Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Sprawdź czy jest olej w dyferencjale i jakiego koloru.
Króciec do wymiany, one pękają od środka i gumowy o-ring przestaje spełniać swoją rolę
Turbina sprawdzona czyli za turbiną i przed turbiną sucho jak pieprz żadnego oleju. Odma jest odpieta do sloika. Dolot wyczyszczony i po 5000 km dolot jest suchy jak pieprz. Czyli to nie Turbina jest powodem ubytków oleju. Kolejna sprawa to uszczelniacze zaworowe i w tej kwestii auto odpalone rano nigdy nie kopci nawet najmniejszej chmury. Podczas jazdy...
Kolego tego od groma na allegro.Poszło na priv.
Zaworek ciśnieniowy na pompie olejowej się zacina.
Na pewno masz wyciek płynu?? Nie jest to woda skraplająca się z klimatyzacji?
fakt z tym pluciem - źle się wyraziłem hahaha turbinę która jest nieszczelna aczkolwiek jeśli chodzi o jej wydajność jest ok można zregenerować i ja uważam to za najlepsze wyjście bo wymiana na inną używkę?... nigdy nie wiadomo co zamontujesz chyba że nie szkoda ci kasy na nową to wymień na nową a potem ją szanuj (na jednej turbinie bez remontu można...
Wszystko byłoby fajnie z tym podawaniem powietrza, gdyby nie to, że passat b5 ma zamki elektryczne... :)
Na połączeniu skrzyni biegów z silnikiem skrapla się olej. Dość zaolejona jest prawa strona od strony turbiny. Pokrywa skrzyni korbowej jest szczelna. Jakieś pomysły? Uszczelniacz na wale? Zdjęcia załączam poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/5090344700_... https://obrazki.elektroda.pl/3207425300_... https://obrazki.elektroda.pl/6426217000_...
Możesz, poza tym, co powiedzieli poprzednicy w korpusie EGR jest klapa gasząca i przez jej oś najczęściej wycieka olej, ale nie jest to nienormalne zjawisko
Passat B5 to najczęściej wycieki. Tektura pod auto i zostawić na chodzie na 20-30 min.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Automat, tzn. nie ma tego zboku że można zmienić biegi samemu
Sama uszczelka. Śruby masz swoje.
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Wymień odmę silnika i wyciek zniknie
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Jeśli trzęsie do tego silnikiem to wymień rolkę alternatora (sprzęgiełko) i po sprawie
Ta biała nakrętka służy do spuszczania wody wytrącone z oleju napędowego, spróbuj dokręcić powinno się doszczelnić (zakładam że filtr kiedyś wymieniany) jeśli nie to tylko wymiana filtra. pozdr
termostat nowy
Jak cieknie dopiero po rozgrzaniu to prawdopodobnie to chłodnica w b5 lubi śniedziedz njczęściej między chłodnicą klimy.
Sprawa załatwiona. Uszczelki na chłodnicy oleju.
Witam mam wyciek z egr pokazany na zdjeciu po przejechaniu 100km od umycia co jest przyczyną wycieku i jak usunac problem? Passat b5 1.9 130km avf.
Witam Borykam się z problemem wycieku paliwa. Po zatankowaniu baku do pełna zauważyłem pod samochodem plamę paliwa. Wyciek pochodzi z przewodu znajdującego się pod drzwiami pasażera. Koniec tego przewodu nie jest w żaden sposób zakończony tzn. jest po prostu otwarty i z niego kapie powoli paliwo, reszta przewodu wchodzi jakby w przedział silnika, ale...
Uszczelniono egr
Dokładnie tak jest trzeba szukać wycieku .
miałem brak(poziom poniżej minimum)więc dolałem do stanu,,,,po jakimś czasie w zbiorniczku widzę że jest poniżej minimum,,,,i tak się utrzymuje,nie widać wycieków
Co kilka tysięcy km. muszę dolać około 0,5 l. płynu do chłodnicy, jak odkręcam korek to duże ciśnienie wychodzi z układu, wycieków nie zauważyłem. Kupię test na sprawdzenie spalin. Czy jeśli nie wykaże spalin to i tak może być głowica? Co może powodować znikanie płynu skoro wycieku nie widać?
siema...ja nie czuje zadnego zapachu plynu i dodam ze spryskiwacz tylnej szyby nie dzala tz. nie PSIKA! bo pompke normalnie słychac.a mokre miejsce znajduje sie za przednim fotelem pasazera..tak blizej środkowego tunelu.no nie wiem macałem to miejsce probowalem troszke osuszyc ale dalej mokro!..a czy wie ktoś może którendy idzie ten weżyk?VW PASSAT...
