passat benzyna automat

Znaleziono około 52 wyników dla: passat benzyna automat
  • Sterownik skrzyni biegów VW Passat 2.3l automat tiptronic

    Witam. Poszukuje modułu sterownika skrzyni biegów do VW Passata 2000r., silnik benzyna 2300ccm, skrzynia automat tiptronic.

    Samochody Szukam leXus   20 Lip 2005 08:37 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2044
  • Passat B6 (automat) szarpie na ciepłym oleju

    Jest to passat z 2006r 110kW FSI benzyna (150 konna) automat Skrzynia ZF5HP19FL Mamy go ok. 2 lata. Wcześniej nie szarpał. Od jakiś 2 miesięcy zaczął szarpać. Ostatnio wymieniliśmy olej i to wszystko, co się wtedy wymienia, ale tak samo szarpie jak wcześniej. Ile kosztuje skrzynia biegów ze szrotu???...

    Samochody Mechanika obrzy7   10 Paź 2011 06:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3425
  • passat 98r automat problem z obrotami

    witam spotkałem sie z podobnym problemem w fiacie siena 1.6 16V z lpg BRC auto trzymało 2000 obr/min na wcisnietym sprzegle , w momencie gdy nacisnąłem hamulec i popusciłem sprzegło(tzn zadławiłem silnik) obroty spadały do ok. 900-1000 taka sama historia na gazie jak i na benzynie przyczyny usterki...

    Samochody Elektryka i elektronika tomekb   10 Sty 2005 20:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1102
  • Passat kombi 91r 2.0 benzyna automat - gdzie złącze diagnostyczne

    Witam, mam problem ze znalezieniem złącza w tym samochodziku. Wg. programu w tym silniku powinien znajodować się pod gumą od lewarka zmiany biegów, ale w automacie nie ma gumy tylko plastik i jakoś złącza tam nie widziałem ...

    Samochody Elektryka i elektronika lukss07ns   19 Maj 2011 17:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5366
  • Passat b5 fl 130km - Problem ze skrzynia automat

    coś czuje że chyba nikt nie ma automata, No coś Ty, sam mam automat, tylko że inne auto i to drugie auto tego samego modelu, ale w rodzinie takowe auto jest VW Passat w sedanie benzyna automat , tak więc nie pisz, że nikt nie ma automatu.

    Samochody Początkujący Maslo1979   16 Maj 2018 08:34 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2643
  • Passat 3c wsad licznika - Zmiana wsadu w liczniku z usa na europę

    Witam potrzebuje ,pilnie wsad do licznika 3C0 920 870 P Auto To passat 3c benzyna, automat.

    Samochody Elektryka i elektronika felix123   03 Lip 2015 08:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1476
  • VW Passat Variant 2006 - Przygasający silnik przy zatrzymaniu, podskakujące obro

    Witam wszystkich, Mam VW Passat Variant 2006 1,6 FSI 116KM 85kW benzyna, automat. Problemem zaczął się gdy wracając z pracy na rozgrzanym silniku stanąłem na światłach i silnik zaczął mocno przygasać, gdy ruszyłem było ok jak stanąłem znowu to się powtórzyło. Na drugi dzień odpalił na dotyk przy (dużym...

    Samochody Początkujący Izzyhool   17 Mar 2018 21:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 213
  • vw passat b5 1,9tdi 110km AFN - brak wstecznego automat AG4

    Witam, w paserati skrzynia AG4 wpadła mi w tryb awaryjny, znalazłem przyczynę - przewód czujnika obrotów skrzyni biegów urwany. Naprawiłem, wykasowałem błąd i wszystko ok, rusza do przodu z 1 biegu aż do nadbiegu, ale po kilku testach jazdy do przodu zatrzymywanie i ruszanie kawałek do tylu(R) i znowu...

