Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Nie chciałem pisać o światłach ;)
kolego z tego co sie orientuje to czeste w passatach czasem to wina rozprogramowanego pilota
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Zasilania przeleć. Czerwony z biełym pasem i czerwony z żółtym pasem.
witam mam podobny problem bo zaryglował mi centralny zamek prawą stronę i nie działa mi też lewa strona tylko zostało mi na szczęście drzwi kierowcy mogę odtworzyć a za kierowcą też nie dział a trzeba zamykać ręcznie mam pytanie jak się dobrać żeby odtworzyć drzwi z prawej strony jedne i drugie może ktoś miał taki problem pomocy bo nie da już się tak...
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Przez podanie plusa pewnie "spaliłeś" styki w zamku kierowcy.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
A byłbyś łaskawy napisać konkretne dane modelu Passata, o który Ci chodzi? Wiesz takie dane ułatwiają odpowiedź ;-) Jesli chodzi o modele z pneumatycznym zamkiem to sterownik z reguły znajduje się w lewym tylnym nadkolu na pompce. Dostaniesz sie tam przez bagaznik odchylając osłonę nadkola w okolicach resora.
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
Masz to opisane jak stwierdziłeś.A co ty tam bombę chcesz wsadzić???Ja tak zawsze robię i jakoś jeszcze nikogo nie uśmierciłem.
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Antenka(twardy drucik-ok10-15cm dlugosci) powinna wychodzic z centralki lub tez moze byc zamontowana wewnatrz jej obudowy.Musisz znalezc centralke.
VW PASSAT 1.8 - 1994 r. Mam problem z centralnym zamkiem: - zamek nie zamyka się z kluczyka (po obu stronach) - od środka wszystko pięknie działa dzisiejszej nocy sam się za to zamknął Nie wiem już w czym może być problem z góry dzięki
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
A gdzie wogule jest sterownik centralnego zamka?To jest ten w drzwiach w mechanizmie podnoszenia szyb?
Czytałeś kolego co napisałeś. Alarm, fotel, poduszka a co to ma wspólnego z modułem komfortu.
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
Sygnały zamknij/otwórz w wersjach "analogowych" znajdziesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy i pasażera
Wszystko fajnie, ale myślę że czas zamknąć ten temat:))) Problem został rozwiązany:)))))))) rolls !!! Jakbyś kiedyś coś chciał wiedzieć na temat Mercedesa W124 lub VW Passata to smiało pytaj!!!
Nie da sie otworzyć wtedy spróbuj sobie. Już pare otwierałem.
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
... lub mógł się po prostu rozprogramować. Spróbuj na nowo go zaprogramować.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
A co chcesz zrobic na Security Acces? Tam prócz długiego kodowania nie ma nic więcej. Sprawdz sobie plik LBl pod ten sterownik dla VAG-a.
Ewidentnie alarm do sprawdzenia.
Co najmniej znamionowe, czyli 3V.
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Mówisz i masz .
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Problem został rozwiązany. Połączenie zamka z mechanizmem rygla (drut), był dogięty do blachy trzymającej szybę co utrudniało działanie centralnego zamka, Po dogięciu drutu pod odpowiednim kontem problem ustąpił.
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Mikrostyki
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
Sterownik centralnego do wymiany, jest w skrzynce bezpieczników, ale może sprawdź właśnie najpierw bezpieczniki, może być też uwalony kompresorek.
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
Co znaczą te błędy?
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
W B5 fl centralny idzie po kablu.
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
yarecky3, to coś mi się chyba udało Ci pomóc. A Ty nadal na obczyźnie?
To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
Przed i poliftowe nie są zamienne.
założyłem używke zamka i mam teraz inny problem,brzęczyk od świateł działa,oświetlenie działa ale świeci teraz cały czas ,ale nie działa zamykanie z pilota,otwieranie działa normalnie .Z kluczyka zamyka tylko drzwi kierowcy
Chip przełożyć :) lub posprawdzać używany miernikiem + pod szkłem powiększającym ale to jest kwestia zimnego lutu :)
Moduł był wymieniany ten umieszczony pod nogami kierowcy? Zobacz wszystkie przewody w drzwiach (zwłaszcza od kierowcy), słupku, oraz koło modułu (lubi tam dostać się woda i jeżeli był dokładany jakiś alarm lub sterownik to poprawa podłączenia )
napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Poradziłem już sobie z problemem temat do zamknięcia
Też mnie trochę dziwi ta profanacja.
Albo spadła gumka z wężyka na łączeniach w dżwiach
Wiązka w progu, w okolicach spocznika lewej stopy kierowcy, kable czerwone z niebieskim paskiem, zgnił punkt łączenia
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
wieczór był ciepły, choć słońce już tak nie grzało. Wiemy już jaka była pogoda w Twojej okolicy, teraz przejdźmy do pomiarów. Sprawdziłeś cokolwiek ? Taka sama usterka na dwóch pilotach ? Podłączyłeś diagnoskop i podglądałeś parametry podczas występowania usterki i w chwili gdy wszystko działa ? Pilot sprawdzony testerem pilotów ?
Moje podejrzenie pada na kondensator 1nF. Ale jak wstawisz o większej pojemności, to nic się raczej nieprzewidzianego nie powinno stać. Nic tylko podstawić i testować, o ile to jedyna usterka.
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Mam podobne pytanie ale chodzi o golfa 4. Ktory kabelek (pin) odpowiada w module komfortu za zamykanie i otwieranie zamka drzwi z pilota?
Sprawdzałeś instalację na wysokości słupka pod wykładziną między przednimi a tylnymi drzwiami?
Witam. Problem polega na tym że centralny zamek w passacie b3 otwiera mi wszystkie drzwi dopiero za 2-gim przekręceniem kluczyka w drzwiach i to też pod warunkiem że odbędzie się to w ciągu 2-ch sekund. Za 1 razem otwiera się tylko mechanicznie zamek kierowcy. Samochód posiada oryginalny moduł elektrycznych szyb z domykaniem. Teraz grubszy opis. Jeżeli...
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
a moduł ma taki sam numer ? i czy na pewno jest sprawny moduł i jak z wiązką klapy
dziękuję za rady jak się troszkę ociepli to sprawdzę te drzwi.Pozdrawiam
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Oryginalny jest w kluczyku, lepiej by było zrobić fotkę centralki.
Jak mnie pamięć nie myli, pod deską rozdzielczą, za schowkiem pasażera.
witam mam pewien problem w autku jak wyzej po zamknieciu drzwi centralny sie zaraz otwiera i szyby jada na dol. czy ktos sie spotkal z czyms takim??
Jak sprawdzić ?
Np z bezpiecznikami.
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
i prawdopodobnie skasowaniu błędów Prawdopodobnie?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
Mozna otworzyc ten zamek bez problemu jak masz dostep od srodka:)
passat sterownik centralne siłownik centralne passat pilot centralne passat
uchwyty drzwiczek obciążenie procesor laptop parametr maszynowy
automation license manager automation license manager
Kolor obudowy łożyska w pralce Electrolux - co oznacza? Lokalizacja zbiorniczka płynu hamulcowego w Iveco Eurocargo 75/210