Jaki masz kolor płynu chłodzącego?W takim kolorze szukaj nalotu na wężach płynu chłodzącego, chłodnicy itd.Nalot oznacza wyciek.
Albo z oringu między korpusem a głowicą rozdzielacza pompy.
Zużycie oleju to jest około litry na 8/9 tys kilometrów. Do tego jest gdzieś delikatny wyciek w okolicy turbo.
To gdzie ta woda szła od nagrzewnicy?
No dobra, problem masz już zlokalizowany, wiesz że to przód, składaj i odpowietrzaj. Wymieniałeś cały płyn, wiesz ile powietrza tam się dostało? Pisałeś że odpowietrzyłeś układ, jak jeżeli to nie było poskładane. Jeszcze jedno sprawdź czy niema wycieków.
wyciek oleju w okolicach turbiny wszystko obryzgane i plama pod samochodem skąd ten wyciek może być ??
a silnik się kręci?
No ja wiem że do końca nie wykluczę ale przynajmniej będę wiedział że po tej stronie leży przyczyna. Ale dla czego od razu do regeneracji może jeżeli będzie tu leżał problem to może wystarczy ją całą uszczelnić, cały komplet uszczelek do pompy kupić i warsztat. Zaznaczę że nie widać wzrokowo zawilgocenia nawet u mnie na pompie, już nie mówię o wycieku.
A jak w końcu to się robi nagrzać oliwę do 35 stop i potem na N czy na P ma być ? żeby sprawdzić czy od miski wycieka ?
a dać zrobić z siebie łosia to nie problem bo słyszałem że można wymienić jakieś uszczelki i ok Właśnie w tym momencie robisz sam z siebie "łosia" pojadę do kumpla - ma kanał i sam obejrzę. A znasz się chociaż trochę na tym? Twój zaufany mechanik powinien to obejrzeć, wyciek może być z maglownicy, ale nie musi.
Dokładnie tak miałem. Sprawdź najpierw czy ją masz czy ktoś już jej wcześniej nie usunął.
Możliwe, ale najpewniej trzeba zdjąć pokrywy zaworów i wymienić uszczelki, łącznie z uszczelkami przestawiaczy faz rozrządu. Robota o tyle skomplikowana że trzeba rozpiąć rozrząd i podnieść wałki.
Jeśli masz wyciek oleju z intercoolera lub z przewodów ,to jest on nieszczelny -dziurawy . Objawem może być spadek mocy i z wydechu czarny dym .Często znawcy mówią że to turbina .Miałem tak w golfie 3 i w passacie b5 oczywiście w tdi .
zaprowadz do mechanika, ktory ma pojecie, niech sprawdzi czy nie ma wycieku, jak nie wycieka z ukladu chlodzenia zrobi Ci test na obecnosc co2 w ukladzie. ps jedz do innego mechanika, ten u ktorego byles juz powinien to zrobic
Jak w temacie,przymierzam się do wymiany wysprzęglika na skrzyni z powodu wycieków płynu i mam pytanie jak prawidłowo odpowietrzyć sprzęgło bez specjalistycznych maszynek?
Porównywałeś poziom oleju przy odpalonym silniku i przy zgaszonym? Patrzyłeś czy np. nie przedostaje się do płynu chłodniczego?
W stu procentach nie jestem pewien Dodano po 1 A przyrządem to sprawdzania wycieku gazu w kuchenkach gazowych da się sprawdzić wyciek z reduktora ?
Witam..Popieram kolegę Milejow , większość przypadków ,które miałem kończyło się na pierścieniach biorąc pod uwagę ,że inne dolegliwości są ok. (wycieki , turbo , odma itd). pozdr.
