Odczytaj kodowanie z tego co działa poprawnie i przeanalizuj w pomocniku kodowania. Potem za pomocą również pomocnika pozmieniaj tylko te bajty co się różnią. Rób po jednym bajcie i cofaj jak coś nie tak albo nie przyjmie.
Tomek,daj na próbę masę na sam zamek.I na wypiętej wtyczcze zobacz ci się dzieje.
W zamku klapy.
Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
mikrowyłącznik w klapie. To wspr. z modułem konfortu.
+ z komfortu, masa z krańcówki zamka klapy. Kolor kabla masz przy oprawce żarówki, taki sam leci lewym progiem do samego komfortu. Najpierw sprawdź czego brakuje przy żarówce, potem kop w aucie.
W tym New Beetle jeden styk zapalał kontrolkę na desce rozdzielczej, drugi oświetlenie bagażnika. Alarmu fabrycznego nie było. Oba jednocześnie podawały i wyłączały masę.
Klasyczna usterka, odchyl gume łączącą klapę auta z autem, w której idzie wiązka przewodów napewno większość jest połamanych, należy wziąć nowe kable i przedłużyć połamane, polutować poskładać.
Zanim doczytałem do końca postu, również pomyślałem o piance montażowej. Zrobiłbym to w ten sposób: koło zapasowe rozmiar większe( lub oryginalne owinięte czymś dla zwiększenia rozmiaru, miejsca w których nie chcemy wypełnienia, również zapychamy zwiniętymi szmatami. Następnie rozkładamy gruby, mocny worek na śmieci, wyciskamy do niego odpowiednią ilość...
Pomiary bez sensu. Nie wiadomo co do czego. Masz uszkodzony przekaźnik skoro nie ma oporu na 6-7 - uszkodzona cewka przekaźnika. Powinno być zwarte 5 z 9, 4 z 10 więc z tego powodu 1 z 8 jest zwarte. Na 4 i 10 powinna być masa bo one są z zwarte z wtyczką - pin 23. Na 5,9 (oraz 1 i 8) powinien być plus - powinno to być zwarte z pinem 22 wtyczki. 2,3...
Witam; przepraszam, że odgrzewam, ale mam identyczny problem. Rolety nie idzie zdemontować, przyciski są luźne jakby złamane od środka. Co zrobić??
Witam, posiadam dość irytujący mnie problem z moim Passatem B6. Otóż nie mogę otworzyć bagażnika, jeśli chcę to zrobić bezpośrednio, otwierając za zamek. Muszę użyć pilota lub przycisku w drzwiach. Długo szukałem odpowiedzi na różnych forach, jednak nie znalazłem jeszcze poprawnej odpowiedzi. Dodam, że okazjonalnie, raz na jakiś czas, zamek załapie...
Gdy będziesz miał odpięte wszystkie klipsy/śrubki i zostaną tylko uchwyty na rękę, to pociągnij do dołu (tak jakbyś chciał tapicerkę schować do bagażnika i wyskoczą one z metalowego stelaża klapy. Nic się nie ułamie.
no właśnie klucz z zewnątrz nie daje się w ogóle przekręcić... Przecież ci pisałem że trzeba wymienić wkładkę zamka.Nie słuchasz.Jak działa przycisk bagażnika i zamykanie to pewnie przełącznik do wymiany w pilocie.Jak wejdziesz do auta to normalnie pojedziesz.
Otwórz schowek po lewej stronie bagażnika i zobacz czy nie masz tam mokro. Tamtędy leci przewód i czasami zeskoczy z plastikowego kroćca, i płyn leje się w bagażnik.
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
znaleziono w Google opis wyjęcia
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Nie działa w ogóle czy nie działa z drzwi kierowcy a z bagażnika da radę zamknąć, daj więcej szczegółów
Pomiarów dokonuj na zamkniętym i zaryglowanym aucie. Dla pewności odłącz jeszcze alternator. Zaglądałeś pod dywan kierowcy czy nie gnije moduł komfortu oraz czy oświetlenie bagażnika i drzwi się nie pali?
W plastiki prawym bagażnika jest złączka wiążki klapy z wiążką wewnętrzną. Sterownik pod schowkiem pasażera .
licznik przekodowany na europę a w module komfortu kodowanie jest bardzo skąpe ( 00258 , 00259) po zmienie modułu na europejski dobrze sygnalizuje na wyświetlaczu licznika tylko nie otwiera klapy z pilota i z włacznika na drzwiach. Czy ktoś wie jak zmienić programowanie orginalnego modułu komfortu.
W drzwiach będziesz miał uszkodzone przewody czeka cię rozbieranie, jak to w starszych samochodach przewody dochodzące do drzwi i klapy bagażnika ulegają uszkodzeniu po latach używania i trzeba będzie je powymieniać, ja we wszystkich drzwiach i klapie wycinałem uszkodzone przewody i wstawiałem nowe, stare prowadziły do zwarcia ale to co piszesz to dziwna...
Masa podawana jest z krańcówki zamka klapy, po jej otwarciu. Jak jej nie ma to znaczy, że........- czytaj wyżej
podłącz diody :jedną katodą do wł bagażnika a drugą do wł drzwiowego(brązowy z białym paskiem)i będzie po problemie
Wszystko można rozebrać i przeczyścić wd-40 lub nafta masz filmik może Ci pomoże https://forum.vw-passat.pl/topic/20144-z...