    Samochody Początkujący cieply205   16 Lip 2019 17:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 39
  • Passat B3 - nieplanowany reset kompa się stał :(

    Witam Czy reset kompa (VW Passat B3 '88 1.8 RP, B+LPG) i bezpośrednio po tym jazda na LPG mogła "przystosować" kompa do jazdy na LPG ??? Bo objawy od czasu tego incydentu (tydzień temu) są takie: Po zapaleniu (bez problemu - od strzała jak zawsze; benzyna , przy obrotach przerzucana na gaz)...

    Samochody Elektryka i elektronika radi79   15 Kwi 2005 18:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2066
  • Passat 2.0 Automat. Rok-93. Co może się dziać.

    Posiadam VW Passat 2.0 Automat Kombi z 93 roku, jest wyregulowany na gazie i benzynie, wszystko chodzi jak w zegareczku lecz był regulowany bez dobrego katalizatora środkowego i nie jestem pewien czy sonda lambda działą, gdyż podczas pracy silnika, została odpięta i żadnej reakcji, ponowny zapłon zero...

    Samochody Elektryka i elektronika SILVERLC   23 Kwi 2005 23:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 689
  • Błagam o pomoc... Passat B4 2E+LPG - brak mi już nerwów...

    No tak, ale zapiekły by się wtryskiwacze od odpalenia auta jeden raz na gazie ? Pasiak był odpalany tylko na benzynie 98Supreme ze Statoila i przełączany na gaz z automatu po przekroczeniu 3400rpm latem a od połowy września manual od odpalenia do osiągnięcia min. 50 stopni temp. silnika na benzynie i...

    Samochody Elektryka i elektronika MDK   08 Lut 2006 23:33 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 13930
  • passat b3 1.8 mono automat dużo pali, proszę o pomoc.

    Witam ! Posiadam passata b3 1.8 benzyna mono. problem w tym ze pali duzo bo na 9l. robi 80 km w trasie a w miescie jeszcze wiecej.Przegladajac samochod trafilem na uszkodzona gume pod jednopunktem a kolektorem ssacy.No coz dlugo nie myslac wymienilem ja ale problem ten sam.Sprawdzilem :sondelambda-...

    Samochody Elektryka i elektronika Michal3559   28 Paź 2010 18:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5501
  • Passat b3 9a bezpiecznik pompy paliwa

    Tak-co racja to racja- szkoda bo rozdzielacz jest w cenie na aukcjach- ale widzę jak mam przełącznik w centralce lpg 3-pozycyjny- 1.benzyna , 2.lpg o raz 3.automat-zalecany tryb automatyki, w którym auto odpala na lpg, a po bzyknięciu ponad 2000 rpm wskakuje na lpg-wówczas słyszę takie cykniecie...

    Samochody Instalacje Gazowe sirtel   26 Mar 2011 20:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4309
  • Passat b3 - 2.0 2e 115 koni z automatyczną skrzynią biegów cbz

    Witam Posiadam następującego pacjenta passata b3 dwulitrową benzynę z automatem. Auto kupiłem z padniętym silnikiem więc nie dałem sprawdzić jak ten automat pracuje. Silnik ozdrowiał ale chciałbym żeby ktoś rozwiał moje wątpliwości co do pracy skrzyni. Sprawdzenie oleju w skrzyni: 1. rozgrzać...

    Samochody Elektryka i elektronika ss1895   10 Mar 2015 08:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1278
  • Zegary Passat b5 97r od benzyny do diesla.

    Witam. Czy zegary VW Passat B5 benzyna, będą pasować do diesla automat 1997 rok?

    Samochody Początkujący wojtek5821   01 Lut 2012 14:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2341
  • vw passat - zimny nie (od)pali (benzyna / gaz)

    mój Passat 1,8l. wtrysk Mono-Jetronik, silnik RP - mam go do 15 m-cy- od m-ca nie chce rano odpalić! zwiedziłem wiele warsztatów (w ty serwis bosha) mam nowe przewody wn, swiece, sonde Lambda, regulator wtrysku wolnuch obrotów i sam nie wiem co jeszcze - i nic! rano (zimny) nie odpala - przełącznik...

