) Jak kontrolka od poduszek normalnie gasnie po odpaleniu silnika z poduszkami jest wszystko ok i wrazie jakiegoś nieszczęścia wypalą ponownie?? i ostatnie pytanie od czego jest ta wtyczka http://obrazki.elektroda.pl/8787705800_1...
Jest jakiś program lub strona, na której będą podane poprawne wartości pracy silnika? Np. wartość dla przepływomierza na jałowym biegu - 200-250mg/R dla 1.9tdi
Zacznij od sprawdzenia nieszczelności pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem. Przydałoby się odczytać błędy z ECU.
jeżeli jest to mały przepływomierz nowej genercji to ostatnio montowałem go w VW passat B5 z 2000r silnik 1,9 ale sprawdziłem go w VW transporter 2,5 TDI z końcówką oroginalnego 055 i też chodził!!
Klient twierdz że wymienił termostat oryginalny Vw, pompowtryski podobnie były kilkadziesiąt tys.km temu regenerowane, ale kto to wie co za fachowcy robili to i czy nie podmienili od innego silnika. A co do oleju to w ostatnim czasie sobie pomykał na 10W/40......:P dopiero klientowi uświadomiłem że obowiązkowo musi być 505.01 akurat zalałem Texaco....
W blokach pomiarowych na kanele 003 masz dwa parametry przepływomierz powietrza wymagany i rzeczywisty. Porównaj je z gazem w podłodze podczas jazdy. Tak ,tylko to służy do kontroli egr.To raczej 9 albo 10?Albo logi robić.
chyba znalazłem usterkę, czujnik temperatury cieczy chłodzącej chyba padł. jak odłącze wtyczke od niego to ładnie grzeje świece. kupie dzisiaj jak wymienie to dam znac czy zadziałało. a jeszcze mam pytanie czy jak ten czujnik jest walniety moze moc spadac jak przy walnietym przepływomierzu
Drodzy koledzy. Podmienilem przepływomierz na rezerwowy z mojego passata B5 o innych numerach ale to już z desperacji żeby faktycznie nie wymieniać wszystkich części na nowe na chybił trafił i o dziwo.... Odpalił bez żadnego pierdnięcia 😳 to jest jakaś masakra. Ale muszę mieć 100% pewności. I sprawdzić MAP sensor. Wtedy chętnie podzielę się...
Oczywiście, zamontowane ich już kilkanaście ale ten jest uparty. Szczerze mówiąc przepływomierza nie sprawdzałem ale jaka w nim zależność?
Jeżeli twój silnik na chodzie pokazuje dane z przepływomierza 0.00 to chyba coś z nim nie tak.
witam mialem ostatnio ten sam problem z takim samym silniczkiem wymieniłem przepływomierz i problem zniknał jestes pewien tego przepływomierza co zmieniłes moze trafił sie wadliwy
Dodam jeszcze że co do błedów 18047 i 18042 to faktycznie nie reaguje na pedał przyśpieszenia ale jakis miesiąc temu miał podobne objawy i wymieniłem przepływomierz i jak reką odjął.
passat przepływomierz przepływomierz passat przepływomierz czyścić passat
koszt budowy robota mocny wzmacniacz domowy pozostałe silniki spalinowe
alternator jednofazowy monitor neovo
Wycieraczki Iveco Daily 2005 - problem z biegami i parkowaniem Kod do radia Renault Laguna 2 2001 - jak uzyskać?