Witam. Otóż mam problem w dniu dzisiejszym po powrocie z pracy wywaliło olej przed garażem (plama) wyciek oleju zdiagnozowałem z pod węża od ( tego kwadratu co dokręca się filtr podobno chłodniczka) . Dość spory wyciek cały olej przed garażem :( . Auto vw passat b5 1.8 20 v 125 km 97 rok. Czy miał ktoś taką przyczynę? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Podobną teoria,że podczas produkcji passató B5,wersje Dieslowe miały lepsze blachy i całą reztę,niż wersje benzynowe....... Z moich obserwacji to tylko sanki w dieslach dłużej wytrzymują, bo zawsze zakonserwowane wyciekami oleju. Choć i w kilku dieslach wymieniałem z powodu korozji.
tak są tam oringi i można je wymienić a działa klimatyzacja bo tam w układzie jest gaz R134a, najpierw się go odsysa a po naprawie ponownie napełnia układ pytanie czy to jest wyciek z układu klimy (jesli był w układzie czynnik z UV to można to łatwo sprawdzić) bo może to być zapocenie a wyciek będzie z innego miejsca
Dziękuję bardzo za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie.Jeżeli będę miał jeszcze jakieś pytania to napiszę.
Gruszkę wciąga na max? Dolot cały masz szczelny bez widocznych wycieków oleju? EGR zamyka sie ?
Jeśli winna by była kompresja to ciężko by palił tylko na zimnym czy ciepły też? Tak jak mówiłem kopci dosłownie przez chwile... Jutro stawiam auto na warsztat, powiedzieli że zaczną od sprawdzenia swiec. I potem będą szukali głębiej.... A ubytki oleju sprawdza czy nie ma wycieku a potem turbo
Czy w okolicach pompy tandemowej nie widać wycieku paliwa ? Może także ciśnienie paliwa uciekać przez oringi na pompowtryskiwaczach.
Ze spokojnym sumieniem moge uznać problem za rozwiązany a temat za zaknięty, wycieku już nie ma. Dzieki wszystkim za pomoc i cenne uwagi.
Jak nie widać wycieków to zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia.To kosztuje około 50 zł
Nagrzewnica rozszczelniona i wyciek jest do kabiny. Wtedy nie widać wycieków na zewnątrz ale to chyba by zostało zauważone przez mechaników?
mam spoconą skrzynie od dolu ciemnym olejem a olej w skrzyni nowy. Więc masz wyciek oleju z silnika, może uszczelnienie wału puszcza.
Nie sugeruj się do końca wskazaniami komputera , sprawdź fizycznie spalanie . Po wymianie rozrządu profilaktycznie sprawdź na obecność wycieków ( np przy filtrze ) i zerknij w 004 .
dziś zrobiłem ok 100km i wszystko jest ok, miejsca pod i samą śrubę wyczyściłem żeby właśnie widzieć ew wycieki. Bo była jedna i jedną dałem, była tylko od dołu, przy łbie śruby
Witam,czy ktoś przekładał zaworek elektromagnetyczny nr028 130 135f(nr części) w vw passat b5 1.9tdi afn silnik na inny? Czy pasuje z innej pompy wtryskowej np od golfa 1,9td-AAZ? Zastanawiam się nad wymianą,gdyż zaworek mi się poci lekko ON(wyciek)tzw zaworek N109
Od spodu cały silnik i skrzynia biegów były zachlapane olejem. Zlokalizować wyciek-usunąć i po sprawie.
Pytanie co to może być i czy mogę go odpalić żeby dojechać do mechanika Kontroluj poziom i zlokalizuj wyciek. Jeśli to na przykład zasilanie turbo to możesz je uszkodzić.
Skoro auto jeżdzi normalnie a silnik jest tak zachlapany, że trudno zdiagnozować skąd wycieka olej, to proponuję najpierw umyć porządnie silnik (silnik musi być gorący i mycie albo specjalnymi środkami, albo gorącą wodą i silnik NIE może pracować!). Po wysuszeniu/odparowaniu silnika, normalnie użytkować z tym, że często zaglądać z latareczką do komory...
To że masz na tylnej szybie olej to znaczy ze masz wycieki z silnika. Wcale nie oznacza uszkodzonej turbiny. Czas odwiedzić polecany warsztat w okolicy.