    Samochody Elektryka i elektronika robokop   24 Gru 2011 08:54 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 26173
  • Passat B3 1,8L 92r. monowtrysk benzyna+gaz -spalanie.

    Hej przeczytalem na forum wasze wypowiedzi. I mam pytanie?? Mam passata 92r silnik ABS jednopunktowy, w automacie. Jakie wedlug was powinno byc spalanie na butli 40L w miescie przejezdzam 269 km tak okolo czyli wychodzi ze kopci tak 15 litrów. Silnik ma 1.8 czy to za duzo wedlug was powinien mniej.Ostatnio...

    Samochody Elektryka i elektronika malik222222   06 Sty 2009 02:15 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 35839
  • Passat B3 2,0 16V szarpie na benzynie przy równej jezdzie

    Witam mam ten sam model passata. Pytanie moje do Ciebie jest mianowicie czy szarpie (dławi się) przy przyśpieszaniu np. jak wciśniesz pedał do końca?? u mnie był efekt dodatkowy, że bujał na równych obrotach. Żadnego problemu nie było na gazie. Doszedłem do tego, ale moja cześć w wersji z automatem jest...

    Samochody Elektryka i elektronika JACU626   15 Lut 2007 15:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4078
  • passat 1991 silnik benzyna 1,8 odpali ale chodzi tylko 2 sek

    Witam. Ja w golfinie III 1,8 też miałem taki problem, raz odpalił i zgasł a czasami odpalił i chodził, ale nie za długo bo go na gaz przełączałem. Ale jak mi zabrakło gazu to na trasie ok 20km zgasł mi chyba z 10 razy i ciężko było go odpalić. Wymieniłem pompkę paliwa na nową i problem zniknął. Po rozebraniu...

    Samochody Mechanika diodakos   02 Lip 2008 21:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1146
  • VW Passat 2.0 benzyna turbo - Mieszanie oleju silnikowego/ olej skrzyni

    Witam! Zapaliła mi się kontrolka oleju na ostrym zakręcie. Zamierzam dolać olej do silnika, jednak mam go tylko 0.5 litra. Jest to olej Mobil Super 3000 5W-30 xe HC Synthese ( Low emission technology) Czy w razie potrzeby będę mógł dolać olej z poprzedniej wymiany Mobil1 ESP Formula 5W-30 ( Emission...

    Samochody Początkujący Waldemar z Kaszub   14 Wrz 2016 18:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 507
  • Passat 2.0 16v 9a PB+LPG automat brak mocy

    Ok naprawic moge i nawet musze . Wywalenie tej klapy to jest jakas opcja skoro teraz nie ma jadzdy ani na benzynie ani gazie wiec tak przynajmniej bedzie opcja na gazie. Tylko zastanawiam sie czy opali teraz odpala na benzynie i przelacza na LPG ale to sie dzieje za pomoca wtrysku pomocniczego (rozruchowego...

    Samochody Mechanika JACU626   21 Lut 2012 10:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2448
  • vw passat b5 - 4 biegowy automat

    Witam Zacznij od początku: Jaki olej wlałeś? Czy prawidłowo ustaliłeś poziom oleju czy znów zalałeś pod korek? 028C = 00652 Possible Causes Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty Impulse Wheel dirty or Installation...

    Samochody Początkujący ciuqu   13 Paź 2016 21:07 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 4209
  • dpf passat b6 2008 1.9 TDI - zatrzymanie samochodu a spalanie dpf

    Dziś osobiście widziałem forda mondeo (najnowszy model) na angielskich tablicach z rury wydechowej umieszczonej po prawej stronie wystawała niebieska bardzo rzucająca się w oczy guma założona na rurę 3 czujniki umieszczone w niej i 4 dołożony w odległości kilku centymetrów gruby kabel z jakąś sondą -...