W sensie że co ? Masz już tam elektryczne otwieranie. Jak chcesz zrobić elektryczne podnoszenie i zamykanie klapy to potrzebny moduł/mechanizm podnoszenia/opuszczania klapy, inny zamek klapy, z dociąganiem, moduł tylnej klapy, połączyć to wszystko i przekodować sterowniki.
Plus tester.
No gratulacje, oby tak dalej.
https://obrazki.elektroda.pl/3451384300_... https://obrazki.elektroda.pl/8481878500_... https://obrazki.elektroda.pl/5280877100_... Macie racje zerwana linka wyciąglem wszystko teraz musze jakoś to połączyć ta zerwana Linke.
przeciąłem i skręciłem, później zaizolowałem Jak zaizolowałeś je tak jak połączyłeś to kombinuj dobre autocasco raczej to nie to Raczej na pewno to.
A skąd wiesz czy sygnał z mikro dociera do komfortu?Masz jakiegoś vcds czy coś? Vcds lite mam.
Na drzwiach mam przełącznik od otwarcia wlewu paliwa i klapy bagażnika. Te przewody do kostki siłownika dochodzą bezpośrednio z modułu komfortu? Czy na niebieskim przewodzie w module powinno pojawić się +12V po naciśnięciu przycisku na drzwiach lub środkowego w pilocie? Mam jeszcze dziwną sytuację, mianowicie zauważyłem, że przyciskając środkowy przycisk...
a moduł ma taki sam numer ? i czy na pewno jest sprawny moduł i jak z wiązką klapy
Najpierw sprawdź, co "mówi" pamięć ingerencji? 1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny. Włącz alarm z użyciem funkcji : “BYPASS DOOR” - naciśnij i przytrzymaj ok. 4 sek. przycisk...
Witam. Załączam tryb transportu i przestaje rozładowywać aku, wyłączam tryb transportu zaczyna rozładowywać aku, na włączonym trybie nie działa oświetlenie w środku i w bagażniku, znalazłem też błąd w zamku bagażnika (zwarcie do masy) ale tam nie widać żadnych uszkodzeń. Ktoś ma pojęcie co to może być?
Sprawdź przewody w przegubie, schemat sobie poszukaj
W drzwiach kierowcy masz fizyczny przycisk do otwierania bagażnika, obok tego od wlewu paliwa, może wlew też masz cały czas otwarty ?
Sprawdź czy nie zgnił plus na łączeniu w wiązce w progu obok fotela kierowcy.
Witam Nie działa mi lampka oświetlenia bagażnika i schowka w passacie B5 98r kombi.Czy jest jakiś bezpiecznik od tych lampek ktoś może coś pomóc.Dodam że z passatem nie miałem nigdy styczności posiadam go od tygodnia.Gdzie zacząć szukać może ktoś wie który bezpiecznik odpowiada za to oświetlenie. Reszta lampek świeci dobrze
Jak w każdym innym aucie. Trzeba się schylić i spojrzeć. Jak nie wiesz jak, przyjedź, to zrobię...
Może zacząć od sprawdzenia modułu czy nie jest czasem zalany. Sprawdzić stan połączenia jego gniazd i wtyczek. Dodatkowo przewody w gumowych przelotkach drzwi do sprawdzenia. Problemem mogą być również wytarte lub uszkodzone mikrostyki w zamku, zimne luty na płytce drukowanej zamka, czy też zabrudzony komutator silniczka.
Kup nowy bębenek i już. Kosztuje pare zł. A jeżeli za wszelką cene chcesz go wskrzesić to zanieś go do punktu dorabiania kluczy. Już w takim zakładzie wiedzą jak sie za to zabrać.
paszczak1987 , chodzi o varianta (kombi)?
Gdzie szukać problemu zdejmij poszycie klapy i sprawdz co jest pod logo i czy działa Dobra, idę do garażu i sprawdzam
Mikro styk w zamku padł zamek wyciągnąć i sprawdzić czy da się do niego dostać np w punto mikro styk kosztuje 4zł a zamek ponad sto zł więc decyzja należy do ciebie. Zerknij jeszcze na przewody w przelotne gumowe czy który się nie złamał
Witam , Mam ten sam problem klapa pe bagażnika mogę otworzyć z pilota i przyciskiem w środku . Nie reaguje jak chce otworzyć znaczkiem . Dodam że nie wysuwa się też kamera cofania która jest w znaczku ( vw cc 2013 r )
Czy to jakiś czujnik? Tak. Znajduje się w zamku klapy.
Zalany moduł komfortu , było o tym setki razy.
Koleżka tez ma ten problem i ma do wymiany lub naprawy wiązki drzwi bo jak nimi porusza to auto świruje czyli samo się zamyka (centralny) poczym zaraz otwiera lub i nie. On ułożył te wiązki tak ze wszystko działa tylko klapa bagażnika się nie otwiera. Najbardziej uszkodzoną wiązką jest wiązka kierowcy zgięta zaraz przy wtyczce zamka drzwi.Proponuje...
kodowanie bagażnika passat passat otwiera bagażnika oświetlenie bagażnika passat
klimatyzacja elektrozawór transformator tufvassons kabelek actros
bateria macallister naprawa udaru makita
Blaupunkt BS43F2012NEB – aktualizacja firmware OTA i USB, instrukcja, wersja v1.0.47 Kondensator do pralko-suszarki Beko HTV8733X50 – filtr EMI, pompa, wentylator, parametry