Będzie dobry. Skoro go nie widać na bagnecie to było go tam mało że smok nie mógł go zassać z miski. Ktoś nie sprawdzał oleju, masz wyciek bądź coś wciąga Ci olej - np. turbina.
Chyba inaczej da radę ; możesz odsunąć fotel kierowcy , odkręcić plastik pod kierownicą , ten duży , położyć się z latarką i próbować zobaczyć gdzie wycieka płyn . Najlepiej na pracującym silniku.
Nie jest to mechanizm do zmieniania biegu na wyższy i redukowania. Jest to przesuwka do zapadki parkingu. Jeżeli skrzynia nie ma wycieków oleju w tym miejscu to jeździć .
Stan pompy jaki, wymiana uszczelnień czy jednak nowa? No i pokrywę silnika możesz zdjąć to se wałki obejrzysz. Egr zawsze pełen syfu. Na gnieździe od przewodów wtrysków bardzo często jest wyciek -jest okazja to sprawdzić. Warto umyć silnik jest okazja. Naprawisz pompę i dopiero wtedy dowiesz się co w trawie piszczy.
Witam. Proszę o pomoc! mam passata B5 lift 1.9 tdi 130km. Jechałem dzisiaj w delegacje wszystko było ok po jakiś 300 kilometrach turbina zaczęła się wyłączać, zjechaliśmy na parking, nie było żadnych wycieków , nic nie kopci , turbina świeżo po regeneracji 3 razy mi się wyłączała podczas jazdy. Proszę o pomoc :cry:
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
delikatnie szarpał,ale delikatnie wymiana oleju nastąpiła na wskutek wycieku oleju ( przegnił przewód przy chłodnicy ),no i troszkę jeździłem z małą ilością oleju,..
Zgadza się, na postoju spokojnie mogę skasować błąd, gazować do czerwonego pola ale podczas jazdy cały czas się pojawia i samochód nie ma mocy. Czasem coś mu się stanie i jedzie jak należy... Jeszcze pytanko, jak dokładnie nazywa się ten czujnik? Patrzę po sklepach i na alledrogo widzę tylko używki... Dziękuję Wam za szybką reakcję. Lecę sprawdzać....
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
Po wymianie pompy odpowietrzaniu wszystko śmiga aż miło . Pompę założyłem używaną KYB 110 bar. Od passata B5. Moja była ZF 105 bar. Pasuje idealnie. Dziękuję koledze z forum za pomocną radę lepszy sposób sprawdzania stanu płynu niż w instrukcji
Czy słowo pod górkę to słowo klucz? Czy ma płaskim też dymi? Może płyn chłodzący opuszcza twoje auto? Dymi tylko pod górkę na płaskim problemu nie ma. Płyn chlodzacy wymieniony tydzien temu na nowy. Ogólnie mechanik nie mówił nic o wycieku, jak sie dodzwonie do niego to sie zapytam czy zagladal.
Witam. Od dłuższego czasu zauważyłem ze po przejechaniu dość długich odcinków na masce pojawiają się tluste smugi. Wychodza na początku maski po lewej stronie przy lampi a kończą na dachu. Nie mam pojecia skąd te wycieki i stan zbiorniczka od wody wporzDku. Jakies sugestie?
Witam, mam Passata B5 FL 1.9 TDI z 2001 roku. Mój problem polega na tym, że cieknie mi wąż od zbiorniczka wyrównawczego. Ten wąż powracający na górze cieknie pod samym króćcem pod opaską zaciskową. Nie jest to duży wyciek, ale wycieka. Widać, że skrapla się tam i cieknie po zbiorniku. Mam problem ze znalezieniem przewodu górnego do zbiorniczka wyrównawczego....
Odpływ pod akumulatorem i obok serwa wyczyscilem.Przez filtr kabinowy nie lecy bo lałem wode na niego i wszystko suche żadnych wycieków z tych okolic.Co do lejka to widać było że ktoś przede mną coś przy nim grzebal bo brakuje jednej nakretki ale mam go od siedmiu lat i i nigdy nie mialem z tym problemu więc to też nie jest przyczyną.Bo zastanawiałem...