    Samochody Mechanika cas-it-solutions   12 Sie 2016 09:49 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4908
  • VW passat b3 lpg, kręci nie odpala, iskra jest.

    VW Passat B3 automat Silnik 2.0 benzyna 115km 2E LPG instalacja zwykła stag Udałem się na zakupy, auto odpaliło, na miejsce dotarłem bez problemu, po powrocie ok. godziny czasu, rozrusznik kręcił ale silnik nie odpalił. Odczekałem około 15 minut po czym ponowiłem próbę odpalenia ale bez skutku....

    Samochody Początkujący adrian.sobczak92   11 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1026
  • Golf II 1.8 rp spala 13l benz jazda mieszana automat- dużo?

    Mam problem z Golfem 90r. 1.8 mono-jetronic w automacie. Komputer nie podaje żadnych błędów (ok), filtr powietrza czysty, pali i chodzi super, ale spala 13l benzyny przy jeździe do 110/h 3000-3,200obr/min- jazda mieszana- nie za dużo? Mam w nim gaz i spalanie przy tej samej jeździe i minimalnie mniejszej...

    Samochody Elektryka i elektronika PafcioPjay   13 Lis 2005 01:15 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5397
  • Volkswagen Passat B5 1.8 1989r - Duże spalanie

    Mam problem mój Passat pali 36 l gazu na 190 km i benzyny też dużo spala. Jaka może być przyczyna tak dużego spalania? Volkswagen Passat B5 1.8 automat 1989 rok kombi

    Samochody Instalacje Gazowe andrzej20001   29 Lis 2018 13:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 201
  • VW Passat i GAz

    Witam ! Panowie problem jest następujący : jeżdżę sobie na gazie (pojedyńczym ! ) i jest wszystko prawie OK., tzn. na luzie mam trochę za małe obroty i trzęsie autkiem. Natomiast gdy przejdę na benzynę i gaszę silnik wtedy zaczyna sie ! Dostaje jakiegoś samozapłonu i tak trwa ok. 30s po czym gaśnie....

    Samochody Elektryka i elektronika Robert 1960   19 Lis 2003 11:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1479
  • passat B3 jaka instalacja gazowa??

    dziękuje bardzo za wszystkie porady auto jeździ juz na gazie od 2 miesięcy co zauwazyłem: w trasie 8-10L/100 (czyli tyle co benzyny jak nie miniej) w mieście: 15-16l/100 (na benzynie 12,5) w mieście jak czekałem na kogoś przy włączonym aucie (3x po pół godziny) to spalił mi 19L/100 auto...

    Samochody Elektryka i elektronika Sound Wave   04 Lut 2006 20:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3926
  • passat 2003 1.9 tdi aut. 130 pompa ABS

    potrzebuje kodowanie do pompy ABS i loging do passata 2003 1.9 tdi 130 automat, mam zle zakodowana pompe od manuala i do tego od benzyny, czy jest to mozliwe ze moze zwiekszyc sie przez to wieksze zużycie paliwa ,

    Samochody Początkujący ladamaniac   13 Maj 2012 06:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1588
  • Passat B5 kodowanie sterownika silnika

    Witam! Problem dotyczy Passata z 2002r, silnik 2.0 Benzyna, 85 kW, kod silnika AZM. Panowie w aucie została przełożona skrzynia biegów automat na manual. Zrobione odpalanie, prędkościomierz, światła cofania. Przekodowane: CAN Gateway (z 00006 na 00004) i sterownik ABS (Bosch 5.7). Problem to zrobienie...

    Samochody Elektryka i elektronika mar.wo   01 Sty 2018 21:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4158
  • Passat b5 - Problem z ogrzewaniem

    Witam mam Passata b5 2 L benzyna azm automat . Od jakiegoś czasu zauważyłem że nie mam ogrzewania w samochodzie zrobiłem analizę błędów klimatronika i pokazało mi błąd 4fa . Rurki od nagrzewnicy są gorące A sama nagrzewnica była płukana

    Samochody Początkujący Thomasemi   30 Wrz 2015 20:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 7041
  • passat b5 / audi a4 - Który wybrać?

    Kolega, zadał pytanie przymierzam się do ..... passat lub audi a4, nie wiem który silnik diesla wybrać? Autor tematu ma swoje zdanie, a tu odpowiedzi po co ci diesel, po co ci passat, dlaczego nie benzyna, nie zakładaj instalacji gazowej bo robisz za mało km lub to lub tamto, nie jeździłeś jtd lub ja...

    Samochody Eksploatacja turboo_2607   29 Lut 2016 22:54 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 1680
  • Re: Passat b5 - Wymiana tarcz i klocków przód

    Witam mam problem bowiem mam do wymiany klocki i tarcze hamulcowe z przodu passat b5 2l benzyna 115 konny automat .w sklepie widziałem dwa rodzaje tarcz 288 i 288na 312 które sa lepsze (ja mam na oku textar )

    Samochody Początkujący Thomasemi   13 Paź 2016 18:24 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1926
  • Passat 2.0 16v 9A 91r. - problemy z gazem

    Panowie sprawa jest prosta to auto i gaz nigdy nie wypali wiem bo też mam takiego bez klimy i bez automatu i już pięc lat jeżdze tak jak JEMU się podoba czyli czasem jeździ czasem gaśnie. A o benzynie to można już zapomnieć jak jebł* ze dwa razy to spiętrzacz powitrza wpadł na filter powietrza ale to...

    Samochody Elektryka i elektronika logisek   31 Paź 2006 10:51 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 4855
  • Passat B5 2000r. - zabezpieczenie które godne uwagi

    Bo gdyby nie miał, to zapewne by o tym napisał, prawda? Na to nie wpadłem... Nie napisał też: benzyna, czy diesel automat, czy manual kombi, czy sedan i wielu innych rzeczy, ale tu już polecasz Seo Perfect, jak każda papuga na tym forum.

    Samochody Zabezpieczenia pkhenr   08 Maj 2008 20:10 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4196
  • Passat 1,8 benzyna 1994 rok automat , przeróbka na manual .

    Nic z tych żeczy. Osobiście przerabiałem Passata na manuala. Pańska skrzynia automatyczna AG4 jest sterowana elektronicznie. Można spokojnie zamontować skrzynkę manualną i wszystko będzie bez problemów. Ale należy posiadać sporo rzeczy i dobrze by było aby wykonał tę czynność mechanik . W razie problemów...

    Samochody Elektryka i elektronika lisztwank   19 Maj 2006 19:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3356
  • Passat 2.0 E B3 AUTOMAT nie odpala na benzynie tylko na LPG!

    To zmień mechanika, tez mam paska 2,0 16V tyle ze bez automatu a bez waga bym błądził tak jak ty. Zapodaj dokładne kody błędów i wtedy będziemy szukać rozwiązania bo narazie to gdybamy o dwóch takich co ukradli księżyc. A silnik sie myje tylko po myciu trzeba poczekać aż wyschnie i dopiero odpalać jakos...

    Samochody Elektryka i elektronika gameserv   22 Sie 2006 16:27 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4227
  • VW Passat b5 '99 benzyna 1,6 automat - awaria skrzyni biegów

    kolega autoas dał 100% odpowiedz tak ze nic dodac nic ujac. jak bys nie mugł dalej dojsc to napisz dokładny model skrzyni poszukam gdzies miałem bloki danych do sprawdzania automatów pod vag

    Samochody Elektryka i elektronika fil2006   21 Wrz 2009 19:39 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8651
  • wysokie spalanie passat b4 1.8 benzyna gaz automat

    Witam. Mam dość męczący problem z moim passatem. Mianowicie w mieście spala mi w granicach 20 litrów paliwa i około 22 gazu natomiast w trasie nie ma już takiego problemu mogłoby być mniej ale przy automacie 1.8 12 gazu i 10 bezyny to dobry wynik. GAZ jest na mieszalniku. Dodadm, że wymieniłem juz świece...