Kolego masz do wymiany parownik, nalot to kontrast dzięki któremu widać nie szczelność przy uv ( mniejsze nieszczelności. Co do marki parownika to już zależy, ile chcesz przeznaczyć, na jak długo, Ja bym nie ruszał nagrzewnicy skoro nie ma wycieków, zapewne jest oryginalna a kupisz coś tańszego i z czasem może być problem. co do warstwy ochronnej to...
Witam, chciałbym się dowiedzieć w sprawie działania klimatyzacji. Rok temu chłodziło bardzo dobrze, w tym roku już słabiej. Wymieniłem osuszacz i dławik nabiłem klimę na nowo i nic nie pomogło, podjechałem na warsztat mechanik sprawdził kompresor, szczelność, filtry i wycieki i nic nie znalazł wszystko jakby działało ale klima, nadal słabo chłodzi przy...
Ja miałem ten sam problem w moim passacie. Co dwa tygodnie musiałem dolewać ok.1/2 litra płynu chłodzącego. Wreszcie dopatrzyłem się pęknięcia plastykowego króćca wody zamocowanego do głowicy. Znajdziesz go umiejscowinego zaraz za pompą wtryskową. Trudno wypatrzyć ten wyciek, bo jak silnik chodzi na biegu jałowym to prawie nic nie widać. Dopiero po...
Próbę z azotem robię tak - nabijam do około 15 bar. Ciepła woda+szampon+atomizer i lecimy po układzie. Zdarzają się uparte sztuki, mam do roboty megane II, jest dziura i to znaczna ale nie potrafię jej wykryć. Została tylko rurka pod prawą podłużnicą no i sprężarka. Parownik nawet przejechałem endoskopem i elegancko. Nigdy bym nie nabił klientowi klimy...
Silnik był cały zarzygany olejem i pewnie umył by sprawdzić gdzie jest wyciek. Kurczę czyli pewnie coś zalał i ja teraz takie kwiatki. Akumulator jest naładowany. Zresztą jak przekręcę kluczyk i kontrolki się normalnie zapalają to pali od strzała...
Nie należę do majętnych ludzi, ale jak już mam możliwość to zawsze zakładam nowe części. Choć ostatnio miałem wyciek na kolumnie kierownicy, no i tutaj włożyłem używkę. Nie miałem ochoty ładować ponad 2000 zł w samochód z 97 roku.
Może podepne się pod temat, mam passat B5 1.9 TDI, AJM, parę dni temu pracy silnika towarzyszył pisk, albo nie wiem jak ten dźwięk nazwać , po tym jak dźwięk ucichł passat nie mam mocy wcale lub powyżej 2,5 tys obr dopiero ma.nagly przypływ mocy....byłem dziś na komputerze, miał błąd ciśnienia na turbo, po wykasowaniu, błąd nie wrócił ale mocy dalej...
auto przyjechało już nie sprawne. Zupełny brak hamulca nożnego. Wycieków itp. nieszczelności brak. Zamontowałem już dwie pompy hamulcowe (te na serwie), efektu brak więc to chyba nie to. A coś więcej z historii jak powstała awaria? Sprawdzałeś luz na trzpieniu serwo-tłok pompy i czy tłok pompy cofa się do końca?
Witajcie pytań odnośnię skrzyni biegów automatycznej tiptronic w passat b5-wybebesazyłem cała podłogę raczej wykładzinę,aby dobrać się do sterownika-podłoga byłą mokra,a na zegarach wyświetlały się wszystkie biegi-xlikwidowałem przeciek,wydarłem dywan do domu do wysuszenia,problemy znikły-pytanie-jak otworzyc te plastkikową skrzynkę ,wypiąc sterownik...
A mógł bym wiedzieć gdzie będzie ten czujnik ciśnienia oleju? Bo z tego co wiem i słyszałem że jest dwa (chyba) i pytanie który to może tak chlapać? Wraz z kolegą trans-serwis chcemy ukierunkować twoje poszukiwania w kierunku pompy wtryskowej i wycieków ropy. Nie szukaj przyczyn w czujniku ciśnienia oleju bo jej tam nie znajdziesz. Silnik już umyłeś?
Ciśnienia o ile pamiętam to 13 i 2 na pracującej klimie, mechanik w serwisie powiedział, że prawidłowe, dokładne dane będę miał w poniedziałek (od jutra urlop nad jeziorem), ilość czynnika prawidłowa, 2 dni temu nabiłem a dzisiaj przed wymianą osuszacza ściągnięto gaz, ubytków nie było, poza tym układ sprawdzano lampą UV i wycieków nie stwierdzono....