    Samochody Początkujący 2423237   19 Lis 2014 21:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 669
  • Passat b5 1.6 AHL Benzyna +Gaz Automat

    Witam Ostatnio miałem wymienione uszczelke pod głowicą i pierscienie poniewaz auto na trasie dostalo drgan i stracilo moc ,szczerze myślałem ze wyeliminuje to tez problem ktory pojawil sie nie dawno tzn .Falowanie obrotow (to zostało usuniete), gasniecie auta To częściowo zostało zalagodzone można...

    Samochody Początkujący piachu1994   01 Mar 2019 01:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 99
  • problem fiat stilo 1.2 16V + gaz sekwencyjnym Landirenzo

    Mam rowniez taka instalacje tyle ze w v-w Passacie. Do tej pory jest wszystko ok pomimo tego zeinstalacja juz chodzi 5 lat bez zarzutu. Jest tylko jeden mankament tzn. gdy uruchamiam rano na zimnym silniku i przejde na gaz z benzyny (automat przełącza po przekroczeniu 2 tys obrotów)mam przez kilka sekund...

    Samochody Elektryka i elektronika Grzeniu01   13 Lis 2005 11:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4347
  • Jakie kupić auto używane 10-20tys?

    Dobry wieczór, Mondeo w benzynie tylko i wyłącznie z lpg super, omijaj 1.8 scr, doły drzwi lecą, tylne łożyska używane od 100zl na al...., nowe porządne około 400-500zl za granicami 250 euro byłem zmuszony nabyć, w środku fajnie się podróżuje, 2.0 tdci ma dobrane fajnie przełożenia dzięki temu w kabinie...

    Samochody Eksploatacja mar19861986   13 Kwi 2016 16:42 Odpowiedzi: 72    Wyświetleń: 5946
  • - Kombi/SUV do gazu, do ok. 20tys zł

    Witam, poszukuję auta, w cenie do ok 20tys zł (jakby pojawił się fajny okaz to myślę, że mógłbym się troszkę zapożyczyć - do 5tys - aczkolwiek wolałbym tego uniknąć :) ) główne kryteria jakie założyłem na otomoto [url=]Linkto: - Kombi - rocznik co najmniej 2008 - przebieg do 150tys - benzyna (do...

    Samochody Eksploatacja andrzej20001   01 Sty 2019 21:15 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 1215
  • Czy Mercedes to naprawdę złom nie wart swojej kasy?

    A co sądzicie o autach na tzw. masę? Hyundai, Kia, Fiat? Ładne auta, ładnie wyposażone, ceny dość przystępne tj. za cenę kilkuletniego W204 kupujemy nową Kia. Doskonałym przykładem na masową eksploatację są chyba radiowozy bo 85% z nich to właśnie Kia. Zero korozji to po pierwsze, druga rzecz to przebiegi. Naprawdę...

    Samochody Eksploatacja 2920901   08 Maj 2017 10:14 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 4899
  • Podłaczenie swiateł do jazdy dziennej przez przekaźnik

    Więc tak, to jest Passat B5 przed liftem, benzyna... Może spróbuję dokładniej opisać o co mi chodzi, kupiłem światła do jazdy dziennej bez automatu, i teraz chcę je podpiąć przez przekaźnik w taki sposób że jeśli hamulec ręczny jest zaciągnięty, a samochód zapalony światła nie będą się świecić :)...

    Początkujący Elektronicy mczapski   09 Sie 2017 19:28 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2610
  • vw sharan 2.8 za wysokie spalanie lpg prins

    Kolego spalanie masz nie najgorsze , VRy tak palą , nie wiem jak w Sharanie ale w golfie czy passacie 18L Gazu to minimum a tam jest o ile mniejsza buda ... No to albo masz lipnie zamontowaną instalacje, albo katujesz oporowo samochody, albo silnik nie był w dobrym stanie ( co sie w VR-ach bardzo...

    Samochody Instalacje Gazowe gimak   01 Sty 2019 20:57 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 8652
  • CZy jest szansa na mniejsze spalanie LPG?audi 2,3 NG

    To ze ktos ci powiedzial ze mu tyle auto pali gazu to mozesz wlozyc miedzy bajki bo 11 l w trasie i 14 l w miescie i to z automatem to chyba benzyny tyle pali. Ja mialem 2 l passata bez gazu i wierz mi ze jak sie delikatnie jezdzilo nie przekraczalo 120 to sie miescil w 8 l ale jak sie jechalo 180 to...

    Samochody Elektryka i elektronika Stanisław Chwalisz   28 Lip 2005 20:10 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3328
  • Silnik diesla - zalety i wady

    Poczytałem sobie wszystkie posty i postanowiłem napisać co ja o tym wszystkim myśle. Sam mam prawo jazdy trochę ponad pół roku i nie mam własnego samochodu. Ale za to jeździłem benzyniakami i dieslami więc mogę je porównać bez faworyzowania diesla czy benzyny. 1. Zacznijmy od tego że kupując samochód...

    Samochody Eksploatacja Solarek_32   27 Lut 2014 14:25 Odpowiedzi: 211    Wyświetleń: 299046
  • Dławi silnik - czyli ja w gaz a on nie idzie jak trzeba

    Słuchajcie, ostatnio zauważyłem że "dławi" mi silnik. O co chodzi z tym dławieniem? Otóż chcąc szybko ruszyć z bocznej uliczki dałem w gaz żeby samochód żwawiej pojechał i co się stało? Nic, ja w gaz a silnik wolne obroty i nie jedzie. W czasie jazdy jest podobnie, jak szybciej wdepnę gaz żeby przyspieszyć...

    Samochody Elektryka i elektronika zeimp   25 Sty 2011 21:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5793
  • Dogrzewacz silnika- świece żarowe

    Witam Ja zastosowałem coś takiego w swoim autku (1,6 benzyna + LPG) Króciec zrobiony z rurki wyfrezowanej na węże do której dospawane zostały 3 gwinty na świece żarowe z VW passata do szybkiego grzania, 1 świeca pobierała max 30A (mierzone) Ja na każdą świecę dałem przekaźnik by móc włączyć każdą...

    DIY Konstrukcje Pablo_470   24 Wrz 2014 20:56 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 46464
  • Pierwszy samochód - do 14 tys zł.

    Na wstępie dam ci taką radę lepiej kupić samochód który będzie starszy a w dobrym stanie niż porywać się na samochody który jest młodszy a za cenę jak ten starszy dla zrozumienia lepiej kupić (dałeś przykład ze bmw się podobają) zadbane e36 za 12tyś niż rozgruchotane e46 za 12 tys Co do marki modelu...

    Samochody Eksploatacja helmud7543   30 Lis 2015 14:44 Odpowiedzi: 225    Wyświetleń: 15120
  • Porządnie wykonany samochód do 10000 PLN Legend Sigma Maxima A6 Accord?

    Witam Szukam od ponad miesiąca ciekawego samochodu do 10000 PLN. Przetrzepałem ogłoszenia z: Audi A6 C4/C5 - z naciskiem na C4 2,8 V6 (C5 z 1.8T lub 2,8) Mitsubishi Sigma Nissan Maxima IV Mazda Xedos 9 Honda Accord VI chciałbym bardzo VII ale raczej nie ten budzet Volvo S60 I Jednak...

    Samochody Eksploatacja amator2000   21 Lis 2018 18:59 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 699