Trochę jak piszesz, gdybanie. Pewnie wszyscy napisza, że uszczelka pod głowicą., Tylko tu są kanały wodne a takie uszkodzenie by lecial olej do cylindrów bez ujścia do wody albo wody do cylindra... No było by dość dziwnym przypadkiem, choć możliwym. Ja stawiam na pierścienie dolne na tłokach. Olej ubywa, w sumie spala się głównie na wyższych obrotach...
Witam wszystkich mam problem z hamulcami w passacie pedał wpada w podłogę brak wycieków i łapie przy końcu tak jak by prawa strona lewa nic nie łapie. Odkręciłem ta śrubę w zacisku odpowietrzajaca płyn nie leci nic deptam hamulec nic nie leci o co tu chodzi ?
Jestem w trakcie wymiany pompy, gdyż wycieka mi płyn z chłodnicy i nie w łą cza mi się termostat po wymianie na nowy. Moje pytanie jest takie - jakie byłyby objawy jakby to była wina uszczelki pod głowicą?
Bierz Octavie 1.8 20v 125km silnik na prawde odporny,czesci zawieszenia firmowe bardzo tanie,auto przy trasie potarfi spalac nawet 6 litrów po miescie troszke spala wiecej,w octavi ustreki jakie mogą sie pojawic:uszkodzenia czujnika wału,mechanizm szyb drbne wycieki oleju spod miski.Klimatyzacja nie najgorsza tania w serwisowaniu jak by cos sie stało
Co do odpalania. 1. Typ silnika? 2. Sprawność akumulatora? 3. Sprawność świec żarowych? 4. Sprawdzenie wizualne zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy (czy nie okopcony)? -okopcony sprawdzić test szczelności głowicy)? 5. Sprawdzić kompresje? 6. Sprawdził co jest w filtrze paliwowym jego zawartość oraz poprawność jego montażu? 7. Odczytać błędy ze sterowników?...
Chłodnica klimy nie wydaje się żeby była spawana chociaż auto było po wypadku-układ był jednak zamknięty bez wycieków. U mnie zamrożenie następuje od zaworu rozprężnego poprzez parownik aż po sprężarkę. Na przewodach tworzy się półcentymetrowa warstwa lodu a parownik jest tak zlodowacony ze nie przepływa przez niego powietrze...
Napięcie na akumulatorze przy zgaszonym aucie 12,75 V Z tym ładowaniem to podejrzewam że to coś z alternatorem ale jeszcze poczekam do przyszłego tygodnia bo jestem umówiony do następnego mechanika który zajmuje się wyłącznie elektryką w samochodach ciekawe co on mi powie Nie chce wymieniać podzespołów na ślepo bo to bez sensu Dodano po 22 Przestudiowałem...
Witam. Mam wyciek oleju skrzyniowego z przewodów metalowych dochodzących z prawej strony do skrzyni /dolna rurka/. Powinienem raczej wymienić oring i powinno być ok,ale mam pytanie....... Czy wlanie oleju/uzupełnienie stanu/ w nadmiarze może spowodować wydostanie się jego przez odpowietrznik i gdzie dokładnie jest umiejscowiony ten odpowietrznik. Vw...
Witam mam problem ze swoim passatem a dokładnie jakiś czas temu auto zaczeło tracić moc przy około 110-120 km/h na 5 biegu, pierwsze co postanowiłem sprawdzić to podciśnienie i okazało się że na czujniku od egr podciśnienie jest ok a od turbiny i gruszki nie ma wcale na żadnym;p teraz pytanie czy wystarcz czujnik wymienić? kostkę sprawdzałem jest ok....
sharan wycieki laguna wycieki wycieki półosi
plyta indukcyjna gniazdko kosztorysy elektryczne skuter bassa
pilot uniwersalny manta pilot uniwersalny manta
BF240 zamiennik – BF199, BF241, MPSH10, BF495 – dobór tranzystora RF TO-92 Silicon Controlled Rectifier (SCR) Structure, Triggering, Ratings, Brands & Modern Applications